» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
333 / 1182
»»

Nikec3 ::

Nehaj no, i3 je zelo spodoben avtomobil. Če bi si lastil nekaj povprečnega in šel na testno vožnjo z i3 bi bil navdušen.

Zoe-ja je boljše vozit kot i3.

nekikr je izjavil:

A to zdaj misliš povedati, ker si tako namignil že zgoraj, da Tesla S je pa premium? Miško, si prepričan, da si že kdaj sedel v premium avtomobilu? Ker model S to zagotovo ni.

Itak da je premium. Tudi če samo zaradi cene, je še vedno premium. V tem primeru je to še dodatna žaljivka za ICE dinozavre. Da se neka Tesla, ki sploh ni premium, ampak ima samo premium ceno prodaja boljše od BMW-jevih in Mercedsovih paradnih konjev? Se sploh lahko kaj primerja s to sramoto?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Spajky ::

TribesMan je izjavil:

...+3dB pomeni 2x glasneje. 2dB je konkretna razlika.
10dB je duplo glasno, 3dB malce opazno, 2dB jedva opazno glasneje ! ... jakost zvočnega pritiska nima zveznega občutka jakosti pri človeku !
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

Da se neka Tesla, ki sploh ni premium, ampak ima samo premium ceno prodaja boljše od BMW-jevih in Mercedsovih paradnih konjev? Se sploh lahko kaj primerja s to sramoto?

Mercedes S se prodaja reda 100.000 vozil na leto. BMW je letos prodal preko 40.000 vozil serije 7 in jih bo do konca leta zagotovo preko 50.000. Ne razumem, na kateri strani je sramota?
In po kakšni logiki bi BMW in Mercedes sploh morala s količino tekmovati z nekom tretjim?
Saj drugi proizvajalci prodajo še več, pa niso zato nič bolj premium. Nekateri pa prodajo zelo malo in so kljub temu zelo premium.

Gregor P ::

To je tipično, da se dela problem tam, kjer ga v bistvu sploh ni; samo zato, da se piše o tem 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

In po kakšni logiki bi BMW in Mercedes sploh morala s količino tekmovati z nekom tretjim?

Ja če tekmujejo v istem cenovnem razredu, potem tekmujejo tudi količinsko.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Gregor P je izjavil:

To je tipično, da se dela problem tam, kjer ga v bistvu sploh ni; samo zato, da se piše o tem 8-)

Da te nekoliko popravim: To je tipično za Teslo, da se dela problem tam, kjer ga v bistvu sploh ni; samo zato, da se piše o Tesli.

Unknown_001 ::

fpbs je izjavil:

Gregor P je izjavil:

To je tipično, da se dela problem tam, kjer ga v bistvu sploh ni; samo zato, da se piše o tem 8-)

Da te nekoliko popravim: To je tipično za Teslo, da se dela problem tam, kjer ga v bistvu sploh ni; samo zato, da se piše o Tesli.


Attention whoring
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

In po kakšni logiki bi BMW in Mercedes sploh morala s količino tekmovati z nekom tretjim?

Ja če tekmujejo v istem cenovnem razredu, potem tekmujejo tudi količinsko.

BMW in Mercedes izdelujeta avte v cenovnem razredu med 20.000 in 200.000 (in še precej več) eur.
Nič neobičajnega ni, da se kak model kakšnega drugega proizvajalca prodaja bolje od cenovno podobnega BMW-ja ali Mercedesa. To ni nobena sramota za BMW in Mercedes in to ne pomeni, da so ostali proizvajalci zato bolj premium.

Nikec3 ::

BMW in Mercedes izdelujeta avte v cenovnem razredu med 20.000 in 200.000 (in še precej več) eur.
Nič neobičajnega ni, da se kak model kakšnega drugega proizvajalca prodaja bolje od cenovno podobnega BMW-ja ali Mercedesa. To ni nobena sramota za BMW in Mercedes in to ne pomeni, da so ostali proizvajalci zato bolj premium.

Kaj morem res črkovati vsako besedo posebej?

1. Primerjam modele ki so v cenovnem razredu Tesle.
2. Nikoli nisem govoril da je kdo bolj/manj premium.
3. Vprašaj CEO-ja od Mercedesa in BMW-ja, če se jima zdi ok, da ima Tesla v ZDA 32% delež v razredu premium limuzin (cenovno premium).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

1. Primerjam modele ki so v cenovnem razredu Tesle.

In gledaš samo ameriški trg. Tesla recimo se prodaja 100.000% slabše v Mengšu kot BMW 7. Torej: Tesla je tik pred propadom in je čisto bedna. Saj gre tako, ane?

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

1. Primerjam modele ki so v cenovnem razredu Tesle.

Ti primerjaš Teslo z Mercedesom S in BMW 7 in praviš, da se Tesla prodaja bolje (ni res). In da je to sramota (ni, tudi če bi se Tesla prodajal bolje).
Jaz pa primerjam modele v nižjem cenovnem razredu. Golf se prodaja bolje od Mercedesa A (je res). Ojej, kakšna sramota za Mercedes, kajne?

