» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
414 / 1223
»»

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

telexdell je izjavil:

Kaj te moti pri hidroelektrarni? Kakšno infrastrukturo razen cest in električnega omrežja še potrebujemo za električne avtomobile?


To, da moras za eno spodobno hidroelektrarno poplavit manjso dolino ali dve, ni ravno okolju prijazno. :) Je pa verjetno bolj prijazno kot kurit X ton premoga vsak dan, jasno.

Po takšni logiki bi morali iztrebiti vse bobre. Koliko jezov naredijo šele oni>:D>:D

Drugače pa se moramo vprašati kaj neki jez naredi bližnji okolici. Ali se zaradi njega zmanjša ali celo poveča biotska raznolikost. Ali zaradi jezi katera živalska ali rastlinska vrsta izumre ali pa se na tistem področju poveča število različnih živali in rastlin.
Če pa gledaš s stališča posegov v naravo pa to povzroči vsak naš vdih, korak...Je pa hec, poseg v naravo je tudi, če si zaradi tega damo štrik na vrat, da ne bi več dihali, hodili..
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Regulacija rek je katastrofa za naravo. Uniči se ogromno več naravnih procesov, kot pa generira novih. Za ljudi se pa ve kaj je boljše. Sam tukaj je kup hinavcev, ki se gre "eko fašizem" na področju, ki se njim zdi primeren. In na koncu se trkajo, koliko delajo "dobro" v imenu narave. Bo treba it v jame živet, da ne boste pretirano vplivalu na naravo. Največ kar lahko realno naredite za naravo je, da se odpoveste večini luksuznim dobrinam. 15°c pozimi, brez klime, minimalno osnovno prehranjevanje, brez počitnic, športov,...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Unknown_001 ::

roCkY je izjavil:

Če z jezom uspešno reguliraš poplave in dolina ni poseljena je jez kar plus. Jezero se izkoristi za rekreacijske namene,... Del vode se nameni za namakanje.

Kar se elektrike v vozilu za na cesto tiče pa za vsakdan še ne visim produkta zase. Tesla 3 bi mi racimo bil zanimiv, če bi bil vsaj v karavan izvedbi. Tako pa se bo vsaj še enkrat "traktor" menjal za "traktor". Nekje na 10-11 let menjamo.

Električni traktor že je na dvorišču. Super zadevca za moje potrebe; Polaris Ranger EV (homoligiran kot traktor). Sicer klasična verzija s par sto kilami "svinca" pod sedežem a je za moje potrebe neprimerno bolj uporaben kot verzija z bencinskim motorjem. Čez čas pa se bo not dalo kake lažje baterije...



Baterije so v bistvu dobra protiutež za priključke. Tako kot svinčene baterije v viličarjih balast da se viličar ne preverne ko dvigneš 2 toni in pol.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Po takšni logiki bi morali iztrebiti vse bobre. Koliko jezov naredijo šele oni>:D>:D


Bom enostavno zakljucil, da se nalasc delas neumnega in sam mal trollas.

telexdell je izjavil:

Drugače pa se moramo vprašati kaj neki jez naredi bližnji okolici. Ali se zaradi njega zmanjša ali celo poveča biotska raznolikost. Ali zaradi jezi katera živalska ali rastlinska vrsta izumre ali pa se na tistem področju poveča število različnih živali in rastlin.


Ko gradijo elektrarne in jezove, je vcasih potrebno preseliti po vec vasi. A ce zivalska ali rastlinska vrsta ne izumre potem pa to ni vec katastrofa? :D Zakaj se potem tako sekiramo zarad razlitja nafte? Ene par galebov bo pocrkal, pa neki alg, to je pa tudi vse. Nehte komplicirat.

telexdell je izjavil:

Če pa gledaš s stališča posegov v naravo pa to povzroči vsak naš vdih, korak...Je pa hec, poseg v naravo je tudi, če si zaradi tega damo štrik na vrat, da ne bi več dihali, hodili..

Tle pa, da sam hoces bit se bolj papeski od papeza.

WarpedGone ::

Magic1:
Jaz sem jasno vprasal W1, koliko bodo letos naredili Tesel S, X in 3. Napovedi so jasne in bullshit, sam me je zanimalo koliko je zanj še vedno uspeh. Seveda ni odgovoril...


Nism odgovoril?

WarpedGone je izjavil:


Odposlan noben, na ulici se govori da bodo avtomobile sestavili na zalogo in mal pred koncem mesca na javni predstavitvi v večji količini 'razdelili' med prve kupce.

Kakšna bo točno ta večja količina ne ve niti Elon sam. Teoretični limit, ki sledi iz njegove javne najave obsega naročil dobaviteljem, je 4000. Praktični limit je kakih tri tisoč, ki predvideva kakšen teden časa da se avto sestavi in odsotnost karšnih koli zamikov in čakanj. Zamiki in čakanja in težave pa bodo, kolikšne točno ni možno napovedat.

