Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Niti enega kliota ne zmanjka po dveh krogih, pa ravnotako ni narejen za dirkališče
veš ker si probal?
ko boš teslo omejil na 100 hp, ga tut ne bo zmanjkalo.
v zadevah s +500 hp max je zadostno hlajenje mašine konstanten problem.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
New Phaeton will be electric
efing finally!
MEB electric toolkit
An MEB electric toolkit for future use in compact segment vehicles is to be developed based on the experience gained with existing vehicle architectures. This will be a multi-brand toolkit suitable for both passenger cars and light commercial vehicles and will thus leverage synergies from other electric vehicle projects in the Group. The standardized system will be designed for all body structures and vehicle types, thus allowing particularly emotional vehicle concepts, and will enable an all-electric range of 250 to 500 kilometers.
Phaeton redefined - the future is electric
The Volkswagen Phaeton has embodied the brand's technological competence and brand ambition from the first generation onward. The future generation of the Phaeton will once again be the flagship for the brand's profile over the next decade. In light of this, the Board of Management redefined the current project. The specification features a pure electric drive with long-distance capability, connectivity and next-generation assistance systems as well as an emotional design.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
VW spreminja strategijo, za njih prihodnost ni več dizl ampak elektrika.
Stvar je citirana iz VW uradnih strani, kjer so to objavili včeraj. Glavne točke:
Pri vsem exec mumbojumbu ima direktni "Phaeton will be electric" pri celi stvari največ teže. EVji konkurence ne bodo več spački, polni kompromisov in izgovorov ampak bo to top-of-the-line limuzina, kjer se stvari ne začnejo in končajo s ceno ampak vsem drugim. Ergo, narejen tolk dobr kot VW to zmore, brez strahu da ogrozijo "svoje ICE avtomobile".
I.e. VW je reku, da na namen izdelat ornk EV.
Sicer Audi res da že dolgo meče okrog slikce in besede, tolk dolg da mu nihče resno ne verjame več, ampak občutek mi pravi da "this time it is different". Ko si tkole blizu prepada, moraš resno spremenit smer zato pač verjamem da VW s tem misli resno.
Pričakujem najavo, da bodo uporabili tesline superchargerje in njihove baterije iz GF. Alternative pač ne vidim, 50kW CCS je za dolge poti slaba šala, kitajske baterije v VW avtomobilu za 100 jurjev pa ni niti slab vic.
Stvar je citirana iz VW uradnih strani, kjer so to objavili včeraj. Glavne točke:
o Accelerated implementation of the efficiency program creates room for reorientation
o Streamlined processes leverage further cost-saving potential, including cuts in fixed costs
o Investments to be reduced by 1 billion euros per year compared with planning - combined with prioritization of projects for the future
o Product decisions formulated
o New Phaeton will be electric
o New Modular Electric Toolkit planned
Pri vsem exec mumbojumbu ima direktni "Phaeton will be electric" pri celi stvari največ teže. EVji konkurence ne bodo več spački, polni kompromisov in izgovorov ampak bo to top-of-the-line limuzina, kjer se stvari ne začnejo in končajo s ceno ampak vsem drugim. Ergo, narejen tolk dobr kot VW to zmore, brez strahu da ogrozijo "svoje ICE avtomobile".
I.e. VW je reku, da na namen izdelat ornk EV.
Sicer Audi res da že dolgo meče okrog slikce in besede, tolk dolg da mu nihče resno ne verjame več, ampak občutek mi pravi da "this time it is different". Ko si tkole blizu prepada, moraš resno spremenit smer zato pač verjamem da VW s tem misli resno.
Pričakujem najavo, da bodo uporabili tesline superchargerje in njihove baterije iz GF. Alternative pač ne vidim, 50kW CCS je za dolge poti slaba šala, kitajske baterije v VW avtomobilu za 100 jurjev pa ni niti slab vic.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
ampak bo to top-of-the-line limuzina, kjer se stvari ne začnejo in končajo s ceno ampak vsem drugim. Ergo, narejen tolk dobr kot VW to zmore, brez strahu da ogrozijo "svoje ICE avtomobile".
