Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

nekikr ::
Daj še za Spodnji Duplek podatke, da bo bolj rumeno. Pa začni s kakšnim še bolj rumenim naslovom no, tole ti ni čisto nič podobno.

WarpedGone ::
Js sm dal za ameriko, ti pa daj še za svoj duplek.
Pa razloži še kako se v tvoji glavi 100 primerja z milijonom.
Lahko ti pa še kak vojak ST inteligenze priskoči na pomoč. Sej vas je veliko.
Pa razloži še kako se v tvoji glavi 100 primerja z milijonom.
Lahko ti pa še kak vojak ST inteligenze priskoči na pomoč. Sej vas je veliko.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::
Le kam so vsi kupci šli, že dolgo tega?
Na Nizozemsko ziher ne.
vir: http://www.acea.be/uploads/press_releas...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Js sm dal za ameriko, ti pa daj še za svoj duplek.
Pa razloži še kako se v tvoji glavi 100 primerja z milijonom.
Lahko ti pa še kak vojak ST inteligenze priskoči na pomoč. Sej vas je veliko.
Ja, prodaja avtomobilov je padla 'across the board'. Pa ne zaradi Tesle. Tesle sploh ni na lestvici, ker pac ne dajejo stevilk ven tako kot drugi, al ker so premalo prodali, da bi lahko kaksne konkretne zakljucke delali?

WarpedGone ::
Pa ne zaradi Tesle.
Je pa Tesla sumljivo odporna na ta padec in raste z več deset odstopno stopnjo.
Še vedno, že 4 leta zapored, nonstop.
Tesle sploh ni na lestvici, ker pac ne dajejo stevilk ven tako kot drugi, al ker so premalo prodali, da bi lahko kaksne konkretne zakljucke delali?
Resno ne veš odgovora?
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::
Saj taki mali firmi ni problem rasti.
Ampak njihova letna proizvodnja je komaj dnevna proizvodnja enega večjih ostalih...
Pač nišni produkt kot Ferrari, sam da je cenejši...
A je kdo mogoče izračunal koliko je ogljični podpis Tesle? Za Priusa so izračunali, da se splača šele po 300.000 prevoženih kilometrov...
Ampak njihova letna proizvodnja je komaj dnevna proizvodnja enega večjih ostalih...
Pač nišni produkt kot Ferrari, sam da je cenejši...
A je kdo mogoče izračunal koliko je ogljični podpis Tesle? Za Priusa so izračunali, da se splača šele po 300.000 prevoženih kilometrov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::
Saj taki mali firmi ni problem rasti.
Povej to Fiskerju, Vectorju, Deloreanu, Tuckerju, ... just to name a few po tvoje totalno nesposobnih poskusov rasti iz nule, kjer ne le da ni bilo rasti ampak je bil bankrot.
Pa razloži zakaj takega uspeha ne deli praktično noben drug majhen proizvajalec avtomobilov.
Če že maš teorijo, je lepo da drži vodo vsaj tako dobro kot rešeto...
Zbogom in hvala za vse ribe

stjan ::
warpi, DeLorean, ki si ga omenil je bil inženir, ni bil gobcač in ni znal prodati avtomobila (ki je bil predober za trg).
Musk pa se iz tehnika spreminja v gobcača in je samo vprašanje časa kdaj ga bodo ljudje spregledali.
Potem bo pa konec visokoletečih idej o osvajanju Marsa in prodajanju predragih ne pretirano kvalitetnih avtomobilov.
S svojim pisanjem pa firmi Tesla ne delaš koristi, kvečjemu obratno :(
Musk pa se iz tehnika spreminja v gobcača in je samo vprašanje časa kdaj ga bodo ljudje spregledali.
Potem bo pa konec visokoletečih idej o osvajanju Marsa in prodajanju predragih ne pretirano kvalitetnih avtomobilov.
S svojim pisanjem pa firmi Tesla ne delaš koristi, kvečjemu obratno :(

VaeVictis ::
Za vsak uspešen Apple je obstajal neuspešen Osborne Computer Corporation, Palm Inc., ...
Za vsak uspešen BMW je obstajal neuspešen Wartburg, Trabant, (Tesla
), ...
Za vsak uspešen BMW je obstajal neuspešen Wartburg, Trabant, (Tesla

