» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
578 / 1166
»»

jb_j ::

WarpedGone je izjavil:

Baje nimaš pojma, "baje".
Standard SloTech


Baje ga ima, razmerje 1:1,
jep Standard SloTech in veliko manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

BT52 ::

Aha imajo drugačna predstavna: Samo tiste kombinacije modelov, ki imajo manjši in večji motor na prednji in zadnji osi. Drugače je sestav simetričen. No z vidika prozvodnje in inženiringa je tole logično. Mislim simetričnost končnega prestavnega razmerja.

Reduction gear ratio- Large motor 9.73 to 1, Small motor 9.34:1

Go to http://teslatap.com/undocumented/ for the inside scoop on details like this.


VIR: https://forums.tesla.com/forum/forums/d...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

jb_j ::

BT52 je izjavil:

Aha imajo drugačna predstavna: Samo tiste kombinacije modelov, ki imajo manjši in večji motor na prednji in zadnji osi. Drugače je sestav simetričen. No z vidika prozvodnje in inženiringa je tole logično. Mislim simetričnost končnega prestavnega razmerja.

Reduction gear ratio- Large motor 9.73 to 1, Small motor 9.34:1

Go to http://teslatap.com/undocumented/ for the inside scoop on details like this.


VIR: https://forums.tesla.com/forum/forums/d...


če ima prestavno razmerje,
je najbrž majhno (nimam predstave kakšno razliko to pomeni, kar imajo oni navedeno),

jst bol razmišlju v smislu,
da se ena os uporablja z zelo nizkim oz. visokim razmerjem,
da motor hitro dobi obrate, za nižje hitrosti.

in motor na osi, ko ima vozilo že določeno hitrost,
da vozilo lahko sploh doseže več kot 100km/h.

zdj, ali bi moral tisti motorji za speljevanje imet možnost vrtenja na zelo visokih obratih, (nekakšna vrsta sklopke v elektromotorju),
ali da se motorji odklopijo (kar bi sicer pomenilo dejanska sklopka med elektromotorjem in kolesom)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

BT52 ::

Drugače, če smo realni za normalni promet je EV brez predstav več, kot dovolj. Saj več od max v ne smes peljat. :D Proizvajalci pa si poenostavijo pogonski sklop. Zmanjšajo stroške, ki jih raje umerijo v elektroniko, kot so BMS, inverter, ter baterijo.

Utk ::

Ne samo da je dovolj, boljše je če nima prestav. Če bi jih imel samo 2, bi bilo vseeno če jih bi imel 5 ali 6. In potem bi bilo vseeno če bi bil dizel in ne EV.

jb_j ::

Verjetno, bi bilo bolje, če bi imel 2 prestavi.

Ker bi lahko bili šibkejši elektromotorji,
in v teoriji bi se lahko vrteli s pol nižjo hitrostjo.

Unknown_001 ::

jb_j je izjavil:

Verjetno, bi bilo bolje, če bi imel 2 prestavi.

Ker bi lahko bili šibkejši elektromotorji,
in v teoriji bi se lahko vrteli s pol nižjo hitrostjo.


Wtf si zdaj izjavil?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Lonsarg ::

Hitrost vrtenja elektromotorja nima veze z porabo ali močjo motorja. Vpliva pa najbrž na obrabo in morda max navor pri prenizki hitrosti, morda se še kaj najde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

jb_j ::

Lonsarg je izjavil:

Hitrost vrtenja elektromotorja nima veze z porabo ali močjo motorja. Vpliva pa najbrž na obrabo in morda max navor pri prenizki hitrosti, morda se še kaj najde.


Dovolj veliki motorji morajo biti, (oz. dovolj močni)
in mora jih bit preveč, da pridejo do določenih obratov. (se pravi porabijo več energije, kot je potrebno)
Ker so vozila načeloma zelo težka.

