» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
310 / 1184
»»

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:


Kar je za zjokat smešno je pričakovanje (ST-inteligenzze in podobnih kalibrov), da je realno možno tako kompleksen sistem v enem koraku spravit na nivo 4.
Tako nekako se namerava Musk tudi odprave na Mars lotiti. Potem bo W1 razlagal, da je bilo smešno pričakovati, da bi prvi astronavti prišli živi tja in nazaj, ker je to pač preveč kompleksen sistem, da bi lahko že v prvem poskusu uspelo.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Kar je za zjokat smešno je pričakovanje (ST-inteligenzze in podobnih kalibrov), da je realno možno tako kompleksen sistem v enem koraku spravit na nivo 4.
Nekoga čaka hladna streznitev.


:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

W1 intelegenca proti ST intelegenci


Ful se ubadate z mano. Pomeni da druzga, kot emocialnih bolečin, ker zopet in še vedno streljate v prazno, nimate in morate pljuvat čez mene.

Okapi, kako kej tvoje 'postaje za menjavanje baterij', katere si tako glasno zagovarjal v tej temi še nekaj let nazaj?
2 poskusa v tej smeri sta neslavno propadla, Project Better Place končal v bankrotu, teslina polnilna postaja pa se je izkazala za točno to kar sm razlagal : en samoten poskus, namenjen dokazovanju raznim ful pametnim okapijem, da stvar v realnem ne preživi.

Da ne gremo štet vseh prediktorjev, kako bo Tesla propadla čez 3 mesece, kako je itak očitno, da so baterije zanič in bodo crkovale itd, itn.

Resno, pejte mal brat svoje pretekle predikcije in se od sramote skrijte v črni kot.
Al pa že končno mal kritično poglejte kako stvari stojijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

... kako je itak očitno, da so baterije zanič in bodo crkovale itd, itn.

Če baterije zdržijo samo 200 polnenj, kot v zgornjem primeru Tesle v oglasu, je pa res žalostno.

nekikr ::

Okapi, kako kej tvoje 'postaje za menjavanje baterij',

Da se vmešam: a to misliš tiste dve, katere je postavila Tesla, da bi dobila večje dubvencije na avtomobil, pa niso nikoli zaživele (ker so denar itak dobili)?

WarpedGone ::

1. postaja je bila samo ena
2. postaja je zaživela
3. postaja še vedno živi
4. interesa po njeni uporabi praktično ni
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Živi samo zaradi višjih subvencij, sicer je ne bi bilo.

WarpedGone ::

Lepo izkazuješ žalostno nizek nivo poznavanja zadev.
Teh "subvencij" že zdavnaj ni več.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Ja, ampak vse skupaj je bil samo nateg za pridobitev subvencije, to sem napisal. Samo en namen je bil - pridobitev subvencije za nekaj, kar v bistvu ni nikdar obstajalo ali bilo v planu. Le lep demo in give us moniez.

WarpedGone ::

kar v bistvu ni nikdar obstajalo ali bilo v planu.


Še več bulšita...
Ob prvi predstavitvi Model S, marca leta 2009, je bil eden izmed glavnih featurjev avtomobila tudi:
o 5-minute battery swap


Zmožnost menjavanja baterije je bil eden od osnovnih zahtev za avto že v njegovi zasnovi.

Leta 2010 do 2013 je okapiju podobna inteligenzza v Kaliforniji kot pogoj za največ 'ZEV credits' postavila tudi dejansko menjavanje baterij. Hrati so okapiji po tem forumu in njemu podobni po celem svetu na ves glas blejali kako je menjavanje baterij super duper ideja.

Po več kot enem letu kjer so stvar zdemonstriral v praksi, so končno uspel eno bivšo avtopralnico tolk predelat, da je lahk par mehanikov opravilo zamenjavo baterije potem ko si se naročil na storitev. Demo v praksi, ki je pokazal da je cesar nag - folk v praksi tega ne misli počet. Hkrati je stvar navrgla par dodatnih ZEV kreditov (za katere so primarno odgovorni tisti ki jih talajo i.e. birokrati).
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Prideš na polnilnico in imaš dve možnosti - v petih minutah zamenjati akumulator za polnega in šibati dalje, ali eno uro čakati, da se napolni. W1 bi seveda raje čakal, ker če Musk reče, da si je bolje malo odpočiti, popiti eno kavo in pogledati zadnjo epizodo priljubljene nadaljevanke, medtem ko se akumulator polni, potem je to sigurno bolje.

