Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Unknown_001 ::
Daimler že miga z delujočimi zadevami
https://www.google.si/amp/www.autoblog....
https://www.google.si/amp/www.autoblog....
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

WarpedGone ::
Dogajajo se dostave Model S 100D, epa doseg 340 milj oz. 555km.
Ko naslednjič kdo obljublja 300milj dosega čez tri leta, ga vprašte zakaj šele takrat.
Ko naslednjič kdo obljublja 300milj dosega čez tri leta, ga vprašte zakaj šele takrat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::
MZI: Eko sklad bo letos dodelil subvencije za postavitev 140 polnilnic za električna vozila v 69 občinah -> pdf
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::
Iz dokumenta:
Očitno bo večina AC. Kako močne pa bodo, vprašanje. Večina trenutnih EV ima itak samo ~7kW polnilnik, kaj ti potem koristi 22kW, bolj bi bilo da delajo DC polnilnice. Za hitro polnjenje na potovanju itak pride v poštev samo DC 50kW in več.
Predvidoma bo postavljenih 109 AC in 31 DC polnilnih postaj,
Očitno bo večina AC. Kako močne pa bodo, vprašanje. Večina trenutnih EV ima itak samo ~7kW polnilnik, kaj ti potem koristi 22kW, bolj bi bilo da delajo DC polnilnice. Za hitro polnjenje na potovanju itak pride v poštev samo DC 50kW in več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()

s1m0n ::
Pri nas so včeraj postavili prvi dve od skupno devetih! So od Tesle (Type 2/Mode 3) 22kW.
Pride še 6x AC (22kW), ter 1x DC 40A (CHAdeMO in CCS Combo) z dvema polnilnima mestoma.
Problem jim edino predstavlja el. infrastruktura ni vse posod primerna.
Pride še 6x AC (22kW), ter 1x DC 40A (CHAdeMO in CCS Combo) z dvema polnilnima mestoma.
Problem jim edino predstavlja el. infrastruktura ni vse posod primerna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::
V mariboru bo tretji slovenski supercharger.
Temu se reče 'Destination chargers', trenutno jih je v Sloveniji 8:
- Kempinski Palace Portoroz
- Grand Hotel Bernardin
- Hotel Kendov Dvorec
- Vila Mila Bled
- Hotel Golte, Mozirje
- Galerija Okusov, Petrovče
- Bozidar Jakac Art Museum, Kostanjevica na Krki
- Lovenjakov Dvor, Murska Sobota
Povsod je en 22kW priklop in teslin 'EVSE'. Tipično so na razpolago gostom konkretne lokacije.
So od Tesle (Type 2/Mode 3) 22kW.
Temu se reče 'Destination chargers', trenutno jih je v Sloveniji 8:
- Kempinski Palace Portoroz
- Grand Hotel Bernardin
- Hotel Kendov Dvorec
- Vila Mila Bled
- Hotel Golte, Mozirje
- Galerija Okusov, Petrovče
- Bozidar Jakac Art Museum, Kostanjevica na Krki
- Lovenjakov Dvor, Murska Sobota
Povsod je en 22kW priklop in teslin 'EVSE'. Tipično so na razpolago gostom konkretne lokacije.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::
Musk se je zlagal, ko je investitorjem ob poročilu za Q3 2016 dejal, da Tesla za proizvodnjo Modela 3 ne bo potrebovala novega denarja.
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Trenutno grejo po 1,15 milijarde $.
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Trenutno grejo po 1,15 milijarde $.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

frudi ::
Edino presenečenje pri tem je, da cifra ni dva- ali tri-krat višja. Očitno bodo do konca leta, ali najpozneje do zagona proizvodnje M3, zbirali nove miljarde $.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

DarkSite ::
Musk se je zlagal, ko je investitorjem ob poročilu za Q3 2016 dejal, da Tesla za proizvodnjo Modela 3 ne bo potrebovala novega denarja.
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Trenutno grejo po 1,15 milijarde $.
No ni se glih zlagal. Namreč v resnici ne potrebujejo ta denar. Vzeli ga bodo le zaradi tega, da ne bodo ravno na 0. Bolje imeti neko zalogo kot pa biti malce nad 0.

WarpedGone ::
Edini, ki tule laže, je Nikec3. Še vedno.
Izrečeno je bilo, da denarja ne potrebujejo nujno. Da ga je dovolj da se stvari izpeljejo, da pa se lahk zgodi, da bi morali skurit komplet cel kup denarja. Temu se reče minimiziranje rizika.
Tesla is here to stay, get used to it.
Izrečeno je bilo, da denarja ne potrebujejo nujno. Da ga je dovolj da se stvari izpeljejo, da pa se lahk zgodi, da bi morali skurit komplet cel kup denarja. Temu se reče minimiziranje rizika.
Tesla is here to stay, get used to it.
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::
Poleg tega ni samo proizvodnja M3ke. Podjetje ogromno investira. Še nekaj let bodo blizu 0, vse bo šlo v investicije.
In Tesla ni samo car company. Malce poglejte kaj se dogaja v južni AU. Dogovarajajo se o gradnji saj 100MW battery storage projekta. Mogoče celo do 1GW.
In Tesla ni samo car company. Malce poglejte kaj se dogaja v južni AU. Dogovarajajo se o gradnji saj 100MW battery storage projekta. Mogoče celo do 1GW.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DarkSite ()

