» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
579 / 1166
»»

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:



Pravljičarstvo. Take stvari sem v živo nazadnje slišal v 2. razredu osnovne šole pri predmetu okolje.



Ne pravljičarstvo. Realnost ki je nočete sprejeti, ker vaša lena rit NUJNO potrebuje cono udobja, ki jo ponuja avtomobil, da se odpeljete v službo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Se boš oglasil, ko boš ti in tvoji otroci med temi 5000. Ni dovolj hude zmerljivke za primerke, kot si ti.;((

Kolega Okapi, nekako imam občutek, da nisi neumen. Stvar je preprosta. Interes vseh je, da se umazane stvari:
1. Ukinejo, ali zamenjajo z manj umazanimi
2. Če te opcije ni, se naj umazane stvari prestavijo iz mest.
Kolega Nikec, zate nisem tako zelo prepričan. Svinjarijo bi od tam, kjer je že itak svinjsko, prestavljal tja, kjer je še čisto. Zelo bistro, ja.;((

Če ne moreš živeti brez stvari, ki svinjajo, bodi vsaj toliko pošten, da sam poskrbiš za lastno svinjarijo, ne pa da jo vržeš sosedom.

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:



Pravljičarstvo. Take stvari sem v živo nazadnje slišal v 2. razredu osnovne šole pri predmetu okolje.



Ne pravljičarstvo. Realnost ki je nočete sprejeti, ker vaša lena rit NUJNO potrebuje cono udobja, ki jo ponuja avtomobil, da se odpeljete v službo.

Tako je. In ne samo v službo, še marsikam drugam. You've got a problem with that?

jb_j ::

V Sloveniji je pomoje velik del onesnaženja, velik delež lastnih kurilnih naprav.
Glede na to, da imamo zelo veliko hiš na prebivalca. (najbrž, ne vem podatkov)

Tudi termoelektrarna lahko kuri deloma slabo gorivo, ampak imajo vsaj neke filtre v dimnikih. (ali mogoče celo ne, predvidevam da imajo)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Utk ::

Če ne moreš živeti brez stvari, ki svinjajo, bodi vsaj toliko pošten, da sam poskrbiš za lastno svinjarijo, ne pa da jo vržeš sosedom.

To v Sloveniji, kjer se noče plina in nafte črpat v Prekmurju, ni pa problem tega kurit. Edini problem tega črpanja pri nas je pa v tem, da ni človeka, ki bi imel jajca podpisat ali je tisti način črpanja po predpisih ali ne.

jb_j je izjavil:

V Sloveniji je pomoje velik del onesnaženja, velik delež lastnih kurilnih naprav.

Tudi termoelektrarna lahko kuri deloma slabo gorivo, ampak imajo vsaj neke filtre v dimnikih. (ali mogoče celo ne, predvidevam da imajo)

V Zagrebu, in praktično vseh velikih mestih, imajo cel kup TE. Drugje kot v velikih mestih se jih ne splača niti postavljat, ker je treba višek toplote prodat, drugače delaš izgubo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jb_j ::

Utk je izjavil:

Če ne moreš živeti brez stvari, ki svinjajo, bodi vsaj toliko pošten, da sam poskrbiš za lastno svinjarijo, ne pa da jo vržeš sosedom.

To v Sloveniji, kjer se noče plina in nafte črpat v Prekmurju, ni pa problem tega kurit. Edini problem tega črpanja pri nas je pa v tem, da ni človeka, ki bi imel jajca podpisat ali je tisti način črpanja po predpisih ali ne.

jb_j je izjavil:

V Sloveniji je pomoje velik del onesnaženja, velik delež lastnih kurilnih naprav.

Tudi termoelektrarna lahko kuri deloma slabo gorivo, ampak imajo vsaj neke filtre v dimnikih. (ali mogoče celo ne, predvidevam da imajo)

V Zagrebu, in praktično vseh velikih mestih, imajo cel kup TE. Drugje kot v velikih mestih se jih ne splača niti postavljat, ker je treba višek toplote prodat, drugače delaš izgubo.


Ali pa zraven rudnikov, kot naš teš, ki ima stroške praktično samo z izkopom in prevozom kuriva.

J.McLane ::

Pa saj ima Ljubljana tudi svojo TE, a to ne šteje ker je premajhna? Koliko velika bi pa mogla biti da je OK.

