Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Za eko frike pa nej notr zmonirajo dva +300kW elektromotorka in v podn avta butnejo +100kWh baterijo.
In to naredijo za manj denarja kot to počne Tesla.
In v praksi dokažejo da so res sposobn narest neki bolšga kot glupi ameri.
Tko so pa naredil šprotn prius. Plosk plosk.
In to naredijo za manj denarja kot to počne Tesla.
In v praksi dokažejo da so res sposobn narest neki bolšga kot glupi ameri.
Tko so pa naredil šprotn prius. Plosk plosk.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Ker jim ni treba. Lani so naredili 1,8 milijona vozil, ki delajo profit. A naredijo še dodatnih 10.000 i8 ali ne je v bistvu stvar statistične napake. Profita pa tu tako ali tako ni in ga še lep čas ne bo (še Tesla, ki recimo da ima nek minimalen economy of scale, kljub umetnim CO2 kuponom tolče izgubo iz Q v Q, kaj šele drugi). Je pa naravnost odličen, najbrž tudi cenovno sprejemljiv, PR, to pa.
fpbs ::
fpbs ::
Spock83 ::
WarpedGone je izjavil:
Za eko frike pa nej notr zmonirajo dva +300kW elektromotorka in v podn avta butnejo +100kWh baterijo.
In to naredijo za manj denarja kot to počne Tesla.
In v praksi dokažejo da so res sposobn narest neki bolšga kot glupi ameri.
Tko so pa naredil šprotn prius. Plosk plosk.
Povej kaj več o športnem priusu.
WarpedGone ::
fpbs:
Tako zgleda dobra novica za v to temo. Tudi slepa kura zrno najde ...
Glavno vprašanje je, zakaj so tri leta ganjali samo tretjino kapacitet.
Umetno držanje visokih cen? Premalo povpraševanja po mizeriji tipa leaf?
LG Chem to Bring Holland Battery Plant Online This Year:
Tako zgleda dobra novica za v to temo. Tudi slepa kura zrno najde ...
Glavno vprašanje je, zakaj so tri leta ganjali samo tretjino kapacitet.
Umetno držanje visokih cen? Premalo povpraševanja po mizeriji tipa leaf?
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
No, kar se slepe kure tiče, bomo še videli, katera je bolj slepa.
Glede glavnega vprašanja pa, malo preveč so se zaleteli, (podobno kot sedaj Musk z Gigafabriko), in ni bilo dovolj povpraševanja, zato so vse potrebne količine dobavljali iz matične korejske firme. Tako, da eno leto niso obratovali. Ker jim je zaradi nedelovanja grozila visoka kazen od ameriških oblasti, so v izogib temu zagnali tretjinsko proizvodnjo. Podobne težave se obetajo sedaj Musku, ki jih skuša rešiti z Powerwalli.
Glede glavnega vprašanja pa, malo preveč so se zaleteli, (podobno kot sedaj Musk z Gigafabriko), in ni bilo dovolj povpraševanja, zato so vse potrebne količine dobavljali iz matične korejske firme. Tako, da eno leto niso obratovali. Ker jim je zaradi nedelovanja grozila visoka kazen od ameriških oblasti, so v izogib temu zagnali tretjinsko proizvodnjo. Podobne težave se obetajo sedaj Musku, ki jih skuša rešiti z Powerwalli.
WarpedGone ::
Mal sm gledal Zoe, renault ga uradno prodaja tudi pri nas.
Tudi z Zoe se ne špara niti vozi dnevno na relaciji frankfurt atene ampak vsaj ni tako zelo absurdna cena. Če nekak denarno oceniš impliciten avtomatsk menjalnik, impliciten Stop&Go sistem, dobro zvočno izolacijo in vibracijsko vpetje motorja, OneFootDriving katerga ICE svet ne pozna je teh 20 jurjev že precej 'normalnih'.
Baterija je zavarovana na 7 jurjev tko da bi direktna cena bila ene tolk višja. Z najemom pride od 20,5k do 22k EUR (odvisno od paketa opreme). Temu je potrebno dodat še mesečni najem baterije, ki na dobo tri leta in 12.500km letno pride 80 EUR. Ergo v treh letih doplačaš še 2900 EUR. Za teh istih 37,5k km bi v bencinu plačal glih podobno cifro, v dizlu pa kako tretjino manj - okol 2 jurja.
