» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
369 / 1139
»»

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

jernejl:
Zanimivo je, da je servisni interval pri Tesli recimo eno leto oz. 20.000km (in sploh ni poceni),


Tolk o tem kdo laže.

Če laže Tesla, potem lažem tudi jaz.

thramos je izjavil:

jernejl je izjavil:

Tisti, ki kupujejo večje avte za 50 ali 100 tisoč eur (razred Tesle), se navadno ne vozijo le do bližnje trgovine, ali pa po mestu gor in dol.


Se res ne? Tisti, ki si jih lahko privoščijo si ponavadi lahko privoščijo tudi življenski slog brez nujnih avtomobilskih izletov na sever Nemčije oz. delat 200 km dnevno.

Zagotovo so tudi taki primeri, navadno pa so bolj premožni ljudje bolj mobilni od tistih, ki prodajajo žemljice v bližnji pekarni. Letališče pa tudi ni v vsaki ulici, da bi kar pred hišo vstopili na letalo in izstopili na cilju.
Če nič drugega, grejo namesto v službo na kavo v Benetke ali na shopping v Milano ali na Dunaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

marS ::

...no more heroes...
https://ilbis.com/

l0g1t3ch ::

Vozil BMW i3. Super avto, čeprav neobičajne oblike ampak še zdaleč ne grd.

Skratka všečkam celotno izkušnjo.

WarpedGone ::

marS je izjavil:

Modified Tesla Model S goes from 0-100 kph in an insane 2.1 seconds

Stvar je iz nove dirkalne 'serije' Electric GT Championship, krajše ElectricGT, ki naj bi štartala letos marca, na 7ih standardnih dirkališčih po svetu:
Plans a seven-race season, including events in Europe, America, and Asia. The announcement specifically mentions Barcelona, Donington, Mugello, and Estoril.


V prvi sezoni bodo samo Tesle, ker drugih primernih/primerljivih avtomobilov pač še ni. Če Porsche mogoče res rodi svojga "Mission E", bi pričakoval da ga bo kakšna ekipa uturila zraven. Drugih serijskih kandidatov pa niti v obliki koncepta še.
ElectricGT s firmo Tesla Motors nima nič, niti sponzorstva. Je povsem 'neodvisna' firma oz. privat organizirana reč.

Hehe, 10. marca lani, je bila napoved:
"The 10 teams and 20 cars that race in the first reason will race identical cars, similar to the street version. With 416 horsepower and 601 Nm of torque, there is no need to add anything to the motor.


Vmes je ven pršu P100D in je šla moč nad 700 HP, pogon pa na AWD.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

OSAKA (Reuters) - Panasonic Corp aims to extend its partnership with electric car maker Tesla Motors Inc beyond batteries and into self-driving technology, as the Japanese conglomerate continues to shift its focus to the automotive business.

The electronics maker has placed automotive applications at the center of a growth strategy that targets corporate clients at the expense of low-margin consumer goods, where low-cost Asian rivals have diminished the dominance of Japanese firms.

Panasonic is the exclusive supplier of batteries for Tesla's Model S, Model X and upcoming mass market Model 3, and plans to contribute $1.6 billion to Tesla's $5 billion battery factory.

"We are deeply interested in Tesla's self-driving system," Chief Executive Officer Kazuhiro Tsuga said in an interview on Thursday. "We are hoping to expand our collaboration by jointly developing devices for that, such as sensors."

One candidate would be so-called organic photoconductive film CMOS image sensors currently under development at Panasonic, which enable high-speed sensing of moving objects without distortion, Tsuga said.

Panasonic aims to add such technology to an automotive business that also includes cockpit displays and navigation systems. It targets annual sales of 2 trillion yen ($17.43 billion) for that business in the year through March 2019, from 1.3 trillion yen in the year ended March 2016.

As well as automotive, Panasonic and Tesla work together in solar energy. The Japanese firm last month said it plans to invest more than 30 billion yen in a Tesla factory making photovoltaic (PV) cells and modules.


Imho so bo v roku 5 let Tesla pripojil Panasonic, že danes je Tesla pol večja firma, pa glavna rast še pride.
Panasonic Market Cap: 26.13B for Jan. 18, 2017
Tesla Motors Market Cap: 38.44B for Jan. 18, 2017
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Si že nabavil delnice? P/E je pri nizkih 13.

