» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
352 / 1139
»»

fpbs ::

Right-wing group led by Trump propagandist launches campaign against Elon Musk, Tesla and SpaceX:

https://electrek.co/2016/11/22/elon-mus...

Magic1 ::

Sej otrok ne potrebujemo, oziroma saj so itak časovno prilagodljivi. Npr lahko ga tudi ob 10 pripelješ v vrtec. Odpelješ pa ob pol dveh in se izogneš vsem konicam...
Magic

fpbs ::

Daimler announces $11 billion investment in electric vehicles:
"For this push we want to invest up to 10 billion euros," he said, adding three of the models will be Smart branded cars and that thanks to larger batteries they will be able to increase their cruising range up to 700 kilometers.

VW is among the most committed with plans to build 2 to 3 million all-electric cars a year and to unveil 30 new models by 2025 and now Daimler seems to be following with this new $11 billion investment for 25% of its output to be electric.

https://electrek.co/2016/11/27/daimler-...

pegasus ::

Nemci napovedujejo 350KW polnilnice: http://www.theverge.com/2016/11/29/1377...

VaeVictis ::

Evo en članek iz zadnje revije Monitor.

Jurij Nahtigal - Na elektriko? Morda pa še ne.

 Monitor - Slika 1

Monitor - Slika 1



 Monitor - Slika 2

Monitor - Slika 2

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

WarpedGone ::

Nemci še vedno pretežno le blebetajo:

Stuttgart, November 29, 2016 - BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company and Volkswagen Group with Audi and Porsche have signed a Memorandum of Understanding to create the highest-powered charging network in Europe.


Novinarji pa že sedijo v restavraciji in čakajo da natakar končno prinese pečenega piščanca, ki se bo izlegel iz jajca kokoši, katero bodo ti nemci vzredili na bodoči farmi, za katero so dosegli soglasje, da je dobra ideja.

Kdaj, kje, kdo, kako, s čim, ... eh, pustmo to, lako ćemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

VaeVictis je izjavil:

Jurij Nahtigal - Na elektriko? Morda pa še ne.
Zanimivo, ta oseba živi v nekem statičnem svetu, kjer so spremembe nek nebodigatreba, še posebej če jih motivira (bohpomagaj) država.

VaeVictis ::

pegasus je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

Jurij Nahtigal - Na elektriko? Morda pa še ne.
Zanimivo, ta oseba živi v nekem statičnem svetu, kjer so spremembe nek nebodigatreba, še posebej če jih motivira (bohpomagaj) država.


Kaj pa vem, mislim, da določene zadeve kar lepo pokaže in predstavi...

Sploh lepo predstavi del o subvencijah za sončne elektrarne.

Enako se sedaj govori, da je električni avtomobil najboljša zadeva na svetu, zakaj se potem sploh rabi subvencije, če je toliko boljši in cenejši...

Komentar, da se bo elektrika podražila, smo tudi v tej temi že omenili.

BTW mislim, da se skoraj vsi strinjamo, da so električni avtomobili prava stvar, sam kar nekaj nas meni, da ne še danes in da ne rešejujo vseh problem in težav.

Zaenkrat je ICE avtomobil boljša možnost in za velik del populacije edina možnost!

Je pa tudi res, da se počasi bližamo tej električni prihodnosti, ki se jo napoveduje že desetletja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

WarpedGone ::

BTW mislim, da se skoraj vsi strinjamo, da so električni avtomobili prava stvar, sam kar nekaj nas meni, da ne še danes in da ne rešejujo vseh problem in težav.


Samo nekaj mi razloži:
- kako bodo električni avtomobili postali prava stvar *brez* da se ogromno ljudi iz dneva v dan trudi jih izboljšat iz vidikov, kjer so še problematični?
- od kje bodo ti ljudje dobili svojo redno mesečno plačo, če ne bodo produktov svojega dela prodajali na trgu ljudjem, ki v rezultatih njihovega dela vidijo nekaj dobrega (i.e. si jih želijo)?

Napredek ni nekaj kar se zgodi, napredek je nekaj kar požre ogromno količino truda, denarja in časa.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Bravo, Sherlock. Saj nihče ne pravi, da ne sme nihče tega razvijati ali prodajati. Čisto nasprotno. Ampak ni pa ravno higienično vmes trobiti, kako je to že prava stvar. Stavek, ki ga poosebljaš in zaradi katerega ima tema 353 strani namesto 10. EV še niso prava stvar, niti približno in niti od daleč. Bodo pa in upam, da čim prej.

