Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
lufthammer je izjavil:
Razvoj v laboratoriju je tako ali tako v vsakem primeru postopen, ampak Tesla zagovarja ravno to, kar ti praviš, da ni v redu. Namreč, Tesla pravi, da naj se ljudje na cesti sami postopno navajajo na čedalje bolj samodejne avte. Da so uporabniki sami beta-testerji, tako rekoč.WarpedGone je izjavil:
Tesla zagovarja in izvaja "baby steps" pristop.
Zelo pameten pristop ampak za Boga milega, ne dajat ljudem v roke levelov 2,3,4, eni še levela 0 niso sposobni sfurat. Pol imaš pa ovinke ooooOOOOOoooooOOOO uf, aaaaaaaaaAAAAAAAAAaaa, oh,ah,uf, kot v videu zgoraj. Avtonomni sistem, ki ne vidi počez postavljene cisterne na cesti (a spuščene rampe na železnici bi opazil?), je le za testni avto in testnega šoferja, ki ve, kaj dela.
Sicer pa nisi edini mnenja, da na pol samodejni avti (stopnja 2, 3) v rokah povprečnega voznika niso dobra zamisel.
Zares problematična je pravzaprav samo trojka. Dvojka je problematična samo, če jo ljudje (lahko tudi zaradi oglaševanja) dojemajo kot trojko.
https://www.wired.com/2015/11/ford-self...
Ford wants to skip Level 3 because it presents the one of the biggest challenges with this technology: How to safely transfer control from the computer to the driver, particularly in an emergency. It’s a balancing act, one that requires providing drivers with the benefits of autonomy—like not having to pay attention—while ensuring they are ready to grab the wheel if the car encounters something it can’t handle. Audi says its tests show it takes an average of 3 to 7 seconds, and as long as 10, for a driver to snap to attention and take control, even with flashing lights and verbal warnings.
nekikr ::
Or to paraphrase:
1 petrol vehicle fire per 20 million miles driven,
1 Tesla Model S fire per 100 million miles.
So roughly 5 times better than ICE vehicles back in 2013 (year of data).
Daj realne številke. Torej koliko požarov na milijon pevoženih kilometrov je med vozili ki stanejo 100.000€ in niso starejša od petih let. Saj veš, ni ravno higienično primerjati 15 let star Chevy za 18k$ in ganz novo Teslo za 100.000€. Ali si morda še ti dobil Musk-Warpi paralelno tolmačenje statistike (besed, pojmov, številk)?
Okapi ::
Zares problematična je pravzaprav samo trojkaDrugo vprašanje je, koliko je trojka sploh dejansko uresničljiva. Namreč, pri dvojki avto ne vidi določene ovire in se vanjo mirno zabije, zato mora voznik ves čas gledati na cesto. Pri trojki vozniku na cesto ni treba ves čas gledati, ampak to pomeni, da mora avto bodisi videti vsako oviro, oziroma vsaj dovolj vnaprej vedeti, da ovire morda ne bo mogel videti (recimo, ker je začelo snežiti, ali ker je zapeljal na slabo označeno cesto). Ampak to je pravzaprav že štirica, ko avto sicer še ne zna sam voziti povsod in v vseh razmerah, zna pa vnaprej vedeti, da ne bo znal varno priti do cilja in voznika opozoriti, da ni več avtopilot (štirica), ampak samo voznikova pomoč (dvojka).
hojnikb ::
Or to paraphrase:
1 petrol vehicle fire per 20 million miles driven,
1 Tesla Model S fire per 100 million miles.
So roughly 5 times better than ICE vehicles back in 2013 (year of data).
Daj realne številke. Torej koliko požarov na milijon pevoženih kilometrov je med vozili ki stanejo 100.000€ in niso starejša od petih let. Saj veš, ni ravno higienično primerjati 15 let star Chevy za 18k$ in ganz novo Teslo za 100.000€. Ali si morda še ti dobil Musk-Warpi paralelno tolmačenje statistike (besed, pojmov, številk)?
quote iz komentarjov arstechnice...
