» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
328 / 1196
»»

Okapi ::

W1 se veseli, bo lahko ceneje vložil svoje prihranke v delnice in finančno varno prihodnost.

fpbs ::

Paris Motor Show: Volkswagen Gives a First Glimpse of Its Electric Future:
http://fortune.com/2016/09/28/volkswage...

hojnikb ::



:))
#brezpodpisa

Brane22 ::

Nikec3 je izjavil:

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Tesla's Cozy Relations With Banks Have Lost That Loving Feeling


Kolkr spremljam te in podobne tiče, oni še prdnejo ne brez jasnega namena zamajati ali vplivati na igralce na trgu in iz tega na tak ali drugačen način črpati profit.

Že ko slišiš Bloomberg, Goldman itd, bi ti moralo prižgati opozorilne LED-ice.

Par tednov nazaj sem v iskanju svežih materialov za AMD Zen pomotoma padel na sajt, ki "svetuje" delničarjem.
Pač Google je izpljunil prvi link z zelo kritičnim člankom, ki pa je bil za register wallom.

Se registriram, nato pa dobim članek, ki je dobesedno na ravni osnovnošolca in katerega osnovni namen je zamajati zaupanje v delnico AMD.
Kar je zanimivo, sajt te NE SPUSTI ven. Ni načina odregistracije. Poskušaš konktaktirati upravljalca strani, pa te pelje skozi linke na linke na linke, ki te pripeljejo do PLAČLJIVE OBJAVE.

Ko sem že tam, le nekako nahecam sajt, da mi nekdo pošlje mail, na katerega odgovorim in zahtevam deregistracijo.
Med časom, ko čakam na izpis, si ogledam ostale "članke". VSI so izven nadjebavanja delničarjev skrajno plitvi.

Vsakič, ko prebereš kaj takega, je treba na to gledati kot na mindfuck game in iskasti v kombinacije predvsem v tej smeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

WarpedGone ::

Tesla je švoh 6 let nazaj kupil zaprto fabriko (NUMMI), ki je bila v solastništvu Toyote in GM ter samevala. Fabrika sama je ogromna reč, sedaj pa se izvajajo nujni koraki, ki bi omogočili njeno povečanje - za več kot dvakrat.
Tesla's new long-range plan could double size of Fremont factory

Tako zgledajo resni nameni po masovni proizvodnji EV. Vrtenje gobcev in kazanje PowerPoint slidov je bilo zanimivo 10 let nazaj, danes ni več.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

The new master plan does not offer in-depth detail on specific buildings that Tesla may place on the property or give an estimate of how much those buildings would cost. Nor does it lock the company into building everything shown in the plan.

Instead, it illustrates how Tesla could add as much as 4.6 million square feet to a facility that now measures 4.5 million square feet.

Če bi bil v naslovu recimo Ford, bi imel polna usta, kako je to samo bullshit, ker ni nobenega trdnega podatka, le PR. So pa dobili subvencije za zaposlitev ljudi, kar je super, Musk še vedno zna ;)

WarpedGone ::

če, če, bi,bi, bo, bo, bla, bla..
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

A je grda slika v ogledalu ane? :)

WarpedGone ::

Ko omenjaš Ford in subvencije... kako gre njihovo odplačevanje 5.9 milijard državne pomoči? Kaj dobrega so naredili s tem denarjem?

Kaj je tesla naredu z 10x manj denarja vidimo, a vidimo tut kaj 10x večjega je naredu Ford?
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Ko omenjaš Ford in subvencije... kako gre njihovo odplačevanje 5.9 milijard državne pomoči? Kaj dobrega so naredili s tem denarjem?

Kaj je tesla naredu z 10x manj denarja vidimo, a vidimo tut kaj 10x večjega je naredu Ford?


No zdaj se pa umiri. Po pionirjih avtomobilizma pa res ni treba pljuvat. Koliko inovacij ki jih je stara garda proizvajalcev avtomobilov spravila na svet koristi Tesla? tritočkovni pas, airbag, samonosna karoserija, tehnologije kot so ABS, ESC, itd...

Elektro pogon sploh ni nič novega le uporabljalo se ga ni, ker ni bilo računice in je bilo ceneje vzpostavit infrastrukturo za vozila z MNZ
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Po pionirjih avtomobilizma pa res ni treba pljuvat.

