» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
423 / 1174
»»

J.McLane ::

Cilindrične uporablja Tesla, vsi ostali so na pouch.

Magic1 ::

Sej je samo Tesla relevantna;). Vsaj tako nam dopovedujejo v tej temi. Ostali bodo itak izumrl v parih letih.
Magic

Bellzmet ::

Zakaj pa nimajo EV fotovoltaike na strehi/haubi oz. v "barvi" po celem vozilu? A to še ne znajo ali je (trenutno) premajhna površina, da je smiselno?

SambaShare ::

Bellzmet je izjavil:

Zakaj pa nimajo EV fotovoltaike na strehi/haubi oz. v "barvi" po celem vozilu? A to še ne znajo ali je (trenutno) premajhna površina, da je smiselno?


Mislim da Toyota je na prius-u to že celo imela, ampak je bila moč mizerna.

https://electrek.co/2017/02/28/tesla-mo...

Kar obljubljajo danes 180W moči, ~3.5km dnevno v dobrih pogojih. Bi rekel da ni vredno truda.

p.s. Tole bo očitno opcija tudi za novi Prius.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

To je že opcija na novem Prius, ni pa praktična ker se zaradi "teže" moraš odpovedat drugim bombončkom in tudi višja cena ne upraviči pridobljene energije iz sonca:
http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

SambaShare ::

Kako pa je s plug-in hibridi pri nas, si še vedno oproščen cestnine? Oz. ni bilo DMV?

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Letna dajatev je na kubaturo torej 1.8 je 96 €/letno
DMV je 0,5%, mislim da je pri EV isto
Subvencije je 4.500 € (pri EV 7.500 €)

telexdell ::

RedDrake je izjavil:

EV porabi tam 0,15 kWh/km.

Moj bencinar z 305KM porablja 6L/100km.

Ekvivalentni izjavi.

Oprosti, ampak če Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 450-500km pri ~110km/h to pomeni da je poraba nekje 0,45-0,50 kWh/km pri dani (AC) hitrosti.
Če te zanima doseg EV-ja, potem te zelo verjetno zanimajo avtocestne razdalje in ne kolikokrat lahko greš do 150m oddaljene trgovine.

Povsod kjer sem gledal primerjave bi naj električni avto porabil med 13 in 18 kWh/100 km. Če računamo 100 kWh/0,18kWh/km dobimo 555 km. Ker pa je ne sprazniš do konca je tusi za Teslo poraba v opisanih mejah.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

RedDrake ::

My bad. Imaš jasno prav, nevem zakaj sem narobe delil številke.
Evo, zdaj se pa lahko skrijem :(

billy ::

Danes bi naj prišel prvi primerek Tesle3 "na ceste"? da vidimo to čudo.

WarpedGone ::

Danes po ameriškem časum, jutri po našem.
Šlikce
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::



P.S. No, I'm not Frederic ..
Zbogom in hvala za vse ribe

otago ::

V Munchnu z velikim pompom najavili Sion, avto na soncne celice.
 sion

sion

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

DamijanD ::

Za TM3 je baje tole poraba: It shows an efficiency of 237 Wh per mile oz. po naše 14,7 kWh/100km

Eden najbolj varčnih EV naj bi bil pa hyundai ioniq (http://www.hyundai.si/hyundai-ioniq-ele... o katerem se pa skoraj nič ne govori

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

SambaShare ::

Eh 30kWh baterija, zelo pogojno uporabno.

Nikec3 ::

EV porabi tam 0,15 kWh/km. Ob energetski gostoti 0,25 kWh/kg bi za 1000 km bila teža baterije: 0,15/0,25*1000= 600 kg. Ob gototi 0,7 kWh/kg pa 215 kg.

30% gostote odbij, da prideš iz nivoja posamezne celice na nivo celotnega battery packa, z vsem zraven.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

otago je izjavil:

V Munchnu z velikim pompom najavili Sion, avto na soncne celice.
 sion

sion


Še ena firma, ki bo imela en dan "slave". Naslednji prosim. Na tej slikici, ki jo je postal @Warpy mi je M3 še kar všeč. Resnično edini resni minus se mi zdi samo en (grd) ekran na sredi armaturke. Za kaj več bom moral sesti noter, ampak tak je moj prvi vtis.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

BigWhale ::

Dajte se vzdrzati +1/-1 komentarjev, skoda pasovne sirine.

Nikec3 ::

Evo, malo več informacij o M3:
https://www.bloomberg.com/news/articles...