Ampak, ampak, ampak, Phaeton je bil katastrofa, nehali so ga prodajati zaradi poraznih prodajnih številk. Čemu? A če dajo notri baterije bo res toliko boljši?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Slabo je bil prodajan zato, ker v dojemanju ljudi Phaeton pač ni Mercedes pa četudi bi si bila tehnično enakovredna; in preprosto "noben*" ni pripravljen dati toliko denarja za VW avto.
Pri baterijah/EV pa bi se to dejansko znalo spremeniti, ker potem ne kupuješ avta VW, zato da bi bil enakovreden Mercedesu, ampak iz čisto drugih razlogov (in je zaradi tega tudi lahko "nesramno" drag).
*seveda se vedno najde kakšen
Pri baterijah/EV pa bi se to dejansko znalo spremeniti, ker potem ne kupuješ avta VW, zato da bi bil enakovreden Mercedesu, ampak iz čisto drugih razlogov (in je zaradi tega tudi lahko "nesramno" drag).
*seveda se vedno najde kakšen
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Ampak, ampak, ampak, Phaeton je bil katastrofa, nehali so ga prodajati zaradi poraznih prodajnih številk. Čemu?
Bi reku da zato, ker se mu reče folksvagen, v avtu pa ne dobim ničesar kar ne dobim pri bol prestižni konkurenci.
Ko bo Phaeton na štrom, bo lahko koštal tolk ko tesla in se v EU prodajal bolje kot tesla. Kar bo za phaetona monumentalen uspeh, potrojitev prodaje ni švoh dosežek.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
66speeder66 ::
Me zanima kolko se bo dalo baterije upgradat v teslah? Recimo, da izdajo model 3 z rangom 250 milj in se potem po določenem času baterije izboljšajo, bi bilo potem to mogoče zamenjat? Kar bi bilo kar ql.
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya
ne vem...
la toya
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Invictus ::
66speeder66 je izjavil:
Me zanima kolko se bo dalo baterije upgradat v teslah? Recimo, da izdajo model 3 z rangom 250 milj in se potem po določenem času baterije izboljšajo, bi bilo potem to mogoče zamenjat? Kar bi bilo kar ql.
Seveda se jih bo dalo.
Za pol cene novega avta ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
66speeder66 ::
66speeder66 je izjavil:
Me zanima kolko se bo dalo baterije upgradat v teslah? Recimo, da izdajo model 3 z rangom 250 milj in se potem po določenem času baterije izboljšajo, bi bilo potem to mogoče zamenjat? Kar bi bilo kar ql.
Seveda se jih bo dalo.
Za pol cene novega avta ...
Lahko pa uvedejo sistem kot pri Renoju, plačaš letno najemnino pa z menjavo avtomatično tud upgrada na novejše.
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya
ne vem...
la toya
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Lahko tut naredijo zadevo na bencin. Kar ne pomeni, da bojo to tut res naredil.
Baterija je fizično in tehnično zamenljiva. Nima pa finančnega smisla, zato lepo zamenjaš cel avto.
Baterija je fizično in tehnično zamenljiva. Nima pa finančnega smisla, zato lepo zamenjaš cel avto.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
66speeder66 ::
WarpedGone je izjavil:
Lahko tut naredijo zadevo na bencin. Kar ne pomeni, da bojo to tut res naredil.
Baterija je fizično in tehnično zamenljiva. Nima pa finančnega smisla, zato lepo zamenjaš cel avto.
Z najemnino bi se dalo to rešit, mogoče na začetku ne, sčasoma pa bi šlo.
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya
ne vem...
la toya
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 66speeder66 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Invictus ::
66speeder66 je izjavil:
Z najemnino bi se dalo to rešit, mogoče na začetku ne, sčasoma pa bi šlo.
