» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
370 / 1190
»»

Kebo ::

Dvesto let nazaj je 70% ljudi delal na njivi, pa nimamo danes trume in trume brezposelnih kmetov, stvar se z leti poštima in ljudje se prilagodijo spremembi.

-valvoline- ::

Kebo je izjavil:

Dvesto let nazaj je 70% ljudi delal na njivi, pa nimamo danes trume in trume brezposelnih kmetov, stvar se z leti poštima in ljudje se prilagodijo spremembi.

Povsem narobe primerjava, takrat je vsak tehnoloski napredek pomenil nova delovna mesta, danes pa tehnoloski napredek ponavadi pomeni avtomatizacija in odpuscanje.

Zgodovina sprememb…

Kebo ::

Tudi takrat so se izgubljala delovna mesta, navsezadnje je zaradi pomanjkanja delovnih mest (tudi drugih razlogov) odšlo v tujino 300.000 Slovencev ob začetku 20. stoletja. Ampak na dolgi rok je pa to samo +

7982884e ::

tehnoloski napredek ni nikoli pomenil novih delovnih mest, v preteklosti se je samo druzba znala prilagodit in preselit v druge panoge, danes pac ne, ker gre prehitro in ker gre na podrocja intelektualnih sihtov.
milijoni brezposelnih voznikov je pa dobra stvar, ce jih nadomesti masina. pomeni, da bodo ti milijoni primorani dobiti druge sluzbe in tako bo doprinos druzbi se vecji.

hammock ::

RedDrake je izjavil:

ICE avti s pospeski okoli 6s do 100km/h pijejo 10 litrov bencina na sto, liter gor ali dol.


Če ga peljem tako kot bi Teslo za 550km dosega, potem kuri ~6,5 pa je navaden turbobencinar.
Če ga peljem normalno, ima porabo 9-9,5, če ga peljem kot se za 300KM avto spodobi, potem gledamo števlike 15+.
Ampak poraba mi ni bistvena, samo je kul vedet, da se s 70L kestlom gladko odpeljem 1000km po AC ...

Ce tisis Teslo kolikor dopusca promet, bo se vedno pokurila zanemarljivo malo evrov.

Vidis, meni zadostuje, da 'natankam' za 200 km stroma, ker zivim 35 min od letalisca Graz. Vsakemu svoje ;)

-valvoline- ::

hammock je izjavil:

RedDrake je izjavil:

ICE avti s pospeski okoli 6s do 100km/h pijejo 10 litrov bencina na sto, liter gor ali dol.


Če ga peljem tako kot bi Teslo za 550km dosega, potem kuri ~6,5 pa je navaden turbobencinar.
Če ga peljem normalno, ima porabo 9-9,5, če ga peljem kot se za 300KM avto spodobi, potem gledamo števlike 15+.
Ampak poraba mi ni bistvena, samo je kul vedet, da se s 70L kestlom gladko odpeljem 1000km po AC ...

Ce tisis Teslo kolikor dopusca promet, bo se vedno pokurila zanemarljivo malo evrov.

Vidis, meni zadostuje, da 'natankam' za 200 km stroma, ker zivim 35 min od letalisca Graz. Vsakemu svoje ;)

Jap, ker bo nekdo drug placal zate.

Utk ::

Tudi na elektriki je skoraj polovica davka, pa je vseeno cenejsa od goriva. To je jasno ze iz fizike, cenejsa pridelava, cenejsi prenos in vecji izkoristek v avtu. Res ni neka znanost. Pa se arabce prisilimo, da zacnejo kaj delat namesto da se v luft mecejo.

-valvoline- ::

7982884e je izjavil:

tehnoloski napredek ni nikoli pomenil novih delovnih mest, v preteklosti se je samo druzba znala prilagodit in preselit v druge panoge, danes pac ne, ker gre prehitro in ker gre na podrocja intelektualnih sihtov.
milijoni brezposelnih voznikov je pa dobra stvar, ce jih nadomesti masina. pomeni, da bodo ti milijoni primorani dobiti druge sluzbe in tako bo doprinos druzbi se vecji.

