» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
265 / 1139
»»

J.McLane ::

kow je izjavil:

Mogoce ves, kako je EV definiran (za slovensko drzavo)?


Poglej si razpis za preteklo leto, verjetno bodo kategorije ostale enake.

msjr ::

Zaenkrat velja tole: https://www.ekosklad.si/fizicne-osebe/n...

Je pa škoda, da ne moreš dobiti subvencije za uvoz rabljenega električnega vozila, ko gledaš cene novih na avtonetu pa je tako ali tako že (večinoma) všteta + pri večini malih avtov pa so potem še mesečni stroški najema baterije, oz je cena tako visoka, da enostavno ni šans.

Sem že nekaj razmišljal da bi bil eko in bi za drugi avto zamenjal starega ax-a, za kaj električnega. Pa je potem še mesečni najem baterije (vsaj) 50€, za ta znesek pa natankam se lahko tri mesece vozim (se res malo vozim s tem avtom). Pa bi mogoče še celo razmislil o Twizziju pa so mu pozabil naredit vrata do konca, kar je sicer na azurni obali fino (tam jih je malo morje), v Ljubljani pozimi pa malo manj ugodno.

J.McLane ::

Za uvoz novega (še neregstriranega) vozila iz tujine dobiš subvencijo.

Če imaš drugi avto zato, da ga gledaš na dvorišču potem se kaj drugega kot star AX ne splača imeti, edino če hočeš da ga vidijo sosedi :D. Pri nas imamo tri avtomobile pa vsi trije delajo preko 20k km letno. Davek življenja "na vasi".

Drugače pa ZOE res postane zanimiv saj za 13k € dobiš kar veliko od avta, mesečni strošek za najem baterije sicer negira prihranek pri klasičnem gorivu, imaš pa zastonj letno dajatev, pa nižje servise.

WarpedGone ::

Dokler na EV gledaš samo skozi strošek, pejt gledat drugam, najraje kakšen prevoz.org ali telefonski imenik za taksiste.

Ko od avta pričakuješ še kej več kot samo transport od A do B, postanejo EV zanimivi, lahko tud brez prave konkurence.
Ice mašine so zanimive dokler ignoriraš ropot, tresenje in smrad, pa masiranje šalthebla in ubadanje z obrati in temperaturo motorja. ipd itd.
Ko sprevidiš da so to minusi, ki niso normalna reč ampak defekt ICE pogona, postane le še vprašanje "A si EV lahko privoščim?"
Opozorilo: ne it na testno vožnjo EV brez vsaj napol resnega namena nakupa, ker se vam znajo ICE avtomobili zagabit.

Zoe štarta pri ~15k EUR iz žepa, obstajata dve varianti, kjer ima cenejša ~10% daljši doseg, a max 22kW AC polnjenje. DC polnjenja ne podpir nobena varianta.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

In še vedno se voziš z dizlom?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Nikec3 ::

Za resnični komercialen uspeh je važna samo cena in nič drugega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Ni res, po tvoji teoriji bi Apple že davno propadel. Enako bo z EV (če bo), preboj se ne bo zgodil z nizko ceno.

Glede na napovedi bodo cene EV ostale tam nekje kjer so danes, povečala se bo pa uporabnost (doseg, hitro polnjenje).

WarpedGone ::

In še vedno se voziš z dizlom?

Jup, ampak istim že 5 let in še naslednjih 5 let. Nov bo samo električar.

Enako bo z EV (če bo), preboj se ne bo zgodil z nizko ceno.

Preboj *se je že* zgodil. Ponudba daleč zaostaja za povpraševanjem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

In še vedno se voziš z dizlom?

Jup, ampak istim že 5 let in še naslednjih 5 let. Nov bo samo električar.

Enako bo z EV (če bo), preboj se ne bo zgodil z nizko ceno.

Preboj *se je že* zgodil. Ponudba daleč zaostaja za povpraševanjem.

Jaz se upam stavit, da boš še vedno na bencinu/dizlu pri nasljednjem avtu(razen če ne misliš vozit trenutnega dizla še po 2020).
Magic

ZaphodBB ::


Jaz se upam stavit, da boš še vedno na bencinu/dizlu pri nasljednjem avtu(razen če ne misliš vozit trenutnega dizla še po 2020).

Odvisno od tega kako mu gre finančno. Jaz računam, da bo moj naslednji avto električen robot enkrat od 2020-2025. Računam, da bo moj ICE zdržal do takrat, če ne bom pa za vmes moral še kakega rabljenega ubost.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

Pregled ponudbe CPO Model S: www.ev-cpo.com, vključuje tudi ponudbo tle v evropi.
Trenutno se dobi en letnik 2014 za 72k EUR, ostalo je višje. Angleških ne gledam.