Zame bo vse kar bo nad kakih 50, že čista zmaga. Tudi če bo julija še 0, ne bo nobene panike sploh. Ko sm avto rezerviral, je bilo napovedano "Deliveries begin in the end of 2017", karkoli pred tem i.e. tja do septembra, pomeni hitrejši začetek proizvodnje kot je bil prvotni javni plan.

Bistvo je v hitrosti večanja obsega proizvodnje. Cilj za konec leta je 5000 vozil tedensko (250.000 letni run-rate), enkrat naslednje leto pa 10k vozil tedensko (500k letno). V luči tega je številka koliko točno jih bodo dali na cesto že julija čista simbolika in nič drugega. Bo lepo, če jih bo veliko, ne bo nobene praktične škode, če jih ne bo. Bistvo je v tsunamiju vozil, ki mora pridit tja konec leta in se še povečevat v naslednjem letu.

Konec leta 2018 bi moralo na cesti biti že okrog pol milijona Modelov 3, konec leta 2019 pa milijon.


Fucking moron...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Čez naš prebrat več kot tri zaporedne besede (i.e. še kakšno drugo izjavo iz istega časa na isto temo), ti je jasno da govori o "Annualized production rate". 100 jurjev letno pomeni na 2000 na teden, 200 jurjev letno pomeni na 4000 na teden.

Ampak metalcem dreka vam zadošča karkoli, samo da drek leti.

Lažeš, kradeš, bolhe ješ, v šolo hodiš, nič ne veš!

So as a rough guess, I would say we would aim to produce 100,000 to 200,000 Model 3s in the second half of next year.

Duševno prisebnim ljudem ni težko razumeti jasnega pomena te Elonove izjave (citirano direktno iz Q2 2016 četrtletnega konferenčnega klica).

No, mesece pozneje je pristrigel napovedi na "bolj realnih" 80.000 Modelov 3 do konca leta 2017.

Pred kratkim je napoved spet popravil na tam okrog 30.000 Modelov 3 do konca leta.

Kaj si pravil nekaj o izgubi spomina, klasičen manever, nekaj takega?

Še kak tak popravek od Elona, pa bo pristal pri tem, kar sem vedno napovedoval, nekaj malega na pol na roke narejenih Modelov 3 do konca leta (par sto do par tisoč), zagon masovne proizvodnje pa tam enkrat naslednje leto.

Če seveda gre vse po načrtih in brez dodatnih zapletov. Ampak sej Tesla obvlada proizvodnjo, niso nikoli imeli problemov, nobeno četrtletje ne krivijo problemov s proizvodnjo za nepričakovano nizko prodajo. Pa Model 3 so zagotovo dodobra stestirali že vsaj eno leto, zagotovo niso preskočili kakšne faze testiranja, da zagotovijo kvaliteto in trpežnost Modela 3. Aja, ne, ups, ravno obratno...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

roCkY ::

Pol leta zamude pri takemle projektu je malo manj kot nič. Seveda pa to proizvajalca stane.

Je pa folk kar optimističen, da naroča takle artikel v prednaročilu. Sam bi vzel zadevo tam v 2-3 letu proizvodnje.

Zgoraj omenjeni Polaris EV recimo je imal prve 3 sezone kar precej težav. Ja Polaris ni Tesla ampak... firma ni od včeraj. Pa gre le za relativno enostaven UTV, ki so mu na krepko stesirano podvozje/šasijo naložili akumulatorje in električni motor.

Unknown_001 je izjavil:

roCkY je izjavil:

Če z jezom uspešno reguliraš poplave in dolina ni poseljena je jez kar plus. Jezero se izkoristi za rekreacijske namene,... Del vode se nameni za namakanje.

Kar se elektrike v vozilu za na cesto tiče pa za vsakdan še ne visim produkta zase. Tesla 3 bi mi racimo bil zanimiv, če bi bil vsaj v karavan izvedbi. Tako pa se bo vsaj še enkrat "traktor" menjal za "traktor". Nekje na 10-11 let menjamo.

Električni traktor že je na dvorišču. Super zadevca za moje potrebe; Polaris Ranger EV (homoligiran kot traktor). Sicer klasična verzija s par sto kilami "svinca" pod sedežem a je za moje potrebe neprimerno bolj uporaben kot verzija z bencinskim motorjem. Čez čas pa se bo not dalo kake lažje baterije...



Baterije so v bistvu dobra protiutež za priključke. Tako kot svinčene baterije v viličarjih balast da se viličar ne preverne ko dvigneš 2 toni in pol.

V temle primeru gre za UTV kjer dodatnih 200 kg ni nič kaj prijaznih na terenu prek grbin. Osnovna je enaka kot bencinska verzija.
Res pa brez težav potegne in po trdem pelje prikolico tja do 2 toni.
V viličaju je zaradi teže baterije pač toliko manj balasta in je zato lahko nekaj cm. krajši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

WarpedGone ::

frudi:
Lažeš, kradeš, bolhe ješ, v šolo hodiš, nič ne veš!


