Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
hawkwood ::
roCkY ::
"lepote/fičri/bugi" EV-jev; dela Tesla butalo iz sebe? Ne le slab in drag servis tudi SW nadgadnja zna krepko pohecat. Ampak, da obrnejo vmesnik na glavo je pa... NO COMMENT.
First world problems res. Če se spremeni prva številka v verziji software-a, pomeni da gre za veliko spremembo. Če si idiot pa si ne pogledaš kaj je novega, ti pač ni pomoči.
Jap idiot je vsak, ki pred vsako vožnjo ne pogleda, če je desni kolesni ležaj še namazan.
Od nadgradnje se pričakuje da špila. Ne pa da so določene funkcije izklopljene in zakamuflirane nekam v xy menu.
Pri tesli gre večina folka avtomatsko nalagat ker pričakuje občutne izbolšave pri avtopilotu. Fičer pa je, nov menu, nova logika pri opravljanu s klimo in en kup bugov. Če ti takle update prileti med prvimi ga boš sigurno naložil. Če si tehnični firbec tudi, ko si že kaj slišal, da ni vse 100%. To je zadeva za na cesto. Ne moraš tam prčkat in iskat kam se je kaj skrilo.
Takle update bi moral zahtavet najmanj, da je uporabnik prebral navodila zanj. Marsikomu bi kapnilo, da je avto postal "malo" drugačen. In ja pri 100+k € vrednem artiklu boš šel preverjat, če je zadeva downgrade?
Takole skropucalo kot tole zgleda trenutno si nobena firma nebi smela privoščiti dati v uporabo. Vse bolj sem razočaran nad Teslo, ki je nekako zgledala kot soliden startup velikih razsežnosti. Aja na Optimusu še vedno mahajo vrata za polnilec in v kabini piska na 10 sek. Servis ima ŽE 27. decembra, čeprav je prijavil že davno!
lufthammer ::
Hibrid me spominja na stare čase, ko je bilo treba imeti za kurjenje centralne peč na olje, za vsak primer še na drva in še kakšen panterm, če bo drv zmanjkalo...
Z baterijo za max 60 km moraš imeti ob vsakem postanku za vsakim vogalom možnost polnjenja, z enim majhnim mlinčkom (kot pravi en malo nazaj) pa ne moreš delat 1200 km. S tem, da imaš v avtu kup šare več, ki se lahko pokvari. Je že bolje počakat in gurat ICE do pametne rešitve. Tesle za "140,000 Swiss francs (€124,000) each", tako neumnost si lahko samo švicarska policija privošči.
Z baterijo za max 60 km moraš imeti ob vsakem postanku za vsakim vogalom možnost polnjenja, z enim majhnim mlinčkom (kot pravi en malo nazaj) pa ne moreš delat 1200 km. S tem, da imaš v avtu kup šare več, ki se lahko pokvari. Je že bolje počakat in gurat ICE do pametne rešitve. Tesle za "140,000 Swiss francs (€124,000) each", tako neumnost si lahko samo švicarska policija privošči.
hawkwood ::
Takle update bi moral zahtavet najmanj, da je uporabnik prebral navodila zanj. Marsikomu bi kapnilo, da je avto postal "malo" drugačen. In ja pri 100+k € vrednem artiklu boš šel preverjat, če je zadeva downgrade?
Kaj pa če nebi trollal in pogledal kako sploh poteka software update? Ni kar iznenada pa drug UI.
Ko dobiš novo major verzijo Windows-ov, a je jasno da bo mogoče tudi UI drugačen? Ko dobiš novo major verzijo iOSa a je jasno da bo UI najverjetneje drugačen. Ko dobiš novo major verzijo Androida, a je jasno da bo lahko UI drugačen?
Kupi BMWja, tam se ziher ne bo nič spremenilo. Valda v prvo naredijo perfect software. Pri Tesli so pa taki šalabajzerji, da morjo še avtu izpred 6 let izboljšave nalagat! Nezaslišano.
roCkY ::
Takle update bi moral zahtavet najmanj, da je uporabnik prebral navodila zanj. Marsikomu bi kapnilo, da je avto postal "malo" drugačen. In ja pri 100+k € vrednem artiklu boš šel preverjat, če je zadeva downgrade?