Pri nad 6k obratih, ali nekaj podobnega,
jim konkretno začne padat moč (vsaj tako je pisalo na nekem forumu)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Unknown_001 ::

Če ti daš reduktor zato, da boš uporabil šibkejš motor, se bo ta moral vrteti hitreje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jb_j ::

Unknown_001 je izjavil:

Če ti daš reduktor zato, da boš uporabil šibkejš motor, se bo ta moral vrteti hitreje.


Teslini motorji se vrtijo na xk RPM, (za hitrosti od 0-300km/h)

če bi na vsaki osi bili različni motorji z različnim razmerjem,
bi lahko s 66% xk RPM, dosegal hitrosti do 0-100km/h
na drugi osi enako, le za hitrosti 100-200km/h.

S tem da bi moč motorjev bila na vsaki osi prilagojena le za te določene hitrosti (in bi najbrž lahko bili šibkejši motorji)
mogoče, za to bi rabil izračune pri polni obremenitvi vozila.

V teoriji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Utk ::

Ma dej nehaj ze bluzit. 6k obratov za elektro motor ni nic. Dva kompleta motorjev za razlicne hitrosti je neumnost za osebne avte. Menjalnik glih tako.
Kaj bi pridobil s tem? Izgubil pa veliko.

jb_j ::

Utk je izjavil:

Ma dej nehaj ze bluzit. 6k obratov za elektro motor ni nic. Dva kompleta motorjev za razlicne hitrosti je neumnost za osebne avte. Menjalnik glih tako.
Kaj bi pridobil s tem? Izgubil pa veliko.


Zakaj menjalnik?
na vsaki osi, električni motorji z različnim razmerjem,
in ko vozilo doseže določeno hitrost, se vklopi druga os.
Ena os in elektromotorji in določeno razmerje za pospeševanje.
In ena os in elektromotorji in drugačno razmerje za višje hitrosti.

Problem pri elektromotorjih je, da rabijo veliko moči za pospeševanje.
(zaradi tega nameščajo razmeroma močne/velike elektromotorje, da se lahko sploh zavrtijo)

Utk ::

Dragi ev rabijo mocan motor.
Poceni so prepoceni in skoda prostora za take neumnosti. Ce ze imajo dva motorja not, bosta oba delala, ne samo po en.

jb_j ::

Utk je izjavil:

Dragi ev rabijo mocan motor.
Poceni so prepoceni in skoda prostora za take neumnosti. Ce ze imajo dva motorja not, bosta oba delala, ne samo po en.


Najbrž imaš prav.

jb_j ::

Vprašanje pa je kdaj, bodo sploh EV začeli masovno proizvajati?

Ker danes skor vsaka država pobere skoraj polovico denarja za vsak natankan liter bencina ali nafte, s trošarinami.
ki ga vsak državljan natoči.

roCkY ::

Bodo elektriko podražili. Nič bat!!! Tudi za gospodinjsko rabo. Dvomim, da bodo ločili in trošarino uvedli le na promet. Le počakat je treba, da bo kritična masa EV dosežena. Ne želi si tega.

Na področju EV bo preskok, ko se bo za zmernejšo ceno dalo elektriko s sabo voziti v "hranilniku" za katerega bo dovolj enostavno dostopnih surovin.

jb_j ::

V Sloveniji imamo 1.4miljona osebnih vozil.
Pa recimo, da vsak nardi 5k km letno, povprečno.
Pa recimo, da povprečno avto porabi 7l na 100km.

To je 3500 litrov goriva na vozilo,
kar nanese 4.500 evrov za vozilo, če je gorivo povprečno 1.3EUR.
Država ima nekaj več kot polovične trošarine,
pa recimo, da so nekak 50% povprečno.