Nikec3 ::

Imho so bo v roku 5 let Tesla pripojil Panasonic, že danes je Tesla pol večja firma, pa glavna rast še pride.

Vmes še Panasonic kupi Gorenje in imamo Teslo v Sloveniji. :))

Si že nabavil delnice? P/E je pri nizkih 13.

Višje kot bo Panasonic, težje ga bo Tesla kupila. Sicer močno dvomim, da bi Tesla izvedla ta prevzem, ima Panasonic preveč balasta, ki Tesle ne zanima. Mogoče da bi kupili od njih baterijski oddelek, ali pa se bo Panasonic v naslednjih letih povsem prestrukturiral.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

, ima Panasonic preveč balasta,

Beri zgoraj ...
as the Japanese conglomerate continues to shift its focus to the automotive business.

The electronics maker has placed automotive applications at the center of a growth strategy that targets corporate clients at the expense of low-margin consumer goods, where low-cost Asian rivals have diminished the dominance of Japanese firms.


Panasonic je v 'tranziciji', balast meče stran in obrača tanker v smer, kjer bo še zaslužek za njih. Prevzem (če bo) ne bo navaden nakup ampak bol združitev oz. izmenjava delnic v nekem dogovorjenem razmerju. SolarCity ni bil kupljen ampak pripojen z izdajo dodatnih delnic in pretopitvijo SCTY v TSLA. Tle bi blo neki podobnega.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Povsem pričakovano, da so oz. bodo proizvajalci baterij začeli vlagati v razvoj in proizvodnjo baterij za avtomobile, skladno s povečevanjem povpraševanja.
Nekateri sicer takemu scenariju niso verjeli, ampak trg kaže, da se to dogaja.

Okapi ::

SolarCity ni bil kupljen
Da ne boš že spet kakšne nove definicije besede izumil:D
Tesla je SolarCity kupil, samo da ne z gotovino, ker je itak nima. Vključno z vsemi njegovimi dolgovi.

WarpedGone ::

Če A kupi X, je moral ta X hkrati nek B prodat. Pomeni da B ima sedaj denar, nima več X.
Lastniki SCTY v to ne pašejo, ker so za svoje SCTY dobili TSLA.
Bili so lastniki prej in so lastniki sedaj, iste zadeve plus še nekaj zraven.

Tesla je SolarCity kupil, samo da ne z gotovino, ker je itak nima.


Tesla je ob koncu q3 2016 "sedel na 3.11 milijardah USD gotovine" i.e. likvidnih sredstev na bančnih računih.
Okapi, bolj ko si besen, večje bedarije klatiš.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Nehaj no, a ni že dovolj obširen ta tvoj slovar? Tesla je kupila SolarCity. Kako obračaš stavek je povsem nepomembno. Namesto denarja so jim pač dali lastne delnice kar ni nič posebnega ali novega.

WarpedGone ::

Tesla je kupila SolarCity.

Od koga?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

What Are the Benefits of Cash vs. Stock Merger?
V tem primeru je šlo za "Stock Merger", nakup je napačen pojem.
Ko se boste začel pravilno izražat, boste mel izpolnjene osnove za pravilno razumevanje stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

The typical stock market merger happens when a large company buys a smaller one as a way to grow the big business even larger.
Prej kot si boš nehal izmišljevati pomene vsem znanih besed, bolje bo.

WarpedGone je izjavil:

Tesla je kupila SolarCity.

Od koga?
Od bratrancev:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla je kupila SolarCity.

Od koga?

Od lastnikov. V zameno jim je dala lastne delnice. A ker to ni gotovina ne gre za nakup? Če v Hervisu z bonom kupim smučarsko kapo, sem jo kaj točno? Pripojil v zameno za bon? Kaj pa, če ne bi bil bedak in rekel, da je to nakup, kar tudi je? A je res treba za vsako besedo izumljati nov pomen?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Od bratrancev

Torej niso več lastniki zadeve?
So. You (both) fail.
Ko se nekaj proda, gre lastništvo stran.