Kaj pa če nebi trollal in pogledal kako sploh poteka software update? Ni kar iznenada pa drug UI.
Ko dobiš novo major verzijo Windows-ov, a je jasno da bo mogoče tudi UI drugačen? Ko dobiš novo major verzijo iOSa a je jasno da bo UI najverjetneje drugačen. Ko dobiš novo major verzijo Androida, a je jasno da bo lahko UI drugačen?
Kupi BMWja, tam se ziher ne bo nič spremenilo. Valda v prvo naredijo perfect software. Pri Tesli so pa taki šalabajzerji, da morjo še avtu izpred 6 let izboljšave nalagat! Nezaslišano.
SW upgrade poteka tako kot vsak. Zadeva se prenese v napravo in uporabnik potrdi namestitev. Ne more avto sam od sebezačet nadgradnje, kot se recimo zamenja različica FF ali Chroma. Tesla noče plačevat mobilnim operaterjem zato se dobrih 6-7 GB izključno prenaša prk WiFi.
Ej kaj tebi ni jasno. Tu gre za vozilo ne za PC. Ne more biti vozilo tako spremenjeno brez da se uporabnik seznani s funkcijami.!!! Kako to izvesti me na tem mestu sploh ne zanima. Poglej si zmedenost Bjorna, ki malodane živi v X-u. K sreči mu avtopilot funkcionira in se lahko tapka in uči med vožnjo. Parkiral se lastnik X-a itak ne bo. Kak starejši uporabik ga bo postavil v kot za nekaj dni in šel iskat navodila, ko tole dobi. Nikjer nisem zasledil, da bi tesla obvestila uporabnike o nadgradnji in jim na mail poslal navodila.?
Truga ::
J.McLane ::
lufthammer je izjavil:
Hibrid me spominja na stare čase, ko je bilo treba imeti za kurjenje centralne peč na olje, za vsak primer še na drva in še kakšen panterm, če bo drv zmanjkalo...
Z baterijo za max 60 km moraš imeti ob vsakem postanku za vsakim vogalom možnost polnjenja, z enim majhnim mlinčkom (kot pravi en malo nazaj) pa ne moreš delat 1200 km. S tem, da imaš v avtu kup šare več, ki se lahko pokvari. Je že bolje počakat in gurat ICE do pametne rešitve. Tesle za "140,000 Swiss francs (EUR124,000) each", tako neumnost si lahko samo švicarska policija privošči.
Hibrid je smiseln samo takrat ko koristiš oba pogona, ICE ne sme biti backup samo za vsak slučaj. Hibrid brez priključka je v bistvu samo bolj učinkovit ICE, ki je lahko mehansko preprostejši. Tisti s priključkom so pa za moje pojme smiselni samo v primeru ko je za BEV preveč strahov ali kot edini avto v familiji. Najhitreje bodo izumrli prav long-range PHEV variante, normalni hibridi bodo pa pač sprejeti kot klasični ICE, z izboljšavami, pa ne samo kar se porabe tiče.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
feryz ::
Policija v Baslu nabavila Tesle. :)To je pa res glih za policaje. Na vsakih 85 km, ura pavze. Še šoferji kamionov jih daleč naščijejo.
https://www.thelocal.ch/20181206/basel-...
Bo pa zanimivo, bo prišel klic za "high speed chases" minuto ali par minut za tem, ko ga bodo obesili na kabel. High chase speed and acceleration bo ravno dovolj, da pride iz garaže na cesto.
Ehh, kdo bi se sekiral, denar z neba pada. Ga je treba pognati. Če je še zelen, toliko bolje.
BigWhale ::
"lepote/fičri/bugi" EV-jev; dela Tesla butalo iz sebe? Ne le slab in drag servis tudi SW nadgadnja zna krepko pohecat. Ampak, da obrnejo vmesnik na glavo je pa... NO COMMENT.
