» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
266 / 1146
»»

Truga ::

Povprasevanje > ponudba.

A se se s kaksnega druzga razloga caka?

WarpedGone ::

V osnovi je to to.
Razlika je v razlogih zakaj je povpraševanje večje od ponudbe.

Na fičkote in stoneke se ni čakalo, ker bi bili avti tako zelo zaželjeni ampak ker druzga ni bilo sploh možno dobit, razen če si bil dost visok v partiji.
Tle pa druzga primerljivega ali podobno zaželjenega ni sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Ja, prav res, ostali se bodo morali še naprej voziti z bicikli, ker ne bo nič drugega primernega na voljo za prevažat se naokoli.;((

nekikr ::

Zdaj sem šele prebral kdaj pride Model 3. Konec Marca bo predstavljen, Aprila ga lahko rezerviraš s pologom, enkrat 2017 ga pa lahko dobiš? In raja vriska od veselja?! Tiste horde Applovih navdušencev, ki kampirajo pred trgovinami za nove modele, so v bistvu precej racionalne v primerjavi s Tesli.
S tem, da bodo pokazali nekaj slikic in lepo powerpoint predstavitev s hyper, uber, extra, ludicrous in podobnimi primitivnimi forami, raja pa potem hitro na bankomat in v trgovino, da bodo čez leto in pol lahko morda dobili avtomobil? Einstein je imel res prav. Človeška neumnost je brezmejna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Neumno je it po karkoli slabšega, če lahko dobiš nekaj bolšega.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Zaenkrat še ne vemo, če bo model 3 res boljši.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Nekateri ne veste marsičesa.
Nekateri znamo opazovat.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

nekateri kupimo, ko je retail stvar uzunaj in je dodobra potestirana. Razn če ti je kul bit beta tester 35k$ izdelka.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Raje sm betatester zadeve za katero vem da je v osnovi kul, kot pa kupim preverjen klump od ropotajočega, tresočega in smrdljivega kupa nepremičnine z odzivnostjo crknjene krave.

Nekatere stvari so jasne že danes.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

But, nevemo niti če je stvar v osnovi kul. Lahko se izkaže za enak turd kot nissan leaf.

Razn seveda če imaš insajderjske informacije.
#brezpodpisa

msjr ::

WarpedGone je izjavil:

Nekatere stvari so jasne že danes.


A servis za Tesle bo v Slo? Al bo treba v Gradec vozit?

WarpedGone ::

Razn seveda če imaš insajderjske informacije.

Javno znano:
- konkurenca bmwjevi trojki kar pomeni da ne bo hatch, suv, bicikel ala i3 ampak sedan ~%20 manjših dimenzih kot je Model S
- pogon zadaj, AWD opcija
- brez menjalnika
- realen doseg med 350 in 400 km (osnovna varianta)
- možnost polnjenja na SuperCharger postajah (pričakovanje je, da bo potrebno doplačilo tako kot je bilo pri S60 i.e. HW je v avtu, moraš se pa včlanit v klub. A bo članarina enkratna, letna, ... bo pokazal čas)
- cilj je prodaja v nekaj sto tisoč kosih letno
- osnovna cena $35k

To mi zadostuje, da pričakujem avto, ki bo dovolj dobro zgledal, se dovolj dobro peljal in bil uporaben kot edini avto. Brez tega je cilj nekaj sto tisto letno čista utopija. In to je kristalno jasno tudi dizajnerjem in inženirjem pri tesli. Njihova misija je ornk EV. Edini razlog da trojka ni zunaj že danes, je cena in pomanjkanje baterij. In jasno jim je tudi, da če tega cilja ne dosežejo, so sfalili osnovni smisel svojega obstoja oz. ustanovitve pred 13 leti.

A servis za Tesle bo v Slo? Al bo treba v Gradec vozit?

Servisa v sloveniji pred '20 ne pričakujem, sploh ker ta že obstaja v Gradcu. Bo prej kje na Hrvaškem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Razn seveda če imaš insajderjske informacije.

