Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
frudi ::
Tesla v resnici ne sme propasti. Ce Tesla crkne, potem bo crknil razvoj EVjev se za naslednjih 20 let. To bi bila precej vecja skoda, kot bailout Tesle (ce bi do tega recimo moralo priti).
Se strinjam. Zato tudi upam, da se, v dobro Tesle in razvoja EVjev, znebijo Muska. Kar pa dvomim, da se bo zgodilo.
Po mojem je najbolj verjetno, da bo čez par let, ko se sanje razblinijo in balonček poči, nekdo prevzel Teslo za drobiž (v primerjavi s trenutno valuacijo), recimo par miljard $. Na primer kateri od tehnoloških velikanov, ali pa kateri od velikih uveljavljenih avto proizvajalcev. Osebno raje vidim, da jih prevzame Google, kot pa kak Ford :S
WarpedGone je izjavil:
frudi:
(in nam njegove pridige ponavlja W1
Se boš opravičil, ko/če se izkaže da pljvaš v prazno?
Seveda, da ne.
Komu pa se imam za opravičevat? Kvečjemu se posimam s pepelom, če se izkaže, da se motim. Za koga pa se imaš, da si predstavljaš, da si od ljudi na forumu upravičen do opravičil? Resno, tvoj ego je skoraj tako napihjen, kot Elonov. Ampak on ima vsaj miljarde $.
Bom pa priznal, da sem se zmotil ja, če se izkaže, da sem se. Za razliko od tebe in tvojega mesije, pa čeprav vajine napovedi grešijo četrtletje za četrtletjem, leto za letom...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
grešijo četrtletje za četrtletjem
Tudi če še 10x ponoviš to LAŽ, bo še vedno LAŽ in ti lažnjivec.
Al pa samo nepismen bedak.
Kako kej varnost kie?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: coldman ()
frudi ::
- We expect to generate positive net cash flow and achieve non-GAAP profitability for the full-year 2016.
- We plan to fund about $1.5 billion in capital expenditures without accessing any outside capital.
- We plan to invest in equipment to support cell production at the Gigafactory, begin installation of Model 3 vehicle production machinery, open 80 retail locations and service centers, and energize about 300 new supercharger locations.
- We plan to deliver 80,000 to 90,000 Model S and X in 2016
- Gross margin should continue to increase, by year end Model S gross margin should being to approach 30% and Model X gross margin should be 25%
Tole so recimo pri Tesli napovedovali investitorjem pred enim letom, za (takrat) pravkar začeto leto 2016.
Uresničili niso NITI ENE točke.
Niti eno četrtletje niso dosegli napovedane proizvodnje in dobave vozil.
Še za nobeno leto do sedaj niso dosegli napovedane letne proizvodnje vozil ali obljubljenih prihodkov (ali bognedaj dobička).
Po enem letu obljub o doseganju proizvodnje 2400 vozil tedensko, niso prišli niti do 2000. In vsaj naslednjega pol leta še pravtako ne bodo.
Kia pa je še vedno varnejša od Tesle. Avtopilot ne zna niti držati ustrezne varnostne razdalje. In se potem zgodijo takšne neumne nesreče
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
Magic1 ::
Problem bo, če bo šla firma v bankrot, da jo bo nek avtomobilski velikan kupil in preprosto ukinil proizvodnjo EVjev. Proizvodnjo bo malo predelal in tam proizvajal hibride. Samo da se ne bo končalo, kot v devetdesetih, ko so preprosto 100% ukinili zadevo.
Že stotič ponavljam, Musk hazardira na 120% non-stop in to je velik problem na dolgi rok.
Že stotič ponavljam, Musk hazardira na 120% non-stop in to je velik problem na dolgi rok.
Magic
WarpedGone ::
Frudi:
LAŽNJIVCI!
LAŽNJIVCI!
Napoved iz začetka leta 2016. Do konca leta 2016 so izdelali 83.922 vozil, v garaže kupcev so uspeli parkirat 76.297, ostalih 7k vozil je bilo na poti v garaže.
LAŽNJIVCI!
V drugi polovici leta so izdelal 50.067 vozil. Od tega je fabrika stala vsaj 4 tedne, 26 - 4 = 22, 50/22 = cca 2270 vozil na teden v povprečju za celo drugo polletje. Štartal z manj kot 2k na teden in zaključili precej nad 2k na teden.
Bo kr držala diagnoza nepismenega bedaka. Žal vas je polno.
