» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
245 / 1230
»»

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Medtem ko njihove baterije zdržijo polnjenje z maksimalno tretjino te moči... Pa še to ne cel čas.

Katere pa zdržijo polnenje s polno močjo in to cel čas?

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Medtem ko njihove baterije zdržijo polnjenje z maksimalno tretjino te moči... Pa še to ne cel čas.

Katere pa zdržijo polnenje s polno močjo in to cel čas?

S polno močjo zdrži ponjenje Tesla. Seveda ne cel čas. Sedaj ko imajo novo kemijo in 90kWh se bodo lahko dalj časa polnile na maksimalni moči. Tesla se je pred časom hvalila, da lahko njihove polnilnice v Evropi dosežejo 135 kW. Sicer je to zadnje čase malo potihnilo, ampak če se lahko avtomobil del polnilnega cikla polni pri moči 135 kW, potem se bo lahko nova baterija pri 143 kW polnila z enako C-ji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

fpbs ::

Kakšna pa je ta nova kemija, ali si kje zasledil kakšne podatke, ali samo domnevaš, da gre za novo kemijo?

Nikec3 ::

V enem članku sem prebral, da so izboljšali kemijo.

Tudi če je niso je stvar jasna:
Če so prej polnili z maksimalno 135 kW lahko pri 90 kWh packu polnijo z 143 kW in bo baterija načeloma enako obremenjena.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

bi držalo če bi ostala kemija ista, pa ni.
V anodo so začel mešat zraven silicij, kar dvigne kapaciteto a mal zabremza moč, tko da pričakujem cca enako hitro polnjenje in podobno max moč.
6% več se zdi mal a je previden in skromen korak na novo platformo. napovedal so 5% rast na leto v naslednjih letih. To pomeni čez 600km realnega dosega čez 5 let ob podobni ceni. Do tja bodo pa sproti izbolševal vzdržljivost silicijeve anode.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

bi držalo če bi ostala kemija ista, pa ni.
V anodo so začel mešat zraven silicij, kar dvigne kapaciteto a mal zabremza moč, tko da pričakujem cca enako hitro polnjenje in podobno max moč.
6% več se zdi mal a je previden in skromen korak na novo platformo. napovedal so 5% rast na leto v naslednjih letih. To pomeni čez 600km realnega dosega čez 5 let ob podobni ceni. Do tja bodo pa sproti izbolševal vzdržljivost silicijeve anode.

Kaj pa moč v drugo smer? Praznjenje so z Ludicrus načinom povečali za 15%, kapaciteto baterije pa samo za 6%. C-ji so šli gor. Sem sicer prebral Muskov blog, da sedaj veliko bolj natančno regulirajo tok, ampak vseeno. To je konkretno povečanje pri kemiji, ki omogoča manjšo moč?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Večji output je omogočen z močnejšimi varovalkami. Te so ponujene tudi že prodajim 85kWh variantam. Zaenkrat ni videt znaka da bi 90kWh ponujala več moči. Le ob naročilu novega avtomobila je za ludicrous mode zAhtevana nova baterija.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

varovalka je bla prej klasična 1300A, nova je pa pametna pirotehnična, ki se uniči pri 1500A. Napetost baterije je max 400V kar dvigne strop iz 520 na 600kW. Poleg nje se zamenja še kontaktorje ki so iz močnejšga materila (raketni inconel).
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

varovalke na posamezni celici zdržijjo 24A. pri polnih 1500A gre skozi celico 20A, ene 5.5C.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Večji output je omogočen z močnejšimi varovalkami. Te so ponujene tudi že prodajim 85kWh variantam. Zaenkrat ni videt znaka da bi 90kWh ponujala več moči. Le ob naročilu novega avtomobila je za ludicrous mode zAhtevana nova baterija.

