» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
257 / 1225
»»

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

nekikr je izjavil:

lufthammer je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ko bom lahko prišel do Kopenhagna z njim v enem dnevu, bo pa super.

Tole si sam zapisal. In točno to je možno tukaj in zdaj.

Ni res.

Lahko staviva, če hočeš? Sposodim si Teslo in cilj je, da pridem do Kopenhagna v 24 urah. Poraženec plača najem in 5000€, da se splača. Akcija?

Bom raje kar sam stestiral, brez stave. Stav ne maram in lota tudi ne, moram vse sam zaslužit.

Mogoče se le o "dolžini" dneva nisva najbolj razumela.(Kot je že Invictus ugotovil). V 24 urah imam osebno vedno par ur rezerviranih za spanje. (Da ne boš spet par razumel le kot dve uri - napisal sem par UR.) Mogoče drugi tega ne potrebujete.

nekikr ::

Bom raje kar sam stestiral, brez stave.

Prepričan sem, da boš ;)

Stav ne maram in lota tudi ne, moram vse sam zaslužit.

Jaz nimam pa nič proti stavam. Če stavim potem dobim, ker sem v nekaj prepričan. In tule sem prepričan. Pri lotu pa ne.

Mogoče se le o "dolžini" dneva nisva najbolj razumela.

S klasičnim avtomobilom boš potreboval 17 ur + 1 uro za počitek in malico ter tankanje, če si mazohist in se ne ceniš in če na cesti ni pretirane gužve. Če gremo v take extreme, potem dodatni dve uri ali pa tri s Teslo niso nič spornega, še posebej, ker imaš lahko vmes poštene počitke, malico, morda power-nap. Ker, če sem bedak, potem lahko rečem tudi, da v 24 urah s Teslo ne moreš priti do Fiese. Saj veš, ker se ne razumemo, da je dan v bistvu samo med 10-11 am.

Jaz sem bil in sem še vedno kritik EV, na penis mi gredo s temi mizernimi dosegi, ampak, če nekomu rata in naredi doseg in polnenje tipa Tesle, potem pa pač priznaš, da je to pa že super. Še vedno pa je ne bi imel, ker za tak denar pričakujem luksuzni avto, da ne bom izpadel kot Warped slučajno :)

J.McLane ::

Bjorn je opravil že veliko testov o optimalni hitrosti med polnjenji, malo si poglejte na YouTube. Če se ne motim je vključno s polnjenji dosegel nekaj cez 80 kmh povprečno hitrost. Kar se spanja tiče je na takih vožnjah bolje spat večkrat po malo kot pa vozit 17ur v šusu in nato spat.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Dvignem roko da sodelujem v poskusu.
Šeram stroške in vse, mam sam dva pogoja:
- datum 23.10.2015
- iz kopenhagna gremo še do Malma na svetovno razstavo mačk :)


To bi sel se jest zravn. :>

PS: Kot sodnik. Da bo vse proper, jasno. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

lufthammer ::

Kolk kandidatov iger na srečo!
Tole http://my.teslamotors.com/forum/forums/... sem pred časom malo gledal...
Ko bodo taka vprašanja odpadla, bo pa štrom aktualen.

mn ::

lufthammer je izjavil:

Kolk kandidatov iger na srečo!
Tole http://my.teslamotors.com/forum/forums/... sem pred časom malo gledal...
Ko bodo taka vprašanja odpadla, bo pa štrom aktualen.


Pozabljaš, da malokdo dela toliko kilometrov dnevno. Jaz jih v 20 letih nisem več kot 500 v enem dnevu. Tole ni problem za štrom. Cene baterij so problem za štrom.

nekikr ::

lufthammer je izjavil:


Ko bodo taka vprašanja odpadla, bo pa štrom aktualen.

EV bodo totalno neuporabna, dokler ne bodo imeli v prtljažniku prostora za 15 euro palet in 25 glav živine ane? Because reasons ane?

J.McLane ::

lufthammer je izjavil:

Kolk kandidatov iger na srečo!
Tole http://my.teslamotors.com/forum/forums/... sem pred časom malo gledal...
Ko bodo taka vprašanja odpadla, bo pa štrom aktualen.


Ja tole si gledal res "pred časom" natančneje leta 2012, kaj je bilo takrat s SC mrežo?

lufthammer ::

J.McLane je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Kolk kandidatov iger na srečo!
Tole http://my.teslamotors.com/forum/forums/... sem pred časom malo gledal...
Ko bodo taka vprašanja odpadla, bo pa štrom aktualen.