3. Vprašaj CEO-ja od Mercedesa in BMW-ja, če se jima zdi ok, da ima Tesla v ZDA 32% delež v razredu premium limuzin (cenovno premium).

Tesla S cilja na drugo skupino kupcev (inovatorje) kot Mercedes S (majority, laggards; torej tradicionalni kupci).
Poglej si vendar, kako sedijo gospodje v Mercedesu S ali BMW 7 zadaj, in kako je s tem pri Tesli S. To pač ne more biti direktna konkurenca.

hmm ::

Golf se prodaja bolje od Mercedesa A (je res). Ojej, kakšna sramota za Mercedes, kajne?

Seveda se golf prodaja bolje, ker je bistveno cenejši, v povprečju verjetno 5-10k od mercedesa, kar pri tem cenovnem razredu predstavlja ~20-30 %. V cenovnem smislu torej ne gre za neposredno konkurenco. Zato se noben ne razburja, če se golf prodaja bolje od mercedesa A. Če bi se pa mercedes s svojo ceno prodajal bolje, pa bi VW močno skrbelo, in to upravičeno.

Tesla S pa od svojih konkurentov, ki v USA spadajo v segment t.i. luksuznih sedanov, zagotovo ni cenejša. Si celo upam domnevati, da je povprečni kupljen model S dražji od večine konkurentov na tistem seznamu prodanih v letu 2016 (bmw 7, MB S itd.). Če gre povrh vsega še za avto, ki v notranjosti ni "premium" oz. je slabši po kakovosti izdelave, mora CEO-je bmw-ja in MB-ja še toliko bolj skrbeti.

Tesla S cilja na drugo skupino kupcev (inovatorje) kot Mercedes S (majority, laggards; torej tradicionalni kupci).

Če to sprejmemo kot dejstvo, pa imata bmw in MB demografski problem. Tradicionalnih kupcev je očitno vedno manj, vedno več pa je inovatorjev, ki so za svoj avtomobil pripravljeni plačati enako ali več kot tradicionalni, pa se ne odločijo za bmw ali MB. Kakorkoli obrneš, tesla za bmw in MB v tem segmentu predstavlja problem. Vprašanje je, zakaj ga ne bi tudi v nižjih segmentih, ko tja pride.

SimplyMiha ::

Glede na finančno stanje širše demografije bo še veliko vode preteklo, preden se bo folk šel "inovatorje".

jernejl ::

hmm je izjavil:

Golf se prodaja bolje od Mercedesa A (je res). Ojej, kakšna sramota za Mercedes, kajne?

Seveda se golf prodaja bolje, ker je bistveno cenejši, v povprečju verjetno 5-10k od mercedesa, kar pri tem cenovnem razredu predstavlja ~20-30 %. V cenovnem smislu torej ne gre za neposredno konkurenco. Zato se noben ne razburja, če se golf prodaja bolje od mercedesa A. Če bi se pa mercedes s svojo ceno prodajal bolje, pa bi VW močno skrbelo, in to upravičeno.

Seveda gre za konkurenco, ker se cenovno prekrivata. Za 22.000eur lahko kupiš golfa ali pa Mercedesa A.
Golfov se je lani prodalo 1,1 mio, Mercedesov A in B skupaj pa 415 tisoč. Pa dodajmo Mercedesu za dobro mero še 120 tisoč Smartov. Kje je torej tistih ~20-30 %?

Če ti Golf ni povšeči, primerjaj z dražjim Passatom. Teh se je lani prodalo preko 700 tisoč, torej skoraj dvakrat toliko kot Mercedesov A in B skupaj. Čemu se Passat prodaja bolje od Mercedesa A, če je dražji?

Če to sprejmemo kot dejstvo, pa imata bmw in MB demografski problem. Tradicionalnih kupcev je očitno vedno manj

V razvitem svetu je vedno več starih (65+) in vedno manj mladih. Nisem prepričan, da so stari pretirano naklonjeni novim (razvijajočim se) tehnologijam, in da so pripravljeni plačati več za nekaj, ker je pač "kul".

WarpedGone ::

Evo nekaj ocen proizvodnih kapacitet baterij za naslednja leta>





Tesla je predstavljena z originalnim planom 35 GWh produkcije kar je že zasterela cifra. Trenutni plani se vrtijo okrog 100 GWh za fabriko v Nevadi leta 2020.
"Reševalec dinozavrov" LG-Chem ima kapacitete okrog 7 GWh tudi leta 2020. Pomeni da nima resnih planov v teku, kjer bi to cifro pomembno povečali.
Samsunga ni niti na radarju, je pod 1 GWh proizvodnih kapacitet.