#brezpodpisa
Okapi ::
Pa tudi požari niso vsi enaki. Eno je, če se začne kaditi izpod pokrova motorja in lahko ogenj pogasiš s priročnim gasilnim aparatom ali deko, drugo pa, če ti v petih minutah povsem pogori cel avto. Kaj so v citirani statistiki upoštevali kot "petrol vehicle fire"?Or to paraphrase:
1 petrol vehicle fire per 20 million miles driven,
1 Tesla Model S fire per 100 million miles.
So roughly 5 times better than ICE vehicles back in 2013 (year of data).
Daj realne številke. Torej koliko požarov na milijon pevoženih kilometrov je med vozili ki stanejo 100.000€ in niso starejša od petih let. Saj veš, ni ravno higienično primerjati 15 let star Chevy za 18k$ in ganz novo Teslo za 100.000€. Ali si morda še ti dobil Musk-Warpi paralelno tolmačenje statistike (besed, pojmov, številk)?
J.McLane ::
Stopnje avtonomnosti po SAE, de so bo vedelo o čem se debatira
Meni najbolj sporna sta 2 in 3, ki lahko vozniku dajeta lažen občutek polne avtonomnosti, ko je treba reagirati je pa reakcijski čas voznik tako kot ugotavlja Ford 3-7s. Pri Teslinem primeru nesreče je imel voznik ~9s časa (300m @ 119 kmh), da bi reagiral, pa tega ni storil.
Meni najbolj sporna sta 2 in 3, ki lahko vozniku dajeta lažen občutek polne avtonomnosti, ko je treba reagirati je pa reakcijski čas voznik tako kot ugotavlja Ford 3-7s. Pri Teslinem primeru nesreče je imel voznik ~9s časa (300m @ 119 kmh), da bi reagiral, pa tega ni storil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Okapi ::
Dvojka je problematična, če, oziroma ker ljudje (zaradi svojih človeških lastnosti) mislijo, da je trojka.
Trojka pa je problematična zaradi "expectation that the human driver will respond appropriately to a request to intervene". Tu je seveda problem v reakcijskem času, oziroma kdaj robot opozori voznika, da potrebuje njegovo pomoč. Če robot ovire ne vidi, tudi ne more pravočasno opozoriti voznika, da je ne vidi. Se pravi mora bodisi videti vse ovire, oziroma vnaprej vedeti, da v danih okoliščinah morda kakšne ne bo videl.
Malce je stvar sicer odvisna tudi od samih definicij samodejne vožnje. A je povsem samostojna vožnja, ampak izključno samo v lepem vremenu po avtocesti, že štirica? Da lahko na avtocesti zaspiš, par minut pred izvozom te pa robot zbudi in če ne primeš za volan, še pred izvozom zapelje na odstavni pas, se ustavi, prižge utripalke in pokliče pomoč. A je štirica, če to velja samo za določene avtoceste (ki so recimo opremljene s sistemom za komunikacijo s samodejnimi avtomobili, da robota opozorijo na neobičajne situacije - recimo, da je na avtocesto zapeljal avto, ki vozi v napačno smer, in je zato treba speče voznike takoj zbuditi, ker robot nasproti vozečega vozila na svojem pasu ne zna dobro prepoznati)?
Trojka pa je problematična zaradi "expectation that the human driver will respond appropriately to a request to intervene". Tu je seveda problem v reakcijskem času, oziroma kdaj robot opozori voznika, da potrebuje njegovo pomoč. Če robot ovire ne vidi, tudi ne more pravočasno opozoriti voznika, da je ne vidi. Se pravi mora bodisi videti vse ovire, oziroma vnaprej vedeti, da v danih okoliščinah morda kakšne ne bo videl.
Malce je stvar sicer odvisna tudi od samih definicij samodejne vožnje. A je povsem samostojna vožnja, ampak izključno samo v lepem vremenu po avtocesti, že štirica? Da lahko na avtocesti zaspiš, par minut pred izvozom te pa robot zbudi in če ne primeš za volan, še pred izvozom zapelje na odstavni pas, se ustavi, prižge utripalke in pokliče pomoč. A je štirica, če to velja samo za določene avtoceste (ki so recimo opremljene s sistemom za komunikacijo s samodejnimi avtomobili, da robota opozorijo na neobičajne situacije - recimo, da je na avtocesto zapeljal avto, ki vozi v napačno smer, in je zato treba speče voznike takoj zbuditi, ker robot nasproti vozečega vozila na svojem pasu ne zna dobro prepoznati)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
fpbs ::
Bob Lutz primerja Teslo s socializmom:
When asked "will Tesla still exist 20 years from now?" Bob said:
"As it is presently, no. As they say, "Socialism is great until they run out of other people's money." Tesla burns cash. It's not a car company, it's a cult of fanatics who think Elon Musk can do no wrong. But financially, it doesn't work."
