Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
PowerBricked ::
WarpedGone je izjavil:
Kamp prikolice in avtodomi. Adijo generatorji in svinčeni akumulatorji. Hibridni avtodomi brez hibridnegs pogona, le regenracija, ki fila glavno baterijo, enako na priklicah s pomožnim motorje, za lažje prestavljanje in regeneracijsko zavirane.
Baterije te kapacitete, cene in teže prej niso obstajale, zato bo to nujno nov trg, novi izdelki, nove možnosti..
Neslišni agregati že obstajajo. Če hočeš imeti v avtodomu klimo, je potrebno vrteti motor.
Poleg tega avtodom lahko priključiš na omrežje, če le to obstaja.
Bistvenega napredka, namesto svinca litij, ni.
Hladilnik je na plin, štedilnik je na plin, topla voda je na plin. Pumpa za vodo je na elektriko, to je nekako to.
Sam sistem je narejen da potroši čim manj el. energije, plin je pa tako ali tako silno poceni.
Menjava vseh teh sistemov na elektriko ni smiselna.
Oldi ::
Eto konkurenca, električni dizel iz zraka in vode:
@fiatcurrency: Audi has successfully made diesel fuel from carbon dioxide and water http://www.sciencealert.com/audi-have-s... #Oil
Saj niso resni, izkoristek postopka je 70%, če prištejemo še izkoristek dizla, dobimo električni avto z izkoristkom 28%.
@fiatcurrency: Audi has successfully made diesel fuel from carbon dioxide and water http://www.sciencealert.com/audi-have-s... #Oil
Saj niso resni, izkoristek postopka je 70%, če prištejemo še izkoristek dizla, dobimo električni avto z izkoristkom 28%.
PowerBricked ::
Energija ki je potrebna za nastanek proizvoda je vedno višja od energije ki jo ta proizvod ima. Zakonitosti narave.
Sintetični dizel - korak slabši od sintetičnega vodika pridobljenega z elektrolizo, pa že vodik je propadla ideja. Prednost le v shranjevanju za ceno neučinkovitosti.
V takem primeru, so litijeve baterije mnogo učinkovitejše.
Sintetični dizel - korak slabši od sintetičnega vodika pridobljenega z elektrolizo, pa že vodik je propadla ideja. Prednost le v shranjevanju za ceno neučinkovitosti.
V takem primeru, so litijeve baterije mnogo učinkovitejše.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PowerBricked ()
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Tip lastnoročno spreminja svet v fundamentih.
Ja spoznal je da bo ta njegova Gigafabrika veliko prevelika in da kapacitete ne bodo izkoriščene:
http://www.evwind.es/2014/09/03/tesla-m...
Oldi ::
Če bodo baterije res imele tisoče ciklov in stale 200$/kWh, potem bi bile OK za glajenje dnevnih konic v omrežju, tako da jih bo zelo hitro premalo.
Aston_11 ::
Eto konkurenca, električni dizel iz zraka in vode:
@fiatcurrency: Audi has successfully made diesel fuel from carbon dioxide and water http://www.sciencealert.com/audi-have-s... #Oil
Podobono kot pretočne elektrarne. Vodo se splača ponoči furat gor samo zato, ker je podnevi cena toliko višja, da se ven dobi dobiček. Morda pa se ekonomsko splača audijeva ideja. Nočni tok za proizvajat, podnevi pa nafto kurt in elektriko delat.
Lonsarg ::
Z Home battery se je Elon zazihral da vse baterije, ki mu jih ne uspe spravit v avtomobilsko industrijo lahko porabi drugje. V najslabšem primeru jih z 0 profita prodaja, v tem primeru jih trg električnih mrež popapca neskončno. To je pač človek, ki razmišlja na široko. Chicken & Egg problem je namreč kar težko rešiti, rabiš hkrati jajce in piščanca narediti, da zadeva steče.
vostok_1 ::
@naySayers
Tudi, če ne uspe z avtobaterijami, ali pa celo home...bi bil izredno vesel, če bi začel ponujat obične litijske baterije za everyday potrošno porabo, ker so trenutne cene monopolov dokaj visoke.
