» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
311 / 1139
»»

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Meni je pa ta del všeč, lepo pošteno napisano (da je za razvoj potreben denar in da lahko na takšen način prispevaš k temu*).


*kar seveda pritrjuje mojim navedbam, da so ta vozila sicer trenutno predraga

Ok, jaz to nekako enačim s prosjačenjem. V bistvu se opravičujejo za to svojo ceno 20 000 $ za 10kWh update.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DarkSite ::

Kupil boš tisto za kar imaš denar. Saj ti ni treba kupiti 100ko.

In kupci z bolj debelimi denarnicami so pač tisti, ki so motor razvoja. Kasnejše različice prvotnega produkta pa so potem namenjene ostalim za nižjo ceno.

Roadster(visoka cena/majhne količine) --> S/X (srednja, visoka cena(US standard)/srednje količine) --> M3(nizka cena(US standard)/visoke količine)

No od 6:20 si poglej. Lepo razloži in se zahvali. Tako, da nič šokantno novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DarkSite ()

Unknown_001 ::

Mojih 5c na to evforijo. Tesla je zgolj mala riba na velikem trgu ki ščije proti vetru in poskuša predhodno na trg sforsirati električne avtomobile. Torej če ne bi izkoristila zaostajanja trenda in vskočila bi bila to ena noname kitajska fabrika. V ozadju jih podpira le izjemno močan marketing.

A kdo resno misli da so ostali vsa ta leta spali? Mogoče so teorije zarot o zavlačevanju tehnologije deloma le resnične. Zakaj? Nekdo je nekaj strani nazaj dobro razložil kako gre to. Ali večino vlagaš v nekaj kar ti garant prinese glavnino zaslužka ali pa si delaš izgubo in tvegaš s tem da bi na silo izrinil motorje na notranje zgorevanje. Aint gonna happen.

GM, VAG, PSA, Daimler... vsi bodo lahko Teslo peljal scat,ko bo čas. Noben problem za njih. Me pa zanima ali se je Tesla sposobna enako hitro prilagoditi trgu kot velike ribe.

Žal so opaženi med velikimi samo zaradi močnega javnega trobila.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

DarkSite ::

Tesle naj se prilagaja trgu? Tesla je v celoti na EV trgu. Ostali se morajo prilagajati, ker furajo ICEje.

Hmm a so uspeli z ornk marketingom ali pa zaradi dobrega produkta? Koliko let je star že Teslin avto?

Mala riba, ki počasi raste. Avti so le začetek.

A kdo ve kje je un link od Porscheja, un super avto, ki bo prišel čez par let pa bo imel baje full hud pospešek do 100. Baje bo konkurenca(Tesla) vsa ta leta spala in ga čakala. Bi rad primerjal s temi novimi podatki.

WarpedGone ::

Mislim, wtf is this shit?

Preemptive odgovor na novinarske očitke, da predstavljajo vse dražje in dražje avtomobile.
In zmedene članke, ki bi P100DL zamenjal z Modelom3 in blejali kako so oblublal 35k, zdej je pa 135k.

Ampak je ice svet fasal nov brco med noge - trenutno nabol poskočen avtomobil je električen. Limuzina. Laferrari in a million dollar porsche na papirju še rešujeta simbolno čast.
Hkrati je brco med noge fasal tut vodik - električni avto ima z enim filanjem več dosega kot katerkoli avto na vodik. Če sploh ignoriramo možnosti filanja.

Dodatno zanimivo je, da 11% nominalno večja baterija zadostuje za 16% več dosega po istem epa testu.
Višja učinkovitost črpanja energje iz baterije zaradi drugačne organizacije celic?

Bodoči 100D se bo vrtel okrog 340m dsega po epa, oz okrog 550km.

Še vedno kdo sanja da bo kak porsche v enem koraku prehitel vlak?
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

V ozadju jih podpira le izjemno močan marketing.

Tesla oddelka za marketing sploh nima.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Unknown_001 ::

DarkSite je izjavil:

Tesle naj se prilagaja trgu? Tesla je v celoti na EV trgu. Ostali se morajo prilagajati, ker furajo ICEje.

Hmm a so uspeli z ornk marketingom ali pa zaradi dobrega produkta? Koliko let je star že Teslin avto?

Mala riba, ki počasi raste. Avti so le začetek.