Na drugem mestu je BYD, ki je/bo 20 GWh proizovdne kapacitete. Njihov problem je švoh kemija - LiFePO4 ki je po kapaciteti, življenski dobi in sploh kvaliteti precej slaba.
Ampak vsaj so, kar je vedno bolje od tistega česar ni.
Zbogom in hvala za vse ribe

hmm ::

Seveda gre za konkurenco, ker se cenovno prekrivata. Za 22.000eur lahko kupiš golfa ali pa Mercedesa A.

To ne spremeni dejstva, da je golf v povprečju bistveno cenejši avto. Za 22,5k lahko kupiš najbolj osnovni model MB A, ki je na voljo. Pri golfu dobiš midrange turbobencinski motor, avtomatski menjalnik in najvišji paket opreme. Pri MB to stane ca. 29k, torej slabih 30% več. Seveda greš z dodatno opremo lahko še precej višje. Potem je tu še cena servisov itd.

Čemu se Passat prodaja bolje od Mercedesa A, če je dražji?

Iz istega razloga, kot se bolje prodaja golf. Ker je pač cenejši, torej širšemu krogu cenovno dostopnejši avto v svojem razredu. Kupec passata ni kupec MB A, kvečjemu MB C, ki pa je spet bistveno dražji. Za 30k lahko kupiš MB razdred A ali razred C, pa si zato nista konkurenčna.
Tesla MS, bmw 7 in MB S pa vsaj v ZDA spadajo v razred luksuznih sedanov in v tem razredu tesla konkretno zmaguje. Če bo tesla M3 po prodajnih številkah premagoval bmw7 in MB S, nobenega ne bo skrbelo. Če pa bo premagoval bmw 3 in MB C, pa jih bo.

V razvitem svetu je vedno več starih (65+) in vedno manj mladih.

To je res, ampak ne spremeni dejstva glede prodajnih številk. Dvomim, da so kupci tesle vsi neki relativno mladi "inovatorji". Takšne zneske za avto si načeloma lažje privoščijo starejši ljudje.

fpbs ::

jernejl je izjavil:

V razvitem svetu je vedno več starih (65+) in vedno manj mladih. Nisem prepričan, da so stari pretirano naklonjeni novim (razvijajočim se) tehnologijam, in da so pripravljeni plačati več za nekaj, ker je pač "kul".

Veliko je tudi starih 80+, ki ne bodo več mogli podaljšat vozniškega izpita in bi bili prisiljeni kupit kaj takega, če bo res cena 30k€.
http://www.electric-vehiclenews.com/201...

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

Evo nekaj ocen proizvodnih kapacitet baterij za naslednja leta>





Tesla je predstavljena z originalnim planom 35 GWh produkcije kar je že zasterela cifra. Trenutni plani se vrtijo okrog 100 GWh za fabriko v Nevadi leta 2020.
"Reševalec dinozavrov" LG-Chem ima kapacitete okrog 7 GWh tudi leta 2020. Pomeni da nima resnih planov v teku, kjer bi to cifro pomembno povečali.
Samsunga ni niti na radarju, je pod 1 GWh proizvodnih kapacitet.

Na drugem mestu je BYD, ki je/bo 20 GWh proizovdne kapacitete. Njihov problem je švoh kemija - LiFePO4 ki je po kapaciteti, življenski dobi in sploh kvaliteti precej slaba.
Ampak vsaj so, kar je vedno bolje od tistega česar ni.


Ja itak samo za Teslo so se zmotili glede 100 Gwh leta 2020, za vse ostale so pa dobili na decimalko točne podatke :D

Kje je Panasonic? A bodo kar vse prepustili Tesli? Močno dvomim.

WarpedGone ::

Ja itak samo za Teslo so se zmotili glede 100 Gwh leta 2020, za vse ostale so pa dobili na decimalko točne podatke


Samo blejaš ker ne moreš ostat tiho al maš kake vire za ostale?
Za teslinih +100 GWh viri obstajajo, en radom: News - Tesla’s Gigafactory annual output could rise to 150 GWh

Torej? Samo blejanje al maš kej o drugih?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

WarpedGone je izjavil:

Ja itak samo za Teslo so se zmotili glede 100 Gwh leta 2020, za vse ostale so pa dobili na decimalko točne podatke


Samo blejaš ker ne moreš ostat tiho al maš kake vire za ostale?
Za teslinih +100 GWh viri obstajajo.

Torej? Samo blejanje al maš kej?

Jaz imam: zadnja desetletja se vsa ta podjetja prilagajajo trgu IN POVEČUJEJO PROIZVODNJO, ko je dejansko potreba.

Zdaj ali so čisto vsa ta podjetja to ravno v tem primeru nehala delati in potencialen zaslužek mečejo stran in odganjajo stranke ter kupce... Ali pa se bodo mogoče enostavno spravili v to takrat KO BO POVPRAŠEVANJE in dejanska potreba?

WarpedGone ::

Jaz imam:

Maš blejanje.
Maš tut link na konkretne cifre in časovne okvire?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

WarpedGone je izjavil:

Jaz imam:

Maš blejanje.
Maš tut link na konkretne cifre in časovne okvire?


