» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
334 / 1196
»»

Utk ::

nekikr je izjavil:

Ampak guess what, to nikogar ne zanima.

Črnuh prosim, kaj pa govoriš? Se ti je dokončno skisalo?

Če bi bla tesla še premium...kaj bi sploh bmw prodal?

Nič. Boljši produkt konkurence bi jih pojedel. Ampak, saj praviš, da nikogar ne zanima to, BMW pa vseeno proda neprimerno več kot Tesla. Kaj zdaj, imaš razcepljeno osebnost ali naravnost lažeš?

Proda vec, ampak ne zarad boljsih zadnjih sedezev, lepo te prosim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Random prodajalec

Toliko o razprodanih Teslah mesece vnaprej:
Tesla, random prodajalec

WarpedGone ::

Dal si link na odprodajo testnih vozil, ki so bila po predstavništvih namenjena za testne vožnje.
Večina od njih ima tudi po 1000 prevoženih km in več.
Najdeš v seznamu kazga s cifro 50 prevoženih? Občasno se najde tudi kašno takšno vozilo, ker pač novo vozilo iz fabrike pride s takšno cifro na papirju.
Vedno pa gre za demo vozila.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Ja, saj to poznamo. Z njimi naredijo par krogov, da jih lahko kot rabljene (lažje) prodajo z diskontom.
Zaloge imajo očitno dovolj in se je morajo znebiti, sicer testnih avtov s par 100km ne bi prodajali.

Čemu pa služijo BMWji in Mercedesi v salonih? So zapakirani v škatle in čakajo, da jih bo kdo odnesel, ali so tam zato, da jih lahko ljudje pogledajo in preizkusijo?

WarpedGone ::

Z njimi naredijo par krogov,

Wake up and smell the coffie:
- 2016 1,488 miles 156036
- 2016 1,072 miles 157052
- 2016 1,125 miles 156319
- 2016 1,776 miles 156138
- 2016 641 miles 156265
- 2016 2,009 miles 123544
- 2016 1,272 miles 157129
- ...


BMWji na "mojem" linku imajo po 5 km, 7 km...
So zapakirani v škatle in čakajo, da jih bo kdo odnesel
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Saj to ti pravim.
BMW si lahko privošči prodajati nove avte po polni ceni.

Tesla pa mora (vsaj modelu X) naklepati par 100 km, da ga potem lahko proda kot "inventory new" z diskontom.
Sicer ni prav nobenega razloga, zakaj bi se morali testni avti prodajati s tako malo kilometri, saj gre praktično za nove avte. Tudi Tesla, ki slovi po nezanesljivosti in okvarah, po nekaj sto kilometrih še ne more biti zdelana.

WarpedGone ::

Nihče ni tolk slep kot tisti ki noče videt.
Kdor je pripravljen videt, že vidi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

15 strani nazaj se je v vsakem postu omenjalo norveško in kako velik del EV je tam in posledično bodo vsi ICE propadli takoj jutri zjutraj. Zdaj se omenja pa samo Ameriko, ker sicer slika ne bi bila tako lepa.

Omenjamo Ameriko ker od tam trendi vedno z zamikom pridejo do nas.

In točno tu je problem. Komentiraš premium razred vozil ampak v nobenem še nikoli sedel nisi.

Ja in? Tudi če bi Tesla imela lesene zice, bi še vedno števa v premium razred, ker je ta razred določen s CENO.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

fpbs ::

New 'ultra-fast 350 kW charging stations' for EVs to be deployed in Europe in partnership with Audi, BMW and others:
https://electrek.co/2016/10/18/new-ultr...

nekikr ::

Utk je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ampak guess what, to nikogar ne zanima.

Črnuh prosim, kaj pa govoriš? Se ti je dokončno skisalo?

Če bi bla tesla še premium...kaj bi sploh bmw prodal?

Nič. Boljši produkt konkurence bi jih pojedel. Ampak, saj praviš, da nikogar ne zanima to, BMW pa vseeno proda neprimerno več kot Tesla. Kaj zdaj, imaš razcepljeno osebnost ali naravnost lažeš?

Proda vec, ampak ne zarad boljsih zadnjih sedezev, lepo te prosim.

