Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Unknown_001 ::
Tega dizajna pa res niso potrebovali zaščititi.
Vprašanje kdo od konkurence bi to dajal gor. Mogoče kitajci, ampak njim je intelektualna lastnina tuj pojem.
Litka še nekak izgleda ampak prekleto me spominja na Audijev dizajn, le kar ima več krakov.
Vprašanje kdo od konkurence bi to dajal gor. Mogoče kitajci, ampak njim je intelektualna lastnina tuj pojem.
Litka še nekak izgleda ampak prekleto me spominja na Audijev dizajn, le kar ima več krakov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
pegasus ::
Izgleda smiselno. Kolesa bi itak morala biti pokrita skoraj do tal s karoserijo, tako kot je to imel rešeno EV1. Vse te fancy feltne so samo en upor ustvarjajoč kič ...
Unknown_001 ::
Izgleda smiselno. Kolesa bi itak morala biti pokrita skoraj do tal s karoserijo, tako kot je to imel rešeno EV1. Vse te fancy feltne so samo en upor ustvarjajoč kič ...
Na zapadu ništa novo.
AMG Aero
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Nothing aero about that ...
You may be surprised. Če že ne izgleda (streamlined) še ne pomeni da ni. Včasih so kar na blef obliko peglali, samo da je izgledalo aerodinamično, kasneje pa so te "škatle" postale pojem aerodinamike napram starim ful raztegnjenim kvazi "aero" dizajnom.
Felga tud ni neumno zasnovana. Manj separacije toka kot na odprti je sigurno in ravno zaradi te "separacije" se ustvarja glavnina upora za avtom.
Če bi pred zadnjo šipo dodal še turbulatorje bi bilo še boljše ampak ... estetika.
Koeficient upora... 0,29 spoh ni bilo slabo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Hehe, base verzja M3 bo mela lite felge in radkape :)
Design felg so patentno zaščitli:
- 18" pokrovi
- 19" felga
Ob predstavitvi Modela 3 sem bil nad dizajnom precej navdušen. Sedaj pa z vsakim naslednjim korakom izgleda bolj podoben kaki Kitajski igrački za otroke v vrtcu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Če že ne izgleda (streamlined) še ne pomeni da ni.
Does not compute.
Problem je luknja v felgi - povezava središča z obročem ni v liniji zunanjosi ampak kakih 5cm pomaknjena notr.
Po domače: recimo da zadihtaš tiste luknje in felgo daš ležat na tla.
Idealna felga bo držala 0 litrov vode, tale mercedesova drži precej.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Če že ne izgleda (streamlined) še ne pomeni da ni.
Does not compute.
Problem je luknja v felgi - povezava središča z obročem ni v liniji zunanjosi ampak kakih 5cm pomaknjena notr.
Po domače: recimo da zadihtaš tiste luknje in felgo daš ležat na tla.
Idealna felga bo držala 0 litrov vode, tale mercedesova drži precej.
Ja, ok imaš point a vseeno je boljša kot odprta. Poglej še tisto na rdečem w124 v vetrovniku. I mean. Te stvari niso nič novega. Ne mislim delat antireklame just showing the facts, da se odkriva topla voda. Ampak si mi pa dal zanimivo idejo. Mogoče bo že kmalu smiselno meriti koeficient upora na platiščih. Bi bio zanimivo. seveda med vrtenjem
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Ali pa narediti vseskupaj pravilno, kot npr. Aptera.
Treba gledat praktično. Avtomobil mora potrošniku nuditi prostor. Aptera ga ne. Trend gre obratno. Zdaj se prodajajo SUV in Crossoverji ravno zaradi prostornosti in ergonomije sedenja, ki je bolj pokončna.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
pegasus ::
SUVi in prostor so bolj tko tko ... za prostor si omisliš enga dostavnika ala doblo, pa je.
In ja, Aptera ponuja dovolj prostora za moje športe ;) Pa tudi v avtu že ves čas sedim precej ležeče, ker pokončno tudi pod razno ni udobno.
In ja, Aptera ponuja dovolj prostora za moje športe ;) Pa tudi v avtu že ves čas sedim precej ležeče, ker pokončno tudi pod razno ni udobno.
Unknown_001 ::
SUVi in prostor so bolj tko tko ... za prostor si omisliš enga dostavnika ala doblo, pa je.