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()

Okapi ::
Palm je bil čisto uspešen. Ali pa recimo Nokia. Ni bil pa večno uspešen, kot tudi Apple skoraj sigurno ne bo, niti Tesla. Bodo prišli ven pol cenejši kitajski električni avti in bo kar naenkrat tudi Tesla v težavah. Ali pa bo mogoče kdo drug pred Teslo naredil pravi samodejni avto, tak, ki bo smel sam vozit otroke v šolo. Stvari se lahko hitro obrnejo. Ali pa se bo samo Musk naveličal električnih avtov in prodal Teslo Volkswagnu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::
Precej prazna statistika, ki pove edino to, da je uspeh hudimano redka stvar.
Ker je to praktični edini glavni cilj vseh ki probajo, je komot zaključit da je uspeh tudi hudimano težka zadeva.
Ampak te reči so vam interno itak jasne, ampak ker je uspešne treba pljuvat, saj tako v lastni očeh izpadeš manj nesposoben se pač pljuva.
Tesla bo ne/uspešno posloval naprej povsem neodvisno od mojih izvajanj.
Gobcači boste gobcali naprej, kogar pa zanima kaj se dejansko dogaja, lahko iz kupa neznank potegne par povzetkov:
- ja, skupen obseg prodaje običajnih vozil pada
- ja, tesla dosega močno rast
- posledica 1: brez tesle bi skupna prodaja padala še hitreje ali pa bi konkurenci prodaja padla za nekaj manj
Tesla bo v težavah, vsi ostali pa ne?
Tle je vaš osnovni disconnect z realnostjo. Večja ponudba (cenejših) električnih vozil najprej pomeni večje težave za vse proizvajalce ICE vozil.
Šele ko bo produkcija električnih vozil v rangu 10M letno, bo to mogoče pomenilo da bo kakšen proizveden Tesla mal dlje čakal na svojega kupca. Mogoče.
Kako za vraga audiju uspe prodat kakšno A6, A7, A8 če pa BMW tut prodaja svoje petke, šestke, sedemke?
Klasični FUD, ki ga pridigaš že 10 let.
In po desetih letih tesla še vedno noče crknit.
!"#$%&
Ker je to praktični edini glavni cilj vseh ki probajo, je komot zaključit da je uspeh tudi hudimano težka zadeva.
Ampak te reči so vam interno itak jasne, ampak ker je uspešne treba pljuvat, saj tako v lastni očeh izpadeš manj nesposoben se pač pljuva.
Tesla bo ne/uspešno posloval naprej povsem neodvisno od mojih izvajanj.
Gobcači boste gobcali naprej, kogar pa zanima kaj se dejansko dogaja, lahko iz kupa neznank potegne par povzetkov:
- ja, skupen obseg prodaje običajnih vozil pada
- ja, tesla dosega močno rast
- posledica 1: brez tesle bi skupna prodaja padala še hitreje ali pa bi konkurenci prodaja padla za nekaj manj
Bodo prišli ven pol cenejši kitajski električni avti in bo kar naenkrat tudi Tesla v težavah.
Tesla bo v težavah, vsi ostali pa ne?
Tle je vaš osnovni disconnect z realnostjo. Večja ponudba (cenejših) električnih vozil najprej pomeni večje težave za vse proizvajalce ICE vozil.
Šele ko bo produkcija električnih vozil v rangu 10M letno, bo to mogoče pomenilo da bo kakšen proizveden Tesla mal dlje čakal na svojega kupca. Mogoče.
Kako za vraga audiju uspe prodat kakšno A6, A7, A8 če pa BMW tut prodaja svoje petke, šestke, sedemke?
Stvari se lahko hitro obrnejo.
Klasični FUD, ki ga pridigaš že 10 let.
In po desetih letih tesla še vedno noče crknit.
!"#$%&
Zbogom in hvala za vse ribe

stjan ::
Wartburg je bil po svoje zelo uspešen :)
Skoraj nespremenjenega so delali 50 let, bo pri Tesli enako ?
Kot je omenil Okapi, se lahko zgodi da bodo zahodne (EU in ZDA) avtomobile v prihodnosti zamenjali Kitajski.
Kaj pa če prihodnost ni v elektriki ?
Skoraj nespremenjenega so delali 50 let, bo pri Tesli enako ?
Kot je omenil Okapi, se lahko zgodi da bodo zahodne (EU in ZDA) avtomobile v prihodnosti zamenjali Kitajski.
Kaj pa če prihodnost ni v elektriki ?