J.McLane ::
Mene pri Tesli skrbi predvsem ta stava na samozadostnost, torej fotovoltaika in baterije v hiši, električni avto pred njo. Po mojem ni in nikoli ne bo cenovne logike, da bi se posameznik šel energijsko samozadostnost.
Nikec3 ::
Mene pri Tesli skrbi predvsem ta stava na samozadostnost, torej fotovoltaika in baterije v hiši, električni avto pred njo. Po mojem ni in nikoli ne bo cenovne logike, da bi se posameznik šel energijsko samozadostnost.
Jaz tega tudi ne razumem, pa drugače Musk ne govori bedarij, samo to mi je pa povsem mimo. To je enako kot da bi rekel, da je za razvoj države izolacija boljša od mednarodnega trgovanja. In izolacija oz. samozadostnost še nikoli, odkar imamo kapitalizem, ni delovala.
Glede Mercedesa... zgleda kot nekaj kar bi vozila Cruella De Vil, ali če si sposodim nekaj spletnih komentarjev:
That's one hell of a frunk! How many dead hookers can you put in there?! And the real trunk wouldn't hold a single bag of groceries.
Don't get me started on aerodynamics. At high speeds, that car's back end will lift right up. No separation of flow (deployable spoiler, etc.). The entire design is a joke. It has to be.
visionary, but only beats the model S in 2 points:
1. charging more quickly
2. looking like a car that would belong to someone just before the mere peasants decide to revolt and burn him.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Mene pri Tesli skrbi predvsem ta stava na samozadostnost
Ne, teslina stava je, da je možno pridit do dovolj dobrih baterij, ki bodo omogočile civilizacijo, ki laufa direkt na sočno energijo.
Vse ostalo je servisiranje trga.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Ja, samo pri Tesli niso naredili še nič, da bi prišli do dovolj dobrih baterij. Zato potrebuješ laboratorij z vrhunskimi strokovnjaki. V Teslinem primeru je vse znanje v Panasonikovih strokovnjakih. To, kar počne Tesla, je samo pakiranje celic v sklop, oziroma končno baterijo. To s čem se oni hvalijo, je nekaj podobnega, kot če imaš farmo kokoši, ki nesejo jajca, ti jih pa pakiraš v ustrezno pakngo, in se potem hvališ, da neseš (proizvajaš) jajca.
Nikec3 ::
Ja, samo pri Tesli niso naredili še nič, da bi prišli do dovolj dobrih baterij. Zato potrebuješ laboratorij z vrhunskimi strokovnjaki. V Teslinem primeru je vse znanje v Panasonikovih strokovnjakih. To, kar počne Tesla, je samo pakiranje celic v sklop, oziroma končno baterijo. To s čem se oni hvalijo, je nekaj podobnega, kot če imaš farmo kokoši, ki nesejo jajca, ti jih pa pakiraš v ustrezno pakngo, in se potem hvališ, da neseš (proizvajaš) jajca.
Da prideš do dovolj poceni baterij je glavno pravilo da jih smo štancaš čim več.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
nekikr ::
Mešaš "dobro" in "poceni". Do poceni baterij prideš z ekonomijo obsega, do določenega nivoja seveda, po katerem se nadaljnje povečanje ne izplača več.
Do dobrih prideš pa v laboratoriju.
Ekonomijo obsega bo Tesla imela, na račun Panasonica, državnega denarja in zvestih kupcev (ki verjamejo predvsem, da enkrat Tesla nekaj bo, trenutno ni nič).
Laboratorijev pa Tesla nima.
Torej, s tujim k***** po koprivah opletajo in zaenkrat jim ratuje. Ampak, kot so že zgoraj napisali, kaj se bo pa zgodilo, ko bo socializma konec?
Do dobrih prideš pa v laboratoriju.
Ekonomijo obsega bo Tesla imela, na račun Panasonica, državnega denarja in zvestih kupcev (ki verjamejo predvsem, da enkrat Tesla nekaj bo, trenutno ni nič).