Ja tole si gledal res "pred časom" natančneje leta 2012, kaj je bilo takrat s SC mrežo?

Pa sej ni govora o SC mreži! Zanima me le to, koliko časa porabim, da se sploh lahko premikam in kakšno povprečno hitrost ti to na koncu pomeni. Zdej pa, če ne razumeš....
Vse izvira iz hitrostnih primerjav med Teslo in ostalimi počasneti ala Lamborghini, Porsche,...ki se mi zdijo butaste, če je kdo mogoče že pozabu.

Se je pa težko pogovarjat z verniki, priznam.

WarpedGone ::

Ti ne razumeš da je SC mreža razlika med uporabnim neuporabnim EVjem.

Z vsakim EVjem lahko štartaš s polno baterijo ven iz garaže, ampak ko bo zaloge konec, bo treba filat. Filaš lahko pri vsaki bajti ampak ne s hitrostjo, ki bi bila vredna omembe. Ta se začne pri mnogokratniku povprečne porabe. 120kW je kul, 20kW je 6x manj kul.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Ena za ob dveh zjutraj 8-)
Zakaj se doma ne grejemo vsi na elektriko?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Ker vsi nismo enako politično korektni.
Zbogom in hvala za vse ribe

Stari maček ::

257 strani ste napisali v temo, ki ima napačen naslov??? Prihodnost je tole.

Magic1 ::

Še vedno izgleda prihodnost za večino točno tam kje smo trenutno. Na becinu, vendar se bo zaradi dizelgatea stvar malo spremenila, upam da bojo dizel mašine za osebna vozila zamenjal s plinskimi.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

l0g1t3ch ::

Stari maček je izjavil:

257 strani ste napisali v temo, ki ima napačen naslov??? Prihodnost je tole.


Vodik je bulls***. Lepo se bere, ker zveni foturistično in posledično ga imajo radi vsi, ki iščejo poceni pozornost.
Prave prihodnosti v pogonu avtov z njim pa ni.

Poglej malo nazaj kako kompleksen zgleda avto z pogonom na vodik v primerjavi z takim na elektriko. Poleg tega elektrika je kot rečeno abstrakcija energije, dobimo jo lahko na ogromno različnih načinov, kar komu ustreza.

Stari maček ::

l0g1t3ch je izjavil:

Stari maček je izjavil:

257 strani ste napisali v temo, ki ima napačen naslov??? Prihodnost je tole.


Vodik je bulls***. Lepo se bere, ker zveni foturistično in posledično ga imajo radi vsi, ki iščejo poceni pozornost.
Prave prihodnosti v pogonu avtov z njim pa ni.

Poglej malo nazaj kako kompleksen zgleda avto z pogonom na vodik v primerjavi z takim na elektriko. Poleg tega elektrika je kot rečeno abstrakcija energije, dobimo jo lahko na ogromno različnih načinov, kar komu ustreza.

Kot da je vodik kaj drugega kot abstrakcija elektrike....

WarpedGone ::

Zelo slaba abstrakcija, that is.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Elektrika je končni cilj vseh tehnologij in produktov, razen mogoče izstrelitvenih raket.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Pa dobro, kateri bedak piše take stvari:

Potem pa smeh. Avto seveda nima izpuha. Stikalo H20 izpusti vodo, ki nastaja v procesu proizvajanja električne energije v gorivnih celicah. Pod zadnjim delom avtomobila se zasliši curek vode, čiste, z njo brez težav v poletnem jutru zalijete trato. V tistem trenutku pride zavedanje, spoznanje, da ste ravnokar vozili avtomobil, ki ga poganja čista energija, materija vesolja, pri kateri namesto strupenih plinov nastaja voda, gorivo življenja, vsakih sto prevoženih kilometrov se v rezervoar nateče okoli osem litrov čiste vode. To potem ni več vožnja, to je ep, potovanje v prihodnost.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Dokler ne bomo znali poceni hranit elekrike, bomo kar sanjali... Še javni prevoz(mestni in medmestni železniški) ne moramo spravit na elekriko, kjer shranjevanje sploh ni potrebno...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Stari maček ::

Magic1 je izjavil:

Dokler ne bomo znali poceni hranit elekrike, bomo kar sanjali... Še javni prevoz(mestni in medmestni železniški) ne moramo spravit na elekriko, kjer shranjevanje sploh ni potrebno...

Ravno zaradi tega je kombinacija vodika in gorivnih celic rešitev. Baterije bodo vedno umazana tehnologija, pa naj jih prikazujejo še tako idealistično!