Relativno dobro placan vozniski poklic bodo zamenjal za delo na tekocem traku, prodajalci, kot varnostniki itn. Seveda vse za minimalc ali manj.

Utk je izjavil:

Tudi na elektriki je skoraj polovica davka, pa je vseeno cenejsa od goriva. To je jasno ze iz fizike, cenejsa pridelava, cenejsi prenos in vecji izkoristek v avtu. Res ni neka znanost. Pa se arabce prisilimo, da zacnejo kaj delat namesto da se v luft mecejo.

Glej absolutnih zneskov za prevozen km. Lahko si strom sam *pridelas* ampak svoj delez za prevozen km pac si bos moral placat. Recimo 5e na 100km, saj EV bistveno bolj unicujejo ceste zarad teze.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

Relativno dobro placan vozniski poklic bodo zamenjal za delo na tekocem traku, prodajalci, kot varnostniki itn. Seveda vse za minimalc ali manj.
do takrat ko bodo vozniki mnozicno izgubljal sluzbe zaradi samovozecih avtov jih bodo tudi delavci za tekocim trakom in prodajalci. softver se je v zadnjih 5 letih naucil "videti" dokaj sposobno, kar je bil kar velik preboj za avtomatizacijo v tej smeri.

to prihaja, pa ce se na glavo postavis, pa tudi v osnovi ni nic slabega v tem.

jernejl ::

Ni dobro mešati avtonomnih vozil z električnimi. Tudi avtomobili na druge vrste goriv so lahko avtonomni.

Nikec3 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Say farewell to Model S 90D, say hello to Model S 100D
Nov rekorder med serijskimi EV po dosegu... 335 EPA milj, naših uporabnih ~550 km oz ene 650 po NEDC.

Napredek je zelo očiten, to so že res lepi dosegi.

100kWh baterijo so pri Tesli imeli v ponudbi že od poletja. Zdaj so dali zraven slabši motor ali pa omejili njegovo moč in dobili daljši doseg. To ni noben napredek.

Utk je izjavil:

Tudi na elektriki je skoraj polovica davka, pa je vseeno cenejsa od goriva. To je jasno ze iz fizike, cenejsa pridelava, cenejsi prenos in vecji izkoristek v avtu. Res ni neka znanost. Pa se arabce prisilimo, da zacnejo kaj delat namesto da se v luft mecejo.

Liter dizelskega goriva stane 1,2EUR, od tega gre 0,7EUR državi (pri bencinu še več). S tem narediš recimo 15km. In teh 5 centov na kilometer bo cesar slej ko prej pobral tudi, ko se boš peljal na kaj drugega kot na dizel ali bencin.
Pri izkoristku pa vseeno upoštevaj še dejstvo, da so baterije precej težje od goriva in da se energija troši tudi zaradi gretja in hlajenja baterij, nekaj malega pa še zaradi samopraznjenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

fpbs ::

2017 Chevy Bolt EV electric car wins North American Car of the Year award:
http://www.greencarreports.com/news/110...

-valvoline- ::

fpbs je izjavil:

2017 Chevy Bolt EV electric car wins North American Car of the Year award:
http://www.greencarreports.com/news/110...

....At a base price of $37,500 before incentives.... Ni navedeno ali je cena z davkom ali brez. Pac Klio for the rich people.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

hojnikb je izjavil:

tesla je ekonomična, dokler ni treba plačat za štrom :)


Strom je cenejsi od bencina. Vsaj zaenkrat.

hammock je izjavil:

100kWh te bo stalo 8-16e v Sloveniji, oziroma bistveno manj z lastno solarno elektrarno. S tem bos naredil 500km+.


Nevem, ce je solarna elekrarna v resnici nekaj kar se izplaca. A je ze kdo izracunal, koliko casa moras polnit Teslo preko solarnih panelov, da se ti povrne investicija? Samo za Teslin PowerWall das 5000 EUR, potem das se kar nekaj denarja za PV array. Ce imas 10kW array potem rabis 10 ur 100% output, da napolnis avto. Pri nas je pozimi to mission impossible.