Js te bolje nebi mogu opisat.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

frudi:
Lažeš, kradeš, bolhe ješ, v šolo hodiš, nič ne veš!


Js te bolje nebi mogu opisat.

Hvala, vse poskuse žalitev s strani osebnostno motenih osebkov jemljem kot pozitiven znak, da delam nekaj prav.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

pegasus ::

Joj ... Samo eno stvar bom napisal, zdaj ko imam 5min časa ...

Metrika "število izdelkov iz proizvodne linije" je tako kamenodobna (pravzaprav iz časov industrijske revolucije), da se je pogovarjat popolna izguba časa, da pa ste o njej spisobni kregat, je odličen odraz vaše zrelosti. Razmislite raje o tem, da je transport *storitev*, ki se meri v prevoženih km na osebo in manj vozil, ki so potrebna za to, bolje bo za nas vse. Koliko vozil je Tesla sposobna izpljunit, je popolnoma irelevantno. Fail je, da vozilo stoji nekje parkirano in ne opravlja svoje primarne naloge. Strašansko razsipavanje sredstev. In ker je optimizacija moja poklicna deformacija, le z največjim odporom gledam bedarijo, ki se ji reče osebni avto ...

Magic1 ::

Torej bo za Teslo letos uspeh, če proda 150k vseh vozil (s,x,3)? Izgleda da bodo prednaročila končana nekje 2020, če bo šlo vse po sreči. Čisto po naših napovedih, izgleda da vemo bolje od Muska... Ahh, on že ve, sam on je master pravljičar in verniki vse požrejo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

jernejl ::

In ker je optimizacija moja poklicna deformacija, le z največjim odporom gledam bedarijo, ki se ji reče osebni avto ...

Tudi sam rad stvari optimiziram. In nič ni boljšega, kot da se iz Ljubljane v Maribor peljem s svojim avtom, kar mi vzame 1h 15minut časa od vrat do vrat, in to natanko ob tistem času, ko mi najbolj ustreza.
Z vlakom bi potoval dve uri in pol, plus trola/bus na vsakem koncu.

Strošek avta je bistveno nižji od vrednosti prihranjenega časa. Saj zato jih pa večina ljudi ima in s pridom uporablja.... če bi obstajale boljše alternative, bi ljudje uporabljali slednje.

frudi ::

pegasus je izjavil:

Fail je, da vozilo stoji nekje parkirano in ne opravlja svoje primarne naloge. Strašansko razsipavanje sredstev. In ker je optimizacija moja poklicna deformacija, le z največjim odporom gledam bedarijo, ki se ji reče osebni avto ...

Glede na tvojo poklicno deformacijo predvidevam, da svoje stanovanje deliš še z vsaj dvema drugima družinama? Nenazadnje tretjino dneva spimo, tretjino dneva smo v službi/šoli, tako da naše hiše in stanovanja večino časa stojijo povsem neizkoriščena. Edino pravilno, da jih čimprej pričnemo deliti in optimizirati.

Magic1 je izjavil:

Torej bo za Teslo letos uspeh, če proda 150k vseh vozil (s,x,3)? Izgleda da bodo prednaročila končana nekje 2020, če bo šlo vse po sreči. Čisto po naših napovedih, izgleda da vemo bolje od Muska... Ahh, on že ve, sam on je master pravljičar in verniki vse požrejo.

Tesla se niti ne pretvarja več, da bodo prodali karkoli blizu 150k vseh vozil letos. 90-95k modelov S in X skupaj, pa do 30k modelov 3, to so trenutne napovedi.

Velik uspeh bo, če pridejo do 120k. Pustimo detajle o etičnosti tega, da želijo končnim kupcem prodajati kar so v praksi testna vozila.

Ampak naslednje leto jih bo pa 500k ali več! Prisežejo! Častna Titova!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Joj ... Samo eno stvar bom napisal, zdaj ko imam 5min časa ...

Metrika "število izdelkov iz proizvodne linije" je tako kamenodobna (pravzaprav iz časov industrijske revolucije), da se je pogovarjat popolna izguba časa, da pa ste o njej spisobni kregat, je odličen odraz vaše zrelosti. Razmislite raje o tem, da je transport *storitev*, ki se meri v prevoženih km na osebo in manj vozil, ki so potrebna za to, bolje bo za nas vse. Koliko vozil je Tesla sposobna izpljunit, je popolnoma irelevantno. Fail je, da vozilo stoji nekje parkirano in ne opravlja svoje primarne naloge. Strašansko razsipavanje sredstev. In ker je optimizacija moja poklicna deformacija, le z največjim odporom gledam bedarijo, ki se ji reče osebni avto ...


Kaj naj ti rečem. Svet ni teoretično idealen, prisilil pa ne boš nikogar.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

VaeVictis ::

Magic1 je izjavil:

Torej bo za Teslo letos uspeh, če proda 150k vseh vozil (s,x,3)? Izgleda da bodo prednaročila končana nekje 2020, če bo šlo vse po sreči. Čisto po naših napovedih, izgleda da vemo bolje od Muska... Ahh, on že ve, sam on je master pravljičar in verniki vse požrejo.