Pljuvanje je, če vprašam kaj vidnega je naredu Ford z 5,9 milijarde državnega posojila?
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Po pionirjih avtomobilizma pa res ni treba pljuvat.

Pljuvanje je, če vprašam kaj vidnega je naredu Ford z 5,9 milijarde državnega posojila?


Obenem pa ne moreš da ne bi spet nabijal kako je Tesla oh in sploh.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Pljuvanje je, če vprašam kaj vidnega je naredu Ford z 5,9 milijarde državnega posojila?
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::

Tole novico pa nisem zasledil, da bi kaj komentirali. Se mi zdi kar pomembna. Tesla is doubling the energy capacity of the Powerpack with new battery cells from the Gigafactory

While the current Powerpack is being advertised with a capacity of 100 kWh, sources say that the available energy is closer to 95 kWh and that the new Powerpack 2.0 will have a capacity of 200 kWh.


No ja konec meseca bomo več vedeli.

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Pljuvanje je, če vprašam kaj vidnega je naredu Ford z 5,9 milijarde državnega posojila?


Ko si omenil še teslo se je vse skupaj bralo kot da hočeš povedat, da so ostali nesposobni, Musk pa edini pameten.

Zato pravm da hold your horses.


Itak pa je cela tema v bistvu hvalospev Tesli. Mislim da si zasluži preimenovanje v: "Zakaj je tesla najboljša"

Bomo vsaj vedeli pri čem smo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Še enkrat bom vprašal: kaj vidnega je naredu Ford z 5,9 milijard državnega posojila?
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Ko omenjaš Ford in subvencije... kako gre njihovo odplačevanje 5.9 milijard državne pomoči? Kaj dobrega so naredili s tem denarjem?

Kaj je tesla naredu z 10x manj denarja vidimo, a vidimo tut kaj 10x večjega je naredu Ford?


No zdaj se pa umiri. Po pionirjih avtomobilizma pa res ni treba pljuvat. Koliko inovacij ki jih je stara garda proizvajalcev avtomobilov spravila na svet koristi Tesla? tritočkovni pas, airbag, samonosna karoserija, tehnologije kot so ABS, ESC, itd...

Elektro pogon sploh ni nič novega le uporabljalo se ga ni, ker ni bilo računice in je bilo ceneje vzpostavit infrastrukturo za vozila z MNZ


Musk je imel prvi, ki mu je to v celoti uspelo, da vozilo ni izgledalalo plastik fantastik. Seveda ni bilo želje, ker se lahko zaviraš uspeh in napredek.

To je počela nekoč Nokija. Poznali smo sicer teleofne na dotik ampak bili so naporni za uporabo do prihoda Jobsa in Appla. Brez njega bi še zdaj tipkali na tipkovnice in gurali symbian.


velikanom je potrebno dati konkretno brco v rit, da se premaknejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

BigWhale ::

In? Ford je bil prvi, ki je avto pripeljal mnozicam. Musk je zdej to kar je bil Benz pred Fordom. Bolj ali manj buticni izdelovalec avtomobilov.

Kako se bo pa vse skupaj odvilo bomo pa videli. :)

TribesMan ::

Tesla je naredila 50k avtomobilov in zaposluje 15k ljudi. Ford je naredil dobra dva miljona avtomobilov samo v US in daje službo cca 200k ljudem.

Tistih 6 miljard je je verjedno že parkrat obrnilo v proračunu na račun tega da Ford še živi in normalno posluje.

Od kje pa misliš da pridejo subvencije za EVje? Od Tesle al od Forda?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Še enkrat bom vprašal: kaj vidnega je naredu Ford z 5,9 milijard državnega posojila (ki ga je dobil leta 2009 in ne 1909).
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Year US Sales
2009 1,620,888
2010 1,935,462
2011 2,143,101
2012 2,250,165
2013 2,493,918
2014 2,480,942
2015 2,613,162

15.5M... Vidno?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

lukass ::

Haha @Warpedone, Ford je med tem casom prenovil paleto avtomobilov in jo tudi pokazal javnosti, med tem ko Tesla nima kaj pokazat... Racune za narocila pa izstavlja za vnaprej, halooo pjt ti v stacuno pa placej kruh za eno al pa dve leti vnaprej....