-valvoline- ::

Meanwhile in india:
http://auto.ndtv.com/news/top-cng-cars-...
1 Lakh = cca 1500usd. Torej cng malcki od 4-7000 usd.

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

fpbs je izjavil:

2017 Chevy Bolt EV electric car wins North American Car of the Year award:
http://www.greencarreports.com/news/110...

....At a base price of $37,500 before incentives.... Ni navedeno ali je cena z davkom ali brez. Pac Klio for the rich people.


Bo treba pozorno brat :)

-valvoline- je izjavil:

Meanwhile in india:
http://auto.ndtv.com/news/top-cng-cars-...
1 Lakh = cca 1500usd. Torej cng malcki od 4-7000 usd.

Sam zaletet se ne z njim. Si pečen
http://www.globalncap.org/zero-stars-fo...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

fpbs je izjavil:

2017 Chevy Bolt EV electric car wins North American Car of the Year award:
http://www.greencarreports.com/news/110...

....At a base price of $37,500 before incentives.... Ni navedeno ali je cena z davkom ali brez. Pac Klio for the rich people.


Bo treba pozorno brat :)

-valvoline- je izjavil:

Meanwhile in india:
http://auto.ndtv.com/news/top-cng-cars-...
1 Lakh = cca 1500usd. Torej cng malcki od 4-7000 usd.

Sam zaletet se ne z njim. Si pečen
http://www.globalncap.org/zero-stars-fo...

Milijardo dokaj revnih indijcev zanima predvsem cena,obratovalni stroski in uporabnost, varnost je pac zadnja na spisku. Vsekakor si bol varen v tem kot na biciklu,skuterju ali rikso :)
Tile malcki majo porabo cca 3-4kg metana na 100km kar je po trenutnih cenah zemelskega plina pr geni 1.5-2e na 100km. Izpuh pa nekajkrat cistejsi k povprecen dizelski evropski malcek.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

in koliko je pump pri nas za cng ?
#brezpodpisa

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

in koliko je pump pri nas za cng ?

Jap, to je to, jaz cakam ze leta in leta na CNG omrezje. V MB so odprli polnilnico cena nazalost 2x tiste k jo ponuja GEN-i za gospodinjstva. Noben ne ponuja CNG kompresorje za domaco uporabo da si lahk sam doma filas iz plinskega omrezja.
Se LPG se je komaj zacel uveljavlja, CNGja nikjer ni tule pa sanjajo o elektricnih vozilih. Slovenija je pac vedno bila nazadnjaska in rigidna na tem podrocju, ni videt da se bo kaj spremenilo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Bdp se bo dvignil samo zato, ker bojo avti trajali dlje, z manj vzdrzevanja in cenejsim obratovanjem. Ce bi ostalo pri tem, bi se bdp seveda znizal, ne pa dvignil, ampak za racunat je, da bojo ljudje tretjino dohodka porabili za kaj bolj koristnega, po moznosti storitve doma ali okolici, tisti ki danes zivijo od tega, bojo pa imeli cas delat kaj bolj koristnega. Ce bojo avti sami vozili pa se bolj.

Da je ev tezji in bolj obremenjuje cesto, je itak smesno. Razlike je par sto kil, ne pa x20, kot pri kamionih. Tudi izkoristek zarad teze je ze vracunan v porabi, ni ga treba petkrat pristevat.

pegasus ::

Zanimivo ... Lažje probleme so že kvalitetno rešili, da vidimo zdaj, kaj bodo z baterijami pogruntali.

WarpedGone ::

Look in an electric vehicle on the roads right now, and you'll probably see a whole bunch of different components, all connected with thick orange-wrapped leads.


eGolf:



Tesla:

Zbogom in hvala za vse ribe

Mufasa ::

Utk je izjavil:

Bdp se bo dvignil samo zato, ker bojo avti trajali dlje, z manj vzdrzevanja in cenejsim obratovanjem.