A sem kje rekel, da proda več samo zaradi zadnjih sedežev? Ali to podtikaš, ker nisi sposoben pogledati kakšne slike, če že v živo nočeš v salon, da bi videl, kako je pa izdelano vse ostalo?

Okapi ::

fpbs je izjavil:

jernejl je izjavil:

V razvitem svetu je vedno več starih (65+) in vedno manj mladih. Nisem prepričan, da so stari pretirano naklonjeni novim (razvijajočim se) tehnologijam, in da so pripravljeni plačati več za nekaj, ker je pač "kul".

Veliko je tudi starih 80+, ki ne bodo več mogli podaljšat vozniškega izpita in bi bili prisiljeni kupit kaj takega, če bo res cena 30k€.
http://www.electric-vehiclenews.com/201...

Na žalost 80+ let stari ne bodo dočakali avtov, ki bi smeli brez voznika na cesto. Se bojim, da niti 60 let stari tega ne bodo dočakali.

Utk ::

nekikr je izjavil:


A sem kje rekel, da proda več samo zaradi zadnjih sedežev? Ali to podtikaš, ker nisi sposoben pogledati kakšne slike, če že v živo nočeš v salon, da bi videl, kako je pa izdelano vse ostalo?

Kje piše, da so merilo premiuma obloge, sedeži, vse karkoli ima bmw bolje, ne pa veliko boljši pogon? Kaj pa če je danes premium elektrika, ker si jo ne more vsak privoščit, ne zna jo vsak naredit, imaš vsega skup par resnih proizvajalcev električnih avtov? Brez skrbi, da so bile zadnje kraljevske kočije veliko bolje oblazinjene kot prvi avti (tudi od večine današnjih najbrž), dobro, nekaterim je še en čas to tudi več pomenilo, ampak prav dolgo pa ne, avto je postal premium, tudi če s slabšo notranjostjo, kočije so šle pa na odpad.

nekikr ::

Premium je cel paket. Ne sedež, ne motor, ne gume. Vse skupaj. In pogon v opevani Tesli je za vse praktične primere enak motorju BMW 7 z izjemo tega, da je najbrž bolj ekološki (kakšne resne študije o baterijah, proizvedeni energiji in vsem skupaj še nisem zasledil, ampak je sigurno neprimerno bolje že to, da so izpuhi samo v eni "tovarni" na eni lokaciji, kot da milijone avtomobilov smrdi povsod naokoli). Po drugi strani manjka pa vse ostalo, kar spada v premium razred. Beseda, ki jo iščeš, je nišnost. Zaenkrat so tu. Kar pa ne pomeni, da z modelom S1 ne bi mogli pošteno zakorakati v premium segment.

Utk ::

Za take stvari bo poskrbela konkurenca. Ko bo.

Mufasa ::

Dokaj redno se vozim z vsemi zgoraj omenjenimi nemci, pred parimi dnevi sem imel moznost vozit Teslo in takoj za tem novo E klaso... js zastopim da je tesla nekako tko ko smartphone pa da je omenjena mečka pol cene...ampak glede na to da ne plačam jaz...vseeno raje peljem E klaso :).
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

hmm ::

Malo OT, ampak se ponujajo zanimive analogije z električnimi avtomobili: Se fotografski panogi dogaja Nokia?

Prvi iphone je bil zelo povprečen mobilni telefon, zato so ga uveljavljeni proizvajalci mobilnikov in panožni analitiki obravnavali predvsem kot drag modni dodatek. [...] Nokia, Ericsson in drugi veliki ponudniki so se trudili prilagoditi mobilnike in jim dodati nove zmogljivosti, a niso mogli tekmovati z računalniškimi in internetnimi podjetji. Še vedno so izdelovali najboljše mobilne telefone, a jim to ni pomagalo. Mobilna telefonija je postala del internetne ekonomije. Ostale so samo še nekatere specializirane telefonske naprave – satelitski, vohunski in trpežni modeli, ki so jih uporabljali delavci na naftni ploščadi.

