Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Utk ::
Ja in v Evropi je tega samo še manj. Globalno da ne govorimo. In za teh 0,5% je bilo potrebno kar nekaj let. Vprašanje pa tudi kolk je še rezerve za rast, z avti, ki so danes na prodaj. Jutri jih pa tudi ne bo bistveno več bistveno boljših, če kot pravi W1, niti zadosti baterij nimajo.

Magic1 ::
Ne vem v kdo je nedolgo nazaj razlagal, da je trnutno v Ameriki en eko/bio hype. Dvomim, da se bodo kje drugje to šli v kakšnem večjem obsegu. Še tam se to lahko gre le folk od višjega srednjega razreda dalje, ki pa se itak številčno manjša.
Magic

WarpedGone ::
Glede teh X,Y% obstoječih tržnih deležev se splača prebrati in razumeti tole. Sploh poglavje pod točko 1.
V teh 0,5% al kolikor pač že je so seštete japke, hruške, buldožerji in prostitutke. Naivnim novinarjem se zdi smiselno, da v isti koš zmečejo čisto vse kar diši po elektriki, od navadnih priusov, ki so tolk hibrda kot fičoti, do tesel, ki so edini ornk EV na trgu.
In potem šlogajo prihodnost na podlagi spreminjanja takšne vsote in nekak bajajo da "rast EVjev" bo počasna.
Če mal bol razdelaš to kategorijo, vidiš da zajema zelo počasno rast hibridov, precej počasno rast mestnih EVjev, in ogromno rast EVjev z dolgim dosegom.
Pravo vprašanje je, ali bo tudi tesla za 35.000 EUR beležil takšno rast, ali počasnejšo ali še hitrejšo. In čigavo potico bo pojedel.
V teh 0,5% al kolikor pač že je so seštete japke, hruške, buldožerji in prostitutke. Naivnim novinarjem se zdi smiselno, da v isti koš zmečejo čisto vse kar diši po elektriki, od navadnih priusov, ki so tolk hibrda kot fičoti, do tesel, ki so edini ornk EV na trgu.
In potem šlogajo prihodnost na podlagi spreminjanja takšne vsote in nekak bajajo da "rast EVjev" bo počasna.
Če mal bol razdelaš to kategorijo, vidiš da zajema zelo počasno rast hibridov, precej počasno rast mestnih EVjev, in ogromno rast EVjev z dolgim dosegom.
Pravo vprašanje je, ali bo tudi tesla za 35.000 EUR beležil takšno rast, ali počasnejšo ali še hitrejšo. In čigavo potico bo pojedel.
Zbogom in hvala za vse ribe

66speeder66 ::
Zaenkrat so samo rekli pa nekje med 30 000 - 40 000 USD.
Upam, da bo nekje pri 30 000 USD.


WarpedGone ::
Uradna pozicija je "35.000 USD before incentives".
Prepeljano čez lužo bo to kakih ~35k do 40k EUR. Če bo šel EUR u kevder, seveda lahko tudi več.
Prepeljano čez lužo bo to kakih ~35k do 40k EUR. Če bo šel EUR u kevder, seveda lahko tudi več.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Popravek, zgoraj sm napisal:
Cifra 515 ni v kW ampak KM. V kW je cifra ~370 kW. Pravilna primerjava je tako:
Nissan: 24kWh v 300kg, max 90kW brez aktivnega uravnavanja temperature - netto 80 Wh/kg, 300 W/kg, 5 let garancije ali 100k km
Tesla: 85kWh v 540kg,max 370 kW z aktivnim uravnavanjem temperature - netto 157 Wh/kg, 620 W/kg, 8 let garancije brez omejitve prevoženih km
Ko bo nissan razvil kemijo s primerljivo energetsko gostoto, ki ne bo rabila aktivnega uravnavanja temperature, bo to korak naprej.
To kar imajo sedaj, je ~ pol slabše:
Nissan: 24kWh v 300kg, max 90kW brez aktivnega uravnavanja temperature - netto 80 Wh/kg, 3.75 kW/kg, 5 let garancije ali 100k km
Tesla: 85kWh v 540kg, max 515kW z aktivnim uravnavanjem temperature - netto 157 Wh/kg, 6 kW/kg, 8 let garancije brez omejitve prevoženih km
Sploh ker, če se zgrunta čudež "neobčutljivost" na temperaturo, kolk težko je vršt stran sistem hlajenja in ogrevanja?
Precej precej lažje, kot ga iz nule spesnit, če ga še nimaš sploh.
Cifra 515 ni v kW ampak KM. V kW je cifra ~370 kW. Pravilna primerjava je tako:
Nissan: 24kWh v 300kg, max 90kW brez aktivnega uravnavanja temperature - netto 80 Wh/kg, 300 W/kg, 5 let garancije ali 100k km
Tesla: 85kWh v 540kg,max 370 kW z aktivnim uravnavanjem temperature - netto 157 Wh/kg, 620 W/kg, 8 let garancije brez omejitve prevoženih km
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Zakaj ima tesla +50% letno rast?
Ker iz odraslih, resnih in urejenih mož izvabla 5 let stare vzhičene in navdušene otroke, ki so dobili novo igračo:
Smag!
Ker iz odraslih, resnih in urejenih mož izvabla 5 let stare vzhičene in navdušene otroke, ki so dobili novo igračo:
Smag!
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()