BigWhale ::

TribesMan je izjavil:

15.5M... Vidno?


To ni nic, to ni neki o cemer se da Tweetat in hype-at. Dej najd kej boljsga. Avte zna VSAK delat. Ampak noben pa ne zna narest neki vidnega. To zna sam Tesla. :>

Utk ::

Koliko novih firm se je pojavilov zadnjih 30 letih, ki so uspele prodat avte v vrednosti bajte v 1000 komadih?
Da zna nekdo naredit 15 mio avtov, ce jih zna 10, ni nek cudez.

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

TribesMan je izjavil:

15.5M... Vidno?


To ni nic, to ni neki o cemer se da Tweetat in hype-at. Dej najd kej boljsga. Avte zna VSAK delat. Ampak noben pa ne zna narest neki vidnega. To zna sam Tesla. :>


Mhm, vidi se kako vidna je. Sem do sedaj videl več e-tron audijev , R-zoe, e-golfov, i3 ... teslo mogoče ene parkrat pa še to od 2h istih lastnikov...
celo i8 sem večkrat videl na cesti kot teslo.

Pa da ne omenjam hibridov čeprav tile baje ne štejejo.

Res, lomilka src tale tesla. Objekt poželenja vsakega slegrnega posameznika. Po domač bi rekli da bo morala še veliko žgančkov pojest.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

nekikr ::

No, no. Saj je dober in všečen avto, ne iti na nivo warpija. Je pa lepo vidno, kako nekdo naredi milijone avtomobilov več, pa to niti ni pomembno (baje zna itak vsak narediti in prodati dodaten milijon avtomobilov, to res ni nek problem), Tesla po drugi strani pa naredi zaokrožitveno napako pa vsi govorijo o njej in jo izpostavljajo kot dober primer državne pomoči.
Utk: če nekdo lahko naredi 5 milijonov avtomobilov več tako, spotoma, kot praviš, zakaj ne bi mogli narediti EV v teh količinah, če bi bila sčasoma potreba (in ne o baterijah prosim, ker nismo stari 15 let, če jih lahko Panasonic naredi, jih lahko tudi drugi, če bo potreba in kupci, ni to kvantna znanost).

M-XXXX ::

Tesla je lep avto na nivoju 50k€ lepega avta. Ni pa na nivoju lepote 100k€ avta. Seveda, je to zelo subjektivna zadeva, da ne bo pomote. Materiali pa definitivno niso na nivoju 100k€ avta.

TribesMan ::

Utk je izjavil:

Koliko novih firm se je pojavilov zadnjih 30 letih, ki so uspele prodat avte v vrednosti bajte v 1000 komadih?


McLaren proda nekaj tisoč avtov letno, s tem da je najcenejši avto ki ga prodajajo okoli 200k$. Večina pa jih je krepko nad to ceno.

S tem da so daleč od "daily" cars.

Začeli so pa 2011?

Formula E live race stream:



Začetek nove sezone.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

McLarnov "problem" (za masovne številke) je to, da ima na voljo samo superšportne avtomobile. Tesla S recimo je še vedno avtomobil za vsak dan, McLaren 675LT pa ni.

Utk ::

McLaren je stara znamka in ne nova. V formuli ena so ze kakih 50 let, avte pa tudi delajo ze lep cas.

Utk: če nekdo lahko naredi 5 milijonov avtomobilov več tako, spotoma, kot praviš, zakaj ne bi mogli narediti EV v teh količinah, če bi bila sčasoma potreba (in ne o baterijah prosim, ker nismo stari 15 let, če jih lahko Panasonic naredi, jih lahko tudi drugi, če bo potreba in kupci, ni to kvantna znanost).

Od 10 velikih firm je nujno, da ne bojo vsi istocasno dali ven uporaben ev. Prehitri bojo izgubili denar, no, so ze, prepocasni bojo izgubili se ime, kar je se huje. Renault in nissan, tesla itak, ze nekaj pomenijo med elektricnimi avti. Nekateri drugi se pa lahko hitro znajdejo v vlogi kake kie. Tudi ce zdaj mislijo da so vredni kaj vec. Pri avtih je pac 90% vrednosti v znamki. Nihce noce samsunga na dizel. Na elektriko pa komot.
Zakaj ne bi mogli naredit veliko el.avtov? Ker ne morejo ali nocejo naredit danes niti enega. Samo zato. Ko bo prepozno bo pa prepozno.

nekikr ::

Renault in nissan, tesla itak, ze nekaj pomenijo med elektricnimi avti.

