» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
329 / 1183
»»

nevone ::

Povčeanje masovnega zastruplanja prebivalstva ni ravno pozitivna reč.


Kje bo pa proizvedena elektrika, ko/če bo EV-jev primerljivo toliko ali več, kot je danes vozil na fosilna goriva?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Okapi ::

W1 misli, da na strehah, s sončnimi celicami. V resnici se lastniki premogovnikov že veselijo takšnega razvoja dogodkov. Trenutno se na svetu skoraj 70% elektrike naredi iz fosilnih goriv, in ta odstotek se v bližnji prihodnosti (se pravi naslednjih 20 letih) ne bo bistveno spremenil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

vostok_1 ::

nevone je izjavil:

Povčeanje masovnega zastruplanja prebivalstva ni ravno pozitivna reč.


Kje bo pa proizvedena elektrika, ko/če bo EV-jev primerljivo toliko ali več, kot je danes vozil na fosilna goriva?

o+ nevone


V učinkovetejših elektrarnah?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nevone ::

vostok_1 je izjavil:

nevone je izjavil:

Povčeanje masovnega zastruplanja prebivalstva ni ravno pozitivna reč.


Kje bo pa proizvedena elektrika, ko/če bo EV-jev primerljivo toliko ali več, kot je danes vozil na fosilna goriva?

o+ nevone


V učinkovetejših elektrarnah?


Ja, recimo, ampak mnogo tistih, ki simpatizirajo z EV-ji, so v isti sapi recimo proti jedrski energiji.
Either we will eat the Space or Space will eat us.

WarpedGone ::

Ford je zmanjšal izpuste CO2 svojih vozil (osebnih in tovornjakov) od 2009 do 2014 za od oka 9%. Leta 2015 je prodal okoli 3 milijone vozil. 9% je 270.000. Se pravi, kot bi dal na cesto 270.000 električnih vozil.


Končno nekaj konkretnega.
Okej, z 5.9 milijardami posojila je uspel sproducirat 'ekvivalent' 270k EVjev.
Tesla je z 14x manj denarja na cesto postavil ~2,7x manj EVjev, oz. je dobljen denar izkoristil 5x bolje.

My point exactly. Dinozavri se vlečejo po dinozavrsko, to kar tesla nardi z 5 milijardami, bo dinozavre koštalo 25 milijard.

Oz. drugače... če bi tesla dobil teh 6 milijard, bi bilo na cesti že 3M pravih evjev, namesto samo "270k virtualnih".

Dejte se to naslednič spomnit, ko tesli očitate subvencije, in veselo ignorirate da dinozavri dobivajo krepko več subvecnija za krepko manj učinka.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

nevone je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

nevone je izjavil:

Povčeanje masovnega zastruplanja prebivalstva ni ravno pozitivna reč.


Kje bo pa proizvedena elektrika, ko/če bo EV-jev primerljivo toliko ali več, kot je danes vozil na fosilna goriva?

o+ nevone


V učinkovetejših elektrarnah?


Ja, recimo, ampak mnogo tistih, ki simpatizirajo z EV-ji, so v isti sapi recimo proti jedrski energiji.


Only the really stupid ones.

Sicer pa predvidevam, da na razvitem zahodu (in tudi kje drugje) se bo potreba po individualni mobilnosti zmanjšala. V mestu tako ali tako ne potrebuješ avtomobila. Suburbia je itak postala nerentabilna, nesmiselna in zamira. Tk da, potreba bo imo še manjša.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Ford je zmanjšal izpuste CO2 svojih vozil (osebnih in tovornjakov) od 2009 do 2014 za od oka 9%. Leta 2015 je prodal okoli 3 milijone vozil. 9% je 270.000. Se pravi, kot bi dal na cesto 270.000 električnih vozil.


