» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
267 / 1141
»»

Lonsarg ::

Pravi napredek bi bile tirnice na vsak kolovoz za električni avto/vagon, ki se napaja iz omrežja. Greš iz hiše pritisneš gumb in pride vagon kategorije, katero si vplačal. Najcenejši so ala busi, najdražje solo limuzine, ki te vedno čakajo.

Če greš iz Ljubljana v Berlin te avtomatika iz klasičnih počasnih tirov preusmeri na avtocesto, ki šiba 300kmh, če prideš do glavne evropske povezovalne žile pa 1000kmh. Vse brez da menjaš vagon, to bi bil pa napredek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

WarpedGone ::

Seveda če ti je pa to fuck you money,

Moja rit osebno je doživela in občutla razliko, tako da je z njenega vidika nakup katerega koli ICE smrdljive ropotule "fuck my self, I don't care about myself".
Ker moji riti ni vseeno za sebe, ne bo več dopustila zapravlanja denarja za smrdljive ropotule.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Vsak človek rabi hobije, pač so nekateri dragi :)) Zdaj bo plačal, dobil čez dve leti, vmes pa se bomo lahko norca delal, če se bo kaj zgodilo. Kaj se zgodi z že vplačanim denarjem, če tesla propade preden dobiš avto? Kar sploh ni tako malo verjetno, glede da so skoz v minusu, sam kakšen konkretno neugoden dogodek in bo zmanjkal denarja.
Magic

hojnikb ::

tesla nebo propadla.

WarpedGone je izjavil:

Seveda če ti je pa to fuck you money,

Moja rit osebno je doživela in občutla razliko, tako da je z njenega vidika nakup katerega koli ICE smrdljive ropotule "fuck my self, I don't care about myself".
Ker moji riti ni vseeno za sebe, ne bo več dopustila zapravlanja denarja za smrdljive ropotule.


zato pa kupiš bencinarja z v12 :) Ne pa trocilindrskih dizl traktorjev :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

zato pa kupiš bencinarja z v12

Smrdljiva ropotula na četro potenco? Ne vidim logike.
V mojih očeh je edina pogojno sprejemljiva alternativa GM Volt gen2. Ki pa ga na tej strani luže ne bojo prodajal ker Opel pač nima treh čistih.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Nekaj se govori, da mogoče pa tudi: Opel Ampera spied in Europe

In Europe, however, the Volt – known there as the Ampera – benefited from unique bumpers at both ends that better suited the Opel styling language of the time.

-valvoline- ::

Gregor P je izjavil:

Najbrž paše v temo :)

MZI: Letos do 7500 evrov nepovratnih sredstev za nakup električnega vozila
Javna poziva za dodeljevanje nepovratnih sredstev za nova in predelana električna vozila občanom in pravnim osebam bosta objavljena 26. februarja v Uradnem listu RS in na spletni strani Eko sklada ter portalu Energetika ministrstva za infrastrukturo.

Kretenizem, za 7000 evrov se lahko 7-10 vozil predela na LPG. Me prav zanima kasen je total CO2 in NOX cost za vozilo EV vs LPG glede na to da se se vedno najvecji % stroma pridela v termo in plinskih elektrarnah.
Smo edina clanica EU ki ne subvencionira delno ali v celoti vgradnjo LPG in metanskih sistemov, ter lastniki predelanih vozil niso-mo delezni eko popusta pri registraciji. V IT ce se ne motim je subvencija za vgradnjo 1000 evrov ter par let si oproscen njihovega letnega davka na motorna vozila.

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Odvisnosti od fosilnih goriv se ne rešuje z drugim fosilnim gorivom!

nekikr ::

A če kurimo lignit in ga "natankamo" v EV je pa ok?

hojnikb ::

ja, ker avto ne smrdi !
#brezpodpisa

-valvoline- ::

Iz ekoloskega vidika se drzavi in ljudstvu precej bl splaca predelat 10 avtov na lpg kot pa subvencionirat en eko podaljsek nekemu bogatunu.

hojnikb je izjavil:

ja, ker avto ne smrdi !

Jap, smrdelo bo velenjcanom in ostalim nesrecnikom v blizini raznoraznih TES in podobnih.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Environmental Benefits

Autogas is Cleaner and Greener - today's vehicles are much cleaner than they used to be but they still contribute to air pollution, vehicles converted to run on autogas produce far fewer of the harmful emissions associated with traditional fuels and so offer the best environmental alternative.

Autogas is a low carbon content fuel which reduces your carbon footprint.
Autogas produces fewer harmful emissions that impact on air quality.
Autogas engine noise is low reducing noise pollution.
Autogas will quickly evaporate in the event of a fuel spill, unlike petrol and diesel so there is no risk of ground or water contamination.



