Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Unknown_001 ::
Brez neke vizije za naprej, obstaneš na mestu.
Koliko takšnih avtomobilov danes vidiš? Jih ne, ker je ta ilustrirana umetnija inženirsko gledano polomija.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
vostok_1 ::
Danes sem razmišljal...za moj stil vožnje bi EV bil prekleto zabaven.
Menjalnika nikakor ne pogrešam.
Edino zvok mi je pri ICEjih res top. Škoda, da folk neki toliko obsesira nad tišino v avtu. Meni je všeč določen hrup, še posebej če je tak pristen mehanski. Nekaj se morajo izmislit, da dodajo EVjem kul zvok, ki ne prihaja iz zvočnikov.
Menjalnika nikakor ne pogrešam.
Edino zvok mi je pri ICEjih res top. Škoda, da folk neki toliko obsesira nad tišino v avtu. Meni je všeč določen hrup, še posebej če je tak pristen mehanski. Nekaj se morajo izmislit, da dodajo EVjem kul zvok, ki ne prihaja iz zvočnikov.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
pegasus ::
Zaveži primerno število praznih pločevink za zadnji odbijač, pa bo. Če ni dovolj kul, eksperimentiraj z dolžino vrvice posamezne pločevinke.
jb_j ::
Danes sem razmišljal...za moj stil vožnje bi EV bil prekleto zabaven.
Menjalnika nikakor ne pogrešam.
Edino zvok mi je pri ICEjih res top. Škoda, da folk neki toliko obsesira nad tišino v avtu. Meni je všeč določen hrup, še posebej če je tak pristen mehanski. Nekaj se morajo izmislit, da dodajo EVjem kul zvok, ki ne prihaja iz zvočnikov.
Najbrž je tudi bolj nevarno EV, za nalet divjadi, ker je tako tih avto.
Bi me bilo bolj strah, da se vozim iz LJ do Kočevja v EV, kot v ICE.
(lahko bi namontiral nek high-pitch oddajnik za divje živali)
msjr ::
Piščalko kupiš, jest jo imam na motorju (še od prejšnjega lastnika), baje je ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()
DamijanD ::
Pri hitrostih, ko je EV res tih po moje divjad ni problem, nad 60km/h se pa že kar sliši gume... Ampak mislim, da divjad tega hrupa ne upošteva preveč (ker drugače ne vem kako da sem že 3x bližnje srečanje kosmate vrste, pa vedno je bil ropotajoči avto)
kow ::
.Taksisti delajo za minimalca. In ne glede na to, kolikšen del stroškov to predstavlja, ti tega lastniki robotskih taksijev ne bodo častili. Svoj dobiček bodo maksimizirali, kar pomeni, da bodo ceno znižali ravno toliko, da bodo izrinili taksiste. Ker so ti že zdaj na meji preživetja, bo razlika za uporabnike majhna.
Recimo, pri nas je kilometer 0,7-0,8 evra. Z 0,5 evra na km taksisti ne preživijo, se pravi lahko čez palec rečemo, da bo robotski taksi stal toliko.
Pa še to ni nujno, ker taksist bo lahko uporabljal 10 let staro Dacio, robot bo pa moral vozit 10x dražji avto.
1) transport je ogromen strosek gospodinjstva. Ti pa si napovedal 30 odstotno znizanje cen taksijev. To je zelo velika pocenitev.
2) avtonomni avtomobili ne bodo nikakor 10x drazji od ostalih avtomobilov oz. po kaksni logiki? Senzorji in HW ne bodo nek velik strosek
3) kaj mislis, da robotski taksiji ne bodo tekmovali med seboj? Tezko si predstavljam visoke marze, razen v zacetku, ko bo prvi na trgu pobiral smetano. Potem pa se itak zacne boj za trzni delez in marze gredo proti 0. Dokler se ne vzpostavi oligopol in marze se spet dvignejo.