Za začetek:

http://www.reuters.com/article/us-panas...
Glej kako lepo povečujejo proizvodnjo. Točno toliko kot je povpraševanja, točno toliko jo povečajo.


http://insideevs.com/lg-chem-hopes-for-...
Pa še eden. Lepo povečuje.

Vsi povečujejo. Točno toliko kot je povpraševanja. Verjemi, da če bo povpraševanje jutri šlo gor, se na to pripravljajo zadnja leta. Verjemi, da vedo 1000x bolje kot ti, jaz in cel ST skupaj.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Evo nekaj ocen proizvodnih kapacitet baterij za naslednja leta>



Tesla je predstavljena z originalnim planom 35 GWh produkcije kar je že zasterela cifra. Trenutni plani se vrtijo okrog 100 GWh za fabriko v Nevadi leta 2020.
"Reševalec dinozavrov" LG-Chem ima kapacitete okrog 7 GWh tudi leta 2020. Pomeni da nima resnih planov v teku, kjer bi to cifro pomembno povečali.
Samsunga ni niti na radarju, je pod 1 GWh proizvodnih kapacitet.

Ja,limaš te stare grafe, ki so samo dokaz, kako so zgrešeni. Tesla je predstavljena na grafu, da bo za leto 2016 izdelala 35GWh baterij, pa do sedaj še ni nobene. Vprašanje, če bo že kaj v letu 2017. Tisto o 100GWh so pa samo Elonove sanje in dvigovanje že tako precenjenih delnic.
Original članki tvojih grafov:
http://kirillklip.blogspot.si/2015_06_0...
https://www.energyandcapital.com/resour...

jernejl ::

Tesla MS, bmw 7 in MB S pa vsaj v ZDA spadajo v razred luksuznih sedanov in v tem razredu tesla konkretno zmaguje.

Ni res in ni res.
Tesla S je v drugem razredu kot BMW 7 in Mercedes S. Saj lahko hitro vidimo, kam pes taco moli, ko pogledamo, kako gospoda sedijo v Tesli in kako v luksuzni limuzini:
 Tesla S

Tesla S


 BMW 7

BMW 7


Mercedes S je tudi dražji od Tesle. Poglej, kolikšna je startna cena za Mercedes S in kolikšna za Teslo S.
In drugič, absolutno ni res da "tesla konkretno zmaguje". Mercedes S in BMW 7 se prodajata bolje.
Zakaj se torej Mercedes S prodaja precej bolje od Tesle S, čeprav je precej dražji? In zakaj nekateri tako stanje označujejo kot sramoto? Za Teslo, morda.

WarpedGone ::

M-XXXX:
Glej kako lepo povečujejo proizvodnjo. Točno toliko kot je povpraševanja, točno toliko jo povečajo.

A je res tako težko prebrat napisano na tvojem lastnem linku?
Ocenjena max proizvodnja kapaciteta za LGChem iz zgornjega grafa je 7 GWh, lanska proizvodnja in prodaja naj bi bila ~1,4 GWh.
70% rast prodaje je super ampak še vedno nekajkrat manjša od max obstoječih kapacitet.
Kaj pa ko bo prodaja/proizvodnja končno dosegla max obstoječih proizvodnih kapacitet - teh ~7 GWh? Znanih planov za nove fabrike LG-Chem, ni. Jih bo prinesel dedek mraz? Ko si enkrat na 7 GWh, nekaj pomeni vsaj nova fabrika ki bo to podvojila, dodatnih 200 MWh letno ni omembe vredno. LG-Chem je te silne fabrike postavil svojih ~7 let nazaj, ko jih je GM dobesedno nategnil z obljubami bajne prodaje svojega hibridnega Volta, ki pa se ni materializirala. Sedaj te fabrike pretežno samevajo (in delajo izgubo, takšno "tapravo").

Original članki tvojih grafov:

Na grafu piše: Source: Deutsche Bank Orginal članek naj bi bil pa nek random blog? Dafuqbro?

In drugič, absolutno ni res da "tesla konkretno zmaguje". Mercedes S in BMW 7 se prodajata bolje

Mogoče v Mengšu, na večstomilijonskem ameriškem trgu pač ne.
Sicer pa ne razlagaj tega nam, razloži to šefetom MB in BMW ter njihovim delčničarjem kako za brezveze zganjajo paniko.

Dober pregled celotne statistike prodaje vseh vozil v USA: September 2016 YTD U.S. Vehicle Sales Rankings - Top 297 Best-Selling Vehicles In America - Every Vehicle Ranked . Preglejte cifre in sadite rožice.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

M-XXXX je izjavil:

Vsi povečujejo. Točno toliko kot je povpraševanja. Verjemi, da če bo povpraševanje jutri šlo gor, se na to pripravljajo zadnja leta. Verjemi, da vedo 1000x bolje kot ti, jaz in cel ST skupaj.

