» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
235 / 1138
»»

Brane22 ::

WarpedGone je izjavil:

Koliko stane 5kWh Tesline baterije, sploh če je ni treba penalit za visoke tokove

Edini "quote", ki ga mamo je $45k za 85kWh. Kar izvrže $2600/5kWh. Ampak 5kWh zadošča za ~25km dosega. To ni avto. V avtu se zgodba začne s kakimi 20kWh, ki pa košta že $10k. Pa še teh 20kWh je nevredno naziva resn avto, kjer se zgodba začne pri kakih 50kWh oz $26k samo za baterijo.
Te cene so obremenjene z maržami itd in niso nabavne cene za firmo samo.


Eto. Pa recimo da začnemo s 5 kWh modelom z opcijo razširitve na 10kWh ali 15 kWh za premium verzijo in da gredo v nekaj med

REVA G-Wiz in C1



Ta segment folka/trga:
1. je hudimano omejen. Gradit poslovni model na takšnem trgu, ki je majhen po obsegu in plačilni moči in pripravljenosti je fejl v štartu.
2. je že zaseden s konkurenco, ki vključuje tudi navaden bicikl, skuter itd.


AD1: Kako je omejen ? Ustvarial ga je politika in okolje z omejitvijo emisij na tak ali drugačen način.
Tega je čedalje več, sploh v mestih. In ne samo v EU, tudi zunaj. Kitajsko grabi panika zaradi domačih emisij, recimo v Pekingu, pa tudi drugje. Ko se bo pojavila ustrezna zakonodaja tudi za avtomobile, bo nastal ogromen pritisk ravno za ta vozila.

AD2: Navaden bicikl, skuter itd načeloma ne uživajo donacij, katere so deležna električna vozila.

Se pravi, če padeš v ta segment, si poleg prvih dveh točk:

1 - država "časti" pri nakupu vozila
2 - davki tekom uporabe vozila so nižji zaradi = emisij

deležen še tretje

3 - politični in ekonomski pritisk je ustvaril precej folka, ki je pripravljen plačat za prdalico za lokalne mestne izlete, da mu ni treba plačevat vsakodnevnega mestnega "davka" na emisije.

Se pravi, če uspeš ustvarit zanimivo, poceni in majhno vozilce, ki uspe zadovoljit osnovne potrebe zaščite pred klimatskimi elementi in je enostavno parkirljivo (to predvsem) na majhnem prostoru, ti bo marsikaj drugega odpuščeno. Tudi doseg, če ta lahko pokrije osnovne potrebe za poti od doma do službe in nazaj vsaj za nek segment folka. Velikih mest je že po evropi kar nekaj.

Hudiča, celo v kaki Ljubljani bi hitro našel interesnte za tako vozilce, če bi se ga dalo parkirat v kaki zloženi, vertikalni montaži na majhnem placu in če bi stalo recimo EUR10K novo.


Firma mora delat profit, če želi preživet. Tesla na vsakem prodanem avtu "zasluži" ~ 1/4 cene. To je precej lažje dosečt pri avtih ranga 100k, kjer se precej pogosteje kupuje s čustvi, kot pri avtih v rangu 10k - 20k, kjer se folk pomatra in raztegne da lahk doplača še tistih par dodatnih EUR za električne šipe.


Ja, ampak Tesla je že enkrat dobesedno v dveh tednih zložil tako impresiven pogon kot baterijo za IIRC Smarta, s katerim je prepričal IIRC BMWjevega direktorja.

Sedaj profit ustvarjajo že z visokoletečimi modeli. Baterije imajo. Motorje in ostalo tudi znajo naredit več ko za par razredov nad tem, kar je potrebno.


Koliko stane 5kWh Tesline baterije, sploh če je ni treba penalit za visoke tokove

Uh, ravno manjše baterije je treba penalit za visoke tokove, da se bo reč sploh kamorkoli premaknila.
Večja kot je kapaciteta, manj je treba baterije 'obremenit' za enako izhodno moč.


Pri enakem avtu ja. P85D ima tistih koliko, 500+kW motor, ki visi na 85kWh bateriji.

G-Wiz ima 6KW motor. Pa ajde recimo da naabiješ na tako malo vozilce 4* 5kW motorje= 20kW.

Peak obremenitev pri bateriji za P85D je torej 515kW/85kWh= 6KW na vsako kWH baterije.