Based on independent testing of nearly 9,000 cars from the EU that were manufactured recently and that have state-of-the-art pollution controls, those that run on LPG produce 11% less CO2 in operation and about 15% less from 'well to wheel', i.e. over the entire fuel supply chain than identical cars run on petrol.



The research also indicates that LPG cars produce less NOx than both petrol and diesel ones. In fact, when compared to diesel, five times less NOx is emitted. LPG vehicles are significantly lower on particle emissions as well.

Cleaner

Air quality, particular in urban areas, is a continuing issuefor the nation's health.



In 2004 Department of Health statistics show that particulates are responsible for thousands of advanced deaths and thousands of instances of illness. NOx emissions are also a major element of low level ozone, which causes smog and can worsen existing asthma conditions.

Extensive independent tests showed that:

One diesel vehicle emits 120 times the amount of fine particles as the equivalent LPG vehicle.
It takes 20 LPG vehicles to emit the same amount of NOx as one diesel vehicle.


Greener

Reduce your carbon footprint by running on LPG.



At the Tailpipe

LPG cars have 11% CO2 benefit



Research carried out in 2013 by Atlantic Consulting compared results for 1251 models of bi-fuel vehicles and concluded that there was an average 11% CO2 tailpipe benefit when running on LPG compared to the identical car running on petrol.



Well to Wheel - the figure calculated for LPG is considerably lower than other fuels:

Diesel is 29.2% higher than LPG
Petrol is 26.8% higher than LPG.



The above figures are sourced from the European Fuel Quality Directive which places LPG as part of the solution to decarbonising the transport sector in Europe.



All fuel types are given a greenhouse gas (GHG) intensity figure. This figure is calculated on a life-cycle basis, meaning that the emissions from the extraction, processing and distribution of fuels are included. The EU has set a target to reduce the greenhouse gas intensity of fuels.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

predelave na lpg si lahko nekam zataknejo. Al ma avto tovarniško lpg al pa nič.
Nimajo se vsi časa hecat s tem.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

Naceloma se strinjam, ampak zakaj se nekakor zakonsko ne vzpodbuja uporaba LPG? Se prej pa metan, ki je se bol eko in poceni? Kolk metanskih polnilnic mamo v Slo? Pa bi kar talal subvencije za predrage EV igrace? GTFO.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

no, če bi men dala drzava 1000e+ pa popuste pr reg, dam takoj na lpg. Četudi je stara kanta.

sam da pa dam svoj keš in se jebem s tem, no thanks. Raj kupim smrdljivega dizla.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

no, če bi men dala drzava 1000e+ pa popuste pr reg, dam takoj na lpg. Četudi je stara kanta.

sam da pa dam svoj keš in se jebem s tem, no thanks. Raj kupim smrdljivega dizla.

To je bistvo idiotizma k se ga igra drzava, zakaj da nek bogatun dobi 7000 evrov subvencije za nakup e-podaljska teb pa ne da nic za predelavo na LPG oz metan? Totalen bulsit. Only in fkin bananistan.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

sicer nekak razumem bojazen države pred lpgjem. Plin, scary stuff. Pa potencialne težave. Pa še vedno onesnežuješ (čeprav manj).

električni avto on the other hand je pa na površju čist green zadeva (čeprav vsi vemo, da elektrika ne pride iz nič).
#brezpodpisa

vostok_1 ::

hojnikb je izjavil:

sicer nekak razumem bojazen države pred lpgjem. Plin, scary stuff. Pa potencialne težave. Pa še vedno onesnežuješ (čeprav manj).

električni avto on the other hand je pa na površju čist green zadeva (čeprav vsi vemo, da elektrika ne pride iz nič).


Električni avti v mestih bi bistveno izboljšali zrak.

WarpedGone ::

dzinks63 je izjavil:

Nekaj se govori, da mogoče pa tudi: Opel Ampera spied in Europe

In Europe, however, the Volt – known there as the Ampera – benefited from unique bumpers at both ends that better suited the Opel styling language of the time.

Aha, kul. Hvala za tole.
Čeprav, potem ko preberem kako se obnaša GM, ne vem če bi mirno spal ob zavedanju, da sm jim dal 40 jurjev.



GMu lahko ob taki politiki le pljunem v obraz.
Zbogom in hvala za vse ribe

2CrazyFish ::

WarpedGone je izjavil:

Ni nemogoče da bo trojka prišla v obliki CUV, ki so še bol zaželjen format avtomobila kot sedan. Sokolja vrata niso izključena, zanesljiva pa tut ne.