Sprememba UIja je sicer nekaj na kar lahko uporabnika prej pripravis. Tukaj je imel Bjorn pac to smolo, da tega UIja se ni videl. Ce bi naredil nadgradnjo na svojem avtomobilu, bi takoj po nadgradnji fasal 'tutorial', ki bi mu razlozil spremembe in kje najde reci, ki so prestavljene. Ce imajo pri Tesli vsaj priblizno sposobne UX in UI razvojnike, potem je bilo tako narejeno. Ce ni blo, potem pa ...
Meni se zdi to, da je moral Bjorn resevati kolega, ker mu avto kr naenkrat ni sel v deep sleep mode, velik vecji problem. To je se ena izmed reci, ki te utegnejo skrbeti in s katerimi prej dejansko ni bilo skrbi. Zdaj bos moral, preden bos parkiral na letaliscu, prej se na super charger, da bos pustil avto s polno baterijo tam. Pa se to ne bo vec garancija, da bo vse ok. Tipu je avto praznil baterijo 7% na dan. :D In se sreca, da je bilo v garazi kjer je avto imel dostop do interneta. V nasprotnem primeru bi tip prisel domov in bi se sam zjokal lahko.
WarpedGone ::
Avto je praznil ravno zato, ker je bil v garaži in nonstop na WiFi.
Noben kompjuter ni dostopen, če je izklopljen. Če hočeš do kompjuterja v avtu dostopat preko telefona, mora ta bit up'n'running.
Glavni fejl je, da je imel avto v garaži NE vštekan in nato redno šaril po njemu.
Strašenje z letališči je pa za male otroke in SloTech inteligenzzo...
Noben kompjuter ni dostopen, če je izklopljen. Če hočeš do kompjuterja v avtu dostopat preko telefona, mora ta bit up'n'running.
Glavni fejl je, da je imel avto v garaži NE vštekan in nato redno šaril po njemu.
Strašenje z letališči je pa za male otroke in SloTech inteligenzzo...
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Tko kot sem rekel, nuisance. Neki kar mors nardit, ce pozabis, te mora prit resevat prijatelj. Leta 2018 kupis avto (za 100 jurjev) in mors pazit, da ga predolg casa ne pustis parkiranega in mors pritisniti X gumbov, da te po enem tednu se pocaka pripravljen na voznjo. To je v vsakem primeru downgrade usabilitija.
Aja, pa ce sem si prav zapomnil stevilke je avto pozrl 7kWh na dan. Ce je to normalna poraba za to, da avto ostane online na WiFiju potem morjo pri Tesli mal pogledat kaj delajo, ker to je norost. :) To je 300W napajalnik, ki dela 24 ur na full load.
Aja, pa ce sem si prav zapomnil stevilke je avto pozrl 7kWh na dan. Ce je to normalna poraba za to, da avto ostane online na WiFiju potem morjo pri Tesli mal pogledat kaj delajo, ker to je norost. :) To je 300W napajalnik, ki dela 24 ur na full load.
TESKAn ::
To je 300W računalnik na full - load 24 ur na dan. Mora imet pa hudirjev wifi, da mu tolk pokuri.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
BigWhale ::
Verjetno je gre za bug in bo kmal kak patch. :) Ampak to zlo lepo odraza tisto izpoved enga SW engineerja od Tesle. Verjetno je pa v vecini avto industrije stanje podobno. Kaos. :>
roCkY ::
Musk rabi denar pa mu kojne minirajo in računalniki ne grejo spat. Smola ker mu nihče ne bo nič dal zanje.
Bjoren je noč prej naložil V9 na svoj avto. "Koma" je že med vožnjo do drugega avta, ko nič ne najde. Verjetno se je prvič peljal po nadgradnji. Obljubil je video o nadgradnji pa ga še ni uspel spravit na svetlo.
Glavni problem tegale je kdaj bo resen bug v delu avtopilota oz. v kakem pomembnem sklopu in bo avto "zapeljal pod šlepar" - naredil neumnost. Takale zadeva vsaj meni sproži resen dvom čeprav sem pristaš frišnih tehnologij. Ključne zadeve so sicer morda drugače pretestirane. Dajat lovljenje hroščev vsem svojim strankam ne gre.
