» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
384 / 1190
»»

lufthammer ::

da je vse skupaj neka obrobna zadeva, pri kateri si razen Tesle noben ne želi, da bi uspela.

Prej bi rekel, da mogoče večina še ni čisto prepričana, da so baterije prava stvar (drugače ne moreš razumeti nekih poskusov z vodikom...) in čakajo na kakšen energijski "čudež". Je tudi res, dokler delaš 100.000 vozil letno je ena giga fabrika dovolj, ko greš v milijone je pa problem - ne prostora, vsega drugega. Zato pač "premišljujejo", mudi se ne nikamor, nafte je v izobilju.

pegasus ::

In izpušnih plinov v atmosferi tudi ...
Vsakič, ko nekdo reče "nafte je dovolj", se spomnim na ta video:

Ogled močno priporočam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

Gregor P ::

Najbrž bi če bi zares hoteli bi znali narediti tudi čistejši (čeprav dražji) izpuh (vsaj prej kot neko novo revolucionarno baterijo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

J.McLane:
SOC se izračunava in prikazuje zelo različno od avta do avta.


Ja.
Tudi zanašanje na odčitke SOC v istem avtomobilu ni zares zanesljiva reč.
Edina zares zanesljiva reč je nafilat stvar na 100% (i.e. do kod onboard kompjuter sploh pusti), avto ročno porint na valje in furat pri kostantni moči, dokler se avto ne izklopi.
Pa še tako nisi zajel različnega obnašanja sistema pri različnih temperaturah in obremenitvah, si pa vsaj zares izmeril podatek pri merjenih pogojih.

Ne splača se še najbolje in je najbolj rentabilno zelo zelo počasi napredovati in predvsem obljubljati in se delati, da je (proizvajalec XY) skočil na EV vlak. Čeprav najraje ne bi..

Ja.
Zdej pa nared še zaključek oz. pojasni kako točno BMW napreduje/profitira od Teslinega napredka pri nižanju cene in večanju proizvodnje njihovih baterij?
Če tesla nebi uspel prodat vseh svojih baterij, potem morda, tko pa ni videt da bi bile tesline baterije kaj kmalu na razpolago konkurenci.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Okapi nam tule razlaga kako je tesla brez denarja, SCTY pa itak tik pred bankrotom.

Cash on hand 31 December $ 3.393b

Ja, na računu majo skoraj 4 milijarde. Kar je 300M več kot 3 mesece nazaj, predno so šli uradno v zgodbo s SCTY. How come, oz. kdaj bo okapi nehal blebetat stvari o katerih nima pojma? Ob svetem nikoli.

Ampak, ne jokat ... zopet so naredil izgubo, all hope is not lost yet!

Al pač je:
We expect to invest between $2 b and $2.5 b in capex ahead of model 3 production


Če je kdo upal še na kakšno dodatno izdajo delnic ... mogoče iz čistega inata, ko se bo cena pognala v nebo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Later this year, we expect to finalize locations for Gigafactories 3, 4 and possibly 5 (Gigafactory 2 is the Tesla solar plant in New York).


Konkurenca?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

W1, kako Tesla kaj misli reševati problem serivsne mreže, če bodo letno prodali blizu milijon vozil? Mi je čisto OK, če nimajo klasičnih dilerjev s saloni za prodajo vozil, ampak ni pa OK da moraš avto zaradi kakega banalenega popravila vozit v Graz, pa kolikor slišim se na rezervne dele čaka nenormalno dolgo in da so nenormalno dragi (če gre za poškodbe izven garancije). Se že kaj govori o serivsnem centru v Slo?

Pri klasiki je dokaj jasno, naročiš še tako eksotičen del za eksotičen avto preko neta in te čez en teden čaka pri lokalnem mehaniku, ki ti popoldne to zamenja, to ti vzame minimalno časa in brez avta si samo nekaj ur (no odvisno za kaj gre).

Kako gledaš ti na ta problem servisiranja, je za tebe to non-existent problem?