Kar znese 2.250EUR državi samo z gorivom, na vozilo.
Kar znese nekaj čez 3miljarde EUR letno na trošarinah.
(brez da katerikoli tujec kupuje gorivo pri nas)
brez tovornjakov, brez avtobusev in brez letalskega prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Utk ::

Nehaj raje racunat, ker nekatere stvari si zgresil za 10x, druge pa za 3x.

jb_j ::

Utk je izjavil:

Nehaj raje racunat, ker nekatere stvari si zgresil za 10x, druge pa za 3x.


povprečno kilometrino na registriran avto in povprečno porabo avta sem res brez podatkov računal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

pirat ::

jb_j je izjavil:

V Sloveniji imamo 1.4miljona osebnih vozil.
Pa recimo, da vsak nardi 5k km letno, povprečno.
Pa recimo, da povprečno avto porabi 7l na 100km.

To je 3500 litrov goriva na vozilo,
kar nanese 4.500 evrov za vozilo, če je gorivo povprečno 1.3EUR.
Država ima nekaj več kot polovične trošarine,
pa recimo, da so nekak 50% povprečno.

Kar znese 2.250EUR državi samo z gorivom, na vozilo.
Kar znese nekaj čez 3miljarde EUR letno na trošarinah.
(brez da katerikoli tujec kupuje gorivo pri nas)
brez tovornjakov, brez avtobusev in brez letalskega prometa.

Neverjetno! Dejansko nic ne stima v tem tekstu :))

K0l1br1 ::

jb_j je izjavil:

Pa recimo, da povprečno avto porabi 7l na 100km.

To je 3500 litrov goriva na vozilo,


7*50=350

jb_j ::

K0l1br1 je izjavil:

jb_j je izjavil:

Pa recimo, da povprečno avto porabi 7l na 100km.

To je 3500 litrov goriva na vozilo,


7*50=350


ok, pol neki čez 300miljonov trošarin za avte. od goriva.
se mi je zdel čudn, tretjina državnega proračuna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

kar je še zmer dost.

kje je kkšn podatek kolk goriva se skupno proda v sloveniji.
ker me zanima, če vse skupaj dobijo 700miljonov s trošarinam,
je to 10% državnega proračuna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Utk ::

Zakaj bi bilo to pomembno? Bos dal pac teh 50 evrov vec na mesec pri dohodnini, so what.

mikhaair ::

Id nekje imam v glavi da vsak dan trošarine navržejo 8.000k€. Gorivo, tobak, alkohol.

jernejl ::

Trošarin je bilo lani za 1,5 milijarde eur. Seveda vseh skupaj, ne samo za goriva.
Pri gorivu se sicer obračuna še DDV.
Poleg tega je lani v proračun prišlo še dodatnih 200 milijonov za "cestnine" (tisto, kar se plača vsako leto) in DMV.

Utk ::

Debatirate o oslovi senci. Proracun leta 2003 je bil 5 milijard, 2008 8 milijard, potem je bila kriza in je celo padel za kako milijardo, za 2018 je cez 9 milijard. Teh par sto mio, pa naj bo milijarda, ki jih bo zmanjkovalo pocasi naslednjih 15, 20 let, ne pomeni nic. Proracun se bo itak povecal na 12,13. Ne bo cez noc nic drugace.

Gregor P ::

Brez posploševanja prosim; vse kar napovedujemo je, da bodo države ta izpad nekje not prinesle.:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Jasno,da bojo, in to za trikrat. Tudi ce ostanemo na nafti, bojo davki se povecali za par milijard. Isto je pri porabi elektrike. Sekirate se za 30 procentov v 30 letih, poraba se bo pa tudi brez avtov podvojila.

J.McLane ::

Ja bodo not prinesle, ne pozabit da bo še vsaj 20 let več kot polovica avtov na cesti smrdljivcev, enostavno bodo še bolj nabili trošarine na goriva. Pri EV bodo pa pač uvedli letno dajatev ki je danes 0 EUR, big deal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hammock ::

Morda velja omeniti, da polovico trenutne maloprodajne cene benza dobijo arabci. Ta denar lahko ostane pri nas, ko preklopimo na elektriko (nase reke, sonce in lignit).

Od tega bo drzava imela vec kot od trosarin. Bistveno visja cena elektrike je tudi nerealna, ker jo lahko ze pri danasnjih cenah sam proizvajas skoraj konkurencno.

