» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
636 / 1198
»»

Gregor P ::

Govorite o teh BMW-jih, kot da se ne bi nekateri že desetletja spraševali, zakaj jih ljudje sploh kupujejo:D, ali pa, kaj za boga je to "GTI treffen"?!?:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Že desetletje se sprašujemo kaj delate v takih temah tisti, ki vas to sploh ne zanima.

hmm ::

Ja, tukaj ima Warped prav, 350 km + SC nikakor ni mestni avto. To je že uporabna stvar za edini avto. Mene še najbolj moti, da ni hatchback, ta prtljažna odprtina res ni posrečena.

codeMonkey ::

nicksonn je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Je pa start na klancu pri elektricnem avtomobilu res problematicen v smislu funkcionalne varnosti. Teoreticno lahko pride do tega, da je dovoljeni tok premajhen za zagon vozila na klancu. V tem primeru mora avto obstati, kar verjetno naredijo z aktivacijo mehanskih zavor.

Če avto stoji, in ne more speljati, ni tako problematično s stališča funkcionalne varnosti. Poleg tega, da lahko potniki in šofer varno izstopijo, je že sama verjetnost, da obstaneš sredi klanca, za ovinkom, po katerem se hitro bliža kamion / ali avto, precej majhna.

Bi rekel, da je nekje tam-tam z vožnjo čez železniško progo. Tudi tam ti lahko nenadoma crkne kaj, in obstaneš. Bodisi z EV, bodisi z ICEjem.

S stališča funkcionalne (ne)varnosti, je veliko bolj problematično nenadno zaviranje na avtocesti, ali pa recimo nenadno speljanje z mesta v mestu.
Takšnih primerov pri EV sicer še nisem zasledil.


Ko ICE crkne, ti avto ne odpelje kar tako nazaj dol po klancu. Imas precej casa reagirati ustrezno ce ne drugega. Ce pa odleti kaj na inverterju bo pa avto drzalo na mestu kaj? Kompresija zagotovo ne...

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

V USA je nazaj na meniju LR (non-dual i.e.single i.e. rwd), z bolj iskreno uradno oceno dosega: 325 milj po EPA in 4000 USD nižjo ceno ... v avstriji bo to pod 52k EUR. Čakam knof.

Mene še najbolj moti, da ni hatchback, ta prtljažna odprtina res ni posrečena.

Stvar 'okusa' in potreb. Moj trenuten avto je tak že 10 let pa sm preživel ... zadostovalo je za transport dveh jogijev, kubika fasciklov ipd. Ne, pralnega stroja nism spravu not.
V M3 je prtljažna odprtina večja i.e. in prtljažni prostor višji kot v mojem trenutnem 2door coupeju.

Ce pa odleti kaj na inverterju bo pa avto drzalo na mestu kaj? Kompresija zagotovo ne...

Zavore.
Ista reč, kot ga drži na mestu, kadar inverter ni odletel.
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:


Ce pa odleti kaj na inverterju bo pa avto drzalo na mestu kaj? Kompresija zagotovo ne...

Zavore.
Ista reč, kot ga drži na mestu, kadar inverter ni odletel.


Torej ze imas varnostni cilj...

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Že desetletje se sprašujemo kaj delate v takih temah tisti, ki vas to sploh ne zanima.

... boš pač moral živeti s tem ... c'est la vie 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

ki iz 350 km EV naredijo potovalni EV, i.e. splošno uporaben avto.


Pa to te pozimi do Minhna ne pripelje brez dveh pol urnih postankov...kakšen potovalni avto, dej nehi no.

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Mate še eno slepo pego: Standardna oprema 35k Modela 3 je zanesljivo in uporabno omrežje superchargerjev, ki iz 350 km EV naredijo potovalni EV, i.e. splošno uporaben avto.

Mokre sanje.
Mogoče dovolj zate, da se pelješ 100km, nekateri pač delamo daljše razdalje.