Pri takem vozilcu bi bilo to v najneugodnejši konfiguraciji torej 20kW/5kWh torej samo 4, pa še to je vprašljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Okapi ::

nekikr je izjavil:

In zakaj potem avtomatski menjalnik označiš z minusom,
Ker je minus, kar se prodaje avtov v Evropi tiče. Kupci avtov v poprečju niso pripravljeni plačati niti pol evra več za avtomatski menjalnik.

O.

WarpedGone ::

Ja, ampak Tesla je že enkrat dobesedno v dveh tednih zložil tako impresiven pogon kot baterijo za IIRC Smarta, s katerim je prepričal IIRC BMWjevega direktorj

Mercedesovega pa res :)
Pri takem vozilcu bi bilo to v najneugodnejši konfiguraciji torej 20kW/5kWh torej samo 4, pa še to je vprašljivo.

Zdej pa nared še finančno konstrukcijo projekta in na plan poglej skozi konretne številke v kaj se seštejejo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Lonsarg ::

Stvar bi bila kar precej drugačna, če cene bencina ne bi padle. Namreč jaz sem par let nazaj, ko je bila cena 1.5€ bil prepričan da bo do zdaj narasla že na 2€, pa je padla...

Namreč pri ceni 2€/l sem šel računat, da bi se splačalo dati 10k€ več za električni avto tudi celo takim, ki naredijo zgolj 10k km letno, kaj šele takim, ki več.

Matev ::

kje so tiste super baterije ki so jih obljubljali in naznanjali pred leti

energetik ::

Ne pozabi, da se bo zelo verjetno pojavila kakšna trošarina na eletriko za EV. In potem se bo še manj splačalo. Skratka baterije bi se morale poceniti _konkretno_, da bi se množicam splačalo presedlati.

ZaphodBB ::

Ne pozabi, da se bo zelo verjetno pojavila kakšna trošarina na eletriko za EV.

To je neizbežno.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Matev ::

Namreč pri ceni 2EUR/l sem šel računat, da bi se splačalo dati 10kEUR več za električni avto tudi celo takim, ki naredijo zgolj 10k km letno, kaj šele takim, ki več.


a pa ti veš da je v ceni bencina tudi trošarina, ki je pri elektriki zaenkrat še ni
če bi bila vključena, bi bila elektrika verjetno dražja za prevašanje kot bencin

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

Brane22 ::

Zdej pa nared še finančno konstrukcijo projekta in na plan poglej skozi konretne številke v kaj se seštejejo.


Ah, ne bom šel zdaj delat stvari v detajle.

Če seštejemo osnovne dejavnike, da proizvajalci kot je REVA pač pri tem crapu prodajo nekaj in to za ne tako majhne denarje in če se ozremo na kritike, kjer ljudje jasno priznavajo vrednosti takih rešitev, vendar imajo pomisleke zaradi konkretnih crap rešitev, se zdi tržna niša očitna.

Tesla Motors ve marsikaj o EVjih. Pa o avtomatizirani proizvodnji tudi.
Pri baterijah je pa sploh brez konkurence. To zadnje se bo v kratkem korenito spremenilo njim v prid.

Če se torej hočejo prebiti v nižje razrede, mogoče ne bi bilo odveč razmisliti prej o sicer nekoliko specifičnem najnižjem razredu, kjer pa je folk pripravljen odšteti nekaj več zaradi zakonodaje.

J.McLane ::

Konkurenčen avto REV-i je Twizy za 9k € - subvencija + 50€/mesec, kaj še čakaš takoj v nakup.

Lonsarg ::

energetik je izjavil:

Ne pozabi, da se bo zelo verjetno pojavila kakšna trošarina na eletriko za EV.

Razlika bencin-elektrika je faktor 5. Torej tudi kar ena ornh(33%) trošarina zgolj zniža ta faktor iz 5 na 4. Pa sploh se ne bodo upali za 33% dvigniti, elektrika je namreč del rednega stroška za hišo in za veliko gospodarstva in take stvari pač ne moreš nekaj ful dvigniti, če nočeš delat gospodarskega samomora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

J.McLane ::

Obdavčevanje "vožnje" bo približno na tej ravni da se ti ravno še splač, za to je danes potrebna subvencija, v prihodnje bo pa dražja elektrika in kakšna "pavšalna" letna dajatev ob registraciji.