Točno tako, premišljeno in po potrebi. Zavedajo se tudi, da litijeve baterije ne bodo večno in jih bodo zamenjali drugi materiali z boljšimi lastnostmi.

M-XXXX ::

A je res tako težko prebrat napisano na tvojem lastnem linku?
Ocenjena max proizvodnja kapaciteta za LGChem iz zgornjega grafa je 7 GWh, lanska proizvodnja in prodaja naj bi bila ~1,4 GWh.
70% rast prodaje je super ampak še vedno nekajkrat manjša od max obstoječih kapacitet.
Kaj pa ko bo prodaja/proizvodnja končno dosegla max obstoječih proizvodnih kapacitet - teh ~7 GWh? Znanih planov za nove fabrike LG-Chem, ni. Jih bo prinesel dedek mraz? Ko si enkrat na 7 GWh, nekaj pomeni vsaj nova fabrika ki bo to podvojila, dodatnih 200 MWh letno ni omembe vredno. LG-Chem je te silne fabrike postavil svojih ~7 let nazaj, ko jih je GM dobesedno nategnil z obljubami bajne prodaje svojega hibridnega Volta, ki pa se ni materializirala. Sedaj te fabrike pretežno samevajo (in delajo izgubo, takšno "tapravo").

A je res tako težko razumeti, da če je potreba po 70% povečanju bo 70%. Če bo naslednje leto pa 2000% bodo pa za približno toliko povečal.

Še enrkat rečem: res misliš, da podjetja ki so v teh vodah že desetletja nimajo pripravljenega scenarija in načrtov kako in kaj za naprej? In da je edina, ki lahko kaj zgradi to Tesla?

RedDrake ::

M-XXXX je izjavil:


Še enrkat rečem: res misliš, da podjetja ki so v teh vodah že desetletja nimajo pripravljenega scenarija in načrtov kako in kaj za naprej? In da je edina, ki lahko kaj zgradi to Tesla?

On to ve.

"May I talk to you about our Lord and Saviour, Elon Musk?"

SumTingWong ::

Toyota Yaris/Auris 1.5 VVT Hybrid

Ali je pri takem hibridu potrebno tudi polniti baterijo ali se polne samo z bremzanjem in shranjevanjem sile?

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

In drugič, absolutno ni res da "tesla konkretno zmaguje". Mercedes S in BMW 7 se prodajata bolje

Mogoče v Mengšu, na večstomilijonskem ameriškem trgu pač ne.

Na svetu.
Ampak tebi je bolj prikladno v sto različnih svetovnih trgih najti enega, kjer se Tesla prodaja bolje. Ti si torej tisti, ki Teslo povzdiguje v višave, ker se v Mengšu prodaja bolje. Odstrani plašnice, pa boš videl, da svet obstaja tudi drugje in da je tvoje prepričanje zmotno.

J.McLane ::

SumTingWong je izjavil:

Toyota Yaris/Auris 1.5 VVT Hybrid

Ali je pri takem hibridu potrebno tudi polniti baterijo ali se polne samo z bremzanjem in shranjevanjem sile?


Tankaš samo bencin, Auris je 1.8, greš na testno vožnjo in sam oceniš, če ti je delovanje pogona OK. Poraba se drži pri realnih 5 l/100 km, garancijo na baterijo lahko podaljšuješ z rednimi servisi do 10 leta starosti.

WarpedGone ::

Če bo naslednje leto pa 2000% bodo pa za približno toliko povečal.

2000% povečanje pomeni faktor 20 oz. povečanje iz 1,4GWh na 28 GWh proizvodnje.
Obstoječe kapacitete LG-Chem omogočajo 7 GWh. Znanih planov oz. projektov izgradnje povsem novih proizvodnih kapacitet LG-Chem v rangu +20 GWh ni.
Manjkajočih 20 GWh bo torej prinesel Dedek Mraz?
Al živite v utvari da je možno izdelat 20 GWh baterij v neki obstoječi garaži oz. neki obstoječem 100% nafilanem prostoru samo z obračanjem parih gumbov na obstoječih mašinah?

In da je edina, ki lahko kaj zgradi to Tesla?

Tesla je žal edini ki *danes že gradi* omembe vredne proizvodne kapacitete v rangu +100 GWh, ki so nujne za recimo 2M splošno uporabnih EV letno.
Vsi ostali skupaj se seštejejo v manj kot to, hkrati so pa brez aktivnih projektov širitve. Praktično edini ki mal miga je kitajski BYD.
Cela poanta je samo da "sej bodo že nekak" stoji na zelo trhlih temeljih. Brez monstruoznih novih fabrik ne bo nič razen mizernih hibridov.

Ampak tebi je bolj prikladno v sto različnih svetovnih trgih najti enega, kjer se Tesla prodaja bolje.

Najdi en "svetovni trg" kjer Tesli prodaja vztrajno pada.
Po možnosti ne Mengeš ampak nekaj kjer so v igri vsaj primerljive USD cifre, če ne še večje.
Recimo v Nigeriji gre tesli ful slabo ... nobenga avtomobila še niso tm dol prodal....