fpbs ::
Potem pa ugibajmo kakšen % bo prodanih EV-jev v določenem letu. Govorimo o čistih EV-jih. Jaz bi rekel, da bo leta 2020 v ZDA ta delež 7%, v Evropi pa 5%.
Za Ameriko je predvsem odvisno, kdo bo zmagal na naslednjih volitvah. Sedanja oblast je zelo naklonjena EV razvoju. Prejšnja Busheva je pa še ne tako dolgo nazaj pobrala ljudem vsa EV vozila in jih uničila.

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Kitajci majo recimo vsega skupaj 10GWh kapacitet, kar zadošča za ~160.000 avtomobilov z ~60kWh baterjo, ki je nek minimum za uporaben doseg.
Za te baterije se tepejo praktično vsi razen nissana in tesle. Tanka torta bo to. Nissan ma recimo svojih ~10GWh kapacitet, tesla je trenutno še izključno na panasonicu in črpa svojih 5 GWh letno. Ima pa direkten plan in izgradnjo ki bo to cifro podeseterila.
Kitajci planirajo kapaciteto proizvodnje 70GWh do leta 2017. Koncem tega leta bo imel samo BYD letno proizvodnjo 10GWh, do leta 2020 pa planirajo kapacitete 34GWh.
Tam pospešeno gradita nove kapacitete tudi LG in Samsung.

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Sploh ker, če se zgrunta čudež "neobčutljivost" na temperaturo, kolk težko je vršt stran sistem hlajenja in ogrevanja?
Čudež neobčutljivosti na temperaturo je že pogruntan s karbonskimi baterijami in je v fazi testiranja. Imele naj bi nekoliko boljše lastnosti od litijevih z dodatno prednostjo, da se lahko 100% izpraznijo in napolnijo in pa čas polnenja je lahko precej krajši.

WarpedGone ::
Kitajci planirajo kapaciteto proizvodnje 70GWh do leta 2017.
Please elaborate, who, what, where, links.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::
Trenutno ne najdem strani, kjer se navaja 70GWh proizvodnja za leto 2017. Ko najdem jo bom posredoval.
Nekaj o BYDu:
http://www.ibtimes.com/chinese-gigafact...
Nekaj o tem piše tudi na tej strani, a je trenutno nedosegljiva:
http://insideevs.com/400-growth-predict...
Nekaj o BYDu:
http://www.ibtimes.com/chinese-gigafact...
Nekaj o tem piše tudi na tej strani, a je trenutno nedosegljiva:
http://insideevs.com/400-growth-predict...