Nekaj pomenijo na trgu, ki praktično ne obstaja in za naslednjih 10 let kaže, da ne bo obstajal v nobenem pomembnem obsegu? Morali bi pa takoj danes izdelovati EV, če ne jih jutri ne bo več? Se preveč z warpijem družiš?

Ko bo prepozno bo pa prepozno.

Prepričan sem, da si bolj pameten kot vsi ostali v avtomobilski industriji, si le forumaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Nikec3 ::

Nekaj pomenijo na trgu, ki praktično ne obstaja in za naslednjih 10 let kaže, da ne bo obstajal v nobenem pomembnem obsegu?

A res? Kje si pa prebral, da kaže da za naslednjih 10 let ne bodo prodajani v večjem obsegu?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

World's first ever public installation of Solar Roadways
Read more at: http://www.energyharvestingjournal.com/...

nekikr ::

Nikec3 je izjavil:

Nekaj pomenijo na trgu, ki praktično ne obstaja in za naslednjih 10 let kaže, da ne bo obstajal v nobenem pomembnem obsegu?

A res? Kje si pa prebral, da kaže da za naslednjih 10 let ne bodo prodajani v večjem obsegu?

Vsak mesec kje. Saj fpbs lima študije, ki jih warpi, pravilno, označi za bullshit. Če nekdo predstavi študijo, ki naj bi zaživela nekje do leta 2025...no, kaj je potem to, večji obseg? Večji od trenutnega, ki praktično ne obstaja, sigurno. Kot drugo pa tudi baterij ni, niti povpraševanja, za 10-20 milijonov vozil letno.

WarpedGone ::

Iz vaših "izčrpnih" odgovorov sklepam, da je Ford skoraj 6 milijard kredita ( naj rečem državne subvencije?) porabil za ... (dobesedno) segrevanje zraka?

Lahko bi recimo trdili, da je denar šel v povečanje proizvodnje. Zgoraj je tribes prikazal cifre ki nekaj takšnega sugerirajo ... v 2009 so v ZDA prodal 1.6M vozil, leta 2015 pa 2.6M, ergo so v 6ih letih proizvodne kapacitete povečal za 1M vozil letno, kar se sliši veliko a pomeni manj kot 8,3% letno rast skozi 6 let.

6 milijard in so dosegli samo 8% povečanje prodaje svojih vozil skozi 6 let?

Če gre človek mal guglat, lahko najde obljube iz 2009 da bodo ta denar porabili za razvoj dveh EVjev. Če sta ven padla električni Fokus in (??) si naj o uspehu mislim kaj? 6 milijard porabljenega denarja in električni fokus na nivoju garažne predelave?

Mal novejši članki govorijo o večjem deležu aluminija v vozilih, ki recimo velike 'tovornjake' olajšajo za 200kg teže. 6 milijard državne subvencije zato da so na koncu veliki požeruhi in onesnaževalci za dlako manj svinjski?

In potem naj verjaemm kako bodo veliki z 10imi milijardami USD naredili 'čudež'? Po takšni uspešni izrabi denarja bi lahko kvečjemu sklepal da potrebujejo čez prst 10x več denarja da naredijo 10x manj.

Tesla je lep avto na nivoju 50k€ lepega avta. Ni pa na nivoju lepote 100k€ avta. Seveda, je to zelo subjektivna zadeva, da ne bo pomote. Materiali pa definitivno niso na nivoju 100k€ avta.

Na kakšnem nivoju so recimo performanse 100k vrednega BMW ali Mercedesa?
Pod nivojem 60k vredne tesle.

Na kakšnem nivoju je onesnaževanje 100k vrednega BMW ali Mercedesa?
Slabše od 15k vrednega Renault Zoe.
Ta palca na kakšnem nivoju je nek posamezen 'fičr' avtomobila ima dva konca.

Kot drugo pa tudi baterij ni, niti povpraševanja, za 10-20 milijonov vozil letno.