Ali je pri takem hibridu potrebno tudi polniti baterijo ali se polne samo z bremzanjem in shranjevanjem sile?

Noben hibrid ne zahteva polnjenja baterije, nekateri (imenovani "PlugIn" oz "priključni" hibridi) to omogočajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

jernejl je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

In drugič, absolutno ni res da "tesla konkretno zmaguje". Mercedes S in BMW 7 se prodajata bolje

Mogoče v Mengšu, na večstomilijonskem ameriškem trgu pač ne.

Na svetu.
Ampak tebi je bolj prikladno v sto različnih svetovnih trgih najti enega, kjer se Tesla prodaja bolje. Ti si torej tisti, ki Teslo povzdiguje v višave, ker se v Mengšu prodaja bolje. Odstrani plašnice, pa boš videl, da svet obstaja tudi drugje in da je tvoje prepričanje zmotno.

15 strani nazaj se je v vsakem postu omenjalo norveško in kako velik del EV je tam in posledično bodo vsi ICE propadli takoj jutri zjutraj. Zdaj se omenja pa samo Ameriko, ker sicer slika ne bi bila tako lepa.

M-XXXX ::

2000% povečanje pomeni faktor 20 oz. povečanje iz 1,4GWh na 28 GWh proizvodnje.
Obstoječe kapacitete LG-Chem omogočajo 7 GWh. Znanih planov oz. projektov izgradnje povsem novih proizvodnih kapacitet LG-Chem v rangu +20 GWh ni.
Manjkajočih 20 GWh bo torej prinesel Dedek Mraz?
Al živite v utvari da je možno izdelat 20 GWh baterij v neki obstoječi garaži oz. neki obstoječem 100% nafilanem prostoru samo z obračanjem parih gumbov na obstoječih mašinah?

Ali pa za 200 000% Totalno nepomembno, dobro veš kako je bilo mišljeno. Kolikor bo povpraševanja, toliko se bo kapaciteta povečala. Ne instantno, mogoče s parimi meseci zaostanka, drugič bo mogoče par mesecev prehitevalo! Ampak trg se bo prilagajal. Takrat ko bo potreba.

Utk ::

No, če bo (najmanj) do leta 2020 Tesla res edina sposobna sproducirat omembe vredno število EV, bo cena modela 3 veliko večja od 35 jurjev. Morda ne za te, ki so jih res prednaročili, ampak pol mio komadov letno mislim da ne bi bil problem prodat niti za recimo 50 jurjev. Zakaj bi bli potem 40.

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Najdi en "svetovni trg" kjer Tesli prodaja vztrajno pada.

Izvoli svetovni trg. V prvi polovici leta 2016 je prodaja vztrajno padla skoraj za 50%. Ali to pomeni konec Tesle?
 tesla S

tesla S


BMWju je v tem času prodaja vztrajno rastla.

Utk ::

Razen v Q2 so prodali več kot lani, in takrat so imeli probleme s proizvodnjo zarad X-a. Ima BMW problem s tem kako naredit dovolj avtov?

jernejl je izjavil:

Tesla MS, bmw 7 in MB S pa vsaj v ZDA spadajo v razred luksuznih sedanov in v tem razredu tesla konkretno zmaguje.

Ni res in ni res.
Tesla S je v drugem razredu kot BMW 7 in Mercedes S. Saj lahko hitro vidimo, kam pes taco moli, ko pogledamo, kako gospoda sedijo v Tesli in kako v luksuzni limuzini:
 Tesla S

Tesla S


 BMW 7

BMW 7


Mercedes S je tudi dražji od Tesle. Poglej, kolikšna je startna cena za Mercedes S in kolikšna za Teslo S.
In drugič, absolutno ni res da "tesla konkretno zmaguje". Mercedes S in BMW 7 se prodajata bolje.
Zakaj se torej Mercedes S prodaja precej bolje od Tesle S, čeprav je precej dražji? In zakaj nekateri tako stanje označujejo kot sramoto? Za Teslo, morda.

Jaz v bmwju vidim predvsem nek čuden pukl sred avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

V prvi polovici leta 2016 je prodaja vztrajno padla skoraj za 50%. Ali to pomeni konec Tesle?

Mešaš proizvodnjo in prodajo/dostavo.
A so Model S v tisočih stali v trgovinah in čakali na kupce?
Niso, fabriko se nonstop nadgrajuje kar občasno pomeni ustavitev proizvodnje in 'izpad' izdelanih in nato dostavljenih vozil.
Na drugi strani so avtosaloni polni izdelanih BMW ki čakajo na kupca, ki se ga bo končno usmilil.
Zbogom in hvala za vse ribe

stjan ::

Ko bo Kia izdelala in dala na trg električni avto za 15.000 EUR, potem bomo lahko govorili o električni revoluciji, do tedaj pa gre samo za butične izdelke za ozek krog kupcev.

