Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Colt1911 ::
Unknown_001 je izjavil:
Kako to mislis, da ga ne bi prezivel? Ce bi se not vsedel, bi umrl? Al kako?
Pa... a veš tisto ko se kdaj reče... "bi se najraj v zemljo vdrl od sramote". No, ravno multipla je lep šolski primerek te situacije. "Biti pod rušo/zemljo" je pa verjetno vsem znano na kaj se nanaša.
Za multiplo sicer ne vem , za Katrco (R4) pa so včasih rekli , da je tako kot kupleraj.
Ko si notri ti je luštno , ko te pa drugi vidijo priti ven , ti je pa malo nerodno.
hammock ::
Danes sem bil v Tesla dealershipu v Corte Madera, CA - naredil par zanimivih slik podvozja oziroma pogonskega sklopa Modela S P100D:
Glede dobavljivosti Model 3 v Evropi nocejo povedat nicesar
Glede dobavljivosti Model 3 v Evropi nocejo povedat nicesar
WarpedGone ::
"Konkurenca" se prebuja in kaže zobe: Honda settles for an 80-mile EV
Na daljše poti pač greš s kolesom namesto s to hondo.
Zdej pa vzemte robec in obrišite monitor ...
.. the cost of the battery-electric version, which is expected to start around $35,000 before any tax credits or incentives (pricing hasn't been announced).
Na daljše poti pač greš s kolesom namesto s to hondo.
Zdej pa vzemte robec in obrišite monitor ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
"Konkurenca" se prebuja in kaže zobe: Honda settles for an 80-mile EV
.. the cost of the battery-electric version, which is expected to start around $35,000 before any tax credits or incentives (pricing hasn't been announced).
Na daljše poti pač greš s kolesom namesto s to hondo.
Zdej pa vzemte robec in obrišite monitor ...
LOL, kdo bo to kupil? To je direktno EV iz leta 2011.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Če bi bil zloben, bi reku da nič ne razumeš, da honda že ve kaj dela, in če teb ni jasno, je problem pri tebi in ne pri hondi, ker honda je velik in star in obvala in sploh vse.
Ampak nisem zloben in je tole le še en znak kako zelo nagi so cesarji.
Ampak nisem zloben in je tole le še en znak kako zelo nagi so cesarji.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Ti si lahko domišljaš marsikaj, v resnici pa veliki za zdaj pač samo preizkušajo, tako tržišče kot tehnologijo. Dokler je električnih avtov na cesti manj kot odstotek, se jim čisto nikamor ne mudi.
lufthammer ::
To je tudi moje mnenje ni mi pa jasno, zakaj vsi po vrsti delajo tako obupno grde škatle? Je treba že na daleč videti posebneža? Obup tale Honda...
Utk ::
http://siol.net/avtomoto/testi/smartov-...
Električni avto narejen v Sloveniji cenejši od bencinarja. To ste si želeli. Res, da je mizerija od dosega, ampak sej s tem sekretom ne bo nihče delal 200 km dnevno.
Električni avto narejen v Sloveniji cenejši od bencinarja. To ste si želeli. Res, da je mizerija od dosega, ampak sej s tem sekretom ne bo nihče delal 200 km dnevno.
Nikec3 ::
http://siol.net/avtomoto/testi/smartov-...
Električni avto narejen v Sloveniji cenejši od bencinarja. To ste si želeli. Res, da je mizerija od dosega, ampak sej s tem sekretom ne bo nihče delal 200 km dnevno.
To bi znalo bit za večja mesta precej zanimivo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Utk ::
Če letno prodajo kakih 35,000 navadnih smartov, skoraj ni razloga, da ne bi bilo vsaj 20,000 od teh električnih. Če nobenega novega kupca s tem ne pridobijo.
Gregor P ::
Mene ta "potratna" EV zaenkrat sploh še ne zanimajo za resen nakup; če je že nujno, potem bi si omislil kakšnega (priključnega) hibrida.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
To je tudi moje mnenje ni mi pa jasno, zakaj vsi po vrsti delajo tako obupno grde škatle?