Dajte si pa že enkrat izbit iz glave da bo vožnja cenejša, vožnja z EV je in mora biti boljša, to pa splošna populacija na začetku dojame bolj počasi, potem se pa zgodi iPhone manija.

Brane22 ::

J.McLane je izjavil:

Konkurenčen avto REV-i je Twizy za 9k € - subvencija + 50€/mesec, kaj še čakaš takoj v nakup.


Čakam da se bom preselil v London.

V LJ teh problemov sam nimam, ker mi ne služba ne dom nista v centru.
Mnogim pa je vsaj služba.

7982884e ::

Okapi je izjavil:

nekikr je izjavil:

In zakaj potem avtomatski menjalnik označiš z minusom,
Ker je minus, kar se prodaje avtov v Evropi tiče. Kupci avtov v poprečju niso pripravljeni plačati niti pol evra več za avtomatski menjalnik.

O.
mentaliteta folka
ljudje recimo "ne bi tega imeli za nobeno ceno", pa sploh probali še niso. nevem, mogoče mislijo da je tako kot da bi ne-avtomatika fural skoz s tretjo.

Gregor P ::

Na Norveškem že resno razmišljajo o ukinitvi "državnega subvencioniranja" (ukinitev davčnih olajšav itd.) e-vozil.


Spiegel: Norwegen: Ärger im Elektroauto-Paradies

Norwegen ist Vorreiter in Sachen Elektromobilität - vor allem dank der zahlreichen Kaufanreize für E-Mobile. Doch jetzt droht das großzügige Fördersystem am eigenen Erfolg zu scheitern
.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zheegec ::

Na Norveškem že resno razmišljajo o ukinitvi "državnega subvencioniranja" (ukinitev davčnih olajšav itd.) e-vozil.

Zakaj že? Saj imajo denar od nafte, zakaj ne bi fural elektro vozil pa elektriko uvažal?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

http://www.bloomberg.com/news/articles/...

Tesla Wants to Power Wal-Mart

Šušlja se, da bi lahko Tesla za stacionarne baterijske postaje uporabljala tudi rabljene baterije, ki v avtomobilih niso več uporabne, za stacionarno shrambo pa so povem dovolj dobre.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

za stacionarno shrambo pa so povem dovolj dobre.

To je ljudska modrost. Batterije poznajo tudi "sudden death" ko kapaciteta zaradi internega kratkega stika dobesedno umre.
Starejša kot je, večja je možnost.
Je pa res, da so zadeve kljub temu uporabne. Stacionarna banka baterij bo delovala tud če nekaj kosov crkne.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

To je pre leti že delala Toyota z odsluženimi Priusovimi baterijami:
http://www2.toyota.co.jp/en/news/13/01/...

-valvoline- ::

EVji za mass produstion ne bodo uporabni se vsaj 100 let. LPG in CNG je zadost da zemljo poganja v naslednjih 500 let. Moj lanos za 1000 evrov pije 7l plina na 100km kar je manj k 4.5e na 100km (trosarine so btw tudi na LPG). Baj d vej sramotno se mi zdi subvencioniranje bogatunov pri nakupu EV, pa tudi trosarine ne placajo. Jaz bi EV lepo pavsalno obdavcil na 100km tako kot velja za ostala vozila(trosarine,ddv), ne vidim razloga zakaj bi bili bogatuni oprosceni placevanja davscin.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Brez skrbi, bo trošarina, ampak po mojem ko bo na cestah neka zadostna količina EVjev. Verjetno bo pa obračunano na km.
Ker druga varianta je kvečjemu posebna namenska vtičnica za polnjenje z vgrajenim števcem; elektronika v avtu pa bi si zabeležila, ali je bil avto res vedno filan na tej namenski vtičnici (za policaje za preverbo).
Ker na vso elektriko ne morejo nabiti trošarin za pogonsko energijo.

-valvoline- ::

Povprecni slovenski *revez* vozi avto ku pije 5-8l benza/nafte in prispeva 3-5e za vsakih 100km v *demo-socijalisticno* malho. Torej edino fer in prav bi bilo obdavcit EVje za podoben znesek na 100km, recimo 2-3e za prevozenih 100km.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Pravi osebek, ki se vozi na kurilca.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Pravi osebek, ki se vozi na kurilca.