WarpedGone ::

Ja bodo not prinesle, ne pozabit da bo še vsaj 20 let več kot polovica avtov na cesti smrdljivcev,

Podcenjuješ "poluparno politiko". Do neke nedefinirane točke bodo ukrepi 'mili', nato dragi, nato bodo prepovedi.

Pojdi kadit v hotelsko jedilnico.
Še 20 let nazaj je bilo to normalna stvar, danes takih enostavno ni.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

J.McLane je izjavil:

Ja bodo not prinesle, ne pozabit da bo še vsaj 20 let več kot polovica avtov na cesti smrdljivcev, enostavno bodo še bolj nabili trošarine na goriva. Pri EV bodo pa pač uvedli letno dajatev ki je danes 0 EUR, big deal.

Dokler se bo za proizvodnjo elektrike kurilo fosilna goriva bodo na cesti smrdljivci.

Če ne smrdi direktno pod mojim nosim je pa vse OK...

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Ja bodo not prinesle, ne pozabit da bo še vsaj 20 let več kot polovica avtov na cesti smrdljivcev,

Podcenjuješ "poluparno politiko". Do neke nedefinirane točke bodo ukrepi 'mili', nato dragi, nato bodo prepovedi.

Pojdi kadit v hotelsko jedilnico.
Še 20 let nazaj je bilo to normalna stvar, danes takih enostavno ni.

Primerjat razvado kajenja in transport ni ravno fer/higienično/lojalno.

Se bom pač peljal tja kamor se bom lahko in tam pustili svoje €, vkolikor bo ICE še vedno moj transportni pogon.

Nikec3 ::

Dokler se bo za proizvodnjo elektrike kurilo fosilna goriva bodo na cesti smrdljivci.

Tudi če gledaš iz tega vidika ni vseeno, če zapliniš Šoštanj ali pa celo Ljubljano.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

Tudi če gledaš iz tega vidika ni vseeno, če zapliniš Šoštanj ali pa celo Ljubljano.

Šoštanjčani se s to izjavo prav gotovo strinjajo.

Utk ::

Elektrarne so tam že lep čas...
Drugače pa pač meriš te stvari tam in narediš kaj je treba. Danes se to ne meri praktično nikjer. Naredi se pa tako ne nič na tem.

Nikec3 ::

jernejl je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Tudi če gledaš iz tega vidika ni vseeno, če zapliniš Šoštanj ali pa celo Ljubljano.

Šoštanjčani se s to izjavo prav gotovo strinjajo.

Vsa ostala Slovenija pa. Za koga bomo torej delali? Za Šoštanjčane ali za vso ostalo Slovenijo?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

jernejl je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Tudi če gledaš iz tega vidika ni vseeno, če zapliniš Šoštanj ali pa celo Ljubljano.

Šoštanjčani se s to izjavo prav gotovo strinjajo.

Vsa ostala Slovenija pa. Za koga bomo torej delali? Za Šoštanjčane ali za vso ostalo Slovenijo?

Tudi če naredimo novo termoelektrarno sredi Ljubljane se bo vsa ostala Slovenija strinjala. Zakaj bi zastrupljali Šoštanj, če ima Ljubljana težave?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Nikec3 ::

jernejl je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

jernejl je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Tudi če gledaš iz tega vidika ni vseeno, če zapliniš Šoštanj ali pa celo Ljubljano.

Šoštanjčani se s to izjavo prav gotovo strinjajo.

Vsa ostala Slovenija pa. Za koga bomo torej delali? Za Šoštanjčane ali za vso ostalo Slovenijo?

Tudi če naredimo novo termoelektrarno sredi Ljubljane se bo vsa ostala Slovenija strinjala. Zakaj bi zastrupljali Šoštanj, če ima Ljubljana težave?