Laboratorijev pa Tesla nima.
Torej, s tujim k***** po koprivah opletajo in zaenkrat jim ratuje. Ampak, kot so že zgoraj napisali, kaj se bo pa zgodilo, ko bo socializma konec?
Unknown_001 ::
Meni je bolano ko se razna otročad v glavi kurči čez druge. Oni se ene znamke objamejo kot otrok mamice in potem je vse ostalo šrot.
Kdor reče, da mercedes nima pojma kako avto narest je debil ki je zamudil vsaj 120 let. Kje je to svet še videl da laik nekomu, ki je v nekem poslu več kot 100 let pametuje. Sam si nared če misliš da znaš boljš, aja saj res... kavč komentatorji ki sami niso sposobni mopeda skup spravt kaj šele avto.
Kdor reče, da mercedes nima pojma kako avto narest je debil ki je zamudil vsaj 120 let. Kje je to svet še videl da laik nekomu, ki je v nekem poslu več kot 100 let pametuje. Sam si nared če misliš da znaš boljš, aja saj res... kavč komentatorji ki sami niso sposobni mopeda skup spravt kaj šele avto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
fpbs ::
Electric Self-Driving EZ10 Buses Are Tootling Along Streets in Helsinki:
http://www.hybridcars.com/electric-self...
http://www.hybridcars.com/electric-self...
nekikr ::
A Texas man said the Autopilot mode on his Tesla Model S sent him off the road and into a guardrail, bloodying his nose and shaking his confidence in the technology. He doesn't plan to sue the electric-car maker, but his insurance company might. Mark Molthan, the driver, readily admits that he was not paying full attention. Trusting that Autopilot could handle the route as it had done before, he reached into the glove box to get a cloth and was cleaning the dashboard seconds before the collision, he said. The car failed to navigate a bend on Highway 175 in rural Kaufman, Texas, and struck a cable guardrail multiple times, according to the police report of the Aug. 7 crash. "I used Autopilot all the time on that stretch of the highway," Molthan, 44, said in a phone interview. "But now I feel like this is extremely dangerous. It gives you a false sense of security. I'm not ready to be a test pilot. It missed the curve and drove straight into the guardrail. The car didn't stop -- it actually continued to accelerate after the first impact into the guardrail." Cozen O'Connor, the law firm that represents Molthan's auto-insurance carrier, a unit of Chubb Ltd., said it sent Tesla Motors Inc. a notice letter requesting joint inspection of the vehicle, which has been deemed a total loss.
Okapi ::
Electric Self-Driving EZ10 Buses Are Tootling Along Streets in Helsinki:
http://www.hybridcars.com/electric-self...
"Šibajo" pa deset na uro (dobesedno).
Superboyy ::
Ne vidim zakaj bi to bila sploh novica. Lahko bi samo napisal "Another guy crashes after relying on an alpha phase of an autopilot that clearly states you shouldn't rely on it."
Okapi ::
Novica je zato, ker potrjuje to, kar nekateri že nekaj časa razlagamo - da pri potencialno dovolj nevarnih zadevah opozorilo preprosto ni dovolj. Če bi bilo opozorilo dovolj, ne bi potrebovali zapornic na železniških prehodih.
nekikr ::
Točno tako. Upam, da jih bodo po prstih. Pa seveda razne Mercedese s "povsem avtonomno vožnjo" tudi.
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
RedDrake ::
Jah, no sej, 3 leta star pleh in notranjost + 5 mesecev star pogonski sklop je "skoraj" novo.
Čudmo sicer, da je bilo potrebno menjati baterijo in motor.
Bojda se te stvari ne kvarijo ...
in b4 "več ICE avtom je treba menjat komplet pogonski sklop kot pa EV"
Čudmo sicer, da je bilo potrebno menjati baterijo in motor.
Bojda se te stvari ne kvarijo ...
in b4 "več ICE avtom je treba menjat komplet pogonski sklop kot pa EV"
WarpedGone ::
Avto v oglasu je bil izdelan sredi 2013, kakšno leto po začetku proizvodnje povsem novega modela avtomobila s povsem novo tehnologijo v povsem novi fabriki, zaporedna cifra pod 20.000.