Ne vozim se vec, mam avto na lpg. Pa tudi ce bi se fural na kurilc bi vseeno prispeval 2e na 100km, pa v zahvalo za to si kriminalc :D

-valvoline- ::

prodajna - brez dajatev

bencin 95
1,31100 - 0,51486
dizel
1,19700 - 0,51228
kurinlno
0,84800 - 0,46939
lpg
0,63800 - 0,43420

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Saj pri 0,11 €/kWh gre dejansko za el. energijo samo 0,05 €/kWh, ostalo so omrežnina, trošarina, DDV. Z LPG si prav tako subvencioniran, mogoče res malo manj kot tisti z EV pa vendar.

hmm ::

Zanimiva hipoteza glede tele debate o evjih v najnižjem razredu. Sam se ne strinjam z njo (glejte komentarje), je pa možen tudi tak razvoj.

The case for why golf carts, not Tesla, will disrupt the auto industry

telexdell ::

-valvoline- je izjavil:

EVji za mass produstion ne bodo uporabni se vsaj 100 let. LPG in CNG je zadost da zemljo poganja v naslednjih 500 let. Moj lanos za 1000 evrov pije 7l plina na 100km kar je manj k 4.5e na 100km (trosarine so btw tudi na LPG). Baj d vej sramotno se mi zdi subvencioniranje bogatunov pri nakupu EV, pa tudi trosarine ne placajo. Jaz bi EV lepo pavsalno obdavcil na 100km tako kot velja za ostala vozila(trosarine,ddv), ne vidim razloga zakaj bi bili bogatuni oprosceni placevanja davscin.

Za Lanosa v vrednosti 10.000 € si ob nakupu plačal 1803 € davka. Za Teslo v vrednosti 100.000€ pa plačaš ob nakupu 18030 € davka. Ti z gorivom na 100 km plačaš 0,81€ davka torej boš 16227 € razlike pokril v 200.000 km. Če pa upoštevaš, da se bo tudi za elektriko plačeval davek, potem ima država veliko več koristi od bogatuna, kot od reveža.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Mal perspektive, česa smo navajen: Test drive of a petrol car
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::

Precej karikirano:P.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

nekikr ::

Če bi tole naredili kontra, se pravi, da bi tako pisali o EV, potem bi se Warped takoj razpisal na petih straneh. V tem primeru, je pa to "dobra perspektiva". Za butalce bo že res :) Tako je neumno, da niti smešno ni.

WarpedGone ::

Če bi tole naredili kontra,

Kam pa gledaš, da tega ne vidiš?
Aja seveda, takšno gledanje je tolk globoko v tvojih žilah, da se ti tak pogled na bencin zdi kariaktura in povsem normalen pogled na EV.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Seveda ne. Nekaj stvari je na mestu. Ampak vse skupaj je pa en neumen prispevek spisan za bebce ali pogojno kot lahko, za nekatere morda celo čisto majčkeno smešno, čtivo med malico/kavo.

WarpedGone ::

Nekaj stvari je na mestu.

Katera stvar *ne* drži?
Prou namenoma sm iskal zadeva, ki je nategnjena ali celo zlagana. A je ni.
Vse kar je, je naša slepa pega, da smo na te minuse tolk navajeni, da se nam zdi 'smešno' ko se kdo ob njih obregne.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

We asked if the constant sound of the engine -that frankly disturbed us from being able to listen to the radio- could be turned off. But it couldn't. Very distracting.

Tega stavka ne razumem najbolje. Pri mojem wagnu, ki je skoraj pol cenejši od Tesle, ne slišim motorja in lahko poslušam muziko brez problema.

The seller then explained that with petrol engines you need to "change gears" on a regular basis.

Tega tudi ne. Jaz lahko držim gas od 0-240km/h.

When we came to a stop the engine continued to run and the car vibrate - even though the car was standing still!

Tega tudi ne razumem, moj se kar izklopi.

it is so with gasoline cars: the engine is always running and burning gasoline

Laž kot prvo. Kot drugo pa seveda z izklopom na semaforju prihraniš vsaj 57 litrov na 100km vožnje.

Gasoline is a highly carcinogenic, smelly and flammable liquid derived from plants and animals extinct since millions of years ago.

To je res. Ker baterije recimo zrastejo pa v gozdovih amazonskega pragozda.

We became also worried about what would happen if we crashed with a petrol car?

Pri 200 v steno smrt, kot pri Tesli. Bo pa popravilo za nekaj faktorjev cenejše kot pri Tesli.

We begun to understand why it is car repair shops that sell the cars

A EV nimajo nobenih rednih servisov, ever? Sicer pa bog ne daj, da dobiš pri Tesli prasko, si takoj ob denarja za klasičen avto.