7982884e ::

Okapi je izjavil:

Prideš na polnilnico in imaš dve možnosti - v petih minutah zamenjati akumulator za polnega in šibati dalje, ali eno uro čakati, da se napolni. W1 bi seveda raje čakal, ker če Musk reče, da si je bolje malo odpočiti, popiti eno kavo in pogledati zadnjo epizodo priljubljene nadaljevanke, medtem ko se akumulator polni, potem je to sigurno bolje.

kot da je cas edini parameter odlocitve.
cena?
utrujenost voznika po tem, ko je prevozil za eno baterijo kilometrov?
ali ima res cist spraznjeno baterijo da je res prisiljen cakat celo uro za refill, al bo zadostvovalo 25 min?

vostok_1 ::

Koliko pogumnežev pa vas sploh dnevno vozi čez 200km?

Večina dejansko samo drsa avto ljubljana-medvode-vrhnika. Tesla je way overkill za slo razmere.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

SmeskoSnezak ::

Elektricni avto (Tesla) je super za Slovenijo in manjse drzave. Samo nastancan bi blo treba v vseh mestih, ki imajo vec kot 20k prebivalcev elektricne postaje.
@ Pusti soncu v srce... @

WarpedGone ::

Okapi:

Okapi je izjavil:

Prideš na polnilnico in imaš dve možnosti - v petih minutah zamenjati akumulator za polnega in šibati dalje, ali eno uro čakati, da se napolni. W1 bi seveda raje čakal, ker če Musk reče, da si je bolje malo odpočiti, popiti eno kavo in pogledati zadnjo epizodo priljubljene nadaljevanke, medtem ko se akumulator polni, potem je to sigurno bolje.


Boš dojel še pred penzionom, da je ta tvoja teorija bila sprobana v praksi in *propadla*, že več kot enkrat? Tle pljuvaš po men, kako sm pameten, pa kako je musk neki reku bla bla.

Tvoja ideja se je v praksi izkazala za bulšit, ljudje v praksi tega niso maral.
Dobro jutro in povohaj kavo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

7982884e je izjavil:

Okapi je izjavil:

Prideš na polnilnico in imaš dve možnosti - v petih minutah zamenjati akumulator za polnega in šibati dalje, ali eno uro čakati, da se napolni. W1 bi seveda raje čakal, ker če Musk reče, da si je bolje malo odpočiti, popiti eno kavo in pogledati zadnjo epizodo priljubljene nadaljevanke, medtem ko se akumulator polni, potem je to sigurno bolje.

kot da je cas edini parameter odlocitve.
cena?
utrujenost voznika po tem, ko je prevozil za eno baterijo kilometrov?
ali ima res cist spraznjeno baterijo da je res prisiljen cakat celo uro za refill, al bo zadostvovalo 25 min?
Cena je v tem hipotetičnem primeru seveda enaka, ali zelo podobna. A polniš cel akumulator ali samo pol je vseeno - potem pač primerjaš 1x5 minut za menjavo in 2x30 minut za polnjenje.

WarpedGone je izjavil:


Tvoja ideja se je v praksi izkazala za bulšit, ljudje v praksi tega niso maral
Ti se kar smeši in delaj neumnega, saj smo že navajeni.

Ja, ljudje so prišli na polnilnico, in so rekeli, ne ne, ne mi menjat akumulatorja, bom raje počakal eno uro, da se napolni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Prideš na polnilnico in imaš dve možnosti - v petih minutah zamenjati akumulator za polnega in šibati dalje, ali eno uro čakati, da se napolni. W1 bi seveda raje čakal, ker če Musk reče, da si je bolje malo odpočiti, popiti eno kavo in pogledati zadnjo epizodo priljubljene nadaljevanke, medtem ko se akumulator polni, potem je to sigurno bolje.

To je pa zelo amaterski post za izkušenega forumaša. Vseeno je, kaj bi kdo rad. Dovolj je da pogledaš mapo superchargerjev in mapo polnilnih postaj in vidiš kaj imajo ljudje raje.