Popolnoma zanesljivo je da model 3 ne bo imel dvižnih vrat. Lahko pa bi jih imel model Y.
The Big Boss @ http://EVSVET.eu

WarpedGone ::

Tko nekako stvari trenutno zgledajo, ja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Superboyy ::

dzinks63 je izjavil:

Kitajci za Ženevo pripravljajo nekaj norega:
Chinese firm to showcase turbine EV technology at Geneva show

Techrules
Gre za elektrognan avtomobil 768 kilovati moči (1044 KM) in s patentiranim sistemom Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV), kjer turbina prevzema nalogo polnjenja baterij. Še pred premiero so razkrili, da avtonomija več kot 2000 kilometrov.


Ob konceptih na Ženevskem saloni vedno bolj zeham. Vsi se napihujejo, čez dve leti pa vse potihne.

vostok_1 ::

Saj pravimo. Battery factory or gtfo.

fpbs ::

Nissan IDS Concept With 550 km Range* Makes European Debut (Gallery, Videos):

http://insideevs.com/nissan-ids-concept...

Nikec3 ::

550 km teoretičnega dosega po NEDC standardu. Realno je to 300 km.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Še dobro, da to wc školjko ne bi nikoli kupil. Japonci so za moj okus dizajnersko res odvradtni. Awful, just awful.

SambaShare ::

vostok_1 je izjavil:

Še dobro, da to wc školjko ne bi nikoli kupil. Japonci so za moj okus dizajnersko res odvradtni. Awful, just awful.


Jaz bi rekel da naj si te koncept jajca vtaknejo nekam. Ne razumem čemu delajo in kažejo to? Znak bloated marketinga, za r&d je pa zmanjkalo denarja.

Stari maček ::

nekikr je izjavil:

A če kurimo lignit in ga "natankamo" v EV je pa ok?

To je ista logika kot pri naših levakih, ki se derejo velkam refjuđis, v svoj dom pa ne bi nikogar vzeli. Eno veliko sprenevedanje!

WarpedGone ::

60kWh nissan *koncept*? Zeh,... zbudite me, ko se bo spravu postavljat *ornk* polnilne postaje, ki *delujejo* in so lociranje *kjer se jih potrebuje* in delajo *nonstop. Nič od tega ne drži za njihov smeh od chadema.

Vredno omembe je tole:

A piece actually worth reading on SA by a battery separator manufacturer who thinks costs can get to $50/kWh


100 kWh košta samo še $5k. Cena ni več omejitev ampak le še volumen,teža.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zunaj so ugibanja da se za vogalom skriva P100D, i.e. Tesla s 100kWh baterijo. Ljudje, ki naročajo avtomobile, dobivajo opozorila, da se bo aprila dvignila cena. To je pri Model S vsakič pomenilo nove fičerje. En tipo, ki je shekal svoj avto, je v zadnjem FW našel omembo modela P100D. Ta niz naj bi bil notr že zadja 2 meseca. Al se tipo zmišljuje al pa tesla vsaj testira takšne avtomobile.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

Mislim, da je namen Nissan IDS koncepta, namen prikazat prihodnost avtonomnega EV, in so kapaciteta baterije, doseg, lahko tudi oblika, drugotnega pomena.
O tem konkurenca lahko le sanja:

SambaShare ::

Osladen marketinški video in nič več. Medtem pa na cestah že tisoče Tesel, ki to Nissan vizijo že udejanjajo. Ti pa si en posebnež.

7982884e ::

O tem konkurenca lahko le sanja:
am, saj tudi nissan lahko o temu samo sanja?

vostok_1 ::

fpbs je izjavil:

Mislim, da je namen Nissan IDS koncepta, namen prikazat prihodnost avtonomnega EV, in so kapaciteta baterije, doseg, lahko tudi oblika, drugotnega pomena.
O tem konkurenca lahko le sanja:


Lol, kiri fail. S Teslo, norci že pol leta gredo "look ma', no hands!"

fpbs ::

vostok_1 je izjavil:

Lol, kiri fail. S Teslo, norci že pol leta gredo "look ma', no hands!"

To, kar zmore Tesla še zdaleč ni avtonomna vožnja. Drugače se pa strinjam, kar si napisal. Da, samo norci si upajo spustiti volan Tesle za trenutek.

nekikr ::

in so kapaciteta baterije, doseg, lahko tudi oblika, drugotnega pomena.