Ne mislim čakati 15 minut vsako uro, da dofilam akumulatorje. Potem je vseeno, če grem z biciklom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

Ne mislim čakati 15 minut vsako uro, da dofilam akumulatorje.


Pač ne boš kupil EV od Audija, VW ali podobnih "mojstrov", ki furajo politiko "charging is not our problem".
V Tesli akumulatorja v eni uri ne sprazniš.

Pa to te pozimi do Minhna ne pripelje brez dveh pol urnih postankov...kakšen potovalni avto, dej nehi no.

Si pač še neveden in ponavljaš neumnosti... Ljubljana - Minhn pri 220Wh/km: eno 20 minutno filanje v Flachavu za 10 EUR.
Cifra 220 Wh/km je zelo pesimistična, 50% višja od normalne (~140Wh/km).
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hmm ::

To je ob predpostavki M3 LR AWD, ki ima ~ 40 % večji doseg od standarda ... če malo spremenimo parametre (SR, 0 stopinj C, max speed 140 kmh) dobimo celo 3 postanke, skupaj 1h 14 min polnjenja. To je IMO za do Minhna preveč. Pri 20 st. C ni veliko bolje.

Spock83 ::

Meni je Tesla 3 prva izbira. Ampak to pa mi ni všeč. https://carbuzz.com/news/model-3-insura...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

BigWhale ::

Ker me je resno zanimalo koliko denarja sem v zadnjih desetih letih zmetal za gorivo, sem si naredil tole tabelo.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/...

Morda pride prav se komu in si lahko naredi kopijo. Cene goriv sem pobral s statisticnega urada. Ce mi zna povedati kdo koliko je bila cena za elektriko v teh obdobjih lahko dodam se ceno za elektricno porabo. Meni se sicer ne ljubi preracunavati cen za elektriko, ker je bruto cena totalno razlicna od tiste, ki jo placa kupec. :D

Po tem izracunu sem jaz porabil za gorivo mal manj kot 11000 EUR. S tega vidika mi EV ne prinese not razlike v ceni na racun energenta. Imam pa avto za manj kot 20 tisoc EUR.

Pri izracunu sem uporabil povprecno stevilo prevozenih kilometrov za posamezna obdobja med spremembami cen in ceno za vsako posamezno obdobje, tako da so reci precej priblizne. Presenetila me je mizerna razlika v ceni za diesel in bencin.

Machete ::

Spock83 je izjavil:

Meni je Tesla 3 prva izbira. Ampak to pa mi ni všeč. https://carbuzz.com/news/model-3-insura...


Mislim da ne gre preveč pretiravati. Primerjaj s podobno cenovno rangiranimi avti in si verjetno blizu. Brez popustov računaj okoli 1500/na leto ful kasko za 60-70k model. Ne vem zakaj bi pričakoval kdorkoli kaj manj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Presenetila me je mizerna razlika v ceni za diesel in bencin.

Kako, sej je 3500 razlike, če upoštevaš porabo.

Ja, ampak tudi ti z malo prevoženimi kilometri ne bi naredil neke strašne izgube (nič večje kot z bencinom namesto dizla), in to v časih ko je 0,1% električnih avtov na cesti. Ko jih bo 20-30%, bo računica še bolj ugodna. Če ne, jih pač ne bo tolk nikoli. Ampak nič ne kaže na to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Si pač še neveden in ponavljaš neumnosti... Ljubljana - Minhn pri 220Wh/km: eno 20 minutno filanje v Flachavu za 10 EUR.
Cifra 220 Wh/km je zelo pesimistična, 50% višja od normalne (~140Wh/km).


Govoriš o idealnih razmerah... lahko zraven prišteješ še čas čakanja, če je vrsta pri polnilnicah?