Končno nekaj konkretnega.
Okej, z 5.9 milijardami posojila je uspel sproducirat 'ekvivalent' 270k EVjev.
Tesla je z 14x manj denarja na cesto postavil ~2,7x manj EVjev, oz. je dobljen denar izkoristil 5x bolje.
A tudi matematiko boš izumil na novo?
Govorimo o 2015 - Teslovih 50.000 avtov je 5,4x manj kot Fordovih 270.000.
In zmanjšanje izpustov CO2 ni edino, kar so pri Fordu naredili. Gre tudi za bolj ekonomično proizvodnjo - koliko CO2 vsak avto vrže v zrak, še preden naredi prvi kilometer na cesti. In gre tudi za raziskave, katerih rezultati se bodo pokazali šele v prihodnosti - ko bo mogoče Ford naredil 10x toliko električnih avtov, kot Tesla, recimo.

WarpedGone ::

Pa naj bo faktor 5... itak ne gre za decimalke ampak osnovo ... kaj vse ostalega so uspel narest s tem denarjem je banje v meglo, tudi tesla je poleg same proizovdnje uspel narest še precej drugega.

In gre tudi za raziskave, katerih rezultati se bodo pokazali šele v prihodnosti - ko bo mogoče Ford naredil 10x toliko električnih avtov, kot Tesla, recimo.


Maš info od kje bodo dobili 10x več baterij kot tesla?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Maš ti info, da obstaja neka fizikalna zakonitost, ki bi to onemogočala?

Očitno res misliš, da je Musk čudodelnik in da nihče drug ni sposoben narediti gigatovarne. Ali deset gigatovarn.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Unknown_001 ::

Okapi je izjavil:

Maš ti info, da obstaja neka fizikalna zakonitost, ki bi to onemogočala?

Očitno res misliš, da je Musk čudodelnik in da nihče drug ni sposoben narediti gigatovarne. Ali deset gigatovarn.


Saj je eni ne rabijo sploh narest. Sam proizvodno linijo preuredijo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Maš ti info, da obstaja neka fizikalna zakonitost, ki bi to onemogočala?


Where is everybody?

Če Ford to začne danes, bo čez ~4 leta na nivoju LG.

Sam proizvodno linijo preuredijo.

Js bom to jutr naredu v sosedovi garaži in letno sproduciral 1500 GWh baterij.

Kje so vaš učili poštevanke?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nevone ::

Maš info od kje bodo dobili 10x več baterij kot tesla?


Ford bo kupu Teslo. ;)

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

hojnikb ::

nevone je izjavil:

Maš info od kje bodo dobili 10x več baterij kot tesla?


Ford bo kupu Teslo. ;)

o+ nevone

w1 ford simpatizer ?

hehe, narobe svet :)
#brezpodpisa

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Maš ti info, da obstaja neka fizikalna zakonitost, ki bi to onemogočala?


Where is everybody?

Če Ford to začne danes, bo čez ~4 leta na nivoju LG.



Obstajajo koncerni. Medpodjetna združenja itd. itd. Uvedel se bo standard za avtomobilske baterije in to je to. Avte bodo delal proizvajalci baterije pa specializirane firme. Tesla bi bila povsod zraven... vsega po malem. Danes delamo avto, jutri raketo, ka pa če bi naslednji teden še baterije začeli proizvajat... ? Ni čudno da tud dobički niso nevem kaj.

nevone je izjavil:

Maš info od kje bodo dobili 10x več baterij kot tesla?


Ford bo kupu Teslo. ;)

o+ nevone


Navijam za VAG
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

Pa saj tudi vzornikovi ( Nikola) overall dobički niso bili nevemkaj, pa je vstopil med legende, ki bodo živele še dolgo.

WarpedGone ::

Teslin GF naj bi ob dokončanju bil na nivoju 150GWh/letno, i.e. okrog 2020.
Ford naj bi bil še 10x večji, kar je 1500GWh/letno oz. kar ~ 1000x večji od LG danes? S tem da LG vsaj miga v smeri gradnje (majhih) fabrik, ford dela pa kaj? Tuhta kako več alumija vgradit v tovornjak.
In pol sm js smešen?