J.McLane ::

Sem velik zagovornik Toyote, marsikdo bi rekel da sem fanboy, ampak kaj se gredo pa z vodikom je totalen mimosun. Upam da je to samo en velik PR in da se to ne bo kazalo preveč v kakšni zamudi na PHEV področju (no v bistvu že zamujajo :().

l0g1t3ch ::

Stari maček je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Dokler ne bomo znali poceni hranit elekrike, bomo kar sanjali... Še javni prevoz(mestni in medmestni železniški) ne moramo spravit na elekriko, kjer shranjevanje sploh ni potrebno...

Ravno zaradi tega je kombinacija vodika in gorivnih celic rešitev. Baterije bodo vedno umazana tehnologija, pa naj jih prikazujejo še tako idealistično!


Koliko umazano/energijsko potretno pa je pridobivanje vodika in gorivnih celic ? Elektroliza vode za pridobivanja vodika odpade, ker je energetsko neučinkovito, potem že raje s tistim polniš baterije.
Druga opcija za pridobivanje pa je iz ogljikovodikov, koliko je tisto potratno in umazano ? Pa vodik je problematičen za shranjevat in transportirat, ker ti stalno ugaja iz posode.

Roadkill ::

Stari maček je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Dokler ne bomo znali poceni hranit elekrike, bomo kar sanjali... Še javni prevoz(mestni in medmestni železniški) ne moramo spravit na elekriko, kjer shranjevanje sploh ni potrebno...

Ravno zaradi tega je kombinacija vodika in gorivnih celic rešitev. Baterije bodo vedno umazana tehnologija, pa naj jih prikazujejo še tako idealistično!

Kaj ko bi si ti odprl en topic "Vodikovi avtomobili so ful boljši od električnih" in tam nadaljeval tole masturbiranje. Tule si off topic.
Ü

WarpedGone ::

Tole niti ne spada v temo o električnih avtomobilih ampak vseeno ...

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Pro_moted ::

http://techcrunch.com/2015/10/20/lg-to-...


Tole nebo tako slabo, če se bo uresničilo.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Roadkill ::

2010....

Če nabaviš električen avto danes do takrat privarčuješ že 5-10k EUR na bencinu.
Poleg tega, da je 2010 optimistična ocena, ki se z lahkoto podaljša za dve leti.
Ü

Nikec3 ::

http://www.bloomberg.com/news/articles/...

Tesla Plunges After Consumer Reports Ends Model S Recommendation
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

7982884e ::

Stari maček je izjavil:

Ravno zaradi tega je kombinacija vodika in gorivnih celic rešitev. Baterije bodo vedno umazana tehnologija, pa naj jih prikazujejo še tako idealistično!
vodikov avto rabi glih tako baterijo.
in zato je dalec najbolje, da tisto baterijo naredis mal vecjo, pa vrzes ven vse ostalo. vodik ni nic prihodnost zato, ker ne prinasa nobenih prednosti in zato, ker se zmerom izvaja pretvorbo energije znotraj avta. avto prihodnosti dela samo pretvorbo baterija -> vrtenje koles, ostalo delajo pri tem ucinkovite elektrarne.

J.McLane ::

Sicer težko predvidevati kaj se bo dogajalo v prihodnje, ampak dejstvo je, da bo vsaka rešitev hitrega polnjenja potrebovala neko infrastrukturo. Sedaj pa pomislimo kakšne probleme ima uveljavitev čisto preproste zadeve kot je CNG. Pred nosom imamo možnost čistejšega vozila z obstoječo motorno tehnologijo, pa se še vedno raje vozimo na tekoča goriva, ker enostavno NIKOLI ne bo imela vsaka vas CNG/FCV polnilnice. Če je bil kdo v Aziji potem ve kako se tam prodaja bencin, na ulici v litrskih flašah. Neka polnilnica na vodik za milijon $$ tega nikoli ne bo mogla nadomestiti, pa ne mi rečt da bo cena polnilnice šla dol, ker je to tehnično in varnostno nemogoče.

Obstajajo pa gorivne celice na drug medij kot pa vodik, ampak učinkovitost seveda ni bog ve kaj. Obstajajo tudi baterije kateri zamenjaš iztrošen elektrolit (Flow battery).

Zanimivo na kakšen način je Toyota izkoristila Mr. Fussion za svojo publiciteto:


Samo en majhne detajl, tisti reaktor je bil del DeLoreana, za pridobit vodik iz smeti pa potrebuješ celo infrastrukturo.