D3m ::

Problem Tesle in dragega zavarovanja so nenormalne cene delov.

https://avto.finance.si/8820202
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Utk ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ker noben pri zdravi pameti ne bo naračal zoeta za 35 jurjev, če dobi teslo za 42, tudi če jo mora počakat par mesecev ali pa pol leta - pa sej je baje nihče noče in jo lahko dobiš takoj.
To je čisto posploševanje. Obstaja kup ljudi, ki jim je pomembno, da se avto lahko preizkusi, kupi in servisira v domači vasi.
Taki pač ne bodo hodili na ogled avta v Avstrijo, ga naročili preko spleta, ga prevzemali v Avstriji, delali uvoz v Slovenijo in ga potem še na servis vozili v sosednjo državo.

MrNighthawk ::

BigWhale je izjavil:

Ker me je resno zanimalo koliko denarja sem v zadnjih desetih letih zmetal za gorivo, sem si naredil tole tabelo.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/...

Morda pride prav se komu in si lahko naredi kopijo. Cene goriv sem pobral s statisticnega urada. Ce mi zna povedati kdo koliko je bila cena za elektriko v teh obdobjih lahko dodam se ceno za elektricno porabo. Meni se sicer ne ljubi preracunavati cen za elektriko, ker je bruto cena totalno razlicna od tiste, ki jo placa kupec. :D

Po tem izracunu sem jaz porabil za gorivo mal manj kot 11000 EUR. S tega vidika mi EV ne prinese not razlike v ceni na racun energenta. Imam pa avto za manj kot 20 tisoc EUR.

Pri izracunu sem uporabil povprecno stevilo prevozenih kilometrov za posamezna obdobja med spremembami cen in ceno za vsako posamezno obdobje, tako da so reci precej priblizne. Presenetila me je mizerna razlika v ceni za diesel in bencin.


Jaz bi prištel zraven še čas čakanja pred polno polnilnico. Čas je denar pravijo.

Vazelin ::

Dokler ne bo možno prevzeti in servisirati avta pri nas ke model 3 bolj za zanesenjake ala W1
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Utk ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Ker noben pri zdravi pameti ne bo naračal zoeta za 35 jurjev, če dobi teslo za 42, tudi če jo mora počakat par mesecev ali pa pol leta - pa sej je baje nihče noče in jo lahko dobiš takoj.
To je čisto posploševanje. Obstaja kup ljudi, ki jim je pomembno, da se avto lahko preizkusi, kupi in servisira v domači vasi.
Taki pač ne bodo hodili na ogled avta v Avstrijo, ga naročili preko spleta, ga prevzemali v Avstriji, delali uvoz v Slovenijo in ga potem še na servis vozili v sosednjo državo.

Prav, potem bo zoe samo povsod drugje stal 25 jurjev, pri nas pa 35, ker itak nihče ne bo kupil tesle za 43 pod temi pogoji. Đizus krajst.

D3m ::

D3m je izjavil:

Problem Tesle in dragega zavarovanja so nenormalne cene delov.

https://avto.finance.si/8820202

Model 3 ni (tolk) iz aluminija.


Si se samo v ALU zapičil.

Koliko stane popravilo poškodb pri Tesli?
Vdrta vrata: 11.200 evrov

Praska na boku (denimo od ključa): 9.400 evrov

Zadnji odbijač in luč: 7.500 evrov

Poškodovano platišče: 2.820 evrov

Prednji odbijač in pokrov motorja: 9.500 evrov

Prednja vezna stena: 2.200 evrov

Plastični del odbijača: 2.500 evrov

Vrata in del boka: 10.500 evrov

Vir: Auto klub
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

hmm ::

jernejl je izjavil:

Taki pač ne bodo hodili na ogled avta v Avstrijo, ga naročili preko spleta, ga prevzemali v Avstriji, delali uvoz v Slovenijo in ga potem še na servis vozili v sosednjo državo.
BTW, Tesla will close most of its stores and only sell cars online. Očitno računajo, da bo tudi tako dovolj kupcev ...

TheBlueOne ::

Sej tema ni samo za Teslo. Nekje cez eno leto pridejo konkurenti kakor Audi E-tron GT, ki gotovo ne bodo imeli Teslinih tezav v smislu nekakovostne izdelave karoserij, zanesljivosti, rezervnih delov itn. Jaz ta trenutek definitivno ne bi kupoval Tesle, ker predvidevam, da so relativno drage, ker se ni prave konkurence. Zato si tudi lahko privoscijo bizarno draga popravila itn.