BTW tudi verniki vedo, da "prerok" Musk ne šteje čas po našem času, ampak drugače...

TESLA TIME, AND HOW ELON MUSK MEASURES EVERYTHING IN DOG YEARS

oz.

Bolj pravilno pa je EST (Elon Standard Time):

A thought on "Elon Standard Time"

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Prve serije so rezervirane za zaposlene kolikor sem slišal. To so tudi beta testerji.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Utk ::

In ker je optimizacija moja poklicna deformacija, le z največjim odporom gledam bedarijo, ki se ji reče osebni avto ...

Če bi se res spoznal na optimizacijo, bi moral najprej pomislit kaj je sploh cilj vsake optimizacije. V končni fazi mora vsaka optimizacija prihranit čas človeku, in to je njen edini cilj. Ker samo človekov čas je v resnici nekaj vreden, vse drugo se meri samo s tem, koliko časa mora človek delat za tisto. In osebni avto je za povprečnega Slovenca prekleto poceni, in najcenejši od vseh alternativ. Tudi za veliko večino Američanov. V velikih mestih je morda drugače, ampak takih mest niti po Evropi ni prav veliko.

vostok_1 ::

Sem skoraj 100%, da zaposleni v Muskovih podjetjih praktično nimajo lajfa.
Musk vedno govori, kako on sam je delal neprekinjeno cele dneve in spal v spalki na kavču.
Iz drugih virov je tudi razvidno, da je hard boss.
Govori, da če je potrebno naj ga kličejo tudi v nedeljo ponoči.
To pomeni, da pri njemu vrjetno delajo 24/7.

Je res močno zagrizen avtist. Svaka mu čast, da je naredil vse v takem času, ampak če bi on bil vladar, bi trda predla svetu.

Vsekakor je "cilj opravičuje sredstva" kind-of guy.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Utk ::

Če bi bil on vladar, recimo predsednik vlade, bi trda predla predvsem ministrom, in vsem navzdol, ker bi morali celo res kaj naredit, ne pa samo blebetat in risat grafov.
Za vse druge bi bilo pa sanjsko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

VaeVictis ::

vostok_1 je izjavil:

Sem skoraj 100%, da zaposleni v Muskovih podjetjih praktično nimajo lajfa.
Musk vedno govori, kako on sam je delal neprekinjeno cele dneve in spal v spalki na kavču.
Iz drugih virov je tudi razvidno, da je hard boss.
Govori, da če je potrebno naj ga kličejo tudi v nedeljo ponoči.
To pomeni, da pri njemu vrjetno delajo 24/7.

Je res močno zagrizen avtist. Svaka mu čast, da je naredil vse v takem času, ampak če bi on bil vladar, bi trda predla svetu.

Vsekakor je "cilj opravičuje sredstva" kind-of guy.


What is it like to work at SpaceX?

While no one will be forcing you to, you'll end up working crazy long hours, just to keep up with your workload, and because you don't want to leave the place. A phrase I've heard thrown around SpaceX frequently is everyone is their own slave driver. I was frequently there late at night for my job, and I never really felt alone. The factory is always alive and cranking out rockets no matter what time of day or night you go there.

pegasus ::

jernejl je izjavil:


Tudi sam rad stvari optimiziram. In nič ni boljšega, kot da se iz Ljubljane v Maribor peljem s svojim avtom, kar mi vzame 1h 15minut časa od vrat do vrat, in to natanko ob tistem času, ko mi najbolj ustreza.
Z vlakom bi potoval dve uri in pol, plus trola/bus na vsakem koncu.
Kako egoistično. Želiš na tem planetu preživeti kot individualec ali kot vrsta? Po možnosti v okolju, ki ti omogoča relativno normalno življenje?

hojnikb ::

govoris o optimizaciji pa hkrati postas v 10 let star peskovnik sranja.

hmm
#brezpodpisa

SambaShare ::

Utk je izjavil:

Če bi bil on vladar, recimo predsednik vlade, bi trda predla predvsem ministrom, in vsem navzdol, ker bi morali celo res kaj naredit, ne pa samo blebetat in risat grafov.
Za vse druge bi bilo pa sanjsko.


Uf mislim da bi tenko piskali vsi zaposleni v JS. Ker pri Tesli se pričakuje rezultate sicer se kakšno kolesce hitro zamenja. Ne misliti da nižje v hierarhiji si kar varen.

Okapi ::

jernejl je izjavil:

In ker je optimizacija moja poklicna deformacija, le z največjim odporom gledam bedarijo, ki se ji reče osebni avto ...

Tudi sam rad stvari optimiziram. In nič ni boljšega, kot da se iz Ljubljane v Maribor peljem s svojim avtom, kar mi vzame 1h 15minut časa od vrat do vrat, in to natanko ob tistem času, ko mi najbolj ustreza.
Z vlakom bi potoval dve uri in pol, plus trola/bus na vsakem koncu.