Tule vidva izumljata nov pomen prodaje, ob kateri ostaneš lastnik.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

What Are the Benefits of Cash vs. Stock Merger?
V tem primeru je šlo za "Stock Merger", nakup je napačen pojem.
Ko se boste začel pravilno izražat, boste mel izpolnjene osnove za pravilno razumevanje stvari.


Uhm ... :) Zdej me pa resno skrbi za tvoje bralno razumevanje.

'Stock merger' je takrat, ko eno podjetje pripoji k sebi neko drugo podjetje. Pripojitve pa ne placajo z gotovino ampak z lastnimi delnicami, tukaj ni nic nenavadnega. Kupljeno podjetje preneha obstajati in vse obveznosti kupljenega podjetja prevzame podjetje, ki je opravilo nakup. Stvar je popolnoma enaka, kot ce bi slo za 'cash merger', samo placilno sredstvo je drugo. Pri stock mergerju se lastniski kapital firme, ki prevzame drugo firmo, zmanjsa. Enako, kot ce bi se ji zmanjsa kapital, ce nekaj kupi z denarjem.

Nehaj ze telovaditi s temi izrazi. :)

hojnikb ::

sj mogoce se bo warpy strezno, ko bo enkrat mel M3 ;)
#brezpodpisa

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Tule vidva izumljata nov pomen prodaje, ob kateri ostaneš lastnik.


:)) Nihce ni ostal lastnik podjetja Solar City, podjetje Solar City je prenehalo obstajati. Delnicarji Solar City so pa sedaj delnicarji Tesle. Iz vidika kapitala so na boljsem, kot so bili. Ce so pa na slabsem, potem so pa debili posebne sorte.

WarpedGone ::

Se prav so prodal in so še vedno lastniki.
Super biznis to.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Niso vec lastniki Solar Citija. Lastniki delnic Solar Citija so svoje delnice prodali Tesli. Tesla je pa delnice Solar Citya placala s svojimi delnicami, zato se je kapitalska vrednost firme ustrezno zmanjsala.

Govori se o 'mergerju' slo je pa v bistvu za 'acquisition'. Precej pogost pojav je, da recejo 'zdruzil smo se', zato da v oceh laikov in ST-inteligenzze stvar zgleda bolj prijazna.

"Niso nas kupil, zdruzil smo se!"
"Ja, pol pa svizec ..."

WarpedGone ::

Niso vec lastniki Solar Citija.


From wrong follows anything

Ampak zgleda je tut NHTSA čist u riti, nimajo treh čistih... kako bi sicer lahko tridli da Tesla's crash rate was reduced by 40% after introduction of Autopilot based on data reviewed by NHTSA


Uradni podatko požegnan s strani državne agencije.

Okapi, was sagst du?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Da so postali vozniki Tesle bolj previdni, odkar sta se dva ubila.>:D

Nikec3 ::

Precej pogost pojav je, da recejo 'zdruzil smo se', zato da v oceh laikov in ST-inteligenzze stvar zgleda bolj prijazna.

:))

Kakšna je pa to statistika če primerjamo z drugimi proizvajalci?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Drugi nimajo niti avtopilota niti ne zbirajo podatkov o prevozenih kilometrih. Ko oz. ce kdaj bojo, bo pa to res zanimivo.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Niso vec lastniki Solar Citija.


From wrong follows anything


Wrongs? Cigavih? Tvojih? Najbrz res. :)

SolarCity je sedaj subsidiary od Tesla Motors, Inc. Ne kotira vec na borzi. Lastnik Solar City je Tesla Motors in ne vec delnicarji Solar City-a. Delnicarjev Solar Citya vec ni. Njihove delnice je kupila Tesla.

WarpedGone ::

Say farewell to Model S 90D, say hello to Model S 100D



Nov rekorder med serijskimi EV po dosegu... 335 EPA milj, naših uporabnih ~550 km oz ene 650 po NEDC.

Audi bo moral dat ven novo slikco z večjo cifro, BMW pa it žicat kitajce kdaj bodo končno baterije cenejše ...
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Pomoje, da fulJ jokajo. Konec koncev imajo vsaj 15 milijard razlogov letno za to :)

jernejl ::

Nič novega torej. 100kWh baterijo pri Tesli ponujajo že kar nekaj časa.
BMW pa it žicat kitajce kdaj bodo končno baterije cenejše

BMW i3 s 33kWh baterijo stane tretjino cene Tesle s 100kWh. Upoštevaje subvencijo pa še manj.
Tako da, če rabiš baterijo, boš kupil BMW, ne Tesle. Bo ceneje.