WarpedGone ::

Če je nekaj bolje, je boljše.
Če si ti prereven, zato zadeva še ni slaba.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

To drži ... a če hočemo EV iz elitizma spraviti na nivo, kjer bo imel pozitivni efekt na okolje, moramo pospešiti njegovo implementacijo v vsakdan povprečnega človeka. Od tu finačna motivacija države.

WarpedGone ::

"Finančna motivacija države" ne obstaja, obstaja državni denar katerega dovolj močni lobiji pumpajo v svoje žepe.
Vsi proizvajalci ICE mašin pričakujejo, da bo polnilno omrežje sfinaciral nekdo drug. Še najraje država, oni bodo pa izvajalci. Cena bo pa kakršna bo, sej je drago, itak. Vsi proizvajalci ICE mašin si zaslužijo direkten pljunek v obraz, naredili so točno nič za znižanje cene EV in hkrati ogromno za blatenje same ideje.

Nova tehnoligija se uvaja v najvišjem cenovnem rangu. BMW, mercedes, VW? črički...
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Kaj črički ... saj vidiš da so podpisali pismo o nameri :D

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Če je nekaj bolje, je boljše.
Če si ti prereven, zato zadeva še ni slaba.

Miško piško, ne bodi pokroviteljski samo zato, ker si vplačal jurja, no, ni lepo. Še posebej, če ne veš, kako situiran je nekdo na drugi strani.

WarpedGone ::

Kako intelektualno situiran si, je preveč očitno.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Ja, tako, da ne zagovarjam samo ene in edine firme, ki naj bi bila najboljše, kar se je človeštvu kdaj zgodilo in vidim tudi kakšno napako in/ali problem. Saj nisem edini, praktično vsi so enaki tule. Ti si pač izjema, ker si največja svetovna avtoriteta na EV področju in brezpogojno zagovarjaš (aktivno težiš) ostalim. Kljub širnemu znanju si pa skupaj nabral enega jurja. Jeeej.

WarpedGone ::

Miško piško ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: xxxul ()

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

"Finančna motivacija države" ne obstaja, obstaja državni denar katerega dovolj močni lobiji pumpajo v svoje žepe.
Vsi proizvajalci ICE mašin pričakujejo, da bo polnilno omrežje sfinaciral nekdo drug. Še najraje država, oni bodo pa izvajalci. Cena bo pa kakršna bo, sej je drago, itak. Vsi proizvajalci ICE mašin si zaslužijo direkten pljunek v obraz, naredili so točno nič za znižanje cene EV in hkrati ogromno za blatenje same ideje.

Nova tehnoligija se uvaja v najvišjem cenovnem rangu. BMW, mercedes, VW? črički...


Proizvajalci ICE mašin pričakujejo, da bodo služili denar za svoje delničarje in zakaj bi zaenkrat naredili veliko za znižanje cen EV, če lahko zaenkrat služijo z ICE?

Ko bodo videli, da so dovolj visoki dobički v EV se bodo začeli zelo aktivno vključevati v to EV idejo.

Verjetno v ozadju malo testirajo svoje zamisli pri EV in prodajajo manjše serije vozil in gledajo kaj dela konkurenca.

Zaenkrat se nekaj trudi neki ameriški butični proizvajalec (Tesla) in še par drugih večjih proizvajalcev (GM, Toyota, BMW, Renault-Nissan), a so to zaenkrat še vedno relativno male serije prodanih vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Nikec3 ::

"Finančna motivacija države" ne obstaja, obstaja državni denar katerega dovolj močni lobiji pumpajo v svoje žepe.

Če bi to držalo, potem nikoli noben EV ne bi dobil subvencije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

fpbs ::

Consumer Watchdog Calls For "Recall" Of Tesla Autopilot Feature:

http://insideevs.com/consumer-watchdog-...

lufthammer ::

fpbs je izjavil:

Consumer Watchdog Calls For "Recall" Of Tesla Autopilot Feature:

http://insideevs.com/consumer-watchdog-...

 po desni?

po desni?