Javno znano:
- konkurenca bmwjevi trojki kar pomeni da ne bo hatch, suv, bicikel ala i3 ampak sedan ~%20 manjših dimenzih kot je Model S
- pogon zadaj, AWD opcija
- brez menjalnika
- realen doseg med 350 in 400 km (osnovna varianta)
- možnost polnjenja na SuperCharger postajah (pričakovanje je, da bo potrebno doplačilo tako kot je bilo pri S60 i.e. HW je v avtu, moraš se pa včlanit v klub. A bo članarina enkratna, letna, ... bo pokazal čas)
- cilj je prodaja v nekaj sto tisoč kosih letno
- osnovna cena $35k


To so predvidevanja in o tem se govori. Kaj bo pa v resnici, pa vedo samo pri Tesli. Za realen doseg navajajo 200 milj, to je manj kot 350km oziroma 400km, ki jih ti omenjas.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Razn seveda če imaš insajderjske informacije.

Javno znano:
- konkurenca bmwjevi trojki kar pomeni da ne bo hatch, suv, bicikel ala i3 ampak sedan ~%20 manjših dimenzih kot je Model S
- pogon zadaj, AWD opcija
- brez menjalnika
- realen doseg med 350 in 400 km (osnovna varianta)
- možnost polnjenja na SuperCharger postajah (pričakovanje je, da bo potrebno doplačilo tako kot je bilo pri S60 i.e. HW je v avtu, moraš se pa včlanit v klub. A bo članarina enkratna, letna, ... bo pokazal čas)
- cilj je prodaja v nekaj sto tisoč kosih letno
- osnovna cena $35k

To mi zadostuje, da pričakujem avto, ki bo dovolj dobro zgledal, se dovolj dobro peljal in bil uporaben kot edini avto. Brez tega je cilj nekaj sto tisto letno čista utopija. In to je kristalno jasno tudi dizajnerjem in inženirjem pri tesli. Njihova misija je ornk EV. Edini razlog da trojka ni zunaj že danes, je cena in pomanjkanje baterij. In jasno jim je tudi, da če tega cilja ne dosežejo, so sfalili osnovni smisel svojega obstoja oz. ustanovitve pred 13 leti.

A servis za Tesle bo v Slo? Al bo treba v Gradec vozit?

Servisa v sloveniji pred '20 ne pričakujem, sploh ker ta že obstaja v Gradcu. Bo prej kje na Hrvaškem.

Sedaj mi pa resnično povej, katero drugo stvar bi kupil po teh tvojih zgornjih kriterijih? :|
(to je preprosto premalo informacij za resen informiran nakup)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Mam lastne izkušnje, lastno poznavanje dogajanja, lastne želje in lasten denar.
Dovolj dobro.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Warpi, ali je to tisto, kar boš naročil za 1.aprila?

dzinks63 ::

Kitajci za Ženevo pripravljajo nekaj norega:
Chinese firm to showcase turbine EV technology at Geneva show

Techrules
Gre za elektrognan avtomobil 768 kilovati moči (1044 KM) in s patentiranim sistemom Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV), kjer turbina prevzema nalogo polnjenja baterij. Še pred premiero so razkrili, da avtonomija več kot 2000 kilometrov.

WarpedGone ::

Turbino pa poganja isti stari drek od nafte.
Next!
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Saj lahko damo na lignit, a bo potem ok?

pegasus ::

Kolikor vem, je turbina najbolj učinkovit toplotni stroj in z malo truda res dela na karkoli gorljivega. Tako da je to najboljša varjanta med slabimi :)

vostok_1 ::

Kolikor vem je ICE turbina obupno neučinkovita.

Parna, je druga reč.

SambaShare ::

vostok_1 je izjavil:

Kolikor vem je ICE turbina obupno neučinkovita.
~60% v full load. Ampak to je vseeno strel v prazno, elektriko naj proizvajajo elektrarne.

vostok_1 ::

wait what??!