Kakšno je bilo povpraševanje po smartphonih pred prihodom iPhone?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Kakšno je bilo povpraševanje po smartphonih pred prihodom iPhone?

Veliko. Kolikor je pred tem pač bil smartphone smart. Pri teh primerjavah pa pozabiš na to, da je iPhone stal toliko kot flagshipi tedaj (Nokia N95 recimo), povozil jo je pa na celi črti. EV pa ICE povozi zgolj po ekološkem vidiku, pa če si star pod 20 let, tudi noro_super_špon_uber_hudih, pospeških. Sicer so pa dražji in pri svoji ceni smeh v primerjavi z ICE. Kot si sam napisal: Tesla S recimo je veliko boljša (najbrž, nisem še videl resne raziskave o celotni verigi proizvodnje baterij) kot ICE, ampak je kvalitetno na nivoju polovice cenejših ICE. Za model X je zgoraj napisal iz prve roke, da ima slabšo notranjost kot C4 Picasso. Torej, je EV za vsakogar in vse, trenutno, ta moment?
Pa da ne bo Tesla rant, ker ni mišljeno tako. Poglej ostale EV razen Tesle in resnega obraza povej, da so vredni svoje cene, za rajo? Ker fanatiki ne štejete, ker vas vseeno ni toliko (na srečo, pri tvojem nivoju bi se že razstrelil kje).

6 milijard in so dosegli samo 8% povečanje prodaje svojih vozil skozi 6 let?

Bedno, ja. Jaz recimo sem danes pojedel dve banani, včeraj pa samo eno. 100% povečanje!!!!!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Okapi ::

A res? Kje si pa prebral, da kaže da za naslednjih 10 let ne bodo prodajani v večjem obsegu?
Kaj je zate večji obseg? Trenutno so na 0,1% vseh prodanih avtov letno. A bo večji obseg 1% (milijon na leto), 5% (5 milijonov na leto), 10% (10 milijonov na leto) ...

Bo v razvitem svetu prodaja še vedno precej dragih električnih avtov rasla hitreje, kot raste na Kitajskem in v Indiji (skupaj več kot tretjina vseh ljudi na svetu) prodaja poceni bencinskih avtov?

Nas zanimajo samo gole številke (število avtov), ali prodajna vrednost teh avtov, ali profit proizvajalcev?

M-XXXX ::

Lahko bi recimo trdili, da je denar šel v povečanje proizvodnje. Zgoraj je tribes prikazal cifre ki nekaj takšnega sugerirajo ... v 2009 so v ZDA prodal 1.6M vozil, leta 2015 pa 2.6M, ergo so v 6ih letih proizvodne kapacitete povečal za 1M vozil letno, kar se sliši veliko a pomeni manj kot 8,3% letno rast skozi 6 let.

6 milijard in so dosegli samo 8% povečanje prodaje svojih vozil skozi 6 let?

Hah, resno praviš ti temu, da samo POVEČAŠ proizvodnjo v ENEM LETU za toliko vozil, kolikor jih bo Tesla NAREDILA v 10 letih zanemarljivo in nepomembno? :D Zdaj se pa že smešiš...

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Nekaj pomenijo na trgu, ki praktično ne obstaja in za naslednjih 10 let kaže, da ne bo obstajal v nobenem pomembnem obsegu?

A res? Kje si pa prebral, da kaže da za naslednjih 10 let ne bodo prodajani v večjem obsegu?

Vsak mesec kje. Saj fpbs lima študije, ki jih warpi, pravilno, označi za bullshit. Če nekdo predstavi študijo, ki naj bi zaživela nekje do leta 2025...no, kaj je potem to, večji obseg? Večji od trenutnega, ki praktično ne obstaja, sigurno. Kot drugo pa tudi baterij ni, niti povpraševanja, za 10-20 milijonov vozil letno.

Daj prosim link do ene študije, ki pravi da se leta 2025 EV-ji ne bodo prodajali v večjem obsegu?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Daj prosim link do ene študije, ki pravi da se leta 2025 EV-ji ne bodo prodajali v večjem obsegu?