Tole pri nas sploh ne gre skoz...

pegasus ::

Kako že gre ona slavna... first they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Očitno se začenja phase three ...

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Vsi proizvajalci ICE mašin pričakujejo, da bo polnilno omrežje sfinaciral nekdo drug.


Se pred tem so pa cakali, da je nekdo drug naredil ceste, a ne? Naj se zgledujejo po Tesli, ki sam postavlja infrastrukturo. Cest so ze en kup naredili! :>

Mnozicnega prehoda na EV ne bo brez ustrezne infrastrukture. Naredil jo bo pa tisti, ki se mu bo to izplacalo. A je Ford postavljal bencinske crpalke? Ne. A jih je kateri drugi proizvajalec avtomobilov? Nope. Bencin so najprej kupovali v lekarnah. Bencinske crpalke so se pojavile kaksnih 20 let kasneje. Prva crpalka, kot jih poznamo danes je bila zgrajena devet let po tem, ko se je zacel prodajati Model T.

Ce se nam obeta masovni prehod na EVje, bo moral biti EV dosegljiv vsem. Ne samo tistim, ki imajo 80.000 EUR na strani za avto in moznost, da ga polnejo doma. EV bo moral biti dosegljiv Janezu iz Dravelj, tankal bo pa lahko na vsakem vogalu, tako kot danes. Ali pa vsaj na vsakem drugem vogalu.

WarpedGone ::

Reasoning by analogy...
Če maš slučajno prav, ne veš zakaj, če nimaš, ne veš zakaj ne.
Ampak glavni problem je, da ne veš niti, a maš al nimaš.
Zakaj bi analogija v tem primeru veljala? Ker itak je vse isto seveda. Amapk če je vse isto, pol EV v zgodbi nimajo kaj iskat, ker niso čist isti. Ampak pol ni vse isto ampak vse razlike enostavno zanemariš.

Na koncu je takšno sklepanje v osnovi še vedno le gledanje v ogledalo. Stvari so lahko in bodo izključno takšne kot so že bile. Upam samo da prihodnosti svojih otrok ne planiraš na isti način ...
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Trenutno ni ekonomske racunice za poceni EV. Poceni EVjev, taksnih, ki bi si jih lahko privoscil slehernik, ni. Dokler jih ne bo, tudi ne bo masovnih prehodov na EV. Imas samo zelo drage EVje, ki so zmerno do pretezno dobri in imas drage EVje, ki so v povprecju mizerni.

Grajenje infrastrukture za EVje je trenutno precej nehvalezno. Tako, kot je bilo postavljanje bencinskih crpalk, leta 1910. Ce bo kateri drzavi v interesu, da pospesi prehod na EVje bo mogla malo pomagati, na en tak socialisticen nacin, tko kot gradijo ceste.

Lonsarg ::

Masovna prodaja EVjev bi/bo avtomatsko sprožila gradnjo infrastrukture. Dokler pa te masovne ni pa je pač problem. Torej tudi bogatim kupcem luksuznih EVjev je v interesu da EV pride v bolj masovne vode, tudi Tesli močno v interesu. Postavljanje lastnih polnilnih je temporary fix za Teslo, nič drugega.

Da so kljub temu interesu in pompu še 5 let stran od masovke samo pove kolk težko je tehnologijo baterij dejansko izboljšat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Okapi ::

Postavljanje črpalk je bilo od vsega začetka zelo hvaležno (beri: dobičkonosno) delo. En sod ob cesti in to je to.
Problem z elektriko je, da so lastniki električnih avtov v povprečju škrti in niso pripravljeni plačevati ekonomske cene.

BigWhale ::

Predvsem odvisno kaksnih polnilnic. Ce zdaj postavis polnilnico za metan (ali pa alkohol) v Ljubljani, potem ne bos kaj dosti sluzil z njo. :)

Razen, ce je alkohol v obliki piva. :))

Okapi ::

Vse je seveda odvisno od stroškov. Če moraš plačevati najemnino za zemljišče, posebej zaposliti delavca in mogoče še kaj, potem je seveda problem, če imaš eno stranko na mesec. Ampak alkohol ali metan se v glavnem ne pokvari prav hitro, če zemljišče že imaš in na njem par kvadratnih metrov neizkoriščenega prostora, dodatnega delavca pa ti ni treba zaposliti, je dobiček tudi z eno stranko na mesec.