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

http://www.bloomberg.com/news/articles/...
Tesla Plunges After Consumer Reports Ends Model S Recommendation

http://gas2.org/2015/10/21/tesla-model-...

lufthammer ::

Ti ne razumeš da je SC mreža razlika med uporabnim neuporabnim EVjem.

Včeraj sem se vračal iz Pariza in sem bil malo bolj pozoren na polnilnice.
Štartal sem ob 7h zjutraj iz okrožja Clichy. SC je po karti na drugem koncu Pariza? OK, grem mimo Reimsa, tam bi lahko polnil, a bi bilo prezgodaj in kar precej iz avtoceste. Naslednji SC je južno od Metza kar pomeni, da bi za lep čas moral zapustiti avtocesto. Potem pa kriza, do Uhlma niti ene SC! Okrog Munchna, vsaj po vzhodni strani tudi nobene SC, prva šele pod Salzburgom. Pardon, je še ena pri Irschehbergu, pa še motel je zraven, daš polnit in greš spat...Potem bi do Villacha šlo in naprej do Ljubljane tudi. Mogoče bi bilo drugače, če bi rinil na Mannheim, ne vem, ker je prehud ovinek. Skratka slabo oz. neuporabno čist!

Aja, vmes sem brez problemov dvakrat tankal, na enem postanku pojedel sendvič in lagodno spil kavo, na drugem samo kava, ker sem se sladkal med vožnjo, ob 18h sem bil doma. Vmes sem vozil tudi 180, 190, zato kar solidno povprečje, pa malo večja poraba.

Tesle v treh dneh Pariza nisem videl nobene.

WarpedGone ::

Francozi so pač francozi, tam kej nova postavit je umetnost na kvadrat.
Predno ti odobrijo močnejši električni priključek morš narest kup enih študij zakaj ti obstoječa moč ne zadošča in kakšni vse bodo vplivi in prednosti in minusi močnejše linije. Pomeni, da se stvari dogajajo tolk počasneje. Poleg tega je francija v drugem planu, osnovni fokus v evropi je bil na nemčiji ki je pokrita že praktično komplet. Se premika tut po drugih državah ampak tudi rim ni bil zgrajen v enem dnevu.

Kar šteje je to da so novi SC še vedno dodajajo v omrežje in to vse hitreje.
Zbogom in hvala za vse ribe

N0t0ri0us ::

kdor dnevno dela relacije 500km in več, je normalno, da ne bo šel kupiti električnega avta. Električen avto je prihodnost za vsakodnevno vožnjo. Dnevno zelo redko naredim več kot 100km in bi mi v 99.9% ustrezal električen avto. Za na dopust ali pa kak dolg izlet pa še vedno lahko vzameš rent a car ali pa naprosiš kakšnega bližjega sorodnika za zamenjavo. Stavim, da je 90% ljudi s podobnimi potrebami kot jaz.

WarpedGone ::

Ravno 500km dnevne relacije so case *za* ornk električni avto.
500km nananese lepih 120k km letno, oz v denarju kakih 10k EUR za nafto. Ja, vmes se morš enkrat ustavit za pol ure brezplačnega filanja, WC, kosilo in kavo. Če temu rečeš minus, naj bo minus, zame je to plus. 500km v nafti pride ~40 EUR. Eno spodobno kosilo stane pol toliko.
Zbogom in hvala za vse ribe

N0t0ri0us ::

Če so relacije konstantne oziroma so take, da imaš med potjo SC, potem to seveda ni problema. Če pa so relacije nepredvidene in raznolike, potem se pa verjetno ne boš šel priključit na 220 v omrežje in čakal penzijo.

*mislil sem 500 km relacija v eno smer. Če se voziš v službo 250 km v eno smer nebi smel biti problem napolnit avta v osmih urah za nadaljnjih 250 km.

avani ::

Po moje bo tako:

Mesto, do 20 km/Dan - car
sharing

Suburbija-mesto, do 100km/Dan - elektro

Relacije, medmestni promet, do 500 km /Dan - benz ali dizel

J.McLane ::

No ampak lufthammer je izpostavil en problem SC ki vseeno je problem. Namreč na daleč če gledaš zemljevid cele Evrope, zgleda vse pokrito, ko pa dejansko svojo ruto načrtuješ mimo potrebnih SC-jev, potem se ti pa pot verjetno podaljša.

Ima kdo čas narediti ruto do Kopenhagna z in brez vključenih SC-jev?