Ce bodo vozila res avtonomna/zanesljiva , bomo hitro pod 30c/km. Ampak dobro, nismo niti blizu.
karafeka ::
J.McLane ::
.. ker kolesar vozi 80 kmh po cesti ponoči? Če se z avtom pelješ 30 kmh podnevi ti garantiram, da ne boš zbil srne, razen če imaš reflekse kot crknjen konj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
zx14 ::
Najbrž je tudi bolj nevarno EV, za nalet divjadi, ker je tako tih avto.
Pomoje se divjad ustraši ropota in se še bolj požene, direktno v tebe.
A je bil kdaj primer, da bi se kaka srna zabila v kolesarja ?
Ni srna, je pa antilopa
SmeskoSnezak ::
Najbrž je tudi bolj nevarno EV, za nalet divjadi, ker je tako tih avto.
Pomoje se divjad ustraši ropota in se še bolj požene, direktno v tebe.
A je bil kdaj primer, da bi se kaka srna zabila v kolesarja ?
Kolega enkrat razlagal, da iz Maribora peljal s Giro De Italia kolesom, smer Tezno - Bohova... na vecer... in ker se ni luck prizgal na kolesu, je ob strani po nekaj sto metrih zagledal srno , ki je vstric hodila Baje je reko, da htel s tihim prepevanjem jo v drugo smer odgnati... pa se skor v njega zaletela
@ Pusti soncu v srce... @
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmeskoSnezak ()
DamijanD ::
A je bil kdaj primer, da bi se kaka srna zabila v kolesarja ?
Meni je na spustu par metrov pred mano skočila čez pot - eden boljših dogodkov na biciklu
Znancu pa je stala na sredi ceste in ko je začel bremzati s specialko, so gume/zavore zacvilile. Posledično se je srna ustrašila in zaštartala, tako da je revici spodrsnilo na asfaltu in je padla. Ampak se je vseeno do časa pobrala.
WarpedGone ::
VW I.D. Neo is supposed to start at €25k with a WLTP range of 330km (205 miles), meaning EPA of around 180mi, on a 48kWh battery pack, meaning an efficiency of ~85% of that of Model 3, which is what you'd expect with that form factor. 0-100kph in 8 seconds. 160 kph / 100mph top speed. Small 4-seater.
The midrange Neo is supposed to be 450 km / 280 miles WLTP range, so around 240 miles EPA range. The long-range NEO is supposed to have a 90kWh pack (~330mi EPA range?). The longer range ones are supposed to be faster, but don't expect any speed demons. The cells are supposedly 622 NMC, with plans to move to 811 (which Tesla is already beyond) in 2020. Maximum charging power on all versions is supposed to be 125kW (Model 3 is already argued to be limited to either 150kW or 180kW, and is ~15-20% more efficient on the highway). Pricing on the higher end versions is not known. Production starting in "late 2019".
Real Tesla killers, those. ;)
Zbogom in hvala za vse ribe
jb_j ::
WarpedGone je izjavil:
VW I.D. Neo is supposed to start at €25k with a WLTP range of 330km (205 miles), meaning EPA of around 180mi, on a 48kWh battery pack, meaning an efficiency of ~85% of that of Model 3, which is what you'd expect with that form factor. 0-100kph in 8 seconds. 160 kph / 100mph top speed. Small 4-seater.
The midrange Neo is supposed to be 450 km / 280 miles WLTP range, so around 240 miles EPA range. The long-range NEO is supposed to have a 90kWh pack (~330mi EPA range?). The longer range ones are supposed to be faster, but don't expect any speed demons. The cells are supposedly 622 NMC, with plans to move to 811 (which Tesla is already beyond) in 2020. Maximum charging power on all versions is supposed to be 125kW (Model 3 is already argued to be limited to either 150kW or 180kW, and is ~15-20% more efficient on the highway). Pricing on the higher end versions is not known. Production starting in "late 2019".
Real Tesla killers, those. ;)
Se pravi, ne bo superšportni avto z super močnimi elektromotorji,
ampak bodo elektromotorji podobni povprečnim avtom,
(najbrž bi lahko mel samo 1-2teslina elektromotorja za takšne pospeške,
kar v teoriji nekak pomen 25-50% porabe baterij glede na teslo)
s1m0n ::
Spet pospeški :)
Pa kaj ti to pomaga...