Utk ::

Jap, trenutno je i3 skoraj najcenejši bmw, čez nekaj let bo pa najdražji. In vi mislite, da je vse super.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Jap, trenutno je i3 skoraj najcenejši bmw, čez nekaj let bo pa najdražji. In vi mislite, da je vse super.

Dvomim, da bo tako zelo priljubljen, da bi mu cena narasla na dvesto tisočakov.
Zna pa biti kaj dražji, če bo večje povpraševanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Say farewell to Model S 90D, say hello to Model S 100D



Nov rekorder med serijskimi EV po dosegu... 335 EPA milj, naših uporabnih ~550 km oz ene 650 po NEDC.

Audi bo moral dat ven novo slikco z večjo cifro, BMW pa it žicat kitajce kdaj bodo končno baterije cenejše ...

Napredek je zelo očiten, to so že res lepi dosegi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hammock ::

Meni je najbolj fascinantno kaksne performance dosegajo elektricni avti, hkrati pa se da z njimi zelo ekonomicno vozit ce zelis.

Tesla P100D ima 2,7s do 100km/h. To je rang najboljsih dvosedih supersportnikov na svetu, Tesla pa je sedan.

800 konjski bencinski motor ne more bit ekonomicen, 800 konjski elektromotor pa komot. Tu vidim pomembno dodano vrednost.

hojnikb ::

tesla je ekonomična, dokler ni treba plačat za štrom :)
#brezpodpisa

M-XXXX ::

hammock je izjavil:

Meni je najbolj fascinantno kaksne performance dosegajo elektricni avti, hkrati pa se da z njimi zelo ekonomicno vozit ce zelis.

Tesla P100D ima 2,7s do 100km/h. To je rang najboljsih dvosedih supersportnikov na svetu, Tesla pa je sedan.

800 konjski bencinski motor ne more bit ekonomicen, 800 konjski elektromotor pa komot. Tu vidim pomembno dodano vrednost.

Jaz pa tukaj ne vidim čisto nobenega pomena in dodano vrednost.

Da razložim zakaj: cilna publika takih avtov so ljudje, ki imajo toliko denarja, da jim je čisto vseeno ali avto kuri 5€/100km ali pa 50€/100km.

Kar naredi to nepomembno (s strani ekonomičnosti mislim) s strani preformanca seveda ne.

hammock ::

hojnikb je izjavil:

tesla je ekonomična, dokler ni treba plačat za štrom :)

100kWh te bo stalo 8-16e v Sloveniji, oziroma bistveno manj z lastno solarno elektrarno. S tem bos naredil 500km+.

8e me v avtu na bencin pelje 100km:P

M-XXXX je izjavil:

hammock je izjavil:

Meni je najbolj fascinantno kaksne performance dosegajo elektricni avti, hkrati pa se da z njimi zelo ekonomicno vozit ce zelis.

Tesla P100D ima 2,7s do 100km/h. To je rang najboljsih dvosedih supersportnikov na svetu, Tesla pa je sedan.

800 konjski bencinski motor ne more bit ekonomicen, 800 konjski elektromotor pa komot. Tu vidim pomembno dodano vrednost.

Jaz pa tukaj ne vidim čisto nobenega pomena in dodano vrednost.

Da razložim zakaj: cilna publika takih avtov so ljudje, ki imajo toliko denarja, da jim je čisto vseeno ali avto kuri 5€/100km ali pa 50€/100km.

Kar naredi to nepomembno (s strani ekonomičnosti mislim) s strani preformanca seveda ne.


Pocakaj pol leta. Chevy Bolt in Model 3 imata oba ~6s do 100km/h, pa sta financno dosegljiva ljudem, ki jim ni vseeno koliko 'pokurijo' (recimo moji malenkosti). Saj si bi lahko privoscil tankat V8, pa se mi zdi neumno. Raje prihranim denar in ga investiram drugam.

ICE avti s pospeski okoli 6s do 100km/h pijejo 10 litrov bencina na sto, liter gor ali dol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hammock ()

RedDrake ::

ICE avti s pospeski okoli 6s do 100km/h pijejo 10 litrov bencina na sto, liter gor ali dol.