Gregor P ::

ZDA je za rezervne dele (tudi neoriginalne itd.) sploh super; samo na spletu pogledaš načrt karoserije tvojega modela (praktično za katerikoli "klasičen" avto), odkličaš želeno, plačaš in že je na poti k tebi (lahko tudi v 24 urah; na žalost je to predvsem kjerkoli v ZDA; izredno drago bi bilo, da ti pošljejo v EU, če sploh).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

@J.McLane:

Objavljen namen je cca podvojitev števila servisnih centrov v letu 2018.
Cena rezervnih delov ni nič hudo eksotična v primerjavi z podobno eksotičnimi avtomobili. Ko bo tesel toliko kot cliotov, bodo cene nižje. Primerjava ameriških cen s cenami pri lokalnem mehaniku je direkt neumno. Primerjaj cene v gradcu s cenami servisa aston martina v avstriji. Takšna primerjava bi držala neki vode. Primerjat ameriške tarife s cenami servisa cliota pod lokalnim kozolcem pač vode ne drži.

V splošnem EVji potrebujejo precej manj rednega vzdrževanja, posledično je potrebnih nekaj manj servisov na X vozil.

Moj pogled na zadevo je nekak tkole: problem servisov je "sladek problem", oz. problem ki si ga želim imet, ker pomeni da je na cesti tolk vozil, da obstoječa servisna mreža ne zadostuje. Odpret dodatne servise ni nek posebno težek problem, vzpostavit proizvodnjo X vozil letno in vse kar je nujnega da do nje pride, je za par velikostnih redov težja reč.

Na koncu 'kvaliteta' servisne storitve vpliva na povpraševanje po avtomobilu. Še vedno hoče njihov avtomobil imet bistveno več ljudi, kot pa jih uspejo sestavit, kar pomeni, da je prav da se bolj posvečajo povečanju produkcije. Ko/če bo servisiranje dovolj boleča točka, da se bo odrazila na zaželjenosti in prodaji, bodo več virov poslali v to smer. Ampak zaupam da so dovolj sposobni da vejo kaj delajo in da bo tudi servisov več, ko bo produkcjia na milijonu letno, leta 2020.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Še nekaj ... "zadosti servisov" ima vsaj 2 vidika:
- js osebno nucam sam enga dovolj blizu mene, kjer js sam definiram kaj zame pomeni dovolj blizu
- firma nuca servisno mrežo, ki približno ustreza pogostosti vozil v različnih predelih

Simpl statistika 1000 servisov na milijon vozil ne pove nič o obeh vidikih.
Prvi vidik pride v poštev, ko se js odločam za nakup, drugi vidik pa ko se tesla odloča kje bodo odprl naslednji servis.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Ok, če pogledamo primer, recimo da kupim Model 3, in z veliko hitrostjo posnamem en robnik in mi zaradi tega gre nek del na podvozju k v ragu. Danes lahko za katerokoli znamko, OEM del naročim na "RezervniDeli.com" in mi ga zamenja lokalni mehanik. Prihranim 50% denarja in 50% časa.

Ali bom to lahko kdaj naredil pri Tesli? Bodo dele prodajali prosto na trgu ali se bodo morali pojaviti 3rd party proizvajalci?

WarpedGone ::

Za katerokoli znamko? Nope, ne moreš. Različne znamke majo različne možnosti dostopa do nadomestnih delov. Kar velja za Fiat, ne velja za Volvo, še manj za kakega Fiskerja. Maš pa že danes poln eBay nadomestnih delov za Tesle.

Nekaj na temo: Tesla updates service operations ahead of Model 3, expands 'Ranger' program for mobile repairs at owner's home or office

To kar obstaja danes, ni nujno edini možni model servisiranja. Kam se bo stvar razvila, bo pokazal čas.
Recimo:
Ahead of the Model 3 launch, we are reengineering and expanding our operations as we anticipate the needs of a much larger family of Tesla owners. In service, since more than 80% of our repairs are so minor that they can be done remotely, we are expanding our mobile repair service that allows Tesla to make vehicle repairs at an owner’s home or office.


Mene servisiranje ne skrbi sploh, čas si krajšam s šloganjem, kdaj mi bodo ponudl konfiguracijo mojga M3. Trenutni občutek na vodi je marec '18.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

VaeVictis ::

Tesla Keeping Model 3 Steady as Musk to Lose CFO, Seek More Cash

"How close to the edge do we want to go? According to our financial plan, no capital needs to be raised for the Model 3, but we get very close to the edge," Musk said on a conference call with analysts Wednesday. Since "that's probably not the best thing for shareholders," the CEO said, "it probably makes sense to raise capital to reduce the risk."