WarpedGone ::
Prvotni plani glede GF so omenjali proizvodnjo 35GWh celic in 50GWh sestavljenih baterij.
Na YT se je včeraj pojavlo tole:
in tole:
V predavanju je kar nekaj zanimivih podrobnosti (povzetek povzetka):
Tkole to zgleda "ko se gre zares", ko ma nekdo resne plane za masovno proizvodnjo EVjev in nižanje cen.
Na drugih frontah pa so EVji pobrali še en prestižen skalp: Pikes Peak 2015. Absolutno najhitrejši čas je dosegel EV v rokah Rhysa Millena, avto iz estonije:
"Hecno" je, da dosegel rekorden čas kljub delni okvari pogonskega sklopa.
Drugi čas je dosegl Nobuhiro Tajima z rimacovim dirkalnikom.
Meet the two fastest cars at Pikes Peak 2015
Kater naslov bo naslednji prešel v roke elektrike?
Na YT se je včeraj pojavlo tole:
in tole:
V predavanju je kar nekaj zanimivih podrobnosti (povzetek povzetka):
o Tesla needs to have phase 1 of Gigafactory open in March 2016; 300 workers initially, running 5 shifts.
o Panasonic bringing 14 other companies over from Japan, all related to Gigafactory project.
o There will be six restaurants on-site at the GF, including one with fresh sushi for all the Japanese workers.
o Tesla just recently bought another 1200 acres. They're expanding the scope of the land for the GF site significantly.
o If I heard this correctly, they anticipate the county growing from 4500 workers in the industrial park now, to 300,000 eventually. It's a bonanza for real estate.
At 6:49, he said they bought 1000 acres to start, bought 1200 acres last week, and are buying another 250 acres now.
so let that sink in... We just went from a 10million square foot facility to a potential 24... If we assume linear sizing in capacity that should come out to roughly 84GWh of battery production a year!!!!!!! My. God. That is one big factory! That isn't a 50% increase... Not a 100% increase but a 150% increase in size. The implications here...
Tkole to zgleda "ko se gre zares", ko ma nekdo resne plane za masovno proizvodnjo EVjev in nižanje cen.
Na drugih frontah pa so EVji pobrali še en prestižen skalp: Pikes Peak 2015. Absolutno najhitrejši čas je dosegel EV v rokah Rhysa Millena, avto iz estonije:
This year's fastest run was clocked by Rhys Millen in his eO PP03, the drift driver's 1,368bhp, all-electric prototype clocking a time of 9 minutes 7 seconds at an average speed of 79mph (127km/h).
"Hecno" je, da dosegel rekorden čas kljub delni okvari pogonskega sklopa.
Drugi čas je dosegl Nobuhiro Tajima z rimacovim dirkalnikom.
Meet the two fastest cars at Pikes Peak 2015
Kater naslov bo naslednji prešel v roke elektrike?
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::
Prva stvar ki smrdi tle je zakaj blefer ni odpr tovarno na kitajskem, ki so najvecje zaloge uporabnega litija in 10x cenejsa delovna sila. Tudi stroski obratovanja so precej nizji in prakticno nimajo nobenih eko zahtev. Think about that. Tudi ce nisi *prevec brihten* bos skapiral da tuki nekaj ne stima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

TribesMan ::
WarpedGone je izjavil:
Absolutno najhitrejši čas je dosegel EV v rokah Rhysa Millena, avto iz estonije:
This year's fastest run was clocked by Rhys Millen in his eO PP03, the drift driver's 1,368bhp, all-electric prototype clocking a time of 9 minutes 7 seconds at an average speed of 79mph (127km/h).
Kater naslov bo naslednji prešel v roke elektrike?
Najprej bodo morali nadoknadit minuto zaostanka za temle, preden bo naslov v njihovih rokah:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::
Najprej bodo morali nadoknadit minuto zaostanka za temle, preden bo naslov v njihovih rokah:
Upam trdit, da je za vsaj pol minute zaslužen Loeb, kvečjemu pol minute pa avto.
Ta Rhys Millen je tam vsako leto, obvlada cesto pa je ostal zadaj skoraj minuto.
Kaj bi naredu Loeb z neokvarjenim e0 PP03? Slin slin ...
Leta 2013 je fural tole.
More perspective: Millen followed Loeb and set a time of 9:02.192 at an average speed of 79.677 miles per hour, meaning he took almost 44 seconds off his own best time and still came in second by 49 seconds, due to Loeb's average speed of 87.471 over the 12.72-mile course.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