A kdo ve kje je un link od Porscheja, un super avto, ki bo prišel čez par let pa bo imel baje full hud pospešek do 100. Baje bo konkurenca(Tesla) vsa ta leta spala in ga čakala. Bi rad primerjal s temi novimi podatki.


Pravim da se ne zmorejo tako hitro prilagajati trgu kot ostali.


Jaz sem že povedal da ostali spali zagotovo niso in tudi sedaj se ne obotavljajo preveč. Že napovedujejo nova električna vozila. Vsaj še za 2 desetletji so v rezervi s klasičnimi pogoni. Če v tem času na trg ne spravijo nek spodoben električen avtomobil ki bo primeren za mase bo to zelo čudno. V glavnem so celo v prednosti zaradi že osvojenega trga, Tesla pa samo praska med oboževalci. Če bi se sedaj vsi naenkrat odločili usmeriti glavnino razvoja v EV jim ga Tesla lahko samo potegne.

Tesla je samo izkoristila priložnost ker ni bilo na področju EV neke hude konkurence.

Nikec3 je izjavil:

V ozadju jih podpira le izjemno močan marketing.

Tesla oddelka za marketing sploh nima.


Ah... marketing v klasičnem pomenu besede. A predstavitev na raznih sejmih, pisanje po blogih, vlečenje po televiziji in hkrati stalno fotranje raje z besedami ki omenjajo revolucijo... to itak ni nič po tvoje. Pa da ne omenjamo fanboyev. Ta tema je živi dokaz da marketing - predstavljanje izdelka množicam v ozadju deluje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Mufasa ::

Že vse velike ribe so na zadnjih skupščinah delničarjev (vključno z CEOji)ugotovile, da to, kar dela Teslo neverjetno nevarno je, da so delničarji (vključno večji z Goldijem na čelu) dejansko sposobni 40+ kvartalov zapored požirat dejstvo da firma dela izgubo in kljub neobstoječim dividendam ljudje vlagajo v to. Zdj ali je to greatest Ponzi ever ali pa Industry level disruption event in the making... (ala Nokia fail).

Tudi se pozablja da tak pool genialnih - cream of the crop - inženirjev (z celega sveta) kot jih plava v USA (in tamkajšnih Ivy League univerzah, ter preostalih univerzah po svetu ki so potencialni postgrad/postdoc usa študenti/workbees) je neprimerljiv z kompletnim ostalim svetom skupaj.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::

Industry level disruption event in the making

U bistvu je zadeva še večja kot "industry level" - "concept level".
Zaenkrat je ne-slepim očitno da trgajo avtomobilski svet, ampak to je le cca pol zgodbe.
Še večjo revolucijo kot med avtombili, dela in bo nardila v energetiki.

Koncept "buy MWh" bo šel na smetišče zgodovine, zamenjal ga bo "buy MW". Na računu ne bo več postavke X kWh, ampak bo samo postavka Y kW.

It's the batteries, stupid!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Teslin recept za uspeh ni samo v EV pogonu, je tudi v sistemu on-line nadgradenj, asistenčnih sistemov (pustimo samo izvedbo in zavajanja z avtopilotom) in eliminiranju posrednika pri prodaji. Tu klasična avto industrija močno peša.

Bodo pa morali storiti še ogromno na supportu, saj z množičnejšo proizvodnjo in več avtomobilov na cesti to niti nebi smel biti problem, ampak trenutno stanje je pa zaskrbljujoče. IMO se trenutno preveč zavaja, da EV ne potrebuje vzdrževanja. Isto se potrebuje za podvozje, zavore (olje je treba menjat), hladilno tekočino, kabinski filter, popravilo poškodb - za vse to bodo enkrat potrebovali klasično servisno mrežo, res da morda ne v takem obsegu kot pri klasiki, ampak kupec sigurno ne bo vozil avta na servis 200 km daleč, tudi če samo enkrat na dve leti.

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:


Še večjo revolucijo kot med avtombili, dela in bo nardila v energetiki.

Koncept "buy MWh" bo šel na smetišče zgodovine, zamenjal ga bo "buy MW". Na računu ne bo več postavke X kWh, ampak bo samo postavka Y kW.

It's the batteries, stupid!


Odlično, torej ti bodo pavšalno zaračunali največjo preseženo špico porabe. Pa sploh ni važno koliko časa si jo uporabljal.