Seriously...vi kot porabniki se zmrzujete nad tem, da boste eventuelno imeli cenejše baterije? wtf
Tudi, če ne uspe z avtobaterijami, ali pa celo home...bi bil izredno vesel, če bi začel ponujat obične litijske baterije za everyday potrošno porabo, ker so trenutne cene monopolov dokaj visoke.
Seriously...vi kot porabniki se zmrzujete nad tem, da boste eventuelno imeli cenejše baterije? wtf
-valvoline- ::
@naySayers
Tudi, če ne uspe z avtobaterijami, ali pa celo home...bi bil izredno vesel, če bi začel ponujat obične litijske baterije za everyday potrošno porabo, ker so trenutne cene monopolov dokaj visoke.
Seriously...vi kot porabniki se zmrzujete nad tem, da boste eventuelno imeli cenejše baterije? wtf
Cena nikol ne bo padla, vsaj dokler bo obstojeca tehnologija materijalov in izdelave. Ceneje ne bo slo. Ce bi se dalo bi kitajci k majo najvecjo svetovno zalogo uporabnega litija ze zdavnaj mel vsaj 100 gigafabrik in preplavili svet z poceni baterijami,tako ko z vse ostalo kar se tam proizvaja.
WarpedGone je izjavil:
'Hecno' je, da Musk o gigafactory govori kot GigaFactory 1.
Zadeva je Ogromna z velikim Ojem, pa direkt namiguje, da so plani še večji.
Kar je logično nujno, če resno želiš letno sproducirat neki milijonov EVjev. V lastnih ali tujih fabrikah. Če pač noben drug noče postavit takih lastnih fabrik, jih bo pač on. In posledično ceno zadevi tolk zbil, da bodo ostali lahko le še kislo gledali rdeče cifre.
Tip lastnoročno spreminja svet v fundamentih.
Ko se bo subvemcioniranje koncalo, bo takoj kljuc na vrata.
WarpedGone je izjavil:
Kamp prikolice in avtodomi. Adijo generatorji in svinčeni akumulatorji. Hibridni avtodomi brez hibridnegs pogona, le regenracija, ki fila glavno baterijo, enako na priklicah s pomožnim motorje, za lažje prestavljanje in regeneracijsko zavirane.
Baterije te kapacitete, cene in teže prej niso obstajale, zato bo to nujno nov trg, novi izdelki, nove možnosti..
Cena cena in se enkrat cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Lonsarg ::
Zaloge Litija komot prenesejo vsaj nekaj Gigafabrk, tak da kratkoročno je tole edina možna strategija znižanja cen baterij. Pa ne gre samo za cene, z tako masovno proizvodnjo rata cena razvoja minimalna in bo tehnologija vedno boljša baterije bodo zdržale desetletja(oziroma že).
Nikec3 ::
Dokler cene baterij eksponentno padajo, me ne bo nihče prepričal, da je problem pomanjkanje litija.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
TribesMan ::
V shopping centru Seiersberg (Graz) imate P85D postavljen na ogled (je odprt in lahko prčkaš vse po želji, lahko pa se pri prodajalcu naročiš tudi na testno vožnjo).
Sem si vzel ene 10 minut za igračkat.
Drgač lušten, temno siva zunanjost, notranjost črna/biege, sedeži kombinacija usnja in alcantare, steklena streha.
Sprednji sedeži na pogled lepi, so pa bistveno preširoki za mojo rit, bočne opora bolj meh. OK mogoče za kake obilnejše strice :P
Armaturka, oziroma display, ki prevladuje, zanimivo. Za upravljanje z displayem moraš precej daleč stegnit roko, pogrešal bi kak rob, na katerega bi vsaj naslonil roko, medtem ko "tapkaš". Če maš roko naslonjeno na sredinskem naslanjaču med sprednjima sedežema, itak ne dosežeš displaya.
Kakor je na zunaj velik avto je notri za potnike precej malo prostora. Manj kot v A6, ali Merc E. Mogoče nekaj podobnega kot A7 ali CLS, sicer v teh dveh še nisem imel priložnosti sedet, tako da ugibam?