Ti se kar smeši in delaj neumnega, saj smo že navajeni.

Ja, ljudje so prišli na polnilnico, in so rekeli, ne ne, ne mi menjat akumulatorja, bom raje počakal eno uro, da se napolni.

Jap, to so nekako rekli v razmerju med željo in omejitvami, ki jo ima.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

Še en, ki se dela neumnega? To kaže, kaj imajo proizvajalci raje, ne kaj imajo ljudje raje.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Še en, ki se dela neumnega? To kaže, kaj imajo proizvajalci raje, ne kaj imajo ljudje raje.

A ti praviš, da je menjalna postaja skrivni poslovni adut, pa ga nobena firma ne izkoristi? Ali pa za to veš samo ti in se ti preprosto ne da pobrati denarja, ki leži na cesti?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Zahteva prevelik vložek v infrastrukturo, glede na trenutno število električnih avtov.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Zahteva prevelik vložek v infrastrukturo, glede na trenutno število električnih avtov.

Ja bingo. Pa tudi v 10+ letih očitno nihče ne vidi potenciala, drugače bi patroni kot so investirali v Teslo (dobiček mogoče komaj čez 20 let po nastanku podjetja), investirali tudi v to.

Menjalne postaje za osebne avtomobile ne bodo zaživele NIKOLI. Še za polnilne priključke se ne morejo zmeniti, kaj šele za dimenzije baterij in kaj podobnega. Pa še to. Baterije so vedno večje, moči polnjenja vedno hitrejše. Boljše menjalne postaje kot to kaj je Tesla pokazala pa ne bo, ker v manj kot dveh minutah pač ne bodo zamenjali baterije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

Saj tudi bencina ne tankaš pod pritiskom, kot pri formuli 1. Hitreje kot par minut pač ni treba, ker nisi na dirki.

Truga ::

Okapi je izjavil:

Zahteva prevelik vložek v infrastrukturo, glede na trenutno število električnih avtov.

To bo vedno resnica. Danes je elektricnih avtov na cesti premalo za take fore, enako bo cez 20 let, ko bo na cesti elektricnih avtov precej, ampak bojo vsi novi ze imeli doseg preko 1000km, in bo menjanje akumulatorja spet brezveze.

Ce pa mislis met poslovni model kjer servisiras samo avte narjene med letoma 2015 in 2030 pa ti ze zdaj povem kako dobro ti bo slo.

SambaShare ::

Ja dokler je kapaciteta dovolj visoka in na parkirišču na voljo vtičnica je menjava baterij brez veze. Nima nobenega smisla za tistih par potovanj letno, ko zmanjka dosega. Za blokarje pa je še vedno opcija polniti med nakupi. Tako da investirati v to infrastrukturo nima smisla.

Nikec3 ::

Pa ko menjaš baterijo je enako kot da bi menjal motor pri ICE-ju. Ni ti vseeno od koga motor dobiš v svoj avtomobil. Pri bateriji je to še malo huje. Če pa se greš swap samo s svojo baterijo, si pa avtomatsko zelo omejen in spet ni trga za takšno početje, kot je pokazala že Tesla.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Menjavanje baterij se zna uveljavit z električnimi šleparji. Večina problemov, ki so pri menjavi baterij v avtomobilih, odpade. U bistvu kr vsi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

Pri menjavi akuja je, vsaj pri obstoječi kemiji problem, da ne moreš imeti nafilanih kar tako na zalogi.

Li-ion celica se najbolje "počuti" ko je nekje na 40% nafilana. Če je prazna ali polna, degradira hitreje.

To pomeni, da je težko kar tako čakati z večno polnimi baterijami, da se nekdo pripelje in zahteva frišno baterijo, vsaj na manj obiskanih točkah.

No, razen če bi lahko iz avta vnaprej sporočil, da prihajaš "tankat".

Takrat bi ti postaja lahko vzela eno iz skladišča v "stand-by" stanju in jo nafilala na tistih 80% dokler ne prideš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Truga ::

Brane22 je izjavil:

Pri menjavi akuja je, vsaj pri obstoječi kemiji problem, da ne moreš imeti nafilanih kar tako na zalogi.