Vse stvari, ki štejejo, so lahko drugotnega pomena, važno je pa, da nanizaš nekaj nepomembnih futurističnih napovedi v generičnem videu? Tak koncept lahko pripravim, na papirju seveda, v pol ure. No, ne takega, veliko boljšega. V resnici pa ne morem narediti niti osnovnega mopeda. Vsaka podobnost je zgolj namenska.

fpbs ::

No, potem si vzemi pol ure, pa da vidimo, kako si to ti zamišljaš.

nekikr ::

Počakaj, da na hitro preletim par ZF filmov in napišem spisek želja. Boš enako trdil, da ostali lahko samo sanjajo o mojem konceptu ali ga boš označil za to kar je - pure bullshit?

BigWhale ::

fpbs je najbrz prebral novico, da je Tesli pnevmatika spustila. :>

fpbs ::

BigWhale,to si mogoče ti prebral. No, jaz sem prebral, kar se gum tiče pri Tesli, jih je potrebno menjati na prevoženih 8-10k milj.

WarpedGone ::

Konkurenca še bol tišči glavo v lastno rit: Daimler declines to invest in battery cell production
Meli so lastno proizvodnjo celic ampak nanjo gledajo kot na "predrago". In bojo nehal delat lastne celice, kupovali korejske in 500M investirali v igradnjo fabrike, ki bo te celice sestavljala v baterijo.

To se ti zgodi, če te je strah da bo tvoj EV požrl trg tvojim ICE avtomobilom. Če te tega ni strah, boš celice naredu čimboljše in čimveč njih.

Ne skapiraš da je baterijska celica JEDRO in BISTVO vsakega EV, od nje je naprej odvisno čisto vse, cena in vse lastnosti EV. Ko te celice kupuješ pri korejcih je tvoj nemški EV v bistvu korejski. Zakaj bi potem sploh kupu nemškega in ne korejskega? V bistvu ista reč za manj denarja.

Zakaj MB ne kupuje V8 motorjjev pri korejcih? Koštajo manj kot njihovi lastni. Verjetno ker verjamejo, da lahko izdelajo boljše motorje. Tudi za celice trdijo, da so bile boljše pa grejo vseeno kupovat slabše v azijo.

Na koncu je vse odvisno od glavnega šefeta. In Zetsche pač ni človek 21. stoletja, ostal v času parnih strojev (kar ICE v principu je).
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

kow ::

Baterijske celice so TRENUTNO najvecja konkurencna prednost. Mogoce pa bodo cez 20 let tudi poceni kitajske dovolj dobre in bo takrat glavna konkurencna prednost software.

WarpedGone ::

Kolk let so nucal kitajci, da so naredili "dovolj dober ICE motor", da ga sedaj uporablja tudi MB, BMW, VW in cela amerika?
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Kitajski Techrules je pokazal kaj so pripeljali v Genevo:




AT96 TREV je impresivna zadeva:

Kratica TREV v imenih študij je okrajšava za Turbine-Recharging Electric Vehicle (električno vozilo s polnilno turbino), označuje pa zaporedni hibridni pogon, pri katerem za polnjenje električne baterije skrbi majhna turbina. Ta je v študiji GT96 TREV plinska in deluje na naravni plin ali bioplin, v študiji AT96 TREV pa turbina deluje na letalski kerozin. O slednji je bilo tudi več povedanega.

Turbina v študiji AT96 TREV poganja generator, ki polni litij-manganove-oksidne baterije s kapaciteto 20 kWh, iz katerih se napaja šest pogonskih elektromotorjev s skupno močjo 768 kilovatov in navorom vsaj 8.600 njutonmetrov. Dva motorja poganjata prednji, štirje pa na zadnji kolesi.

Moči je povsem dovolj, da TREV v 2,5 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje do največje hitrosti 350 kilometrov na uro, ob tem pa kljub superšportnim zmogljivostim porabi 0,18 litra goriva na sto kilometrov. Elektrike v polnih baterijah je sicer dovolj za 150 kilometrov vožnje, 80 litrov kerozina v posodi za gorivo pa zadostuje za več kot 2.000 kilometrov dinamične vožnje.


Poraba je pa sploh odbita, če je to pravi podatek in je za verjet.

avani ::

@WarpedOne res mi je žal Daimlerja, ker od evropskih firm še najbolj razume celoten spekter mobilnosti. Pokrivajo namreč vse od klasičnih avtov do avtobusov, kamionov, športa, do mikro mestnih avtov (smart), do nenazadnje projektov, kot sta Car-to-go, in moovel (carsharing in public transit sharing). Imajo cel spekter, le EVjev se otepajo, kar je, no škoda.

kow ::

WarpedGone je izjavil:

Kolk let so nucal kitajci, da so naredili "dovolj dober ICE motor", da ga sedaj uporablja tudi MB, BMW, VW in cela amerika?