Ponudniki fotografske opreme so se zagovarjali, da mobilniki nikoli ne bodo dosegali enake tehnične kakovosti kot »pravi« fotoaparati, zato bodo morali zahtevnejši fotografi in snemalci še vedno posegati po resnih fotografskih orodjih. V pogovorih so zelo spominjali na nekdanje predstavnike Nokie, ki so zatrjevali, da še vedno izdelujejo najboljše mobilne telefone.

valdo ::

Pozdrav!
Malo izven konteksta mogoče ...
Zanimam se za nakup novega električnega avtomobila, vem da verjetno ni računice, pa vseeno,
kaj se trenutno splača kupiti, tam do 20K€.
Hval za nasvete in pomoč - bo mi prihranjena pot do avtohiš.
Lp

WarpedGone ::

Splača nič. Za okrog 20k EUR pojdi gledat in peljat Renault Zoe.
Ravno so doživeli nadgradnjo in je možno dobit varianto s 40kWh baterijo. Na voljo je še vedno varianta z tretjino manjšo baterijo za nekaj manj denarja.

U bistvu sta bili dve varianti Q210 in R240.
Prva je mal dražja, z mal manj dosega in možnostjo 43kW polnjenja, druga je 500 eur cenejša z mal več dosega in max polnjenem z 22 kW.
Sedaj so dodali modele s cifro 40 v oznaki, to so variatne z večjo baterijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Prvi iphone je bil zelo povprečen mobilni telefon, zato so ga uveljavljeni proizvajalci mobilnikov in panožni analitiki obravnavali predvsem kot drag modni dodatek.

Pa takem uvodu človek ne ve ali misliš resno ali se hecaš? Prvi iPhone je ponudil čisto drugačen pristop do uporabe telefona in neomejeno aplikacij enostavnih za namestitev (in očitno je bilo to zaželeno, ker sedaj uporabljamo samo še to). Analogijo z EV pa težko pelješ, ker ponujajo hitrejši procesor (ampak samo, ko imaš odprtih 300 aplikacij), imajo pa polovično baterijo, ki se polni 5x dlje. Pa eco-bio-green so. Primerjave so že super, ampak čisto vsaka pa res ne.

hmm ::

Malo sem gledal te ponudbe Zoe ... najem baterije sploh ne zgleda slaba izbira (če nisem zgrešil kakšne podrobnosti). Cena nakupa baterije je 8.500 EUR, najem za 15k km je 99 EUR na mesec, torej si na istem po dobrih 7 letih, kar pa je velikokrat že čas za menjavo. Če vzameš za 7,5k km letno, je to več kot 10 let. Če pride na trg boljša baterija, lahko zamenjaš, dobiš tudi asistenco. Avto pa dejansko plačuješ na obroke. Najem kaznuje odstopanja od zakupljenih kilometrov v + in v -, ampak spet ni tako drago (za 5k km letno odstopanje plačaš 250 eur). Sem kaj zgrešil?

nekikr ::

Samo to, da po sedmih letih naj ne bi bila baterija zrela za menjavo. Naj bi zdržala precej več. Ampak statističnega vzorca še ni...

WarpedGone ::

torej si na istem po dobrih 7 letih, kar pa je velikokrat že čas za menjavo

Ne drži, baterija bo ostala z avtomobilom do njegove 'smrti' razen če 'katastrofalno' crkne že prej. V par jurjev vreden avto ne boš deval 3x dražjo novo baterijo ampak boš zamenjal komplet avto.
Zoe je že nekaj let na trgu, kakšnih poročil o ponavljajočih problemih z baterijo ni.

Mal debate: Battery degradation in Zoe
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Klinc je edino to ker po 5 letih se človek vpraša, zakaj za boga še vedno plačujem najem, da ne rečem kako tak avto prodati, ker nov kupec mora spet sklenit predvidevam da enak najem baterije kot pri novem.

Ta najem bi morali s starostjo vozila prilagajat, ali da je na neki točki baterija tvoja, ali da v resnici nudijo zamenjavo za novejšo boljšo, kljub temu da s tvojo ni nič narobe, ali da se najem z vsakim letom ceni ...

hojnikb ::

ali bi pa dal neko proper garancijo na tisto, ki jo sam kupiš.
#brezpodpisa

hmm ::

Z menjavo sem mislil menjavo avtomobila. Je pa res, da avto težko prodaš, če mora nov lastnik najemati zadevo še naprej. Mogoče bi v takem primeru lahko ponudili odkup za neko amortizirano vrednost. Po mojem bo s prihodom novih baterij nadaljnje najemanje stare baterije nujno vedno cenejše.