Mufasa ::
Jest tut nvem ka se ob tla mečete. Če firma stavi na tehnologijo ki bo mainstream čez 10-15 let in bojo v tem greenfieldu prvi, ne rabit delat profita - če se verjetnostni račun izide (matematika in ekonomika zadaj je vseeno vsaj za faktor 1000 bolj kompleksna kot misli celo W1). Toti princip je v industriji / retailu star toliko kot kapitalizem sam...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mufasa ()

frudi ::
Musk pred čisto vsakim zbiranjem $ govori o 'minimiziranju rizika' ja. To bo zdaj počasi že $7 miljard, ki so šle za minimiziranje rizika :P
Sej mu ne gre zamerit, če pa naivneži vedno znova verjamejo istim nategom.
Sej mu ne gre zamerit, če pa naivneži vedno znova verjamejo istim nategom.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

DarkSite ::
Musk pred čisto vsakim zbiranjem $ govori o 'minimiziranju rizika' ja. To bo zdaj počasi že $7 miljard, ki so šle za minimiziranje rizika :P
Sej mu ne gre zamerit, če pa naivneži vedno znova verjamejo istim nategom.
Pa kaj ti misliš, da gre ta denar v luft? Roadster, Model S, Model X, Model 3, Gifactory 1, Gifactory 2, SolarCity, Solarna streha, Powerwall, Powerpack...
Prihaja še:
Gigafactory 3,
Gigafactory 4,
Gigafactory 5, etc
Model Y, Semi Truck, in ostala vozila.
Trenutno jim ni glavni cilj profit ampak investiranje. Samo pomisli, da bodo s pomočjo G1/G2 financirali/zgradili G3, G4, G5. Vse te fabrike, ko bodo zgrajene bodo tudi same prispevale k izgradnji G6, G7 - GXX. Tole se bo kar "hitro" zavrtelo ...

WarpedGone ::
G2 že obstaja, to je fabrika sončnih celic, ki so jo dobili s pripojitvijo solarcity. Naslednja fabrika bo tako G3.
Danes bo zanimivo spremljat tečaj delnice, nov milijon delnic bo prodan po današnji zaključni ceni. Interesa naj bi bilo parkrat več kot novih delnic, en velik shorter se je umaknil... pravi čiknrejs, kdo bo stvar uspel dobit za manj keša.
Darksite. Sory. Še enkrat prebral in vidu da kapiraš g2.
Danes bo zanimivo spremljat tečaj delnice, nov milijon delnic bo prodan po današnji zaključni ceni. Interesa naj bi bilo parkrat več kot novih delnic, en velik shorter se je umaknil... pravi čiknrejs, kdo bo stvar uspel dobit za manj keša.
Darksite. Sory. Še enkrat prebral in vidu da kapiraš g2.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

frudi ::
Roadster... delal izgubo
Model S... dela izgubo
Model X... dela izgubo
Model 3... rabi še $2-3 miljarde, da sploh zaštarta proizvodnjo, plus še parkrat toliko za vlaganje v infrastrukturo (superchargerji, servisni centri, itd.). Pa še na koncu bo verjetno delal izgubo.
GF1... rabi še par miljard $ investicij, preden bo sploh končana
GF2+... za zdaj zgolj sanje, ki čakajo dobre duše z odvečnimi miljardami $
SolarCity... gigantska izguba $
Solarna streha... vaporware
Powerwall, Powerpack... povpraševanje za velikostne rede zaostaja za napovedovanim
Model Y, semi, ostala vozila... vaporware
Nekateri radi primerjajo Teslo z Amazonom, češ da slednji tudi dolga desetletja ni ustvarjal dobička, temveč je vse vlagal nazaj v širitev kapacitet. To je res, ampak med Teslo in Amazonom je ena ogromna razlika - Amazon je ves čas imel pozitivne prihodke in je v širitev vlagal lasten $$$. Po začetni ponudbi delnic (IPO), Amazon dejansko ni več potreboval financiranja. Musk po drugi strani že leta razlaga, da Tesla več ne rabi financiranja, ampak hkrati bi bili brez sedaj že $7 miljard investicij že zdavnaj bankrotirali. Tesla ves čas dela izgubo in rabi tuj $$$, tako za investicije kot tudi za pokrivanje tekočega poslovanja. Trditi, da trenutno Tesle ne zanima dobiček ampak investiranje, je absurdno. Kak dobiček? :P
Mogoče, če se karte in zvezde poklopijo, bo Tesla enkrat v prihodnosti uspešno in profitabilno podjetje. Za zdaj so pač ponzijeva shema, ki prodaja sanje in delnice, vmes se pa sproti nekaj trudi ustvarit dejanski izdelek.
Model S... dela izgubo
Model X... dela izgubo
Model 3... rabi še $2-3 miljarde, da sploh zaštarta proizvodnjo, plus še parkrat toliko za vlaganje v infrastrukturo (superchargerji, servisni centri, itd.). Pa še na koncu bo verjetno delal izgubo.
GF1... rabi še par miljard $ investicij, preden bo sploh končana
GF2+... za zdaj zgolj sanje, ki čakajo dobre duše z odvečnimi miljardami $
SolarCity... gigantska izguba $
Solarna streha... vaporware
Powerwall, Powerpack... povpraševanje za velikostne rede zaostaja za napovedovanim
Model Y, semi, ostala vozila... vaporware
Nekateri radi primerjajo Teslo z Amazonom, češ da slednji tudi dolga desetletja ni ustvarjal dobička, temveč je vse vlagal nazaj v širitev kapacitet. To je res, ampak med Teslo in Amazonom je ena ogromna razlika - Amazon je ves čas imel pozitivne prihodke in je v širitev vlagal lasten $$$. Po začetni ponudbi delnic (IPO), Amazon dejansko ni več potreboval financiranja. Musk po drugi strani že leta razlaga, da Tesla več ne rabi financiranja, ampak hkrati bi bili brez sedaj že $7 miljard investicij že zdavnaj bankrotirali. Tesla ves čas dela izgubo in rabi tuj $$$, tako za investicije kot tudi za pokrivanje tekočega poslovanja. Trditi, da trenutno Tesle ne zanima dobiček ampak investiranje, je absurdno. Kak dobiček? :P
Mogoče, če se karte in zvezde poklopijo, bo Tesla enkrat v prihodnosti uspešno in profitabilno podjetje. Za zdaj so pač ponzijeva shema, ki prodaja sanje in delnice, vmes se pa sproti nekaj trudi ustvarit dejanski izdelek.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()