Osnovna verzija 220 milj, long range verzija 310 milj dosega. Tesla ne pove kapacitete bateriij, podobno hoče slej kot prej narediti tudi z S in X.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Samo da ne bo teh 220milj na koncu tako pravljičnih, kot 3l na 100km.
Magic

billy ::

Takole bi jaz rekel, kdo ima od šihta več kot pol ure v eno smer, bi moral razmisliti o vzdržnosti tega. Sigurno ne more človek 30+ let se tako vozit. Pomeni ali se bo preselil, ali pa je služba začasna.

Za vse ostale pa že obstajajo realne možnost EV vozov. Ne vem zakaj vsi tako hočejo neke bajne domete 200+km, ki pridejo prav mogoče 1x mesečno pa še to v večini primerov ne?

Gregor P ::

Se ti sploh zavedaš, da se ljudje, sploh pa v ZDA, ure dolgo časa vozijo v službe?:8) Ne živijo vsi v majhni Sloveniji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DamijanD ::

Drugače je pa pametno od tega ranga odšteti enih 40%, da si z baterijo vedno v rangu 20-80% napolnjenosti. Ta full range pa nekajkrat na leto, ko se gre na dopust :-)

billy ::

Gregor P je izjavil:

Se ti sploh zavedaš, da se ljudje, sploh pa v ZDA, ure dolgo časa vozijo v službe?:8) Ne živijo vsi v majhni Sloveniji.


Pa ne zato, ker so oddaljeni 500km od kraja dela, ali? Prej bi rekel, da stojijo v koloni. Če pa že, pa ne razumem tega početja. Saj pri nas tudi kdo dela v nemčiji, ampak se pač vozi potem na tedenski ravni, ker se ne splača drugače.

Magic1 ::

V Ameriki je bencin še pol cenejši, tam te vožnja na elektriko ne pride kaj dosti ceneje, kot na elektriko.
Magic

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

Samo da ne bo teh 220milj na koncu tako pravljičnih, kot 3l na 100km.

EPA cikel je EPA cikel. Za povsem sproščeno vožnjo lahko odšteješ 10% in si ok.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

TribesMan ::

STANDARD EQUIPMENT

Price - $35,000



Standard Battery
Range: 220 miles (EPA estimated)
Supercharging rate: 130 miles of range per 30 minutes
Home charging rate: 30 miles of range per hour (240V outlet, 32A)
Deliveries begin: Fall 2017

Performance
0-60 mph: 5.6 seconds
Top speed: 130 mph

Interior
15" touchscreen display
Dual zone climate control system
FM/Internet streaming radio
Textile seating
Front Center console with open storage and two USB ports

Convenience

Onboard maps and navigation
Wi-Fi and LTE internet connectivity
Keyless entry and remote climate control using the Tesla app
Voice activated controls
Bluetooth hands-free calling and media streaming
60/40 split folding rear seat to maximize cargo options
Back-up camera
Auto dimming rear-view mirror
One-touch power windows throughout
Power-adjustable side mirrors
12-volt power outlet

Safety

Full LED exterior lighting
Seven cameras, forward radar and twelve ultrasonic sensors enabling active safety technologies including collision avoidance and automatic emergency braking
Six front row and two side curtain airbags
Three-point safety belts with belt-reminders for driver and four passengers
Two LATCH (Lower Anchors and Tethers for Children) attachments in second row
Electronic stability and traction control
Four-wheel antilock disc brakes with electronic parking brake
Child safety locks
Anti-theft alarm system
Tire pressure monitoring system

Warranty

Vehicle: 4 year, 50,000 mile limited warranty
Battery warranty: 8 year, 100,000 mile (120,000 mile with Long Range Battery)

OPTIONS



Long Range Battery - $9,000

Range: 310 miles
Supercharging rate: 170 miles of range per 30 minutes
Home charging rate: 37 miles of range per hour (240V outlet, 40A)
0-60 mph: 5.1 seconds
Top speed: 140 mph
Deliveries begin: July 2017

Paint

Solid Black: Standard
Midnight Silver Metallic: $1,000
Deep Blue Metallic: $1,000
Silver Metallic: $1,000
Pearl White Multi-Coat: $1,000
Red Multi-Coat: $1,000

Wheels

18" Aero: Standard
19" Sport: $1,500

Premium Upgrades Package - $5,000 Upgraded interior with additional features and premium materials.



Premium heated seating and cabin materials throughout, including open pore wood décor and two rear USBs
12-way, power adjustable front seats, steering column and side mirrors, with custom driver profiles
Premium audio system with more power, tweeters, surround speakers and subwoofer
Tinted glass roof with ultraviolet and infrared protection
Auto dimming, power folding, heated side mirrors
LED fog lamps
Center console with covered storage and docking for two smartphones

Enhanced Autopilot - $5,000 Model 3 will match speed to traffic conditions, keep within a lane, automatically change lanes, transition from one freeway to another, exit the freeway and self-park at your destination.