Sicer je zadnjič tudi MS brisal mapo dokumenti ob nadgradnji desetke.
Aja, takrat sem dal na vsek PC-jih posodobitve na manual in počakal, da se je skadilo. Da ne bo spet kdo kaj preveč sklepal kakšna so moja postopanja okoli teh zadev.
Bjoren je noč prej naložil V9 na svoj avto. "Koma" je že med vožnjo do drugega avta, ko nič ne najde. Verjetno se je prvič peljal po nadgradnji. Obljubil je video o nadgradnji pa ga še ni uspel spravit na svetlo.
Glavni problem tegale je kdaj bo resen bug v delu avtopilota oz. v kakem pomembnem sklopu in bo avto "zapeljal pod šlepar" - naredil neumnost. Takale zadeva vsaj meni sproži resen dvom čeprav sem pristaš frišnih tehnologij. Ključne zadeve so sicer morda drugače pretestirane. Dajat lovljenje hroščev vsem svojim strankam ne gre.
Sicer je zadnjič tudi MS brisal mapo dokumenti ob nadgradnji desetke.
Aja, takrat sem dal na vsek PC-jih posodobitve na manual in počakal, da se je skadilo. Da ne bo spet kdo kaj preveč sklepal kakšna so moja postopanja okoli teh zadev.
kow ::
V resnici rabijo shorterji denar :)
Tesla je skoraj pri ATH. Ceprav nasdaqu ne kaze najbolje trenutno.
Tesla je skoraj pri ATH. Ceprav nasdaqu ne kaze najbolje trenutno.
feryz ::
Zakaj za boga pa rabi Tesla požrešni wi-fi?
Moj ima vgrajen tulifon 2g/3g/4g. Lahko je pol leta parkiran, ves čas online, z 10x manjšo baterijo, pa jo niti pod razno ne bo izpraznil.
Ta nova tehnologija je pa res od hudiča.
Moj ima vgrajen tulifon 2g/3g/4g. Lahko je pol leta parkiran, ves čas online, z 10x manjšo baterijo, pa jo niti pod razno ne bo izpraznil.
Ta nova tehnologija je pa res od hudiča.
WarpedGone ::
ko bo tvoj sposobn update poljubnega kosa FW v avtu v tvoji domači garaži samodejno, boš mel osnovo za takšno vprašanje.
Dokler moraš na serivs, da ti uploadajo heben update zemljevidov in za to plačat XXX eur, ga nimaš.
Namreč nimaš pojma, o čem vse nimaš pojma.
Se že dogaja, bo pa še huje:
BTW: WTF je s TataMotors (lastniki jaguarja)? Če ma kdo kak hint...
Dokler moraš na serivs, da ti uploadajo heben update zemljevidov in za to plačat XXX eur, ga nimaš.
Namreč nimaš pojma, o čem vse nimaš pojma.
Se že dogaja, bo pa še huje:
BTW: WTF je s TataMotors (lastniki jaguarja)? Če ma kdo kak hint...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
ko bo tvoj sposobn update poljubnega kosa FW v avtu v tvoji domači garaži samodejno, boš mel osnovo za takšno vprašanje.
Dokler moraš na serivs, da ti uploadajo heben update zemljevidov in za to plačat XXX eur, ga nimaš.
Namreč nimaš pojma, o čem vse nimaš pojma.
Se pravi, ker ti nimas argumentov, ki bi jih podal, je najboljs kar zmores: 'pojma nimas'.
A ves, k ste se v osnovni soli igrali:
"A ves kolk je 100x100?"
"Ja vem ja, ti ves?"
"Ja! Sam mene zanima, ce ti ves!"
Tud ti nimas pojma zakaj je Tesla tko pozresna ob vzganem WiFiju. To, da drugi te opcije nima, se ne pomeni, da je s Teslinim nacinom vse ok.
Lahk se obracas kakorkoli se hoces ampak rit bos mel vedno zadaj. In 300W konstantne porabe je norost. Smo leta 2018 in ne 1985. :)
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Dokler moraš na serivs, da ti uploadajo heben update zemljevidov in za to plačat XXX eur... ta kritika je čisto na mestu, proizvajalci dajo vse od sebe, da izkoriščajo kupce, kjer se le da (če se spomnimo le na možnost za predvajanje mp3 med drugim).