Strošek avta je bistveno nižji od vrednosti prihranjenega časa. Saj zato jih pa večina ljudi ima in s pridom uporablja.... če bi obstajale boljše alternative, bi ljudje uporabljali slednje.
Prihranjeni čas je relativna stvar. Na vlaku lahko delaš in prihraniš več časa v primerjavi z avtomobilsko vožnjo.

jernejl ::

pegasus je izjavil:

jernejl je izjavil:


Tudi sam rad stvari optimiziram. In nič ni boljšega, kot da se iz Ljubljane v Maribor peljem s svojim avtom, kar mi vzame 1h 15minut časa od vrat do vrat, in to natanko ob tistem času, ko mi najbolj ustreza.
Z vlakom bi potoval dve uri in pol, plus trola/bus na vsakem koncu.
Kako egoistično. Želiš na tem planetu preživeti kot individualec ali kot vrsta? Po možnosti v okolju, ki ti omogoča relativno normalno življenje?

Prihranek časa pomeni, da imam na voljo več časa za ustvarjanje dodane vrednosti. Torej naredim za svet več dobrega. Manj otrok je lačnih ker plačujem več davkov. Vzemi čas meni in tisočim podobnim in dobil boš dodatnih tisoč lačnih otrok.
Vzemi čas zdravnikom, pa bo v bolnišnici umrlo več ljudi, ker zdravniki ne bi imeli več časa toliko delati.
Egoist je tisti, ki misli, da bi z življenjem v jamah in nabiralništvom bilo življenje bolj normalno in vsi bolj zdravi.

Prihranjeni čas je relativna stvar. Na vlaku lahko delaš in prihraniš več časa v primerjavi z avtomobilsko vožnjo.

Seveda, ampak v vsakem trenutku se vsakega dela pač ne da opraviti na vlaku. Geodetskih meritev ali pa operacijskih posegov denimo tam ne moreš opravljati (to velja tudi za veliko večino fizičnih del). Trenutna situacija pa je celo tako porazna, da na poti med LJ in MB na vlaku niti gsm signal ne deluje ves čas, kaj šele, da bi imel spodobno internetno povezavo. Tako da so tudi kakšna remote računalniška opravila izjemno neučinkovita :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Ce lahko delam na vlaku, lahko, se lazje, tudi doma. Sploh je to nesmiselno tam, kjer vlak vozi vec casa kot avto.

Okapi ::

Če lahko na vlaku delaš dve uri, ti doma ali v službi ni treba. Prihraniš eno uro svojega časa v primerjavi z vožnjo z avtomobilom. Lahko tudi spiš na vlaku, prav tako prihranek časa. Ali pogledaš film. Še en prihranek časa.

jernejl ::

Lahko tudi spiš na vlaku, prav tako prihranek časa.

Če greš z avtom, imaš več časa za spanje doma. In tudi za vse drugo, kar lahko počneš doma, pa na vlaku ne moreš.
Ali pogledaš film. Še en prihranek časa.

V avtu pa lahko recimo poslušaš glasbo ali podcast, ali poročila in ti ni treba brati časopisa. Tudi prihranek časa.

Saj lahko daješ primere, kako je vlak lahko bolj učinkovit, pa za nekatere ljudi to celo drži. Za večino pač ne. Če bi, bi se večina ljudi prevažala z vlaki, pa se očitno raje odločajo za avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Okapi je izjavil:

Če lahko na vlaku delaš dve uri, ti doma ali v službi ni treba. Prihraniš eno uro svojega časa v primerjavi z vožnjo z avtomobilom. Lahko tudi spiš na vlaku, prav tako prihranek časa. Ali pogledaš film. Še en prihranek časa.

Ce se pogovarjamo o dveh urah na urejenem vlaku, potem delas nekaj narobe, ce se tolk vozis. Ce se pogovarjamo o slovenskem, je to pol ure z avtom.

Unknown_001 ::

VaeVictis je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Sem skoraj 100%, da zaposleni v Muskovih podjetjih praktično nimajo lajfa.
Musk vedno govori, kako on sam je delal neprekinjeno cele dneve in spal v spalki na kavču.
Iz drugih virov je tudi razvidno, da je hard boss.
Govori, da če je potrebno naj ga kličejo tudi v nedeljo ponoči.
To pomeni, da pri njemu vrjetno delajo 24/7.

Je res močno zagrizen avtist. Svaka mu čast, da je naredil vse v takem času, ampak če bi on bil vladar, bi trda predla svetu.

Vsekakor je "cilj opravičuje sredstva" kind-of guy.


What is it like to work at SpaceX?

While no one will be forcing you to, you'll end up working crazy long hours, just to keep up with your workload, and because you don't want to leave the place. A phrase I've heard thrown around SpaceX frequently is everyone is their own slave driver. I was frequently there late at night for my job, and I never really felt alone. The factory is always alive and cranking out rockets no matter what time of day or night you go there.