In ja, Aptera ponuja dovolj prostora za moje športe ;) Pa tudi v avtu že ves čas sedim precej ležeče, ker pokončno tudi pod razno ni udobno.
Problem je ker ne predstavljaš odločilne populacije trga.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
https://img.newatlas.com/mercedes-conce...
Mimogrede, nekateri koncepti se dobro približajo, brez da bi žrtvovali praktično obliko. Tale je še posebej zanimiv, ker se z drsnimi pokrovi zadaj podaljša profil in tako zmanjša upor za avtomobilom. Praktične rabe podobnega spreminjanja profila med vožnjo razen s spojlerji na avtomobilih še ni bilo zaznati. Koncept ni neumen in tudi nekaj podobnega bi bilo treba čim prej uvest na vse priklopnike ki za sabo vlečejo te škatlaste prikolice.
Mimogrede, nekateri koncepti se dobro približajo, brez da bi žrtvovali praktično obliko. Tale je še posebej zanimiv, ker se z drsnimi pokrovi zadaj podaljša profil in tako zmanjša upor za avtomobilom. Praktične rabe podobnega spreminjanja profila med vožnjo razen s spojlerji na avtomobilih še ni bilo zaznati. Koncept ni neumen in tudi nekaj podobnega bi bilo treba čim prej uvest na vse priklopnike ki za sabo vlečejo te škatlaste prikolice.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
damjan1980 ::
Unknown_001 je izjavil:
Ali pa narediti vseskupaj pravilno, kot npr. Aptera.
Treba gledat praktično. Avtomobil mora potrošniku nuditi prostor. Aptera ga ne. Trend gre obratno. Zdaj se prodajajo SUV in Crossoverji ravno zaradi prostornosti in ergonomije sedenja, ki je bolj pokončna.
prostornost v teh napihnjenih jajcah?? Je ni! Razen v višino, kar ti ne koristi veliko, če ne prenašaš ravno redno nočnih omaric. Npr. bmw x1. Na osnovi serije 1, pri katerem je od sprednjih zicov nazaj placa samo za pritljikavce z malo prtljage. In vse te jajce bazirajo na platformah manjših (v volumnu) modelov. Širina in dolžina je enaka.
Poznam 2 butla, ki sta si za družinski avto omislila reno captur. Saj od zunaj še misliš da je to nekaj prostora not, noter pa pogruntaš da sediš v napihnjenem kliotu.
In te napihnjene jajce se prodajajo samo in izključno zato, ker so fancy. Nič drugega. Ker ne blestijo v ničemer.
Kar pa se tiče elektrike, to je prihodnost. Sem se peljal par 100km na elektriko in sem bil fasciniran. Naslednji bo elektro, brez pomisleka.
Unknown_001 ::
Bi se dalo lepše pri obema. Pri teslinem me bolj moti golomaznost in seveda to, da je zasloh hkrati glavna komanda. Avtomobila brez fizičnih gumbov jaz ne kupim ker touchscreen ima zanič ergonomijo. Predvsem zato ker tekom spremljanja prometa se veliko med nastavljanjem zanašam na otip. Tako recimo brez da bi umaknil pogled s ceste lahko na slepo šaltam nastavitve. Pri touchscreenu se ta občutek izgubi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krucymucy ::
Oprosti, ampak se vsakic ko sem videl teslo, sem jo videl na AC voziti 90 za kamionom.Kar je daleč najbolj smiseln način potovanja po avtocesti. Očitno tesle kupujejo samo pametni ljudje.
Avtomobili Tesla - eko-bluf?Point source pollution @ Wikipedia
jype hoce mal potrolat.
Jaz pa na tak nacin izgubim 4 ure tedensko v avtu. 2 uri v petek, ko grem iz sluzbe in 2 v ponedeljek ko grem nazaj.
Na letnem nivoju osem dni.
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Nikec:
Ni slabo, čeprav ta štrleč ekran iz armaturke je pa ogabna zadeva.
Mercedes se strinja:
Tudi to je ogabno, a je vse ostalo veliko lepše kot pri Tesli.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
vostok_1 ::
WarpedGone je izjavil:
Hehe, base verzja M3 bo mela lite felge in radkape :)
Design felg so patentno zaščitli:
- 18" pokrovi
- 19" felga
Frontalni del zgleda res lepo. Zadek pa me še vedno ne prepriča.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Mare2 ::
Tile Tesle zares, če je le možno, vozijo za tovornjaki (verjetno ga ne zna prehitet). Ali je možno programsko nastavit, da tega ne sme počet? Torej ne sme vozit za tovornjakom?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
Magic1 ::
Tile Tesle zares, če je le možno, vozijo za tovornjaki (verjetno ga ne zna prehitet). Ali je možno programsko nastavit, da tega ne sme počet? Torej ne sme vozit za tovornjakom?