Do leta 2025 ni napovedanih in planiranih toliko modelov, da bi se lahko prodajali v večjem obsegu. Pa če bi vse pokupili kar naredijo. Lahko ti pa naredim študijo (če si sam prelen) in analiziram vse napovedane študije s planiranimi količinami do leta 2025, za simboličnih 500€. Lahko pa zastonj uporabiš google, si vzameš 10 minut časa in pogledaš za vse proizvajalce kakšne lepe študije so narisali v photoshopu.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

A res? Kje si pa prebral, da kaže da za naslednjih 10 let ne bodo prodajani v večjem obsegu?
Kaj je zate večji obseg? Trenutno so na 0,1% vseh prodanih avtov letno. A bo večji obseg 1% (milijon na leto), 5% (5 milijonov na leto), 10% (10 milijonov na leto) ...

Bo v razvitem svetu prodaja še vedno precej dragih električnih avtov rasla hitreje, kot raste na Kitajskem in v Indiji (skupaj več kot tretjina vseh ljudi na svetu) prodaja poceni bencinskih avtov?

Nas zanimajo samo gole številke (število avtov), ali prodajna vrednost teh avtov, ali profit proizvajalcev?

Najprej bi rad videl najbolj pesimistično študijo. V razvitem svetu pričakujem leta 2025 delež registracij EV-jev in plug in hibridov okrog 20%. Pa verjetno sem precej pesimističen, ker vlade napovedujejo od leta 2025 dalje prepovedi prodaje ICE-jev.

Ob tem bo leta 2025 zagotovo denar porabljen za investicije v EV nekajkratnik tistega za ICE.

nekikr je izjavil:

Daj prosim link do ene študije, ki pravi da se leta 2025 EV-ji ne bodo prodajali v večjem obsegu?

Do leta 2025 ni napovedanih in planiranih toliko modelov, da bi se lahko prodajali v večjem obsegu. Pa če bi vse pokupili kar naredijo. Lahko ti pa naredim študijo (če si sam prelen) in analiziram vse napovedane študije s planiranimi količinami do leta 2025, za simboličnih 500€. Lahko pa zastonj uporabiš google, si vzameš 10 minut časa in pogledaš za vse proizvajalce kakšne lepe študije so narisali v photoshopu.

Zakaj bi jaz iskal študije, če si ti rekel, da "obstajajo študije"? Jaz študije že poznam in nobena ne pravi, da leta 2025 EV-ji ne bodo imeli pomembnega prodajnega deleža. Me pa zanima, kje dobiš te tvoje pesimistične študije?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

nekikr ::

Ti si pa funkcionalno nepismen, da tako grdo lažeš, ane?
Sprejmeš stavo, da leta 2025 ne bo 20mio letno registriranih novih EV? Pesimistično. 10.000€, da se ne boš ustrašil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

nekikr je izjavil:

Renault in nissan, tesla itak, ze nekaj pomenijo med elektricnimi avti.

Nekaj pomenijo na trgu, ki praktično ne obstaja in za naslednjih 10 let kaže, da ne bo obstajal v nobenem pomembnem obsegu? Morali bi pa takoj danes izdelovati EV, če ne jih jutri ne bo več? Se preveč z warpijem družiš?

Ko bo prepozno bo pa prepozno.

Prepričan sem, da si bolj pameten kot vsi ostali v avtomobilski industriji, si le forumaš.

Tisti, ki bojo drugo leto kupli ev, vejo ze danes kam gledat. Cez leto dve ali tri bo isto. In nisem pametnejsi kot vsi, gm in renault sta tudi priblizno tolk pametna. Bmw z i3 si pa direkt zapravlja ugled.

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Ti si pa funkcionalno nepismen, da tako grdo lažeš, ane?
Sprejmeš stavo, da leta 2025 ne bo 20mio letno registriranih novih EV? Pesimistično. 10.000€, da se ne boš ustrašil?

Pa ti veš, da se letno proda 75 milijonov avtomobilov? To pomeni da pričakuješ leta 2025 svetovni delež registriranih EV avtomobilov 25%? To je še veliko bolj optimistično od mene. In to je za tebe nepomemben delež?

25% na svetovnem merilu zagotovo pomeni 50%+ na zahodu, kjer se tudi prodajajo najdražji avtomobili.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Spet lažeš? Do leta 2025 se pričakuje 100mio letne proizvodnje vozil. Sem nalimal na prejšnji strani (vsaj beri prispevke, če se delaš pametnega). 20% od 100mio je pa koliko? Saj sva rekla 2025, ne danes. Poleg tega si rekel da je 20% pesimistično. A zdaj te je pa strah?