"The jury is still out as to whether or not they can sell enough Model 3s to become profitable," Michael Wolf, the chief executive officer and co-founder of Activate, a technology consulting firm, said Wednesday on Bloomberg Television. "Going forward, the question is whether or not they can enter the mass market."

Tesla's CFO is leaving the company

ps: This statistic shows Tesla Motor's net loss from the fiscal year of 2008 to the fiscal year of 2015.

Očitno so še vedno Loss Leader!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

vostok_1 ::

Najboljše, da nihče več ne riskira in da se prepustimo ustaljenim megakorporacijam, da počnejo tko kot želijo. Vse v želji da ne bo S-T kolektivno butthurt.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

vostok_1 ::

Tisti, ki želi, da Tesla propade ima neke prikrite psihološke težave...ali je dobro plačan od konkurence.

IMO edini legitimen odnos do TSL je, either indiferenca ali optimizem.

Razumel bi, da govorimo o atomski bombi, pol bi bil tudi jz nekoliko...meh, doesn't seem such a good idea to me. Ampak govorimo kvečjemu o novi tehnologiji, ki bi človeštvo premaknila vsaj en korak naprej v prihodnost.

But ok...nadaljujte z vašimi psihopatološkimi izpadi, monkeys.




(PS. No offence, ampak res vas ne kapiram)
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

pegasus ::

Vostok, da ti razložim ... Tesla je drugačna firma od večine. Vsak geek ve na podlagi izkušenj iz mladosti, da večina zavrača drugačnost. Zato moraš kot geek biti ne samo malo, ampak fejst boljši (po neki metriki, ki si jo izbereš) od večine, da se uveljaviš. Že velikokrat viden vzorec ...

vostok_1 ::

Heh.

Danes se imajo vsi za geeke, če prešpilajo dve videoigri. You're not a geek if you have not pissed in a bottle during an 8 hour multiplayer quake session, while screaming incomprehensible profanities trough the chat, on your DIY overclocked PC with an aquarium pump, after coming home from school where you've almost got in a fight with the local bully.

Tesla ni drugačna firma. Vsaj en bi smela bit. Je pač firma, ki ima dosti talenta in skuša se prebit čez to posedeno blato od trga.
Razumem, če bi nam hotla ne vem....prodajat DDT ali azbest. Ampak ne...najslabše kar se lahko zgodi je, da smo dobili novo znanje na pomembnih tehnoloških področjih. Nobody gets hurt.

Zato pa pravim, da ljudje, ki so že reakcijsko proti, imajo vrjetno še nekaj nerazčiščenega iz mladosti. Ali pa kot rečeno, imajo denar zastavljen.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

pegasus ::

Predvsem nočejo sprememb. Spremembe so grožnja utečenemu stilu življenja in stanja sveta na splošno in zato se jim je treba upirati. Konzervativnost 101.

vostok_1 ::

And that, yes.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jype ::

vostok_1> Danes se imajo vsi za geeke, če prešpilajo dve videoigri.

"Geek" nima nobene zveze z videoigrami. Gre zgolj za človeka, ki ne tripa na mainstream. V tem kontekstu je tudi Tesla zelo geeky podjetje - pa tudi zelo finančno uspešno bo morda nekoč.

vostok_1 ::

Pa to ti pravim.
Geek si, če ne klapaš z mainstreamom in to ne po lastni volji, ob enem pa želiš nekako prispevat.
Če se trudiš bit nekonformist pol si samo hipster douchebag.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

vostok_1 ::

pegasus je izjavil:

In izpušnih plinov v atmosferi tudi ...
Vsakič, ko nekdo reče "nafte je dovolj", se spomnim na ta video:

Ogled močno priporočam.


Excellent video.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

VaeVictis ::

Osebno mi je čisto vseeno, če Tesla prosperira ali pa propade.

V končni fazi ne bo niti prvo niti zadnje inovativno podjetje, kateremu se bo to zgodilo.

Neumno je pa trditi, da je Tesla nekaj special oz. da bo kar naenkrat dark ages, če Tesla propade.

Ko bo/je tehnologija zrela za preboj, se ta preboj zgodi.

Aja še to, če ljudje opozarjamo, da ni vse zlato, kar se sveti, še ne pomeni, da smo haterji določene zadeve, ampak samo opozarjamo na določene probleme pri sami zadevi.