Spredaj sem moral sedež spustit praktično do dna da nimaš glave v stropu, prostora je nekje 5cm od glave do steklene strehe.
Zadnja klop je pa precej neudobna, streha je zelo nizka, pri 184cm sem imel glavo v stropu (oziroma v stekleni strehi).
Klop je tudi zelo kratka, in postavljena zelo nizko (glede na dna avta), posledično sediš "kot na kahli", kolena visoko, do sprednjega sedeža pa manj kot 5cm. Ni glih poza za kaka dolga potovanja. V Mercu C se zadaj sedi bistveno bolje.
Prtljažnika zadaj je ogromno, recimo tam nekje ali malo več kot kak Superb, ali A6. (Če ne potegneš ven tistih oslovskih klopi, a je kje kdo ki to resno uporablja?).
Sprednji prtljažnik je bolj "meh", zgleda zelo malo, precej manj kot twingo, pa še oblika je precej nenavadna, za kako vrečko iz šopinga je...
Na splošno zanimiv, oziroma drugačen kot "klasika". Me zanima kaj bodo naredili z Gen3.
Sem si vzel ene 10 minut za igračkat.
Drgač lušten, temno siva zunanjost, notranjost črna/biege, sedeži kombinacija usnja in alcantare, steklena streha.
Sprednji sedeži na pogled lepi, so pa bistveno preširoki za mojo rit, bočne opora bolj meh. OK mogoče za kake obilnejše strice :P
Armaturka, oziroma display, ki prevladuje, zanimivo. Za upravljanje z displayem moraš precej daleč stegnit roko, pogrešal bi kak rob, na katerega bi vsaj naslonil roko, medtem ko "tapkaš". Če maš roko naslonjeno na sredinskem naslanjaču med sprednjima sedežema, itak ne dosežeš displaya.
Kakor je na zunaj velik avto je notri za potnike precej malo prostora. Manj kot v A6, ali Merc E. Mogoče nekaj podobnega kot A7 ali CLS, sicer v teh dveh še nisem imel priložnosti sedet, tako da ugibam?
Spredaj sem moral sedež spustit praktično do dna da nimaš glave v stropu, prostora je nekje 5cm od glave do steklene strehe.
Zadnja klop je pa precej neudobna, streha je zelo nizka, pri 184cm sem imel glavo v stropu (oziroma v stekleni strehi).
Klop je tudi zelo kratka, in postavljena zelo nizko (glede na dna avta), posledično sediš "kot na kahli", kolena visoko, do sprednjega sedeža pa manj kot 5cm. Ni glih poza za kaka dolga potovanja. V Mercu C se zadaj sedi bistveno bolje.
Prtljažnika zadaj je ogromno, recimo tam nekje ali malo več kot kak Superb, ali A6. (Če ne potegneš ven tistih oslovskih klopi, a je kje kdo ki to resno uporablja?).
Sprednji prtljažnik je bolj "meh", zgleda zelo malo, precej manj kot twingo, pa še oblika je precej nenavadna, za kako vrečko iz šopinga je...
Na splošno zanimiv, oziroma drugačen kot "klasika". Me zanima kaj bodo naredili z Gen3.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Mal perspektive, česa smo navajen: Test drive of a petrol car
Tole je zgolj ponesrecen poizkus literarnega sarkazma. Tistih, ki so prepricani v superiornost motorjev z notranjim izgorevanjem ne bo preprical, prej nasprotno, drugi tabor bo pa zapis pozdravljal z dvignjenima rokama.
Elektricna vozila morajo postati tako dostopna kot je dostopen povprecen Golf. :) Ne pogosta ampak tako dostopna. In vsaj pol toliko uporabna, tudi na dolgih relacijah. Muskova 'free elektrika' je trenutno bolj sales pitch kot karkoli drugega.