60%

link please

Gregor P ::

Očitno je reklamiranje e-vozil na Kitajskem izrednega pomena za javnost; ker je kar veliko takšnih novic. Najbrž zaradi smoga v katerem živijo, mora njihova vlada vsaj v očeh javnosti nekaj narediti glede tega.

xinhuanet: China to use more new energy vehicles in public institutions
More public institutions in China will take the lead in building greener fleets by 2020, according to the central authority.
Public institutions in China include government organs, education institutions, hospitals, cultural venues and sports facilities.
A new energy rental pilot project launched in 2015 has resulted in over 230 new energy vehicles and 461 chargers now in operation for central government.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Dvomim da so kitajci kaj dosti pred Wrightspeed v razvoju turbine.

Glavna prednost turbine so nizke emisije (CO, NOx, PM ..), masa/moč, zanesljivost, glavna slabost pa izkoristek, ki ni nikjer v bližini 40% kaj šele katajskih 60%.

WarpedGone ::

Glavni minus turbine pa praktično neobstoječa uporaba v praksi v razredu moč,teža,volumen,hrup ki bi lahk bil uporaben v avtomobilu.
Kot stvari stojijo, je turbina DOA.

Model 3 bo stvari postavil na svoje mesto.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Ko, če. Boš povedal 2018. Do takrat bo pa še nekaj vode preteklo.

hojnikb ::

kaj warpy, bos uzel potem model 3 ?
#brezpodpisa

RedDrake ::

vostok_1 je izjavil:

wait what??!

60%

link please


https://www.mhi-global.com/company/tech...


A bo?

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

kaj warpy, bos uzel potem model 3 ?

Hehe, cakal bo < 20.000e pricetag. Tko k 99.99999% folka na planeti.
:))

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bMozart ()

J.McLane ::

Vsem je jasno da plinske turbine dosegajo preko 60% izkoristek, ampak ne take, ki tehtajo 100 kg in ki bi jih montiral v avto.

RedDrake ::

Hja, no, ravno vsem to ni jasno. Članek in dosežek sta iz leta 2010, do takrat _ni_ obstajala turbina, ki bi imela nad 60% izkoristek.
Napredek gre dalje, tudi na tem področju.
In če je bilo pred 30-imi leti nepredstavljivo, da bi standarden 1.6 motor naredil kaj več kot ~60kW, smo danes že na 100+kW pri enaki kubaturi.
Pa začuda je poraba manjša, avtomobili pa precej težji.
Kako veš, da ne bomo kmalu imeli 50kg turbine za v avto (turbina ima _mnogo_ večji output glede na maso)?
Največja težava je glasnost, ker ali CVT "menjalnik" ali pa generator za elektro pogon rešita vse težave z izkoristki, ipd ...

Recimo bil je en konceptni avto, med krizo (2009,2010?), ki je imel baterije, elektromotorje + mikro turbine. 28g CO2/km, kar je reda VSAJ 3x manj od česarkoli danes na cesti (se pravi poraba okoli 1L/100km ali manj).

Problem je, kar W1 pravilno izpostavlja, ker se veliki igralci nočejo naučit delat novih stvari. Zato takšne koncepte delajo manjši ali nišni makerji, ki tudi nimajo zaledja - recimo kje boš danes dobil firmo, ki ti bo zagotovila dobavo par 100k mikroturbin, ki bodo imele garantiran čas delovanja vsaj kakih 10.000 ur?
Tesla 3 zna biti zanimiv, ampak cena še vedno omeji dosegljivost za 95% ljudi. Kako bo pa z rabljenim bomo pa še videli.
Pa tu ne mislim na težave s pogonom, ampak vse ostalo - kako bo preživel pleh, podvozje, elektronika, ipd ... To danes predstavlja večino napak v modernih vozilih.

nekikr ::

-valvoline- je izjavil:

hojnikb je izjavil:

kaj warpy, bos uzel potem model 3 ?

Hehe, cakal bo < 20.000e pricetag. Tko k 99.99999% folka na planeti.
:))

Am, zgoraj je povedal, da ga Aprila naroči, takoj, ko bodo pokazali nekaj slikic in zraven napisali ludicrous ali kaj podobnega. 2018 bo pa delil izkušnje, če bo prijazen.