Pogonski modul je v PlugIn izvedbi in se na servisih ne odpira in ne popravlja. Ob kakršnem koli potrjenem obnašanju avtomobila izven specifikacij al pa dovolj tečni stranki, se zamenja z drugim, ne nujno novim ampak obnovljenim iz fabrike. Čudno obnašanje zajema tudi "nenavadne" zvoke, ki so posledica vibriranja žice, ki se drgne ob karoserijo.
Zaradi manjših pomankljivosti in nabiranja izkušenj z novim sistemom, so začetni letniki doživeli mnogo takih enostavnih zamenjav pogonskega sklopa in baterije.
Pogonski modul in baterija avtomobila v oglasu sta v garanciji do leta 2021, neglede na št. prevoženih km.
Kupci novih ModelS opažajo, da je zunaj že tretja variacija P90DL, ki iz baterije dobi do 512kW (skoraj 700km). Trenutno izmerjen najboljši čas 0-60 je 2.65s, 1/4mile pa 10.83s. Špekulira se, da so to dejansko že 100kWh baterije, ki pa uradno še niso najavljene. Vzrokov za to je lahko nebroj.
Pod črto sta za celo sliko pomembni dve zadevi:
a) problemi se ne ignorirajo
b) razvoj gre naprej
Pogonski modul je v PlugIn izvedbi in se na servisih ne odpira in ne popravlja. Ob kakršnem koli potrjenem obnašanju avtomobila izven specifikacij al pa dovolj tečni stranki, se zamenja z drugim, ne nujno novim ampak obnovljenim iz fabrike. Čudno obnašanje zajema tudi "nenavadne" zvoke, ki so posledica vibriranja žice, ki se drgne ob karoserijo.
Zaradi manjših pomankljivosti in nabiranja izkušenj z novim sistemom, so začetni letniki doživeli mnogo takih enostavnih zamenjav pogonskega sklopa in baterije.
Pogonski modul in baterija avtomobila v oglasu sta v garanciji do leta 2021, neglede na št. prevoženih km.
Kupci novih ModelS opažajo, da je zunaj že tretja variacija P90DL, ki iz baterije dobi do 512kW (skoraj 700km). Trenutno izmerjen najboljši čas 0-60 je 2.65s, 1/4mile pa 10.83s. Špekulira se, da so to dejansko že 100kWh baterije, ki pa uradno še niso najavljene. Vzrokov za to je lahko nebroj.
Pod črto sta za celo sliko pomembni dve zadevi:
a) problemi se ne ignorirajo
b) razvoj gre naprej
Zbogom in hvala za vse ribe
xxxul ::
prihodnost je svetla:
MIT
MIT
SolidEnergy plans to bring the batteries to smartphones and wearables in early 2017, and to electric cars in 2018
But we were forced to use materials that can be implemented into the existing manufacturing line...
telexdell ::
Mene pri Tesli skrbi predvsem ta stava na samozadostnost, torej fotovoltaika in baterije v hiši, električni avto pred njo. Po mojem ni in nikoli ne bo cenovne logike, da bi se posameznik šel energijsko samozadostnost.
Kako pa se baterija in avto napolni z energijo?
PS podobno, kot da bi jamral- doma ima sod z bencinom in avto pred hišo. se gre samozadostnost:):)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Nikec3 ::
Mene pri Tesli skrbi predvsem ta stava na samozadostnost, torej fotovoltaika in baterije v hiši, električni avto pred njo. Po mojem ni in nikoli ne bo cenovne logike, da bi se posameznik šel energijsko samozadostnost.
Kako pa se baterija in avto napolni z energijo?
PS podobno, kot da bi jamral- doma ima sod z bencinom in avto pred hišo. se gre samozadostnost:):)
S fotovoltaiko. In na ta način prosto po Musku ne rabiš omrežja, čeprav to pomeni, da moraš fotovoltaiko in baterije za nekajkrat predimenzionirat. Ne vidim kako bo to kadarkoli ceneje od omrežja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
fpbs ::
vostok_1 ::
prihodnost je svetla:
MIT
SolidEnergy plans to bring the batteries to smartphones and wearables in early 2017, and to electric cars in 2018
But we were forced to use materials that can be implemented into the existing manufacturing line...
Bral.
Ne vem ali bi koga streljal ali se veselil. Sm postal že alergičen na novice o baterijah.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
Keep calm, nothing to see here...