Li-ion celica se najbolje "počuti" ko je nekje na 40% nafilana. Če je prazna ali polna, degradira hitreje.

Pri sleparjih, npr, to niti ni problem. On tako na avtocesti vozi z vec al manj konstantno hitrostjo in satelitskim trackingom. Preden pride do postaje sporoci, postaja iz 40% v tem casu nafila do 60%, on pa baterije zamenja pri 20%. Sleparji majo itak omejeno kok lahko vozijo v enem dnevu, mislim da so celo predpisani postanki vsaki 2 uri, tak da take menjave vsakih 200km niso problem.

Tak da kot je w1 reku, pri tovornjakih bo to hitro ratal non-issue. Sploh pa, glavni problem pri avtih je, kam dat baterijo ki jo bo komot zamenjat? Ce jo das spodaj, je sranje. Tesla ima super debel oklep za baterijo, pa se jim je vseeno zakuril avto, in ce baterijo pogosto menjas tudi ta oklep pomoje ne pride v postev. Zgoraj tud nemors dat, unicis vozne lastnosti popolnoma. Spredi/zadi mas pa kufr. Lahko bi dal sicer ke, sam pol je kle spet problem prodat avto, ko ma pa konkurenca baterijo spodaj, in zato vecji domet, pa vecji kufr.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Ful se ubadate z mano. Pomeni da druzga, kot emocialnih bolečin, ker zopet in še vedno streljate v prazno, nimate in morate pljuvat čez mene.


Ti bom dal hint zakaj ljudje to pocno: zaradi tega, ker se ti v 3/4 postih ubadas z njimi. Tvoji posti, ki bi bili sicer povsem dobri in zanimivi za brati, smrdijo zaradi tega ker vsakogar, ki se ne strinja s tabo zalis in zmerjas. Mogoce tega niti ne delas namenoma in se ne zavedas. In potem se cudis, da dobis isto sranje nazaj?

Nevem, no ... Nehaj stvari jemati tako osebno in se bodo tudi drugi lepse pogovarjali s teboj. :)

WarpedGone ::

smrdijo zaradi tega ker vsakogar, ki se ne strinja s tabo zalis in zmerjas.


- vsakdo v štartu dobi nevtralno "obdelavo"
- za povišanje v naziv "bulšiter", "trol" ipd se zelo močno trudi z vztrajnim ponavljanjem enega in istega bulšita, laži in FUDa, ter izkazuje totalno nezmožnost razumevanja in upoštevanja razlag zakaj je njegovo bulšitanje sploh bulšit

Da me ima folk v želodcu, je kristalno jasno. Da so prodajali bulšit, tudi. Nekateri so sposobni to prebolet, drugi niso, nekateri pa sploh nimajo interesa počet česarkoli druzga kot metat drek.

Nimam namena spoštovat drekačev.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Ampak, saj veš, da je tudi vse kar ti pišeš, eno navadno nabijanje v tri dni. Temo si odprl 10 let nazaj in od takrat do danes se ni spremenilo nič, čeprav v vsakem postu strašiš, da bodo dinozavri zdaj zdaj propadli, da bo Tesla jutri prevzela svet, Mars, pa najbrž še nebesa glede na njegovo serijsko čudodelnost Elonovo, če te citiram. Kljub vsemu tvojemu samopoviševanju v desno roko čudodelca dinozavri vsako leto naredijo več avtomobilov, Tesla je še vedno na nivoju garažarja (pa ne samo Tesla, tudi ostali EV proizvajalci). Skratka, nič otipljivega ni. Glede na to, da sta imela s kamnom enak rezultat pri napovedovanju prihodnosti, te bom tudi za naslednjih 10 let vzel zelo z rezervo, ker nimaš pojma, pa čeprav imaš tehnično zaledje in ego do neba.

WarpedGone ::

od takrat do danes se ni spremenilo nič


Kako se nej človek s takšnim patronom resno pogovarja? Morda celo kej novega izve in poupdata svoj lasten model?
Osnovni pogoj je življenje v isti realnosti. nekikr, fpbs in še par patronov pač živi v nekem durgem svetu. V eni je smisel obstaja metanje dreka, v drugi pa ... sam bog ve kaj. Okapi enostavno mora bit proti, BW pa pretežno tudi. Kak nikec lajna svojo izgubo, magic pa hmmm, nothing important.