Mislim da prav kmalu to ne bo....en kp ljudi daje po 15k+ za 5-10 let stare bmwje z 100k+ kilometri, namesto za nove dacie. Nvem kdo bo dajal tolko dnarja za tolk stare modele 3 in baterijo z med 40 do 80 % kapacitete , kjer bo pričakovana kapaciteta pri 15 let starosti...??
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

WarpedGone ::

en kp ljudi daje po 15k+ za 5-10 let stare bmwje z 100k+ kilometri,

Ta kup bo v bljižnji prihodnosti še večji na račun prodaje novih vozil.

Nvem kdo bo dajal tolko dnarja za tolk stare modele 3 in baterijo z med 40 do 80 % kapacitete

Tist, ki bo hotu z M3 služit denar.

baterijo z med 40 do 80 % kapacitete , kjer bo pričakovana kapaciteta pri 15 let starosti.

To maš kakšen resen vir al je vir tvoja lastna rit?
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

-valvoline- ::

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Najcenejsa rabljena pr nas. A kdo kupi?
;((:D
Ker butl bi dejansko skesiral taksno vsoto za rabljeno teslo z 100k+ on the clock? Zanimivo bi bilo pogledat kasne so izkusnje lastnikov k bi rad prodal svoj rabljen EV, se posebej tesle.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

tole je že ferrari money..
#brezpodpisa

jernejl ::

Utk je izjavil:

Bdp se bo dvignil samo zato, ker bojo avti trajali dlje, z manj vzdrzevanja in cenejsim obratovanjem. Ce bi ostalo pri tem, bi se bdp seveda znizal, ne pa dvignil, ampak za racunat je, da bojo ljudje tretjino dohodka porabili za kaj bolj koristnega

Treba bo ugotoviti, da je povprečna starost vozil v razvitih državah nižja kot v manj razvitih. Pa ne zato, ker bi avtomobili tam dotrajali kaj prej, ampak zato, ker ljudem tako ustreza. Ker si to lahko privoščijo. Ni pričakovati, da bi se vozni park z razvojem postaral, četudi bi avtomobili trajali dlje. To, da bi novi avtomobili trajali dlje, je pa tudi povsem iz trte zvito. Tudi današnji avtomobili lahko trajajo desetletja, samo vsake toliko časa je treba kaj zamenjati, in pri EV ne bo nič drugače. Sicer pa ni treba pogledati nič dlje kot denimo do bližnjega sodobnega pralnega stroja z električnim motorjem, da bi ugotovili, da so stvari nekoč zdržale celo dalj časa kot danes.

Prav tako bo treba ugotoviti, da so EV trenutno dražji od ICE, in da se bo v prihodnje tudi prevoz na elektriko podražil, ker bo država zahtevala svoje. Od tiste tretjine dohodka ne bo ostalo nič.

In še tretja ugotovitev, četudi bi ljudje zapravili manj denarja za prevoz, to še ne pomeni, da bi bil BDP zaradi tega kaj višji. BDP namreč meri to, kar ljudje ustvarijo, in ne tega, kar ljudje porabijo. Bo treba dokazati vpliv EV na produktivnost. Trenutno je za marsikoga negativen, ker bi moral zapravljati več časa za iskanje polnilnic in polnjenje avtomobila.

nekikr ::

-valvoline- je izjavil:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Najcenejsa rabljena pr nas. A kdo kupi?
;((:D
Ker butl bi dejansko skesiral taksno vsoto za rabljeno teslo z 100k+ on the clock? Zanimivo bi bilo pogledat kasne so izkusnje lastnikov k bi rad prodal svoj rabljen EV, se posebej tesle.