Če bo za 25k€ (kar težko verjamem) ter z omenjenim dometom se bo prodajal kot tople žemljice, če bo VW jih pripravljen v takšnem številu delat.
Pa kaj ti to pomaga...
Če bo za 25k€ (kar težko verjamem) ter z omenjenim dometom se bo prodajal kot tople žemljice, če bo VW jih pripravljen v takšnem številu delat.
Spock83 ::
Ne bo se dolgo za ta denar. To je samo VW zvijaca, da delcek prebivalstva pocaka na njihov avto. Vedno je tako bilo.
Utk ::
Če bo 4 seater, je to bolj v rangu ibize kot golfa, če še tolk. Konkurenca zoetu, 5-7 let po zoetu. Pa še vedno govorimo o renoju.
To je zoe killer, ne pa tesla.
To je zoe killer, ne pa tesla.
pegasus ::
Ma, ni ... VW je še edina firma, ki kaže, da se nekaj uči od Tesle ... od stalne prisotnosti v medijih do širokoustenja. Bolj me skrbijo vsi ostali, ki so sedaj tiho. Upam, da počnejo kaj bolj pametnega namesto da mastno "sponzorirajo" lobiste z namenom, da situacija ostane čim dlje taka, kot je ...
s1m0n ::
WarpedGone je izjavil:
To je najprej in predvsem VW killer.
Ah saj niso tako nesposobni pri VW... Verjetno jih bodo naredili/prodali še manj kot bo v EU Tesel M3.
jb_j ::
mogoče ima elektromotor zaradi tako hudega navora,
mogoče še dost lufta, da bi imel dve prestavi.
in bi mogoče lahko razmeroma majhen elektromotor gnal vozilo naprej. (pri običajnih pospeških 10s do 100km/h)
mogoče.
sicer pravjo, da razvija skozi vse obrate enako moč.
samo doma ma fotr brusilnico, ki je elektromotor ne zavrti do končnih obratov,
če prvo ne počakaš da se motor zavrti na končne obrate,
in šele potem natakneš jermen.
mogoče še dost lufta, da bi imel dve prestavi.
in bi mogoče lahko razmeroma majhen elektromotor gnal vozilo naprej. (pri običajnih pospeških 10s do 100km/h)
mogoče.
sicer pravjo, da razvija skozi vse obrate enako moč.
samo doma ma fotr brusilnico, ki je elektromotor ne zavrti do končnih obratov,
če prvo ne počakaš da se motor zavrti na končne obrate,
in šele potem natakneš jermen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Utk ::
Mogoče. Ampak verjetno se bolj splača dat 10% "večji" motor, ki ta da dosti moči tam kjer je rabiš, in se rešiš (avtomatskega) menjalnika, ki je vir nemalih izgub, pa še ena mehanična stvar za pokvarit in vzdrževat. Če pogledaš kako velik je elektromotor, bi bil avtomatski menjalnik že skoraj težko manjši samo od njega, kaj šele še od manjšega motorja zraven.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jb_j ::
Mogoče. Ampak verjetno se bolj splača dat 10% "večji" motor, ki ta da dosti moči tam kjer je rabiš, in se rešiš (avtomatskega) menjalnika, ki je vir nemalih izgub, pa še ena mehanična stvar za pokvarit in vzdrževat.
je res, ampak z menjalnikom bi mogoče lahko povečali doseg,
če bi imela vozila majhen elektromotor z močnim navorom (kar imajo vsi elektromotorji)
a sklopko imajo EV?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Utk ::
Nimajo, kaj bi z njo.
Vprašanje za kolk v teoriji, kaj šele v praksi. Menjalnik ti da par procentov izgube, bi tolk profitirali? Težko. Pač daš malo močnejši motor, ki bo imel še pri malo višji hitrosti dober izkoristek.
Vprašanje za kolk v teoriji, kaj šele v praksi. Menjalnik ti da par procentov izgube, bi tolk profitirali? Težko. Pač daš malo močnejši motor, ki bo imel še pri malo višji hitrosti dober izkoristek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jb_j ::
Nimajo, kaj bi z njo.