Additional features will roll out over time through software updates.



Full Self-Driving Capability - $3,000 (requires Enhanced Autopilot) In the future, Model 3 will be capable of conducting trips with no action required by the person in the driver's seat.



This feature is dependent upon extensive software validation and regulatory approval, which may vary by jurisdiction.



VEHICLE SPECIFICATIONS



Dimensions & Weight

Length: 184.8"
Width: 76.1" (72.8" with mirrors folded)
Height: 56.8"
Wheelbase: 113.2"
Track (wheel center): 62.2" front and rear
Ground clearance: 5.5"
Head room, standard: 39.6" front row, 37.7" second row
Head room, glass roof: 40.3" front row, 37.7" second row
Leg room: 42.7" front row, 35.2" second row
Shoulder room: 56.3" front row, 54.0" second row
Hip room: 53.4" front row, 52.4" second row
Seating capacity: 5 adults
Luggage capacity: 15 cubic feet
Curb weight:
3549 lbs. (Model 3)
3814 lbs. (Model 3 Long Range)
Weight distribution:
47% front, 53% rear (Model 3)
48% front, 52% rear (Model 3 Long Range)

Body

Hybrid steel/aluminum body
Drag coefficient of 0.23

Chassis

Double wishbone, virtual steer axis front suspension with coil over twin-tube shock absorbers and stabilizer bar
Independent multi-link rear suspension with twin-tube shock absorbers and stabilizer bar
Variable ratio, speed sensitive electronic power steering
Electromechanically boosted four wheel anti-lock disc brakes with electronic brake force distribution
18" Aero or 19" Sport wheels with all-season tires

Standard Accessories

240 volt NEMA 14-50 adapter
120 volt NEMA 5-15 adapter
J1772 public charging adapter
20 foot mobile connector with storage bag
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Če bi bilo to pri nas 25k bo hit.

Ampak realno bo pomoje 40k+ cena? Hvala davki.

Nikec3 ::

Že pri 35 000 € bi to pri "nas" moral bit hit. Z besedo "nas" mislim razvite države Evrope, Slovenci namreč nismo preveč znani po tem, da bi bili prvi pri sprejemanju novosti. Pri nas je še vedno Golf 2 kultni avto. Ampak, 35 000 € - 7500 € subvencije - prihranek na "gorivu" (ki definitivno bo) in se mi to zdi počasi nobrainer za vse ki ne hodijo dnevno v Hamburg in si drugače lahko privoščijo avto med 20 000 € in 25 000 €.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

S servisi v kateri državi? Koliko stanejo originalni deli? Koliko sploh stane redni servis itd.

V bistvu tudi sicer veliko ljudi dela napako, ker se ozira le na ceno vozila, ostalo pa kar zanemarijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Kaj bo sploh redni servis? Menjava brisalcev in dolivanje tekočine za pranje stekel? Ter menjava gum v sezoni ter vsake cca 5 let? Kaj več pa ni za servisirat ...

hojnikb ::

pa kak kolesn ležaj in električni motor bo tut kdaj treba menjat (*khm* odpovedi motorjev na model s *khm*)
#brezpodpisa

jernejl ::

Že pri 35 000 € bi to pri "nas" moral bit hit.

Tesla S je v nemčiji za 10% dražja v EUR kot v ZDA v $ ($99.000 vs 111.000€ za P100D - brez subvencij).
Tako da je vprašanje, če bo v EU na voljo za 35k€.
In če ga naročim danes, ga bom dobil kdaj? Čez leto, dve?
To je potem treba primerjati s tistim, kar bo konkurenca ponujala takrat.

Okapi ::

Teh 35k je v bistvu 41k, če hočeš imeti "avtopilot" in kaj drugega od črne barve. Samo največje škrtice tega ne bodo doplačale.

SambaShare ::

No avtopilot lahko dokupiš tudi kasneje. Če je kasneje cena ista, je mogoče celo smiselno, naj drugi testirajo, ko je zrelo pa doplačaš.

Magic1 ::

Jah če hočeš tempomat, ali kakršnokoli asistenco, moraš dat 5000(+ddv) za enhanced "autopilot". Doplačat še dodatne 3000(+ddv) za future full autopilot je pa debilizem brez primere.
Magic

DamijanD ::

Kakorkoli cena je še vedno (malo) previsoka, da bi bilo za mase...

telexdell ::

Od preko 100K na okrog 40K je lep padec cen. Če se bo trend nadaljeval lahko čez 3...4 leta pričakujemo ceno okrog 20K, kar pa je že cena za mase.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

hammock ::

$40k je prevec za slovenske mase, za americane je to zelo sprejemljiva cena... Ne pozabite, da imajo dohodke bistveno visje kot vecina Evrope.