Pa jest v resnici ful navijam za elektricna vozila. Tole kar se pa greste eni okrog tesle je pa ze kr smesno. :)
Armaturka, oziroma display, ki prevladuje, zanimivo. Za upravljanje z displayem moraš precej daleč stegnit roko, pogrešal bi kak rob, na katerega bi vsaj naslonil roko, medtem ko "tapkaš". Če maš roko naslonjeno na sredinskem naslanjaču med sprednjima sedežema, itak ne dosežeš displaya.
Men so touch screeni med voznjo za uporabljat kr nerodna zadeva. NEvem kako je s Teslinim ampak to, da gumba ne mores na pamet zatipat in ga pritisnit, je precej motece. S touch screenom si prisiljen umakniti pogled s ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
pegasus ::
S touch screenom si prisiljen umakniti pogled s ceste.Ja, to je en razvoj, ki ga z grozo opazujem tudi sam. Recimo moj prejšnji avto letnik 96 je imel knofe kot na starem štedilniku, natančno take kot si jih želim v avtu. Sedanji letnik 2006 ima okrogle knofe z lučko, ki nakazujejo njihov položaj, torej moraš pogled umaknit s ceste, da jih nastaviš po želji. IMHO korak nazaj. Touch screen je še večji ... čakam sw update, ki bo screen naredil touch insensitive nad neko majhno hitrostjo vožnje.
TribesMan ::
Tesle nisem vozil, tako da nevem, kako se obnese med vožnjo.
Sem pa vozil novega Citroena Picasso, in Peugeot 308, ki imata praktično vse stvari na touchscreenu, tako kot Tesla, le da je display manjši, in zadeva je moteča med vožnjo. Ni feedbacka, tako da moraš za vsako stvar dvakrat pogledat, najprej kje boš pritisnil, potem pa še ali si zadel...
Tukaj se mi zdi da so nemci ubrali boljšo pot, ker kombinirajo velike LCDje skupaj z joystickom ali touchpadom, kjer potem upravljaš multimedio in kake napredne nastavitve avta.
Glavne stvari (temperatura, moč ventilatorja, glasnost radia, šibedah...) pa imajo še vedno ločene gumbe.
Sem pa vozil novega Citroena Picasso, in Peugeot 308, ki imata praktično vse stvari na touchscreenu, tako kot Tesla, le da je display manjši, in zadeva je moteča med vožnjo. Ni feedbacka, tako da moraš za vsako stvar dvakrat pogledat, najprej kje boš pritisnil, potem pa še ali si zadel...
Tukaj se mi zdi da so nemci ubrali boljšo pot, ker kombinirajo velike LCDje skupaj z joystickom ali touchpadom, kjer potem upravljaš multimedio in kake napredne nastavitve avta.
Glavne stvari (temperatura, moč ventilatorja, glasnost radia, šibedah...) pa imajo še vedno ločene gumbe.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
WarpedGone ::
le da je display manjši,
Tle je cela razlika. Neki je s prstom zadet 3x3mm na 10x10cm zaslonu, neki povsem druzga, pa 'zadet' polje 5x5cm na pol 50x x 30cm polju. Stvari, ki so aktualne med vožnjo pa so vedno ob spodnjem robu zaslona in se mišice hitro naučijo, kam pritisnit. Niti enega negativnega komentarja glede uporabnosti touchscreena v MS še nism zasledil, pa je na cesti že ~70.000 vozil.
Tut moja osebna izkušnja to potrjuje. Touchscreen je zanimiv dokler ne štartaš, med samo vožnjo ga niti ne potrebuješ razen za kako gretje itd, kar je pa točno isti problem kot pritiskanje mehanskih knofov od klime.
Tukaj se mi zdi da so nemci ubrali boljšo pot,
Kljub temu slišim ogromno pljuvanja čez iDrive ipd.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
TribesMan ::
Velikost "tipk", ki jih ciljaš na Teslinem zaslonu je zelo podobna tistim na PSA avtih, v večini so pri PSA še večje in bolj narazen, tukaj ni nobene razlike. Je pa na enkrat gor manj stvari... Tesla prikazuje hkrati ventilacijo, navigacijo in radio, medtem ko pri PSA vidiš samo eno od teh funkcij na enkrat, in moraš med njimi preklapljat (kar pomeni da moraš pri vsakem postopku najprej menjat zaslon).