Pa lastniki avtov onesnažujejo zrak tudi tistim Ljubljančanom, ki avta nimajo, kaj pa to, to nič ne šteje?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jb_j ::

J.McLane je izjavil:

Pa saj ima Ljubljana tudi svojo TE, a to ne šteje ker je premajhna? Koliko velika bi pa mogla biti da je OK.

Pa lastniki avtov onesnažujejo zrak tudi tistim Ljubljančanom, ki avta nimajo, kaj pa to, to nič ne šteje?


Pa dobr, na Dunaju imajo pa sežigalnico odpadkov v središču mesta. (kurilnice TE imajo neke filtrirne sisteme najbrž)

BT52 ::

Nikec3 je izjavil:

Kurišča morajo biti velika, če hočeš ekološko, zato se naj kuri bodisi v elektrarnah, bodisi toplarnah za toplota. V posameznih hišah in napravah(ala avti) je pa kurjenje za prepovedat.

Amen!


Amen ja. Resno sem vesel, da eni tole dojamejo. Pa saj naj bi tole bil SloTECH.

Dodal bi še samo uvedbo individualnih čistilnih filtrov za bajte kjer hočejo kurjenje na drva.

Če gremo dalje potem uvest "vaške" toplarne in vzporedno investirat oz. spodbujat TČ... Drva se lahko kurijo v skupnih toplarnah, kjer je ROI in nadzor nad "čistino" izpuha lažji. Ter konec koncev za razred višja izkoriščenost lesa, ter gozda. Tako omogočimo kvotno kurjenje, ter jasno in predvsem redno vzporedno pogozdovanje. V primeru kršitev vse tole nadzorujemo v recimo thermal imaging obliki in inšpektorskih služb. Pač nadgradnja sistema. Obvezno pa z subvencijami spodbujat, dobro stalno prakso.

jb_j ::

Dobr pozim se res pozna v Ljubljanski kotlini ta onesnaženost,
ko pride ta temperaturna inverzija.

Globalni problemi so pa na strani Azije, polovica svetovnega sulfurjevega dioksida je baje iz unga konca.

PrimoZ_ ::

Iz lastnih izkušenj vem da je v dosti manjših krajih oz. obrobjih mest zrak pozimi nemogoč, po 5ih minutah na prostem si ko prekajena mesnina.
Pač posledica slabo vzdrževanih kurišč na drva, kjer ljudje kurijo tudi vso šaro ki v peč nikakor ne spada oz. kurijo nekvalitetna drva, ki še niso dovolj suha.

Kot mulc sem živel v manjši vasi 6ih hiš kjer smo vsi kurili drva ampak iz lastnih godov in so le ta bila kvalitetna in primerno suha (2+ leti) in dejansko iz dimnika sploh nisi videl da bi se kadilo.
Medtem ko sedajle vsaka 3ja hiša tu okoli bruha v zrak dobesedno dimno zaveso in kolikor opazujem te hiše kjer kurijo na "drva" bi glede na urejenost okolice in vzdrževanje hiše ter avtomobile pred hiše rekel da gre bolj za reveže.

BT52 ::

This...

BigWhale ::

Sredi manjsega bolj ruralnega kraja, ko pritisne mraz, najprej zavoham drva, kmalu zatem pa se premog. Tak poseben viktorijanski obcutek me prevzame, med razblinjanjem pravljice o cistem zraku 'na dezeli'.

Nikec3 ::

Nekaj dobrodošlih lokalnih novic, ki jih dobimo bolj redko.
https://insideevs.com/passenger-plug-in...

V Sloveniji je bilo v prvih treh četrtletjih prodanih 504 električnih avtomobilov, od tega 348 BEV in 156 PHEV. To je 67% rast na letni ravni. Glede na število prebivalcev tole sploh ni slabo! Ima kdo podatek koliko je bilo v Q3 prodanih vseh avtomobilov, da bi lahko ocenili kakšen je delež? V EU je ta 2,2%,
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

V cetrtletju se jih proda 15 do 18,000. Torej smo nekje okoli 1%...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

roCkY ::

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Yes. Danes zjutraj je bil Doomsday. Od Kompolje do Šentjakoba 10km zastoj polno EV avtomobilov....pardon mislim ICE. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Podcenjuješ "poluparno politiko". Do neke nedefinirane točke bodo ukrepi 'mili', nato dragi, nato bodo prepovedi.