Zato da ta obupno grdna škatla ne skensla niti ene njihove manj grde bencinske škatle.
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
Glede dobavljivosti Model 3 v Evropi nocejo povedat nicesar
Ne da sem kak varilec, ampak tisti zvari zgledajo sub-par za tak avto.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
hammock ::
Glede dobavljivosti Model 3 v Evropi nocejo povedat nicesar
Ne da sem kak varilec, ampak tisti zvari zgledajo sub-par za tak avto.
True, na to sem tudi sam pomislil. Ampak po drugi strani je dokaj vseeno dokler drzijo, ker jih ne bo pri gotovem avtu nihce videl.
vostok_1 ::
Že že. Sam tko.
Mislim, da je to rezultat ročnega varjenja.
To se pravzaprav navezuje tudi na to, da če bi dinozavri res hoteli prekosit Teslo, bi. Ker imajo desetletja prakse in samo produkcijo izpiljeno precej dobro.
Ampak to nič ne pomaga, če imaš glavo tako globoko v riti, da že tvegaš zadušitev.
Zato pa imamo manjša, fleksibilnejša podjetja, četudi je treba kak zvar na roko povarit.
Mislim, da je to rezultat ročnega varjenja.
To se pravzaprav navezuje tudi na to, da če bi dinozavri res hoteli prekosit Teslo, bi. Ker imajo desetletja prakse in samo produkcijo izpiljeno precej dobro.
Ampak to nič ne pomaga, če imaš glavo tako globoko v riti, da že tvegaš zadušitev.
Zato pa imamo manjša, fleksibilnejša podjetja, četudi je treba kak zvar na roko povarit.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Unknown_001 ::
Glede dobavljivosti Model 3 v Evropi nocejo povedat nicesar
Ne da sem kak varilec, ampak tisti zvari zgledajo sub-par za tak avto.
V bistvu je to dost ok kvaliteta zvara. Dokler je penetracija dobra se ni za bat. Je pa to zelo verjetno po MAG postopku varjeno tako na uč gledano. Postopek je hiter in gospodaren za velike serije. TIG na primer je počasnejši, je pa zvar lepši oz. skoraj doktorski :3 . Se v prostem času precej s švasanjem ukvarjam. Takole ti bom povedal. Zadevo bi lahko mojster pobrusil da bi izgledala lepše ampak zakaj bi si delal dodatno delo če to ni potrebno. To je ista neumnost kot da bi zahteval natančnost na 3 decimalke tam kjer zadošča že na centl natančno.
Robot bi zvar potegnil lepše ampak druga zadeva je če se splača imet robota za ta zvar. Upravičena investicija le pri zelo velikih serijah.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
vostok_1 ::
No saj, to pravim. Pač manjše firme morajo kaj na roke naredit, ker stroji so zaenkrat še vedno samo za večje serije.
Nič narobe s tem. If it works, it works.
Nič narobe s tem. If it works, it works.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Unknown_001 ::
No saj, to pravim. Pač manjše firme morajo kaj na roke naredit, ker stroji so zaenkrat še vedno samo za večje serije.
Nič narobe s tem. If it works, it works.
Takoalitako se nimate kaj sekirat. Za vse resnejše stvari mora bit varilec A-testiran. Prav tako gredo zvari pri sofisticiranih zadevah brez izjeme na rentgen kontrolo ali ultrazvok. Navadno je poleg varilca tudi inšpektor ki sproti preverja kakovost dela. Zdaj da boste vi po vseh teh normativih ki jih je izdelek prestal toplo vodo odkrili... no ne boste je.
Drgač pa če koga zanimajo standardi, malo za vzorec:
https://law.resource.org/pub/eu/eurocod...
https://law.resource.org/pub/eu/eurocod...
BTW prvih 200 avtomobilo v iz serije takoalitako ne sme na cesto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
celada ::
No saj, to pravim. Pač manjše firme morajo kaj na roke naredit, ker stroji so zaenkrat še vedno samo za večje serije.
Nič narobe s tem. If it works, it works.