Nekaj zares smešnega: Deutsche Post Builds Its Own Electric Delivery Van, Volkswagen Execs Are Angry

VW se tako kilavo obnaša, da ga še 'lastna' pošta ignorira.
"I am annoyed beyond measure. I, of course, ask myself why Post did not talk to our VW Commercial vehicles division about doing something similar," commented CEO Matthias Mueller. "Let's see if we can still get a foot in the door there."
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Okapi je izjavil:

Maš ti info, da obstaja neka fizikalna zakonitost, ki bi to onemogočala?

Očitno res misliš, da je Musk čudodelnik in da nihče drug ni sposoben narediti gigatovarne. Ali deset gigatovarn.

Če je rast proizvodnje baterij tak problem, da ga obstoječi proizvajalci ne morejo dohajati, se bodo pri Tesli najbrž morali usmeriti tudi v pridobivanje litija, niklja, kobalta in ostalih surovin.

Okapi ::

Brane22 je izjavil:

Pa saj tudi vzornikovi ( Nikola) overall dobički niso bili nevemkaj, pa je vstopil med legende, ki bodo živele še dolgo.

Saj menda je Musk res na dobri poti, da bo na stara leta postal čudak, kot Nikola ali recimo Howard Hughes.;)

Magic1 ::

Bodo morali zelo hitro naredit še par konkurenčnih firm za rudarjenje litija, saj če se povpraševanje zelo hitro poveča, bo pač cena surovin poletela v nebo. Kot sem slišal, se to že letos dogaja in ima tona že dvojno ceno glede na lansko leto. 85% pa proizvedejo štirje! Njim čist ustreza visoka cena. Če Tesla še nima pogodbe za dobavo litija za Teslo 3 po stari ceni, bo to konkretno zabremzalo proizvodnjo.
Magic

Brane22 ::

Okapi je izjavil:

Brane22 je izjavil:

Pa saj tudi vzornikovi ( Nikola) overall dobički niso bili nevemkaj, pa je vstopil med legende, ki bodo živele še dolgo.

Saj menda je Musk res na dobri poti, da bo na stara leta postal čudak, kot Nikola ali recimo Howard Hughes.;)


Bolje čudak, kot anonimno meso, ki je zgolj šlo skozi biološki ciklus.

vostok_1 ::

Okapi je izjavil:

Brane22 je izjavil:

Pa saj tudi vzornikovi ( Nikola) overall dobički niso bili nevemkaj, pa je vstopil med legende, ki bodo živele še dolgo.

Saj menda je Musk res na dobri poti, da bo na stara leta postal čudak, kot Nikola ali recimo Howard Hughes.;)


Fuck man, če bi tud jaz slavno končal kot čudak Nikola Tesla in podobni...i'd be a happy man.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Če Tesla še nima pogodbe za dobavo litija za Teslo 3 po stari ceni, bo to konkretno zabremzalo proizvodnjo.

LMGTF:
Tesla strikes deal to buy lithium hydroxide mined in northern Mexico
Že več ko leto dni stara stvar, o njej sm pisal tudi v tej temi.

Ampak lažje je dvigovat FUD, kot na goole vpisat tri besede...
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Morales v Boliviji ima največje zaloge litija.

Magic1 ::

Vse odvisno kaj so se zmenili, če dobi po cca 90% tržni vrednosti, ti nič kaj dosti ne pomaga, če se tržna cena dvigne za dvakrat. Vsi ostali lahko rečejo fu*k EV za par let, Tesla pa mora izdelat naročene Tesle 3 in odkupit velike količine litija, tudi če dela konkreten minus z vsakim avtom. Tesla se lahko zelo hitro znajde v zelo nezavidljivem položaju (pa že zdaj ni rožic).
Sej visoko povpraševanje po litiju in visoka cena bosta dolgoročno dobro vplivala na ceno baterij, vendar bo vmes zelo problematično za nekatere.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Še več FUDa... jutri lahko v zemljo trešči meteorit in pofenta 76,6% marjetic!!!111enaenaena

Če so se kej zmenil, bi pričakoval vsaj to, da so se zmenil za 'pametno' pogodbo.
Al pa te nujno nucajo za svetovalca, nesposobni kot so. Ali pač ne?