Dejanski napredek baterij se udejanja v novih izboljšanih produktih velikih proizvajalcev.
Novinarske propalice pišejo o baterijskih propalicah, ki druzga kot besed nimajo za pokazat.
Imajo fabriko v katero spraviš krilo boeinga? To ni niti za zjokat smešno ampak samo za zjokat.
Bajta z diagonalo 40m? Jaka fabrika bo to ...
Dejanski napredek baterij se udejanja v novih izboljšanih produktih velikih proizvajalcev.
Novinarske propalice pišejo o baterijskih propalicah, ki druzga kot besed nimajo za pokazat.
After three years of sharing A123's space in Waltham, SolidEnergy this month moved its headquarters to a brand new, state-of-the-art pilot facility in Woburn that's 10 times larger -- and "can house the wings of a Boeing 747" Hu says -- with aims of ramping up production for their November launch.
Imajo fabriko v katero spraviš krilo boeinga? To ni niti za zjokat smešno ampak samo za zjokat.
Bajta z diagonalo 40m? Jaka fabrika bo to ...
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Dejanski napredek baterij se udejanja v novih izboljšanih produktih velikih proizvajalcev.
Novinarske propalice pišejo o baterijskih propalicah, ki druzga kot besed nimajo za pokazat.
Ne sramoti se. Vidim, da še nisi slišal za svetovno priznan inštitut MIT.
WarpedGone ::
Ti da kej vidiš?
Za kej tazga se morš še naučit gledat, do česar ti pa še precej fali.
Lakmusov test: zakaj noben od velikih še ni kupil njegove tehnologije?
a) ker nimajo denarja?
b) ker njegovi dosežki niso uporabni?
Za kej tazga se morš še naučit gledat, do česar ti pa še precej fali.
Lakmusov test: zakaj noben od velikih še ni kupil njegove tehnologije?
a) ker nimajo denarja?
b) ker njegovi dosežki niso uporabni?
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
T
Lakmusov test: zakaj noben od velikih še ni kupil njegove tehnologije?
a) ker nimajo denarja?
b) ker njegovi dosežki niso uporabni?
c) Ker se bolj splača furat trenutni tech, kot vložit miljone, če ne miljarde za dobiček čez 10 let.
Isti razlog, zaradi katerega ICE firme ne jemljejo EV techa resno ...
Živimo v kapitalizmu, kjer se vse vrti okoli dobička, po možnosti že včeraj, ne danes, kaj šele jutri, če pa staviš na 10 let si pa malo "specialen".
Saj, zato pa rabimo ljudi, ki v nekaj verjamejo im imajo kapital (Musk), da se stvari vsaj premikat začno. To mu je treba priznat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Nikec3 ::
Musk je imel kapital, da je vložil v Teslo in ustanovil SpaceX. Za to, kar se trenutno grejo pa Musk nima kapitala, imajo ga pa @Warpi in podobni somišljenaki. Kar je čisto super, samo dovolj takšnih somišljenakov bo moralo imeti dovolj potrpljenja, da se vse skupaj ne sesuje kot hišica iz kart.
Potem so specialni vsi delničarji Tesle.
Živimo v kapitalizmu, kjer se vse vrti okoli dobička, po možnosti že včeraj, ne danes, kaj šele jutri, če pa staviš na 10 let si pa malo "specialen".
Potem so specialni vsi delničarji Tesle.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
nekikr ::
Precej, ne vsi. Nekateri stavijo na dobiček na kratek rok. Kaj bo čez 10 let vesta pa samo Warpi in Bog (pa ne njegov, v podobi Elona).
WarpedGone ::
c) Ker se bolj splača furat trenutni tech, kot vložit miljone, če ne miljarde za dobiček čez 10 let.
Tipo hoče milijarde za svoje odkritje? Maš link?
Precej, ne vsi.
Zakaj mu torej *nihče* ne pomaga pri razvoju njegove tehnologije in ga puščajo reveža da se sam matra v telovadnici?
Odgovor je čist enostaven: njegove izboljšave imajo tolk skritih minusov da so neuporabne v praktični izvedbi.
'Don't send us powerpoints, send us a working prototype!'
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
Aha, ker, da spremenim proizvodnjo iz A v B rabim samo izumitelju plačat, ostalo pa potegnem iz Sport Billy torbe in je rešeno?