Magic1 ::
Samo ostali proizvajalci dajejo toliko delovnih mest, da se politki splača metat denar v njih, če zaidejo v težave. Če/ko bo Tesla v težavah ne bo brigalo nobenega politika. Lahko bo pa bratranca poklical (kateri bo pa še v večjem zosu). Seveda lahko le upamo, da se ne bo kaj slabega od tisoč možnih stvari zgodilo Tesli in bo Musk lahko fural svoje sanje in s tem gonil razvoj tehnologije. Nekje jo bomo že porabili.
Magic

WarpedGone ::
Dejte si tole dobro prebrat:
Why Tesla Motors, Inc. Needs -- and Wants -- Competition
Neki poceni kitajci, bi kvečjemu poudarili Tesline prednosti.
Why Tesla Motors, Inc. Needs -- and Wants -- Competition
3 reasons competition is good for Tesla
1. Tesla needs help educating buyers.
2. Tesla needs a Detroit-based endorsement.
3. Soaring EV sales could fortify Tesla's lead.
Neki poceni kitajci, bi kvečjemu poudarili Tesline prednosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Samo toliko, ker se očitno sam tega ne zavedaš - to, kar počneš ti, je prav tako samo in zgolj gobcanje.
Gobcači boste gobcali naprej, kogar pa zanima kaj se dejansko dogaja, lahko iz kupa neznank potegne par povzetkov:

WarpedGone ::
Boš kej merodajnega dodal al samo gobcal?
Recimo kje točno se članek moti in bo kitajska konkurenca povozila teslo?
Ne samo da lahko, ampak zakaj in kako bo.
Kaj vse je lahko je irelevanto, od tega kar bi lahko bilo se uresniči zelo zelo zelo malo stvari.
Recimo kje točno se članek moti in bo kitajska konkurenca povozila teslo?
Ne samo da lahko, ampak zakaj in kako bo.
Kaj vse je lahko je irelevanto, od tega kar bi lahko bilo se uresniči zelo zelo zelo malo stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::
- ja, skupen obseg prodaje običajnih vozil pada
V spodnjem dupleku morda, globalno pa letos zagotovo ne. Morda kdaj drugič.
http://www.best-selling-cars.com/intern...

WarpedGone ::
Še dobro da VWju preostane spodnji duplek, ko v USA tako grdo ravnajo z njim ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::
Ja, 2-3% več, za prav toliko procentov manj denarja, kar pomeni vsaj 5% manj denarja na avto, ki že prej niso bli strašno dobičkonosni.

fpbs ::
Europe Electric Car Sales -- BMW Slides Into #1 YTD, Tesla zdrsnila že na 16 in na 19 mesto:
http://evobsession.com/europe-electric-...
http://evobsession.com/europe-electric-...

fpbs ::
1,000 BMW i3s Sold In Norway In November Shoot EV Sales To A Near Record, 32.5% Marketshare. Ali se bomo čez par let sploh še spomnili Tesle?
http://insideevs.com/1000-bmw-i3s-sold-...
http://insideevs.com/1000-bmw-i3s-sold-...

jernejl ::

VaeVictis ::
1,000 BMW i3s Sold In Norway In November Shoot EV Sales To A Near Record, 32.5% Marketshare. Ali se bomo čez par let sploh še spomnili Tesle?
http://insideevs.com/1000-bmw-i3s-sold-...
Čaki malo, a ne velja i3 za skropucalo od avtomobila v očeh nekaterih?


fpbs ::