Pojdi kadit v hotelsko jedilnico.
Še 20 let nazaj je bilo to normalna stvar, danes takih enostavno ni.

V "omikani" Avstriji še danes smrdiš po cigaretih, če greš v kateri koli bar na pijačo.
- Hoc est qui sumus -

DamijanD ::

Utk ::

Na, pa jim podraži elektriko, če si upaš.

WarpedGone ::

V "omikani" Avstriji še danes smrdiš po cigaretih, če greš v kateri koli bar na pijačo.

Da.
Že golo dejstvo da si uporabil besedo "smrdiš" pove vse o tvojem odnosu do takšnega stanja danes.
Nekaj časa nazaj bi uporabil drugačnno besedo, ker bi bil tudi odnos drugačen.
Ura odšteva proti nič.

Še mal nazaj je bilo omenjanje, da avti smrdijo, brezpredmetno, ker je to normalno/običajno stanje. Enako smešno kot izpostavljat, da je voda mokra. Trenutno se to že spreminja.
Ko bo na cesti dost avtov, ki ne smrdijo, bo to postalo aktualna opazka očitna vsem. Sankcije so le še nujna posledica.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

TESKAn ::

Nekaj časa nazaj bi uporabil drugačnno besedo, ker bi bil tudi odnos drugačen.

Jaz sem od zmeraj uporabljal besedo "Smrdi" za opis vonja po cigaretah in sem prepričan, da je takih bilo 90%+ nekadilcev, pa tudi marsikateri od kadilcev - nenazadnje, če jim dim ne bi smrdel, ne bi hodili kadit na balkone stanovanj.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Ta tvoj "Od zmeraj" ne vključuje letnic pred 1990.
Times they are a changing.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Če ne pri njemu, potem pa drži pri meni. Od nekdaj nisem razumel, kako lahko kadilci tako brezvestno škodujejo nekadilcem; pa tudi sebi v bistvu?

In ta argument škodovanja ostalim, je dejansko na mestu pri problematiki vozil MNZ in onesnaževanju ozračja. Saj zato pa se pogovarjamo že 580 strani o neki alternativi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Slabe novice za alternativo (al pa vsaj za Nissan/Renault EV):
Nissan to fire Chairman Carlos Ghosn for alleged financial misdeeds

Brez Ghosna nebi bilo Leafa niti Zoe.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

Macron pravi, da je dvig cen goriva potreben, da ljudje prenehajo uporabljati fosilna goriva


Kljub vsemu je tole ena taka kretenska izjava. Je mogoče ponudil poceni alternativo? Se je mogoče sam odpovedal smrdljivemu Citroenu s šoferjem in se vozi z Zoe ali hodi peš celo?

Samo za denar mu gre, se vidi, da ga je postavil kapital. Pa tako lep primer (o kruhu in potici) iz zgodovine ima v lastni državi. Marine Le Pen lahko samo čaka, bo kmalu priložnost.

WarpedGone ::

Preberi zgoraj linkan The Doom Of Fossil Fuel Investments.
Dvig cen je nujen kratkoročni ukrep za *podaljšanje* preživetja.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Oktoberski podatki za Norvesko (poraba fosilnih goriv):
https://www.ssb.no/en/energi-og-industr...

Tabela za bencin (milijon litrov, Jan - Dec):

101 95 107 106 117 122 131 120 110 105 95 99 (2013)
93 86 100 102 111 119 123 112 103 99 91 96 (2014)
86 81 97 94 104 112 113 116 98 99 88 89 (2015)
86 86 91 89 105 110 115 110 96 97 83 85 (2016)
84 78 86 89 103 104 115 104 90 91 95 86 (2017)
83 79 88 86 102 103 115 99 88 86 (2018)

Tabela za dizel:

226 212 222 231 234 247 232 244 244 254 235 221
228 211 235 222 243 254 233 247 263 270 236 243
226 219 246 227 250 279 243 267 257 268 254 243
243 249 248 246 258 284 248 281 265 273 259 244
246 237 255 226 260 264 248 263 252 277 268 242
251 241 248 242 248 265 249 268 246 274 (2018)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

According to several German publications (via Spiegel), Altmaier made the comment on a panel about artificial intelligence in Germany. He addressed Herbert Diess, the head of Volkswagen, and Dieter Zetsche, the CEO of Daimler (Mercedes-Benz), who were present at the event, and included Harald Krüger, CEO of BMW, who wasn't present. He said:
I really wonder when you, Mr. Zetsche, or you, Mr. Diess, or Mr. Krüger of BMW will be able to get an electric car build, which is only half as sexy as one by Tesla. As far as the attractiveness of your e-cars is concerned, you could actually come up with some fresh ideas.