Vprašanje za kolk v teoriji, kaj šele v praksi.
Točno ta primer, ki sem ga prej navedel,
fotrova brusilnca ne deluje, če je jermen na elektromotorju.
(najbrž bi se samo pokadil in bi elektromotor šel v "franže",
ker nima začetne moči za brusilnico: od nič do tistih polnih obratov kolkr jih pač ma elektromotor)
Če bi bila nekakšna sklopka, bi delovala normalno.
in mogoče tudi avto z majhnim elektromotorjem.
Tko pa počaka, da se elektromotor zavrti na obrate,
in potem natakne gor jermen. (in ko se brusilnica na takšen način zavrti na "polne" obrate, je ne ustavš za fakn nič)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Utk ::
Pri električnem avtu se bolj splača montirat 2 manjša motorja, če že je premočan premalo učinkovit. Dražji imajo in bojo imeli vsaj 2 motorja, cenejši verjetno ne.
Menjalnik enostavno ni vreden komplikacij, ki jih prinese.
Menjalnik enostavno ni vreden komplikacij, ki jih prinese.
jb_j ::
Pri električnem avtu se bolj splača montirat 2 manjša motorja, če že je premočan premalo učinkovit. Dražji imajo in bojo imeli vsaj 2 motorja, cenejši verjetno ne.
Menjalnik enostavno ni vreden komplikacij, ki jih prinese.
A nima en EV superšportni koeniseg ali en drug, že dve prestavi?
Pri običajnih avtih bi lahko (menjalnik ali le sklopka) prinesel veliko daljši domet. Samo bi moral bit specifičen za elektromotorje.
Ena prestava do 90 za naselja in izven, in ena od 90-180 za avtoceste.
Najbrž ne bi ravno trpel menjalnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Spock83 ::
Tisti slovenaki predelovalec avtomobilov v elektricne zmore velike razdalje prav zaradi menjalnika. Je pa res da je to dodatna teza in se ena kvarljiva stvar.
Utk ::
EV je fajn se vozit, ker nima menjalnika. Z menjalnikom ga poslabšaš. Tudi če dobiš 5-10% dosega, pa še to vprašanje, so what.
In če že menjalnik, kakšen? Ročen odpade. DSG? Drago in komplicirano, sploh ker ne rabiš več kot dveh prestav, morda treh. Ostali so prepočasni in bi totalno ubili doživetje, še bolj kot DSG.
In če že menjalnik, kakšen? Ročen odpade. DSG? Drago in komplicirano, sploh ker ne rabiš več kot dveh prestav, morda treh. Ostali so prepočasni in bi totalno ubili doživetje, še bolj kot DSG.
J.McLane ::
Menjalnik pri EV vidim edino za off-road vozila ali za vleko prikolice, lahko je to v obliki reduktorja kot ga poznamo danes pri 4x4 pogonih. Pač ko greš na nek teren ali imaš prikolico in ne greš več kot 110 kmh. Nekaj je menjalnik, ki stalno prestavlja nekaj je pa reduktor, ki bi ga vklopil ali izklopil 3x v celem dnevu ali še to ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
jb_j ::
Najbolj me pa zanima zakaj nimajo vsa EV,
dve prestavi, brez menjalnika in sklopke.
Ena prestava kot sem prej napisu, pa recimo do 100km/h,
druga za višje hitrosti.
Prednji pogon, ena prestava,
zadnji pogon, druga prestava.
Ali obratno!
dve prestavi, brez menjalnika in sklopke.
Ena prestava kot sem prej napisu, pa recimo do 100km/h,
druga za višje hitrosti.
Prednji pogon, ena prestava,
zadnji pogon, druga prestava.
Ali obratno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
BT52 ::
Ali nima ravno Teslin dual motor drugacna predstavna med spredaj in zadaj? Za tisti njihov prvi roadsteer so ravno zaradi navora elektromotorja imeli ogromne probleme z zanesljivostjo 2 stopenjskega menjalnika, kar na koncu opustili.
jb_j ::
Ali nima ravno Teslin dual motor drugacna predstavna med spredaj in zadaj? Za tisti njihov prvi roadsteer so ravno zaradi navora elektromotorja imeli ogromne probleme z zanesljivostjo 2 stopenjskega menjalnika, kar na koncu opustili.