RedDrake ::

No ja, večina prodaje je v rangu 20-30k EUR.
Pri nas ne, ampak mi smo nekje med razvitim svetom in tretjim svetom ...

nekikr ::

Utk je izjavil:

Razen v Q2 so prodali več kot lani, in takrat so imeli probleme s proizvodnjo zarad X-a. Ima BMW problem s tem kako naredit dovolj avtov?

jernejl je izjavil:

Tesla MS, bmw 7 in MB S pa vsaj v ZDA spadajo v razred luksuznih sedanov in v tem razredu tesla konkretno zmaguje.

Ni res in ni res.
Tesla S je v drugem razredu kot BMW 7 in Mercedes S. Saj lahko hitro vidimo, kam pes taco moli, ko pogledamo, kako gospoda sedijo v Tesli in kako v luksuzni limuzini:
 Tesla S

Tesla S


 BMW 7

BMW 7


Mercedes S je tudi dražji od Tesle. Poglej, kolikšna je startna cena za Mercedes S in kolikšna za Teslo S.
In drugič, absolutno ni res da "tesla konkretno zmaguje". Mercedes S in BMW 7 se prodajata bolje.
Zakaj se torej Mercedes S prodaja precej bolje od Tesle S, čeprav je precej dražji? In zakaj nekateri tako stanje označujejo kot sramoto? Za Teslo, morda.

Jaz v bmwju vidim predvsem nek čuden pukl sred avta.

In točno tu je problem. Komentiraš premium razred vozil ampak v nobenem še nikoli sedel nisi. Dobro, priznam, jaz tudi kdaj pizdim, ko Dragić v Miamiju slabo poda ali zgreši met, ampak se vseeno zavedam, da o košarki pač nimam pojma in ne govorim drugim, da je Dragić zanič. Ti bi šel pa še korak dlje in rekel, da itak nima pojma, ker igra z okroglo žogo in ne s tisto za ameriški nogomet. Enkrat se vsedi v Teslo S, potem v tak BMW ali nekaj podobnega, potem pa pridi nazaj komentirat.
Pa da ne bo pomote, to ni moje mnenje. To je dejstvo, ki ga ponavljajo tudi drugi, ki pokažejo na cenenost teh EV (ne samo Tesle). Warpi bo seveda besedo kvaliteta obrnil tako, da bo tudi Kia Ceed lahko postala pravi luksuzni biser, ampak ne vem, če kdo še spremlja njegov slovar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Mešaš proizvodnjo in prodajo/dostavo.

Naj ti pomagam s prevodom. "Global sales" pomeni prodajo na svetovni ravni. "Units sold" pomeni "prodane enote".
Vir je wikipedia.

Če bi želel biti pristranski kot si ti, bi prilepil samo tisti del grafa, ki prikazuje padec prodaje (ter dodal še rast prodaje BMW 7), in napovedal skorajšnji bridki konec Tesle.

Na drugi strani so avtosaloni polni izdelanih BMW ki čakajo na kupca, ki se ga bo končno usmilil.

BMW 7 se v zadnjih mesecih prodaja trikrat bolje kot lani.

WarpedGone ::

Upaš stavit da se bo naslednje leto še 3x bolje kot letos?
Al bo pač usekala menstra tako kot pri praktično vseh ostalih modelih ki nosijo dober profit?

Naj ti pomagam s prevodom. "Global sales" pomeni prodajo na svetovni ravni. "Units sold" pomeni "prodane enote".
Vir je wikipedia.


Naj ti pomagam s podnapisi: nimaš pojma kaj primerjaš oz. rezultat česa so posamezne cifre.
Dokler BMW 7 v salonih čakajo kupce so omejeni s povpraševanjem. Al boš povedal da se na plačan BMW 7 čaka nekaj mesecev ker jih ne uspejo sestavit dovolj?

Dokler se na tesle čaka nekaj mesecev so omejeni s proizvodnimi kapacitetami. Katere sicer neprestano širijo kar pa občasno zahteva tudi komplet zaustavitev prozvodnje za kak teden ali dva. In to se na koncu v tistem četrtleju pozna na izdelanih in dostavljenih vozilih.
Točno ta širitev je hkrati razlog za "vašo ljubljeno izgubo" na katero s takšnim užitkom onanirate.

Kot stvari kažejo je tesla še vedno daleč od stropa povpraševanja in se bo takšna besna rast prodaje še nadaljevala. Na račun vseh ostalih, še najbol tistih ki se hranijo v podobnih cenovnih razredih z vozili podobnih zasnov.
Pod črto je rast BMW 7 kurioziteta, na koncu je važna kumulativa, ki pa je trenutno na -8%.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Pa da ne bo pomote, to ni moje mnenje. To je dejstvo, ki ga ponavljajo tudi drugi, ki pokažejo na cenenost teh EV (ne samo Tesle). Warpi bo seveda besedo kvaliteta obrnil tako, da bo tudi Kia Ceed lahko postala pravi luksuzni biser, ampak ne vem, če kdo še spremlja njegov slovar.