Določeni ljudje smo/so v preklosti že veliko poslušali, da smo tik pred zdajci ogromnih napredkov: "čez 10 let bo fuzijska elektrarna, vsi se bomo prevažali z jet packi, v 5 letih bo kolonija na luni, imel boš avto na jedrski pogon, ki bo letel, upload je pred vrati, kvantni računalniki bodo do leta 2010 v vsakem domu,... ".

A na koncu gre napredek obupno počasi in smo še daleč od vseh teh zadev.

Smo pa še vedno pri vseh teh napovedih in inovcacijah še vedno cautiously optimistic!

xxxul ::

kak mission to Mars si tle pozabu dodat >:D

vostok_1 je izjavil:

IMO edini legitimen odnos do TSL je, either indiferenca ali optimizem.

Dej prosim podrobno razloži zakaj pesemizem ni legitimen odnos do TSL. Zakaj je TSL tolk special, sploh napram katerikoli drugi družbi. čisto vsaka družba lahko sprejema slabe odločitve in gre posledično k vragu.

Utk ::

http://siol.net/avtomoto/novice/stuttga...

90% nemških dizlov bo dobilo banano v domovini dizla. Kdo garantira, da čez par let ne 100%? Kdo bo takrat računal, če se elektrika splača ali ne, če pa alternative ne bo?
Je racionalno kupit v Nemčiji novega dizla za 50 jurjev, če čez 3 leta morda ne boš smel z njim domov? Ga boš prodal, jasno, ampak komu, za koliko denarja, kdo ga bo pa hotel? Kakšna bo računica proti tesli za 50 jurjev čez eno leto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Sam sem bil vedno presenečen nad to "ljubeznijo" do dizlov, je pa res, da so države sponzorirala ta "razmerja".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Kebo ::

Drugače resno, zakaj je trošarina na dizel manjša, kolikor vem jo dobijo biznisi itak vrnjeno, tako da bi ob enaki trošarini kot bencin v bistvu več plačevali samo potrošniki.

J.McLane ::

Manjša dostavna vozila mislim da ne dobijo povrnejo, ampak ja to je model ki je ostal iz 90 let in ga nihče ne upa spreminjat. Nektare EU države so to že storile in je bencin cenejši (UK, Švica).

Nikec3 ::

jype je izjavil:

vostok_1> Danes se imajo vsi za geeke, če prešpilajo dve videoigri.

"Geek" nima nobene zveze z videoigrami. Gre zgolj za človeka, ki ne tripa na mainstream. V tem kontekstu je tudi Tesla zelo geeky podjetje - pa tudi zelo finančno uspešno bo morda nekoč.

Hahahahahaha, Tesla ne tripa na mainstream? Stvari, ki so bolj mainstream od Tesle (oziroma želje Tesle po mainstreamu) so mogoče Coca-Cola, McDonalds in VW Golf.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

woaaah... that looks... ugly.
#brezpodpisa

Nikec3 ::

Ughhh fuj, Model 3 na fedrah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Pro_moted ::

Kar nekaj tale dizajn, pač paše v celotno linijo. S in model 3 še zgledata dobro, X in pa Y pa za pobruhat. Ko vidim sliko, takoj asociacija na :


 d

d

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

WarpedGone ::

Nihče opazu da gre za prazno novinarsko špekulacijo.
Mal se zamislite ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Nihče opazu da gre za prazno novinarsko špekulacijo.
Mal se zamislite ...

Slabo bereš. Komentirali smo zgolj, da je grdi. Sicer pa kolikor sem videl do zdaj, dvomim da bo Tesla spacala skupaj SUV-ja, ki bi zgledal solidno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Slabo razumeš napisano.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Nihče opazu da gre za prazno novinarsko špekulacijo.
Mal se zamislite ...

Slabo bereš. Komentirali smo zgolj, da je grdi. Sicer pa kolikor sem videl do zdaj, dvomim da bo Tesla spacala skupaj SUV-ja, ki bi zgledal solidno.


Pa... za drva vozit je dober
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Nikec3 ::

Unknown_001 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Nihče opazu da gre za prazno novinarsko špekulacijo.
Mal se zamislite ...

Slabo bereš. Komentirali smo zgolj, da je grdi. Sicer pa kolikor sem videl do zdaj, dvomim da bo Tesla spacala skupaj SUV-ja, ki bi zgledal solidno.