Ma ročno delo se uporablja tudi v zelo velikih serijah. Niso roboti zdej nadomestek vsega človeškega dela.
vostok_1 ::
Zato zato pa evropa je tak penzionist. Komu pa se bo dalo ukvarat z in plačat vse te predpise. Smo vodilni v mešanju blata.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Unknown_001 ::
Zato zato pa evropa je tak penzionist. Komu pa se bo dalo ukvarat z in plačat vse te predpise. Smo vodilni v mešanju blata.
Em, ne razumem o katerih predpisih govoriš in katerem blatu? Imam v mislih dvoje a raje vprašam. Če bi sa dalo bit specifičen.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Oldi ::
Okapi ::
Pravi mojstri so ponosni na svoje delo in naredijo lepo tudi stvari, ki jih nihče drug ne vidi.
Utk ::
Tako je. Tesla je lepa ceprav jo bi kupovali tudi grdo. I3 je grd, pa ga tudi lepega ne bi nihce hotel.
vostok_1 ::
lol
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
Bivš SAAB je sedaj v lasti kitajcev, ki so ustanovili naslednika po imenu NEVS in mu oddali naročilo za nekaj sto tisoč "elektrificiranih saabov".
Takšna reč seveda zahteva ornk vir baterij, zato so kitajci sedaj naredil še to: Chinese battery maker signs massive supply contract with NEVS ahead of build out of new Gigafactory-size plant
Tako se gremo mi, ko se gremo mi zares ...
Takšna reč seveda zahteva ornk vir baterij, zato so kitajci sedaj naredil še to: Chinese battery maker signs massive supply contract with NEVS ahead of build out of new Gigafactory-size plant
CATL tripled its lithium-ion battery production last year and plans to reach 50 GWh by 2020, which would make it the second biggest li-ion battery producer in the world behind Tesla/Panasonic if they all manage to deliver on their production goals.
Tako se gremo mi, ko se gremo mi zares ...
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
Kitajci morajo sprejeti nujne ukrepe, ki bodo zmanjšali onesnaženje v velikih mestih. Denarja za take reči imajo več kot dovolj, zdaj morajo samo še narediti, kar je treba.
vostok_1 ::
Zahodne firme, ki proizvajajo na vzhodu...še gre.
Da pa bi fural all chinese battery...sounds dangerous.
Don't get me wrong, kitajski izdelki so za hobi rabo super.
Da pa bi fural all chinese battery...sounds dangerous.
Don't get me wrong, kitajski izdelki so za hobi rabo super.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Unknown_001 ::
Kitajci morajo sprejeti nujne ukrepe, ki bodo zmanjšali onesnaženje v velikih mestih. Denarja za take reči imajo več kot dovolj, zdaj morajo samo še narediti, kar je treba.
Korak v pravo smer je dobro razvit javni prevoz in upoštevanje okoljskih regulacij
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
lufthammer ::
Zahodne firme, ki proizvajajo na vzhodu...še gre.
Da pa bi fural all chinese battery...sounds dangerous.
Don't get me wrong, kitajski izdelki so za hobi rabo super.
Maš prav, vsi iPhoni so narejeni na Kitajskem, pa še veliko druge "škart" robe, od feršterkerije, do keramike. Odličen npr. Audiolabov DAC je narisan v GB, narejen pa na Kitajskem itd, itd,.
A si ti prespal kakšnih par let?
vostok_1 ::
Wat?
Kitajci ne delajo slabe robe, ker naj bi bili nesposobni or something. Oni znajo, ampak rabijo dober nadzor. In zaenkrat tega v lastnih znamkah nimajo. QC je lacking.