V par jurjev vreden avto ne boš deval 3x dražjo novo baterijo ampak boš zamenjal komplet avto.

Vprašanje, kakšen je strošek te zamenjave. Recimo, da kupiš danes 40 kW, čez 3 leta pa bo na voljo 60 kW za isto ceno. Če ti zamenjajo zastonj in da nova najemnina ni veliko višja, zakaj pa ne? Avto se s tem dejansko izboljšuje oz. manj izgublja na vrednosti. Čez 7 let lahko recimo prodaš Zoe s 600 km dosega ali pa s 300 km z najemon za 50 EUR/mes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hmm ()

pegasus ::

Predvidevam, da bodo električna vozila z leti izgubljala na vrednosti veliko manj (izvzemši baterijo). To bo še toliko bolj držalo, ko jih spet začnejo delat iz plastike, tako kot so nekoč trabante. Taki avti bodo praktično večni ...

VaeVictis ::

pegasus je izjavil:

Predvidevam, da bodo električna vozila z leti izgubljala na vrednosti veliko manj (izvzemši baterijo). To bo še toliko bolj držalo, ko jih spet začnejo delat iz plastike, tako kot so nekoč trabante. Taki avti bodo praktično večni ...


Assumption is the mother of all fuck ups...

telexdell ::

pegasus je izjavil:

Predvidevam, da bodo električna vozila z leti izgubljala na vrednosti veliko manj (izvzemši baterijo). To bo še toliko bolj držalo, ko jih spet začnejo delat iz plastike, tako kot so nekoč trabante. Taki avti bodo praktično večni ...

Če gledaš avto le kot karoserijo imaš mogoče prav. Če ga pa gledaš kot kompleksen skupek mnogoterih delov se pa krepko motiš. Osnovni cilj proizvajalca dobrin ni izdelati nekaj za večnost ampak izdelati nekaj, kar bo uporabno ravno tako dolgo, da bo uživalec dobrine zmožen/hotel kupil novo. Torej je lahko karoserija večna, bo pa npr. v računalniku odpovedal en del vreden nekaj centov in vgrajenega tako, da bi popravilo bilo več, kot je preostala vrednost avta. Kako to izvest pa se najde nič koliko primerov v sodobnih telefonih, TV sprejemnikih, računalnikih, hladilnikih, pralnih strojih...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Nikec3 ::

Očitno Apple avtomobila ne bo:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:

Očitno Apple avtomobila ne bo:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...


Vsak naj dela tisto v čemer je dober. Vse ostalo je metanje denarja stran in potencialno uničevanje dobrega imena. Ne boš ti s taktiko "vsega po malem" v nekem področju konkuriral nekomu, ki je specializiran vanj. Razen če računa na fanatičen folk ki bi se zavolj znamke zadovoljil tudi s polizdelkom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Apple je danes to kar je ravno zato, ker ni ostal pri tistem, v čemer je bil dober, ampak je vsaj dvakrat že zamenjal področje in na njem postal odličen. Najprej prenosni igralniki glasbe, nato prenosni telefoni + tablice.

Pri avtih so pogruntal, da nimajo ideje kako bi redefinirali pojem avtomobila in bili kralj nove definicije.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

+ marže pri avtomobilu ne bi bile na nivoju marž iz sveta zabavne elektronike.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Zakaj ne? Če lahko narediš dovolj željen produkt, so marže lahko "poljubno" visoke. Problem je v prvem delu stavka, ki se začne z "če lahko...".

Pogruntal so da ne zmorejo, navkljub stotinam milijard kapitala v žepu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Predvsem je pa avte teško delati, če nimaš tovarne avtomobilov, telefone pa lahko.

WarpedGone ::

Če sediš na 700 milijardah keša, "manjko" fabrike ni problem ampak vprašanje časa. Poleg tega obstaja kup fabrik, ki se grejo sestavljanje avtomobilov za naročnika. Več denarja kot ima, z večjim veseljem mu ustrežejo v vseh detajlih.

P.S. IMHO se dogaja short-squeeze na TSLA. Lahko ga spremljate 'v živo'.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Ne mores, ker ne mores tolk baterij narest.