Pa... za drva vozit je dober

Treba šparat na kurjavi, ker je vse šlo za Teslo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Meni so na splošno te maske pri EV grde, tudi pri Hyundaiju mi ni všeč; zgleda kot da nekaj manjka (razumem pa, da ne rabi sedaj samo zaradi lepšega "klasično" masko; samo inovativni pri tem pa ravno niso) :8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Meni so na splošno te maske pri EV grde, tudi pri Hyundaiju mi ni všeč; zgleda kot da nekaj manjka (razumem pa, da ne rabi sedaj samo zaradi lepšega "klasično" masko; samo inovativni pri tem pa ravno niso) :8)

Stvar okusa. Meni je sprednji del Model 3 najlepši od vseh avtomobilov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Meni so na splošno te maske pri EV grde, tudi pri Hyundaiju mi ni všeč; zgleda kot da nekaj manjka (razumem pa, da ne rabi sedaj samo zaradi lepšega "klasično" masko; samo inovativni pri tem pa ravno niso) :8)

Stvar okusa. Meni je sprednji del Model 3 najlepši od vseh avtomobilov.


You serious? Porsche 918 je v vsakem primeru lepši za videt. Tesla bi tudi lahko malo ujela trend, ne pa da oblikovalsko zaostaja 8 let v preteklosti. Saj ne rečem ajd... sam... edino kar je pri tem avtu frišnega je oridih znamke. Interier tudi ni gut. Ne vem kaj vidite v tistem gravžnem televizorju sredi konzole.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

Men recimo je prav vseen kako zgleda avto. Nisem se videl avtomobila, za katerega bi rekel 'ta je pa pregrd in ga ne bom imel'. :)

Mi je bil pa zlo velik turn-off Opel Meriva, ki je imel na sredini, kjer se upravlja radio, klima in ostale zadeve 42 gumbov. Samo gumbov, potem je bilo se nekaj vrtljivih kolesck.

Gregor P ::

Ta prvi Prius je bil daleč najgrši avto kar sem ga videl ... eni so "brezoblični" ipd. sam ta je pa zares grd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Unknown_001 ::

Ah dajte no. Merivo pa Priusa bi še preživel, skoraj vse novejše od 20 let bi nekak šlo skoz, samo Fiat Multipla NE
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

Kako to mislis, da ga ne bi prezivel? Ce bi se not vsedel, bi umrl? Al kako?

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

Kako to mislis, da ga ne bi prezivel? Ce bi se not vsedel, bi umrl? Al kako?


Pa... a veš tisto ko se kdaj reče... "bi se najraj v zemljo vdrl od sramote". No, ravno multipla je lep šolski primerek te situacije. "Biti pod rušo/zemljo" je pa verjetno vsem znano na kaj se nanaša.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

SambaShare ::

Multipla je čisto vredu avto. Oblika sledi funkcionalnosti s čimer ni nič narobe.

Bolj problematičen je recimo BMW i3, ki je ogaben brez opravičila.

Tuljenje kako je multipla "res grd" avto je pa postal ene vrste indikator da sodiš v čredo povprečnežev.

Malajlo ::

Multipla je primer, kako se avto dela. Najprej poskrbiš za potnike, potem pa okoli pleh narediš. Pol pa rata kar rata.
(faceliftana je čisto normalna, izgubila je pa, khm, posebnost)

Unknown_001 ::

SambaShare je izjavil:

Multipla je čisto vredu avto. Oblika sledi funkcionalnosti s čimer ni nič narobe.

Bolj problematičen je recimo BMW i3, ki je ogaben brez opravičila.

Tuljenje kako je multipla "res grd" avto je pa postal ene vrste indikator da sodiš v čredo povprečnežev.


Če je tebi všeč... zakaj bi mogla bit potem še meni? Ja... moje mnenje glede tega vozila je res povprečno v skladu z družbenim normativom dojemanja lepote. Ali si mi hotel kaj drugega povedat ? Če bi me pa rad prisilil v mišljenje da je to extrawaganzza na 4 kolesih si pa zih mal fašista. Saj je pod pokrovom dober avto ampak če imam možnost izbire bom raje vzel nekaj bolj "normalnega" za moj okus.

Dobro bmw i3 je tud neka "spaka" se popolnoma strinjam.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

tomaz- ::

Pa saj tudi Mercedes nekaj dela na tem:

http://sundown.me.uk/technology/mercede...
««
384 / 1190
»»