Mogoce bi bila boljsa analogija z bencinom? Katere znamke bencin tankas? Saj sploh ne vemo kaj tankamo, ker ocitno ni neke velike razlike.

SambaShare ::

dzinks63 je izjavil:

Kitajski Techrules je pokazal kaj so pripeljali v Genevo:




AT96 TREV je impresivna zadeva:

Kratica TREV v imenih študij je okrajšava za Turbine-Recharging Electric Vehicle (električno vozilo s polnilno turbino), označuje pa zaporedni hibridni pogon, pri katerem za polnjenje električne baterije skrbi majhna turbina. Ta je v študiji GT96 TREV plinska in deluje na naravni plin ali bioplin, v študiji AT96 TREV pa turbina deluje na letalski kerozin. O slednji je bilo tudi več povedanega.

Turbina v študiji AT96 TREV poganja generator, ki polni litij-manganove-oksidne baterije s kapaciteto 20 kWh, iz katerih se napaja šest pogonskih elektromotorjev s skupno močjo 768 kilovatov in navorom vsaj 8.600 njutonmetrov. Dva motorja poganjata prednji, štirje pa na zadnji kolesi.

Moči je povsem dovolj, da TREV v 2,5 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje do največje hitrosti 350 kilometrov na uro, ob tem pa kljub superšportnim zmogljivostim porabi 0,18 litra goriva na sto kilometrov. Elektrike v polnih baterijah je sicer dovolj za 150 kilometrov vožnje, 80 litrov kerozina v posodi za gorivo pa zadostuje za več kot 2.000 kilometrov dinamične vožnje.


Poraba je pa sploh odbita, če je to pravi podatek in je za verjet.


20kWh za 150km vožnje? Hudo optimistično. 0.18l/100km? Najbrž če štartaš s polno baterijo.

WarpedGone ::

Mogoce bi bila boljsa analogija z bencinom? Katere znamke bencin tankas? Saj sploh ne vemo kaj tankamo, ker ocitno ni neke velike razlike.

Mogoče je pa stvar v barvi kablov?
Ne dosegaš minimalnega standarda razumevanja stvari. Nič hudo posebnega, modus operandi 99% poljubne popuilacije.

20kWh za 150km vožnje? Hudo optimistično. 0.18l/100km? Najbrž če štartaš s polno baterijo.

Ne optimistično ampak bulšit, čist takšen klasično smrdeč. 20kWh zadostuje za 100km neke človeške vožnje v avtomobilu človeških dimenzij. 5km/kWh je rule-of-thumb.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

kow je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Kolk let so nucal kitajci, da so naredili "dovolj dober ICE motor", da ga sedaj uporablja tudi MB, BMW, VW in cela amerika?


Mogoce bi bila boljsa analogija z bencinom? Katere znamke bencin tankas? Saj sploh ne vemo kaj tankamo, ker ocitno ni neke velike razlike.
Točno tako. Pri prodaji avtov igra pomembno vlogo trženje, pri trženju pa je pomembno, kako ljudje dojemajo stvari, ne kakšne so stvari v resnici. Bistvo bencinskega avtomobila je motor. Pleh lahko dela kdorkoli, usnjene sedeže tudi, motor pa mora narediti Porsche (ali Ferrari), sicer boš imel hude težave pri prodajo Porschejev (ali Ferrarijev).

Vsaj zaenkrat ljudem dol visi, kdo dela akumulatorje električnih avtomobilov. Dol jim visi tudi, kdo dela električne motorje v njih. Trženje električnih avtomobilov je v resnici bolj podobno trženju iPhonov - kdo dejansko dela čipe, zaslone, akumulatorje ... in kdo jih sestavlja, je povsem nepomembno. Pri bencinskih avtih to niti slučajno ni nepomembno - kupci bi imeli hude pomisleke proti beemvejem ali audijem, sestavljenim na Kitajskem (ali na Poljskem).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

V iCE avtu razliko naredi motor, v EV pa razliko naredi celica.
Kolk gre kWh notr/ven na kg, kolk gre W notr/ven na kg, kolk je kg/km, kolk časa živi, kolk košta. Vse ostalo je šminka. Elektromotor je luštna reč ampak najbol klump zadeva iz EI niš je dovolj dobra da ganja avto. Kako boš 90% učinkovito reč izboljšal tako, da bo končni kupec to opazu? Tut ob čudežnih 100%, končni kupec ne bo opazu 10% razlike.

Pri bateriji je pa razlika al maš 100km al 500 km dosega.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
267 / 1141
»»