Torej, Tesla ima sklenjene direktne pogodbe z rudniki.
Kaj pa konkurenca? LG CHem? Opevani 10x večji Ford?
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Tesla ima sklenjene direktne pogodbe z rudniki.

Kje pa so ti rudniki?

Kaj pa konkurenca? LG CHem? Opevani 10x večji Ford?

Kako pa misliš, da obstoječi proizvajalci kupujejo litij? Ne poznajo pogodb?

Obstoječi proizvajalci bodo zagotovo lažje povečali proizvodnjo iz trenutnih kapacitet.
Za razliko od Tesle, ki nima tovarne in sklepa pogodbe z rudniki, ki jih ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Še več FUDa... jutri lahko v zemljo trešči meteorit in pofenta 76,6% marjetic!!!111enaenaena

Če so se kej zmenil, bi pričakoval vsaj to, da so se zmenil za 'pametno' pogodbo.
Al pa te nujno nucajo za svetovalca, nesposobni kot so. Ali pač ne?

Torej, Tesla ima sklenjene direktne pogodbe z rudniki.
Kaj pa konkurenca? LG CHem? Opevani 10x večji Ford?


Vse je odvisno od pogodbe. Možno da se bodo mehiški rudniki držali za glavo, možno pa da se bo Tesla držala za glavo ... Razen če si jo ti osebno podpisal, verjetno ne poznaš detajlov.

DarkSite ::

Torej, če malce ugibamo kaj bo 17 predstavljeno.

Moja ugibanja:
1) AP 2.0
2) Y

WarpedGone ::

Je že jasno
Model S Classic, with a V8. No push rods just a good clean quad cam, chain driven, 32V V8 featuring eco torque sleep cruise mode using just 1 active cylinder. Will have a huge flywheel for regen effect. No frunk and good old 70:30 weight distribution with entertaining RWD handling. Auto pilot will be dollar-aware and reroute via cheapest gas stations. No ludicrous mode as such, but buyers can upgrade to the 'mildly nuts supercharger' with realistic belt-whine sound effects. Autopilot consist of inflatable passenger holding a map with optional $1k deluxe compass. TACC uses a front mounted cattle prod.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

http://www.greencarreports.com/news/110...

Bo mogoče treba kaj novega pogruntat, npr "šoferčina"...:D

WarpedGone ::



I simply could not disagree with the author of this article more. Whilst I have never had the good fortune to be able to afford to fly an aircraft expensive enough to be equipped with autopilot, I, too, am a pilot and also a Model S owner with some 5 thousand miles of Autopilot experience. I did not see how much experience of it the author has. The oddest thing about the article is that the author refers to having to work harder with Autopilot on than off. This is completely potty!

Clearly the author has precisely zero understanding of just how much - albeit subconscious - brain and muscle activity is going on driving a car manually. You only have to remember how much concentration driving took when you were a learner-driver to know this is true (and if you can't remember, just look at the next driver of a car being driven by a learner and see for yourself). The fact that, with experience, it appears that this activity diminishes is as irrelevant as it is false. You only have to go on a very long drive to find out for yourself, otherwise why would you feel so tired after having basically sat on your arris for hours on end?

In fact if you consider what an aircraft autopilot does and compare it with what Tesla's Autopilot does, the similarities are very obvious. Neither device allows you to 'fall asleep' without the danger of catastrophe but both allow you to concentrate on potential dangers of flying/driving over and above simply maintaining a lane and/or a speed/safety gap.

Anyway, if CA wants to be so pinickety to ban the use of the word 'autopilot' let it go right ahead. No-one will care (except the lawyers), semi-autonomous driving aides like Autopilot will continue to advance and be used regardless and lives will continue to be saved.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Pogosto se opleta z 80M letno prodanimi avtomobili kot neko 'merodajno konsanto' okrog katere se nato naplete neka ocena prihodnosti in deleža.

Prihodnost bo mal drugačna, kot je bila preteklost.