Poglej, pomagal sem že v velikih proizvodnih obratih (megakorp na Tajskem), ko se je delalo retooling za en klinčev fotoaparat.
Vem, kako velik posel je to in da se spremembo proizvodnje dela, samo če je vrag šalo vzel.
Tut Gigafabrke niso postavl v enem dnevu in ni stala samo tistih par M za patente, right?
Če imam možnosti:
a) molzem trenutno tehnologijo, ki mi prinaša 10M čistega profita na leto, predvidoma vsaj še 3-4 leta
b) vpeljem novo tehnologijo, ki me stane xxxM in bo potem nosila 20-30-50M na leto
Tale b je precej odvisen od veliko faktorjev. Glej, če misliš, da če sodeluješ na Tesla forumu in bereš bloge od njihovih insajderjev, da si sedaj že pravi poslovni megamind, potem te moram razočarati.
Verjetno še nimaš svoje firme s par miljardami prometa, right? Potem nisi avtoriteta na tem področju, si, točno tako kot mi, navaden udeleženec gostilniške debate z argumenti lastne avtoritete.
Lahko pa mi predstaviš kakšno študijo cene prehoda na drugo proizvodno linijo, in kako se to recimo primerja s to specifično situacijo.
Poglej, pomagal sem že v velikih proizvodnih obratih (megakorp na Tajskem), ko se je delalo retooling za en klinčev fotoaparat.
Vem, kako velik posel je to in da se spremembo proizvodnje dela, samo če je vrag šalo vzel.
Tut Gigafabrke niso postavl v enem dnevu in ni stala samo tistih par M za patente, right?
Če imam možnosti:
a) molzem trenutno tehnologijo, ki mi prinaša 10M čistega profita na leto, predvidoma vsaj še 3-4 leta
b) vpeljem novo tehnologijo, ki me stane xxxM in bo potem nosila 20-30-50M na leto
Tale b je precej odvisen od veliko faktorjev. Glej, če misliš, da če sodeluješ na Tesla forumu in bereš bloge od njihovih insajderjev, da si sedaj že pravi poslovni megamind, potem te moram razočarati.
Verjetno še nimaš svoje firme s par miljardami prometa, right? Potem nisi avtoriteta na tem področju, si, točno tako kot mi, navaden udeleženec gostilniške debate z argumenti lastne avtoritete.
Lahko pa mi predstaviš kakšno študijo cene prehoda na drugo proizvodno linijo, in kako se to recimo primerja s to specifično situacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
telexdell ::
po Musku ne rabiš omrežja, čeprav to pomeni, da moraš fotovoltaiko in baterije za nekajkrat predimenzionirat. Ne vidim kako bo to kadarkoli ceneje od omrežja.
To pa že ima rep in glavo. Takšen sistem ti pride prav na območjih, kjer ni električnega omrežja. Tam, kjer je električno omrežje pa nima smisla polniti baterij, če lahko elektriko, takrat ko jo imaš viška pošiljaš v omrežje in jo iz omrežja jemlješ, ko ti jo primanjkuje. Elektriko pa plačaš le v primeru, če si jo v nekem obdobju (npr. eno leto) več iz omrežja prevzel, kot vanj dal.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
Aha, ker, da spremenim proizvodnjo iz A v B rabim samo izumitelju plačat, ostalo pa potegnem iz Sport Billy torbe in je rešeno?
Tako si ti predstavljaš prehod? Ker ne bomo že jutr zalaufal proizvodnjo te novosti v x GWh, pol brezveze investirat v knowhow že danes?
Ravno ker prehod traja ohoho časa in požre ogromno denarja, je treba prave 'teoretične' preboje, ki bodo omogočili izboljšave šele čez par let, olastninit že danes. To nardiš tako, da knowhow kupiš in ga implementiraš v lastnih razvojnih laboratorijh, kjer spiliš stvari do uporabnosti. Če ima stvar pravi potencial in ti tega ne kupiš, prepuščaš konkurenci da bo to kupla in te čez N let prehitela.
Če misliš da si neki zgruntal in te nihče od velikih niti ne povoha, si precej očitno pogruntal splošno neuporabno reč.
Kolk časa je minilo, da je recimo Jeff Dahn iz akademije skočil v dobro plačano službo v industriji?