WarpedGone ::

M-XXX
Hah, resno praviš ti temu, da samo POVEČAŠ proizvodnjo v ENEM LETU za toliko vozil, kolikor jih bo Tesla NAREDILA v 10 letih zanemarljivo in nepomembno? :D Zdaj se pa že smešiš...


Zgodba se je začela z omenajnjem Forda in subvencij. In sem omenu da je ravno Ford prejel 5.9 milijard državnega kredita z ultranizkimi obrestmi. In se vprašal, kaj je Ford dobrega naredu s tem denarjem, da je bil DRŽAVNI kredit recimo upravičen. Če ti povečanju proizvodnje velikih Fordovih tovoranjkov rečeš 'dobro potrošen državni kredit', potem ne meni očitat da se smešim.

Povčeanje masovnega zastruplanja prebivalstva ni ravno pozitivna reč.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

A če Revozu šenkamo denar je kaj bolje?

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Spet lažeš? Do leta 2025 se pričakuje 100mio letne proizvodnje vozil. Sem nalimal na prejšnji strani (vsaj beri prispevke, če se delaš pametnega). 20% od 100mio je pa koliko? Saj sva rekla 2025, ne danes. Poleg tega si rekel da je 20% pesimistično. A zdaj te je pa strah?

Rekel sem 20% na zahodu. To kar ti pričakuješ pa pomeni 40%+ na zahodu. Ne vem zakaj bi se še naprej prepiral, itak si bolj optimističen od mene. Nisem pa vedel, da je zate skoraj polovični delež na zahodu "nepomembna številka".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

M-XXX
Hah, resno praviš ti temu, da samo POVEČAŠ proizvodnjo v ENEM LETU za toliko vozil, kolikor jih bo Tesla NAREDILA v 10 letih zanemarljivo in nepomembno? :D Zdaj se pa že smešiš...


Zgodba se je začela z omenajnjem Forda in subvencij. In sem omenu da je ravno Ford prejel 5.9 milijard državnega kredita z ultranizkimi obrestmi. In se vprašal, kaj je Ford dobrega naredu s tem denarjem, da je bil DRŽAVNI kredit recimo upravičen. Če ti povečanju proizvodnje velikih Fordovih tovoranjkov rečeš 'dobro potrošen državni kredit', potem ne meni očitat da se smešim.

Povčeanje masovnega zastruplanja prebivalstva ni ravno pozitivna reč.
Povečanje prodaje tovornjakov je izključno stvar gospodarske rasti (ki je nekako nujna, da kapitalizem ne propade, ampak to je že druga tema). Če imajo Fordovi tovornjaki zaradi naprednejše tehnologije manjše izpuste od drugih, zmanjšujejo zastrupljanje prebivalstva.

Tule je nekaj številk.
https://corporate.ford.com/microsites/s...

Ford je zmanjšal izpuste CO2 svojih vozil (osebnih in tovornjakov) od 2009 do 2014 za od oka 9%. Leta 2015 je prodal okoli 3 milijone vozil. 9% je 270.000. Se pravi, kot bi dal na cesto 270.000 električnih vozil.

nekikr ::

Nikec3 je izjavil:

nekikr je izjavil:

Spet lažeš? Do leta 2025 se pričakuje 100mio letne proizvodnje vozil. Sem nalimal na prejšnji strani (vsaj beri prispevke, če se delaš pametnega). 20% od 100mio je pa koliko? Saj sva rekla 2025, ne danes. Poleg tega si rekel da je 20% pesimistično. A zdaj te je pa strah?

Rekel sem 20% na zahodu. To kar ti pričakuješ pa pomeni 40%+ na zahodu. Ne vem zakaj bi se še naprej prepiral, itak si bolj optimističen od mene. Nisem pa vedel, da je zate skoraj polovični delež na zahodu "nepomembna številka".

Razviti svet najbrž izključuje Ameriko (ker tam pač ne bo toliko), pa Rusijo, Španijo in Italijo, vključuje pa norveško in...no, norveško? Da račun štima, kajne?
««
328 / 1196
»»