We expect to generate positive net cash flow and achieve non-GAAP profitability for the full-year 2016.
LAŽNJIVCI!
We plan to fund about $1.5 billion in capital expenditures without accessing any outside capital
LAŽNJIVCI!
We plan to deliver 80,000 to 90,000 Model S and X in 2016
Napoved iz začetka leta 2016. Do konca leta 2016 so izdelali 83.922 vozil, v garaže kupcev so uspeli parkirat 76.297, ostalih 7k vozil je bilo na poti v garaže.
LAŽNJIVCI!
Po enem letu obljub o doseganju proizvodnje 2400 vozil tedensko, niso prišli niti do 2000.
V drugi polovici leta so izdelal 50.067 vozil. Od tega je fabrika stala vsaj 4 tedne, 26 - 4 = 22, 50/22 = cca 2270 vozil na teden v povprečju za celo drugo polletje. Štartal z manj kot 2k na teden in zaključili precej nad 2k na teden.
Bo kr držala diagnoza nepismenega bedaka. Žal vas je polno.
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Frudi:
We expect to generate positive net cash flow and achieve non-GAAP profitability for the full-year 2016.
LAŽNJIVCI!
Daj spomni nas no, koliko izgube in kako globoko negativen cash flow so imeli na koncu?
WarpedGone je izjavil:
We plan to fund about $1.5 billion in capital expenditures without accessing any outside capital
LAŽNJIVCI!
Daj spomni nas no, za koliko stotin miljonov $ manj so lani investirali v capex, kot so načrtovali? Je bila polna miljarda manj? In za koliko dodatnih miljard $ so se morali zadolžiti, kljub tako drastično okleščenim investicijam?
WarpedGone je izjavil:
We plan to deliver 80,000 to 90,000 Model S and X in 2016
Napoved iz začetka leta 2016. Do konca leta 2016 so izdelali 83.922 vozil, v garaže kupcev so uspeli parkirat 76.297, ostalih 7k vozil je bilo na poti v garaže.
LAŽNJIVCI!
Še na začetku Q3 so ponavljali pravljice o 80-90k dostavljenih vozilih do konca leta. Na koncu so povprečen cilj (85k dostav) zgrešili za 10%. Pohvalno, da so tako malo zgrešili, to je v bistvu zelo dober dosežek... za Teslo.
WarpedGone je izjavil:
Po enem letu obljub o doseganju proizvodnje 2400 vozil tedensko, niso prišli niti do 2000.
V drugi polovici leta so izdelal 50.067 vozil. Od tega je fabrika stala vsaj 4 tedne, 26 - 4 = 22, 50/22 = cca 2270 vozil na teden v povprečju za celo drugo polletje. Štartal z manj kot 2k na teden in zaključili precej nad 2k na teden.
Pardon, za par tednov so res uspeli preseči 2k proizvedenih vozil tedensko. Kar na koncu ne pomeni prav nič, če te proizvodnje ne morejo vzdrževati iz tedna v teden.
Za prvo polovico 2017 tako napovedujejo 47-50k dostavljenih vozil. V najboljšem primeru je to povprečno dobrih 1900 tedensko. Oz. na spodnji meji, 1800 tedensko. Če upoštevamo, da vedno zgrešijo napovedi za vsaj 10%, smo že skoraj pri samo 1600 tedensko.
Pa če naj bi v to cifro bilo vštetih še tistih 7k vozil, ki so se 'izgubila' na poti, da niso uspela šteti v Q4'16 poročilo... uf, da ne bomo počasi prišli pod 1500 proizvedenih vozil tedensko :S
Zanimivo, če so jih pa kao sposobni proizvest 22k in več. Sploh, ker nam skoz zatrjujejo, da so omejeni s proizvodno kapaciteto, in sproti prodajo vse, kar uspejo proizvesti. Bolj izgleda, da je tudi tale pravljica o 'omejeni s proizvodno kapaciteto' zgolj še ena debela laž. Prodaja X in S modelov je dosegla vrh in več ne raste, proizvedena in neprodana vozila pa se kar kopičijo. Ne se čudit, če se bo morala fabrika v naslednjih mesecih še kdaj ustavit za par tednov, da ne bo preveč očitno, koliko neprodanih S-ov in X-ov se je nabralo.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
Utk ::
Tudi če bi, ne bi bila to nobena tragedija. VW je tudi ustavil proizvodnjo passata za par tednov, ker jih imajo preveč narejenih, pa nisi tega bral v novicah, verjetno.