s1m0n ::
Mislim, da ni firme, ki na svojih vozilih ne bi delala izgube!
Če pa že imajo dobičke pa je to par kEUR/vozilo.
Če pa že imajo dobičke pa je to par kEUR/vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()

Invictus ::
A si kaj bral finnačna poročila zadnjih let?
Večina evropskih je kar v plusu.
Večina evropskih je kar v plusu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

kow ::
Avtoindustrija je naceloma precej nizko profitabilna. Pa recimo, da Tesla spusi se nadaljnih 10 milijard $.
So what? Ce v 10 - 15 letih postanejo novi Ford (po prihodkih), pomeni da 10 milijard prisluzijo nazaj v 2 ali 3 letih.
Je Tesla sposobna 2030 proizvesti 5 milijonov vozil letno?
So what? Ce v 10 - 15 letih postanejo novi Ford (po prihodkih), pomeni da 10 milijard prisluzijo nazaj v 2 ali 3 letih.
Je Tesla sposobna 2030 proizvesti 5 milijonov vozil letno?

Nikec3 ::
Roadster... delal izgubo
Model S... dela izgubo
Model X... dela izgubo
Model 3... rabi še $2-3 miljarde, da sploh zaštarta proizvodnjo, plus še parkrat toliko za vlaganje v infrastrukturo (superchargerji, servisni centri, itd.). Pa še na koncu bo verjetno delal izgubo.
GF1... rabi še par miljard $ investicij, preden bo sploh končana
GF2+... za zdaj zgolj sanje, ki čakajo dobre duše z odvečnimi miljardami $
SolarCity... gigantska izguba $
Solarna streha... vaporware
Powerwall, Powerpack... povpraševanje za velikostne rede zaostaja za napovedovanim
Model Y, semi, ostala vozila... vaporware
Nekateri radi primerjajo Teslo z Amazonom, češ da slednji tudi dolga desetletja ni ustvarjal dobička, temveč je vse vlagal nazaj v širitev kapacitet. To je res, ampak med Teslo in Amazonom je ena ogromna razlika - Amazon je ves čas imel pozitivne prihodke in je v širitev vlagal lasten $$$. Po začetni ponudbi delnic (IPO), Amazon dejansko ni več potreboval financiranja. Musk po drugi strani že leta razlaga, da Tesla več ne rabi financiranja, ampak hkrati bi bili brez sedaj že $7 miljard investicij že zdavnaj bankrotirali. Tesla ves čas dela izgubo in rabi tuj $$$, tako za investicije kot tudi za pokrivanje tekočega poslovanja. Trditi, da trenutno Tesle ne zanima dobiček ampak investiranje, je absurdno. Kak dobiček? :P
Mogoče, če se karte in zvezde poklopijo, bo Tesla enkrat v prihodnosti uspešno in profitabilno podjetje. Za zdaj so pač ponzijeva shema, ki prodaja sanje in delnice, vmes se pa sproti nekaj trudi ustvarit dejanski izdelek.
To je vse res. Res pa je tudi, da zaenkrat so se še vedno našli posamezniki, ki so bili pripravljeni investirati v Teslo in nič kaj ne kaže, da bo teh zmanjkalo. Kot že rečeno, če investiraš v Teslo verjameš v njihovo zgodbo, z računovodskimi izkazi pa si obrišeš rit.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
Roadster... delal izgubo
Ne.
Model S... dela izgubo
Ne.
Model X... dela izgubo
Ne.
Nikec se seveda ne strinja, ampak njegovo laganje ni nič novega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::
Seveda nam boš priskrbel dokaze z dobički?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

kow ::
Ce nehajo investirati, so dobicki takoj ogromni - je razvidno iz njihovih poslovnih bilanc, ki jih objavljajo vsako cetrtletje.

Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Roadster... delal izgubo
Ne.
Model S... dela izgubo
Ne.
Model X... dela izgubo
Ne.
Nikec se seveda ne strinja, ampak njegovo laganje ni nič novega.
Odvisno. Marže so seveda pozitivne in čisto ok, tega nisem nikoli zanikal. Lahko bi rekli tako: "Tesla tudi v času proizvodnje Model S posluje z izgubo".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
Vsi teslini avtomobili so se in se še vedno prodajo po zahtevani ceni.
Vsi avtomobili tekom svojega 'življenja' vidijo višanje cene.
Vsi avtomobili se prodajo nad proizvodno ceno in v firmo prinesejo več denarja, kot ga firma nameni za njihovo izdelavo.
Će bi avtomobili delali izgubo, bi višja proizvodnja pomenila višji končni minus in bi se firmi splačalo proizvodnjo manjšat, ne pa še povečevat.
Kar zboljenci tule in še marsikje po netu niste al pa nočte videt je cilj, h kateremu tesla teži. In ta cilj ni prodaja 2500 roadsterjev al pa 80k S-ov letno ampak nekaj za velikostni rang al pa dva večjega od tega. Prodaja roadsterjev, S-ov in Xov je le del virov sredstev, da se do tja pride. Tudi Model3 ni končni cilj, ampak le naslednja stopnica.
Trenuten kurs stremi k 1T firmi, kjer bo proizvodnja avtomobilov postranska dejavnost, manjša od polovice biznisa. Da se do tja pride, je bilo in bo še potrebno financirat lepo število milijard. Investitorji, sploh tisti tavečji, se tega lepo zavedajo in veselo ponujajo svoj denar.
Večina raje itak prihodnost napoveduje z ogledalom, besede izguba ne razumejo dlje od ene številke, kaj pomeni postavljat avtomobilsko firmo iz nule pa za njih sploh ne obstaja, kaj šele da bi doumeli kako podrobnost podviga.
Opel dela izgubo (tako čist tapravo, ne navidezno zaradi investicij), že zadnjih 15 let, pa je stvar še vedno dovolj vredna da se zanj najde kupec (al pa prevzemnik).
Na kratko: teslini avtomobili se prodajajo z 23% profita.
Pred predstavitvijo M3, so omenjali plane 500k leta 2020, po predstavitvi so videli da je žagovina zelo suha in so plan pohitril za 2 leti, na 2018. To pomeni da je treba vso proizvodnjo postavit precej hitreje i.e. investirat tolk več denarja že sedaj. Ta investicija se na koncu pokaže kot odhodek, ki presega prihodke, in Nikec3 bo zopet onaniral o zgubi.
Potem bo kak pametnjakovič vzel 2 milijarde, ki so šle v proizvodno linijo, in to delil z 20.000 letos izdelanimi Model 3 in suvereno razlagal, kako tesla dela izgubo, ker en Model 3 košta 2G/2k = milijon, prodajajo jih pa po 35k.
Čista izguba vam rečem!
Vsi avtomobili tekom svojega 'življenja' vidijo višanje cene.
Vsi avtomobili se prodajo nad proizvodno ceno in v firmo prinesejo več denarja, kot ga firma nameni za njihovo izdelavo.
Će bi avtomobili delali izgubo, bi višja proizvodnja pomenila višji končni minus in bi se firmi splačalo proizvodnjo manjšat, ne pa še povečevat.
Kar zboljenci tule in še marsikje po netu niste al pa nočte videt je cilj, h kateremu tesla teži. In ta cilj ni prodaja 2500 roadsterjev al pa 80k S-ov letno ampak nekaj za velikostni rang al pa dva večjega od tega. Prodaja roadsterjev, S-ov in Xov je le del virov sredstev, da se do tja pride. Tudi Model3 ni končni cilj, ampak le naslednja stopnica.
Trenuten kurs stremi k 1T firmi, kjer bo proizvodnja avtomobilov postranska dejavnost, manjša od polovice biznisa. Da se do tja pride, je bilo in bo še potrebno financirat lepo število milijard. Investitorji, sploh tisti tavečji, se tega lepo zavedajo in veselo ponujajo svoj denar.
Večina raje itak prihodnost napoveduje z ogledalom, besede izguba ne razumejo dlje od ene številke, kaj pomeni postavljat avtomobilsko firmo iz nule pa za njih sploh ne obstaja, kaj šele da bi doumeli kako podrobnost podviga.
Opel dela izgubo (tako čist tapravo, ne navidezno zaradi investicij), že zadnjih 15 let, pa je stvar še vedno dovolj vredna da se zanj najde kupec (al pa prevzemnik).
Na kratko: teslini avtomobili se prodajajo z 23% profita.
Pred predstavitvijo M3, so omenjali plane 500k leta 2020, po predstavitvi so videli da je žagovina zelo suha in so plan pohitril za 2 leti, na 2018. To pomeni da je treba vso proizvodnjo postavit precej hitreje i.e. investirat tolk več denarja že sedaj. Ta investicija se na koncu pokaže kot odhodek, ki presega prihodke, in Nikec3 bo zopet onaniral o zgubi.
Potem bo kak pametnjakovič vzel 2 milijarde, ki so šle v proizvodno linijo, in to delil z 20.000 letos izdelanimi Model 3 in suvereno razlagal, kako tesla dela izgubo, ker en Model 3 košta 2G/2k = milijon, prodajajo jih pa po 35k.
Čista izguba vam rečem!
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Kot že rečeno, če investiraš v Teslo verjameš v njihovo zgodbo, z računovodskimi izkazi pa si obrišeš rit.
Da. Računovodski izkazi so številke brez vsebine. Za razumevanje doganja je potebno razumet vsebino.
Na premarketu je TSLA naredu že +8 (+3%). Današnja končna cena bo cena po kateri se bo dobil tisti dodaten milijon delnic.
Kdor se ma za bol pametnega od investitorjev, "ki tesli naivno posojajo denar", zamuja super priliko super zaslužka s tem, da je bol pameten od teh investitorjev.
Razen če je vse skup samo napihovanje žabe v mlaki, ker se tko mal manj slabo počuti v svoji mizeriji.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::
No, racunovodski izkazi niso prav nic brez vsebine. Povsem jasno pokazejo kako stoji podjetje. Koliko ima kreditov, osnovnih sredstev in denarja na zaloge. Je pa res, da teh stevilk ne razume prav vsak in da izguba ne pomeni nujno nekaj slabega in profit tudi ne pomeni, da gre firmi dobro.