Super, to pomeni da kupiš avto na keš in še vedno plačuješ zanj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
66speeder66 ::
66speeder66 je izjavil:
Z najemnino bi se dalo to rešit, mogoče na začetku ne, sčasoma pa bi šlo.
Super, to pomeni da kupiš avto na keš in še vedno plačuješ zanj.
Kar zdaj pa ne? Servisi, gorivo...
Lahko se pa voziš z istimi, dokler ne "pocrkajo", kar boš mogel tako ali drugače menjat.
No koncu je le vprašanje kaj bolje iz ekonomskega vidika in izboljšav, ki jih dobiš.
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya
ne vem...
la toya
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 66speeder66 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Pričakujem najavo, da bodo uporabili tesline superchargerje in njihove baterije iz GF. Alternative pač ne vidim, 50kW CCS je za dolge poti slaba šala, kitajske baterije v VW avtomobilu za 100 jurjev pa ni niti slab vic.
Le zakaj bi uporabljali tesline polnilce in njihove baterije? Tega zagotovo ne boš dočakal. CCS gre do 180kW.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Invictus ::
66speeder66 je izjavil:
66speeder66 je izjavil:
Z najemnino bi se dalo to rešit, mogoče na začetku ne, sčasoma pa bi šlo.
Super, to pomeni da kupiš avto na keš in še vedno plačuješ zanj.
Kar zdaj pa ne? Servisi, gorivo...
A električni avti pa tega nimajo? Servis bo zastonj, gorivo pa tudi? Svašta, spet nekaj novega.
Poleg tega se lahko odločim, kje bom servisiral in točil gorivo. Za to mi ni treba plačevati mesečne najemnine proizvajalcu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Readies? Teorija.
Te hitre polnilnice se sicer oglašijejo z kW ampak glavna omejitev polnjenja je max tok, ki ga postaja lahko poganja in max napetost, ki jo lahko generira. Tesla je na 400V in 330A. En drek ti nuca 180kW polnilna postaja če je to 800V sistem z max 220A. 400V avtomobili se bodo na njih filali z max 90kW.
Vsi EVji trenutno na cesti so največ 400V sistemi. Prehod na 800v zna bit "zanimivejši" kot se zdi.
Hudič je vedno v detajlih.
Te hitre polnilnice se sicer oglašijejo z kW ampak glavna omejitev polnjenja je max tok, ki ga postaja lahko poganja in max napetost, ki jo lahko generira. Tesla je na 400V in 330A. En drek ti nuca 180kW polnilna postaja če je to 800V sistem z max 220A. 400V avtomobili se bodo na njih filali z max 90kW.
Vsi EVji trenutno na cesti so največ 400V sistemi. Prehod na 800v zna bit "zanimivejši" kot se zdi.
Hudič je vedno v detajlih.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Bol strogi varnostni standardi, dražje komponente izdelane v manjših serijah, itd.
Omejitev na 400 ni zaradi lepote cifre ampak sprejemljivega kompromisa med izgubami in komplikacijami.
Omejitev na 400 ni zaradi lepote cifre ampak sprejemljivega kompromisa med izgubami in komplikacijami.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TribesMan ::
Za povprečen cestni avto je brezveze pretiravat z napetostjo. 400V je popolnoma dovolj.
Varnostni standardi so enaki za 61, 400 ali 800V. Vse kar je nad 60V mora ustrezat enakim varnostnim standardom.
Vse kar je pod 60V je "happy engineering", tam pa veljajo bolj ohlapna pravila.
Je pa seveda težje narediti 800V inverter kot 400V. Če ne drugega so komponente dražje. Večje so težave z EMI, večje so izgube.
Varnostni standardi so enaki za 61, 400 ali 800V. Vse kar je nad 60V mora ustrezat enakim varnostnim standardom.
Vse kar je pod 60V je "happy engineering", tam pa veljajo bolj ohlapna pravila.