? Ali ti to sprašuješ? Najlažje se "avtopilota" uporablja, tako da pač sledi eni ogromni tarči. Sej pove na koncu videota, da je avto hotel sledit tovornjaku tudi, ko je zamenjal pas, kljub temu da je bil avto tam in je moral posredovat. V glavnem, ko je vse običajno avto vozi sam, ti pa moraš biti vedno pozoren, ker takrat ko se kaj zgodi, avto nima pojma kaj naredit. Samo vemo kaj se zgodi, ko nekomu 99% časa ni teba nič delat, začne druge stvari počet, potem pa tisti 1% postane zelo nevaren.
Magic
Machete ::
Ne zna preverit če je za avtomobilom prosto pred menjalnim manevrom? Svašta.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Magic1 ::
Verjetno preverja, nima pa nekega ultimativnega detektorja, ki bi to zelo dobro opravljalo. Sej zato tako radi vozijo za kamijoni, da ja ne bo detektor izgubil stik s vozilom spredaj. (za motorjem jaz ziher nebi "avtopilota" uporabljal v trenutni verziji)
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
s1m0n ::
Samo spredaj pa je kar podobna Porscheju :)
Ta bela se mi kar dopade.
Kdaj jih začnejo dostavljat kupcem ?
Ta bela se mi kar dopade.
Kdaj jih začnejo dostavljat kupcem ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
WarpedGone ::
Odposlan noben, na ulici se govori da bodo avtomobile sestavili na zalogo in mal pred koncem mesca na javni predstavitvi v večji količini 'razdelili' med prve kupce.
Kakšna bo točno ta večja količina ne ve niti Elon sam. Teoretični limit, ki sledi iz njegove javne najave obsega naročil dobaviteljem, je 4000. Praktični limit je kakih tri tisoč, ki predvideva kakšen teden časa da se avto sestavi in odsotnost karšnih koli zamikov in čakanj. Zamiki in čakanja in težave pa bodo, kolikšne točno ni možno napovedat.
Zame bo vse kar bo nad kakih 50, že čista zmaga. Tudi če bo julija še 0, ne bo nobene panike sploh. Ko sm avto rezerviral, je bilo napovedano "Deliveries begin in the end of 2017", karkoli pred tem i.e. tja do septembra, pomeni hitrejši začetek proizvodnje kot je bil prvotni javni plan.
Bistvo je v hitrosti večanja obsega proizvodnje. Cilj za konec leta je 5000 vozil tedensko (250.000 letni run-rate), enkrat naslednje leto pa 10k vozil tedensko (500k letno). V luči tega je številka koliko točno jih bodo dali na cesto že julija čista simbolika in nič drugega. Bo lepo, če jih bo veliko, ne bo nobene praktične škode, če jih ne bo. Bistvo je v tsunamiju vozil, ki mora pridit tja konec leta in se še povečevat v naslednjem letu.
Konec leta 2018 bi moralo na cesti biti že okrog pol milijona Modelov 3, konec leta 2019 pa milijon.
Kakšna bo točno ta večja količina ne ve niti Elon sam. Teoretični limit, ki sledi iz njegove javne najave obsega naročil dobaviteljem, je 4000. Praktični limit je kakih tri tisoč, ki predvideva kakšen teden časa da se avto sestavi in odsotnost karšnih koli zamikov in čakanj. Zamiki in čakanja in težave pa bodo, kolikšne točno ni možno napovedat.
Zame bo vse kar bo nad kakih 50, že čista zmaga. Tudi če bo julija še 0, ne bo nobene panike sploh. Ko sm avto rezerviral, je bilo napovedano "Deliveries begin in the end of 2017", karkoli pred tem i.e. tja do septembra, pomeni hitrejši začetek proizvodnje kot je bil prvotni javni plan.