80,000 avtov letno za sto jurjev ni slabo.
80,000 avtov letno za sto jurjev ni slabo.
Mufasa ::
Vsak ki je kadarkoli manageriral kak kompleksnejši projekt vidi da so za nek Greenfield Tech to dejansko presunljivo natančne številke. Zelo blizu statistične gotovosti.
Sam sem pred kratkim imel kontakt z monstrumom ki se mu reče Supply Chain Managment. Single hand optimizacija le-tega 1-2% ti prinese eternal gloriy in valhalla in riches beyond belief. IMHO eno najbolj hardkor ruthless področij na obličju zemlje in respekt vsem ki se ukvarjajo z optimizacijo tega procesa ...nimajo lahkega spanca..
Sam sem pred kratkim imel kontakt z monstrumom ki se mu reče Supply Chain Managment. Single hand optimizacija le-tega 1-2% ti prinese eternal gloriy in valhalla in riches beyond belief. IMHO eno najbolj hardkor ruthless področij na obličju zemlje in respekt vsem ki se ukvarjajo z optimizacijo tega procesa ...nimajo lahkega spanca..
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
hmm ::
Velikokrat se ne strinjam z nekritičnim poveličevanjem Tesle in Muska, ki se izraža v tej temi, ampak teženja s tem, da niso dosegli napovedanih številk in da jih - o, groza - zgrešijo za celih 10 %, pa res ne razumem. Tesla je trenutno daleč najobetavnejši kandidat za "push" električnih vozil na neko bolj masovno stopnjo. Da je to dobra stvar, se očitno velika večina tukaj strinja. Koga briga, če zamudijo z napovedmi? Razumem, če si hudo investiran v Teslo ali pa v neko konkurenčno podjetje ali pa shortaš TSLA. Če ne, je pa tako teženje nerazumljivo in brez veze. Kot potencialni kupec pa verjetno ne hodiš okrog in preverjaš, kakšne so bile napovedi glede nekega avta. Kljub ustvarjanju hypa in napovedovanju velikokrat nedosegljivih ciljev Musk zaenkrat uspeva prepričati investitorje, kar je ena pomembna stvar, druga pa so kupci, kjer pa tudi ni težav. Kar se mene tiče, še vedno veliko bolje kot predstavljanje nekih vaporware renderjev in konceptov ostalih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hmm ()
energetik ::
Se strinjam.
Sicer pa gre zamujanje na njihovo škodo, ker konkurenca tudi ne spi. In daje vedno večje baterije v svoje modele.
Npr. Ioniq ima 28kWh, Zoe že 42kWh baterijo.
In meni je Ioniq uporabnejši in boljši avto kot M3 (razen dosega), ker ima klasično armaturko, regen obvolanske ročke, konkreten prtljažnik, TČ itd (test). Kupim ga lahko tukaj in zdaj za 35kEUR. Ne dvomim, da ne bo imel čez kakšno leto že ~40kWh baterije.
Sicer pa gre zamujanje na njihovo škodo, ker konkurenca tudi ne spi. In daje vedno večje baterije v svoje modele.
Npr. Ioniq ima 28kWh, Zoe že 42kWh baterijo.
In meni je Ioniq uporabnejši in boljši avto kot M3 (razen dosega), ker ima klasično armaturko, regen obvolanske ročke, konkreten prtljažnik, TČ itd (test). Kupim ga lahko tukaj in zdaj za 35kEUR. Ne dvomim, da ne bo imel čez kakšno leto že ~40kWh baterije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Električni ioniq ima 350 litrskega, hibrid pa 450. 350 je zelo na meji. Prikolica in kufer na strehi pa itak odpadeta.
Nikec3 ::
Se strinjam. Zato tudi upam, da se, v dobro Tesle in razvoja EVjev, znebijo Muska. Kar pa dvomim, da se bo zgodilo.
Ja, pri Tesli na veliko lažejo in svojim investitorjem prodajajo predvsem zgodbo. Ampak eno stvar si tukaj zgrešil. Edini, ki je sposoben tako dolgo tržiti predvsem zgodbo - je Elon Musk. Brez njega se Tesla v roku enega leta sesuje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Edini, ki je sposoben tako dolgo tržiti predvsem zgodbo
Ker +200.000 avtomobilov z povprečnih 100k EUR na cesti je predvsem zgodba.
Ker svetovno omrežje zastopništev in servisne mreže je predvsem zgodba.