Ker je bolj smiselno zastrupljati 5000 ljudi kot 400 000
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Se boš oglasil, ko boš ti in tvoji otroci med temi 5000. Ni dovolj hude zmerljivke za primerke, kot si ti.;((

Utk ::

Okapi je izjavil:

Se boš oglasil, ko boš ti in tvoji otroci med temi 5000. Ni dovolj hude zmerljivke za primerke, kot si ti.;((

Zdaj smo vsi med teh 5000. In katera zmerljivka je dovolj huda za tiste, ki hocejo da pri tem ostane?

Okapi ::

A je kje kakšen tak?

Utk ::

Cel kup. Tu so skoraj zorganizirali zbiranje prispevkov za pomoc vwju po aferi. Tisti redki, ki so se pridruzili tozbi, so pa itak izdajalci.

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

Ker je bolj smiselno zastrupljati 5000 ljudi kot 400 000

Nikakor. Bolj smiselno je, da ljudje plačujejo za svoje grehe, ne pa, da težave izvažajo drugam, sami bodo pa še naprej veselo zastrupljali (druge).
Le tako bodo spoznali, da bodo morali spremeniti svoje navade, da bodo bolje živeli.

Imeli bi vse prednosti mesta in zrak iz kočevskih gozdov, svinjarijo pa bi potisnili na podeželje.
Če že imajo (meščani) vse na dosegu roke, naj pač začnejo več hoditi peš, se voziti s kolesi ali z javnim prevozom, avte pa prepovejo (tudi EV), pa ne bo nikogar treba dodatno zastrupljati.
Aja, tega pa ne bi, ker je bolj smiselno dodatno zastrupljati 5000 ljudi, kot pa, da bi se morali Ljubljančani čemu odpovedati, kajneda.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Elektrarne so tam že lep čas...
Drugače pa pač meriš te stvari tam in narediš kaj je treba. Danes se to ne meri praktično nikjer. Naredi se pa tako ne nič na tem.

Ravno sedaj se bo začelo s projektom Sinica, katerega namen je ugotoviti vire onesnaženj in spremljanje učinkovitosti ukrepov za izboljšanje kakovosti zraka.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Se boš oglasil, ko boš ti in tvoji otroci med temi 5000. Ni dovolj hude zmerljivke za primerke, kot si ti.;((

Kolega Okapi, nekako imam občutek, da nisi neumen. Stvar je preprosta. Interes vseh je, da se umazane stvari:
1. Ukinejo, ali zamenjajo z manj umazanimi
2. Če te opcije ni, se naj umazane stvari prestavijo iz mest.

Zdaj smo vsi med teh 5000.

Tole.
Če že imajo (meščani) vse na dosegu roke, naj pač začnejo več hoditi peš, se voziti s kolesi ali z javnim prevozom, avte pa prepovejo (tudi EV), pa ne bo nikogar treba dodatno zastrupljati.

Pravljičarstvo. Take stvari sem v živo nazadnje slišal v 2. razredu osnovne šole pri predmetu okolje.

Aja, tega pa ne bi, ker je bolj smiselno dodatno zastrupljati 5000 ljudi, kot pa, da bi se morali Ljubljančani čemu odpovedati, kajneda.

Bolj smiselno je zastrupljati manj ljudi. Tole bomo z električnimi avtomobili dosegli, pa tudi če ostanemo na premogu (za eno tretjino elektrike seveda).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Lonsarg ::

Kaj vam ni jasno, stopnja svinjarije per MWH pri kurjenju v avtu proti kurjenju v nadzirani elektrarni je ranga faktorja 10k.

Kurišča morajo biti velika, če hočeš ekološko, zato se naj kuri bodisi v elektrarnah, bodisi toplarnah za toplota. V posameznih hišah in napravah(ala avti) je pa kurjenje za prepovedat.

Prec ko nam bo seveda ekonomija to dopuščala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Nikec3 ::

Kurišča morajo biti velika, če hočeš ekološko, zato se naj kuri bodisi v elektrarnah, bodisi toplarnah za toplota. V posameznih hišah in napravah(ala avti) je pa kurjenje za prepovedat.

Amen!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
578 / 1166
»»