Kitajci ne delajo slabe robe, ker naj bi bili nesposobni or something. Oni znajo, ampak rabijo dober nadzor. In zaenkrat tega v lastnih znamkah nimajo. QC je lacking.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
vostok_1 ::
Seveda. Ampak it all depends koliko jim želiš zaupat.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
"Prvi pravi masovni EV" nekak noče upravičit besede 'masovni': Chevy Bolt EV deliveries are surprisingly down to 952 units in the US last month
december 2016: 579
januar 2017: 1162
februar 2017: 952
Aja aja... "samo testirajo tehnologijo"
december 2016: 579
januar 2017: 1162
februar 2017: 952
Aja aja... "samo testirajo tehnologijo"
Zbogom in hvala za vse ribe
M-XXXX ::
Z drugimi besedami: tako mimogrede, brez kakšnega večjega problema, reklame, so prodali cca 1/4 toliko avtomobilov kot največji, najboljši proizvajalec električnih avtomobilov? Meni se to niti približno ne zdi slabo, za tako mimogrede. Ravno obratno, zdi se mi odlično.
Gregor P ::
Kalle Palling: All developers of self-driving cars. Welcome to #Estonia! Testing of S-D cars is now allowed on our streets & roads.
MKM: Estonia Allowing a Number of Self-Driving Cars on the Streets Starting Today
MKM: Estonia Allowing a Number of Self-Driving Cars on the Streets Starting Today
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Z drugimi besedami: tako mimogrede, brez kakšnega večjega problema, reklame, so prodali cca 1/4 toliko avtomobilov kot največji, najboljši proizvajalec električnih avtomobilov? Meni se to niti približno ne zdi slabo, za tako mimogrede. Ravno obratno, zdi se mi odlično.
Da pri več kot ~2x nižji ceni prodaš ~4x manj se teb zdi odlično? Salto mortale par exelence ...
Brez večje reklame? Si slep, gluh in še brez prstov na rokah in nogah, da o Boltu nič ne veš?
Ko bi vsaj razalagal, kako je stvar še na začetku, pa sam 3 mesece od začteka proizvodnje, pa ... bi to še melo nekaj teže.
Cilj 30k letos se vse bolj odmika. Upi, kako bosta GM in LG dvignila proizvodnjo, ker se bo Bolt itak prodajal kot vroče žemljice, pa se nekako krhajo.
Decembra '17 bo na cesti več tesel kot Boltov. 'Žalosten' fakt, ki izvira iz (ne)resnih namenov GM se it EVje z Boltom.
@GregorP: 3,2,1 ... enter okapi in njegovih še 20 let ...
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Z drugimi besedami: tako mimogrede, brez kakšnega večjega problema, reklame, so prodali cca 1/4 toliko avtomobilov kot največji, najboljši proizvajalec električnih avtomobilov? Meni se to niti približno ne zdi slabo, za tako mimogrede. Ravno obratno, zdi se mi odlično.
Da pri več kot ~2x nižji ceni prodaš ~4x manj se teb zdi odlično? Salto mortale par exelence ...
Prodajajo precej drugacen tip avtomobila. Prodaja je nizka, o tem ni dvoma, ni pa neka katastrofa.
Utk ::
Ni prodaja katastrofa, ampak proizvodnja. Da jih ne bi več prodali, če bi jih imeli, skoraj ne verjamem.
Okapi ::
Kalle Palling: All developers of self-driving cars. Welcome to #Estonia! Testing of S-D cars is now allowed on our streets & roads.
MKM: Estonia Allowing a Number of Self-Driving Cars on the Streets Starting Today
There is an additional condition that the car must also have a driver who can take control of the car if needed.
marS ::
Evo električni fičko torej tudi mi imamo konja vpreženga za zmago
...no more heroes...
https://ilbis.com/
https://ilbis.com/
frudi ::
Iz včeraj vloženega Teslinega 10-K obrazca:
Se pravi do priprave in oddaje obrazca niso končali niti še Beta prototipa Modela 3
In ti nategunski kljukci med nedavnim konferenčnim klicom ob zaključku finančnega četrtletja investitorjem prodajajo pravljice o tem, kako bodo čez pol leta dosegli masovno proizvodnjo Modela 3 s 5000 vozili na teden. Normalno je potrebno nekje leto ali dlje, od beta prototipa do štarta resne proizvodnje. Model X recimo je rabil leto in pol, pa še takrat so bili ta zgodnji primerki škart z nebroj napakami. Model 3 bo pa magično kar v pol leta šel od prototipa do masovne proizvodnje? Ja seveda.