Papa subvencije za štrom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

ampak kupec sigurno ne bo vozil avta na servis 200 km daleč, tudi če samo enkrat na dve leti.
Kupec Tesle dejansko bo oz. že8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Z večjim deležem OVE v omrežju boš operaterju dejansko delal uslugo, če boš v času viškov pokuril čim več energije (shranjevanje v baterije), da boš to storil boš seveda takrat imel tudi max kW, ni mi jasno zakaj bi bil zato "nagrajen" z večjim zneskom na položnici.

IMO bomo dobili pametne števce in porabnike, ki se bodo prilagajali dinamični tarifi in to izkoriščali.

WarpedGone ::

Zgodilo se bo bistveno bol distribuirano generiranje in shranjevanje energije - sončne celice v strehi (ne "na strehi") in nekaj kWh baterij nekje v kleti.
Ponekod še kakšna vetrnica al pa "mlinsko kolo" v lokalnem potoku. Tipično nič velikega samo po sebi ampak "ogromno" relativno šibkih generatorjev, ki generirajo pač kadar lahko.
Še vedno bo ostala povezava v omrežje in prodaja/nakup energije. Vsaj dokler se ne stuhta brezžični transport energije (, ki ne bo ogrožal ptic ...).

Kupec tesle zavore vzdržuje sam doma al pa pri lokalnem serviserju, so "čista navadna" bosch elektromehanska zadeva (ni več vakumskega servoojačevalnika).
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Aha torej nadaljujemo tam kjer je Nikola končal, pri brezžičnem transportu energije :))

Pa saj ni vprašanje ali lahko ali ne more servisirat Tesle, konec koncev vsak avto lahko šravfa lokalc, samo vprašanje časa kdaj se bo lokalc adaptiral na novo tehnologijo. Ampak kljub temu dejstvu imamo še vedno uradne serviserje, dvomim da se Tesli nebi splačlo, saj ni treba imeti 10 serviserjev po celi Sloveniji, dva bi zadoščala.

WarpedGone ::

..., pri brezžičnem transportu energije

A so kabli med soncem in zemljo? Stvar tehnologije, kaj smo sposobn narest dovolj dobro.
Ne, Tesli se servisi "ne splačajo", imajo uradno politiko "0 - profit" i.e. storitve koštajo tolk, da pokrijejo stroške. Servis ne dela profita in se zato ne splača.

Servisni centri bodo pogostejši kot so, se pa bojim da imamo še vedno prenizko kupno moč, da bi bila J od Alp koncentracija lastnikov dovolj velika, da Gradec nebi uspel vsega shendlat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Spajky ::

WarpedGone je izjavil:

...Kupec tesle zavore vzdržuje sam doma al pa pri lokalnem serviserju, so "čista navadna" bosch elektromehanska zadeva (ni več vakumskega servoojačevalnika).
.. jest sem pa mislu da je še vedno - električna pumpa za podtlak za bremzni ojačevalec, pa mogoče še za oljni hidravlični power stearing ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spajky ()

WarpedGone ::

Ne:
New Bosch iBooster for improved braking control, more complete capture of braking energy in hybrids and EVs
Bosch has integrated a motor into the iBooster to control the degree of brake boosting via a two-stage gear unit for situation-dependent support on demand. This dispenses with the current costly, continuous process of generating a vacuum using either the internal combustion engine directly or a vacuum pump. In addition to saving fuel, it also allows more comprehensive use of fuel-saving functions that stop the engine for periods of time, such as start-stop or coasting.


Tesla technology:
The iBooster made by Bosch is a vacuum-less brake assist. The iBooster assists the driver pressing the brake pedal with an electric motor as there is no combustion engine to provide vacuum. The power transfer from the master brake cylinder to the wheels uses hydraulic fluid, consistent with non-EV cars.

The iBooster is used on autopilot Model S cars, as the unit can be instructed, via CANbus, to press the brake independently of the driver. The iBooster only consumes power when braking is required. Prior EV conversions would use an electric vacuum pump and a vacuum reservoir to provide a standard brake booster with a vacuum supply. Vacuum pumps can make noise or cause a start-up delay while sufficient vacuum pressure is supplied.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Vsaj dokler se ne stuhta brezžični transport energije (, ki ne bo ogrožal ptic ...).


Dude, you just got 10 conspiracy nut points right there!