Ker +30.000 redno zaposlenih delavcev je predvsem zgodba.
Ker večkratno uspešno pristajanje prve stopnje po uspešni izstrelitvi večstopenjske rakete je predvsem zgodba.
Z veseljem nosim nalepko "nekritičnega poveličvalca", če je po vaše zgornji pogled primer "kritične ocene".
Kritična ocena ni butasto pljuvanje na vse pretege ampak nepristranski popis faktov, neglede na predznak.
Nekaj je slabo edino, če obstaja kaj boljšega.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Ker večkratno uspešno pristajanje prve stopnje po uspešni izstrelitvi večstopenjske rakete je predvsem zgodba.
Ne mešaj SpaceX-a zraven.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Ker SpaceX je neki čist druzga in šofira ga čist en drug Musk?
Tudi če to četrtino skenslaš, si kriv za tri debilnosti:
Tudi če to četrtino skenslaš, si kriv za tri debilnosti:
Ker +200.000 avtomobilov z povprečnih 100k EUR na cesti je predvsem zgodba.
Ker svetovno omrežje zastopništev in servisne mreže je predvsem zgodba.
Ker +30.000 redno zaposlenih delavcev je predvsem zgodba.
Zbogom in hvala za vse ribe
hmm ::
Npr. Ioniq ima 28kWh, Zoe že 42kWh baterijo.
Ne pozabit na novega eGolfa, ki ima sedaj 35,8 kWh in 201 km EPA dosega. Glede na ceno je mogoče Ioniq boljša izbira, pa vendar ni več čisto brezvezen avto. Za razne upokojence pri nas, ki živijo v svojih hišah in delajo nekaj tisok km letno s svojimi golfi tdi, je to že spodobna alternativa. Seveda se še vedno ustavi pri ceni.
Očitno VW tudi sicer počasi napreduje od vaporvare renderjev in konceptov na sejmih:
VW lets media drive demo version of its all-electric I.D. Concept presented as a ‘Tesla Model 3 killer’
energetik ::
Ravno za tiste ki delajo malo letno kilometrino je EV brezveze, če se gleda samo ekonomsko. Za tiste je NA bencinar.
Unknown_001 ::
Ravno za tiste ki delajo malo letno kilometrino je EV brezveze, če se gleda samo ekonomsko. Za tiste je NA bencinar.
Actually true. Tudi ekološki je v tem primeru bolj. Če bi bile baterije tako super za tako rabo... zakaj neki nimamo laksarc ki se jih btw mogoče 2x na mesec poleti zalaufa, vseh na baterije. Because it would be idiotism.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
energetik ::
Unknown_001 je izjavil:
Če bi bile baterije tako super za tako rabo... zakaj neki nimamo laksarc ki se jih btw mogoče 2x na mesec poleti zalaufa, vseh na baterije. Because it would be idiotism.Ker jih imamo na kabel...
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
Actually true. Tudi ekološki je v tem primeru bolj. Če bi bile baterije tako super za tako rabo... zakaj neki nimamo laksarc ki se jih btw mogoče 2x na mesec poleti zalaufa, vseh na baterije. Because it would be idiotism.
Oranges and Rubik's cubes.
Jest mam drgac laksarco na kabl. Pa ce bi bla opcija samo baterijske ali samo motorne, bi rajs vzel baterijsko.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Actually true. Tudi ekološki je v tem primeru bolj. Če bi bile baterije tako super za tako rabo... zakaj neki nimamo laksarc ki se jih btw mogoče 2x na mesec poleti zalaufa, vseh na baterije. Because it would be idiotism.
Oranges and Rubik's cubes.
Jest mam drgac laksarco na kabl. Pa ce bi bla opcija samo baterijske ali samo motorne, bi rajs vzel baterijsko.
Bi te rad videl, kako bi sadovnjak ali vinograd kosil pa kabel vlekel. Ni problem za tisto malo zaplato trave kar jo maš za hišo/blokom. Tam je itak vsak drek dober, ko moraš pa repo posekat, šavje počistit, pokosit po juhu terenu... druge pametne variante ko zweitakter ročna ali viertakter nahrbtna ni.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
vostok_1 ::
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Nikec3 ::
Chief Financial Officer Jason Wheeler's impending departure, announced just 15 months after he joined Tesla from Google, will be the latest in a raft of largely under-the-radar exits. Former executives, who spoke on the condition they not be identified, cited a range of reasons for their exits over the past year, including long hours in the rush to high-volume production, mission creep, and a tense culture that reflects their visionary but indefatigable chief executive officer, Elon Musk.