V bistvu še kako pritiskajo na kader, ker njih lovi čas. Delo pri konkurenci v aerospace industriji je manj stresno. Če konkurenca izgubi satelit bo firma oreživela brez da bi se to hudo poznalo. Spacex pa si takih napak ne sme privoščit. Veliko delajo na nož. Ko oa na koncu primerjaš delovne ure, so ljudje pri Spacex za isto delo plačani manj. Baje pa je delavec tam bogatejši za neka izkušnjo, ko cel tim sam od sebe rine projekt naprej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

Sem predvideval. Več dela za manjši denar. Zaenkrat SpaceX živi na požrtvovalnosti delavcev in epic faktorju.
Ne vem pa če je to dolgoročno vzdržna strategija.
Sreča je, da zaradi švoh ekonomije so se ljudje pripravljeni žrtvovat.

Pravim. Ne trdim, da je to moralno reprehensible, saj jih nimajo privezane tam, če pa divjaš, je čist možno, da boš konkretno treščil v zid.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Metrika "število izdelkov iz proizvodne linije" je tako kamenodobna (pravzaprav iz časov industrijske revolucije), da se je pogovarjat popolna izguba časa, da pa ste o njej spisobni kregat, je odličen odraz vaše zrelosti.


:)

pegasus je izjavil:

Razmislite raje o tem, da je transport *storitev*, ki se meri v prevoženih km na osebo in manj vozil, ki so potrebna za to, bolje bo za nas vse.


Transport je storitev, ce si taksist ali pa avtoprevoznik. Ce nisi, je to nekaj kar moras opraviti.

pegasus je izjavil:

Koliko vozil je Tesla sposobna izpljunit, je popolnoma irelevantno.

Mogoce zate, ampak ne pa za Teslo, kot podjetje. In ce ne bodo sposobni izpljunit dovolj avtomobilov, dovolj hitro, se zna zgoditi, da se jih bodo ljudje navelicali. Sem ze pred casom rekel, da bi bil propad Tesle nekaj naslabsega kar se lahko zgodi za prihodnost vozil na elektricni pogon.

Tesla crkne, VW kupi kar je ostalo od Tesle in vse skupaj zapre. Potem pa se naprej izdeluje svoje dizle, ki jih ima tako rad.

pegasus je izjavil:

Fail je, da vozilo stoji nekje parkirano in ne opravlja svoje primarne naloge. Strašansko razsipavanje sredstev. In ker je optimizacija moja poklicna deformacija, le z največjim odporom gledam bedarijo, ki se ji reče osebni avto ...


Verjetno je v vrtnih lopah po svetu vec neuprabljenega orodja, ki ne opravlja svoje primarne naloge 24 ur na dan. Tud to je treba optimizirat. :>

Avtomobili bodo se kar nekaj casa taksni kot so do sedaj. Veliko breme za okolje, ker vsak pac 'rabi' svoj avto. Ne bodo nas resili milenijci in ne ena sama firma, ki dela avtomobile, ki se ze skoraj znajo sami voziti. V precej omejenih razmerah.

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Sem predvideval. Več dela za manjši denar. Zaenkrat SpaceX živi na požrtvovalnosti delavcev in epic faktorju.
Ne vem pa če je to dolgoročno vzdržna strategija.
Sreča je, da zaradi švoh ekonomije so se ljudje pripravljeni žrtvovat.

Pravim. Ne trdim, da je to moralno reprehensible, saj jih nimajo privezane tam, če pa divjaš, je čist možno, da boš konkretno treščil v zid.


To je tempo, ki ga lahko drzis nekaj let. V teh nekaj letih moras zasluziti za penzijo, ker se prekuris in potem nisi vec sposoben delati.

Nikogar ne privezejo ampak dajo vsem jasno vedeti kaj se zgodi, ce ne delas tako kot delajo ostali. To je podobno kot pri tistih firmah, kjer dajo delavcem neomejeno dopusta. Na koncu se izkaze, da so ljudje se manj na dopustih, ker je vsem nerodn vzet daljsi dopust, da jih ne bi drugi postrani gledali.

Okapi ::

Tisti, ki v takih firmah delajo po dvanajst+ ur na dan, večinoma niso tako dobro plačani, da bi lahko v nekaj letih zaslužili za penzijo. Večinoma so to ljudje, ki se grebejo, da bi v firmi napredovali na višji oziroma vodstveni položaj, z bistveno boljšo plačo in morda še z možnostjo odkupa delnic (in udobnejšim urnikom).

Drugo so lastniki startupov, ki cele dneve garajo v upanju, da bo njihovo podjetje uspelo in bo bodisi začelo služiti težke denarje, ali pa ga bo nekdo za drag denar kupil.

Vmes je pa še nekaj deloholikov.;)

WarpedGone ::

At Tesla, we believe it is important for everyone to be an owner of the company. This is your company. That is why, unlike other car companies, everyone is awarded shares and you get to buy stock at a discount compared to the public through the employee stock purchase program. Last year, stock equity grants were increased significantly and it will happen again later this year once Model 3 achieves high volume.