WarpedGone ::
Big is getting bigger... Tesla gets the greenlight from the city for its massive factory expansion in Fremont
Small is getting smaller... GM officially gives up on nationwide launch of the Chevy Bolt EV, now commits to 'slow' ramp up in 2017
Še najbolj v očeh kupcev rabljenih avtomobilov.
Small is getting smaller... GM officially gives up on nationwide launch of the Chevy Bolt EV, now commits to 'slow' ramp up in 2017
Čaki malo, a ne velja i3 za skropucalo od avtomobila v očeh nekaterih?
Še najbolj v očeh kupcev rabljenih avtomobilov.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

fpbs ::

Utk ::
Čaki malo, a ne velja i3 za skropucalo od avtomobila v očeh nekaterih?![]()
Ne v očeh nekaterih, ampak v očeh nekoga.
Ne v oceh nekaterih, ampak v oceh vseh, tudi samega bmwja.
Ja, 2-3% več, za prav toliko procentov manj denarja, kar pomeni vsaj 5% manj denarja na avto, ki že prej niso bli strašno dobičkonosni.
Glede na dobiček, ki ga ustvarjajo, so očitno precej bolj dobičkonosni od Teslinih EV, ki prinašajo le izgubo.
Na avto so veliko manj dobickonosni. Tudi manj od kie in toyote. Pa še veliki stroski jih cakajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

jernejl ::
Ne v oceh nekaterih, ampak v oceh vseh, tudi samega bmwja.
Če sta dva takega mnenja, še ne pomeni, da so vsi.
Na avto so veliko manj dobickonosni. Tudi manj od kie in toyote.
Za tiste, ki ne poznajo negativnega predznaka, so VWjevi avti najbrž res manj dobičkonosni od Teslinih.

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Še najbolj v očeh kupcev rabljenih avtomobilov.
Primerjaj to s tvojimi grafi.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Ta se prodaja že pol leta. Cena novega nekaj čez 100k€. Prodaja se za 69900€. Koliko bo potrebno še spustit ceno, da bo prodan?

Invictus ::
30k...
Več ni vreden...
Več ni vreden...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::
Tip povsem resno da link na oglas za avto letnik 2013, s prevoženimi 117k km v katerem je zahtevana cena še vedno ~70% cene novega vozila, zram da komentar
"Ta se prodaja že pol leta. ... Koliko bo potrebno še spustit ceno, da bo prodan? "
V svoji inteligenci velikosti planeta ni sposobn skapirat da je dal primer na 3 leta star avto s 110k prevoženimi, ki je izgubil manj kot tretjino vrednosti.
Ta oglas je nekaj nad povprečnim padcem vrednosti, ki ga kaže tretja slikca pri ~70k prevožnih milj - povprečen padec vrednosti tesle je okrog 37%, sledi lexus z mal nad 40%, vrli švabi so okrog polovice izgubljene vrednosti:
Za ilustracijo:
BMW serija 7, letnik 2013, prevoženih 110k. Cena: 47.800, cena novega se prične pri nekaj čez 100k EUR.
Padec? Več kot polovica. Znova v skladu z grafi.
Mizerije od i3 in Leafa so pri takšni kilometrini izgubile že več kot 2/3 nakupne vrednosti, kar je cca polovico slabše kot bencinska konkurenca primerljivo dragih novih vozil.
"Ta se prodaja že pol leta. ... Koliko bo potrebno še spustit ceno, da bo prodan? "
V svoji inteligenci velikosti planeta ni sposobn skapirat da je dal primer na 3 leta star avto s 110k prevoženimi, ki je izgubil manj kot tretjino vrednosti.
Ta oglas je nekaj nad povprečnim padcem vrednosti, ki ga kaže tretja slikca pri ~70k prevožnih milj - povprečen padec vrednosti tesle je okrog 37%, sledi lexus z mal nad 40%, vrli švabi so okrog polovice izgubljene vrednosti:
Za ilustracijo:
BMW serija 7, letnik 2013, prevoženih 110k. Cena: 47.800, cena novega se prične pri nekaj čez 100k EUR.
Padec? Več kot polovica. Znova v skladu z grafi.
Mizerije od i3 in Leafa so pri takšni kilometrini izgubile že več kot 2/3 nakupne vrednosti, kar je cca polovico slabše kot bencinska konkurenca primerljivo dragih novih vozil.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
LOL tvoja inteligenca je očitno velikosti osončja, če na osnovi pobožnih želja, izraženih v oglaševani ceni, ocenjuješ izgubo vrednosti.
V svoji inteligenci velikosti planeta ni sposobn skapirat da je dal primer na 3 leta star avto s 110k prevoženimi, ki je izgubil manj kot tretjino vrednosti.