Če ga peljem tako kot bi Teslo za 550km dosega, potem kuri ~6,5 pa je navaden turbobencinar.
Če ga peljem normalno, ima porabo 9-9,5, če ga peljem kot se za 300KM avto spodobi, potem gledamo števlike 15+.
Ampak poraba mi ni bistvena, samo je kul vedet, da se s 70L kestlom gladko odpeljem 1000km po AC ...

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Stevilo Tesel, ki vozijo po cestah in stevilo kilometrov, ki jih je prevozil posamezen avto je pac premajhno za izpeljevanje nekih dolgorocnih statistik in zakljuckov.

Lepo, da se strinjaš. Bom citiral samega sebe:
Lahko se zgodi, da se stvar po šestih letih starosti totalno zlomi in začne kapaciteta drastično padat proti 0 in bo imel okapi prav.
Ampak tut vesoljci lahko obstajajo. Problem je da prvega ne drugea še nihče ni videl.


Podatki so kakršni so. Ampak so in nekaj že kažejo.
Poleg njih obstajajo še podatki za roadsterje, ki so štartali leta 2009 in kažejo da:
- se baterije držijo bolje od takratnih uradnih napovedih (70% čez 7 let)
- se baterije v Model S v prvih letih delovanja obnašajo bolje, kot se je baterija v roadsterij

Oboje je pozitiven znak, ki jemlje sapo iz jadr "fpbsov", baterija bo problem če nas čaka black-swan-event i.e. da se bo upad kondicije drastično pohitril po nekih X letih, katerih še nismo dosegl.
Seveda bo dokončni sodnik čas, ki bo pokazal ali se bo tak dogodek zgodil ali ne ampak danes ni nobene osnove o takšnem dogodku sploh resno debatirat. Podatkov, ki bi nanj kazali, ni. Podatki ki so, kažejo praktično enako kapaciteto avtomobila kot ko je bil nov.

Predno kdo začne skakat kako je 6% upada dosega ful velik, ga bom spomnil da je to razlika v dosegu med 106kmh in 109kmh.

Želil po 330k prevoženih kilometrih imet enak doseg ko z novim avtomobilom? Nič lažjega, vozi za mišji K počasneje.

Kar se tice degradacije bo zagotovo najbolj pomembna lokalna klima, temperature poleti in se posebej pozimi. Pa tudi to al bo avto v garazi ali zunaj. Pr temperaturah pod -15 verjetno se najbolj kakovostne baterije bodo relativno hitro pokleknile. Men so akuji vedno crkoval pozimi, pa tudi baterije z mobilcev in prenosnika. Well time will tell. Tapravi test za baterije bi biv pr kasnem polarnem obmocju, recimo sibir, aljaska itn...

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

-valvoline- je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Stevilo Tesel, ki vozijo po cestah in stevilo kilometrov, ki jih je prevozil posamezen avto je pac premajhno za izpeljevanje nekih dolgorocnih statistik in zakljuckov.

Lepo, da se strinjaš. Bom citiral samega sebe:
Lahko se zgodi, da se stvar po šestih letih starosti totalno zlomi in začne kapaciteta drastično padat proti 0 in bo imel okapi prav.
Ampak tut vesoljci lahko obstajajo. Problem je da prvega ne drugea še nihče ni videl.


Podatki so kakršni so. Ampak so in nekaj že kažejo.
Poleg njih obstajajo še podatki za roadsterje, ki so štartali leta 2009 in kažejo da:
- se baterije držijo bolje od takratnih uradnih napovedih (70% čez 7 let)
- se baterije v Model S v prvih letih delovanja obnašajo bolje, kot se je baterija v roadsterij

Oboje je pozitiven znak, ki jemlje sapo iz jadr "fpbsov", baterija bo problem če nas čaka black-swan-event i.e. da se bo upad kondicije drastično pohitril po nekih X letih, katerih še nismo dosegl.
Seveda bo dokončni sodnik čas, ki bo pokazal ali se bo tak dogodek zgodil ali ne ampak danes ni nobene osnove o takšnem dogodku sploh resno debatirat. Podatkov, ki bi nanj kazali, ni. Podatki ki so, kažejo praktično enako kapaciteto avtomobila kot ko je bil nov.