Si mislim, da bo tem rabljenim Teslam z vsemi napakami kar konkretno padla cena, kar pa skodi racunici, kar je problem, ce jo kupujes pod idejo prihranka. Sicer pa verjetno vsak, ki se v to spusca ve, da se verjetno ne bo vozil nic ceneje kot v primerljivem ICEju.

@hmm je ravno dodal, clenk, kjer vidite, kako klestijo stroske, da ne govorimo o odpuscanjih itn. 2020 bo za Teslo tezko leto, ker market bo veretno pocasi zasicen, ko bo konkurenca, kar pomeni nizje cene.

Vazelin ::

Audi etron gt bo 100 jurjev
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

TheBlueOne ::

Vazelin je izjavil:

Audi etron gt bo 100 jurjev


Ka nista Tesla X in Tesla S v tem segmentu? Menda pride se kar nekaj manjsih alternativ z vseh vetrov. Tu se bo videlo primerjava 100K za teslo vs 100K za Audija.

Recimo na Nizozemskem je menda I-Pace prodan veckrat kot vse Tesle skupaj. Podobne zadeve zasledim v Skandinaviji itn. In to je sele zacetek. Jaz bi dal roke stran od Tesle vsaj za eno leto.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

D3m je izjavil:

D3m je izjavil:

Problem Tesle in dragega zavarovanja so nenormalne cene delov.

https://avto.finance.si/8820202

Model 3 ni (tolk) iz aluminija.


Si se samo v ALU zapičil.

Koliko stane popravilo poškodb pri Tesli?
Vdrta vrata: 11.200 evrov

Praska na boku (denimo od ključa): 9.400 evrov

Zadnji odbijač in luč: 7.500 evrov

Poškodovano platišče: 2.820 evrov

Prednji odbijač in pokrov motorja: 9.500 evrov

Prednja vezna stena: 2.200 evrov

Plastični del odbijača: 2.500 evrov

Vrata in del boka: 10.500 evrov

Vir: Auto klub

Pri kateri tesli? A ni zanimivo, da so na Hrvaškem našli 5 lastnikov modela 3, avta, ki se tam še sploh ne prodaja. V bistvu, se niti v Evropi ne. Ali pa morda sploh niso?

Jaz ta trenutek definitivno ne bi kupoval Tesle, ker predvidevam, da so relativno drage, ker se ni prave konkurence.

Cenejše tesle so v bistvu poceni in jim težko kdo sledi. Dražje tesle so pač dražje, pa tudi za ceno dražjih ne more nihče naredit takega avta in pri tem kaj zaslužit. Ja, lahko je jaguar 10 jurjev cenejši, ampak kaj ti pomaga, če je za 20 jurjev slabši. Te cenejše tesle bojo zbile ceno kiji in podobnim, dražje pa ne bojo kaj dost cenejše.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

BigWhale ::

TheBlueOne je izjavil:

Recimo na Nizozemskem je menda I-Pace prodan veckrat kot vse Tesle skupaj. Podobne zadeve zasledim v Skandinaviji itn.


URL or it didn't happen.

A lahk nehate nabijat neki na pamet?

TheBlueOne ::

Zakaj je I-Pace toliko slabsi?

Sej ne pravim, da Tesla ni super ampak to, da bodo drugi slabsi je pac tvoja predpostavka. Jaz ne predvidevam, da bodo drugi boljsi, nikakor pa te moznosti ne izkljucujem. In dokler ta moznost obstaja in ni ravno dolgo za cakat sam ne bi sel v nepotreben riziko.

Moras vedeti, da se bodo EVji delali tudi na normalnih linijah Audija, Mercedeza itn., ki imajo kakovost dalec pred Teslo. Tudi, ce bodo nekoliko drazji, jaz raje placam malo vec kakovosti, posebej, ko je v igri tak denar.