Sej sem jaz tudi napisal, da sta zoe in i3 cenena. Ja, tudi tesla, če primerjaš z ostalimi za ta denar. Ampak guess what, to nikogar ne zanima. Pogon je tolk boljši, da jih ljudje vseeno hočejo. Če bi bla tesla še premium...kaj bi sploh bmw prodal?

nekikr ::

Ampak guess what, to nikogar ne zanima.

Črnuh prosim, kaj pa govoriš? Se ti je dokončno skisalo?

Če bi bla tesla še premium...kaj bi sploh bmw prodal?

Nič. Boljši produkt konkurence bi jih pojedel. Ampak, saj praviš, da nikogar ne zanima to, BMW pa vseeno proda neprimerno več kot Tesla. Kaj zdaj, imaš razcepljeno osebnost ali naravnost lažeš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Invictus ::

Na Teslo so kupci prisiljeni čakati, ker jih Tesla ne uspe narediti dovolj. Zaradi nesposobnosti nekoga, ali samega proizvajalca ali poddobaviteljev.

Drug razlog je pa butičnost. Avta pač ni v salonu, zato vsak kupec misli da je nekaj več in kvazi individualno obravnavan. Še aplikacijo mu gor vržeš, ki kaže status dobave njegovega avta, pa je čisto moker.

Tretji razlog je pa just-in-time proizvodnja. Nimaš zaloge, zato kupec pač čaka. Saj na BMW ravmo tako čakaš, če nočeš tistega iz salona. Kar je v večini primerov.

Standardni marketinški pristopi ;). Ni to neka znanot, ki jo je Musk pogruntal.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

Tako standarden da enake trike uporabljajo vsi.
Ah ne, drugim je pod častjo da bi na tak način prodajal avtomobile. Raje uporabljajo posrednike, ki te nategujejo z akcijami in popusti in pogajanji in 'brezplačnimi' dodatki ...

Nesposobni da so pri tesli? Tolk nesposobni da so edini poleg forda nebankrotirana ameriška firma? Edina samostojna firma ki je preživela vsaj nekaj let od ustanovitve v zadnjih 100 letih?
In men očitate 'redefinicijo besed'?

Vso pot do banke se vam na glas smejim...
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Upaš stavit da se bo naslednje leto še 3x bolje kot letos?

Ne bo, ker je trg omejen in ni mogoče v neskončnost višati prodaje.
Tudi Tesla ne bo v neskončnost rastel. Dokler so veliki pol Revoza, rast ni problem, če bodo delali milijon vozil na leto, pa ne bo mogoče iti tako hitro navzgor in tako hitro navzdol, kot se jim je dogajalo doslej.

Al boš povedal da se na plačan BMW 7 čaka nekaj mesecev ker jih ne uspejo sestavit dovolj?

Ja. Ampak ti tega ne veš, ker še nikdar nisi kupoval niti BMWja, niti premium avtomobila. BMW 7 pač ni tip avtomobila, ki ga bodo kupci kupovali iz ogromnih zalog, ker bi jim bilo vseeno, kakšne barve je in kako je opremljen.

WarpedGone ::

Ne bo, ker je trg omejen in ni mogoče v neskončnost višati prodaje.

A je kdo to trdil? Fakt je da se Model S prodaja vsaj ene 3x preveč dobro.
Modeli v njegovem cenovnem razredu vidijo 10k kosov letno, morda 20k, ne pa 30k ob zastopanosti na le nekaterih večjih trgih. Rusija je velik odjemalec dragih avtomobilov, tesla tam uradno ne prodaja. Kitajska podobno, tesla šele začenja dobro stopat tja. Indonezija podobno, avstralija podobno. Daš to na cca enak imenovalec prideš na kakih 100 jurjev kosov letno. Kar je absurdno preveč za avto ranga 80 jurjev.
Kar lahko kaže le na absurdno močno željo trga po EV. In v takšni situaciji naj verjamem v pravljico "ni povpraševanja", "ko bo trg, bo tudi proizvodnja", "..."?

Kje se bo dejansko ustavila proizvodnja Model S bo pokazal čas, najverjetneje ga bo ustavil Model 3. In model Y. In model (poltovornjak). In model ...

BMW 7 pač ni tip avtomobila, ki ga bodo kupci kupovali iz ogromnih zalog, ker bi jim bilo vseeno, kakšne barve je in kako je opremljen.

Random prodajalec
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Tesla dela tako kot vsi drugi, maksimizira dobicek. Ce bi bila boljsa notranjost, bi dobili 5 jurjev vec za njo? Morda, morda so pa izracunali, da so ze na zgornji meji cene za to kolicino, ki jo lahko naredijo. Dokler je proizvodnja razprodana, se lahko sprasujemo zakaj ni se bolj cheap notranjost ali pa visja cena.
««
333 / 1182
»»