Sonce prenaša energijo do zemlje brezžično ja...jo pa 99,9999% vrže stran. Pa še speče nas pri tem.
Brezžična energija je uporabna zgolj in samo za specifične, omejene scenarije...za vse ostalo je idjotizem prve klase.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Truga ::

But but... Tesla!

WarpedGone ::

Brezžična energija je uporabna zgolj in samo za specifične, omejene scenarije...

Danes tukaj s trenutno znanimi inženirskimi prijemi.
Ker beseda napredek in razvoj ne obstajata or what?

Zgoraj sm enostavno reku, da bo električno omrežje obstajalo tudi po masovni razširitvi mikrogeneriranja električne energije. ne bo izginilo, ker bomo imeli na strehi sončne celice in pokrivali lastne potrebe skoraj v celoti.

Izginilo bo šele, ČE se vpelje brezžični transport enegije.

A morm spet naglas vprašat kam se je izgubila vaša pismenost? In pol spoštuj take kalibre iz kiksa v kiks ...
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Warpi, ni stvar o pismenosti, smo že prav prebrali...sem pa šokiran, da ti bi to sploh prišlo na pamet.

Brezžični prenos energije za bulk količine je nonsense. Kar pa ni bullšit, je:

Povečaj učinek PV na 30%, zmanjšaj ceno PVja in baterij za 40%...in you got a winner. Ko si boš lahko za eno normalno plačo inštaliral 2kW moči solarne, bo lep del evrope pozabil na klasična omrežja.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Beri moj podpis.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Dodatno zanimivo je, da 11% nominalno večja baterija zadostuje za 16% več dosega po istem epa testu.

Trenutno je zgolj "EPA estimate", ampak vseeno, to 16% povišanje je glede na kateri model? Na tega faceliftanega že? V tem primeru mi res ni jasno od kod so dobili teh 5 odstotnih točk več. Ker to je ogromno povečanje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Še vedno bo ostala povezava v omrežje in prodaja/nakup energije. Vsaj dokler se ne stuhta brezžični transport energije (, ki ne bo ogrožal ptic ...).


Z avtomobili se bomo prevazali naokrog dokler se ne stuhta star trek transporter. Za ptice nam bo takrat ze vseen, ker jih bomo delal v replikatorjih.

WarpedGone ::

Trenutno je zgolj "EPA estimate", ampak vseeno, to 16% povišanje je glede na kateri model? Na tega faceliftanega že? V tem primeru mi res ni jasno od kod so dobili teh 5 odstotnih točk več. Ker to je ogromno povečanje.


Povečanje glede na prejšnji sorodni model P90DL, ki je imel po EPA 270 milj dosega.

Spremenila se naj bi samo organizacija baterije, ki sedaj v istem volumnu vsebuje več vzporedno povezanih celic. To hkrati pomeni višjo max moč, višjo kapaciteto in nižji praznilni tok/celico ob 'normalni' vožnji, kar pomeni nekaj manj izgub oz. večjo učinkovitost.

Dosedanji rekorder 90D ima po EPA 302 milje dosega, oz. 11.8% več kot P90DL izvedba. Če enako razmerje preneseš na bodoči 'civilen' 100D, bo to nekje 315 * 1.118 = 350 milj po EPA. Po bol optimističnem evropskem NEDC bo to okrog 630 km z enim polnjenjem. IMHO se bo večjanje baterije sedaj mal upočasnilo in skoncentriralo na nižanje teže in končne cene.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mufasa ::

Nek ampera-e naj bi bil predstavljen naslednji mesec z releasom in ceno ter dosegom kot model 3...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

J.McLane ::

... manjka samo supecharger.

Mi je pa konfiguracija bolj všeč, ker tista mini odprtina za prtljažnik pri model 3 je fail.

DarkSite ::

Mufasa je izjavil:

Nek ampera-e naj bi bil predstavljen naslednji mesec z releasom in ceno ter dosegom kot model 3...


To je kopija Bolta

hojnikb ::

za 37.5k zgleda M3 bolša izbira. Sploh ker je base model cenejši, pa še supercharger network maš, medtem ko pri oplu...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

medtem ko pri oplu...