Mufasa ::

"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

Ne mores, ker ne mores tolk baterij narest.

Na svetu je stotine tovarn, kjer delajo svinčeve akumulatorje za avtomobile. V teh tovarnah imajo infrastrukturo (zemljišča, zgradbe, dovod elektrike...), znanje, strokovnjake, delovno silo...Ko bo potreba= prodaja klasičnih avtov začela upadati in povpraševanje po LiOn baterijah naraščati (vsaj nekatere) ne bodo potrebovale veliko časa, da bodo stare stroje vrgle ven in postavile nove. To seveda ne bedo neke GkW tovarne tipa Tesla jih bo pa stotine 50-100MkW.

PS- sem spomladi zasledil oglas, da naša tovarna baterij Topla zaposli strokovnjaka, kateri bo skrbel za razvoj LiOn baterij. Torej se pripravljajo, da bodo lahko zamenjali proizvodnjo, če bo trg to zahteval.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Nesposobni da so pri tesli? Tolk nesposobni da so edini poleg forda nebankrotirana ameriška firma? Edina samostojna firma ki je preživela vsaj nekaj let od ustanovitve v zadnjih 100 letih?

Zdaj Teslo, ki laufa nekaj let, primerjaš s Fordom in ostalim ki so tam po 100 let.

Očitno ne veš kaj je bankrot. Če bi hoteli, bi glede na izgube Tesle komot zadevo poslali v bankrot. Ampak investitorji še upajo na dobiček. Obljubljen za letos. Pa da vidimo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Jap, zdaj ga je pa najebal Musk, Topla je spomladi 2016 zaposlila nekoga, ki bo razvijal li-ion baterije.

Mufasa ::

Invictus je izjavil:

Očitno ne veš kaj je bankrot. Če bi hoteli, bi glede na izgube Tesle komot zadevo poslali v bankrot. Ampak investitorji še upajo na dobiček. Obljubljen za letos. Pa da vidimo...


Če je vsaj malo zrna na objavi od včeraj o level 5 autonomy... se lahko instant prepove kakršenkoli smog-producing promet v mestih in prepusti vse tesla/uber-robocopom ...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

RedDrake ::

Mufasa je izjavil:

Invictus je izjavil:

Očitno ne veš kaj je bankrot. Če bi hoteli, bi glede na izgube Tesle komot zadevo poslali v bankrot. Ampak investitorji še upajo na dobiček. Obljubljen za letos. Pa da vidimo...


Če je vsaj malo zrna na objavi od včeraj o level 5 autonomy... se lahko instant prepove kakršenkoli smog-producing promet v mestih in prepusti vse tesla/uber-robocopom ...


HW imajo, SW bojo pa razvijali še leta in leta.
Drugače bi že včeraj kazali avtomobile, kako vozijo po najslabših možnih pogojih ...

Utk ::

SW bojo razvijali dokler bojo obstajali, to je menda jasno?
Bistveno je to, da od danes najprej začnejo z resnim zbiranjem podatkov. V pol leta bojo dobili za kar nekaj mio prevoženih km podatkov. Spet so najmanj 4-5 let pred konkurenco, ki teh podatkov enostavno ne bo imela. Če bo Tesla imela avtonomni avto šele leta 2025, ga bojo drugi pač 2030. Ker SW tu ni več neka skrivnost, problem so podatki iz realnega sveta.

Mufasa ::

Vsak ki je bil v USA mestih ve kako fino so prometno urejena, ker so pač relativno nova napram evropskim... data za Manhattan pri 30kmh neb smel bil prehud problem...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Okapi ::

Pač vaba za delničarje. Izraz avtopilot jim bodo v kratkem povsod prepovedali in zdaj bodo razlagali, da samo še malo, in bo znal avto res sam vozit. Me prav zanima, koliko let jim bo uspevalo, ker ljudje se bodo sajenja rožic slej ko prej naveličali.

WarpedGone ::

Razvoj SW v tem primeru zajema vožnjo avtomobilov z novimi senzorji v čimveč možnih situacijah.
V avtu so nevronske mreže ki se samodejno učijo. Ko bodo rezultati naučenega zadovoljivi, se bo posamezen fičer vklopil in bo nevronska mreža začela aktivno sodelovat v vožnji.
Govorijo, da bo treba 200 milijonov prevoženih km... pomeni da bo to še letos.