TribesMan ::
Ja sigurno...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

RedDrake ::
Taksni proper rally avti lahko cez ovinke dobijo izjemne prednosti, pa ce ma EV 5,000bhp ...
Poleg tega sem 100%, da pri neki moci nimas vec prirastka, ker pac gume preprosto ne zmorejo prenesti taksne moci na asfalt brez izgube oprijema ...
Fora je ravno v tem, ICE makerji imajo koncept avtomobila upedenan. Z vsemi jebami ki jih prinese moderno podvozje pa kovinska tehnika, pa ergonomija, pa ...
Tesla se tu se uci. In ma dober drag race pospesek. Ampak, kako pa se obnese na kaksni povprecni ovinkasti cesti?
Bo kak bemfl/audi/porsche/whatever z pol konjenice ali manj verjetno hitrejsi ...
Poleg tega sem 100%, da pri neki moci nimas vec prirastka, ker pac gume preprosto ne zmorejo prenesti taksne moci na asfalt brez izgube oprijema ...
Fora je ravno v tem, ICE makerji imajo koncept avtomobila upedenan. Z vsemi jebami ki jih prinese moderno podvozje pa kovinska tehnika, pa ergonomija, pa ...
Tesla se tu se uci. In ma dober drag race pospesek. Ampak, kako pa se obnese na kaksni povprecni ovinkasti cesti?
Bo kak bemfl/audi/porsche/whatever z pol konjenice ali manj verjetno hitrejsi ...

J.McLane ::
EV ima prednost individualne moči na vsakem kolesu s svojim motorjem, z enim motorjem v avtu tega ne moreš izvajati tako natančno.

7982884e ::
ni bil estonski ev, ki je zmagal na pikes peaku, ampak latvijski.
pa pred sredino dirke je izgubil polovico moci; voznik je ocenil, da bi sicer cajt lahko bil pol minute krajsi. to je pa ze zelo blizu loebu. se 300 kil zbijejo dol in ga naredijo enako tezkega kot loebov peugeot, pa bo padel nov rekord.
pa pred sredino dirke je izgubil polovico moci; voznik je ocenil, da bi sicer cajt lahko bil pol minute krajsi. to je pa ze zelo blizu loebu. se 300 kil zbijejo dol in ga naredijo enako tezkega kot loebov peugeot, pa bo padel nov rekord.

WarpedGone ::
En random funny pic:
Slikca je iz eGlofa, ki zahteva menjavo olja čez 23 dni ...
99% gre za SW bug ... freudian slip?
Slikca je iz eGlofa, ki zahteva menjavo olja čez 23 dni ...
99% gre za SW bug ... freudian slip?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

bMozart ::
Imam eno vprašanje za katerega se ne morem odločit glede odgovora:
Ko bo na cesti čez 15 let (optimistično :)) že 42% električnih avtomobilov, kaj bo s ceno elektrike?
1. Cena bo šla zelo gor in bo zelo draga (zaradi ekonomije, pač tisti, ki lahko služijo na ta račun tudi bodo, pre-obremenjenost omrežja, itd...)
2. Cena elektrike bo šla dol, elektrika bo zelo poceni (vsakodnevne naprave (razen grelcev) so zanemarljiv porabnik glede na električne avtomobile, več konkurence - več elektrarn, tudi sončnih, veternih, doma na strehi, Powerwall ...)
?
Ko bo na cesti čez 15 let (optimistično :)) že 42% električnih avtomobilov, kaj bo s ceno elektrike?
1. Cena bo šla zelo gor in bo zelo draga (zaradi ekonomije, pač tisti, ki lahko služijo na ta račun tudi bodo, pre-obremenjenost omrežja, itd...)
2. Cena elektrike bo šla dol, elektrika bo zelo poceni (vsakodnevne naprave (razen grelcev) so zanemarljiv porabnik glede na električne avtomobile, več konkurence - več elektrarn, tudi sončnih, veternih, doma na strehi, Powerwall ...)
?
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

nekikr ::
Cena elektrike bo šla gor v skladu z dolgoletnimi trendi. Satelitsko cestninjeje pa bo poskrbelo, da bo država dobila svojih "80c pri litru bencina". Brez skrbi, zastonj se z EV ne boš vozil okoli.