Ja, res, ker butl. No, in other news, kolega je kupil 10+ let star M3 lani konec leta (ne vem točno, ker ga nisem resno jemal). Z vsem, kabrio, ni da ni, samo pol milijona kilometrov. Bil je zelo vesel, ker se je zmenil za slabih 30k€. Baje ima že neko vrednost zaradi redkosti, ker sta taka le en ali dva pri nas. Ne jemljem ga več resno. Če bi mi rekel, da je dal zanj 3000€ bi ga vprašal, če je zmešan.
Kdo bo dal toliko za tako Teslo? Bedakov imaš cel kup, na srečo zapravljajo svoj denar.

Utk ::

Ce bo vse vec car sharinga, bojo avti zdrzali dlje in to z manj vzdrzevanja, ker jim bo to v interesu. Ce ne po letih, pa po kilometrih. Danes jim to ni v interesu, nikomur. Tudi avti bojo dosegli nivo kot racunalniki ali pa hladilniki, ki jih vec ne menjas, ker je nov boljsi, ampak ker je stari crknu, nov je pa cisto enak kot tist, ki si ga odpeljal na odpad. Zakaj bi potem menjal, ce ni treba.

Nikec3 ::

Povsem narobe primerjava, takrat je vsak tehnoloski napredek pomenil nova delovna mesta, danes pa tehnoloski napredek ponavadi pomeni avtomatizacija in odpuscanje.

Dokler ljudje svoj denar porabljajo (dokler obstaja inflacija) delovnih mest ne more zmanjkati. Avtomatizacija tukaj ne igra nobene vloge.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

BigWhale je izjavil:

hojnikb je izjavil:

tesla je ekonomična, dokler ni treba plačat za štrom :)


Strom je cenejsi od bencina. Vsaj zaenkrat.

hammock je izjavil:

100kWh te bo stalo 8-16e v Sloveniji, oziroma bistveno manj z lastno solarno elektrarno. S tem bos naredil 500km+.


Nevem, ce je solarna elekrarna v resnici nekaj kar se izplaca. A je ze kdo izracunal, koliko casa moras polnit Teslo preko solarnih panelov, da se ti povrne investicija? Samo za Teslin PowerWall das 5000 EUR, potem das se kar nekaj denarja za PV array. Ce imas 10kW array potem rabis 10 ur 100% output, da napolnis avto. Pri nas je pozimi to mission impossible.


Forget about it.
Ni šans.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

-valvoline- je izjavil:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Najcenejsa rabljena pr nas. A kdo kupi?
;((:D
Ker butl bi dejansko skesiral taksno vsoto za rabljeno teslo z 100k+ on the clock? Zanimivo bi bilo pogledat kasne so izkusnje lastnikov k bi rad prodal svoj rabljen EV, se posebej tesle.

Zanimivo je, da so bili zamenjani končniki in roke. Človek bi pričakoval, da bo obraba delov na EV manjša kot na ICE. Oh wait, večja masa...

Ce bo vse vec car sharinga, bojo avti zdrzali dlje in to z manj vzdrzevanja, ker jim bo to v interesu. Ce ne po letih, pa po kilometrih.

Morda se motim, ampak vsaj po mojih izkušnjah se avtomobili, ki so na posojo, menjajo nadpovprečno hitro. Tudi po kilometrih.

-valvoline- ::

https://techcrunch.com/2016/09/29/tales...

....Then, just as the car hit 200,000 miles, the range estimator became inaccurate. Though the car didn't actually lose any range, the estimator would say it could go another ten miles--and then power down. Tesla looked into the issue, and told Tesloop that there's a battery chemistry state that high-mileage cars go into, and the software isn't properly compensating for that change. There will be a firmware update in three months that will take care of the discrepancy, but Tesla just replaced the battery to solve the problem. "We got our 6% range back with the new battery," Sonnad said with a laugh. "But had the firmware been updated, we'd be fine and plugging along."....