"Tesla looks like a company that is getting stretched to the limit," said Dave Sullivan, an analyst at industry researcher AutoPacific Inc. "The pressure of getting out the Model 3 is getting to everybody, from the people on the factory floor to the people at the top."
https://www.bloomberg.com/news/articles...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Nekaj strani nazaj se je nekdo tule spraševal (morda vostok?) kako Švedom uspeva živet s takšno količino EVjev v njihovem mrazu, kje filajo ipd. Izkaže se da je Švedska ravno zaradi svojega mraza že bolje pripravljena na EVje kot druge toplejše države. Zakaj?
Zato:
ICE mašine so tolk zanič v mrazu, da jih morajo reveži ogrevat s štromom, da se sploh lahko odpeljejo iz službe domov. Da imajo taiste osebe enako električno ogrevanje svojih ICE mašin tudi doma, na domačem parkirplacu je menda jasno?
Zato:
We have 240V outlets at every parking space at work, it's common here for pre-heating cabin/engine on ICE cars. I'd be charging 200 hours/month from this outlet.
ICE mašine so tolk zanič v mrazu, da jih morajo reveži ogrevat s štromom, da se sploh lahko odpeljejo iz službe domov. Da imajo taiste osebe enako električno ogrevanje svojih ICE mašin tudi doma, na domačem parkirplacu je menda jasno?
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
ICE mašine so tolk zanič v mrazu, da jih morajo reveži ogrevat s štromom, da se sploh lahko odpeljejo iz službe domov. Da imajo taiste osebe enako električno ogrevanje svojih ICE mašin tudi doma, na domačem parkirplacu je menda jasno?
Ekhm! V ekstremnem mrazu. Drugače pri praviloma nižjih temperaturah je praviloma termodinamski izkoristek celo boljši. Šibka točka je kvečjemu zagon tako ohlajenega motorja. Ogreva se pa karter za olje, da le to postane manj židko. Nikakor pa en motor.
Spet tvoj pristranski populizem v stilu "To je zanič, tisto je The best"
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
TESKAn ::
"Reveži" ogrevajo mašine v mrazu, ker nočejo zmrzovat v avtu na poti domov. Enako, kot ne bodo (nočejo) zmrzovat v Tesli, ki se (predvidevam) ogreje iz iste vtičnice, preden se "revež" odpelje domov.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Nikec3 ::
Rast prodaje EV-jev v ZDA se nadaljuje. Na mesečni ravni je bila letna rast v februarju 55%.
http://insideevs.com/february-2017-plug...
http://insideevs.com/february-2017-plug...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Šibka točka je kvečjemu zagon tako ohlajenega motorja.
Oh, but that changes everything... not.
Po stari tradiciji se zapletate v brezvezne detajle .. ogreva karter in ne motor... what difference it makes? Nobene spljoh.
ICE so dovolj zanič, da so lastniki nucal štrom da jim odnaša rit. Taisti štrom sedaj omogoča bol enostavno dnevno uporabo EVjev tudi za reveže, ki živijo v čebeljnjakih.
Še en kao minus EVjev, ki kao nucajo filanje v službi ker jadajada, je izginil. ker so v njihovi klimi problematični tudi ICE. I.e. nič boljši.
In ne, tesla se lahk vnaprej segreje tudi brez stenske vtičnice, "webasto" je standardna oprema.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Unknown_001 je izjavil:
Ekhm! V ekstremnem mrazu. Drugače pri praviloma nižjih temperaturah je praviloma termodinamski izkoristek celo boljši. Šibka točka je kvečjemu zagon tako ohlajenega motorja. Ogreva se pa karter za olje, da le to postane manj židko. Nikakor pa en motor.
Ni res.
Hladen motor povečuje izgube v cilindru. Ker se zaradi višje temperaturne razlike med plini in steno cilindra več toplote odvede skozi stene cilindrov.
Poleg tega je pri hladnem motorju olje gostejše in povzroča več trenja.
Iz tega razloga, večina novejših avtov, ki imajo možnost izbire voznih programov (eco, normal, sport...), poviša temperaturo hladilne tekočine na 105-110°C (namesto standardnih 85°C), kadar izbereš vozni način "eco". In s tem dosežejo boljši termodinamični izkoristek.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Še en kao minus EVjev, ki kao nucajo filanje v službi ker jadajada, je izginil. ker so v njihovi klimi problematični tudi ICE. I.e. nič boljši.