To sicer ni ravno v rangu posodabljanja kritičnih komponent vozila in pa znanja, ki ga mora informirani potrošnik pridobiti ob tem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Dokler moraš na serivs, da ti uploadajo heben update zemljevidov in za to plačat XXX eur, ga nimaš.
To sicer za kupca ni prijetno, je pa vseeno bistveno bolje plačati XXX eur in za to vsaj nekaj dobiti. Pri Tesli so denimo ljudje plačevali XXX eur in v zameno niso dobili ničesar (FSD).
Truga ::
WarpedGone je izjavil:
ko bo tvoj sposobn update poljubnega kosa FW v avtu v tvoji domači garaži samodejno
newsflash: vecina ljudi takega bullshita noce. ce kupim avto pricakujem da bo delal brez konstantnih OTA updejtov ki lomijo funkcionalnost vsake 3 dni in preprecujejo popolno zapiranje oken.
Gregor P ::
Ne, s tem sem mislil na vse proizvajalce; tudi na Teslo in npr. njihove vnaprejšnje prodaje povsem avtonomne vožnje ipd.ta kritika je čisto na mestu, proizvajalci dajo vse od sebe, da izkoriščajo kupce, kjer se le da (če se spomnimo le na možnost za predvajanje mp3 med drugim)
Ja, ker pri Tesli pa avtomobile in tech dajejo napol zastonj zarad tega ker bi radi, da zivimo na lepsem planetu!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Se pravi, ker ti nimas argumentov, ki bi jih podal, je najboljs kar zmores: 'pojma nimas'.
Če bi bil pismen, bi razumel, da:
ko bo tvoj sposobn update poljubnega kosa FW v avtu v tvoji domači garaži samodejno
JE argument. Ampak še noben bedak nikoli ni dojel podanega argumenta ampak je kvečjemu naprej otresal bedarije in / ali igral užaljenost.
Kolk je stvar zanič, dokazujejo vsi primerki z enakimi fičerji in nižjo standby porabo. En primer je ... ehm ... sigurno je kje kakšen, there must be ... alienz ..
Ja, ker pri Tesli pa avtomobile in tech dajejo napol zastonj zarad tega ker bi radi, da zivimo na lepsem planetu!
Nope, pri tesli dajo avtomobile s 15% marže kljub temu, da želji da bi živeli na lepšem planetu.
Pri konkurenci takšnih želja nimajo, pa ti avto dajo z negativno maržo. Če si med posvečenimi parimi primerki ne/srečnežev ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Hibrid je smiseln samo takrat ko koristiš oba pogona, ICE ne sme biti backup samo za vsak slučaj. Hibrid brez priključka je v bistvu samo bolj učinkovit ICE, ki je lahko mehansko preprostejši. Tisti s priključkom so pa za moje pojme smiselni samo v primeru ko je za BEV preveč strahov ali kot edini avto v familiji. Najhitreje bodo izumrli prav long-range PHEV variante, normalni hibridi bodo pa pač sprejeti kot klasični ICE, z izboljšavami, pa ne samo kar se porabe tiče.
Pod tole se pa podpišem. PHEV je največja bedarija od vseh variant. Komu se pa ljubi tankat in đe polnit, pa gledat kdaj boš polnil in kdaj tankal, pa kje boš tankal in kje polnil in kakšen polnilec si boš nabavil. Kompliciranje za brezveze.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
hojnikb ::
Avto, ki se sam updejta brez vednosti vsak poljuben kos hw z firmwareom pač nočem. Če zadeva dela, pusti. Edina smiselna stvar za updejtat je navigacija, pa še to vsak vzame google maps ipd ter streama na infotainment.
#brezpodpisa
jernejl ::
PHEV je največja bedarija od vseh variant. Komu se pa ljubi tankat in đe polnit, pa gledat kdaj boš polnil in kdaj tankal, pa kje boš tankal in kje polnil in kakšen polnilec si boš nabavil. Kompliciranje za brezveze.