Prednost bencina je, da če prefuraš manj, plačaš manj, najem baterije pa je fiksen znesek. Minus baterije je še 5 centov za vsak prevožen kilometer nad zakupljeno kvoto (kar da 50 EUR enkratnega pribitka na vsakih 1000km nad zakupljenimi 12,5k km).
Plus zgodbe je, da renault garantira zamenjavo baterije takoj ko kapaciteta upade pod 75% in hkrati zamenjavo baterije čez 3 leta.
Če se človek ne fura velik, ima neki našparanga in bi rad mel neki drugačnega in boljšega in enostavnejšega za vozit, je tale Zoe kr luštna reč.
Tudi z Zoe se ne špara niti vozi dnevno na relaciji frankfurt atene ampak vsaj ni tako zelo absurdna cena. Če nekak denarno oceniš impliciten avtomatsk menjalnik, impliciten Stop&Go sistem, dobro zvočno izolacijo in vibracijsko vpetje motorja, OneFootDriving katerga ICE svet ne pozna je teh 20 jurjev že precej 'normalnih'.
Baterija je zavarovana na 7 jurjev tko da bi direktna cena bila ene tolk višja. Z najemom pride od 20,5k do 22k EUR (odvisno od paketa opreme). Temu je potrebno dodat še mesečni najem baterije, ki na dobo tri leta in 12.500km letno pride 80 EUR. Ergo v treh letih doplačaš še 2900 EUR. Za teh istih 37,5k km bi v bencinu plačal glih podobno cifro, v dizlu pa kako tretjino manj - okol 2 jurja.
Prednost bencina je, da če prefuraš manj, plačaš manj, najem baterije pa je fiksen znesek. Minus baterije je še 5 centov za vsak prevožen kilometer nad zakupljeno kvoto (kar da 50 EUR enkratnega pribitka na vsakih 1000km nad zakupljenimi 12,5k km).
Plus zgodbe je, da renault garantira zamenjavo baterije takoj ko kapaciteta upade pod 75% in hkrati zamenjavo baterije čez 3 leta.
Če se človek ne fura velik, ima neki našparanga in bi rad mel neki drugačnega in boljšega in enostavnejšega za vozit, je tale Zoe kr luštna reč.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Z najemom nebi bilo nič narobe, če bi po neki dobi (5-7 let) bila lahko baterija tvoja, tako se pa rabljenega avta ne boš znebil enostavno. Hm, mogoče je pa pametno kupiti rabljenega ;)
Stroškovno bi to pomenilo, da pač odplačuješ baterijo po obrokih, saj tudi, če kupiš drug EV imaš na baterijo garancijo najmanj 5 let in ti enako garantirajo tistih 75% kapacitete ali koliko je že.
Glede tistih 5 c/100 km, če preračunaš cene je to dokaj nizko doplačilo na km:
12500 km/leto = 79 €/mesec = 7,5 c/km
15000 km/leto = 86 €/mesec = 6,88 c/km
17500 km/leto = 94 €/mesec = 6,4 c/km
20000 km/leto = 102 €/mesec = 5,1 c/km
+ 1,5 c/km za elektriko v nočni tarifi
Potem pa še ena cvetka, v Avstriji je ZOE v akciji za 18.390 €:
http://www.angebote.renault.at/ze-elekt...
S subvencijo torej za 13.500 €, res ni slabo, mesečni strošek kot z dizlom s porabo 5,3 l/100 km, kasko verjetno dražje, letne dajatve ni, servis cenejši ...
Stroškovno bi to pomenilo, da pač odplačuješ baterijo po obrokih, saj tudi, če kupiš drug EV imaš na baterijo garancijo najmanj 5 let in ti enako garantirajo tistih 75% kapacitete ali koliko je že.