In ne, tesla se lahk vnaprej segreje tudi brez stenske vtičnice, "webasto" je standardna oprema.
No ja ... Ampak Svedi dogrevajo svoje ICEje pri extremno nizkih temperaturah. Tesla se pa greje ze prej, mar ne?
Ne razumem kaj sploh zelis povedati? To, da imajo Svedi elektricne vticnice ze zdaj na parkiriscih? Nekateri ja, tisti bolj na severu. Juzna Svedska ima pa zime bolj mile kot Slovenija. :)
marS ::
Tole je zanimivo, sicer samo teorija Honda's New System Gives Electric Vehicles 'Unlimited Range'
...no more heroes...
https://ilbis.com/
https://ilbis.com/
Magic1 ::
Večino stvari se lahko prikaže pozitivno, če zanemariš le en parameter od mnogih. To je kruta realnost, kjer se more vse poklapat, da je zadeva ekonomsko upravičena. Na koncu ni nobene zarote, le splača se ne. Zarote lahko delujejo le tam, kjer naka nova zadeva nima bistvene prednosti pred zarotniško.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
lufthammer ::
ICE mašine so tolk zanič v mrazu, da jih morajo reveži ogrevat s štromom, da se sploh lahko odpeljejo iz službe domov. Da imajo taiste osebe enako električno ogrevanje svojih ICE mašin tudi doma, na domačem parkirplacu je menda jasno?
Tega verjetno niti sam ne verjameš, ane.
No, kaj ti voziš? Enega zjebanega dizla, če se prav spomnim. S tem imaš res lahko težave (tudi to ne več z gorivom), drugače pa, pri minus 24 mi je pred leti Yugo prav lepo vžigal, le vse je bilo trdo, trdo. En Webasto maš z lahkoto v vsakem avtomobilu.
Me pa zanima kako grejejo blok motorja, ga dajo v kurcšlus?
Magic1 ::
Lepo je članke pisat, številk nobenih, potem pa se folk sprašuje, zakaj stari niso v RL. Majke mi, da je zarota... Danes se da marsikaj naredit, a na koncu prevlada računica. Jaz bi takoj imel Teslo... sam plaču jo ne bi pa nikoli.
Pri bencincu letos pri jutranjih temperaturah -15°C nisem imel nobenih problemov. Zapeljal sem ga iz garaže(15°C), nastavil kroženje zraka in vse je bilo super do cilja 10km stran(tudi brez garaže ni bilo problema, sam je bilo mrzlo). Avto vreden 5k, letni stroški max 500€ in bencin pod 1000€. Popolna svoboda, lahko se spomnim zadnjo minuto it 1000km brez planiranja in to izvedem brez problemov. Res nima pospeškov pod 10s do 100km/h, a jih z otrokom v avtu sploh ne rabim.
Prava stvar za večino je še vedno le ena (po 10 letih Tesle in še 10 let se ni/ne bo nič bistveno spremenilo), ko pa bom podobno zadevo dobil za primerljiv denar pa ne bom imel problema prešaltat. Razvoj pa mora it naprej, da prodaja sledi in elektrika ima prostor v avtomobilu, a fosirat pure EV je en BS.
Pri bencincu letos pri jutranjih temperaturah -15°C nisem imel nobenih problemov. Zapeljal sem ga iz garaže(15°C), nastavil kroženje zraka in vse je bilo super do cilja 10km stran(tudi brez garaže ni bilo problema, sam je bilo mrzlo). Avto vreden 5k, letni stroški max 500€ in bencin pod 1000€. Popolna svoboda, lahko se spomnim zadnjo minuto it 1000km brez planiranja in to izvedem brez problemov. Res nima pospeškov pod 10s do 100km/h, a jih z otrokom v avtu sploh ne rabim.
Prava stvar za večino je še vedno le ena (po 10 letih Tesle in še 10 let se ni/ne bo nič bistveno spremenilo), ko pa bom podobno zadevo dobil za primerljiv denar pa ne bom imel problema prešaltat. Razvoj pa mora it naprej, da prodaja sledi in elektrika ima prostor v avtomobilu, a fosirat pure EV je en BS.
Magic
WarpedGone ::
Bigwhale:
Kako simptomatično ... kaj želim povedat, sm povedal s prvim stavkom:
In zelo jasen odgovor je, da filajo na čistonavadnih parkirplacih, katere imajo že opremljene z 240V štekarji, doma in po službah.