Tistim, ki:
- imajo možnost polnjenja doma,
- večinoma delajo krajše vožnje, za kar tistih 30km dosega na elektriko povsem zadostuje,
- občasno morajo opraviti tudi kakšno malo daljšo pot, kjer se ne želijo ukvarjati s planiranjem polnjenja in nepotrebnim čakanjem.
pa gledat kdaj boš polnil in kdaj tankal
No, to je v bistvu prednost, ker ni treba hkrati polniti in tankati, ampak izbereš tisto možnost, ki je v nekem trenutku bolj priročna ali ekonomična.
nekikr ::
Evo, končno spodoben EV za tiste, ki so prerasli ludicrous mode leta in bi raje nekaj kvalitetnega.
WarpedGone ::
Tudi iPace je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Bolt je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi ioniq je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Leaf v2 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Leaf v1 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Bolt je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi ioniq je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Leaf v2 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Leaf v1 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
jernejl ::
Tesla (oziroma Elon) so tudi znani po tem, da obljubljajo marsikaj, kar se precej klavrno pretvori v realnost, ali pa sploh ne. Zagotovo bi sodili na prvo mesto zgornjega seznama.
3 months maybe, 6 months definitely
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Spock83 ::
Evo, končno spodoben EV za tiste, ki so prerasli ludicrous mode leta in bi raje nekaj kvalitetnega.
Haha audi pa kvaliteten. Oz saj je ni pa zanesljiv. Pa poraba ubitacna.
Nikec3 ::
Tistim, ki:
- imajo možnost polnjenja doma,
- večinoma delajo krajše vožnje, za kar tistih 30km dosega na elektriko povsem zadostuje,
- občasno morajo opraviti tudi kakšno malo daljšo pot, kjer se ne želijo ukvarjati s planiranjem polnjenja in nepotrebnim čakanjem.
pa gledat kdaj boš polnil in kdaj tankal
No, to je v bistvu prednost, ker ni treba hkrati polniti in tankati, ampak izbereš tisto možnost, ki je v nekem trenutku bolj priročna ali ekonomična.
Številke ne lažejo. Delež BEV-jev raste, PHEV-jev pa pada.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
jernejl ::
hammock ::
Evo, končno spodoben EV za tiste, ki so prerasli ludicrous mode leta in bi raje nekaj kvalitetnega.
30kWh/100km. Pri taksnih avtih bo se treba malo cakati na 800km dosega*
*Relevantno samo za tiste ki ne vedo da iz Slovenije in okolice v Frankfurt dnevno leti cca 25 letal.
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Če bi bil pismen, bi razumel, da:
Aha, zdej smo ze pri adhominem, ok. Sam tolk, da vem.
WarpedGone je izjavil:
ko bo tvoj sposobn update poljubnega kosa FW v avtu v tvoji domači garaži samodejno
JE argument. Ampak še noben bedak nikoli ni dojel podanega argumenta ampak je kvečjemu naprej otresal bedarije in / ali igral užaljenost.
Kolk je stvar zanič, dokazujejo vsi primerki z enakimi fičerji in nižjo standby porabo. En primer je ... ehm ... sigurno je kje kakšen, there must be ... alienz ..
:))) Ne, to ni argument. To je mogoce argument za povprecnega osnovnosolca, ki iz zepa potegne pokvarjen kalkulator in ko mu sosolec pove, da je njegov kalkulator pokvarjen, oni prvi rece, da naj mu pokaze boljsega. Temu se rece fallacy of relative privation.
Zaradi tega, ker jaz nimam nekaj kar bi bilo boljse od A, se ne pomeni, da je z A vse ok.
Ampak, saj razumemo, ti si pac podoben tistemu osnovnosolcu, ki jezno cepeta in se repenci, kadar se kdo z njim ne strinja, na koncu pa pobere svojo lopatko in odide iz peskovnika.