CPO pomeni Certified PreOwned, avtomobile prodaja fabrika potem ko jih je odkupila od prejšnjega lastnika in porihtala kar je blo za porihtat. Dobiš frišno 4 letno garancijo na komplet avto. Ja, tut če je avto že 4 leta star, maš frišnih 4 leta garancije na komplet vse.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

kow ::

Odvisno kako definiras elektricni avto? Ce ciljas na plugin, pa recimo leto 2025:

Letos je bilo prodanih 500k avtov. Globalno je avtov prodanih cirka 80 milijonov. Recimo, da je rast 50 odstotna na leto, 10 let zapored (kar optimisticen scenarij imo)
500k *1,5^10 = svoh 30 milijov. Takrat bo prodanih verjetno okoli 100 milijon avtov? Skoraj gotovo imas kupno moc med top 30% globalno (tistih, ki si lahko privoscijo avto). Doable.

Ce je pa recimo rast okoli 30 odstotna ali manj... Ti mora iti pa precej dobro financno.

Precej ocitno je odgovor v industriji baterij, in ne tradicionalnih avtomobilskih proizvajalcev. So sposobni znizati stroske in skalirati proizvnodnjo po takih stopnjah?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

Audi Brussels from 2018 will build the first electric Audi SUV. Reported Time today.

Čez 2 leti bo mogoče celo neki audi na cesto dal. 95kWh zgleda resno.
Filanje s 50kW je pa še vedno neresno.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Cirka 550k prodanih pluginov v 2015. (0,6 odstoten delez)

http://www.ev-sales.blogspot.ch/2016/01...

fpbs ::

Let's Face It: Tesla's Model X was a mistake:
http://www.autoblog.com/2016/02/05/tesl...

kow ::

Sam razred (crossover) avta ni bila napaka, kvecjemu prekompleksen avto.

WarpedGone ::

Avto je kompleksen kolikor pač je kompleksen, ko so tehnični problemi rešeni, so rešeni.
A kdo dvomi da bo X naredu Qju, Xu, GLu kej druzga kot je S naredu dragim audijem, mercedesom, bmwjem?

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

dzinks63 ::

V Ženevi bo predstavljen NanoFlowcell quantino, zanimiv avtomobil v več pogledih, elektromotorji v kolesih, samo 48V napetosti, 1000km dosega, kot mali športnik 2+2, oblikovno pa spominja na sodobnega naslednika Opla GT iz prejšnjega stoletja.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Matev ::

"unique electric concep car"

ne rabimo tega

J.McLane ::

Posebnost tega koncepta je da uporablja Flow Battery, vsekakor bo zanimivo videti kako se bo tak tip baterije razvijal in na koncu pokopal avto na vodik.

Prednost je polnjenje tako na vtičnici kot z menjavo elektolita.
Slabost je kompleksnot (podobno kot FCEV) in nizka napetost (verjetno tudi moč), kar pomeni dodatna buffer baterija (tudi FCEV jo imajo).

Matev ::

kako se bo tak tip baterije razvijal in na koncu pokopal avto na vodik.


vodik je itak zgrešena zadeva
za proizvodnjo ene enote elektrike iz vodika potrebujemo več elektrike da ta vodik sploh prvo pridobimo

zato
zakaj bi sploh pridobivali vodik če lahko z elektriko neposredno vozimo avto

ja vem - ker ima vodik večjo energijsko gostoto in s tem avto daljši doseg

ampak to je že fensi šmensi preseravanje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

J.McLane ::

Ena izmed idej je, da bi vodik proizvajali iz viškov OVE, ker drugega bolj pametnega iz teh viškov ne znamo pridelat.

Meni se zdi ideja "kuhanja" elktrolita za flow baterije veliko boljša.

fpbs ::

Če bo tem uspelo, potem se bo veliko spremenilo na področju EV:

http://forococheselectricos.com/2016/02...

chesn ::

Fantje eno resno vprašanje, ma kera EV firma celotno proizvodnjo elektromotorizirano (uporablja izključno "zeleno" energijo)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chesn ()

DeJus ::

vostok_1 ::

Flow battery. To bi bilo kul...ampak na žalost smo še daleč.

WarpedGone ::

Flow battery ma sam za dlako manjši problem kot vodik: nobene distribucije sploh. Bencin so na začetku ICE ere vsaj v lekarnah že prodajal.

Štrom ima pa že praktično vsak v svoji bajti. Al pa kevdru bloka.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

No signature series for Model 3. Same reservation amount for all.

To mi je všeč. Nobenega preseravanja. Avto bo za mase.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Pričakovanja se uresničujejo... GM je napovedal evropsko varianto Bolta imenovano Opel Ampera-e.
Cena naj bi bila "zmerna" ... kakih 40k eur (usa cena bo ~37k usd).

Osebno bi bil bolj vesel nove ampere bazirane na novem voltu.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

S temi baterijami bi imela Tesla doseg cca 1700km.