Problem je, kar W1 pravilno izpostavlja, ker se veliki igralci nočejo naučit delat novih stvari. Zato takšne koncepte delajo manjši ali nišni makerji, ki tudi nimajo zaledja - recimo kje boš danes dobil firmo, ki ti bo zagotovila dobavo par 100k mikroturbin, ki bodo imele garantiran čas delovanja vsaj kakih 10.000 ur?

To je navadna buča. Če taka turbina obstaja in obstajajo kupci zanjo, potem jih lahko kupiš (danes ne, ker ni potrebe, če boš pa pokazal forecast za naslednji dve leti, potem jih boš pa dobil). Tako kot baterije. Neke buče so, da jih ni dovolj in jojmene, kje jih bomo dobili. Ko bo dovolj zanimanja zanje, jih bo dovolj. Zanimanja za 100k+ električne avtomobile ni tako veliko, da bi morali takoj zdaj postaviti 50 novih tovarn, model 3 pa tudi vprašanje koliko se bo prodajal. Konec koncev je predrag za večino (35k bo osnovni model).

Gregor P ::

Najbrž paše v temo :)

MZI: Letos do 7500 evrov nepovratnih sredstev za nakup električnega vozila
Javna poziva za dodeljevanje nepovratnih sredstev za nova in predelana električna vozila občanom in pravnim osebam bosta objavljena 26. februarja v Uradnem listu RS in na spletni strani Eko sklada ter portalu Energetika ministrstva za infrastrukturo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

35k$ je cena brez davkov (dmv ipd) ter subvencij ?
#brezpodpisa

WarpedGone ::

$35.000 je ciljna cena po ameriških običajih, brez davka, brez subvencij za osnovno izvedbo.

Ameriških $70k za S70 se trenutno pretopi v avstrijskih 65k EUR, oboje brez davka (avstrija 20% za končnih 78k eur). Po isti formuli se $35k pretopi v 32.600 EUR (+ avstrijskih 20% davka = 39k eur).
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

+5-10k€ za dodatno opremo, da se ne boš na lesenih sedežih vozil, pa da boš lahko "tankal".
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

So sayeth the inteligenzza.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

good point, vprasanje kaj bos dobil za 35k$

40kwh baterijo pa 16" felge ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

energetik ::

Gregor P je izjavil:

Najbrž paše v temo :)

MZI: Letos do 7500 evrov nepovratnih sredstev za nakup električnega vozila
Javna poziva za dodeljevanje nepovratnih sredstev za nova in predelana električna vozila občanom in pravnim osebam bosta objavljena 26. februarja v Uradnem listu RS in na spletni strani Eko sklada ter portalu Energetika ministrstva za infrastrukturo.
Juhu, spet bomo vsi plačevali igračke bogatašem. ;(

hojnikb ::

bogatasi bojo pa financiral razvoj poceni igrack za tebe in mene.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

40kwh baterijo pa 16" felge ?

Veselo ugibajte.
31.3. se boste lahko trkali po prsih kako "sej smo vam rekl" al pa se boste lahko tiho umaknili v kot osramočeni.

U bistvu se ne boste, ker ne blebetate na podlagi znanega ampak čustev.
Staro dobro pljuvanje debilčkov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

hojnikb ::

in kaj tocno je tvoj educated guess, da bo za 35k ?
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Točne dimenzije gum ne vem, vem pa da bo avto kot celota več kot konkurenčen drugim 35k ice avtomobilom. Ker brez tega je firma že propadla. In vem da ljudje v tej firmi to zelo dobro vedo.
Hkrati so že več kot dokazal da so sposobn naredit ornk avto in da kapirajo, kaj ljudje želijo imet.

Komot bo avto ~ prvo leto dejansko prodajan mal pod proizvodno ceno kar bo ineligenzza zopet razglasila za čisti dokaz kako bojo naslednji teden propadl, skozi čas pa se bo proizvodnja dovolj utekla, da bo firma rastla naprej.