Ko bo mal časa, bom cifre v predstavitvi vrgu v tabelco. Iz nje pade tudi odgovor zakaj je Uber vreden tolk kot je, čeprav gre na koncu dneva 'samo za smartphone programček'.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:



I simply could not disagree with the author of this article more. Whilst I have never had the good fortune to be able to afford to fly an aircraft expensive enough to be equipped with autopilot, I, too, am a pilot and also a Model S owner with some 5 thousand miles of Autopilot experience. I did not see how much experience of it the author has. The oddest thing about the article is that the author refers to having to work harder with Autopilot on than off. This is completely potty!

Clearly the author has precisely zero understanding of just how much - albeit subconscious - brain and muscle activity is going on driving a car manually. You only have to remember how much concentration driving took when you were a learner-driver to know this is true (and if you can't remember, just look at the next driver of a car being driven by a learner and see for yourself). The fact that, with experience, it appears that this activity diminishes is as irrelevant as it is false. You only have to go on a very long drive to find out for yourself, otherwise why would you feel so tired after having basically sat on your arris for hours on end?

In fact if you consider what an aircraft autopilot does and compare it with what Tesla's Autopilot does, the similarities are very obvious. Neither device allows you to 'fall asleep' without the danger of catastrophe but both allow you to concentrate on potential dangers of flying/driving over and above simply maintaining a lane and/or a speed/safety gap.

Anyway, if CA wants to be so pinickety to ban the use of the word 'autopilot' let it go right ahead. No-one will care (except the lawyers), semi-autonomous driving aides like Autopilot will continue to advance and be used regardless and lives will continue to be saved.


Tale je pilot? Če mu že na cesti vse moči poidejo....
Sploh pa , uporabit neko drugo ime ni nobena tragedija, na cesti kljub vsemu vladajo čisto druge razmere, kot pa v zraku. Niti vsi "piloti" ne letijo skoz z avtopilotom, ne primerjat to z gospodinjami "šoferkami" za volanom. Če razumeš.

WarpedGone ::

Vprašaj kake taksiste, kolk so spočiti po celem dnevu al pa tednu dela.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Na kakšnem nivoju so recimo performanse 100k vrednega BMW ali Mercedesa?
Pod nivojem 60k vredne tesle.

Na to je treba replicirat. Saj so Teslo zapeljali po Nürburgringu.
http://jalopnik.com/heres-what-a-tesla-...
Yes, it was heavy. Yes, it had almost no mechanical grip. And yes, the steering was as numb as my jaw after a trip to the dentist. However, considering that the Model S is a brand new car, from a car company that didn't exist 10 years ago, using technology that had (at the time of founding of the company) never been successfully mass produced on any large scale, I am suitably impressed.


Razen tega so po treh minutah avtu performanse drastično upadle. Če ne bi, bi lahko (po mnenju avtorja) dosegel čas kroga pod 9 minutami. To bi bilo na nivoju 25 let starega BMW E36 328i.
Pri Tesli se bodo morali še marsikaj naučiti, da bodo dosegli vozne lastnosti ICE uveljavljenih premium proizvajalcev.

lufthammer ::

Vprašaj kake taksiste, kolk so spočiti po celem dnevu al pa tednu dela.


Vedno pravim: če se nekdo "matra" za volanom in hudo trpi, naj gre delat kaj drugega, je namreč zelo nevaren udeleženec v prometu. Si pa lahko utrujen tudi po osmih urah programiranja, če jih (intenzivnih) sploh zmoreš.

WarpedGone ::

Nisi odgovoril: zakaj je taksist na koncu dneva utrujen, po 10ih minutah vožnje pa ne?

Glede nurburgringa... nazadnje ko sm bral, je bilo to dirkališče in ne civilna cesta.
Če želiš primerjat avtomobile izven ciljnih dizajn parametrov, lahlo primerjamo tut kako učinkoviti so pri oranju njive.
Na nurburgring se ne gre s civilnim avtomobilom ampak dirkalnikom. No, nekateri tudi njivo orjejo s katrco in pljuvajo kako je to zanič avto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Pogosto se opleta z 80M letno prodanimi avtomobili kot neko 'merodajno konsanto' okrog katere se nato naplete neka ocena prihodnosti in deleža.