Da so štekarji že tam, gre zahvala problemom ICE mašin v mrazu. Nekaj kar se ful poudarja pri BEV je še večji problem pri ICE.
Ne razumem kaj sploh zelis povedati?
Kako simptomatično ... kaj želim povedat, sm povedal s prvim stavkom:
Nekaj strani nazaj se je nekdo tule spraševal (morda vostok?) kako Švedom uspeva živet s takšno količino EVjev v njihovem mrazu, kje filajo ipd.
In zelo jasen odgovor je, da filajo na čistonavadnih parkirplacih, katere imajo že opremljene z 240V štekarji, doma in po službah.
Da so štekarji že tam, gre zahvala problemom ICE mašin v mrazu. Nekaj kar se ful poudarja pri BEV je še večji problem pri ICE.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Pa kakšne probleme ima ICE zaradi mraza? A to da se vsedeš v mrzel avto??? Jaz pri -15°C nisem imel nobenih problemov letos pri dveh domačih avtomobilih. Mraz je bil zjutraj tolk velik problem, da se mi avta zvečer še v toplo garažo ni dal zapelat...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
kow ::
Sem koncno tudi jaz poizkusil elektricnega. Vozil sem Smarta in Renault Zoe (Avant2Go). Meni je nedoumljivo, da sploh se obstajajo skeptiki.
Za Slovenijo potrebujemo range cirka 400km. Za drugi avto je verjetno ze 200 - 250 km dovolj. Prodajali se bodo kot vroce zemljice. Tudi, ce bodo drazji od bencinarjev/dizlov, enostavno so superiorni.
@Magic1
Se nikoli v zivljenju se nisem nenadoma usedel v avto in zapeljal vec kot 200km.
Za Slovenijo potrebujemo range cirka 400km. Za drugi avto je verjetno ze 200 - 250 km dovolj. Prodajali se bodo kot vroce zemljice. Tudi, ce bodo drazji od bencinarjev/dizlov, enostavno so superiorni.
@Magic1
Se nikoli v zivljenju se nisem nenadoma usedel v avto in zapeljal vec kot 200km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
... sam še to manjka
Za Slovenijo potrebujemo range cirka 400km. Za drugi avto je verjetno ze 200 - 250 km dovolj. Prodajali se bodo kot vroce zemljice. Tudi, ce bodo drazji od bencinarjev/dizlov, enostavno so superiorni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Pa kakšne probleme ima ICE zaradi mraza?
Vprašaj švede kak problem rešujejo. In zakaj webasto ni dost dober za samo ogrevanje. Zna bit par jurjev za webasto več kot simpl šteker na kolu pred hiši.
Meni je nedoumljivo, da sploh se obstajajo skeptiki.
Skeptiki so redki.
Pljuvanje in klatenje bedarij ni skepticizem ampak samo pljuvanje in klatenje bedarij. Ter ohranjanje ega v lastnih očeh, kako se z določenimi osebki nikakor ne smeš strinjat. No matter what.
Tudi, ce bodo drazji od bencinarjev/dizlov, enostavno so superiorni.
Da je neki bolje kot to kar sm komaj kupu?
Da je nekaj bolše kot bmw na plakatih, reklamah?
Imposibru! napad na moje mnenje!
V end game bo EV cenejši od ICE ropotul. Odprta zgodba je samo al bo današnjim avtorjem ICE ropotul uspelo presedlat na takšne od ICE cenješe EV al ne. Tle nujno zaideš na mehanizme funkcioniranja velikih konglomeratov.
Veliko je tut zanašanja na magični napredek in nižanje cen ki se menda dogaja kr sam od sebe, samo počakat je treba. Da je za prodajo X avtomobilov potrebno teh X avtomobilov najprej izdelat, in izdelat tut vse njihove sestavne dele je pa že itak nedumljivo za praktično 99,99% folka. Avtomobili v njihovem svetu nastanejo v avtosalonih, točno takrat in točno v takšni cifri kot je "povpraševanja".
Na kratko: folk je zabit.
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
Sam nekaj sem hotu pripomnit. IMO bo prihodnost EV firm, predvsem bazirala na tem, kdo ima boljšo fabriko baterij. Vse ostalo je ali bo off the shelf.
Zato pa dirka Formulo E vsak ki ima 5 minut časa.