In še naprej in naprej. Spisano je za bebce. Pa zaslepljene. Če bi nekaj tagega spisali na kontra bi se ti že jokal v kotu in si zatiskal oči.

WarpedGone ::

Tega stavka ne razumem najbolje. Pri mojem wagnu, ki je skoraj pol cenejši od Tesle, ne slišim motorja in lahko poslušam muziko brez problema.

Človeško uho ima sposobnost "kancelacije" konstantnega zvoka, ki ga 'nočeš' slišat, i.e. te ne zanima.
V momemtu, ko ti bo v tvojem vagnu mašina začela drugače ropotat, kot običajno, boš to slišal in šel na servis.

Tega tudi ne. Jaz lahko držim gas od 0-240km/h.

Maš avtomatski menjalnik ki je dead-give-away da je prestavljanje brzin čisto kislo grozdje.
Štemplanje čezdalje več teh brzin v avtomatikih tudi - njega dni so bili avtomatiki s po tremi stopnjami, danes so priplezal na 8.
CVTji se trudijo z 'neskončno' stopnjami a jih ne ratuje najbolje.
Kompjuter na drugi strani to počne po defaultu.

Laž kot prvo

Ne. Ko je tvoj avto mrzel, se na semaforju ne izklopi. In še N drugih pogojev, ki izklaplanje skenslajo.

Spisano je za bebce.

Spisano je za bebce, da se pogledjao v ogledalo.
Ker je slika grda, trdijo da je tisto slika in ne ogledalo.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Glej, prav. Saj tudi Jehovove priče pustim pri miru, naj berejo svoje izbrano čtivo.

vostok_1 ::

Članek je zadel par bistvenih točk ja.

ICEji so arhaična tehnologija. On par z parnimi lokomotivami. Čas bi bil, da se karseda hitro upokojijo.
Jamskim možem je sicer kul videt, kako poka znotraj nekega cilindra...meni je tudi občasno...ampak, it's time to go.
In ja...ICEji smrdijo. Tud ta najboljši. Sam pejte mal v gozd se sprehajat pa povohajte, ko zapelje kdo mimo vas. Z nekaj prakse boste celo razločili Eurostandard modela.

O-T:

Sama potreba po toliko in takih individualnih prevoznih sredstvih je zlagana...oz posledica propagande po 2SV. Za velika mesta je itak javni prevoz/kolo najboljša varjanta. Za našo državo, ki je majhna a razpršena so low cost, low range EVji najboljša izbira. Tistih par long-range commuterjev pa bomo že prebavli.

Tolk tržno realnih možnosti je za updejtat prometno infrastrukturo, sam vse omejuje monopolni status obstoječih gigantov, ki čajankajo s politiki.

-valvoline- ::

vostok_1 je izjavil:

Članek je zadel par bistvenih točk ja.

ICEji so arhaična tehnologija. On par z parnimi lokomotivami. Čas bi bil, da se karseda hitro upokojijo.
Jamskim možem je sicer kul videt, kako poka znotraj nekega cilindra...meni je tudi občasno...ampak, it's time to go.
In ja...ICEji smrdijo. Tud ta najboljši. Sam pejte mal v gozd se sprehajat pa povohajte, ko zapelje kdo mimo vas. Z nekaj prakse boste celo razločili Eurostandard modela.

O-T:

Sama potreba po toliko in takih individualnih prevoznih sredstvih je zlagana...oz posledica propagande po 2SV. Za velika mesta je itak javni prevoz/kolo najboljša varjanta. Za našo državo, ki je majhna a razpršena so low cost, low range EVji najboljša izbira. Tistih par long-range commuterjev pa bomo že prebavli.

Tolk tržno realnih možnosti je za updejtat prometno infrastrukturo, sam vse omejuje monopolni status obstoječih gigantov, ki čajankajo s politiki.

Ogrevanje na drva je tudi precej *arhaicna* zadeva, lejga vedno vec je tega ceprav smo globoko v 21 stoletju. Its all about the money in se debata vedno konca tam, pa tudi pri dejanski uporabnosti nekega polizdelka kot so low range EVji.

EV bo uporaben in druzbeno sprejemljiv ko bo:
- imel vsaj 500km dosega z enim polnenjem
- cena primerljiva fosilcem (brez nobenih subvencij in davcnih olajsav)
- vozniki EVjev placali svoj delez v skupno malho za vsak prevozen km.