Še večja stvar je naglas omenjen Tesla Network. To k vrednosti tesle doda cel Uber in cel Lyft. Splača se prebrat opis novih fičerjev v Design Studio... "tiho" so napovedal avtomatske superchargerje.

Enhanced Autopilot adds new capabilities to the Tesla Autopilot driving experience. The enhancements include going from one to four cameras for greater accuracy, redundancy, and to see fast-approaching vehicles in adjacent lanes. In addition, 12 ultrasonic sonar sensors provide 360 degree coverage around your car with almost twice the range and resolution of the prior version.

The significantly increased sensor information is processed by a computer that is over 40 times more powerful than before. Your Tesla will match speed to traffic conditions, keep within a lane, automatically change lanes without requiring driver input, transition from one freeway to another, exit the freeway when your destination is near, self-park when near a parking spot and be summoned to and from your garage. That said, Enhanced Autopilot should still be considered a driver's assistance feature with the driver responsible for remaining in control of the car at all times.

Tesla's Enhanced Autopilot software is expected to complete validation and be rolled out to your car via an over-the-air update in December 2016, subject to regulatory approval.


Full Self-Driving Capability: This doubles the number of active cameras from four to eight, enabling full self-driving in almost all circumstances, at what we believe will be a probability of safety at least twice as good as the average human driver. The system is designed to be able to conduct short and long distance trips with no action required by the person in the driver's seat. For Superchargers that have automatic charge connection enabled, you will not even need to plug in your vehicle.

All you will need to do is get in and tell your car where to go. If you don't say anything, the car will look at your calendar and take you there as the assumed destination or just home if nothing is on the calendar. Your Tesla will figure out the optimal route, navigate urban streets (even without lane markings), manage complex intersections with traffic lights, stop signs and roundabouts, and handle densely packed freeways with cars moving at high speed. When you arrive at your destination, simply step out at the entrance and your car will enter park seek mode, automatically search for a spot and park itself. A tap on your phone summons it back to you.

Please note that Self-Driving functionality is dependent upon extensive software validation and regulatory approval, which may vary widely by jurisdiction. It is not possible to know exactly when each element of the functionality described above will be available, as this is highly dependent on local regulatory approval. Please note also that using a self-driving Tesla for car sharing and ride hailing for friends and family is fine, but doing so for revenue purposes will only be permissible on the Tesla Network, details of which will be released next year.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Okapi je izjavil:

Pač vaba za delničarje. Izraz avtopilot jim bodo v kratkem povsod prepovedali in zdaj bodo razlagali, da samo še malo, in bo znal avto res sam vozit. Me prav zanima, koliko let jim bo uspevalo, ker ljudje se bodo sajenja rožic slej ko prej naveličali.

Če smo že pri sajenju rožic...Evropa je stavila na dizel, pobila kar nekaj 10 tisoč ljudi zaradi tega, skapirala, da je naredila napako, in šla naprej. Potem so stavili na male turbo motorje, spet napaka, spet strupeni in brez strašno nižje porabe.
Koliko takih failov je naredila Tesla? In kako bi samo eno takšno neumnost normalna firma preživela? Da ne govorimo o goljufanju, da je to šlo čez. Kdaj se bojo ljudje tega naveličali?

Invictus ::

Počakaj da začnejo Tesle zbirati na odpadih. Ko bo treba ekološko odstranit baterije...

Do sedaj sploh še ni bilo primera... Sploh pa ne v večjem obsegu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RedDrake ::

... enabling full self-driving in almost all circumstances, at what we believe will be a probability of safety at least twice as good as the average human driver. ...

Daleč stran od L5 avtonomnosti.
L5 pomeni efektivno nič nesreč in ne "almost all" ampak all.

Mufasa ::

RedDrake je izjavil:

L5 pomeni efektivno nič nesreč in ne "almost all" ampak all.


Ne to ni res...če ti pri vožnji 100kmh skozi vas iza štale ob cesti prijuri traktorist z 40kmh prečno ni fizke razn če ga loh preskoči... ali pač če te pijani neavtonomni avto izrine iz ceste ali načrtno čelno vate...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
««
334 / 1196
»»