Ampak vse tole je OT. Kdaj si bom lahko končno nabavu orn električni BMW M4, Audi A5, MB CLK?
V tem desetletju še vedno ne :(
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Najbrž res ne. In? Kaj hočeš povedati?

fpbs ::

Warpi, a na to pa nisi pomislil, da mogoče ti živiš v nekem drugem svetu, in ti ostali samo želimo odpreti oči v pravo smer? A ni malo čudno, da je s teboj toliko nestrinjanja od večine ostalih.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Kdaj si bom lahko končno nabavu orn električni BMW M4, Audi A5, MB CLK?
... ko bo tehnologija zrela (dovolj poceni) za to;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DarkSite ::

WarpedGone ::

Karkoli od tega. Če bi moral stavit, bi stavil na 100.

Čeprav ...
... My S P90D was on the line last week and I took delivery on Friday. There appears to be multiple cameras in the housing behind the rear view mirror in my car. I'm not exactly sure what I'm looking at and I've never seen other housings to compare to but there appears to be at least two visible camera lenses; one in the center and one offset to the passenger side.

2 kameri ==> AP2.0
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Nimam namena spoštovat drekačev.


Zaradi lastnega ega se vrzes v isti kos z njimi. Skoda.

Okapi ::

Bolj zaradi slabe vzgoje, bi rekel.

noraguta ::

WarpedGone je izjavil:

Karkoli od tega. Če bi moral stavit, bi stavil na 100.

Čeprav ...
... My S P90D was on the line last week and I took delivery on Friday. There appears to be multiple cameras in the housing behind the rear view mirror in my car. I'm not exactly sure what I'm looking at and I've never seen other housings to compare to but there appears to be at least two visible camera lenses; one in the center and one offset to the passenger side.

2 kameri ==> AP2.0

Brezveze naklDat. Električne viličarje imaš par desetletij. Neuporabna šara. Tipa delaš revolycijo. Prou brihtn nis. Kupuješ teslo mačka pa potujem sprehajaš. Pisihiatra poba.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

vostok_1 ::

There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Ne, tisto je lanska reč.

Trenutno teče Q&A z novinarji, ob 21:30 po našem času, dobijo proste roke za objavo.

Fred Lambert:
"nope sorry. It's embargoed until the end of the call. There's no big surprise on what it is, it was expected, but the execution will blow your mind"
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::

Hja zdej nisem več siguren, da gre za 100ko :)

Mogoče Solar roof? Ne vem, to bi jst prvo počakal na združitev.

Šele zdej videl komentar od Fred Lamberta. Hja.. vbistvu zdej vem da nič ne vem :d počakam še par minut pa bom videl :D

100ka

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DarkSite ()

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

That's it?

Meh. ok
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gregor P ::

Mar ti ni razgnalo tvojega uma?!?8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Come on...it's not that small, to be blown that easy.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

100 kWh je čisto kul. Malo sem zmeden z opisom kdo vse ga lahko odkupi/doplača/odklene? Prevedeno torej, od katerega meseca letos že na cesto pošiljajo baterije s 100 kWh?

Me pa moti zapis na njihovem blogu, ob katerem se sprašujem, če so res tako obupani?

While the P100D Ludicrous is obviously an expensive vehicle, we want to emphasize that every sale helps pay for the smaller and much more affordable Tesla Model 3 that is in development. Without customers willing to buy the expensive Model S and X, we would be unable to fund the smaller, more affordable Model 3 development.

Mislim, wtf is this shit?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Meni je pa ta del všeč, lepo pošteno napisano (da je za razvoj potreben denar in da lahko na takšen način prispevaš k temu*).


*kar seveda pritrjuje mojim navedbam, da so ta vozila sicer trenutno predraga
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

DarkSite ::

? Ne vem kaj vam ni jasno, saj je bilo že od samega začetka Tesle rečeno, da bo Roadster ključen za proizvodnjo Modela S. Model S/X pa bo zagnal proizvodnjo Modela 3.
Pa tudi na večjih prireditvah se vedno zahvalijo kupcem modela S, da pomagajo s svojim nakupom razvoju oz. Modela 3.
««
310 / 1184
»»