Pogovarjamo se o kemiji baterije. Iz baterije gre ven več moči. Prej je bila meja pri 1300 A, sedaj spušča skorja do 1500 A. Kako si lahko to privoščijo, če baje nova kemija žrtvuje nekaj moči za večjo kapaciteto?

Sicer bo pomojem ta maksimalna moč kar hitro omejena. Ta Ludicrus mode bo zato, da se boš tu in tam pohvalil prijateljem, to je pa vse. Celice morajo pri takem drainu kar precej trpet.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

Kako si lahko to privoščijo, če baje nova kemija žrtvuje nekaj moči za večjo kapaciteto?

Tako, da je že prejšnja kemija sama po sebi preživela še več kot 1500.
Te zadeve niso dolžina metra ampak dolžina meter dolge elastike. Nateguješ kolikor si pač dovoliš in lahko še privoščiš.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Nikjer nisem zasledil, da gre za kakšno novo kemijo, ampak samo za nadgradnjo in to kot Warpi omenjaš, v stilu nategovanja elastike. Mogoče gre za dodatno vgradnjo baterij, lahko pa samo za softverski nateg.

WarpedGone ::

Mogoče mogoče...
Sigurno je le to, da blebetaš neresnice.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Fortune: The newest direction Tesla is headed toward is silicon.

"This is just sort of a baby step in the direction of using silicon in the anode," Musk said during the call. "We're still primarily using synthetic graphite, but over time we'll be increasing silicon in the anode.""


"It's a race among the battery makers to get more and more silicon in," said Jeff Dahn, a leading lithium-ion battery researcher and professor at Dalhousie University in Nova Scotia who recently signed a 5-year exclusive partnership with Tesla. "The number of researchers around the world working on silicon for lithium-ion cells is mindboggling. A large number of academics and industrial folks are working really hard on this problem."


The question is what percentage of silicon is Tesla using. The industry standard is between 1 to 3% silicon in battery recipes, Jaffe says. He believes Tesla has figured out how to use more.

"For them to have made a significant change in the energy density of the battery and then to publicly say it's the silicon increase makes me think--and this is speculation now--that they've made progress getting higher percentages of silicon into the cell," Jaffe says.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Mogoče mogoče... Sigurno je le to, da blebetaš neresnice.

Zelo si prijazen, hvala za članek, ki pa je nekoliko zavit v meglo. Ta pogodba z univerzo je bila sklenjena šele pred kakim dvem mesecema, tako da pričakuj kakšne rezultate šele čez nekaj let. Z razvojem silicije anode se ukvarja kar nekaj priznanih laboratorijev. Samo od laboratorija do proizvodnje mine najmanj 10 let.

fpbs ::

The Youxia X is a new Electric Super Sedan from China:

http://www.carnewschina.com/2015/07/27/...

Nikec3 ::

Ojoj, Kitajska fejk Tesla. Še kapacitete baterij so iste - 40, 60, 85 kWh.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

St753 ::

A bit of Tesla up front, but certainly not too much.

Kakšna podobnost s Teslo? :O Saj je dečko sanjal dizajn, nič ni skopiral! :D

Če se to začne prodajat in se izkaže, da je navaden kitajski crap, potem lahko naredijo slabo reklamo Tesli...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: St753 ()

7982884e ::

no, ne vem ce sem ze kdaj slisal da so bili iphone fejki slaba reklama za iphone, prej koristna publiciteta

St753 ::

Najbrž zato, ker je iphone v javnosti že dovolj prepoznan. Če kupiš izdelek, ki je zanič (in ne veš, da gre za nek fake), potem pa ti naslednjič drug ponuja (na videz) podoben izdelek, se mu boš izognil. Lahko pa se motim...

TribesMan ::

"Imitation is the sincerest form of flattery."
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

St753 ::

Kar ne pomeni, da ne more škodovati ugledu tvojega izdelka, še sploh če je imitacija slaba.