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

LG Chem Becomes World's Biggest Battery Supplier:

http://insideevs.com/lg-chem-becomes-wo...

hojnikb ::

#brezpodpisa

fpbs ::

Tesla's gigafactory could be obsolete before it even opens. Here's why:

http://fortune.com/2015/04/27/gigafacto...

7982884e ::

njegov point je, da je "40x higher energy density" seveda bullshit v praksi in zaradi tega teslina gigafactory še ne bo obsolete. bi srčno upal da bi bila, pa ne bo. musk ni neumen in če bi bila realna možnost, da en startup revolucionira baterije z neko novo sorto, bi ga že zdavnaj kupil in razvijal dalje.

WarpedGone ::

Karkoli kdo v laboratoriju pogrunta, mora tisto najprej spravit v fabriko velikostnega ranga GF, da bo GF recimo da obstolete. Pa GF hkrati ne sme posodobit proizvodnega procesa z novimi dognanji.

Težko mi pokažeš zadevo katere se bom bol razveselil kot realnih načrtov po še eni fabriki velikostnega razreda GF (desetinge GWh letno). To samo pomeni, da bodo cene šle dol še hitreje kot ob samo eni GF.

Talk is cheap. En se pumpa kako bo še letos naredu N-krat bolšo baterijo, samo što nije, drug se pa pumpa kako je največji, ker ima največ različnih strank. Vse skup je samo hot air in BS.

'Žalostno' dejstvo je, da je največji proizvajalec baterij kr lepo Panasonic, drugi je 'nissanov' AESC, in šele tretji so pri LGChem.

Po številkah precej zadaj:
Last Panasonic shipped 2.7 GWh in automotive batteries thanks mostly to Tesla. LG shipped 0.89 GWh. Even AESC (Nissan/NEC) shipped more than LG at 1.6 GWh.


Če se gremo merit luleke, ima Panasonic 3x daljšega kot LGChem, ki se neki duva kako so najdaljši. Panasonic je lepo tiho in dela in investira v GF, kjer bo 'svojo' proizvodnjo avtomobilskih baterij več kot podeseteril - letna proizvodnja ko bo vse upandrunning po začetnih planih bo 30GWh celic in 50GWh sestavljenih avtomobilskih baterij.

Kje so vsaj priblžno podobni plani in po možnosti tudi gradnja fabrik baterij?

Teslina/Panasonicova GF bo v roku par let začela bruhat celice, govori se že o 2017, hala pa raste.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

'Hecno' je, da Musk o gigafactory govori kot GigaFactory 1.
Zadeva je Ogromna z velikim Ojem, pa direkt namiguje, da so plani še večji.
Kar je logično nujno, če resno želiš letno sproducirat neki milijonov EVjev. V lastnih ali tujih fabrikah. Če pač noben drug noče postavit takih lastnih fabrik, jih bo pač on. In posledično ceno zadevi tolk zbil, da bodo ostali lahko le še kislo gledali rdeče cifre.

Tip lastnoročno spreminja svet v fundamentih.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

On spreminja, zato ker je edini ki ima jajca naredit nekaj inovativnega. Vsi ostali sam po manjših inkrementih nekaj sestavljajo ker so posrani do vratu. Ni Musk naredil neke revolucije, ampak predvsem sestavil nekaj kar je ves svet čakal.

sakkra ::

Brane22 je izjavil:


2 - davki tekom uporabe vozila so nižji zaradi = emisij

Od kje tole? Emisije so nekajkrat večje. So pa v Šoštanju namesto v Ljubljani. Podpira se energetsko najbolj potratno vozilo. Dizel najvarčnejši pa preveč onesnažuje ;((

vostok_1 ::

Sicer sem se spomnil kdo bo začel uporabljat te nove tesline baterije. "indoor vrtnarji".

WarpedGone ::

Kamp prikolice in avtodomi. Adijo generatorji in svinčeni akumulatorji. Hibridni avtodomi brez hibridnegs pogona, le regenracija, ki fila glavno baterijo, enako na priklicah s pomožnim motorje, za lažje prestavljanje in regeneracijsko zavirane.

Baterije te kapacitete, cene in teže prej niso obstajale, zato bo to nujno nov trg, novi izdelki, nove možnosti..
Zbogom in hvala za vse ribe
««
235 / 1138
»»