Za doplačilo dobiš možnost filanja s 50kW na postajah, ki jih uspeš najt in mogoče celo delajo in niso zasedene.
Glavni problem bolta je, da je to avto za 15 jurjev + 25k kazni ker je na štrom.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Glavni problem bolta je, da je to avto za 15 jurjev + 25k kazni ker je na štrom.
... kar je tudi primer Tesle. Model S je recimo vreden 35.000 evrov + 50.000 zaradi tega ker je na elektriko.*



*zato tudi pravim, da so Teslina EV predraga, ne zato ker imajo sicer visoko ceno
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

hojnikb ::

bo pa verjetno tale ampera prej na voljo za mase kot pa M3....
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Odvisno kako definiraš mase. Zgoraj nam je inteligenzza razlagala, da je 100.000 vozil na cesti še vedno garažist, nevreden omembe.
Tale Bolt bo proizveden v mogoče 40k kosih letno, raje manj. Pozabite na 50k, to bi zahtevalo ukinitev hibridnega Volta.
Število evropskih AmperaE bo mogoče petina te cifre, se pravi pod 10k kosov. To je avto za mase? 10.000 vozil letno max proizvodnja za evropski trg?

Za večjo proizvodnjo LG enostavni skuha premalo baterij, dedek mraz jih pa noče prinest.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Za doplačilo dobiš možnost filanja s 50kW na postajah, ki jih uspeš najt in mogoče celo delajo in niso zasedene.

Zopet se zmišljuješ. Zagotovo bo veliko težje najti Teslino polninico, katerih je samo nekaj sto, v primerjavi s CCS, ki jih je že preko 2400.

http://insideevs.com/number-of-ccs-comb...

kow ::

To stejejo lokacije ali stevilo prikljuckov?
Malo hecne so te polnilnice z enim polnilnim mestom.

WarpedGone ::

V sloveniji jih je 30? Odlično!

Kje vidim, če delajo?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Par grozljivk iz alter.si foruma:
Na BS Petrol Dul že obstaja 22kW polnilnica od Petrola, ki pa je, kot vse Petrolove polnilnice, muhasta in se z ZOE očitno ne razume najbolje.
Zadnjič sem probal polniti in onesposobil ponilnico. Prijaviti s Petrolovo kartico se nisem mogel, s kartico Elektra Lj. je šlo a potem sta obe vtičnici crknili.


Nisi izoliran problem. Pred poletjem sem hotel polniti na Petrolu v Kopru, ko se je tam že polnil SMART ED, pa sem z Ampero onesposobil type2 vtičnico, pa nisem naredil nič narobe.
Zadnjič pa je Orlando s svojo Kio onesposobil type2 vtičnico na Igu.
Nekaj čudnega je na teh Etrelovih polnilnih postajah.


V Grosuplju je ista kot pred GH Union in ti res delata. V Kamniku pa je takšna, kot v Novem Mestu in tist je tema.


K zadevi dodaš princip 1/1 in lahko kličeš vlečno službo.
Diletanti ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

Warpi, ne sramoti se. To, kar si ti prilimal zgoraj, so pritožbe na Etrelove polnilnice, če jih sploh lahko tako imenujemo, ker ne nudijo nič drugega, kot prosto utičnico z izmenično napetostjo, kot jo imaš lahko doma, in nimajo nič skupnega s CCS.

Unknown_001 ::

VW
http://www.fool.com/investing/2016/06/0...
VAG
http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen...
Ford
http://fortune.com/2016/04/29/ford-elec...
GM
http://www.chevrolet.com/bolt-ev-electr...
Alle zusammen
http://www.usatoday.com/story/money/car...

Konkurenca ne spi na lovorikah... Tesla niti nima kapacitet da bi lahko konkurirali. Pa naj še kdo reče kako so oni brihtni da so šli scat proti vetru. No nekaj dobrega bo mogoče le prišlo iz tega. Razvoj EV-jev se je pospešil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Če bi dobil en EUR ob vsaki taki "novici", bi lahko že šel v penzion.

Točno enake stvari mi razlagate od že od precej dalnega leta 2007, so dokumentirane v tej temi.
In kakšno je stanje danes, 10 let kasneje? Omenjajo plane za leto 2025.

Izvoli, nasedaj še naprej na lepe slikce.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Če bi dobil en EUR ob vsaki taki "novici", bi lahko že šel v penzion.

Točno enake stvari mi razlagate od že od precej dalnega leta 2007, so dokumentirane v tej temi.
In kakšno je stanje danes, 10 let kasneje? Omenjajo plane za leto 2025.

Izvoli, nasedaj še naprej na lepe slikce.