Mercedesov sistem ali pa iDrive ki je zelo podoben, sta med vožnjo popolnoma nemoteča, navadiš se jih v 10 minutah, ne odvračata pozornosti s ceste itd... PSA sistem, tukaj zaostaja ogromno.
Mercedesov sistem ali pa iDrive ki je zelo podoben, sta med vožnjo popolnoma nemoteča, navadiš se jih v 10 minutah, ne odvračata pozornosti s ceste itd... PSA sistem, tukaj zaostaja ogromno.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Lonsarg ::
Problem ni pritiskanje med vožnjo, problem so vozniki, ki se med vožnjo sploh ukvarjajo z zadevo preveč. Med vožnjo se spreminja radijske postaje, ter gleda na potovalni in/ali navigacijski računalnik, vse ostalo se med vožnjo NE počne.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
med samo vožnjo ga niti ne potrebuješ razen za kako gretje itd, kar je pa točno isti problem kot pritiskanje mehanskih knofov od klime.
Mehanski gumb ima feedback in lahko ga zatipas na pamet in je v tem pogledu lazji za uporabljat kot touch screen.
Nasploh je v avto industriji UX v taksnem stanju, da grozno. Uporabniski vmesniki so skropucala, ki so jih delali 'strojniki', ki nimajo pojma kaj je user experience. Na zalost. Avtomobili imajo vgrajene LCD zaslone iz leta 1993 in touch senzorje iz leta 1983.
Tesla ima vsaj decent zaslon. :)
Problem ni pritiskanje med vožnjo, problem so vozniki, ki se med vožnjo sploh ukvarjajo z zadevo preveč. Med vožnjo se spreminja radijske postaje, ter gleda na potovalni in/ali navigacijski računalnik, vse ostalo se med vožnjo NE počne.
Ampak se. :) Zakaj ne bi potem naredili vmesnika, ki bo omogocal manj preusmerjanja pozornosti s ceste?
Po pravici povedano, tudi potovalnega racunalnika ne rabis gledati in navigacija ima glasovno usmerjanje. Oci na cesto. Vedno.
Ah, avtomobili potrebujejo Head Up Display. Tech iz 60ih let prejsnjega stoletja, ki se vedno ni prisel v mainstream pri avtomobilih. Pa bi lahko. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
pegasus ::
Nasploh je v avto industriji UX v taksnem stanju, da grozno. Uporabniski vmesniki so skropucala, ki so jih delali 'strojniki', ki nimajo pojma kaj je user experience. Na zalost.Čakamo "apple car", da? Da postavi nove standarde? ;)
A se bojim, da bom v primeru uspeha apple avta presedlal na starodobnike :D
sakkra ::
@naySayers
Tudi, če ne uspe z avtobaterijami, ali pa celo home...bi bil izredno vesel, če bi začel ponujat obične litijske baterije za everyday potrošno porabo, ker so trenutne cene monopolov dokaj visoke.
Seriously...vi kot porabniki se zmrzujete nad tem, da boste eventuelno imeli cenejše baterije? wtf
Tesline avtomobile najverjetneje poganjajo LiIon 18650 baterije. Cene in zmoglivosti najde google. Razne CrapFire (Ultrafire, Trustfire,.....) so sicer poceni in ponavadi daleč od deklarirane zmoglivosti, japonske in korejske pa so drage. Že nekaj let se kapaciteta giblje med 2000 in 3000mAh. Izpopolnjuje se obstoječe tehnologijo in ni nekega exponentnega razvoja. Za pogon avtomobila je potrebna ogromna količina teh baterij. Kako je v primeru ko se ena od baterij pokvari? Pri laptopu to pomeni konec delovanja.
Za everyday pa bi pričakoval vremensko postajo, TV dalinec, naglavno lampico,.... samo še z litijevimi baterijami. Pa bi bilo za 5-10 let rešeno. Lobij za AAA in AA baterije dovol močan, da se to ne zgodi?