Predno kdo začne skakat kako je 6% upada dosega ful velik, ga bom spomnil da je to razlika v dosegu med 106kmh in 109kmh.

Želil po 330k prevoženih kilometrih imet enak doseg ko z novim avtomobilom? Nič lažjega, vozi za mišji K počasneje.

Kar se tice degradacije bo zagotovo najbolj pomembna lokalna klima, temperature poleti in se posebej pozimi. Pa tudi to al bo avto v garazi ali zunaj. Pr temperaturah pod -15 verjetno se najbolj kakovostne baterije bodo relativno hitro pokleknile. Men so akuji vedno crkoval pozimi, pa tudi baterije z mobilcev in prenosnika. Well time will tell. Tapravi test za baterije bi biv pr kasnem polarnem obmocju, recimo sibir, aljaska itn...


A ti veš, da je v evropi najbolj pordanih Tesel na Norveškem?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

-valvoline- ::

vostok_1 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Stevilo Tesel, ki vozijo po cestah in stevilo kilometrov, ki jih je prevozil posamezen avto je pac premajhno za izpeljevanje nekih dolgorocnih statistik in zakljuckov.

Lepo, da se strinjaš. Bom citiral samega sebe:
Lahko se zgodi, da se stvar po šestih letih starosti totalno zlomi in začne kapaciteta drastično padat proti 0 in bo imel okapi prav.
Ampak tut vesoljci lahko obstajajo. Problem je da prvega ne drugea še nihče ni videl.


Podatki so kakršni so. Ampak so in nekaj že kažejo.
Poleg njih obstajajo še podatki za roadsterje, ki so štartali leta 2009 in kažejo da:
- se baterije držijo bolje od takratnih uradnih napovedih (70% čez 7 let)
- se baterije v Model S v prvih letih delovanja obnašajo bolje, kot se je baterija v roadsterij

Oboje je pozitiven znak, ki jemlje sapo iz jadr "fpbsov", baterija bo problem če nas čaka black-swan-event i.e. da se bo upad kondicije drastično pohitril po nekih X letih, katerih še nismo dosegl.
Seveda bo dokončni sodnik čas, ki bo pokazal ali se bo tak dogodek zgodil ali ne ampak danes ni nobene osnove o takšnem dogodku sploh resno debatirat. Podatkov, ki bi nanj kazali, ni. Podatki ki so, kažejo praktično enako kapaciteto avtomobila kot ko je bil nov.

Predno kdo začne skakat kako je 6% upada dosega ful velik, ga bom spomnil da je to razlika v dosegu med 106kmh in 109kmh.

Želil po 330k prevoženih kilometrih imet enak doseg ko z novim avtomobilom? Nič lažjega, vozi za mišji K počasneje.

Kar se tice degradacije bo zagotovo najbolj pomembna lokalna klima, temperature poleti in se posebej pozimi. Pa tudi to al bo avto v garazi ali zunaj. Pr temperaturah pod -15 verjetno se najbolj kakovostne baterije bodo relativno hitro pokleknile. Men so akuji vedno crkoval pozimi, pa tudi baterije z mobilcev in prenosnika. Well time will tell. Tapravi test za baterije bi biv pr kasnem polarnem obmocju, recimo sibir, aljaska itn...


A ti veš, da je v evropi najbolj pordanih Tesel na Norveškem?

Norveska nima nekih hudih mrazov pozimi, vsaj kok je men znano. Pac primorsko obmocje, poleti pa itak ni hudih vrocin.
Zdele pr nas je -10 recimo tam pa je prijaznih 2-3c.

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

100kWh te bo stalo 8-16e v Sloveniji, oziroma bistveno manj z lastno solarno elektrarno. S tem bos naredil 500km+.