WarpedGone ::
Ko bo na cesti čez 15 let (optimistično :)) že 42% električnih avtomobilov, kaj bo s ceno elektrike?
1. Cena bo šla zelo gor in bo zelo draga (zaradi ekonomije, pač tisti, ki lahko služijo na ta račun tudi bodo, pre-obremenjenost omrežja, itd...)
2. Cena elektrike bo šla dol, elektrika bo zelo poceni (vsakodnevne naprave (razen grelcev) so zanemarljiv porabnik glede na električne avtomobile, več konkurence - več elektrarn, tudi sončnih, veternih, doma na strehi, Powerwall ...)
Na podlagi česa sklepaš da bo stanje na trgu električne energije čez 15 let točno isto kot danes?
Si tolk falil kot strokovnjaki pred 100 let ki so se sekiral, kako bodo čez 15 let spucal ves konjski drek, ker bo konj v mestu N krat več.
Kaj točno bo, bomo vidl čez 15 let. Pri pričakovanjih in napovedih je potrebno upoštevat:
1. Elektrika ni enako kot bencin. Kuhanje elektrike doma je že nacionalni šport. Sicer je slišat ful jamranja kako se to splača samo zaradi subvencij ampak če bi cena elektrike res šla v nebo, se bo kuhanje domačega štroma splačalo tudi brez subvencij. Če je danes subvencionirana cena odkupa (ki se kao splača) 2x tržne cene, pol se mora tržna cena elektrike le podvojit in se domača elektrarna splača že brez subvencij.
2. Bol kot se bo država sprdovala in nabijala raznorazne takse in prispevke, bol se bo domače kuhanje splačalo. Vse več ljudi bo razmišljalo v smeri odklopa od omrežja. Kar je zopet povratna zanka - bol ko se država sprduje, več ljudi se odklopi, manj jih ostane od katerih se da kej pobrat posledično so prispevki še višji in še več ljudem se splača odklop => razpad domačega omrežja. Tega se zaveda tudi država zato bo previdna pri hebanju v glavo.
3. Zadnjih ~100 let se že z elektriko ravna dobesedno v stilu iz rok v usta. V vsakem momentu se porabi točno toliko energije kot se jo ustvari. Hranjenje električne enerigije je takšna reč ki se bo zelo zelo razpasla.
Tvojih bajeslovnih 42% pri milijonu avtomobilov z nekim smiselnim dosegom pomeni 60kWh * 1M * 42% = 25.000 GWh razpoložljive hranilne kapacitete.
In sploh ni treba da ti avtomobili pošiljajo energijo nazaj v omrežje, dovolj je že da se le polnijo takrat, ko omrežju to najbol koristi, statistika opravi svoje.
Zbogom in hvala za vse ribe

bMozart ::
"Na podlagi česa sklepaš da bo stanje na trgu električne energije čez 15 let točno isto kot danes?"
Preberi še enkrat - sklepam namreč da ne bo.
Vse kar si naštel mi je znano in jasno. In še mnogo kaj drugega na tem področju. Ampak je preveč spremenljivk da bi mi ratalo zračunat odgovor, zato sprašujem še za vaše mnenje.
"Kaj točno bo, bomo vidl čez 15 let." Torej, če prav razumem praviš, da je nemogoče predvideti. Ok, pa vseeno, reciva tako, če bi rabil ugibati- in če uganeš dobiš 10 000€, za kater odgovor se bi odločil?
(nekikr, hvala za odgovor)
Preberi še enkrat - sklepam namreč da ne bo.
Vse kar si naštel mi je znano in jasno. In še mnogo kaj drugega na tem področju. Ampak je preveč spremenljivk da bi mi ratalo zračunat odgovor, zato sprašujem še za vaše mnenje.
"Kaj točno bo, bomo vidl čez 15 let." Torej, če prav razumem praviš, da je nemogoče predvideti. Ok, pa vseeno, reciva tako, če bi rabil ugibati- in če uganeš dobiš 10 000€, za kater odgovor se bi odločil?
(nekikr, hvala za odgovor)
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

J.McLane ::
Jaz lahko samo napovem, da čez 15 let ne bo 42% odstotkov voznega parka elektičnega
, že če bo 42% odstokov novo prodanih avtov EV bo to ogromen uspeh.