@BigWhale, na hitro sem poguglal... Prej sem poznal kot govorico.

https://insideevs.com/jaguar-i-pace-net...

J.McLane ::

http://ev-sales.blogspot.com/2019/01/ne...

Sicer pa v januarju Model 3 že prehitel i-Pace, naslednji mesec bo pa prodanih še več. Model S in X pač nista več vroče žemljice kot je i-pace.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Vazelin ::

Medtem Audi prodaja A4ke z ročnim menjalnikom za 33 jurjev (avto.net):)). Upam da Tesla malo prizemlji.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Gregor P ::

A ni ravno prej nekdo tukaj napisal, da strašno uživa z ročnimi menjalniki, tako da ...:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Sej ne pravim, da Tesla ni super ampak to, da bodo drugi slabsi je pac tvoja predpostavka.

To da bojo slabši, ni moja predpostavka, ampak audijeva, bmwjeva, poršejeva itd, ki priznavajo, da zaostajajo. Pri avtih za 80 jurjev je pomembno, da so najboljši vsaj v nečem. Če zaostajajo v pogonu, pospešku, dometu, tudi če za mizernih 5%, je to velika stvar in to bo malo mehkejša plastika težko nadoknadila. Mercedes ima v sloganu, da je najboljši, ali ga pa ni. No, trenutno ga ni.
Da bojo naredili boljši avto od tesle za 45 jurjev, če ga niti za 80 ne morejo, je pa malo verjetno.

Btw, pazite se, BW je spet v naletu selektivnega brisanja. Ontopic ali of, nima veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Vazelin ::

Gregor P je izjavil:

A ni ravno prej nekdo tukaj napisal, da strašno uživa z ročnimi menjalniki, tako da ...:P

V Ameriki lahko izbiraš avto, ročni. Nobenega doplačila. Pri nas pa je avt. menjalnik 10% avta:))
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Gregor P ::

Ti bo Utk prec razložil, zakaj ti ne razumeš:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Sej ne pravim, da Tesla ni super ampak to, da bodo drugi slabsi je pac tvoja predpostavka.

To da bojo slabši, ni moja predpostavka, ampak audijeva, bmwjeva, poršejeva itd, ki priznavajo, da zaostajajo. Pri avtih za 80 jurjev je pomembno, da so najboljši vsaj v nečem. Če zaostajajo v pogonu, pospešku, dometu, tudi če za mizernih 5%, je to velika stvar in to bo malo mehkejša plastika težko nadoknadila. Mercedes ima v sloganu, da je najboljši, ali ga pa ni. No, trenutno ga ni.
Da bojo naredili boljši avto od tesle za 45 jurjev, če ga niti za 80 ne morejo, je pa malo verjetno.

Btw, pazite se, BW je spet v naletu selektivnega brisanja. Ontopic ali of, nima veze.


Ko sem si ogledoval I-Paca, ki je sedaj na voljo nisem zasledil, da je slabsi. Menda se boljse vozi kot X. Drugace ne vem kaj so imeli v mislis s tem da zaostajajo. Bomo videli okoli 2020.

WarpedGone ::

Drugace ne vem kaj so imeli v mislis s tem da zaostajajo.

Dve glavni znani težavi:
1. za četrt višja poraba na prevoženo razdaljo glede na primerljiv teslin model
2. počasnost polnjenja

1. Problem višje porabe ni višja cena ampak manj dosega s polno baterijo IN defacto počasnejše filanje na 'hitrih' polnilcih
2. Počasno filanje - tudi na 150kW polnilnicah vleče samo do 80kW. Kar pretvorjeno v "doseg pri pol ure filanja" zgleda zelo kilavo.

Nič posebnega, če bi šlo za renault, nesprejemljivo ko gre za 'najboljše'.
"Smo najboljši, ignorirajte da obstajajo boljši".
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Ampak kje je težava, če bomo pa vsi lahko celo noč polnili doma8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Drugace ne vem kaj so imeli v mislis s tem da zaostajajo.