WarpedGone ::

BMW Sees Battery Costs Causing Years of 'Tears' on E-Cars

Told you so?

"We've learned that people aren't prepared to pay a higher price for an electric vehicle,"

No shit, Sherlock!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

BMW Sees Battery Costs Causing Years of 'Tears' on E-Cars

Told you so?

"We've learned that people aren't prepared to pay a higher price for an electric vehicle,"

No shit, Sherlock!

Ti si cel čas govoril ravno obratno. Da bodo ljudje kupili iPhonea tudi če je dražji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Večino vas tule je že večino časa funkcionalno nepismenih.
Ljudje kupujejo iPhone za več denarja, ker za teh več denarja dobijo nekaj več.

Podrtija od avta za velik denarja, ni 'nekaj več' ampak samo podrtija od avta. Posledična BMWjeva izguba (taka čist taprava, ne samo paricalna matematična z ignoriranjem vrednosti osnovnih sredstev) in posledično jokcanje BWM kako še dolgo ne bodo sposobn prodajat EV s profitom so nujne posledice.

Kakšna ornk BMW serije 7, s 600km dosega, +600 konji, gostim omrežjem za res hitro polnjene (+100 kW), ipd bi recimo bil neki iPhonu podobne, i3 ni niti butasta nokia ampak je butasta nokija za ceno iPhona.

Pismenim jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Podrtija od avta za velik denarja, ni 'nekaj več' ampak samo podrtija od avta. Posledična BMWjeva izguba (taka čist taprava, ne samo paricalna matematična z ignoriranjem vrednosti osnovnih sredstev)

BMW kuje dobiček, Tesla izgubo. Go figure.

Kakšna ornk BMW serije 7, s 600km dosega, +600 konji, gostim omrežjem za res hitro polnjene

Saj to že celo večnost obstaja.

Spajky ::

Če koga zanima en dokumentarc na katerega sem naletel in danes pogledal: Revenge of the Electric Car-FullDoc-YT 1,5h , da se ne boste tolko kregali med sabo ;) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

WarpedGone ::

BMW kuje dobiček, Tesla izgubo. Go figure.

Kaj češ zvedet od takih pravličarjev?
BMW jokca da delajo izgubo in ne vidijo kako bi lahko to spremenili še N let, a on blebeta kako BMW kuje dobiček.

SloTech my ass...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

WarpedGone ::

Tema/problem je:
a) EV
b) prihodnost

Oblika prihodnosti že močno kaže:
- Paris mayor announces plans to ban diesel cars from French capital by 2020
- London will follow Paris and ban diesel cars, campaigners warn

Kolk fajn so se prodajale njihove dizl mašine v letu 2015 o prihodnosti pove kvečjemu to, da za BWM ta ne bo svetla sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Saj dizel v bistvu nikoli ni bil mišljen za nekega povprečnega voznika. Niti ne vem, kdo je prvi začel ta trend, da nek potrošnik, ki se sploh ne vozi toliko, kupuje dražje dizel vozilo?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Ne, tema je tudi ICE. Ker bo na plečih ICE proizvajalcev, da naredijo in prodajo neke vidne številke novih EV. In povsem logično je, da če jim prodaja ICE vozil raste, dobiček tudi, da jim ravno v največjem interesu ni izdelovati EV, ki so precej brezvezni ta hip, ne glede na proizvajalca. Pa sem takoj za EV, ampak razen pol-resne Tesle S ni na trgu čisto nič. Tako bom z doomsday napovedmi kar počakal, me boš itak ti preglasil.

Gregor P ::

Trenutno je EV bolj zanimiv za kakšne prostočasne dejavnosti; npr. da ga skupaj s 12-letnim otrokom doma sestavljata in preživiš kvaliteten družinski čas, otrok pa se je še nekaj pametnega naučil poleg8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

Tema/problem je:
a) EV
b) prihodnost

Oblika prihodnosti že močno kaže:
- Paris mayor announces plans to ban diesel cars from French capital by 2020
- London will follow Paris and ban diesel cars, campaigners warn

Kolk fajn so se prodajale njihove dizl mašine v letu 2015 o prihodnosti pove kvečjemu to, da za BWM ta ne bo svetla sploh.