WarpedGone ::
Kolk pomembna je računovodska izguba, ko firma že nekaj let povečuje obseg poslovanja za +50% letno in nima nobenega problema pridobivat dodaten kapital?
In ima hkrati 'pred vrati' 17 milijard dolarjev, ki komaj čakajo da se usedejo na njihov bančni račun (400k rezervacij po 42k na avto)?
Bi bilo bolje skenslat investicije in prikazat za pest drobiža profita ob recimo samo 25% rasti? In da teh 400k folka na svoj avto čaka še X let, enako pa ta firma teh 17 milijard ne skasira še X let (namesto že naslednje leto)?
To dejansko trdijo vsi ponavljalci mantre 'izguba'.
Če bi imeli tri molekule med ušesi bi razumeli da stvari stojijo mal drugače.
Nevedni so že zdavnaj postali vedni, zgubo ponavljajo le bluzatorji, ki nimajo nobenega namena stvari priznat da so takšne kot so.
Bluzatorji zato ni žalitev ampak tehnični opis.
In ima hkrati 'pred vrati' 17 milijard dolarjev, ki komaj čakajo da se usedejo na njihov bančni račun (400k rezervacij po 42k na avto)?
Bi bilo bolje skenslat investicije in prikazat za pest drobiža profita ob recimo samo 25% rasti? In da teh 400k folka na svoj avto čaka še X let, enako pa ta firma teh 17 milijard ne skasira še X let (namesto že naslednje leto)?
To dejansko trdijo vsi ponavljalci mantre 'izguba'.
Če bi imeli tri molekule med ušesi bi razumeli da stvari stojijo mal drugače.
Nevedni so že zdavnaj postali vedni, zgubo ponavljajo le bluzatorji, ki nimajo nobenega namena stvari priznat da so takšne kot so.
Bluzatorji zato ni žalitev ampak tehnični opis.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Zgubo ponavljajo le bluzatorji, ki nimajo nobenega namena stvari priznat da so takšne kot so.
Bluzatorji zato ni žalitev ampak tehnični opis.
Ne bodi tako samovšečen no.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