Je pa seveda težje narediti 800V inverter kot 400V. Če ne drugega so komponente dražje. Večje so težave z EMI, večje so izgube.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
66speeder66 ::
66speeder66 je izjavil:
66speeder66 je izjavil:
Z najemnino bi se dalo to rešit, mogoče na začetku ne, sčasoma pa bi šlo.
Super, to pomeni da kupiš avto na keš in še vedno plačuješ zanj.
Kar zdaj pa ne? Servisi, gorivo...
A električni avti pa tega nimajo? Servis bo zastonj, gorivo pa tudi? Svašta, spet nekaj novega.
Poleg tega se lahko odločim, kje bom servisiral in točil gorivo. Za to mi ni treba plačevati mesečne najemnine proizvajalcu...
Seveda imajo, da boš razumel. Pa ti ne govorim o tem.
Ma delaj ti kar hočeš, plačuj komur češ ...
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya
ne vem...
la toya
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Bol strogi varnostni standardi, dražje komponente izdelane v manjših serijah, itd.
Omejitev na 400 ni zaradi lepote cifre ampak sprejemljivega kompromisa med izgubami in komplikacijami.
400V je preprosto zaradi usmerjenega trofaznega toka. Ker višje napetosti pač ni tako lahko doseči ...
Mal osnov štromarije za ljubitelje električnih avtov ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
To ma (veliko) težo ko študiraš kako boš zadevo filal iz zunanjega vira (fast charging).
V avtu maš napajalnik ki veselo sprejme 120Vac in fila baterijo ki laufa na 400Vdc. To doseže s pretvorbo napetosti, ki ni tak problem ker je na vhodu že AC. Dvigat DC napetost je čisto drug hec, kateremu se je najbolje (najceneje merjeno v $$, L, kg in Wh) izognit, če je le možno.
Spodobi se, da ne privzemaš česa vse kdo ne ve in komentiraš kvečjemu tisto, kar je direkt narobe napisano.
Jup. Ampak filanje z 160kW pri 400V pomeni krepkih 400A. Pri 800V bi bilo le 200A in 75% manj izgub na enako debelem kablu.
Marsikaj se da, ni pa nujno poceni, enostavno in/ali lahko.
Tesla "komplicira" s tekočinskim hlajenjem kabla, ki prevaja do 330A, zato da je ta lahko tanjši in lažji (in sposoben še višjih tokov?)
V avtu maš napajalnik ki veselo sprejme 120Vac in fila baterijo ki laufa na 400Vdc. To doseže s pretvorbo napetosti, ki ni tak problem ker je na vhodu že AC. Dvigat DC napetost je čisto drug hec, kateremu se je najbolje (najceneje merjeno v $$, L, kg in Wh) izognit, če je le možno.
Mal osnov štromarije za ljubitelje električnih avtov ...
Spodobi se, da ne privzemaš česa vse kdo ne ve in komentiraš kvečjemu tisto, kar je direkt narobe napisano.
Za povprečen cestni avto je brezveze pretiravat z napetostjo. 400V je popolnoma dovolj.
Jup. Ampak filanje z 160kW pri 400V pomeni krepkih 400A. Pri 800V bi bilo le 200A in 75% manj izgub na enako debelem kablu.
Marsikaj se da, ni pa nujno poceni, enostavno in/ali lahko.
Tesla "komplicira" s tekočinskim hlajenjem kabla, ki prevaja do 330A, zato da je ta lahko tanjši in lažji (in sposoben še višjih tokov?)
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
400V je preprosto zaradi usmerjenega trofaznega toka. Ker višje napetosti pač ni tako lahko doseči ...
Mal osnov štromarije za ljubitelje električnih avtov ...
Točno tako, samo ne iz trofazne, ampak enofazne napetosti. Sem že malo ven iz tega, če me spomin ne vara, moraš 230V pomnožit s korenom iz 3.
800V je pa zaenkrat rezervirano za tovorne EV.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
800V je pa zaenkrat rezervirano za tovorne EV.