Tole je najbl zanimiv del,tule smrdi da baterija ze spusca duso zato so jo tudi zamenjal. Baterijo na mobilcu sem mogu parkrat zamenjat tudi k softwerski ni kazalo nobenih znakov obrabe. baterija nafilana do konca, vse kaze da je baterija odlicna pa to, spraznila se je vcasih do 50 vcasih do 60% pol pa mrk. Resitev seveda menjava baterije.
Pr EVjih bo degradacija odvisna tudi od starosti baterije,vprasanje kaj se bo z kemijo noter v baterijami dogajal skozi leta uporabe (in neuporabe), verjetno prevozeni kilometri ne bodo tok pomembni
Anyway pohvalno in odlicen rezultat tudi ce je avto zgolj eno leto v uporabi.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

jernejl je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Najcenejsa rabljena pr nas. A kdo kupi?
;((:D
Ker butl bi dejansko skesiral taksno vsoto za rabljeno teslo z 100k+ on the clock? Zanimivo bi bilo pogledat kasne so izkusnje lastnikov k bi rad prodal svoj rabljen EV, se posebej tesle.

Zanimivo je, da so bili zamenjani končniki in roke. Človek bi pričakoval, da bo obraba delov na EV manjša kot na ICE. Oh wait, večja masa...

Ce bo vse vec car sharinga, bojo avti zdrzali dlje in to z manj vzdrzevanja, ker jim bo to v interesu. Ce ne po letih, pa po kilometrih.

Morda se motim, ampak vsaj po mojih izkušnjah se avtomobili, ki so na posojo, menjajo nadpovprečno hitro. Tudi po kilometrih.

Zanimiv podatek bi biv tudi povprecna zivljenska doba gum oz njihova obraba pr teslinih vozilih. Teza, navor..... Hmmm....

Zgodovina sprememb…

Utk ::

jernejl je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Najcenejsa rabljena pr nas. A kdo kupi?
;((:D
Ker butl bi dejansko skesiral taksno vsoto za rabljeno teslo z 100k+ on the clock? Zanimivo bi bilo pogledat kasne so izkusnje lastnikov k bi rad prodal svoj rabljen EV, se posebej tesle.

Zanimivo je, da so bili zamenjani končniki in roke. Človek bi pričakoval, da bo obraba delov na EV manjša kot na ICE. Oh wait, večja masa...

Ce bo vse vec car sharinga, bojo avti zdrzali dlje in to z manj vzdrzevanja, ker jim bo to v interesu. Ce ne po letih, pa po kilometrih.

Morda se motim, ampak vsaj po mojih izkušnjah se avtomobili, ki so na posojo, menjajo nadpovprečno hitro. Tudi po kilometrih.

Koncnike in roke se na nekaterih avtih stalno menja,na drugih pa nikoli. Nima veze z maso, zmeraj se lahko da not mocnejse. Zdaj so rentacarji iste stranke kot mi, samo stranke, ce si bos avto posojal direktno od proizvajalca, ali pa ce bo veliko strank rentacarjev, bo pa druga pesem. Takrat se bo servisiranje hitro zmanjsalo, tudi pri ice avtih se bi, ce bi prislo do tega. Ali bodo pa propadli, ce ne bojo znali tega naredit.

fpbs ::

jernejl je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Najcenejsa rabljena pr nas. A kdo kupi?
;((:D
Ker butl bi dejansko skesiral taksno vsoto za rabljeno teslo z 100k+ on the clock? Zanimivo bi bilo pogledat kasne so izkusnje lastnikov k bi rad prodal svoj rabljen EV, se posebej tesle.

Zanimivo je, da so bili zamenjani končniki in roke. Človek bi pričakoval, da bo obraba delov na EV manjša kot na ICE. Oh wait, večja masa...

Ta zgornji oglas je bil že nekajkrat spremenjen. Začetna prodajna cena je bila 75k€. V prvem oglasu je bilo tudi pod opombo, da je zamenjana baterija in motor. Kasneje je bilo to iz oglasa umaknjeno.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Nvem kdo bo dajal tolko dnarja za tolk stare modele 3 in baterijo z med 40 do 80 % kapacitete

Tist, ki bo hotu z M3 služit denar.


Taksisti? Al kako to mislis?