Kaj pričakujem? 5vratni sedan, kupejevskih linij, z zadnjim pogonom in vsaj 60kWh baterijo, raje še nekaj kWh zraven. Kolesa in gume bodo takih dimenzij, da se zminimizira kotalno trenje za razumen denar in so še vedno normalna in 'željena', notranjost v osnovi morda ne bo total leder ampak blago, moči bo nekaj manj kot v S a vseeno več kot v običajnih 35k vozilih, čez 200kW. Avto bo imel dva prtljažnika in velik centralni zaslon na dotik, mogoče samo 15", a ne bom presenečen če bo 17. Zmaksimizirana bo praktičnst, uporabnost, vozne lastnosti in varnost. Pričakujem, da bo tudi ta avto sposoben zlomit mašino za testranje trdnosti strehe, enako kot je to naredu S. Avto bo sposoben filanja na vseh polnilnih postajah ki obstajajo po svetu, seveda tudi na teslinih SCjih, mogoče bo potrebno dodatno članstvo v klubu, mogoče pa niti to ne.

Zaradi tega avtomobila,so to firmo sploh ustanovili svojih 13 let nazaj. O njem govorijo že ves ta čas, intelignzza pa še cedno ponavlja svoje debilizme.

Ni nemogoče da bo trojka prišla v obliki CUV, ki so še bol zaželjen format avtomobila kot sedan. Sokolja vrata niso izključena, zanesljiva pa tut ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Aja, avto bo mel AP, to bo njegov glavni selling point.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Aja, avto bo mel AP, to bo njegov glavni selling point.

Glavni adut za prodajo so in bodo spet subvencije pri nakupu in brezplacna uporaba cestne ter ostale infrastrukture.
Se pa zadeva premika v pravo smer, saj se Musk ze spogleduje z kitajci. Dobr ve da edino na kitajskem se bo MOGOCE dalo izdelat EV z dokaj sprejemljivo ceno do 30k brez subvencij. V ZDA zal ne bo slo.

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Problem je da je tle na trgu luknja. Imaš kupce, ki dajo 100k za avto, pa imaš take, ki dajo max 20k. Vmes je luknja in z 35k se ne da dosegat prodajnih številk.

pegasus ::

A to paše sem? :)

WarpedGone ::

Zakaj ne pogledate at raw data? Recimo prodajne cifre BMW portfolia? Al pa VW? Al pa renault? Zadnjih 10 let so le par klikov daleč.

Večina ljudi tudi razume, da je nakupna cena le del stroška. Znaten del cene se plača skozi gorivo in nujne servise kjer te oderejo ko prasca. To je pravilo, par junakov ki se temu uspe izognit vejo da so junaki in se glasno hvalijo.

Pri 1€/L te bo 100k prevoženih koštalo lepih 8000 EUR in mogoče par 100 za elektriko, raje manj. In Model 3 ne bo zadnji model ampak avto pred avtomobilom za 20k itd. Hkrati pričakujte še kakšne drugačne revolucije v lastništvu avtomobila.

Pravi napredek nikoli ni ekstrapolacija preteklosti ampak vedno neki totalno novega. kdor se zanaša na zgodovino, da mu napove tehnološki napredek ni vreden naziva razumen človek.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Pri 1€/L te bo 100k prevoženih koštalo lepih 8000 EUR in mogoče par 100 za elektriko, raje manj. In Model 3 ne bo zadnji model ampak avto pred avtomobilom za 20k itd. Hkrati pričakujte še kakšne drugačne revolucije v lastništvu avtomobila.


hja, če računaš đabe elektriko na SC. Sicer je pa po rednem potu elektrika kr dražja od 100€ za 100k

Sicer pa, ni dvoma da je tesla sposobna naredit spodobn avto tudi v nižjem rangu. Samo personally nebi bi beta tester takšnega avta. Za tak denar rajše kupim nekje mid life, ko so kinki že nekak odpravljeni (kolk enih hecov je mel model s). Ker za vsak odpoklic se ne mislim furat v AT.

Seveda če ti je pa to fuck you money, potem pa itk nabaviš. Če ne druga, da se postavljaš pred kolegi... "Lej mojo električno igračo. Eko friendly, ne tak ko tvoj ///M3"
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()
««
266 / 1146
»»