Bistvo je v hitrosti večanja obsega proizvodnje. Cilj za konec leta je 5000 vozil tedensko (250.000 letni run-rate), enkrat naslednje leto pa 10k vozil tedensko (500k letno). V luči tega je številka koliko točno jih bodo dali na cesto že julija čista simbolika in nič drugega. Bo lepo, če jih bo veliko, ne bo nobene praktične škode, če jih ne bo. Bistvo je v tsunamiju vozil, ki mora pridit tja konec leta in se še povečevat v naslednjem letu.
Konec leta 2018 bi moralo na cesti biti že okrog pol milijona Modelov 3, konec leta 2019 pa milijon.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
mikhaair ::
Warped, pokomentiraj oz. kaj menis o gibanju cene delnice v jeseni, ko bo prisla trojka ven, ter bo uradno najavljena GF na Kitajskem. Ima rezervo za it se visje?
WarpedGone ::
Cena delnice je kvocient med optimizmom in pesimizmom, kjer oba pola vsebujeta širok spekter špekulacij in "znanih faktov". Zunaj je še ogromno pesimizma, dvoma in FUDa. Tesla ma na zalogi še precej stvari, ki bodo dodale k optimizmu. Kratkoročno tudi k pesimizmu. Rezultat je, da je potencial za plus še vedno celoštevilčni mnogokratnik, kolk točno pa je funkcija konkretnega datuma. Rast seveda vedno vljučuje tudi padce.
Zraven je še lep kupček suhega nitroglicerina v obliki ~ 1/4 shortanih delnic. Statistika kaže, da kakšnega resnega coveringa še ni bilo, vse kar shorterji zaenkrat počnejo je da ne višajo več izpostavljenosti (jo držijo na ~10 milijardah). Hkrati pa se delež delnic na prostem trgu vztrajno manjša (Tencent + ostali kitajci). Ko/če se ta vaza strese in se sproži squeeze, bo limit cene nenapovedljivo visok. Js bi letos v takem primeru začel prodajat pri 5, naslednje leto pa pri 10 jurjih. Ampak to ni resen plan ampak samo idejni gabariti.
Kdor se misli usajat, kako sm poln BS, naj prosim ne trati svojega časa.
Zraven je še lep kupček suhega nitroglicerina v obliki ~ 1/4 shortanih delnic. Statistika kaže, da kakšnega resnega coveringa še ni bilo, vse kar shorterji zaenkrat počnejo je da ne višajo več izpostavljenosti (jo držijo na ~10 milijardah). Hkrati pa se delež delnic na prostem trgu vztrajno manjša (Tencent + ostali kitajci). Ko/če se ta vaza strese in se sproži squeeze, bo limit cene nenapovedljivo visok. Js bi letos v takem primeru začel prodajat pri 5, naslednje leto pa pri 10 jurjih. Ampak to ni resen plan ampak samo idejni gabariti.
Kdor se misli usajat, kako sm poln BS, naj prosim ne trati svojega časa.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
No Warpi zdaj pa definiraj, kolikšna količina izdanih Tesel 3 na koncu leta bo uspeh in kolikšna fail. Da vidimo v kolikšni meri si pripravljen BS napovedi upravičiti kot uspeh.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Unknown_001 ::
Samo spredaj pa je kar podobna Porscheju :)
Ta bela se mi kar dopade.
Kdaj jih začnejo dostavljat kupcem ?
Križanc med poršem in staro mazdo
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Mare2 ::
Verjetno preverja, nima pa nekega ultimativnega detektorja, ki bi to zelo dobro opravljalo. Sej zato tako radi vozijo za kamijoni, da ja ne bo detektor izgubil stik s vozilom spredaj. (za motorjem jaz ziher nebi "avtopilota" uporabljal v trenutni verziji)
Ni to to. Ko naleti na katerokoli vozilo, vztrajno vozi za njim. Tovornjak je pač edino vozilo, ki na določenem pasu ostane, torej ne prehiteva. Seveda običajno tudi ne menja pasov, če je morda na levem hitrejši promet. :)
Tale Tesla je, kot izgleda, le ena igračka za "velike" fantke, lastniki pa "poskusni zajčki". Če bo v prihodnosti postal pametnejši, bolj kot sedanji "pametni telefoni" ki to sploh še niso, torej da bo lahko tudi z lastnimi "možgani - ramčki" ocenil, kdaj prehitevati, kdaj zamenjati pas, kako je, ko se zaradi dela na cesti bela črta nadomesti z rumeno, kako reagirati, ko neko vozilo zapelje delno na tvoj pas, kako je s pešci (ni vedno edina rešitev samo to, da ustavi vozilo, včasih je treba tudi odviti), itd.