Se mi zdi, da ne, in vse tesle lahko delujejo s 4-imi motorji hkrati.
Edino če ima dual motor notri menjalnik, kar je malo možno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
dual motor ima en motor optimiziran za avtocesto. drugi se po potrebi vklaplja.
se pravi so še zmeraj 4-je motorji z enakim prestavnim razmerjem,
kako je en motor od štirih optimiziran za avtocesto, to mi ni jasno,
ker motorji so ob kolesih, ali potem hočeš rečt, da je samo eno kolo optimizirano za avtocesto,
in se drugo vklaplja.
ali tesla uporablja le en elektromotor na os?
in je močnejši elektromotor za speljevanje,
in švohnejši, ko pride do zadostnih obratev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Nikec3 ::
ID bo očitno tretja nemška kapitulacija.
Očitno so ves denar, torej 43 milijard zagonili za PR, ker vsaki drugi dan berem o VW "pošastnih investicijah" v EV, medtem ko avta še nekaj časa ne bo, ko pa bo, bo na nivoju Zoe-ja. Kako je ta nacivagen anti firma.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Prav razmišljam za desetletja nazaj, če sem kdaj sploh imel karkoli od VW? Samega vozila zagotovo ne. Pri Volvotu pa so ravno takrat nekje začeli vgrajevati Renaultove motorje (prej so bili pa od VW), tako da sem za las zgrešil Tako da eno vozilo več ali manj od VW me sploh ne tangira
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
Najbolj me pa zanima zakaj nimajo vsa EV,
dve prestavi, brez menjalnika in sklopke.
Ena prestava kot sem prej napisu, pa recimo do 100km/h,
druga za višje hitrosti.
Prednji pogon, ena prestava,
zadnji pogon, druga prestava.
Ali obratno!
Tesla ima največ dva motorja, nikoli ni imela 4. S PM motorji se prav veliko ne moreš igrat z različnim prestavnim razmerjem ker tisti s krajšo prestavo ne bo preživel visokih obratov tudi, če ga odklopiš. Pa to tudi pomeni da pri visoki hitrosti izgubiš moč enega motorja, ravno takrat ko jo najbolj potrebuješ.
A se kaj ve ali Semi uporablja kakšne prestave, če mora vleči nekaj tonsko prikolico? Sicer tovornjaku pač lažje omejiš končno hitrost ker jih že zakon bolj omejuje, tako da to niti ni tako nujno. Pri pickupu bi pa že pričakoval kakšno rešitev za "rock crawling".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
pegasus ::
Zakaj? Saj elektromotorji imajo dovolj navora, pa tudi kontrolirat se jih da dovolj natančno. Če hočeš rock crawling, boš najprej moral zamenjati gume.
J.McLane ::
Ne vem če je čisto res, počakajmo pa bomo videli kakšne tehnične rešitve bodo namenili pickupu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
fikus_ ::
Ja, EM ima dokaj konstanten navor čez celo območje vrtljajev. Problematičen je izkoristek. Pri nekih vrtljajih je maksimalen, višje/nižje slabši. Zato rabijo prestave, predvsem za npr. speljevanje v klanec.
jb_j ::
Najbolj me pa zanima zakaj nimajo vsa EV,
dve prestavi, brez menjalnika in sklopke.
Ena prestava kot sem prej napisu, pa recimo do 100km/h,
druga za višje hitrosti.
Prednji pogon, ena prestava,
zadnji pogon, druga prestava.
Ali obratno!
Tesla ima največ dva motorja, nikoli ni imela 4. S PM motorji se prav veliko ne moreš igrat z različnim prestavnim razmerjem ker tisti s krajšo prestavo ne bo preživel visokih obratov tudi, če ga odklopiš. Pa to tudi pomeni da pri visoki hitrosti izgubiš moč enega motorja, ravno takrat ko jo najbolj potrebuješ.