RedDrake ::
Humm, na a.net je en tak fajn oglas ...
avto.net link
Tale se upira tistemu tvojemu grafu že več kot pet let ...
... s povsem enako ceno.
Verjetno bo s to ceno dočakal ali konec interneta ali pa konec firme, ki ga prodaja, kar bo pač prej ...
Za tiste, ki ne poznate specifike te znamke, tak avto je vreden tam okoli 2k EUR, mogoče 3k če je kupcu vseeno za denar.
avto.net link
Tale se upira tistemu tvojemu grafu že več kot pet let ...
... s povsem enako ceno.
Verjetno bo s to ceno dočakal ali konec interneta ali pa konec firme, ki ga prodaja, kar bo pač prej ...
Za tiste, ki ne poznate specifike te znamke, tak avto je vreden tam okoli 2k EUR, mogoče 3k če je kupcu vseeno za denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()

Utk ::
Mercedesi za 70 jurjev.
2014 letnik sem dal, ker 2013 in nižje pač ni nobenega. Pa so nekateri novi stali krepko čez 100 jurjev.
2014 letnik sem dal, ker 2013 in nižje pač ni nobenega. Pa so nekateri novi stali krepko čez 100 jurjev.

jernejl ::
Za ilustracijo:
BMW serija 7, letnik 2013, prevoženih 110k. Cena: 47.800, cena novega se prične pri nekaj čez 100k EUR.
Padec? Več kot polovica. Znova v skladu z grafi.
Nekoč si se pri določanju cene novih nemških vozil v ZDA skliceval na Truecar.
Tista stran je recimo pokazala, da so rabljeni BMW-ji 7 in Mercedesi S letnik 2016 precej dražji od novih, torej po nakupu še pridobijo na vrednosti.
Ta graf padanja vrednosti, ki si ga zdaj objavil, je precej v neskladju s tvojimi preteklimi referencami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::
v oglaševani ceni, ocenjuješ izgubo vrednosti.
Zakaj govoriš v ednini?
Oglaševana cena BMW te ne moti, moti te oglaševana cena tesle?
Obe oglaševani ceni čist lepo pašeta v objavljen graf.
Izvoli narest statistiko zahtevanih cen na kak mobile.de.
Ne bit presenečen če boš odkril podobna razmerja - tesla minus 1/3, BMW 7 minus 1/2m, i3 pa minus 2/3.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
LOL tvoja inteligenca je očitno velikosti osončja, če na osnovi pobožnih želja, izraženih v oglaševani ceni, ocenjuješ izgubo vrednosti.
V svoji inteligenci velikosti planeta ni sposobn skapirat da je dal primer na 3 leta star avto s 110k prevoženimi, ki je izgubil manj kot tretjino vrednosti.
Točno to sem od Warpija pričakoval. Zgoraj je nekdo omenil 30k€, pa še za to ceno ga bo težko prodati. Res, da je imel pri 100kkm zamenjano baterijo, čeprav se baterije pri Teslah kao ne kvarijo.

WarpedGone ::
Ti že veš.
Maš še kak link da se še enkrat ustreliš v koleno?
Maš še kak link da se še enkrat ustreliš v koleno?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Sploh pa, kakšno je "opravičilo" da mizerija od i3 izgubi 2x već vrednosti kot 'bencinska' konkurenca? Je skor takšna katastrofa pri ohranjanju vrednosti kot Leaf, ta je le za pljunek slabši.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Mal vpogleda kakšna je struktura prodanih Tesel: prodaja/dostave v UK za prva tri četrtletja letos:
2/3 prodanih vozil ima 'tavelko' baterijo, ena tretjina manjšo, narcenejše variante predstavljajo manj kot 10% prodanih vozil.
Spomnite se tega, ko boste z resnim obrazom trdili, da ni povpraševanja po ornk električnih avtomobilih. Še kure se vam bodo smejale.
2/3 prodanih vozil ima 'tavelko' baterijo, ena tretjina manjšo, narcenejše variante predstavljajo manj kot 10% prodanih vozil.
Spomnite se tega, ko boste z resnim obrazom trdili, da ni povpraševanja po ornk električnih avtomobilih. Še kure se vam bodo smejale.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

jernejl ::
Spomnite se tega, ko boste z resnim obrazom trdili, da ni povpraševanja po ornk električnih avtomobilih.
Povpraševanje seveda je.
Glede na podatke iz tabele tam okrog 0,1% trga, vzpodbudam navkljub.