Magic1 ::

Višje dohodke in oni lahko celo kupijo zadevo za 35k$, oziroma še manj z kakšnimi subvencijami. Pri nas boš vesel, če boš dal manj kot 37kEUR z odštetimi subvencijami. Telexdell že sanja kako se bo cena prepolovila na 3-4 leta:)) Čez dvanajst bo že 5kEUR... Aja, čez 2-3 leta boš šele dobil Teslo 3, če bo avto dober. Če bo klump, ga boš že naslednje leto lahko dobil.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Lonsarg ::

Eh, Tesla sploh ne bo šel nikoli v mase(sub 20k), to je pač luksuzna znamka.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

Magic1 je izjavil:

Višje dohodke in oni lahko celo kupijo zadevo za 35k$, oziroma še manj z kakšnimi subvencijami. Pri nas boš vesel, če boš dal manj kot 37kEUR z odštetimi subvencijami. Telexdell že sanja kako se bo cena prepolovila na 3-4 leta:)) Čez dvanajst bo že 5kEUR... Aja, čez 2-3 leta boš šele dobil Teslo 3, če bo avto dober. Če bo klump, ga boš že naslednje leto lahko dobil.

No ja, čez 10 let ti bodo pa še plačali, da ga vzameš.

PS- ne vem, zakaj se nekateri tako radi delajo norca iz sebe?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

jernejl je izjavil:

In če ga naročim danes, ga bom dobil kdaj? Čez leto, dve?
To je potem treba primerjati s tistim, kar bo konkurenca ponujala takrat.


International shipping se bo zacel konec 2018. Ce ga danes narocis, je vprasanje, ce bo kaj prej kot konec 2019.

telexdell je izjavil:

Od preko 100K na okrog 40K je lep padec cen. Če se bo trend nadaljeval lahko čez 3...4 leta pričakujemo ceno okrog 20K, kar pa je že cena za mase.


Nobenega padca cen ni bilo. Model S ima se vedno isto ceno, kot jo je imel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Produktu, ki se prodaja hitreje, kot ga lahko sestavljaš, ne spuščaš cene.
Bi bil absolutni idiotizem.
Kar je še vseen prehud intelektualni zalogaj za ST inteligenco.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Pač 80% vrednosti Tesle je v marketingu in znamki, zgolj 20% ali manj v tehnologiji sami.

hojnikb ::

pri kaksnem snapcat je ta stevilka 99%, so....
#brezpodpisa

specing ::

G

Lonsarg je izjavil:

Pač 80% vrednosti Tesle je v marketingu in znamki, zgolj 20% ali manj v tehnologiji sami.


Kje je potem električni clio za 15 tisoč? Saj če je cena izdelave M3 le 7500 potem bi bil električni clio za 15000 precej profitabilen.

Utk ::

Za tiste, ki mislijo, da so nekateri elektricni avti slucajno grdi (ne, o okusih ni kaj razpravljat, ker pac nekateri SO grdi):

Nissan will also look to give the Leaf a more conventional look to help broaden its appeal: “For styling, how can I say, we make it look a little bit more mainstream, because we want to grow the number,” Nakamura told us. “It will be the same package, we don’t want to change the hatchback.

jernejl ::

Od preko 100K na okrog 40K je lep padec cen. Če se bo trend nadaljeval lahko čez 3...4 leta

Nobenega trenda ni. Naredili so slabši avto za nižjo ceno. Ki ga praktično še ni mogoče kupiti.
Konkurenca že danes ponuja slabše in cenejše alternative.

Mimogrede, za tistih nekaj ljudi, ki Teslo 3 lahko naročijo, je trenutno na voljo samo dražja različica za $49k (večja baterija in premium paket). Brez avtopilota. Tesle za manj denarja letos ne bo.
https://electrek.co/2017/07/29/teslas-m...

Za tiste, ki mislijo, da so nekateri elektricni avti slucajno grdi (ne, o okusih ni kaj razpravljat, ker pac nekateri SO grdi):

Povedali so, da bodo začeli ciljati na bolj tradicionalne kupce in naredili avto v skladu s tem, kar je trenutno priljubljeno.
Tesla na drugi strani tega ne počne, ampak daje prednost nižjemu zračnemu uporu (pa tudi notranjost modela 3 je oskubljena in čisto stran od mainstream). Torej je Tesla grda.
««
423 / 1174
»»