Modela 3 ne bo letos. Morda bodo dostavili par sto na pol na roke narejenih prototipov, toliko da lahko rečejo, da so "začeli s proizvodnjo". Sicer pa zaresne proizvodnje ne bo še vsaj eno leto. Pa še takrat ne bo niti blizu obljubljanim 5k vozilom tedensko, mogoče to dosežejo do konca 2018. Nenazadnje še nikoli niso dosegli napovedi glede letne, četrletne ali celo tedenske proizvodnje vozil. Že več kot eno leto recimo obljubljajo (nazadnje ob koncu Q3'16), da bodo do konca 2016 dosegli proizvodnjo 2400 vozil tedensko, pa so danes kje - napovedali so 47-50k vozil v H1'17, kar znese slabih 2k tedensko. Pa še to je v resnici verjetno bližje 1800, ker itak še nikoli napovedane proizvodnje niso zgrešili za manj kot 10%. In naj verjamemo, da bodo šli iz slabih 2k kar na 7k vozil tedensko v pol leta in na 12k do konca leta, ma ne se šalit no.
Povrhu pa še vrabci zunaj na veji že čivkajo, da bodo še pred zagonom proizvodnje M3 brez $$$, če ne dobijo nove infuzije vsaj dveh ali treh miljard $. Rast prodaje modelov S in X se je ustavila, modela 3 ne bo še vsaj eno leto, dolgovi se kopičijo, konkurenca prihaja, marže pa jim kopnijo, še preden je konkurenca sploh na trgu... niti ni presenetljivo, da je njihov CFO kar sredi konferenčnega klica zadnjič zapustil (potapljajočo?) ladjo. Vedno bolj se mi zdi, da njegov komentar, ki ga je ob tem izpustil, kako da ima njegov naslednik izkušnje z reševanjem podjetij pred bankrotom, ni bil slučajen.
We expect that the next performance milestone to be achieved will be the successful completion of the Model 3 Beta Prototype, which would be achieved upon the determination by our Board of Directors that an eligible prototype has been completed. Candidates for such prototype are among the vehicles that we are currently building as part of our ongoing testing of our Model 3 vehicle design and manufacturing processes.
Se pravi do priprave in oddaje obrazca niso končali niti še Beta prototipa Modela 3
In ti nategunski kljukci med nedavnim konferenčnim klicom ob zaključku finančnega četrtletja investitorjem prodajajo pravljice o tem, kako bodo čez pol leta dosegli masovno proizvodnjo Modela 3 s 5000 vozili na teden. Normalno je potrebno nekje leto ali dlje, od beta prototipa do štarta resne proizvodnje. Model X recimo je rabil leto in pol, pa še takrat so bili ta zgodnji primerki škart z nebroj napakami. Model 3 bo pa magično kar v pol leta šel od prototipa do masovne proizvodnje? Ja seveda.
Modela 3 ne bo letos. Morda bodo dostavili par sto na pol na roke narejenih prototipov, toliko da lahko rečejo, da so "začeli s proizvodnjo". Sicer pa zaresne proizvodnje ne bo še vsaj eno leto. Pa še takrat ne bo niti blizu obljubljanim 5k vozilom tedensko, mogoče to dosežejo do konca 2018. Nenazadnje še nikoli niso dosegli napovedi glede letne, četrletne ali celo tedenske proizvodnje vozil. Že več kot eno leto recimo obljubljajo (nazadnje ob koncu Q3'16), da bodo do konca 2016 dosegli proizvodnjo 2400 vozil tedensko, pa so danes kje - napovedali so 47-50k vozil v H1'17, kar znese slabih 2k tedensko. Pa še to je v resnici verjetno bližje 1800, ker itak še nikoli napovedane proizvodnje niso zgrešili za manj kot 10%. In naj verjamemo, da bodo šli iz slabih 2k kar na 7k vozil tedensko v pol leta in na 12k do konca leta, ma ne se šalit no.