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
- ja, skupen obseg prodaje običajnih vozil pada
- ja, tesla dosega močno rast
- posledica 1: brez tesle bi skupna prodaja padala še hitreje ali pa bi konkurenci prodaja padla za nekaj manj
Res je! Zaradi Tesle se proda tistih 100.000 avtov letno vec, al kolk jih ze nardijo. Lani je blo pa prodanih 31 mio avtov samo v ZDA in EU.
To je nekak tko kot tisti vic, ko miljon mravelj napade slona. Splezajo nanjga in ga zacnejo pretepat. Pa se slon strese in vse mravlje razen dol popadajo. Potem se pa zacnejo dret nazaj unmu gor: Dej ga Lojze! Mas ga! Zadavi ga!
:)

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Spomnite se tega, ko boste z resnim obrazom trdili, da ni povpraševanja po ornk električnih avtomobilih. Še kure se vam bodo smejale.
Saj ni nikjer nihce rekel, da ni povprasevanja. :) Tud nihce ni rekel, da se Tesle ne prodajajo. Smo pa vsi vidl, da so jih prodal 2000 v UK. Mogoce jih bodo prodali 3500 v celem letu. No, razen ce niso stevilke v kaksnih drugih enotah in ne v posameznih kosih.

WarpedGone ::
A je teh 2000 mal al velik?
Kolk se proda konkurence, kakšen je trend? In konkurenca ni i3 za pol cene ampak bencinska in dizl motorizacija s podobno ceno.
Nikjer nihče rekel da ni povpraševanja? Se delaš butastega, nepismenega al maš zanič spomin?
Osnovna teza je da se draga tehnologija uvaja na vrhu verige. Da BMW in audi itd tega ne počnejo ST ineligenca pojasnjuje s tem, da ni dovolj povpraševanja tam, in da že bodo ko bo.
Wake up and smell the coffie.
Kolk se proda konkurence, kakšen je trend? In konkurenca ni i3 za pol cene ampak bencinska in dizl motorizacija s podobno ceno.
Nikjer nihče rekel da ni povpraševanja? Se delaš butastega, nepismenega al maš zanič spomin?
Osnovna teza je da se draga tehnologija uvaja na vrhu verige. Da BMW in audi itd tega ne počnejo ST ineligenca pojasnjuje s tem, da ni dovolj povpraševanja tam, in da že bodo ko bo.
Wake up and smell the coffie.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Za občutek ali je 2000 velik al mal ... še prodaja cenovno primerljive konkurence v UK prvih treh četrtletjih v UK:
- BMW serija 7 : 1484 vozil
- AUDI 7 : 2105 vozil
- AUDI 8 : 662 vozil
- Mercedes S class : 2576 vozil
- Tesla S: 1897 vozil
Kaj je je opravičilo da BMW tlači elektriko v mizerijo in jo prodaja za absurdno ceno? Neobstoj povpraševanja to ni.
- BMW serija 7 : 1484 vozil
- AUDI 7 : 2105 vozil
- AUDI 8 : 662 vozil
- Mercedes S class : 2576 vozil
- Tesla S: 1897 vozil
Kaj je je opravičilo da BMW tlači elektriko v mizerijo in jo prodaja za absurdno ceno? Neobstoj povpraševanja to ni.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Ti že veš. Maš še kak link da se še enkrat ustreliš v koleno?
Renault zoe - Majhni francoz, ki je ugnal Teslo, Volkswagen in General Motors
http://siol.net/avtomoto/prva-voznja/re...
Tudi v Sloveniji se najbolje prodaja i3, sledi Zoe, Tesla se vstrajno pomika navzdol.