Early figures show energy density 700Wh / kg . Almost four times more than at present. A figure that during testing at the laboratory in some cells has grown to over 1,200 Wh / kg. Theoretically, in the absence of known data and the volumetric capacity of these batteries could be multiplied by three or four empower car electrical.

Another question is the duration of graphene cells . Tests at TUV and Dekra cells led to the limit, with constant cycles of 0% to 100%, and vice versa. After 400 cycles it has not noticed any loss of capacity. The existence of a cell of graphene also comments at the University of Córdoba, leading cycling four years without stopping. Unfortunately it has not been discussed the status of this cell.

During testing it has also proven quick reloads . A test where you have achieved the 100C in a cell of 300 mAh . This indicates that in a pack of an electric car the number may exceed 4 or 5C charge, which opens the door to ultra-fast recharge without risk of damaging the battery.

kow ::

Nikec3 je izjavil:

No signature series for Model 3. Same reservation amount for all.

To mi je všeč. Nobenega preseravanja. Avto bo za mase.


Za mase v tem primeru pomeni top 2 procenta :)

chesn ::

Dokler proizvajalcem ni "zelena" proizvodnja v interesu mi prou nekam maha za vse kaj bo. Tolk dobička kot ga ustvarjo pa nč od nč. Ne hvala. Pass. Kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chesn ()

nekikr ::

Kolo?! A ti sploh veš, kakšne so tam marže? Pejt peš. Aja, tudi to ne...

fpbs ::

Bjornove težave s Teslo.

BigWhale ::

Ne morem se odlocit a mi gre bolj na zivce fpbs al WarpedOne ... :> Jebemti, kwa bo naslednji post?

"Tesli pocla guma!" z druge strani pa "Tesla ma revolucionarno okrogla kolesa!"

nekikr ::

Zelo dobro si zadel :D

WarpedGone ::

Me veseli da tako uspešno tacam po vaših zablodah, da vam grem na živce.
Ergo moj trud ni zaman.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

BigWhale je izjavil:

Ne morem se odlocit a mi gre bolj na zivce fpbs al WarpedOne ... :> Jebemti, kwa bo naslednji post?

"Tesli pocla guma!" z druge strani pa "Tesla ma revolucionarno okrogla kolesa!"

nabav si teslo. Potem bo šele veselica z obeh strani :))
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Evo, mal futra da me boste lahko še bol sovražl:

Ni ti treba skakat po dežju, avto pride po tebe:


X ti vrata odpre sam:


Mal bol resn in dolg review X:
Zbogom in hvala za vse ribe

chesn ::

nekikr je izjavil:

Kolo?! A ti sploh veš, kakšne so tam marže? Pejt peš. Aja, tudi to ne...


me ne zanima...to kar sem napisal je namenjeno vsem "zagretim" fanom EV-ev v razmislek.

Če se že gremo za dobrobit v prihodnje bi blo smotrn to najprej dosezt pa potem masovne proizvodnje teh glamuroznih idej izvajat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chesn ()

nekikr ::

O čem ti to?

Nikec3 ::

http://www.bloomberg.com/news/articles/...

Tesli se v zadnjem času marže nižajo, kar je presenetljivo, glede na to, da bi se z večanjem produkcije moralo dogajati ravno obratno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Pa še vedno delajo zgubo: Tesla Reports Fourth-Quarter Loss of $320 Million
Pa delnice padajo ko kamen, prodajte čimprej! Tesle je konec!

P.S. 1 aprila bom vplačal moj novi model 3.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Super! Boš poročal, kako bo. Upam, da bo čim več takih fanboyev, da cene čim prej padejo.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

P.S. 1 aprila bom vplačal moj novi model 3.


Tud jest zlo resno razmisljam o tem. Eden drawback je, da v sluzbi nimam elektricne vticnice na parkiriscu ali pa je parkirice precej oddaljeno. Razmisljam kolk je varno pustit avto na P+R parkiriscu, da se polni, in it z busom potem do sluzbe.

WarpedGone ::

Tesle ne čakajo na kupce ampak kupci čakajo na avto. Tako je z S, tako je z X, in bo še N-krat huje s trojko, ko se bo zgodilo še nevideno: ljudje bodo kampiral pred trgovino, da bi lahko naročili avto.
Nizka cena ti en drek pomaga, če je pred tabo +200.000 naročil in boš čakal 2 leti, da prideš na vrsto.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

To se je nekoč že vse dogajalp. Čakali smo na fičkote in stoenke. Nekateri so tudi kampirali pred trgovino.

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

fpbs je izjavil:

To se je nekoč že vse dogajalp. Čakali smo na fičkote in stoenke. Nekateri so tudi kampirali pred trgovino.

Dej se ze nehi delat debila. Takrat se je cakalo iz popolnoma drugih razlogov.
««
265 / 1139
»»