Glede tistih 5 c/100 km, če preračunaš cene je to dokaj nizko doplačilo na km:
12500 km/leto = 79 €/mesec = 7,5 c/km
15000 km/leto = 86 €/mesec = 6,88 c/km
17500 km/leto = 94 €/mesec = 6,4 c/km
20000 km/leto = 102 €/mesec = 5,1 c/km
+ 1,5 c/km za elektriko v nočni tarifi
Potem pa še ena cvetka, v Avstriji je ZOE v akciji za 18.390 €:
http://www.angebote.renault.at/ze-elekt...
S subvencijo torej za 13.500 €, res ni slabo, mesečni strošek kot z dizlom s porabo 5,3 l/100 km, kasko verjetno dražje, letne dajatve ni, servis cenejši ...
vostok_1 ::
Wait...avto stane 20k, zraven pa še mesečno moraš baterijo plačevat? Sory, ampak to se mi zdi toralno oderuško. Torej kaj, avto brez baterije je 20k? That is just silly.
hojnikb ::
navadn klio, k je bol zakompliciran pa stane pol manj ;)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
energetik ::
Wait...avto stane 20k, zraven pa še mesečno moraš baterijo plačevat? Sory, ampak to se mi zdi toralno oderuško. Torej kaj, avto brez baterije je 20k? That is just silly.Se strinjam, brez baterije bi morala taka zadevica stati precej pod 10.000€, brez subvencije.
Sploh pa če delaš še manj letnih km, pride samo najem blizu 10c/km? Zdj mam pa 11c/km v navadnem bencinarju.
TribesMan ::
Mislim, če ne delaš dnevno več kot 50km, je to super opcija...
Samo maš avto s katerim ne moreš it na praktično nobeno daljšo furo, cena vožnje ni skoraj nič nižja od ICE, pa rabiš garažo oziroma nek prostor kjer boš filal.
Drugače je ZOE fajn avto, samo tale najem ga bo pomojem ubil... razen tistih eko freakov nevem če bo kdo pripralvjen plačat za tole.
Samo maš avto s katerim ne moreš it na praktično nobeno daljšo furo, cena vožnje ni skoraj nič nižja od ICE, pa rabiš garažo oziroma nek prostor kjer boš filal.
Drugače je ZOE fajn avto, samo tale najem ga bo pomojem ubil... razen tistih eko freakov nevem če bo kdo pripralvjen plačat za tole.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Z najemom nebi bilo nič narobe, če bi po neki dobi (5-7 let) bila lahko baterija tvoja
Neki se je govorilo da bodo omogočili tudi nakup baterije. Cela zgodba z najemom gre v smeri gašenja ognja "kaj pa če baterija crkne?!?!?!enaenaena..."
Polna cena baterije je okrog 7 jurjev, pri 80/mesečno, bi moral baterijo odplačevat ene 8 let.
In potem znova začet odplačevat drugo, ker tele baterije pač niso enakovredne tistim v teslah in crkujejo hitreje in prej. In čez 5 let ni nujno da bi še mel 3/4 nazivne kapacitete.
Tko pa maš 'garancijo' da čez 3 leta dobiš novo. Kolikokrat lahk to ponoviš pa ne vem.
Komur močno smrdi mesečni obrok, si komot na nek bančni račun deponira tri jurje in postavi trajnik, ki renaultu mesečno nakaže tisti obrok.
In je avto praktično kupil za 16,5 jurjev (s subvencijo) za tri leta, ko bo treba na servis po drugo baterijo in deponirat nove tri jurje. Ki so se skup nakapljali kot 'nadomestek' bencinu.
Ni nekega hudega stroškovnega profita glede na bencin/dizl, niso pa več absurdne cene.
Kot je recumo 45.000 za skropucalo od i3.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Če ti je navadn Clio enako dober pa izvoli pa se vozi v njem, kdo ti brani? Tisti, ki hoče kupit Cliota z EDC menjalnikom in malo opreme, bo pa verjetno dvakrat razmislil ali nebi raje kupil Zoe.
WarpedGone ::
Samo maš avto s katerim ne moreš it na praktično nobeno daljšo furo, cena vožnje ni skoraj nič nižja od ICE, pa rabiš garažo oziroma nek prostor kjer boš filal.