The chart below contrasts the total comp received by a Tesla production team member who started on January 1, 2013 against the total comp received over the same period at GM, Ford, and Fiat Chrysler (FCA). A four year period is used because that's the vesting length of a new hire equity grant. I believe the equity gain over the next four years will be similar. As shown below, a Tesla team member earned between $70,000 and $100,000 more in total compensation than the employees at other US auto companies!




Delničarstvo, solastništvo, svobodna izbira delovnega mesta ipd. so za nas samo mumbojumbo.
Delnice tesle so itak ničvredne, going to zero, samo što nije!
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Stock Option Plans are an extremely popular method of attracting, motivating, and retaining employees, especially when the company is unable to pay high salaries.

Unknown_001 ::

Okapi je izjavil:

Stock Option Plans are an extremely popular method of attracting, motivating, and retaining employees, especially when the company is unable to pay high salaries.


Prodaja se slama.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

"Nije važno sudjelovati, važno je pobijediti."
Zbogom in hvala za vse ribe

Vanich ::

Okapi ::

Take naslove smo brali pred 15 leti, ko so naredili segway. Revolucija v urbanem prevozu, nič več ne bo, kot je bilo ...

En čisto brezvezen članek, na ravni naključnega forumskega prispevka;)

WarpedGone ::

There are those who get it, and there are those who don't want to get it.
Ne mene grdo gledat, ker vi nočte kapirat stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Marsikaj ne kapiramo, samo večina kapira mnogo več od tebe. Samo ti si pač preveč nadut, da bi dojel količino svojega neznanja.
Magic

WarpedGone ::

Lepo da v to večino, sebe ne šteješ.
Napredek!
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

BigWhale je izjavil:


pegasus je izjavil:

Koliko vozil je Tesla sposobna izpljunit, je popolnoma irelevantno.

Mogoce zate, ampak ne pa za Teslo, kot podjetje. In ce ne bodo sposobni izpljunit dovolj avtomobilov, dovolj hitro, se zna zgoditi, da se jih bodo ljudje navelicali. Sem ze pred casom rekel, da bi bil propad Tesle nekaj naslabsega kar se lahko zgodi za prihodnost vozil na elektricni pogon.

Tesla crkne, VW kupi kar je ostalo od Tesle in vse skupaj zapre. Potem pa se naprej izdeluje svoje dizle, ki jih ima tako rad.


Tole je zelo res in čeprav W1 misli, da Tesla ne more propasti, je to zelo daleč od resnice.

Tesla je trenutno en failed lanuch od totalnega propada in glede na vse short cute, ki jih delajo pri launchu Model 3 je ta propad tudi zelo možen...

Sam launch in QC pri Model X ni bil ravno na najvišji ravni in še sedaj imajo ljudje veliko pripomb!

V primeru, da se zgodi, da bo Tesla Model 3 imel kake hujše porodne težave ali pa kak večji problem pri izdelavi oz. da bo QC slab, je Tesla končana in z njo tudi večina EV, vsaj za nekaj 10 let.

Treba se je zavedati, da dokler delaš avtomobil za 100k za eko teroristične zanesenjake, so ti veliko napak in omejitev pripravljeni požreti.

Ko pa delaš avto za regular Joe-ja, pa ni več tako enostavno!

kow ::

"čeprav W1 misli, da Tesla ne more propasti, je to zelo daleč od resnice.
Tesla je trenutno en failed lanuch od totalnega propada""

Drzi.

"glede na vse short cute, ki jih delajo pri launchu Model 3 je ta propad tudi zelo možen..."
Tezko je dolociti verjetnost dogodka. Podaj stevilko.

"Sam launch in QC pri Model X ni bil ravno na najvišji ravni in še sedaj imajo ljudje veliko pripomb!"
Se vedno jih kupujejo - stevilke kazejo ravno obratno - ce komu slabo kaze, je to Porsche.

"V primeru, da se zgodi, da bo Tesla Model 3 imel kake hujše porodne težave ali pa kak večji problem pri izdelavi oz. da bo QC slab, je Tesla končana in z njo tudi večina EV, vsaj za nekaj 10 let."

Bo velik korak nazaj - morda setback ranga 2 ali 3 leta. Kaj vec pa dvomim.


"Treba se je zavedati, da dokler delaš avtomobil za 100k za eko teroristične zanesenjake, so ti veliko napak in omejitev pripravljeni požreti."

Lepo prosim.

"Ko pa delaš avto za regular Joe-ja, pa ni več tako enostavno!"

Model 3 ni za regular Joe-a. Ampak je konkurent BMW-ju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

@vae-victis:
Boš moral mal bol jasno definirat besedo "propad".