WarpedGone ::
"Dogaja se" še en povsem nov proizvajalec električnih avtomobilov: Faraday Future. Tudi oni so locirani v kaliforniji.
Kar FF razlikuje od dolgega seznama "me-too"jev, so imena v ekipi:
- Nick Sampson -- Product Architect, former Vehicle and Chassis Engineering for Tesla Model S
- Richard Kim -- Head Design, former BMW i8 Concept, BMW i3 Concept
- Silva Hiti -- Sr. Dir. of Powertrain, former lead powertrain at Chevy Volt
- Pontus Fontaeus -- Interior Design, former Lamborghini, Ferrari, Land Rover
- Page Beermann -- Exterior Design Chief, former Creative Director at BMW
- Porter Harris -- Batteries, former SpaceX
Nad takšno ekipo je težko zamahnit z roko - vaporware.
Cela ekipa naj bi štela že med 200 in 300 ljudi, iz nekega razloga še nočejo razkriti kdo je šef, niti kdo zadevo financira.
O prihajajočem avtomobilu prav tako še ni veliko povedanga, razen:
Slikce so le grobe skice:
Profil na LinkedIn pravi:
Objavljenih je še nekaj skic.
THE FUTURE OF AUTOMOTIVE TECHNOLOGY IS TRULY ELECTRIFYING
Here's a list of what the vehicles created by Faraday Future - you can just call us FF - will have in common with the automobiles of today: Four wheels.
And a list of what they won't: Nearly everything else.
Kar FF razlikuje od dolgega seznama "me-too"jev, so imena v ekipi:
- Nick Sampson -- Product Architect, former Vehicle and Chassis Engineering for Tesla Model S
- Richard Kim -- Head Design, former BMW i8 Concept, BMW i3 Concept
- Silva Hiti -- Sr. Dir. of Powertrain, former lead powertrain at Chevy Volt
- Pontus Fontaeus -- Interior Design, former Lamborghini, Ferrari, Land Rover
- Page Beermann -- Exterior Design Chief, former Creative Director at BMW
- Porter Harris -- Batteries, former SpaceX
Nad takšno ekipo je težko zamahnit z roko - vaporware.
Cela ekipa naj bi štela že med 200 in 300 ljudi, iz nekega razloga še nočejo razkriti kdo je šef, niti kdo zadevo financira.
O prihajajočem avtomobilu prav tako še ni veliko povedanga, razen:
- It will have 15 percent higher specific energy than a Tesla Model S 85 kW-hr pack.
- It's a multi-cell solution, like Tesla's.
- The company is aiming for the highest energy density and specific energy vehicle on the market.
- It will be single cell, thermal-runaway fault tolerant (will not propagate to other cells)
- Single or groups of cells can be replaced.
- Module designed for mass production, utilizing new processes and technologies
- Same battery design to be used in all vehicles with only a change in capacity (no change in voltage)
- The higher energy density allows for larger crumple zones than on the Tesla Model S.
Slikce so le grobe skice:
Profil na LinkedIn pravi:
201-500 employes
Objavljenih je še nekaj skic.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

Nikec3 ::
Še najbolj me zanima kdo jih financira. Sicer pa jim vseeno dajem več možnosti, da bodo naredili spodoben EV, kot pa jih dajem Audiju, Volkswagnu ali BMW-ju.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()

nekikr ::
Jaz tudi. Tale slikica recimo je res dobra, se vidi, da so sami stari mački iz industrije.

WarpedGone ::
Sicer pa jim vseeno dajem več možnosti, da bodo naredili spodoben EV, kot pa jih dajem Audiju, Volkswagnu ali BMW-ju.
Jup, ti majo nujo da naredijo max dober avto kot le zmorejo.
Audi, VW, BMW si lahko dovolijo da naredijo EV, ki ne bo ogrozil prodaje njihovih ICE izdelkov. Investicije se morajo povrnit.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Konkurenca najavlja stvari za čez N let, tesla je včeraj napovedal tiskovko, danes pa odprl možnost naročila:
Danes je top-of-the line modelz 90kWh baterijo in 2.8s 0-98km/h.
1: Upgraded battery pack to 90 KWh for $3,000
2: Offering 70 kWH single motor for $70k
3: Upgrade for the high-performance Model S to a Ludacris mode. 0-60 of 2.8 seconds.
Danes je top-of-the line modelz 90kWh baterijo in 2.8s 0-98km/h.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Range Upgrade
Upgrade your Model S to a 90 kWh battery for maximum range. Available as an option on all 85 kWh battery equipped cars, this upgrade increases range by 5%.
Ludicrous Speed Upgrade
Ludicrous Speed decreases the 0-60 mph time for Model S 10% to 2.8 seconds with a quarter mile time of 10.9 seconds. Time to 155 miles per hour is now 20% faster than a standard Model S Performance.
Hkrati so v ponudbo dodali še RWD 70 za 5jurjev manj, $70k.
Model S70 tako stane približno enako kot MS60 pred vpeljavo AWD modelov.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Konkurenca najavlja stvari za čez N let, tesla je včeraj napovedal tiskovko, danes pa odprl možnost naročila:
Veliko hrupa za nič pomembnega. Tipično teslovsko.