To vse drži ampak poznam dva ki 100% pašeta v ta okvir - moja starša.
Imata elektrificirano garažo in v njej 12let staro fabio na kateri sta v teh 12-ih letih natolkla 25.000 km. Ja, petindvajest tisoč. Od tega večino nekaj let nazaj, ko se je še bilo treba peljat kam v službo. Vožnja daljša od ene ure jima je nepredstavljiva muka, na morje gresta z avtobusom, na obalo pa z mano. In mama bi rada imela električni avto. Nista povprečje, sigurno pa nista edina s podobno situacijo. Garaža je hkrati dolga sam 5 m kar avto omeji na kakih 4,5m dolžine. Oba sta le vse starejša kar pomeni da je avtomatski menjalnik vse bolj smiseln.
Edini lakmus je ali bi avto zmogu vožnjo zasavje - ljubljana in nazaj. Pa mogoče še kakšno zasavje - celje. karkoli izven tega kroga ni več na radarju sploh.
16 jurjev? Smisla nima, ampak če je želja in denar, smisla ne potrebuje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Če ti je navadn Clio enako dober pa izvoli pa se vozi v njem, kdo ti brani? Tisti, ki hoče kupit Cliota z EDC menjalnikom in malo opreme, bo pa verjetno dvakrat razmislil ali nebi raje kupil Zoe.
Komaj čakam, da kupim Cliota za 19k€, kam gre svet... Cliota nabaviš, če rabiš poceni avto, ali za avto za malo kilometrino. V rangu 20k pač izbiraš druge avte in ne cliote s dodatno opremo. Še dobro da ne primerjate novega fičota s EV jajčkom.
Magic
J.McLane ::
Ima ljudi ima čudi, saj nekateri si tudi kupimo mobilce za 500€ pa bi bil ravno tako dober tisti za 200€
Okapi ::
Če boš še malo čakal bosta mogla nabavit že avtonomno voziloSaj ga lahko že sedaj - reče se mu taksi.
Ima ljudi ima čudi, saj nekateri si tudi kupimo mobilce za 500EUR pa bi bil ravno tako dober tisti za 200EURAli pa uro za 10 jurjev, čeprav tudi tista za 10 evrov enako dobro kaže čas, mogoče še bolje.
Če imaš dovolj denarja, si tudi za po mestu kupiš 5x dražji avto kot nekdo, ki pač nima dovolj denarja.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
TribesMan ::
WarpedGone je izjavil:
Imata elektrificirano garažo in v njej 12let staro fabio na kateri sta v teh 12-ih letih natolkla 25.000 km. Ja, petindvajest tisoč. Od tega večino nekaj let nazaj, ko se je še bilo treba peljat kam v službo.
Ja samo kdo, ki se vozi tako malo, bo pripravljen plačat mesečno najemnino baterij, ki nekajkrat presega ceno porabljenega bencina v ICE avtu?
Za 16k dobiš pa tudi Fabio 1.2TSI z DSGjem.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Dobiš. Besede mojih dveh: notr je grda plastika plastika.
Želje so važne in te delajo v prid Zoe in proti Fabii.
Želje so važne in te delajo v prid Zoe in proti Fabii.
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
Če bi bil ZOE za 20k z baterijo vred, potem bi bil kr dober deal :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
vostok_1 ::
Ta ev ej lušen ja, ampak brez baterije ne bi smel biti več kot 8k€! Sam mesečni strošek baterije, bi se še prebavlo, ampak da en elektro motor iz Kolektorja, nekaj RC elektronike in malo pleha 20k€? YOu must be joking!
hojnikb ::
Nwm zakaj enostavno ne naredijo cliota električnega. Swappaj mašino ven in elektriko noter. Če je stvar dizajnirana tako, da lahko prenese obe varjante, ni razloga, da bi električni brez baterije stal toliko več.
#brezpodpisa
vostok_1 ::
I smell rip off. Ok, razvoj je nekaj stal. AKA...drobiž. Ker je itak vse off the shelf. Sama šasija, z mehanskimi komponentami brez baterije tovarniško ne more pridt več kot 4k€. (ok, economy of scale) Ampak vseeno....20k€ za tak avtič, pa še 100€ mesečno. No deal. Not even close.