Nikec3 ::
Tesline avtomobile zagotovo poganjajo Li-ion 18650 baterije. Vemo tudi, da so Panasonicove, ki jih Tesla predela. Kapaciteta pa naj bi bila 2400mAh. V tem zadnjem delu je sicer že nekaj ugibanja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Vemo tudi, da so Panasonicove, ki jih Tesla predela.
Ne, ne vemo tega. Panasonic izdeluje celice po 'teslinem planu', ki ne vsebujejo interne zaščite (kot jo vsebujejo praktično vse druge izvedbe 18650 celic). Tesla te izdelane celice vgradi v ohišje, kjer je poskrbljeno za ogrevanje, hlajenje in preprečitev verižne reakcije, če se slučajno kakšni celici odtrga.
Če crkne ena celica, se ne zgodi *nič*. Kvečjemu ti na naslednjem obisku servisa zamenjajo baterijo z drugo, tvoga gre pa v predelavo, kjer okvarjen modul zamenjajo. Sej ne da bi se morali pametni roditi ampak na 238. strani pogruntat "kaj pa če ena crkne" ni baš dosežek, kaj?
Kapaciteta pa naj bi bila 2400mAh.
Sad panda is sad. Resno. Nekateri tule občasno delujete, kot da se vam mal svita, ampak še vedno streljate kapitalne kozle.
2400mAh celice so v roadsterjih iz leta 2007. Počasi bodo stari 8 let.
Celice v model S imajo "third party" izmerjeno kapaciteto ~3000mAh.
Kar ne zadostuje za deklariranih 85kWh ampak le kakih 79kWh. Od kje diskrepanca? Moja stava je, da so celice optimizirane za pulzno obremenitev. Ob konstantnem praznenju (kot se ga poslužuje pri testiranjih) se iz njih potegne manj. Grdi detajli pač. Hkrati pa je 85 tudi zaokrožitev na lepo številko.
Zbogom in hvala za vse ribe
energetik ::
Za everyday pa bi pričakoval vremensko postajo, TV dalinec, naglavno lampico,.... samo še z litijevimi baterijami. Pa bi bilo za 5-10 let rešeno. Lobij za AAA in AA baterije dovol močan, da se to ne zgodi?Zakaj že? VP, daljinec ipd, deluje na alkalne AA(A) baterije vsaj nekaj mesecev ali celo več let, AA baterija ima pri tako majhnem odjemu tudi krepko prek 2000mAh. Ni nobene potrebe za Li-ion v teh zadevah, kvečjemu slabosti.
Glede touch screenov v avtih se pa strinjam - OK za navigacijo, mogoče radio, za vse drugo pa daleč zmagajo fizični knofi, ki jih zatipaš. Klimo (vent+temp) lahko pri mojem štelam z zavezanimi očmi, samo otipam oba knofa in zavrtim. Že izbira pozicije pihanje je moteča, ker moram pogledat na ekranček; no to itak počne klima samodejno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Truga ::
-valvoline- je izjavil:
Ogrevanje na drva je tudi precej *arhaicna* zadeva, lejga vedno vec je tega ceprav smo globoko v 21 stoletju.
Upam da bo to cimprej strogo prepovedano z najstrozjimi kaznimi. Tok strupeno in smrdljivo kot je ogrevanje na drva ni nobena druga rec.
e:
2 - davki tekom uporabe vozila so nižji zaradi = emisij
Od kje tole? Emisije so nekajkrat večje. So pa v Šoštanju namesto v Ljubljani. Podpira se energetsko najbolj potratno vozilo. Dizel najvarčnejši pa preveč onesnažuje
S to razliko da bo sostanj ko zacne koncno obratovat tes6 v zrak metal co2, ti pa iz avta v zrak meces raka in aids.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
Magic1 ::
Povej to naprednim Nemcem, ki so ukinili JE in najbolj povečali proizvodnjo na premog...
Magic
Zheegec ::
S to razliko da bo sostanj ko zacne koncno obratovat tes6 v zrak metal co2, ti pa iz avta v zrak meces raka in aids.