To, da avto porabi 7kWh baterije na dan, ko na parkiriscu ne pocne _nic_ pametnega je katastrofa. In to katastrofo bodo verjetno v Tesli popravili. Ti pa lahko se kar naprej cepetas in trdis, da je Tesla edini avto, ki ostane on-line in priklopljen na WiFi in da je to feature. Pa v resnici nima samo Tesla taksnih avtomobilov. :)
Ne rabis omenjati over the air update-a, ker gre za derailment. Tip ni imel namena avta update-at, sam hotel je, da ga avto pocaka na letaliscu. :)
*Relevantno samo za tiste ki ne vedo da iz Slovenije in okolice v Frankfurt dnevno leti cca 25 letal.
Glede na storilnost in sposobnost Adrie in to kaj se dogaja z njimi zadnje case, sem skoraj preprican, da se bolj splaca iti v Frankfurt z avtom. Je verjetno ceneje in hitreje. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
jb_j ::
Mogoče bodo pa uvedl deep-sleep gumb varjanto, če bo avto dlje časa na parkirišču.
Doma pa naprimer ga maš v navadnem mode-u, da si lahko nastaviš gretje/hlajenje preko telefona, preden greš v avto.
Ali pa da le preveriš, koliko je polna baterija, in če so vsa okna in vrata na avtu zaprta. In če je alarm vklopljen.
Doma pa naprimer ga maš v navadnem mode-u, da si lahko nastaviš gretje/hlajenje preko telefona, preden greš v avto.
Ali pa da le preveriš, koliko je polna baterija, in če so vsa okna in vrata na avtu zaprta. In če je alarm vklopljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
nekikr ::
WarpedGone je izjavil:
Tudi iPace je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Bolt je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi ioniq je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Leaf v2 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Leaf v1 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Model 3 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Model S je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Model X je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Moraš biti objektiven. Na tega Etrona pa počakajmo, morda pa obrne ta trend. Če ne, potem pa počakajmo na naslednjega. Nekomu bo že ratalo narediti nekaj kvalitetnega.
jb_j ::
WarpedGone je izjavil:
Tudi iPace je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Bolt je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi ioniq je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Leaf v2 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Leaf v1 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Model 3 je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Model S je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Tudi Model X je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Moraš biti objektiven. Na tega Etrona pa počakajmo, morda pa obrne ta trend. Če ne, potem pa počakajmo na naslednjega. Nekomu bo že ratalo narediti nekaj kvalitetnega.
Tudi prvi avto z notranjem izgorevanjem je bil zelo spodoben, dokler se obljube niso pretvorile v realnost ...
Čez slabo stoletje, ga skoraj ni človeka, ki ga ne bi uporabil.
Mogoče so nekateri rekl, ja valda, v avtu z več deset litri zelo vnetljive tekočine se bom brezskrbno vozu.
Raje imam kočijo, ne more eksplodirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
Siegfried Marcus.
Marcus finished his first car sometime between 1864 and 1870 - some 15 years before the better-remembered efforts of Karl Benz and Gottlieb Daimler. His primordial design lacked numerous now-standard features such as brakes, steering, and seats, to name a few. But what it did have - an internal combustion engine, a carburetor and four wheels - would provide the basic DNA of gasoline-powered automobiles for the next 140 years and counting.
a bi se raje pelu s tem, al s kočijo? (najbrž še cigare ni mogu pržgat, oz. si je ni upu takrat)
dobr na kočiji najbrž ja.
Marcus finished his first car sometime between 1864 and 1870 - some 15 years before the better-remembered efforts of Karl Benz and Gottlieb Daimler. His primordial design lacked numerous now-standard features such as brakes, steering, and seats, to name a few. But what it did have - an internal combustion engine, a carburetor and four wheels - would provide the basic DNA of gasoline-powered automobiles for the next 140 years and counting.
a bi se raje pelu s tem, al s kočijo? (najbrž še cigare ni mogu pržgat, oz. si je ni upu takrat)
dobr na kočiji najbrž ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
TESKAn ::
To, da avto porabi 7kWh baterije na dan, ko na parkiriscu ne pocne _nic_ pametnega je katastrofa.