Nikec3 ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Nvem kdo bo dajal tolko dnarja za tolk stare modele 3 in baterijo z med 40 do 80 % kapacitete

Tist, ki bo hotu z M3 služit denar.


Taksisti? Al kako to mislis?

Avtomehaniki. Makes sense, oni ne bodo rabili dati nobenega denarja za Model 3, pa bodo vseeno služili na njih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Taksisti? Al kako to mislis?


Tesla Network

Musk on Tesla Network: "It's not Tesla vs. Uber, it's the people vs. Uber"
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Kaj bo prej - Muskova kolonija na Marsu ali tesle brez voznikov na cesti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Musk on Tesla Network: "It's not Tesla vs. Uber, it's the people vs. Uber"

Ah, to je pa njegov najbolj poceni PR do zdaj. In če na to padaš,...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

W1 je prepričan, da bo njegov model 3 sam vozil po cesti in mu služil denar.;)

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla may use autonomous driving to service its fleet and help with stress of Model 3 growth, says Tesla executive [Updated]


"Update: Tesla says that Rudat said jokingly and it’s not a product announcement – but we feel confident that it is based in some truth."

Tesla pravi, da se je sam hecal? :)

WarpedGone ::

Tesla pravi "it's not a product announcement".
Res tako zelo težko prebrat napisano in še citirano?
Zbogom in hvala za vse ribe

Mufasa ::

Ja lj, bojo pa enga prek študenta poslal da se usede v toj avto in ne gleda Harry Potterja med tem k se avto vozi v werkštat.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::

Glede kosmatega lončarja ... kaj je zdaj to zaena tišina glede polizdelkov, beta testa, potuhe, ogrožanja, ipd?
BW, okapi, nikec, bli ste zlo glasni, zdej pa tiho like nothing happened?
Sej se u bistvu ni, le še enkrat ste dokumentirano imeli narobe, kot že Nkrat prej, in Nkrat v prihodnje...

1. Tesla was proactive about considering inattentive drivers in Autopilot's development. NHTSA found that "it appears that over the course of researching and developing Autopilot, Tesla considered the possibility that drivers could misuse the system in a variety of ways," and that "the potential for driver misuse was evaluated as part of Tesla's design process and solutions were tested, validated, and incorporated into the wide release of the product."


2. The crash rate for Tesla Autopilot-equipped vehicles dropped about 40% compared to vehicles without the technology, according to NHTSA's analysis of mileage and airbag deployment for Tesla vehicles.




Naredil ste cel šitfest kako da itak je autopilot zmanjšal število nesreč, če se pa itak uporablja samo na avtocestah jada jada jada.
No, tut to ni res - sploh niso gledal al je avtopilot vklopljen ali ne - enostavo so prešteli km prevožene z vozil ki imajo zadevo vgrajeno in jih primerjal s kilometri vozil brez te zadeve vgrajene. In kljub temu je rezultat -40%. Pa verjetno AP ni ravno vedno vklopljen, tko da kadar je dejansko vklopljen, je redukcija nesreč še bistveno večja kot samo 40%.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Glede kosmatega lončarja ... kaj je zdaj to zaena tišina glede polizdelkov, beta testa, potuhe, ogrožanja, ipd?
BW, okapi, nikec, bli ste zlo glasni, zdej pa tiho like nothing happened?
Sej se u bistvu ni, le še enkrat ste dokumentirano imeli narobe, kot že Nkrat prej, in Nkrat v prihodnje...


Ne vem, kaj bluziš. Saj se ni nič spremenilo. Tip ni gledal na cesto in se je zabil. Zakaj ni gledal na cesto? Ker se je zanašal na avtopilota.

WarpedGone ::

See?
NHTSA pravi da ni prbolema, Okapi pravi da je.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

NHTSA v resnici pravi natanko to, kar smo tule ugotavljali, samo mogoče malo bolj vljudno.
Tesla's information about system limitations of Autopilot is "perhaps not as specific as it could be," the report said.
««
370 / 1190
»»