Ni šans. Je bolj čisto na proizvedeno enoto energije od povprečnega avtomobila, vsekor pa ni nič.
http://www.umanotera.org/upload/files/E...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Tip lastnoročno spreminja svet v fundamentih.
Kamp prikolice in avtodomi. Adijo generatorji in svinčeni akumulatorji. Hibridni avtodomi brez hibridnegs pogona, le regenracija, ki fila glavno baterijo, enako na priklicah s pomožnim motorje, za lažje prestavljanje in regeneracijsko zavirane.
Baterije te kapacitete, cene in teže prej niso obstajale, zato bo to nujno nov trg, novi izdelki, nove možnosti..
http://www.greencarreports.com/news/109...
WarpedGone ::
Blebetanja blebetačev (fpbsovega kova).
Fakti:
Konec leta tesla planira podvojitev proizvodniih kapacitet - Model X bo nastajal na svoji liniji, ki je v gobem kopija obstoječe linije. V prvem četrtletju so izdelali čez 11.000 Model S, dostavili pa nekaj čez 10.ooo vozil. Četrtletna rast je še vedno nad 10%, letna pa okrog 50%
MX na ceste zapelje septembra., marca drugo leto bodo pokazal model 3 oz. E, karkoli komu ljubše.
Fakti:
In one week, 38,000 reservations for Powerwall, 2500 Powerpack reservations (10 Powerpacks per reservation)
Expecting 5-10x more utility than consumer sales for storage.
2500 companies want PowerPack solutions RIGHT NOW. They (tesla) are "triaging requests."
Konec leta tesla planira podvojitev proizvodniih kapacitet - Model X bo nastajal na svoji liniji, ki je v gobem kopija obstoječe linije. V prvem četrtletju so izdelali čez 11.000 Model S, dostavili pa nekaj čez 10.ooo vozil. Četrtletna rast je še vedno nad 10%, letna pa okrog 50%
MX na ceste zapelje septembra., marca drugo leto bodo pokazal model 3 oz. E, karkoli komu ljubše.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
In one week, 38,000 reservations for Powerwall, 2500 Powerpack reservations (10 Powerpacks per reservation)
Expecting 5-10x more utility than consumer sales for storage.
2500 companies want PowerPack solutions RIGHT NOW. They (tesla) are "triaging requests."
Elon Musk je novi Steve Jobs. Sicer ne maram preveč te primerjave, ampak osebni način predstavljanja novosti in fama, ki jo je Jobs zgradil okrog sebe, je pri Musku še veliko večja. Musk je prejšnji teden predstavil navadno baterijo, ki je lepo zapakirana in ima samo eno resno posebnost. To, da jo je predstavil Elon Musk!
Resnično nisem pričakoval, da bo ta predstavitev tako odmevna, ampak so jo povzeli pravzaprav vsi mediji. Tudi taki, ki se sicer s takimi temami ne bavijo. Elon Musk je dosegel stopnjo, ko lahko predstavi karkoli in bo to prodal. Pred Jobsom pa ima še to prednost, da je veliko bolj dostopen, manj vzvišen in bolj zabaven. Medtem ko so Jobsa cenili, ker je imel kredibilnost, da bo vse kar predstavi imelo nek nivo kvalitete, ima Musk enako moč + dejstvo da je "rockstar".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Blebetanja blebetačev (fpbsovega kova).
Fakti:
In one week, 38,000 reservations for Powerwall, 2500 Powerpack reservations (10 Powerpacks per reservation)
Expecting 5-10x more utility than consumer sales for storage.
2500 companies want PowerPack solutions RIGHT NOW. They (tesla) are "triaging requests."
Zanimivo, od kje ti črpaš zanesljive informacije - Noble Ninja,- to pa je resnično blebetanje blebetačev:
http://www.teslamotorsclub.com/showthre...
WarpedGone ::
Podatki so povzeti iz poročila delničarjem za prvo četrtletje 2015.
Listen to webcast
Shareholder letter
Blebetač fpbs še vedno nima pojma kaj blebeta.