Do explain.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TribesMan ::
To ma (veliko) težo ko študiraš kako boš zadevo filal iz zunanjega vira (fast charging).
V avtu maš napajalnik ki veselo sprejme 120Vac in fila baterijo ki laufa na 400Vdc. To doseže s pretvorbo napetosti, ki ni tak problem ker je na vhodu že AC. Dvigat DC napetost je čisto drug hec, kateremu se je najbolje (najceneje merjeno v $$, L, kg in Wh) izognit, če je le možno.
BS so much BS...
Pretvarjat AC napetost direktno iz 120V gor je sicer enostavno, rabiš samo trafo, ampak tega nihče ne dela, ker tak trafo tehta par 10kg. Because 50/60Hz.
Večina teh pretvornikov/polnilcev je narejena tako da se najprej omrežno napetost usmeri potem pa naredi pretvorbo DC/DC na višjo napetost. Ker se ta pretvorba dela pri 10-100kHz so lahko komponente primerno lažje/cenejše. Je pa potrebno malo več "pameti".
Jup. Ampak filanje z 160kW pri 400V pomeni krepkih 400A. Pri 800V bi bilo le 200A in 75% manj izgub na enako debelem kablu.
Marsikaj se da, ni pa nujno poceni, enostavno in/ali lahko.
Seveda kabel ne bo enako debel, ampak bo dimenzioniran tako da se ne bo grel bolj kot je to dovoljeno... Tiste izgube v kablu so relativno nepomembne, dokler niso tako visoke da bi lahko previsoka temperatura poškodovala izolacijo, ali vplivala na varnost uporabnikov. Prednost bo na koncu samo v tem da boš imel malo lažji kabel. Bo pa potrebno malce več izolacije.
Točno tako, samo ne iz trofazne, ampak enofazne napetosti. Sem že malo ven iz tega, če me spomin ne vara, moraš 230V pomnožit s korenom iz 3.
Koren 2.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
V avtu maš napajalnik ki veselo sprejme 120Vac in fila baterijo ki laufa na 400Vdc.
Ali si prepričan, da je 120V AC? Ker američani imajo dvofazno napetost, kar znese 240V AC, pa še odgovarja evropski enofazni napetosti 230V.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Ja, sem prepričan. Avto sprejme karkoli med 110V in 250V. Hitrost polnenja je seveda temu (in vmesniku) primerna.
Američani uporablajo mnogo različno oblikovanih vtičnic, ki povejo kakšna je max dovoljena moč.
Super, zdej pa na tak način dviguj 180kW iz 400V na 800V, kar je cel point ubadanja s to temo. Lažje/cenejše does not apply.
Američani uporablajo mnogo različno oblikovanih vtičnic, ki povejo kakšna je max dovoljena moč.
Večina teh pretvornikov/polnilcev je narejena tako da se najprej omrežno napetost usmeri potem pa naredi pretvorbo DC/DC na višjo napetost. Ker se ta pretvorba dela pri 10-100kHz so lahko komponente primerno lažje/cenejše. Je pa potrebno malo več "pameti".
Super, zdej pa na tak način dviguj 180kW iz 400V na 800V, kar je cel point ubadanja s to temo. Lažje/cenejše does not apply.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Volvo se zbuja:
Elon je izdal da se en evropski nenemški avtomobilist zanima za uporabo SC omrežja. Evo kandidata.
Full-electric S60-sized model with 300 mile-plus range to lead range of electrified Volvos. Volvo will have a full range of plug-in vehicles by 2020, led by an all-electric, Tesla-rivalling S60-sized car. Plug-in hybrid versions of all other production cars will be offered, including the new V40 front-wheel drive hatch due in 2017.
Elon je izdal da se en evropski nenemški avtomobilist zanima za uporabo SC omrežja. Evo kandidata.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TribesMan ::
Super, zdej pa na tak način dviguj 180kW iz 400V na 800V, kar je cel point ubadanja s to temo. Lažje/cenejše does not apply.
To dejansko sploh ni tako težko kot si mogoče ti predstavljaš.