jernejl ::
Investicije vplivajo na denarne tokove, manj pa na poslovne izide, ker je vmes še amortizacija. Zanjo nekateri še niso slišali.
Velike investicije še ne pomenijo ogromne izgube, "nehati investirati" pa še ne pomeni, da bi se kar nenadoma pojavil ogromen dobiček.
Velike investicije še ne pomenijo ogromne izgube, "nehati investirati" pa še ne pomeni, da bi se kar nenadoma pojavil ogromen dobiček.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::
Kot stvari stojijo je tesla na poti od 7 milijard prometa v 2016 do okrog 25 milijard prometa leta 2018.
Kljub joku st inteligenzze o izgubi, amortizaciji, vsebini računovodskih izkazov ipd.
Zadnji podatek o novih delnicah pravi da bo dosežena cena 262, ob cca 40% višjem interesu kot je ponudbe.
Na včerajšnji debati s potencialnimi investitorji je bilo razkrito, da ne bo klasičnih ročno izdelanih beta prototipov smpak bodo izdelani že z produkvtion tooling, ie strojno tako kot redna proivodnja. Na cesti čez par tednov.
Haters hate away.
Kljub joku st inteligenzze o izgubi, amortizaciji, vsebini računovodskih izkazov ipd.
Zadnji podatek o novih delnicah pravi da bo dosežena cena 262, ob cca 40% višjem interesu kot je ponudbe.
Na včerajšnji debati s potencialnimi investitorji je bilo razkrito, da ne bo klasičnih ročno izdelanih beta prototipov smpak bodo izdelani že z produkvtion tooling, ie strojno tako kot redna proivodnja. Na cesti čez par tednov.
Haters hate away.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::
A še vedno prodajajo to zgodbico o 500k izdelanih avtomobilih naslednje leto? In ti si še vedno toliko naiven, da nekritično požreš vsako tako neumnost kot sveto resnico? 
Pozabi na tele pravljice. Še 2020 ne bodo dosegli 500k izdelanih vozil in teh 25 miljard prometa. 2018 bo mogoče izdelanih 100-200k M3. Mogoče. Bolj realno so imho lahko srečni, če jih naslednje leto naredijo blizu 100k.
In da misliš, da je tole o prihajajočih produkcijskih prototipih kakorkoli dobra novica, samo kaže, da nimaš nikakršnega stika z realnostjo. Te prototipe je treba še vedno temeljito pretestirati. Če jih bodo šele začeli izdelovati, je to enostavno priznanje, da Modela 3 vsaj do konca 2017 ne bo naprodaj, bolj realno pa še vsaj kakšno četrtletje ali dva v 2018 ne.
Razen, če se Mesija Elon odloči, da znajo pri njih tako perfektno izdelovati avte, da bodo kar preskočili ali okrnili testiranje. To se bi vsekakor odlično končalo

Pozabi na tele pravljice. Še 2020 ne bodo dosegli 500k izdelanih vozil in teh 25 miljard prometa. 2018 bo mogoče izdelanih 100-200k M3. Mogoče. Bolj realno so imho lahko srečni, če jih naslednje leto naredijo blizu 100k.
In da misliš, da je tole o prihajajočih produkcijskih prototipih kakorkoli dobra novica, samo kaže, da nimaš nikakršnega stika z realnostjo. Te prototipe je treba še vedno temeljito pretestirati. Če jih bodo šele začeli izdelovati, je to enostavno priznanje, da Modela 3 vsaj do konca 2017 ne bo naprodaj, bolj realno pa še vsaj kakšno četrtletje ali dva v 2018 ne.
Razen, če se Mesija Elon odloči, da znajo pri njih tako perfektno izdelovati avte, da bodo kar preskočili ali okrnili testiranje. To se bi vsekakor odlično končalo

1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::
Pozabi na tele pravljice.
Tako kot sm pozabu na pravljice iz 2008?
Pa tiste iz 2010? pa tiste 2012? Pa tiste iz 2014? Pa tiste iz 2016?
Zgodovina kaže, da so pravljičarji predvsem bluzatorji tipa frudi in podobni.
Morda res ne bo 500k, ampak samo 450k. Nepismeni, butasti in škodoželjni bluzatorji bodo to slavili kot nek uspešen 'I told you so'.
Niso sposobni dojet, da je tut 350k kosov blazen uspeh.
Kdor razume, od svojega razuma uspešno profitira.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::
Niti 450k jih ne bo, niti 350k. Niti 250k.
200k, mogoče. S, X in 3 skupaj. Kar ni slabo, sploh ne. Je pa daleč od pravljic, ki jih prodaja Mesija Musk svojim vernikom, ko jih fehta za $$$.
200k, mogoče. S, X in 3 skupaj. Kar ni slabo, sploh ne. Je pa daleč od pravljic, ki jih prodaja Mesija Musk svojim vernikom, ko jih fehta za $$$.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

frudi ::
Kdor premore kaj razuma, si ne želi Tesle, narejene v prve pol leta ali letu od zagona nove proizvodne linije :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Kljub joku st inteligenzze o izgubi, amortizaciji, vsebini računovodskih izkazov ipd.
Pravzaprav si ti tisti, ki joka, kako računovodski izkazi nimajo nobene vsebine, ker pri Tesli "stvari stojijo drugače", kot pravijo številke.
Če ne poznaš vsebine, še ne pomeni, da je dejansko ni.