Listen to webcast
Shareholder letter
Blebetač fpbs še vedno nima pojma kaj blebeta.
Zbogom in hvala za vse ribe
Lonsarg ::
Pred Jobsom pa ima še to prednost, da je veliko bolj dostopen, manj vzvišen in bolj zabaven. Medtem ko so Jobsa cenili, ker je imel kredibilnost, da bo vse kar predstavi imelo nek nivo kvalitete, ima Musk enako moč + dejstvo da je "rockstar".
Jaz ju kljub podobnostim ravno zaradi te velikanskr razlike v vzvišenosti nikoli ne bi v isti koš dajal, ker je za Elona to, da se ga primerja z Jobsom žaljivka. Poleg tega Elon malikuje tehnologijo, dizaj pa je takoj naslednji, Steve pa je imel obratni vrstni red.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
fpbs ::
WarpedGone ::
FullyCharged - BMW i8
Še pomnite Red Dwarf? ;)
Smagheads!
I was glad when I turned it back
Še pomnite Red Dwarf? ;)
Smagheads!
Zbogom in hvala za vse ribe
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
FullyCharged - BMW i8
I was glad when I turned it back
Še pomnite Red Dwarf? ;)
Smagheads!
A to si kar stavek iz konteksta vzel, sedaj pa modruješ ?
Če ne razumeš zakaj je bil ta avto izdan, komu je namenjen in kaj predstavlja, potem ga enostavno ne omenjaj.
Al bi ti naredil športen avto, ki se po 5 minutah vožnje pod polno obremenitvijo pregreva ?
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
WarpedGone ::
Če ne razumeš zakaj je bil ta avto izdan, komu je namenjen in kaj predstavlja, potem ga enostavno ne omenjaj.
Dej razloži, v čem točno je boljši od konkurence.
Da avto za 130k prišpara par eur na 100km? V čem točno je boljši od ostalih fosilnih vampirjev?
Ker počne tole?
Moderna verzija tega? :)
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
nekikr ::
Če ne drugega izgleda kot nek športni avto za 130k€. Naj bi bil tudi izdelan tako kot je treba. Konkurenca tega nima. Ima pa druge prednosti. Težko primerjaš dve različni stvari, ker potem imaš vedno prav in narobe.
WarpedGone ::
Mam 150k za zagonit za avto. Zakaj bi kupu i8 in ne neki druzga podobno hitrega in močnega za podoben denar?
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Ne vem kakšne so tvoje preference. Jaz bi ga zato, ker mi izgleda fantastično. V živo je res izdelek, notri in zunaj. Ampak to je subjektivna ocena. Prehitri s predobrimi pospeški so pa tako ali tako vsi v tem rangu, gre bolj za merjenje penisa. Ampak spet, če te to vzburja...go for it.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
WarpedGone ::
Ja, dizajn je na nivoju. Predstavljaj si v njem še kak ornk V8 iz M5. Kaj bi blo bol poželjivo?
Nebi nucal fejk ropota iz zvočnikov ...
Nebi nucal fejk ropota iz zvočnikov ...
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Če sem iskren, bi imel notri raje 2.0 dizel motor z nekimi 200 konji pa bi bilo to že več kot dovolj :) Najbrž sem prestar za te V8 čipane fore, ki pridejo prav točno nikoli.
WarpedGone ::
Stvar okusa. Moj point je, da je i8 komplikacija brez pravega smisla.
BMW govori o 'hujši' izvedbi i8, ki bo imela ... močnejši ICE motor. Kar je direktno priznanje da neki čačkajo zaradi čačkanja samega.
Znebi se hibridnih komplikacij in posnetkov ropota ornk mašine in notr zmonitiri ornk mašino. Jo majo in znajo.
BMW govori o 'hujši' izvedbi i8, ki bo imela ... močnejši ICE motor. Kar je direktno priznanje da neki čačkajo zaradi čačkanja samega.
Znebi se hibridnih komplikacij in posnetkov ropota ornk mašine in notr zmonitiri ornk mašino. Jo majo in znajo.
Zbogom in hvala za vse ribe