Prihodnost bo mal drugačna, kot je bila preteklost.

Ko bo mal časa, bom cifre v predstavitvi vrgu v tabelco. Iz nje pade tudi odgovor zakaj je Uber vreden tolk kot je, čeprav gre na koncu dneva 'samo za smartphone programček'.

Eni bodo še hudo razočarani. Ne reče se kar brezveze, da se žene in avta ne posoja.;)

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:

Nisi odgovoril: zakaj je taksist na koncu dneva utrujen, po 10ih minutah vožnje pa ne?

Verjetno zaradi celodnevnega zdolgočasenega valjanja po zicih. Saj jamrajo, da je premalo dela. Tudi od poležavanja na kavču si lahko zmatran.

WarpedGone ::

OK, minimalni nivo intelekta ni izkazan. Over and out.
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

Okapi je izjavil:

Eni bodo še hudo razočarani. Ne reče se kar brezveze, da se žene in avta ne posoja.;)


Eni so pa že stari. Primerjat avto in ženo je tako zelo preteklo tisočletje. ;)

vostok_1 ::

jernejl je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Na kakšnem nivoju so recimo performanse 100k vrednega BMW ali Mercedesa?
Pod nivojem 60k vredne tesle.

Na to je treba replicirat. Saj so Teslo zapeljali po Nürburgringu.
http://jalopnik.com/heres-what-a-tesla-...
Yes, it was heavy. Yes, it had almost no mechanical grip. And yes, the steering was as numb as my jaw after a trip to the dentist. However, considering that the Model S is a brand new car, from a car company that didn't exist 10 years ago, using technology that had (at the time of founding of the company) never been successfully mass produced on any large scale, I am suitably impressed.


Razen tega so po treh minutah avtu performanse drastično upadle. Če ne bi, bi lahko (po mnenju avtorja) dosegel čas kroga pod 9 minutami. To bi bilo na nivoju 25 let starega BMW E36 328i.
Pri Tesli se bodo morali še marsikaj naučiti, da bodo dosegli vozne lastnosti ICE uveljavljenih premium proizvajalcev.


Pointless točka.

Sicer ta marketing pri tesli o 2.5s pospeških itd, je meni oseno nepotreben. Razumem pa da je tesla Musk mahnjen na "cool" stvari. I'd take useful over of cool.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:

OK, minimalni nivo intelekta ni izkazan. Over and out.

Pa kaj bi ti rad? Da grem spraševat taxiste zakaj vozijo, če jih tako zmatra? Me ne zanima. Sam delam velikokrat tudi po 1500 km v enem dnevu, pa nisem prav nič zmatran, ker v vožnji uživam. Postanki na črpalki so ravno pravšnji, da si malo ude pretegnem. Če bi trpel, tega nebi počel za noben denar.

WarpedGone ::

Seveda je 2.5 nepotrebno, gre se za 'bragging rights' in privablanje tiste bogate množice ljudi, ki enostavno morajo met The gratest, zaradi ega in vsega.
Gre se za gradnjo imiđa in blagovne znamke. Ko froc na omaro nalima sliko ferarija to naredi zarad imiđa, nek delež teh frocov bo nekoč v prihodnosti vrglo absurdno številko denarja v povsem nepotreben ferrari. In ker je tesla trenutno 2.5s, bo nek delež teh frocov na steni imel sliko P100DL in v prihodnosti absurdno številko denarja zapravil za novo teslo namesto za novga ferrarija. In naslednje leto bo podobno cifro vrgu za teslo z 2.4 sekunde do 100.

Ravno včeraj sem razočarano ugotovil da tudi nov Bugatty Chiron nuca 2.4 sekunde do 100, samo 0.1s manj kot ~10x cenejši P100DL.
Cela poanta tega početja se združi v "Kaj še ostane velikim". Prednost bencinskega pogona kopni na vseh fronti.

da si malo ude pretegnem

Čemu, če si "prav nič zmatran"?
Tvoja logična enota nuca nujen servis.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Pointless točka.