7982884e ::
nič posebnega, samo pospeški na ravni hiperavtov (tudi quarter mile čas je čisto pri vrhu) in 90kWh baterija, ki bo po evropskem standardnem merjenju gladko presegla 500 km dometa, medtem ko ima "konkurenca", amm ... nič. še nekaj let takih inkrementalih izboljšav in če ne drugače, bodo na trd način prisilili konkurenco, da se zmiga, če se sedaj še obotavlja.
5% zvišanje kapacitete res ni ogromno ampak na 85kWh podlage to doda dodatnih 30 km, kar je dober del tistega, kar povprečen človek prevozi dnevno.
5% zvišanje kapacitete res ni ogromno ampak na 85kWh podlage to doda dodatnih 30 km, kar je dober del tistega, kar povprečen človek prevozi dnevno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()

Nikec3 ::
1: Upgraded battery pack to 90 KWh for $3,000
Kaj to je samo softwareska odstranitev blokad pri praznjenju in polnjenju ali kaj drugega?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
90kWh je druga kemija, špekulira se o silicijevi anodi oz. hibridni oglik silicij zadevi. čista silicicjeva anoda ma potencial za kakih 3o% več kapacitete v celici a je problem življenska doba ker se volumen tolk fejst spreminja da se zadeva fizično okvari. Hibridni pristop naj bi omilil ta problem.
Zgleda da proizvodnja še ni dovol visoka da bi lahk opustili 'staresjo' kemijo. Zdej je tut jasno kako bo lahk X mel podobn doseg kot S.
Musk je tut napovedal da bodo letno povečevali kapaciteto in doseg za cca 5%. In da v roku 4 let pride nov roadster ki bo seveda še hitrejs kot vse ostalo od tesle.
Zgleda da proizvodnja še ni dovol visoka da bi lahk opustili 'staresjo' kemijo. Zdej je tut jasno kako bo lahk X mel podobn doseg kot S.
Musk je tut napovedal da bodo letno povečevali kapaciteto in doseg za cca 5%. In da v roku 4 let pride nov roadster ki bo seveda še hitrejs kot vse ostalo od tesle.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
V bistvu meni niso več najbolj jasne stvari. Vsaj iz mojega zornega kota, so dejanja Tesle včasih malo čudna. Zakaj hudiča bi naredili update baterije nekaj mesecev pred začetkom proizvodnje Modela X? Sedaj bo X skoraj zagotovo imel manjši doseg kot S. Meni se nekako zdi, da bi se bilo fajn ob začetku prodaje pohvalit s tem, da bo imel nov model večji doseg od 3 leta starega. SUV ali sedan gor ali dol.
Ni mi tudi jasno kako to, da so pred nekaj meseci izdali avtomobil z baterijo kapacitete 70 kWh, kar je pomenilo 17% povišanje kapacitete, sedaj pa so zvišali iz 85 na 90, kar je 6% zvišanje. Torej so pri 70 D samo dodali celice, sedaj pa so spremenili kemijo? Ali so pri 70 kWh povečali število celic in spremenili kemijo? S kakšno kapaciteto bo sedaj prišel X?
Pa še nekaj. Tesla je imela prej največjo moč 515 kW, kar pomeni praznjenje baterije z 6 C. Sedaj sem prebral članek, da so povečali maksimalni tok iz 1300 A na 1500 A. Kar pomeni, da ima nov model največjo moč 594 kW, največje praznjenje pa je pri 7 C za Model 85 in 6,6 C za 90 Model z 90 kWh (baje da ima tudi model 85 možnost doseči 2,8s do 100 km/h). Takšni C-ji praznjenja so nori. Vsaka čast, če jim uspe ohranjati baterijo.
Sem kaj zgrešil?
Sicer pa sem razočaran nad povečanjem dosega, ker jim ga je v štirih letih uspelo povečati samo za 5%. Kar je slabo, glede na stvari ki smo jih poslušali, kako baterije napredujejo 7-8% letno.
Ni mi tudi jasno kako to, da so pred nekaj meseci izdali avtomobil z baterijo kapacitete 70 kWh, kar je pomenilo 17% povišanje kapacitete, sedaj pa so zvišali iz 85 na 90, kar je 6% zvišanje. Torej so pri 70 D samo dodali celice, sedaj pa so spremenili kemijo? Ali so pri 70 kWh povečali število celic in spremenili kemijo? S kakšno kapaciteto bo sedaj prišel X?
Pa še nekaj. Tesla je imela prej največjo moč 515 kW, kar pomeni praznjenje baterije z 6 C. Sedaj sem prebral članek, da so povečali maksimalni tok iz 1300 A na 1500 A. Kar pomeni, da ima nov model največjo moč 594 kW, največje praznjenje pa je pri 7 C za Model 85 in 6,6 C za 90 Model z 90 kWh (baje da ima tudi model 85 možnost doseči 2,8s do 100 km/h). Takšni C-ji praznjenja so nori. Vsaka čast, če jim uspe ohranjati baterijo.
Sem kaj zgrešil?
Sicer pa sem razočaran nad povečanjem dosega, ker jim ga je v štirih letih uspelo povečati samo za 5%. Kar je slabo, glede na stvari ki smo jih poslušali, kako baterije napredujejo 7-8% letno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::
2,8s ma samo P90D z opcijo Ludicrous speed. Range opcija je zahtevana, direkt piše ob poskusu naročila.
Ostalo je politika in marketing in obvladovanje zahtev in rampup proizvodnje. Danes je 90kWh le opcija za doplacilo, standard je se vedno 85.
Počasen dvig dosega lahko direkt očitaš 'konkurenci', ki pet let kasneje ni prišla niti na polovico. Če bi jim kdo resno dihal za ovratnik bi bile stvari drugačne, tko pa se namesto dosega dela na zivljenski dobi, ceni itd. Zavedaj se tut da je bil 85kwh leta 2011 ko je bil predstavljen zelo na meji takrat moznega.
Ostalo je politika in marketing in obvladovanje zahtev in rampup proizvodnje. Danes je 90kWh le opcija za doplacilo, standard je se vedno 85.
Počasen dvig dosega lahko direkt očitaš 'konkurenci', ki pet let kasneje ni prišla niti na polovico. Če bi jim kdo resno dihal za ovratnik bi bile stvari drugačne, tko pa se namesto dosega dela na zivljenski dobi, ceni itd. Zavedaj se tut da je bil 85kwh leta 2011 ko je bil predstavljen zelo na meji takrat moznega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::
Ja, očitno po letu 2030 ne bo več novih vozil za rajo v EU. "Dinozavri" ne bodo mogli narediti avtomobila za 10-15k€, za električne pa večina nima (in do takrat ne bo imela, glede na gibanje cen). Bomo pa iz Balkana uvažali kakšne stare Golfe brez katalizatorja.