Apparently, the minister wasn't joking when asking the question, but he didn't get a clear answer fromDiess or Zetsche.

SloTech inteligenzza:
Nemški minister nima pojma, VW / Mercedes / BMW rulz!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: imagodei ()

nekikr ::

Nehaj že smetiti no, lepota je subjektivna. Meni je model S/X/3 v primerjavi z i8 kot da bi yuga gledal. A to kaj pove? Ne.

WarpedGone ::

Altmaier made the comment


Nepismen ostaja nepismen ...
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Ja, en človek je rekel, da mu je nekaj lepše. Česa tu ne dojameš?

WarpedGone ::

Men je jasno, da ne dojemaš da:
- Altmeier ni samo en človek ampak minisiter nemške vlade - države, kjer domuje cvet svetovne avto-industrije
- da i8 ni relevanten sploh - še en mizeren plugin hibrid s 5kWh baterijo in max hitrostjo 120 km/h:
Under the EPA cycle, the range in EV mode is 15 mi (24 km), with a gasoline consumption of 0.1 gallons per 100 mi, and as a result, EPA's all-electric range is zero.


Cvet SloTech Inteligenzze...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Ja, ampak to vse smo predebatirali že na kakšnih 100 straneh, pa bomo še enkrat (potem se bo pa spet kdo našel, ki ne dojame, da je bolje kuriti v eni elektrarni kot v vsakem avtomobilu). Medtem, ko Tesla izdeluje 5000 sexy toyot tedensko, jih omenjeni naštancajo toliko do malice v ponedeljek. S tem naj se minister ukvarja.
Sicer pa....tudi mi imamo za ministrico Bratuškovo, pa Erjavca, pa.....je res pomembno kaj rečeta?

svit ::

Torej je minister za gospodarstvo gospodarsko ene najmočnejših držav na svetu ekvivalent Erjavcu in Bratuškovi? Resno?

Teh 5000 sexy Tesel na teden je ekvivalent:
- skoraj 9 Toyotam, če privzamemo 8.8 kWh baterije pri Toyoti Prius in 74 kWh baterije pri Tesli 3 LR => 45k/week
- 7 Toyotam, če privzamemo 8.8 kWh baterije pri Toyoti Prius in 62 kWh baterije pri Tesli 3 MR => 35k/week

Toyota načrtuje da bo v tem letu izdelala 500k Priusev => cca skoraj 10k na teden. Več kot 3x manj od "nišne" Tesle.
Ni ideje

Zheegec ::

Tako se dela dober marketing;

Why Buying A Tesla Is The Best Thing You Can Do For The Environment

Dejansko so napisali nek nelogični članek, ki je osnovan na (napačnem) principu, da je kupovanje luksuznih vozil (specifično Tesle, ne Hyundai Kone ali pa Nissan Leaf,...) dobro za okolje, ker je proizvodnja baterij dobra za okolje in ker naj bi večje povpraševanje po baterijah (ko kupiš avto, ki vsebuje baterijo) znižalo ceno baterij.

Tesla prodaja "čisto vest" ljudem, ki si lahko privoščijo $50k+ za luksuzno vozilo. Ki si mislijo, da lahko vozijo premium statustni simbol (Teslo) in hkrati "rešujejo planet". Je sicer dober način za marketing in povečanje konsumpcije, ampak je pa tudi čista laž. Tudi, če je Tesla M3 za $50k boljša za okolje od Forda za $30k, to ne pomeni, da je proizvodnja baterij in Tesel "dobra za okolje". V najboljšem primeru je samo manj škodljiva za okolje od proizvodnje Forda.

Kdor bi rad lastnoročno "rešil planet" naj gre na bus, kolo ali pa peš. Ali pa poje manj mesa.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

J.McLane ::

Svit, a primerjaš Priusa s Teslo kot celotno paleto vozil, a se meni samo zdi? Pri Toyoti je hibridni pogon v mnogih modelih, prodajo jih pa ~1,6 miliona letno, Tesla je s trenutnim tempom nekje na 350k letno.