Spajky ::

... jest sem zadosti star, da se še spomnim, kako je japonska roba veljala za crap (začeli s kopiranjem in Reverse engineering) ... v eni generaciji se je zgodilo, da je povozila s kvaliteto svet ... Z made in china bo isto, danes se folk smeje, čez eno generacijo bo pa jokal ;) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

St753 ::

... v eni generaciji se je zgodilo, da je povozila s kvaliteto svet ...

Če pomisliš, to sploh ni tako presenetljivo, učijo se pač od (naj)boljših in hitro pridejo na njihov nivo.

WarpedGone ::

Iz tega več kot parih slikc ne bo.
Ekipa 50 ljudi brez proizvodnih kapacitet.
Panasonic jim bo pa baterije prodajal ker jih imajo preveč?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

"Recently, Youxia EV held a press conference in Beijing, where founder and CEO Huang Xiuyuan released an electric vehicle called the "Youxia X". There was initial praise for the vehicle until public option immediately flipped 180 degrees after it was mentioned during the conference that the Youxia X
directly uses a split up Tesla Chassis
, and is nothing more than a modified version of Tesla's vehicle."
"Youxia currently has 20 employees"


Iz tega več kot par slikc ne bo.
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Ima kdo izkušnje z Leafom? Brat namerava na elektro za svojo družino. Ne novega modela ampak leto/dve starega. Kje se splača iskat (tujina) kje kupit, kako je z uvozom/prevozom iz tujine? Registracijo pri nas...

WarpedGone ::

Povsem napačen pristop. Tako osnovna vprašanja se razrešijo eno leto preden začneš razlagat da 'nameravaš'.
Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

lol

Seveda, vprasanja pa razrezis kako? Tako da jih vprasas.

nekikr ::

s1m0n je izjavil:

Ima kdo izkušnje z Leafom? Brat namerava na elektro za svojo družino. Ne novega modela ampak leto/dve starega. Kje se splača iskat (tujina) kje kupit, kako je z uvozom/prevozom iz tujine? Registracijo pri nas...

Enkrat sem ga peljal. Točno tega (letnik), ki bi ga tvoj brat kupil. To je z ogromnim naskokom najslabši avtomobil kar sem jih kdaj vozil, pa sem vozil že kar nekaj avtomobilov. Edina prednost je elektrika, če se ti dvigne ob tem, pri vseh ostalih točkah pa pogrne na celi črti.

s1m0n ::

In kaj vse je bilo slabo?

hojnikb ::

Kak posebn razlog za prehod na elektriko ?
#brezpodpisa

s1m0n ::

Hočejo vstran od fosilnih kot zgleda :-)
Je pa res, da ne naredijo veliko km dnevno. Tako, da se obema zdi elektro dobra izbira in prodaja trenutnega dizelaša.

Nikec3 ::

hojnikb je izjavil:

Kak posebn razlog za prehod na elektriko ?

Ekološka ozaveščenost. 8-)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

s1m0n je izjavil:

In kaj vse je bilo slabo?

Predvsem vozne lastnosti so katastrofalne (ne, ne mislim dirkanja skozi ovinke), cenenost čisto vsega kar pogledaš.

fpbs ::

s1m0n je izjavil:

Ima kdo izkušnje z Leafom? Brat namerava na elektro za svojo družino. Ne novega modela ampak leto/dve starega. Kje se splača iskat (tujina) kje kupit, kako je z uvozom/prevozom iz tujine? Registracijo pri nas...

Mislim, da to ni pravi forum za postavlanje vprašanj v vezi z Leafom.

2CrazyFish ::

s1m0n je izjavil:

Ima kdo izkušnje z Leafom? Brat namerava na elektro za svojo družino. Ne novega modela ampak leto/dve starega. Kje se splača iskat (tujina) kje kupit, kako je z uvozom/prevozom iz tujine? Registracijo pri nas...