8e me v avtu na bencin pelje 100km:P

8€ te v ICE avtu z 800 konji pelje kvečjemu 30 km.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

@valvoline

No ok, naeloma imaš prav, obalni deli niso neka sibirija, notranjost mogoče, ampak point being, je vsekakor hladnejša država in nižje temperature se dokaj vlečejo. Te hipne špice pa niso toliko pomembne.
Pri nas pa bo kmalu konec.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

-valvoline- ::

Na vsakih 100km prevozenih evo naj bo povprecna poraba 8l oz ene 10e drzava pobere dobrih 7e. Mimo tega dejstva ne gre. Al bos mel EV ali kocijo nekdo bo tega moral placat. Sramotno je da bogati kupci EVjev zaenkrat ne placujejo svoj delez. Navadna svinjarija.
Nimam nic proti EV, ce je to res prava alternativa potem takoj pravila in prispevki kot za vse ostale. Na prevozen KM tolko in tolko davkov (by the way EVji unicujejo ceste saj so v povprecju precej bl tezki k klasika), takoj ukinitev vseh subvencij za nakup in proizvodnjo, ter ukinitev ostalih ugodnosti.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Elektricni in se bolj avtonomni avti bi toliko dvignili bdp, da bi malo manj trosarin zlahka nadomestili. Verjetno strosek na 100 ne bo bistveno nizji cez cas, bo pa bolje porabljen, in avti bojo boljsi.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Elektricni in se bolj avtonomni avti bi toliko dvignili bdp, da bi malo manj trosarin zlahka nadomestili. Verjetno strosek na 100 ne bo bistveno nizji cez cas, bo pa bolje porabljen, in avti bojo boljsi.

In kako bodo dvignal bdp ce so oprosceni dajatev in so delezni sramotnih subvencij? Pac ce je nekdo tolko bogat da si lahko privosci EV podaljsek bo placal polno ceno z vsemi davki noter, pa se primeren znesek za prevozen KM. Vse ostalo je prazno nakladanje. Na kurilc se ne smes furat, drzava je lacna i pohlepna, ceprav te tudi na kurilcu opali z 100% davkom. Tle pa bi se bogatuni fural zastojn.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

BDP bi se dvignil, ker, kot pravijo, bi snažilka vmes, ko se vozi v službo, sicer lahko vožnjo prepustila avtonomnemu vozilu, sama pa bi lahko v tistih dveh urah vožnje pisala maile in programirala. Tako kot poljubni delavec za tekočim trakom ali nek drug povprečni Janez.

-valvoline- ::

nekikr je izjavil:

BDP bi se dvignil, ker, kot pravijo, bi snažilka vmes, ko se vozi v službo, sicer lahko vožnjo prepustila avtonomnemu vozilu, sama pa bi lahko v tistih dveh urah vožnje pisala maile in programirala. Tako kot poljubni delavec za tekočim trakom ali nek drug povprečni Janez.

Hahaha :D
Z AP lahko opremis vsako vozilo ce le pride do tega, tudi Fordov T model. Pac SW par motorckov in primeren HW zadeva resena.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

taka tehnologija ima dosti bolj komplicirano delovanje na sirso druzbo in ekonomijo kot pa samo to, kar ste nasteli. recimo avtonomni, elektricni avti (skozi obdobje nekaj desetletij, recimo) lahko izboljsajo mobilnost ljudi, kar zvisa BDP. promet je bolj fluiden, nesrec je manj, mobilnost je vecja. ljudje, ki v avtu dnevno prezivijo 1-2 uri, ne bodo vec prikrajsani za ves ta cas. drugacni nacini lastnistva avtov, manjse zavarovalnine in manjsi stroski voznje recimo pomenijo manjse skupne stroske za voznike in vecjo kupno moc zanje. itd itd itd.

-valvoline- ::

7982884e je izjavil:

taka tehnologija ima dosti bolj komplicirano delovanje na sirso druzbo in ekonomijo kot pa samo to, kar ste nasteli. recimo avtonomni, elektricni avti (skozi obdobje nekaj desetletij, recimo) lahko izboljsajo mobilnost ljudi, kar zvisa BDP. promet je bolj fluiden, nesrec je manj, mobilnost je vecja. ljudje, ki v avtu dnevno prezivijo 1-2 uri, ne bodo vec prikrajsani za ves ta cas. drugacni nacini lastnistva avtov, manjse zavarovalnine in manjsi stroski voznje recimo pomenijo manjse skupne stroske za voznike in vecjo kupno moc zanje. itd itd itd.

Jap, in milijone brezposelnih voznikov. Prihoda AP se itak najbolj veselijo avtoprevozniki (in teroristi)

Zgodovina sprememb…

««
369 / 1139
»»