Definitivno je to popolnoma izvedljivo v supercharger postaji.
Danes praktično vse offshore vetrne elektrarne delajo na DC/DC pretvornikih, ker so izgube v podmorskih daljnovodih manjše, če uporabljaš DC, kot AC... Pa tam gre za konkretne MW, ne pa bornih 180kW.
Ne gre tukaj za pol tonske pretvornike, to je par 10kg.
Ampak 800V verjetno ne bomo videli, ker bo verjetno 400V postal kar precej priljubljen standard za avtomobilske baterije.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Ne gre tukaj za pol tonske pretvornike, to je par 10kg.
Šur.
Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lufthammer ::
WarpedGone je izjavil:
Niti enega kliota ne zmanjka po dveh krogih, pa ravnotako ni narejen za dirkališče
veš ker si probal?
Sem, ja. Na Nordschleife sem z Alfo 156, ki ni kakšen super avto, mirno odpeljal par krogov na nož, Tesla ni sposobna niti enega - http://insideevs.com/expected-tesla-mod...
Zato pravim, da delati neke hitrostne primerjave JE butasto in ne dokazuje ničesar uporabnega.
Pa dovolj o tem z moje strani.
Tesla je super za lokalne vožnje, žal predrag za ta namen. Ko bom lahko prišel do Kopenhagna z njim v enem dnevu, bo pa super. Pa ne me prašat, če sem to že probal - večkrat že.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
lufthammer je izjavil:
žal predrag za ta namen.... in ko bodo ta EV končno dostopna po normalnih cenah, bo pa tu priskočila država&co na "pomoč" (davki, trošarine itd.)
![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
http://4d.rtvslo.si/arhiv/prispevki-in-...
Kako me razjezijo naši neumni novinarji. (poudarek na naši). Govorijo na pamet, ob snemanju Tesle ravno najdejo besede o 100 km dosega in staranju baterije,...
Kako me razjezijo naši neumni novinarji. (poudarek na naši). Govorijo na pamet, ob snemanju Tesle ravno najdejo besede o 100 km dosega in staranju baterije,...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Kdor ve in zna, ta dela.
Kdor ve in ne zna, ta uči.
Kdor ne ve in ne zna, ta poroča....
Kdor ve in ne zna, ta uči.
Kdor ne ve in ne zna, ta poroča....
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lufthammer ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
85KW model iz linka ima 400+km dosega. Da ga napolniš do 80% (320km) traja 40 minut. Torej, štartaš doma, prevoziš 400km, 4 ure, polniš 40minut, prevoziš 320km, polniš 40minut.....polniš skupno 4x40 minut = 2,7ure. Povprečna hitrost je 100km/h, pomeni da rabiš 17ur + 2,7 ure za polnenje.
Matematiko sva obdelala, te še kakšen drug predmet inštruiram?
Matematiko sva obdelala, te še kakšen drug predmet inštruiram?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Dodatek: Nova baterija ima 90 kWh, cca. 6% več dosega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Še izračun. Model S 85D ima pri konstantni vožnji z 65 mph (104 km/h) dosega 269 milj (432 km) in to z cel čas vključeno klimatsko napravo. Dodamo še 5% (spodnja meja) povišanje dosega zaradi nove baterije in pridemo na 453 km. Torej, z nekikrjevim izračunom prideš komot skozi, imaš še 50 km rezerve za razne zastoje, zaviranje in pospeševanje. In to pri vožnji 104 km/h. Doseg pri 60 mph (96 km/h) z vključeno klimatsko napravo je že 292 milj oziroma 470 km. Pomnožimo z 1.05 in dobimo doseg 493 km za Model S 90D.
Na strani spodaj je kalkulator:
http://www.teslamotors.com/models
Na strani spodaj je kalkulator:
http://www.teslamotors.com/models
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lufthammer ::
85KW model iz linka ima 400+km dosega. Da ga napolniš do 80% (320km) traja 40 minut. Torej, štartaš doma, prevoziš 400km, 4 ure, polniš 40minut, prevoziš 320km, polniš 40minut.....polniš skupno 4x40 minut = 2,7ure. Povprečna hitrost je 100km/h, pomeni da rabiš 17ur + 2,7 ure za polnenje.