WarpedGone ::
Pismeni in razumni že vejo, da je cca prve pol leta proizvodnje rezervirane za zaposlene v tesli, spaceX in SolarCity. They will eat their own dogfood. Kakih 15.000 kosov.
Zatem sledijo dobave na Z obali, nato centralna amerika, na koncu V amerike. Šele nato pridejo dobave v Evropo. Trenutno zvezde kažejo na poletje/jesen '18.
Problem računovodskih izkazov je, da natanko enako obravnavajo fabriko, ki je šele štartala in besno raste, kot fabriko ki je dosegla plato in se obseg poslovanja praktično ne spreminja, kot fabirko ki umira in zmanjšuje svoj obseg poslovanja.
Vse tri firmo lahko prikazujejo in dosegajo točno enak profit.
Pa gre za tri stvari, ki so med sabo različne kot noč in dan.
Edini računovodski izkaz, ki govori neki na to temo je rast obsega poslovanja. Ta je pri tesli +50%, odkrar obstaja, 10 let.
Ampak za prikaz za ST inteligenzzo ne pomeni nič, zato se ga ignorira. Razumejo pa negativnost besede izguba in raje blejajo to. It makes them feel happy.
Zatem sledijo dobave na Z obali, nato centralna amerika, na koncu V amerike. Šele nato pridejo dobave v Evropo. Trenutno zvezde kažejo na poletje/jesen '18.
Če ne poznaš vsebine, še ne pomeni, da je dejansko ni.
Problem računovodskih izkazov je, da natanko enako obravnavajo fabriko, ki je šele štartala in besno raste, kot fabriko ki je dosegla plato in se obseg poslovanja praktično ne spreminja, kot fabirko ki umira in zmanjšuje svoj obseg poslovanja.
Vse tri firmo lahko prikazujejo in dosegajo točno enak profit.
Pa gre za tri stvari, ki so med sabo različne kot noč in dan.
Edini računovodski izkaz, ki govori neki na to temo je rast obsega poslovanja. Ta je pri tesli +50%, odkrar obstaja, 10 let.
Ampak za prikaz za ST inteligenzzo ne pomeni nič, zato se ga ignorira. Razumejo pa negativnost besede izguba in raje blejajo to. It makes them feel happy.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::
WarpedGone je izjavil:
Pismeni in razumni že vejo, da je cca prve pol leta proizvodnje rezervirane za zaposlene v tesli, spaceX in SolarCity. They will eat their own dogfood. Kakih 15.000 kosov.
Zatem sledijo dobave na Z obali, nato centralna amerika, na koncu V amerike. Šele nato pridejo dobave v Evropo. Trenutno zvezde kažejo na poletje/jesen '18.
Če ne poznaš vsebine, še ne pomeni, da je dejansko ni.
Problem računovodskih izkazov je, da natanko enako obravnavajo fabriko, ki je šele štartala in besno raste, kot fabriko ki je dosegla plato in se obseg poslovanja praktično ne spreminja, kot fabirko ki umira in zmanjšuje svoj obseg poslovanja.
Vse tri firmo lahko prikazujejo in dosegajo točno enak profit.
Pa gre za tri stvari, ki so med sabo različne kot noč in dan.
Edini računovodski izkaz, ki govori neki na to temo je rast obsega poslovanja. Ta je pri tesli +50%, odkrar obstaja, 10 let.
Ampak za prikaz za ST inteligenzzo ne pomeni nič, zato se ga ignorira. Razumejo pa negativnost besede izguba in raje blejajo to. It makes them feel happy.
I don't know, to mi že deluje na mobbing. Da morajo zaposleni nabavit tesle.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

frudi ::
Zaposleni so beta testerji za najhujše začetne napake v proizvodnji.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::
vostok1:
A še kdo ne vidi da je folk 'nepismen'?
Iz tega, da so svojim zaposlenim odprli možnost rezervacije 2 tedna preden so avto pokazal široki javnosti, tip ven potegne da gre za mobing, da zaposleni morajo nabavt avto. Kaj češ s tako inteligenco?
Svoboda izbire na sončni strani alp ne obstaja.
Glede rasti obsega poslovanja in izgube, ki jo menda delajo... evo graf rasti obsega poslovanja (TTM - trailing twelve months):
Decembra 2009 so mel letnega prometa 111,9 milijonov.
Decembra 2016 so mel letnega prometa 7000 milionov (7 milijard).
To izvrže 80,5% povprečne letne rasti v zadnih 7 letih.
Konkretne cifre so:
Dec. 31, 2016 : $7B, rast 73%
Dec. 31, 2015 : $4.046B, rast 27%
Dec. 31, 2014 : $3.198B, rast 59%
Dec. 31, 2013 : $2.013B, rast 487%
Dec. 31, 2012 : $413.26M, rast 102%
Dec. 31, 2011 : $204.24M, rast 74%
Dec. 31, 2010 : $116.74M, rast 4%
Dec. 31, 2009 : $111.94M
Ostro oko opazi izredno rast ob vpeljavi novega modela avtomobila.
Omenjenih 25 milijard v letu 2018 pomeni manjši skok prihodkov, kot se je zgodil ob začetku proizvodnje modela S.
Bi kdo razložil zakaj jim je uspevala takšna rast dosedaj, zakaj točno jim pa ne bo uspel uspešen prehod na model 3? To je namreč pravljica.
Da jim bo uspelo, je enostaven pogled v ogledalo.
//edit: ST.SLIKA my ass, če je slika na dropboxu ...
I don't know, to mi že deluje na mobbing. Da morajo zaposleni nabavit tesle
A še kdo ne vidi da je folk 'nepismen'?
Iz tega, da so svojim zaposlenim odprli možnost rezervacije 2 tedna preden so avto pokazal široki javnosti, tip ven potegne da gre za mobing, da zaposleni morajo nabavt avto. Kaj češ s tako inteligenco?
Svoboda izbire na sončni strani alp ne obstaja.
Glede rasti obsega poslovanja in izgube, ki jo menda delajo... evo graf rasti obsega poslovanja (TTM - trailing twelve months):
Decembra 2009 so mel letnega prometa 111,9 milijonov.
Decembra 2016 so mel letnega prometa 7000 milionov (7 milijard).
To izvrže 80,5% povprečne letne rasti v zadnih 7 letih.
Konkretne cifre so:
Dec. 31, 2016 : $7B, rast 73%
Dec. 31, 2015 : $4.046B, rast 27%
Dec. 31, 2014 : $3.198B, rast 59%
Dec. 31, 2013 : $2.013B, rast 487%
Dec. 31, 2012 : $413.26M, rast 102%
Dec. 31, 2011 : $204.24M, rast 74%
Dec. 31, 2010 : $116.74M, rast 4%
Dec. 31, 2009 : $111.94M
Ostro oko opazi izredno rast ob vpeljavi novega modela avtomobila.
Omenjenih 25 milijard v letu 2018 pomeni manjši skok prihodkov, kot se je zgodil ob začetku proizvodnje modela S.
Bi kdo razložil zakaj jim je uspevala takšna rast dosedaj, zakaj točno jim pa ne bo uspel uspešen prehod na model 3? To je namreč pravljica.
Da jim bo uspelo, je enostaven pogled v ogledalo.
//edit: ST.SLIKA my ass, če je slika na dropboxu ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