Če bo res Model X za tam 30k pol sploh ni debate. Pri slednjem dobiš 6x večji doseg. Avto je konkreten avto in baterijo imaš permanentno.
Skratka, joke, nothing else.
Če bo res Model X za tam 30k pol sploh ni debate. Pri slednjem dobiš 6x večji doseg. Avto je konkreten avto in baterijo imaš permanentno.
Skratka, joke, nothing else.
Pro_moted ::
I smell rip off. Ok, razvoj je nekaj stal. AKA...drobiž. Ker je itak vse off the shelf. Sama šasija, z mehanskimi komponentami brez baterije tovarniško ne more pridt več kot 4k€. (ok, economy of scale) Ampak vseeno....20k€ za tak avtič, pa še 100€ mesečno. No deal. Not even close.
Če bo res Model X za tam 30k pol sploh ni debate. Pri slednjem dobiš 6x večji doseg. Avto je konkreten avto in baterijo imaš permanentno.
Skratka, joke, nothing else.
Joke je tudi Model X za 30 jurjev.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
vostok_1 ::
I smell rip off. Ok, razvoj je nekaj stal. AKA...drobiž. Ker je itak vse off the shelf. Sama šasija, z mehanskimi komponentami brez baterije tovarniško ne more pridt več kot 4k€. (ok, economy of scale) Ampak vseeno....20k€ za tak avtič, pa še 100€ mesečno. No deal. Not even close.
Če bo res Model X za tam 30k pol sploh ni debate. Pri slednjem dobiš 6x večji doseg. Avto je konkreten avto in baterijo imaš permanentno.
Skratka, joke, nothing else.
Joke je tudi Model X za 30 jurjev.
Bistveno, bistveno manjši. Pravzaprav meji že na konkretno solidno zadevo. Za slovenijo je morda še joke, ker z našimi plačami je bolj SF. Drugot pa bi znalo bit konkretno uporaben.
TribesMan ::
Kar nehajte sanjat, da bo katerikoli model Tesle v naslednjih 5 letih tukaj pri nas pod 50k€.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Hja, 2015 +5 = 2020.
Plan za Model 3 je 2017, cena pa 35.000 USD (brez subvencij).
Lahko dvomiš kolikor želiš ampak resnih znakov zakaj jim ne more uspet, ne vidim. Itak jim uspeva to, kar nobenmu drugemu ne uspe niti za 2x slabše ali dražje.
Tudi če se plani zamaknejo je to 3 leta in 20.000 eur rezerve.
Bi si upal stavit, da jim rata. 2018, za 40k EUR. 400km dosega na eno filanje in SC na vsakih 200km.
Ravnokar so začel baterije prodajat po 250usd/kWh končnim kupcem.
400km zahteva svojih 60kWh, kar je 12.000 EUR skupaj z maržo.
Plan za Model 3 je 2017, cena pa 35.000 USD (brez subvencij).
Lahko dvomiš kolikor želiš ampak resnih znakov zakaj jim ne more uspet, ne vidim. Itak jim uspeva to, kar nobenmu drugemu ne uspe niti za 2x slabše ali dražje.
Tudi če se plani zamaknejo je to 3 leta in 20.000 eur rezerve.
Bi si upal stavit, da jim rata. 2018, za 40k EUR. 400km dosega na eno filanje in SC na vsakih 200km.
Ravnokar so začel baterije prodajat po 250usd/kWh končnim kupcem.
400km zahteva svojih 60kWh, kar je 12.000 EUR skupaj z maržo.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Problem je ker 35k$ v USA niti približno ni 35k€ v EU.
Jaz se bojim da bo končna cifra za kupca v EU bližje 50k€, kot pa 35k€.
Pa seveda ne pozabit na dodatno opremo, zelo verjetno bo spisek dodatne opreme precej bolj razsežen pri trojki, kot pri S.
Subvencije bodo pa tudi čedalje manjše.
Jaz se bojim da bo končna cifra za kupca v EU bližje 50k€, kot pa 35k€.