Povrhu pa še vrabci zunaj na veji že čivkajo, da bodo še pred zagonom proizvodnje M3 brez $$$, če ne dobijo nove infuzije vsaj dveh ali treh miljard $. Rast prodaje modelov S in X se je ustavila, modela 3 ne bo še vsaj eno leto, dolgovi se kopičijo, konkurenca prihaja, marže pa jim kopnijo, še preden je konkurenca sploh na trgu... niti ni presenetljivo, da je njihov CFO kar sredi konferenčnega klica zadnjič zapustil (potapljajočo?) ladjo. Vedno bolj se mi zdi, da njegov komentar, ki ga je ob tem izpustil, kako da ima njegov naslednik izkušnje z reševanjem podjetij pred bankrotom, ni bil slučajen.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
Unknown_001 ::
Evo električni fičko torej tudi mi imamo konja vpreženga za zmago
Hočem cvajerja
http://www.oceni.rs/wp-content/uploads/...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
frudi ::
Še ena 10-K cvetka:
Torej pri Tesli sami priznavajo, da pred 2020 ne bodo imeli dovolj baterij za proizvodnjo 500k vozil letno (pa raje še kako leto pozneje, sej vemo, kako nezanesliji so pri Tesli z napovedmi). Po drugi strani pa investitorjem nakladajo, kako da bodo že 2018 letno proizvedli 500k vozil.
10k modelov 3 tedensko do konca leta 2017! 100-200k vozil v letu 2017, 500k 2018. Miljoni do 2020!!!11111 Tako pridiga Mesija Elon (in nam njegove pridige ponavlja W1), pa ob tem ves čas dobro ve, da laže kolikor je dolg in širok. Edina rešitev za Teslo je, da se tega goljufivega gobezdala znebi, preden dokončno zavozi firmo in njen ugled direktno v prepad.
Gigafactory 1 is being built in phases so that Tesla, Panasonic, and other partners can begin manufacturing immediately inside the finished sections and continue to expand thereafter. Gigafactory 1 is currently expected to attain full production capacity by 2020, which is anticipated to be sufficient for the production of approximately 500,000 vehicles annually as well as for the production of our energy storage products.
Torej pri Tesli sami priznavajo, da pred 2020 ne bodo imeli dovolj baterij za proizvodnjo 500k vozil letno (pa raje še kako leto pozneje, sej vemo, kako nezanesliji so pri Tesli z napovedmi). Po drugi strani pa investitorjem nakladajo, kako da bodo že 2018 letno proizvedli 500k vozil.
10k modelov 3 tedensko do konca leta 2017! 100-200k vozil v letu 2017, 500k 2018. Miljoni do 2020!!!11111 Tako pridiga Mesija Elon (in nam njegove pridige ponavlja W1), pa ob tem ves čas dobro ve, da laže kolikor je dolg in širok. Edina rešitev za Teslo je, da se tega goljufivega gobezdala znebi, preden dokončno zavozi firmo in njen ugled direktno v prepad.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Utk ::
Mene samo zanima kako jim marze padajo, ce so pa baterije vse cenejse, tudi za reno in druge. Nekih pocenitev avtov ne vidim.
BigWhale ::
Tesla v resnici ne sme propasti. Ce Tesla crkne, potem bo crknil razvoj EVjev se za naslednjih 20 let. To bi bila precej vecja skoda, kot bailout Tesle (ce bi do tega recimo moralo priti).
vostok_1 ::
Tesla v resnici ne sme propasti. Ce Tesla crkne, potem bo crknil razvoj EVjev se za naslednjih 20 let. To bi bila precej vecja skoda, kot bailout Tesle (ce bi do tega recimo moralo priti).
Končno nekaj pametnega.
Razen, če je to kak srkazem...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
frudi:
Se boš opravičil, ko/če se izkaže da pljvaš v prazno?
Seveda, da ne.
(in nam njegove pridige ponavlja W1
Se boš opravičil, ko/če se izkaže da pljvaš v prazno?
Seveda, da ne.
Zbogom in hvala za vse ribe