WarpedGone ::

Takšno pot z SCji ti najbolje zračuna model S sam, ker pri porabi energije upošteva značilnosti cest. Pove ti katere SCje lahko preskočih, kje se pa je treba ustavit in kolk časa je treba filat.
Online variante ki bi počela isto, še nism vidu.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Omrežje SC lokacij se še dograjuje in se bo dograjevalo še mnogo let. Nekateri pozabljate, da se je prva lokacija odprla pred manj kot tremi leti, pa je kljub temu centralna in severna evropa že povsem pokrita, obrobje sicer redkeje a se dopolnjuje. Čez tri leta pričakujte vsaj enkrat več delujočih lokacij. In ne, SC postaje ne potrebuješ vsake 10 km niti jih ne potrebuješ 10 v enem mestu, potrebuješ jih ob regionalnih povezavah z oddaljenimi lokacijami. Na supercharge.info so prikazane tudi lokacije trenutno v izgradnji ter lokacije z izdanim dovolenjem.

Plus SCji so le smetana, najvišji luksus, poleg tega obstajajo še šibkejše javne polnilnice, kjer je možno dobit nekaj kWh, aob članstvu v pravilnem klubu in podobnih pizdarijah.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

Ravno 500km dnevne relacije so case *za* ornk električni avto.

To drži! Ker, dat za avto 80K+, potem ga pa uporabljat za Kr-Lj ali Nm- Lj je preseravanje. Imet par avtomobilov za pokrivanje vseh potreb se pa ne izide nikakor. Vsaj meni ne. Tudi krpanje dolgih relacij z rentanjem ne pride v poštev, jih je preveč, pa še nisem zasledil firme pri nas, ki bi ti avto ob uri na dom dostavila. Vedno ga moraš it iskat - s taksijem ali pa s svojum avtom. Medtem sem že čez karavanke.
Čakam na še hitrejše filanje...

Ps.: a kdo ve, kaj je z izraelskim projektom menjave baterij? Propalo?

WarpedGone ::

Čakam na še hitrejše filanje...

Pride samodejno z večjo kapaciteto baterij.

Ps.: a kdo ve, kaj je z izraelskim projektom menjave baterij? Propalo?

Propalo par let nazaj.
Better Place filed for bankruptcy in Israel in May 2013.

Noč izpast preveč pameten ampak "Told you so ..."
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Ravno 500km dnevne relacije so case *za* ornk električni avto.
500km nananese lepih 120k km letno, oz v denarju kakih 10k EUR za nafto. Ja, vmes se morš enkrat ustavit za pol ure brezplačnega filanja, WC, kosilo in kavo. Če temu rečeš minus, naj bo minus, zame je to plus. 500km v nafti pride ~40 EUR. Eno spodobno kosilo stane pol toliko.

... ko bode nekega dne ta vozila imela neko normalno ceno (a kaj ko se bo za njih potem podražila elektrika), bi ta komentar še imel smisel; sedaj pa je čisto vseeno govoriti o nekaj evrih prihranka, če pa za takšna vozila "preplačaš" nekaj 10k evrov (in če bi slučajno v letih uporabe to res not prinesel, pa rabiš takrat že nov EV, ali pa vsaj baterijo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Odvisno katere avtomobile primerjaš. Če primerjaš Teslo s Cliotom preplačaš zelo. Če ga primerjaš z Audijem A7 in BMW-jem 7 pa niti ne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Slednji nudijo (med drugim) takšno udobje za to ceno o kateri lahko Tesla le sanja (vsaj za zadaj).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

RedDrake ::

Tesla S je bolj na nivoju kakega Passata, A4 ali morda pogojno BMW 5 (ce ze mora bit DeutschTechnik), kot Audija A7/8 ali BMW 7, kar se tice luksuza ...
Saj je, ampak bolj tam nekje na 50k rangu, ne na 100k rangu.

WarpedGone ::

A: št. ljudi ki so prodali teslo in nabavlo audija/bm
B: št. ljudi, ki so prodali audi/bmw in nabavlo Teslo

B/A > 1000
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

Gregor P je izjavil:

Slednji nudijo (med drugim) takšno udobje za to ceno o kateri lahko Tesla le sanja (vsaj za zadaj).

kupce tesle večinoma briga za večino added luksuza, ki ga ponujajo razne bmw 7ke. mislim da se noben dost ne sekira, če nima 10 različnih dišav v klimi, pa če vrata ne projecirajo fancy vzorcev na tla

nekikr ::

No ja, je še vse kaj drugega. Ampak če posplošiš je nekako tako, da padejo na velik grd zaslon sredi armature in ludikrs pospeške, ki jih ne uporabljajo. Vsakomur svoje sicer, ampak za ta denar vseeno pričakuješ neko udobje in kvaliteto.
««
257 / 1225
»»