Se pravi, ko se govori o Tesli, da je najboljša, je ok, če se pa pokaže, da ni, potem je pa pointless? Ker začelo se je s tem biserom warpija:
Na kakšnem nivoju so recimo performanse 100k vrednega BMW ali Mercedesa?
Pod nivojem 60k vredne tesle.

Se pravi za "nivo" postavimo podatek, v katerem Tesla blesti, da nekako peljemo to temo: "Zakaj sta tesla in serijski izdelovalec čudežov najboljša" naprej?

WarpedGone ::

Boš razložil zakaj je točno Nurenberg nek faktor pri oceni 'performans'? In zakaj nek drug scenarij ni relevanten?
Ne, tesla ni fabriški dirkalnik ampak limuzina namenjena za civilne ceste.
Ko boš pokazal, kako na cifilnih cestah fejla, boš mel point.

Tudi 300 po nemškem autobahnu je irelevantno za 100% američanov, azijcev, avstralcev, kitajcev, portugalcev, špancev, rusov, italijanov, angležov, skandiavcev.
mogoče je reelvantno za nekaj malega franzcozev, švicarjev. Seveda je pa relevantno za 100% švabov, ki avto nucajo izključno za drkanje s 300 po autobahn.

Da je potrebno z avtom speljevat na 100% semarforjih, da obstaja neskočno kilometrov gorskih cest kjer je super užitek vožnje in se tesla odreže bolje kot katerikoli primerljiv ICE dinozaver namenoma ignorirate in drkate ta nurburging, ki ga v živlenju nebi vidu, tut če bi živel zraven njega.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:


da si malo ude pretegnem

Čemu, če si "prav nič zmatran"?
Tvoja logična enota nuca nujen servis.


Tvoja je, zgleda, crknila. Poguglaj kaj pomeni malo ude pretegniti. Bo treba po pomoč, si preveč obremenjen z inteligenzzo, intelektom, logičnimi enotami,...Skratka, nima smisla.

nekikr ::

Boš razložil zakaj je točno Nurenberg nek faktor pri oceni 'performans'?

Saj ti piše, oprijem, togost, med drugim. Če so v realnem svetu očitno tako pomembni pospeški, da si nas ob vsakem tweetu serijskega izdelovalca čudežov obvestil, da zdaj ni več super duper mega špon pospešek ampak super duper mega uber špon, potem je pomembno tudi to, da je avto tog in da nima oprijema.

In zakaj nek drug scenarij ni relevanten?

A to spet lažeš, ker fanatičnost ne dopušča sivega sveta, sem lahko samo 100% za ali 100% proti?

TribesMan ::

Seveda je 2.5 nepotrebno, gre se za 'bragging rights' in privablanje tiste bogate množice ljudi, ki enostavno morajo met The gratest, zaradi ega in vsega.


Tudi sub 8 minute lap time na Nurburgringu je totalno nepotreben in se gre samo za bragging rights...

Pač Tesla zmore 10 minut in po treh minutah gre v power reduction. To je to.

BMW M5 pa zmore pod 8 minut, in ne gre v power reduction.

Je pomembno za povprečnega Janeza? Ne, tako kot 2.5s do 100 ni.

Ampak če se ti rad vsake 15 minut pumpaš s tem da je Tesla "najhitrejša limuzina", ne bit pol užaljen, če kdo drug najde primer kjer pač ni najhitrejša.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

BMW M5 pa zmore pod 8 minut, in ne gre v power reduction.

To je probalo je par ljudi v živo, ostali nimajo niti šanse probat, ostane jim, da se "vsake 15 minut pumpajo", da njihov avto zmore 8 minut na tistem dirkališču nekje v vukojebini.
2,5 v tesli lahko doživi vsak, ki si avto lasti, na prvem praznem odseku ceste.

Feel the difference?
Zbogom in hvala za vse ribe
««
329 / 1183
»»