Dizli se v omembi vrednih številkah prodajajo samo v EU, v ZDA se delež dizlov med novo prodanimi avti giblje pri 0,8%, na kitajskem tudi dvomim, da prodajo sploh kakšnega dizla. Klasičen motor pa skriva še veliko potenciala, da zadosti strožjim predpisom, ki bodo v prihodnosti, ta problem z banom dizlov se dogaja samo v EU, ker drugje pač znajo zmerit škodljive emisije in avte že danes rangirajo v kaj več kot pa samo en EURO 6 standard. V EU so pač sami debili in tega ne znajo regulirat, pa bodo kratko in enostavno rekli dizlom prepovedano. Ja res je samo vprašanje časa kdaj bodo rekli bencinarjem prepovedno, ampak mislim, da bo to obdobje bencinarjev trajalo vsaj 20 let, če ne več. Pa tudi potem bodo razni odpustki za take ali drugačne hibride.

jernejl ::

WarpedGone ::

Elektrarne tudi že zapirajo.

Jp, in postavljajo mal drugačne:
The facility in Kamuthi, Tamil Nadu, has a capacity of 648 MW and covers an area of 10 sq km.

Ki je prehitela prejšnjega rekorderja od lani z 550 MW.

Ampak prava revolucija bo 'virtualna elektrarna' oz. distribuirano generiranje energije, kjer pa bo na sceno stopil zopet stari znanec - Tesla.

Še mal random branja o tem: Germany adds 'virtual power plants' to experiments with its grid
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Mufasa ::

Je že lepo da se razvijajo električni...več ko jih bo, bolj konkurenčni bodo morali biti dizli in dražje bodo "trošarine" na elektriko.

EU rafinerija goriv podpira cca 600.000 relativno visoko plačanih poklicev od teh ogromno R&D. Verjetno ne bodo kar close shop v naslednjih 5-10 letih..demokracija in ekonomija bo za to poskrbela... pa se lahko vsi župani mečejo po cesti kako jih bodo prepovedali..če nočejo bit več župani..
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

VaeVictis ::

Še mal bučk bi nekdo v tej temi rekel:

Will Tesla Burn Through Its Remaining Cash?

The source of this idea is Mark Spiegel, founder of $9 million (assets under management) hedge fund Stanphyl Capital Partners who suggests that setting the Model 3's price at $35,000 could present cash flow troubles for Tesla. Spiegel presented his ideas in November at the Robin Hood Investors Conference.

He argues that Tesla is worth "zero" for three reasons:

    "Horrible" financial results when it faces no direct competition but before Tesla must deal with "massive" competition -- and he includes press clippings of EV announcements from GM, Ford, BMW, Porsche, Audi, Jaguar and Mercedes among others to bolster that case



    No proprietary technology (he notes that Panasonic makes Tesla's battery cells and will sell them to anybody) -- with assets worth far less than its $6 billion in debt. Spiegel also points out that Samsung, LG, BYD, and others are competing in the battery market with Tesla). What's more, Tesla faces significant competition in battery storage, autonomous vehicles, and fast-charging networks, argues Spiegel.



    Betting on Elon Musk is unwise because he "has a long track record of making hugely misleading statements." Spiegel then cites contradictions between Musk's statements and reality on a number of statements including Musk's 2012 claim that Tesla did not need more financing -- before it went on to raise nearly $6 billion, and other claims about Tesla not discounting -- which Spiegel contradicts with evidence.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

VaeVictis je izjavil:

What's more, Tesla faces significant competition
Najbolj srečen bi bil, če bi dejansko lahko videl in sprobal karkoli od te t.i. konkurence. Zaenkrat je najboljši opis te konkurence "čri čri".

BigWhale ::

Tesla prodaja osebne avtomobile. V tem segmentu je kr precej konkurence.

'Mene' na koncu niti ne zanima na kaj gre moj avto, vazno je, da je lep, udoben, boljsi od sosedovega (v oceh soseda) in da me pripelje na cilj in domov.

WarpedGone ::

Splošne menstruacije noče bit konec ...
Large Luxury Car Sales In America - November 2016 YTD
Small And Midsize Luxury Car Sales In America - November 2016 YTD

i.t.d...

Le kam so vsi kupci šli, že dolgo tega?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

««
352 / 1139
»»