Zato pa dirka Formulo E vsak ki ima 5 minut časa.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Okapi ::
Seveda se motiš. Akumulatorji bodo to, kar je sedaj bencin. Eni sicer razlagajo, da je v Avstriji boljši kot v Sloveniji, in pri Essu boljši kot pri Petrolu, večina pa se na to požvižga. Avte bodo ljudje še naprej izbirali po enakih merilih, kot doslej - (v naključnem vrstnem redu) cena, zmogljivost, oblika, velikost, varnost, servisno omrežje, prestiž ...
Okapi ::
Ker se tehnologija pač še razvija in trenutno akumulatorji še preveč vplivajo na ceno avta.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Tudi, ce bodo drazji od bencinarjev/dizlov, enostavno so superiorni.
Da je neki bolje kot to kar sm komaj kupu?
Da je nekaj bolše kot bmw na plakatih, reklamah?
Imposibru! napad na moje mnenje!
Ti zivis v enem take vzporednem vesolju. :> Eni smo ze precejkrat rekli, da so EVji precej boljsi ICEjev ampak imajo trenutno se nekaj tezav. V nekaterih primerih je to samo cena, zal. :) Pac, mal je glupo dat 35 jurjev za slabo opremljenega 'cliota'.
WarpedGone ::
Eni smo ze precejkrat rekli
Eni ste že precejkrat marsikaj rekli, pa takoj nato to pozabl in rekl neki druzga.
Kolk ljudi predstavljaš s svojo množino? Si uspel prebrat kaj smo hotu zgoraj povedat?
Ker se tehnologija pač še razvija in trenutno akumulatorji še preveč vplivajo na ceno avta.
Evo, EV, kjer so baterije kot bencin: Introducing the Hilarious Mercedes Electric Car Powered By AA Batteries
Manj absurden EV ima polnilne baterije, katere je treba kupt mal drugač, kot je praksa nakupa bencina. Razen če gledaš TCO ampak tam se pa takoj obrne ploščo in začne utrujat, da folk ne kupuje glede na TCO ampak nabavno ceno.
Kar pomeni, da ne primerjaš cene bencina ampak ceno praznega tanka. Da bo cena pol kile plastike nižja od cene 100kWh baterij... hja, tut nafta je ponekod cenejša od vode ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Okapi ::
Sploh ne primerjam cene, ampak pomen, ki ga ljudje pripisujejo posamezni lastnosti ali delu avta ob nakupu. Nikogar ne briga, kakšne znamke varnostni pas je notri. In nikogar ne bo zanimalo, kdo dela akumulatorje. Pomemben je samo doseg in cena. Tovarne baterij bodo pač večale proizvodne zmogljivosti, kot se bo večalo povpraševanje. Ko bo cena dovolj nizka, bo ljudi nehalo zanimati tudi to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
specing ::
hahahaha AA celice, super!
Sicer je pa za EV za večino ljudi zadosti že 15kWh baterij (100 km mestnega dosega). Tisto z >500km dosega je samo propaganda naftarjev, da bi zatrli povpraševanje po električnih vozilih.
15kWh li-ion celic trenutno stane okoli 4000 eur. Dodate še 1000 za ostale potrebščine in dobite baterijo za 5000 eur. Avto zgrajen na tem je pa še +5000 eur.
Dodate še profit in imate EV za 15000 eur naprej.
Sicer je pa za EV za večino ljudi zadosti že 15kWh baterij (100 km mestnega dosega). Tisto z >500km dosega je samo propaganda naftarjev, da bi zatrli povpraševanje po električnih vozilih.
15kWh li-ion celic trenutno stane okoli 4000 eur. Dodate še 1000 za ostale potrebščine in dobite baterijo za 5000 eur. Avto zgrajen na tem je pa še +5000 eur.
Dodate še profit in imate EV za 15000 eur naprej.
Nikec3 ::
hahahaha AA celice, super!
Sicer je pa za EV za večino ljudi zadosti že 15kWh baterij (100 km mestnega dosega). Tisto z >500km dosega je samo propaganda naftarjev, da bi zatrli povpraševanje po električnih vozilih.
15kWh li-ion celic trenutno stane okoli 4000 eur. Dodate še 1000 za ostale potrebščine in dobite baterijo za 5000 eur. Avto zgrajen na tem je pa še +5000 eur.
Dodate še profit in imate EV za 15000 eur naprej.
Glede tega se motiš. 15 kWh ni dovolj. Ljudje hočejo neodvisnost in svobodo, pa tudi če jo uporabljajo 2x na leto.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"