Hibrid gre svojo pot, EV pa čisto drugo, dajmo tega ne mešat. Hibrid ni nič drugega kot klasični pogon, ki bo pač še nekaj časa pridobival na tržnem deležu, zaradi porabe in delovanja samega pogona (elektrika ga pač izboljša).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

nekikr ::

Torej je minister za gospodarstvo gospodarsko ene najmočnejših držav na svetu ekvivalent Erjavcu in Bratuškovi? Resno?

Kaj pa vem, očitno imaš povsod takšne in drugačne padalce. Nekaterim pa seveda včasih samo kaj nepremišljenega uide, če so zasanjani. Ti resno misliš, da so ameriški ministri, kot predstavniki najmočnejšega gospodarstva na svetu, vedno neoporečni? Mislim, poglej kdaj novice...

Teh 5000 sexy Tesel na teden je ekvivalent:

100.000 konjem, če upoštevaš, da bi vsak konj...na koncu jih je 5000.

Toyota načrtuje da bo v tem letu izdelala 500k Priusev

Pa ostalih avtomobilov? Ali ne štejejo in so samo zrak, ker so ICE? Pa ostali proizvajalci?

Kdor bi rad lastnoročno "rešil planet" naj gre na bus, kolo ali pa peš. Ali pa poje manj mesa.

Ne, ker je to prepoceni in vsak lahko to naredi. Če se pa do trgovine pripelješ z dvema tonama pleha, je pa to čisto nekaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

Minister je vprasal kdaj bo kaksen nemski avto tako sexy. Ne kdaj bo tako cist, poceni, varcen, eko, ampak sexy. Ker to se prodaja. Da je alternativa tesli 3 nek passat dizel ali pa audi a4, to je smesno. Bodte realni. To je isto kot da bi zraven audija parkiral neko kitajsko limuzino za isti denar z menjalnikom iz slonovine in leseno armaturo iz pragozda. Lahko je drago, fensi in vse to, ampak je ogabno. Na balkanu smo malo zadaj, ampak v to smer grejo stvari.

Okapi ::

svit je izjavil:

Torej je minister za gospodarstvo gospodarsko ene najmočnejših držav na svetu ekvivalent Erjavcu in Bratuškovi? Resno?
Ne vsak, kakšen pa tudi. Ena od stvari, ki jih pri nas marsikdo ne razume, je to, da drugi v resnici niso nič kaj dosti drugačni. Američani imajo recimo enega še malo hujšega kot je Erjavec za predsednika. Ali pa "naš" EU predsednik vlade Juncker je tudi svojega denarja vreden. Dejstvo, da je nekdo minister v Nemčiji, ne pomeni, da je avtomatično genij. Imaš cepce tudi med njimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

kow ::

Drzi kot pribito.

Gregor P ::

Kaj pa če bodo preprosto sodelovali 8-)

Musk hints at Tesla interest in Daimler van
https://mobile.reuters.com/article/amp/...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Nemškemu ministru za gospodarstvo pač ne sme bit vseeno:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Gregor P je izjavil:

Kaj pa če bodo preprosto sodelovali 8-)

Musk hints at Tesla interest in Daimler van
https://mobile.reuters.com/article/amp/...


(Maj, 2018) Mercedes-Benz eSprinter to get 93 miles of range, launches in 2019

Damn, he works fast.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Nemškemu ministru za gospodarstvo pač ne sme bit vseeno:


Jp. FulJ se morajo sekirati. Pomoje, da ravno zdaj skačejo s stolpnic in se obešajo za luči.

Zheegec ::

Nekateri ljudje ne razumejo, kaj je to "market cap".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jernejl ::

Ta obkrožena številka... a to je dobiček?

nekikr ::

Če jo deliš s 6 dobiš število let, ki jih Daimler porabi, da kupi celo nahypano Teslo. Če obrneš enačbo....no, deljenje z nič ni dovoljeno :)

WarpedGone ::

hehe ..
Daimler warns of technology drag on profits
..
Daimler has now lowered its forecasts for a second time after becoming embroiled in the car industry's ongoing "dieselgate" scandal

..
slotech:
slotech:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

««
579 / 1166
»»