Spajky ::
Izpusti Co2 so direktno proporcionalni porabi goriva (pri 100° izgorevanju). Torej morajo zbit porabo (vsaj na papirju)
...

"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Nikec3 ::
Nekak bo potrebno financirat te Superchargerje in njihovo vzdrževanje.
Btw, še komu ne naloži design studia na teslamotors.com?
http://my.teslamotors.com/models/design
Sem želel pogledati, če že imajo uradno P90D kot možnost naročila.
Btw, še komu ne naloži design studia na teslamotors.com?
http://my.teslamotors.com/models/design
Sem želel pogledati, če že imajo uradno P90D kot možnost naročila.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::
Superchargerji so tudi v vlogi reklame. Poglej kak je standardni marketing budget drugih firm, pa bo hitr jasno da financiranje ne bo resn problem še lep čas. Tesla avte prodaja z 28% marže, ergo od prodanega avta zasluži ~20.000 EUR. S tem je treba sfinancirat marsikaj ampak vseeno niso ravno na tesnem.
Ko se bo na SCjih futralo milijon avtomobilov letno, bo mogoče drugač.
Design studio dela, P90D je notr že od četrtka. $108,000
Ko se bo na SCjih futralo milijon avtomobilov letno, bo mogoče drugač.
Design studio dela, P90D je notr že od četrtka. $108,000
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

fpbs ::

WarpedGone ::
Super, še več lokacij kjer se bo dalo filat tesle (z adapterjem, ki bo na voljo ko bo to melo smisel)
In še dolgo časa bo tesla edini sposoben pridit od ene CCS polnilnice do naslednje, žal.
In še dolgo časa bo tesla edini sposoben pridit od ene CCS polnilnice do naslednje, žal.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
VW bo jeseni pričel postavljati 150kW CCS polnilnice:
http://www.volkswagenag.com/content/vwc...
Medtem ko njihove baterije zdržijo polnjenje z maksimalno tretjino te moči... Pa še to ne cel čas.
EDIT: Meni design studia ne odpre v nobenem brskalniku.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()