Če misliš začet z "vsaj vsi vemo, kaj to pomen", si že fejlal.
Opletaš z negativno zvenečimi besedami, da gradiš svojo megleno idejo. I.e. mečeš drek.
Je Jaguar propadel, ker so ga kupli indijci?
Je Saab propadel, ker je nehal (začasno?) proizvajat avtomobile?
Je Opel propadel, ker so ga prodali potem ko že 10 let ni naredu enega dolarja profita?
Je Pontiac propadel, ker je krovna družba lastnica te znamke nehala proizvajat vozila s tem imenom, proizvaja pa jih pod drugačnim imenom?
Je GM propadel, ker so bivši lastniki delnic ostali brez lastnine, blagovna znamka pa še vedno obstaja, avtomobili se še vedno proizvajajo?

Tesla kot blagovna znamka in ideja na srečo ne more več propadit. Je prevelika in preveč vredna, da se zanjo nebi našel kupec.
Da jim zmanjka denarja u bistvu pomeni, da zmanjka tistih, ki so jim ga propravljeni posodit oz vstopit v solastništvo. Ni nemogoče, niso pa stvari še nikoli zgledale tako dobro, kot zgledajo trenutno. Tesla še nikoli ni bil tako daleč od prepada in se hkrati tako hitro odmikala stran od njega.

Nabavna cena M3 je v rangu BMW, TCO m3 je v rangu renoja. Ideja in simbol M3 nima konkurence.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

@vae-victis:
Boš moral mal bol jasno definirat besedo "propad".

Če misliš začet z "vsaj vsi vemo, kaj to pomen", si že fejlal.
Opletaš z negativno zvenečimi besedami, da gradiš svojo megleno idejo. I.e. mečeš drek.
Je Jaguar propadel, ker so ga kupli indijci?
Je Saab propadel, ker je nehal (začasno?) proizvajat avtomobile?
Je Opel propadel, ker so ga prodali potem ko že 10 let ni naredu enega dolarja profita?
Je Pontiac propadel, ker je krovna družba lastnica te znamke nehala proizvajat vozila s tem imenom, proizvaja pa jih pod drugačnim imenom?
Je GM propadel, ker so bivši lastniki delnic ostali brez lastnine, blagovna znamka pa še vedno obstaja, avtomobili se še vedno proizvajajo?

Tesla kot blagovna znamka in ideja na srečo ne more več propadit. Je prevelika in preveč vredna, da se zanjo nebi našel kupec.
Da jim zmanjka denarja u bistvu pomeni, da zmanjka tistih, ki so jim ga propravljeni posodit oz vstopit v solastništvo. Ni nemogoče, niso pa stvari še nikoli zgledale tako dobro, kot zgledajo trenutno. Tesla še nikoli ni bil tako daleč od prepada in se hkrati tako hitro odmikala stran od njega.

Nabavna cena M3 je v rangu BMW, TCO m3 je v rangu renoja. Ideja in simbol M3 nima konkurence.

Se strinjam v večini, a vsaj en popravek in vsaj en dodatek.
Popravek je, da je Saab de-facto propadel. Saab kot znamka je v lasti Scanie (ki dela tovornjake) in je upokojena.
Saab znanje je lasti GM-a, kitajcev in turkov. Proizvodne fabrike so zaprte, proizvodnje ni (in je v starih tovarnah ne bo). Razvoja ni, kitajci in turki bodo še vedno uporabljali GM-tech iz leta 2002 za svoje izvedbe tega avtomobila.
NEVS != Saab.
Tudi rezervnih delov za Saab-e oni ne proizvajajo več. Samo še 3rd party in zaloga, kolikor je pač je.

Dodatek.
Po tvoji logiki tudi BMW ne bo propadel, pa MB, pa vsi ostali, za katere si slikal črno prihodnost v obliki "propada" zaradi Tesle in avtonomnih vozil. S tem se tudi jaz strinjam. Velike firme _ZELO_ redko propadejo, če že, pa to traja 10+ let (kot v primeru Saaba, ki je propadal že od 2000 naprej).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

kow ::

Zame je propad, da lastniki izgubijo velik del vlozka - Saab je propadel. Enako Nokia. Na nek nacin tudi BlackBerry, ki je sedaj bolj nisni izdelek.

Okapi ::

Kdo je izgubil velik del vložka? Pri starih nekoč uspešnih firmah je bil ves začetni vložek že povrnjen in so lastnikom prinašale dobiček. Potem je pa samo vprašanje, koliko od tega dobička kasneje pokuriš za reševanje zavožene firme. Če pravočasno odnehaš, si še vedno v plusu.

kow ::

Drzi. Nokia je lep primer. Bili so vodilna firma na trgu mobilnih telefonov. Ko je prisel na trg prvi iphone, njena vrednost ni takoj strmoglavila. Ceprav je bilo nekaj let kasneje jasno, da bi morala strmoglaviti - pa investitorji niso razumeli. Pri elektricnih avtomobilih je enako. Ko se prvic peljes z elektricnim avtomobilom, ce nimas predsodkov (vsaj tako si jaz domisljam) - ves da je to superioren izdelek.
««
414 / 1223
»»