Dve glavni znani težavi:
1. za četrt višja poraba na prevoženo razdaljo glede na primerljiv teslin model
2. počasnost polnjenja

1. Problem višje porabe ni višja cena ampak manj dosega s polno baterijo IN defacto počasnejše filanje na 'hitrih' polnilcih
2. Počasno filanje - tudi na 150kW polnilnicah vleče samo do 80kW. Kar pretvorjeno v "doseg pri pol ure filanja" zgleda zelo kilavo.


zgleda tako kilavo kar se tiče dosega in hitrosti polnjenja kot vsak EV proti ICE. Ampak takrat to sploh ni problem :P

WarpedGone ::

Ampak kje je težava, če bomo pa vsi lahko celo noč polnili doma8-)


Ne kapiraš? Nism presenečen.

zgleda tako kilavo kar se tiče dosega in hitrosti polnjenja kot vsak EV proti ICE.


Se pravi, sta tako Jaguar in Audi totalno zgrešila in za brezveze zagonila nekaj milijard za razvoj teh kilavih zadev. Se strinjam.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Tesla gre v konkretne spremembe:
https://insideevs.com/tesla-base-model-...

We are incredibly excited to announce that the standard Model 3, with 220 miles of range, a top speed of 130mph and 0-60mph acceleration of 5.6 seconds is now available at $35,000! Although lower in cost, it is built to achieve the same perfect 5-star safety rating as the longer-ranged version, which has the lowest probability of injury of any car ever tested by the U.S. Government.

In addition, we are introducing the Model 3 Standard Range Plus, which offers 240 miles of range, a top speed of 140mph, 0-60mph acceleration of just 5.3 seconds and most premium interior features at $37,000 before incentives. For 6% more money, you get 9% more range, more power, and an upgraded interior.

To achieve these prices while remaining financially sustainable, Tesla is shifting sales worldwide to online only.

Fizične Tesline prodajalne se praktično poslavljajo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Vsi ti varčevalni ukrepi in klestenje stroškov nekako ne daje vtisa podjetja na poti k svetovni dominaciji.

D3m ::

Bomo videli.
|HP EliteBook|R5 6650U|

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Se pravi, sta tako Jaguar in Audi totalno zgrešila in za brezveze zagonila nekaj milijard za razvoj teh kilavih zadev. Se strinjam.


Tipičen whatabouthisim.

In tipično, ne razumeš.

Nihče ni za bv zagonil milijard. Razvoj EVjev gre v relativno pravo smer. Ampak trenutno za ceno EVja nimajo omembe vrednih prednosti pref slabostmi.

WarpedGone ::

seveda.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Prodaja avtov se bo spremenila s teslo ali brez nje. V Indiji vsak avto, tudi za 7 jurjev, prevzameš tako, da naredijo cel cirkus iz tega, pri nas traja 5 minut, in vsi bi bili še bolj veseli, če bi trajalo tolk da potegneš kartico. V Nemčiji bo lidl prodajal bmwvje...

hmm ::

The Nissan Leaf Plus starts at $36,550
Bomo kmalu videli, kako konkurenčni so teslini "izzivalci".

Nikec3 ::

Utk je izjavil:

Prodaja avtov se bo spremenila s teslo ali brez nje. V Indiji vsak avto, tudi za 7 jurjev, prevzameš tako, da naredijo cel cirkus iz tega, pri nas traja 5 minut, in vsi bi bili še bolj veseli, če bi trajalo tolk da potegneš kartico. V Nemčiji bo lidl prodajal bmwvje...

Aha malo morgen. Pred štirimi meseci sem kupil nov avto. Podpisat sem moral enih 200 strani papirjev ter se 4-krat oglasit na avto hiši, da sem ga končno lahko odpeljal.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

mikhaair ::

Zaradi avta ali financiranja?

Nikec3 ::

mikhaair je izjavil:

Zaradi avta ali financiranja?

Oboje skupaj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
636 / 1198
»»