A se kaj ve ali Semi uporablja kakšne prestave, če mora vleči nekaj tonsko prikolico? Sicer tovornjaku pač lažje omejiš končno hitrost ker jih že zakon bolj omejuje, tako da to niti ni tako nujno. Pri pickupu bi pa že pričakoval kakšno rešitev za "rock crawling".
zakaj zgubiš moč enega motorja, ko ima tesla 4 el. motorje.
in zakaj se ne moreš igrati s prestavnim razmerjem, brez menjalnika in sklopke.
pa ja v knjigah piše tako, in se bomo držali tako, in drugače ni mogoče.
ker verjamemo le tistim, ki pišejo zakone, in ne znamo razmišljati s svojo glavo.
ali drugače.
ker danes, ali si "in" na internetu in se strinjaš z v vsemi, ali si pa le "bedak".
kot recimo v ameriki, ali podpiraš Trumpa, ali si pameten (oz. nadpovprečno inteligenten). (druge možnosti baje ni, po vseh medijih)
upam, da nam na svetovni debilizem, pade asteroid,
in uniči vse drugačne ideje (pa recimo na tut takšne moje).
pa bo neki zrastl bolj naprednega, kot dinozavri in ljudje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
včasih so drugače-misleče,
le sežgali na grmadi in jih označl za čarovnice/čarovnike.
danes jih javno sramotijo,
(brez obmetavanja z različnimi predmeti, ampak le z besedami)
le sežgali na grmadi in jih označl za čarovnice/čarovnike.
danes jih javno sramotijo,
(brez obmetavanja z različnimi predmeti, ampak le z besedami)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
WarpedGone ::
A se kaj ve ali Semi uporablja kakšne prestave, če mora vleči nekaj tonsko prikolico? Sicer tovornjaku pač lažje omejiš končno hitrost ker jih že zakon bolj omejuje, tako da to niti ni tako nujno
To resno sprašuješ? :|
Aja, na slo-techu sem ...
Ne, Tesla Semi ne uporablja prestav, niti sklopk, niti kardanov, niti diferencialov.
Poganjajo ga štirje motorji, ki se že vgrajujejo (po en) na zadnjo os Modela 3.
Po dva motorja sta preko dodatnega reduktorja pritrjena na posamezno pogonsko os, vsak motor poganja po eno kolo, brez diferenciala.
Zadeva naj bi imela pri polni obremenitvi (36 ton) 20s od 0-100. To pomeni 694 kW povprečne moči, 1,38m/s2 povprečnega pospeška in 50.000 N 'potisne' sile (teža 5ih ton).
Pnevmatike imajo cca 1m premera kar pomeni vsaj 25.000 Nm navora (na kolesih).
Zbogom in hvala za vse ribe
jb_j ::
WarpedGone je izjavil:
A se kaj ve ali Semi uporablja kakšne prestave, če mora vleči nekaj tonsko prikolico? Sicer tovornjaku pač lažje omejiš končno hitrost ker jih že zakon bolj omejuje, tako da to niti ni tako nujno
To resno sprašuješ? :|
Aja, na slo-techu sem ...
Ne, Tesla Semi ne uporablja prestav, niti sklopk, niti kardanov, niti diferencialov.
Poganjajo ga štirje motorji, ki se že vgrajujejo (po en) na zadnjo os Modela 3.
Po dva motorja sta preko dodatnega reduktorja pritrjena na posamezno pogonsko os, vsak motor poganja po eno kolo, brez diferenciala.
Zadeva naj bi imela pri polni obremenitvi (36 ton) 20s od 0-100. To pomeni 694 kW povprečne moči, 1,38m/s2 povprečnega pospeška in 50.000 N 'potisne' sile (teža 5ih ton).
Pnevmatike imajo cca 1m premera kar pomeni vsaj 25.000 Nm navora (na kolesih).
pogonsko razmerje je baje 1:1,
in ni prestav glede na zadnjo/prednjo os.
"baje"
Tolk enih podatkov, da zdj res ne vem, ali si za Trumpa, ali za Tumpa?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()