Poskusi kaj najti na tem forumu EVSVET.eu

Sam sem bolj navdušen nad Renault Zoe. Če koga zanima več... Renault Zoe Blog

s1m0n ::

Kako je pa kaj s prostorom na zadnjih sedežih?

2CrazyFish ::

Solidno, če voznik ni velikan.... Voznikov sedež ima ogromno hoda in če ga daš do konca nazaj potem res ni veliko prostora, drugače pa toliko da jaz 190cm normalno sedim.

Nikec3 ::

http://www.bloomberg.com/news/articles/...

Anyone who orders a new Model S before Oct. 31 using the referral link of a current owner will get $1,000 off the purchase price, the company said in a statement. In return, the current owner will get a $1,000 discount that can be applied to a new car, service center visit or accessories.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Tako na prvo žogo bi rekel, da je uvoz rabljenega EV dober iz Nizozemske, ugodna klima in sama ravnina sta verjetno ugodna za zdravje baterije.

2CrazyFish ::

Počasi se kaže da zdravje baterij ne bo tak bavbav, kot so nekateri mislili.

Nikec3 ::

2CrazyFish je izjavil:

Počasi se kaže da zdravje baterij ne bo tak bavbav, kot so nekateri mislili.

Pri Tesli ne, ker ima veliko baterijo in vodno hlajenje. Pri Leafu pa si zelo, zelo odvisen od podnebja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

2CrazyFish ::

Verjamem, da je pregrevanje problem, ampak tudi prvi leafi so že prevozili kar nekaj kilometrov, in ni splošnega drastičnega padca kapacitete.

WarpedGone ::

Pri Leafu pa si zelo, zelo odvisen od podnebja.

In priganjanja avtomobila.
Baterija se segreva že med samim delovanjem, višjo moč kot mora oddajat, bol se segreva. Če si doma na kakem hribu kamor vodi lepa ravna cesta po kateri greš gor 90 kakih 5 minut skupaj, zna bit reč precj drugač kot če se po takšnem hribu voziš redko.

in ni splošnega drastičnega padca kapacitete.

Kar ti en drek pomaga, če boš ravno ti mel scenarij, kjer boš dlje časa iz baterije srkal mal več kW. In s tako baterijo se usedu na kak Chademo in jo nafilal na polno itd. Pasivno hlajenje ma svoje omejitve.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

More fun from Mr.Kryten:
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Ena izmed bolj pesimističnih govoric na forumu teslamotorsclub:

The real story is as follows:

Tesla are still doing design changes to some components as they are realising post RC1 build that they have significant number of "challenges"
RC2 build vehicles will be "sellable" vehicles but will have number of prototype components that will not be at final specification and therefore inferior to production components that will come in early next year.
Several suppliers do not even have their new machines up and running to provide components; their production tooling is only going to be completed around late Oct / early Nov 2015...
Significant challenges in supplier base management. I prefer not to go into details at this point
All this is because Elon M does not want to see the share price plummet by announcing that they will miss the launch of Model X this year and that there are number of important issues that they have not resolved/do not know how to resolve yet
I would not buy early cars as they will be severely compromised in numerous areas
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Ni avto, ma pa elektromotor v vsakem kolesu in dejanski profit od tega - swincar espider:
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Kdo je ze rekel, da je wireless charging edina prava zadeva, vse druge resitve so pa bedne? :>

WarpedGone ::

Js, in stojim za tem. Še vedno je treba parkirat v pravilni smeri (naprej/nazaj). Da ne omenjam cene in zanesljivosti.

Tole bo kul na javnih polnilnih postajah, kjer je hitrost kralj. 150kW preko WiCh še neki časa ne bo šlo gladko. Je tut bolje če 400V linij ne šlatamo z roko. V domači garaži je pa ~5kW čez glavo dovolj kadar se mi ne mudi in se mi ne da ubadat s iz/štekavanjem. Kadar se mudi, se bom pa pomatru da vštekam tist kabl za tistih 10kW domačega filanja.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
245 / 1230
»»