frudi ::
Teh omenjenih 25 miljard ni nič druga, kot 500.000 pomnoženih z 35.000 (obljubljanih 500k M3 za obljubljeno ceno 35k) plus približno enako število prodanih S+X modelov, kot leta 2016. Ni za to številko nobene realistične analize, zgolj ponavljanje že znanih nerealnih pridig vernikom.
500k M3 2018 je kot že rečeno pravljica. Za to bi jih morali od začetka do konca leta štancati po 10k na teden, praktično brez ustavljanja proizvodnje.
Trenutno ne morejo za daljše obdobje vzdrževati niti povprečno 2k proizvodnje na teden. V manj kot letu, bi naj po tvojem imeli novih proizvodnih linij, stestiranih in zanesljivih, za brezproblematično proizvodnjo 5x toliko primerkov povsem novega modela? In potem svizec zavije čokolado.
Pa itak nimajo od kje vzet dovolj baterij za 500k M3 (plus še S in X) naslednje leto. Pa nimajo od kje dobiti kakih 10 ali več miljard, kolikor bodo še rabili za širitev proizvodne kapacitete, mreže superchargerjev in servisnih centrov, potrebnih da sploh lahko podpirajo tako število na novo izdelanih vozil.
Bolj realno, če končajo testiranje čez eno leto in do poletja 2018 dosežejo proizvodnjo 2-3k M3 na teden, bo uspeh.
500k M3 2018 je kot že rečeno pravljica. Za to bi jih morali od začetka do konca leta štancati po 10k na teden, praktično brez ustavljanja proizvodnje.
Trenutno ne morejo za daljše obdobje vzdrževati niti povprečno 2k proizvodnje na teden. V manj kot letu, bi naj po tvojem imeli novih proizvodnih linij, stestiranih in zanesljivih, za brezproblematično proizvodnjo 5x toliko primerkov povsem novega modela? In potem svizec zavije čokolado.
Pa itak nimajo od kje vzet dovolj baterij za 500k M3 (plus še S in X) naslednje leto. Pa nimajo od kje dobiti kakih 10 ali več miljard, kolikor bodo še rabili za širitev proizvodne kapacitete, mreže superchargerjev in servisnih centrov, potrebnih da sploh lahko podpirajo tako število na novo izdelanih vozil.
Bolj realno, če končajo testiranje čez eno leto in do poletja 2018 dosežejo proizvodnjo 2-3k M3 na teden, bo uspeh.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Kolk pomembna je računovodska izguba, ko firma že nekaj let povečuje obseg poslovanja za +50% letno in nima nobenega problema pridobivat dodaten kapital?
Jaz nisem o nobeni izgubi govoril. Bilanca je pomembna za investitorje in za to, da se vidi kam gre denar in od kje pride. Kaj tocno pise na bilanci je pa za marsikoga precej odprto za interpretacijo.
WarpedGone je izjavil:
In ima hkrati 'pred vrati' 17 milijard dolarjev, ki komaj čakajo da se usedejo na njihov bančni račun (400k rezervacij po 42k na avto)?
A bo ves ta denar naenkrat padel na racun?
WarpedGone je izjavil:
Bi bilo bolje skenslat investicije in prikazat za pest drobiža profita ob recimo samo 25% rasti? In da teh 400k folka na svoj avto čaka še X let, enako pa ta firma teh 17 milijard ne skasira še X let (namesto že naslednje leto)?
Ne, kdo je to rekel? Tega ni nihce v tej temi trdil. Jaz pravim samo to, da racunovodska bilanca ima nek pomen in pove veliko o podjetju.
WarpedGone je izjavil:
Nevedni so že zdavnaj postali vedni, zgubo ponavljajo le bluzatorji, ki nimajo nobenega namena stvari priznat da so takšne kot so.
Bluzatorji zato ni žalitev ampak tehnični opis.
Trenutno si precej zabluzil kar sam, ker si se spuscal razlagati neke stvari, ki jih vsaj jaz poznam. Hoces me prepricati, da ti nevem kaj razlagam, pa ti v bistvu ne. :)