Eh... kaj bi se pri tebi sploh kdo trudil. Tok visok ego da če bi padel na višino inteligence, bi se razpacal. Podcenjevanje konkurence je nekaj najslabšega kar lahko storiš v tekmi za zmago/obstoj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Truga ::

Samo ma prav. Bom verjel ko bom videl. Prej pac ne.

WarpedGone ::

Tko na prvo žogo ima prav tut Raptor, .. konkurenco podcenjevat je napaka.
Zaplete se pri tem, kdo je sploh komu konkurenca.

A bo BMWjev ornk EV naredu več "škode" Tesli al BMWjevi ICE ponudbi?

Kot stvari stojijo bo ornk BMWjev EV le dodatna potrditev da je prihodnost avotmobilov električna in bo zaradi tega še več splošnega interesa in zaupanja v EVje. Tesla bo posledično lahko prodal še več vozil kot jih že (ignorirajmo da proda vse še predno jih sestravi).

A bo BMW potem prodal točno enako ICE vozil al kej manj? Nujno manj. In tle se sanje končajo in začnejo razlogi zakaj nam že ene 5 let oblublajo, kako bojo čez 5 let pa res na cesto dal svoj ornk EV. In ne še enga pajaca tipa i3.

Se ponavljam ampak VW je edini na katerega resno računam. Takoj potem, ko bo šel skozi bankrot, bo lahko EVje objel v 100% in se ne sekiral kaj se bo dogajalo s profitom dizlov in bencinarjev, ker jih ne bo več v njegovi ponudbi. Če in ko postavi svojo fabriko baterij seveda. Potem ko nabavi ustrezni knowhoe.

Drugi potencialni kandidati so LG in Samsung, ki baterijski knowhow imajo, in nucajo le še fabrike za motiranje zicev v karoserijo...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Zgodilo se bo kot pri Nokii...zamudila je smartphone ero in pol na half-assed način provala lovit ostale.

Sicer če bi BMW resno mislil glede električnih ne bi dal na trg tisto abominacijo od i3.
To, da tesla prodaja samo fanboyem je irrelevantno, ko je teh fanboyev veliko in vedno več.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

BMW i3 stane 30.000€ po odšteti subvenciji (z novo 94Ah baterijo).
Tesla stane trikrat toliko.
Price/performance pri BMW ni nič slabši kot pri Tesli. Seveda pa BMW i3 in Tesla S ciljata na povsem različne skupine kupcev.

bambam20 ::

jernejl je izjavil:

BMW i3 stane 30.000€ po odšteti subvenciji (z novo 94Ah baterijo).
Tesla stane trikrat toliko.
Price/performance pri BMW ni nič slabši kot pri Tesli. Seveda pa BMW i3 in Tesla S ciljata na povsem različne skupine kupcev.



Noben i3 ni ob subvenciji 30k€. Cene novih so tam 43-44k€.

S teslo narediš 3 krat toliko km kot z i3 ob hitrosti 90 km/h.

In zadnje. tesla izgleda lepa, i3 skropucalo.

Gregor P ::

Tesla izgleda kot kakšna Mazda.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

bambam20 je izjavil:

Noben i3 ni ob subvenciji 30k€. Cene novih so tam 43-44k€.

Nimaš prav. Uradna začetna cena BMW i3 z novo baterijo je 37.300€ (brez še kakšnega izpogajanega popusta in brez subvencije, ki je trenutno 7500€).
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

S teslo narediš 3 krat toliko km kot z i3 ob hitrosti 90 km/h.

BMW i3 ima doseg 300km(NEDC). Najdražja Tesla 2x toliko. S tem, da najdražja Tesla stane vsaj za 5 BMWjev.

In zadnje. tesla izgleda lepa, i3 skropucalo.

O okusih se načeloma ne razpravlja. Če tebi Tesla izgleda lepa, še ne pomeni, da tako mislijo vsi. Enako velja za BMW. In če se tebi avto zdi grd, to niti približno ne pomeni, da je slab.

Utk ::

Ni treba razpravljat o okusih, da prepoznaš grdobo. Avto ali kaj drugega. In tisto je grdo, v nasprotju z vsemi ostalimi bmw-ji, kar pomeni, da so pač tistega namenoma naredili grdega, nič drugega.
Nekdo ima sicer lahko fetiš tudi na 250 kilske babe, ampak čist diht pa tak ni.
««
311 / 1139
»»