Matematiko sva obdelala, te še kakšen drug predmet inštruiram?
Tole je računstvo, do matematike boš še nekaj časa klopi drgnil.
Zgleda, da se ne voziš kaj preveč po nemških avtocestah. Tam tvoja matematika ne pomeni veliko - drugače bi vedel, kako moraš voziti za povprečnih 100 na uro oz. kako se da prevoziti 1700 km v 17 urah.
Medtem, ko bom zvečer v restavraciji na cilju jedel večerjo, boš ti še vedno nekje (mogoče že) na severu Nemčije polnil baterije.
Še en pameten več....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
Miško, po Nemčiji se vozim velikokrat, relacije 1000km niso nič novega. Tvoj problem je bolj to, da imaš slabo službo in se moraš v Kopenhagen redno voziti z avtomobilom. V enem dnevu lahko prideš do Kopenhagna s Teslo ali pa povprečnim dizlom. Razlika bo sigurno kakšni dve uri, morda celo tri, ampak to je 10-15% vsega časa vožnje (s tem, da ni slabo, če si pri tako dolgi poti "primoran" v malce daljši postanek in kvalitetno malico). Računica zadaj je, ker ti ni všeč jo pa lahko premakneš na Oslo, do tja pa po kopnem ne moreš v enem dnevu kar pomeni, da so EV popolnoma zanič, kajne? Pa tudi samo z dvema 15 minutnima postankoma do tja ne moreš (na švedsko sem šel tako), ampak to ni ne pametno, ne odgovorno ravnanje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lufthammer ::
Še izračun. Model S 85D ima pri konstantni vožnji z 65 mph (104 km/h) dosega 269 milj (432 km) in to z cel čas vključeno klimatsko napravo. Dodamo še 5% (spodnja meja) povišanje dosega zaradi nove baterije in pridemo na 453 km. Torej, z nekikrjevim izračunom prideš komot skozi, imaš še 50 km rezerve za razne zastoje, zaviranje in pospeševanje. In to pri vožnji 104 km/h. Doseg pri 60 mph (96 km/h) z vključeno klimatsko napravo je že 292 milj oziroma 470 km. Pomnožimo z 1.05 in dobimo doseg 493 km za Model S 90D.
Na strani spodaj je kalkulator:
http://www.teslamotors.com/models
VW je imel na papirju tudi idealne izpuste....
Še iz Ljubljane do Maribora redko prideš s povprečno 100 na uro, če voziš po predpisih, seveda. Boš pa 1700 na štrom???
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
Ko bom lahko prišel do Kopenhagna z njim v enem dnevu, bo pa super.
Tole si sam zapisal. In točno to je možno tukaj in zdaj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lufthammer ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Invictus ::
Odvisno kolikšna je dolžina dneva. Da se vozit v šusu nekje 12 - 14 ur. S tankanjem vmes seveda ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
lufthammer je izjavil:
Ko bom lahko prišel do Kopenhagna z njim v enem dnevu, bo pa super.
Tole si sam zapisal. In točno to je možno tukaj in zdaj.
Ni res.
Lahko staviva, če hočeš? Sposodim si Teslo in cilj je, da pridem do Kopenhagna v 24 urah. Poraženec plača najem in 5000€, da se splača. Akcija?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Dvignem roko da sodelujem v poskusu.
Šeram stroške in vse, mam sam dva pogoja:
- datum 23.10.2015
- iz kopenhagna gremo še do Malma na svetovno razstavo mačk :)
Šeram stroške in vse, mam sam dva pogoja:
- datum 23.10.2015
- iz kopenhagna gremo še do Malma na svetovno razstavo mačk :)
Zbogom in hvala za vse ribe