Možen vzrok:
https://twitter.com/RyanNegri/status/10...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Spock83 ::
Zanimivo, koliko ljudi se je zataknilo za Tesline probleme. Iz iskusenj vam povem, da tudi tudi premium ICE proizvajalci imajo taksne ali drugacne probleme z elektroniko sistemov, ki jih je res ogromno danes. Zadeva je totalno komplicirana. Z razliko Tesla redno posodablja zadeve niti ne rabis iti na servis. Pac avto je postal racunalnik. Iz izkusenj vsi vemo, da ni pametno takoj nadgradit sistem.
SimplyMiha ::
WarpedGone je izjavil:
"I like the way it looks from the front..."
Tu sem z gnusom ustavil posnetek.
roCkY ::
Zanimivo, koliko ljudi se je zataknilo za Tesline probleme. Iz iskusenj vam povem, da tudi tudi premium ICE proizvajalci imajo taksne ali drugacne probleme z elektroniko sistemov, ki jih je res ogromno danes. Zadeva je totalno komplicirana. Z razliko Tesla redno posodablja zadeve niti ne rabis iti na servis. Pac avto je postal racunalnik. Iz izkusenj vsi vemo, da ni pametno takoj nadgradit sistem.
Zakaj biti politično korekten do instruje kot zahtevaš?
Zanimivo kako lahko nekdo podpira šlamparijo industrije kar downgade V9 Tesle nedvomno je. Vse svoje kupce s takimle produktom postavljajo na nivo beta testerjev. Vsedi se v kako teslo pa malo poglej. Bjoren se pelje iz Trondhaima proti Oslu. No nisem še gledal, če se je že zbudil. Včeraj sem ga imel par ur v ozadju in je ogromno stvari pokritiziral, ker mu sicer sploh ni praksa.
Nikec3 ::
Evo, prihodnost PHEV-jev je lepo vidna na Norveškem:
https://insideevs.com/november-plug-in-...
BEVs: 5,087 (up 88.1%, 41.3% market share) + 1,106 'used' + 187 vans (178 new and 9 used) + 3 FCV
PHEVs: 1,914 (down 38.4%, 15.5% market share)
https://insideevs.com/november-plug-in-...
BEVs: 5,087 (up 88.1%, 41.3% market share) + 1,106 'used' + 187 vans (178 new and 9 used) + 3 FCV
PHEVs: 1,914 (down 38.4%, 15.5% market share)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Utk ::
Tesla je amaterska v beta testiranju proti mojstrom goljufanja in nategovanja:
https://www.t-online.de/auto/elektromob...
https://www.t-online.de/auto/elektromob...
Spock83 ::
Zanimivo, koliko ljudi se je zataknilo za Tesline probleme. Iz iskusenj vam povem, da tudi tudi premium ICE proizvajalci imajo taksne ali drugacne probleme z elektroniko sistemov, ki jih je res ogromno danes. Zadeva je totalno komplicirana. Z razliko Tesla redno posodablja zadeve niti ne rabis iti na servis. Pac avto je postal racunalnik. Iz izkusenj vsi vemo, da ni pametno takoj nadgradit sistem.
Zakaj biti politično korekten do instruje kot zahtevaš?
Zanimivo kako lahko nekdo podpira šlamparijo industrije kar downgade V9 Tesle nedvomno je. Vse svoje kupce s takimle produktom postavljajo na nivo beta testerjev. Vsedi se v kako teslo pa malo poglej. Bjoren se pelje iz Trondhaima proti Oslu. No nisem še gledal, če se je že zbudil. Včeraj sem ga imel par ur v ozadju in je ogromno stvari pokritiziral, ker mu sicer sploh ni praksa.
Ne podpiram. Je pa res, da za novo zadevo in novince na trgu je obicajno da se udriha na polno in posmehuje. Sami pa imajo vec gnoja na lastnem pragu. Jaz sem hvalezen za Teslo. Se je vsaj nekaj premaknilo. Ne more biti vse popolno. Dobrodoslo je kritiziranje ne pa udrihanje po celem izdelku. Tako so se posmehovali Applu, ko je prvi iPhone prisel ven. Zgleda mora res biti en egocentrik in avtist kot vodja, da se naredi korak naprej.