Kdor ne pozna tega tipa, nima kej blejat o LiIon baterijah.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
S fotovoltaiko. In na ta način prosto po Musku ne rabiš omrežja, čeprav to pomeni, da moraš fotovoltaiko in baterije za nekajkrat predimenzionirat. Ne vidim kako bo to kadarkoli ceneje od omrežja.
Če bi kdaj videl položnico od elektrike, bi opazil da je cena elektrike kakšna tretjina položnice. Prednost fotovoltike je (baje) tudi v tem, da je dobro skalabilna, kar v obratni smeri pomeni tudi, da veliko manj celic ni veliko dražjih na komad. Če to dvoje združiš, imaš doma komot dvakrat dražjo proizvodnjo, pa se ti še zmeraj debelo splača. Seveda pa mora cena prej pasti na ceno ostale elektrike.
fpbs ::
WarpedGone ::
Če držim volan in gledam cesto tako kot se od mene zahteva, ti triki odpovejo.
Back to the drawing-board you troll-fools!
Back to the drawing-board you troll-fools!
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
lufthammer ::
Če držim volan in gledam cesto tako kot se od mene zahteva,
ne potrebujem nobenega avtopilota. Zakaj pol rinejo polizdelek v avto?
Ja vem, ne razumem ne tebe, ne tesle.
WarpedGone ::
Ne.
1. stvar je izboljšan adaptivni tempomat
2. Uporablja in plača zanj kdor si to želi
Čimprej se pozdravte slovenceljstva: ker js tega ne maram, tut ti tega ne smeš plačat!
1. stvar je izboljšan adaptivni tempomat
2. Uporablja in plača zanj kdor si to želi
Čimprej se pozdravte slovenceljstva: ker js tega ne maram, tut ti tega ne smeš plačat!
Zbogom in hvala za vse ribe
kow ::
Saj ponavljam za ostalimi, ampak ja:
1) stvar je izboljsan adaptivni tempomat, ki ga trzijo pod imenom "Avtopilot".
2) drzi - prostovoljni testni zajcki - zakaj pa ne ;)
1) stvar je izboljsan adaptivni tempomat, ki ga trzijo pod imenom "Avtopilot".
2) drzi - prostovoljni testni zajcki - zakaj pa ne ;)
pegasus ::
Poudarek na *tržijo*. Ostali nekaj mučkajo in si niti zares ne upajo pokazat niti tistega, kar imajo v labih.
WarpedGone ::
1) stvar je izboljsan adaptivni tempomat, ki ga trzijo pod imenom "Avtopilot".
Vsi ki sedijo za volanom, so o zadevi detaljno seznanjeni.
ST-inteligenzza, ki dlje od 'trženja' in metanja dreka ne seže, ima s tem imenom seveda hude težave.
2) drzi - prostovoljni testni zajcki - zakaj pa ne ;)
Čisto vsaka zadeva je v testiranju dokler se ne neha uporabljat in jo nadomesti izboljšana zadeva.
Kar je za zjokat smešno je pričakovanje (ST-inteligenzze in podobnih kalibrov), da je realno možno tako kompleksen sistem v enem koraku spravit na nivo 4.
Nekoga čaka hladna streznitev.
Ostali nekaj mučkajo in si niti zares ne upajo pokazat niti tistega, kar imajo v labih.
Mercedes hrabro prodaja svoj samovozeč avto.
Ki je tako katastrofalno zanič, da je povsem varen ker si nihče ne upa ga dejansko uporabljat.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
fpbs ::
Auto Insurer Might Sue Tesla Over Autopilot-Related Crash:
http://insideevs.com/auto-insurer-might...
""I used Autopilot all the time on that stretch of the highway," Molthan, 44, said in a phone interview. "But now I feel like this is extremely dangerous. It gives you a false sense of security. I'm not ready to be a test pilot. It missed the curve and drove straight into the guardrail. The car didn't stop -- it actually continued to accelerate after the first impact into the guardrail.""
http://insideevs.com/auto-insurer-might...
""I used Autopilot all the time on that stretch of the highway," Molthan, 44, said in a phone interview. "But now I feel like this is extremely dangerous. It gives you a false sense of security. I'm not ready to be a test pilot. It missed the curve and drove straight into the guardrail. The car didn't stop -- it actually continued to accelerate after the first impact into the guardrail.""