Bomo videli.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
vostok_1 ::
Unknown_001 je izjavil:
Samo spredaj pa je kar podobna Porscheju :)
Ta bela se mi kar dopade.
Kdaj jih začnejo dostavljat kupcem ?
Križanc med poršem in staro mazdo
Jp, exactly my first thought. Porš. Men je lepa. Zadek pa moram videt v živo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
All is not lost yet:
After yesterday's posting about that silver Model 3 in Burbank, I thought I'd take a drive as it's only a few minutes away from me. Low and behold, as I'm pulling past the Tesla store, it's coming out of the service driveway!!! I followed for about 10 minutes, nearly ending the lives of poor innocents in the name of advancing model 3 spy shots. As a person who has seen every model 3 sighting post on this and other forums, actually seeing one in person proves what others have said. Pictures just don't do it justice. Either I'm going soft or those ridiculous Aero rims are starting to grow on me. (Shudders!) Either way, I'm glad I can finally contribute to the collection.
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
Sam zgleda pa obupno tale zadeva. Kot da hoče bit porš, izpade pa kot cheap japonec, ki je nabrisal dacio.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
WarpedGone ::
V petek štart serijske proizvodnje, 28. Javna predaja 30 vozil prvim kupcem. Konc decembra produkcija 5k na teden, letos dobavljeno cca 30k vozil.
Tesla is always late, knede?
Tesla is always late, knede?
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Sem si imel par dni nazaj možnost podrobneje ogledat S (P100D) in X (P90D). Od notranjosti do zunanjost. Pa tudi malo pokomentirat z lastniki.
Zdaj še samo ostane par let, da pride trojka na EU trg pa zgrabit :)
A so že kakšne špekulacije glede cene v EU? 40-45k€? (brez subvencij)
Zdaj še samo ostane par let, da pride trojka na EU trg pa zgrabit :)
A so že kakšne špekulacije glede cene v EU? 40-45k€? (brez subvencij)
WarpedGone ::
Dogaja se: prvi serijski Model 3, last Ire Ehrenpreis.
A ga je podaril Elonu kot darilo za 46. rojstni dan.
A ga je podaril Elonu kot darilo za 46. rojstni dan.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Jaz bi rekel, da so se kar malo izboljšali v času od prvega Model S do X in sedaj bo 3 mogoče že na ravni francozov :) Kaj pa vemo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Mare2 ::
Če kdo najde kak primer vožnje s Teslo 3. Tako malo bolj zahtevno, kake teste. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
bambam20 ::
WarpedGone ::
Včeraj/danes so sestavili prvi produkcijski kos Tesla Model 3.
28. tega mesca jih bodo 30 primerkov predali končnim lastnikom.
Za konkretne teste na javnih cestah bo treba še mal počakat.
28. tega mesca jih bodo 30 primerkov predali končnim lastnikom.
Za konkretne teste na javnih cestah bo treba še mal počakat.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Torej pred 2019 jih večina tak ne bo imela :)
No ne bodo rešena vsa naročila.
No ne bodo rešena vsa naročila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
WarpedGone ::
Vsa naročila ne bodo rešena še kakih 10 let, kolikor časa se običajno izdeluje nek model.
Tako da imaš prav.
Prepisano iz predstavitvene strani:
Mal je odvisno kje stanuješ, če si v Californiji in si zaželiš 'pravilno' konfiguracijo avtomobila, lahko prideš na vrsto že sredi '18, sicer pa kasneje. Trenutne rezervacije bodo izpolnjene do konca '18.
Tako da imaš prav.
Prepisano iz predstavitvene strani:
Delivery estimate for new reservations is mid 2018 or later
Mal je odvisno kje stanuješ, če si v Californiji in si zaželiš 'pravilno' konfiguracijo avtomobila, lahko prideš na vrsto že sredi '18, sicer pa kasneje. Trenutne rezervacije bodo izpolnjene do konca '18.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Ko bodo na takšni ravni kot ostali proizvajalci avtomobilov, da ti ne bo potrebno čakat 2 leti na avto bi ga takoj vzel :)
No mogoče pa je dobro čakat, da se odpravijo vse napake.
No mogoče pa je dobro čakat, da se odpravijo vse napake.