Pa seveda ne pozabit na dodatno opremo, zelo verjetno bo spisek dodatne opreme precej bolj razsežen pri trojki, kot pri S.
Subvencije bodo pa tudi čedalje manjše.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Zna bit da bo SC opcija za doplačilo, pa lederzici tudi itd.
Ampak dodatna oprema je irelevantna pri vprašanju ali neki obstaja.
Kar se cen v EU tiče... Postavil si mejo 50.000 EUR, kar je precej nad 35.000 USD. Model S70D je v ameriki 75,000 USD (brez davka in brez subvencij), v avstriji 80.640 EUR, v Italiji pa 81.900 EUR. Oboje cifri v EUR vključujeta davek in sta brez subvencij, ker so takšna pravila za oglaševanje cen na naši strani luže. V ameriki je praksa, da se oglašujejo cene brez davka in so zato cca 1/4 nižje od končnih.
Avstrijsko razmerje pretvori 35k USD v 38k EUR. Še 2 jurja rezerve in je ocena 40k EUR povsem na mestu.
Ampak dodatna oprema je irelevantna pri vprašanju ali neki obstaja.
Kar se cen v EU tiče... Postavil si mejo 50.000 EUR, kar je precej nad 35.000 USD. Model S70D je v ameriki 75,000 USD (brez davka in brez subvencij), v avstriji 80.640 EUR, v Italiji pa 81.900 EUR. Oboje cifri v EUR vključujeta davek in sta brez subvencij, ker so takšna pravila za oglaševanje cen na naši strani luže. V ameriki je praksa, da se oglašujejo cene brez davka in so zato cca 1/4 nižje od končnih.
Avstrijsko razmerje pretvori 35k USD v 38k EUR. Še 2 jurja rezerve in je ocena 40k EUR povsem na mestu.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
To seveda pomeni da bo točno isto tudi z model 3, ker se pač firmi isto reče?
Model x ni kritičnega pomena za firmo zato so ga delal uzput ko so peglal model s in postavljal in nadgrajeval proizvodne linije. Model 3 bo dobil več fokusa in resursev, zato kakih hudih zamikov ni za pričakovat, sploh pa ne iz prazne analogije z X.
X ni bil v originalnem planu in ne predstavlja kazga konceptualnega koraka naprej. Je le izkoriščanje že razvitih tehnolgij, a še vedno druga generacija.
Trojka bo naslednja generacija, planirana za letno proizvodnjo pol milijona kosov.
Model x ni kritičnega pomena za firmo zato so ga delal uzput ko so peglal model s in postavljal in nadgrajeval proizvodne linije. Model 3 bo dobil več fokusa in resursev, zato kakih hudih zamikov ni za pričakovat, sploh pa ne iz prazne analogije z X.
X ni bil v originalnem planu in ne predstavlja kazga konceptualnega koraka naprej. Je le izkoriščanje že razvitih tehnolgij, a še vedno druga generacija.
Trojka bo naslednja generacija, planirana za letno proizvodnjo pol milijona kosov.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
Blefer Musk je do zdaj tolk subvencij in raznoraznih davcnih olajsav pobral tak da bi realna cena povprecne tesle lahko bila vsaj 2x trenutne prodajne cene ce subvencij ne bi bilo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: jkreuztzfeld ()
WarpedGone ::
Resno misliš da ti še kdo verjame v takšnih bluzenjih?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: jkreuztzfeld ()
TribesMan ::
Glede na to da so fancy upmarket kvazi terenci trenutno "the shit", če gledamo prodajo, bi rekel da jim bi moralo bit v interesu da naredijo nekaj takega.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Ja, prodaja sicer ne kaže znakov upadanja ampak če lahk letno prodaš 50.000 kosov še ne pomeni da jih lahk tudi 100.000 brez kakšnih dodatnih bonbončkov.
Ocena je, da komplet trg lahko nekak pogoltne ene 70k-100k S-ov letno, več pa že težko. X bo omogočil nadaljno rast, predno trojka doseže šestmestno proizvodnjo.
Ocena je, da komplet trg lahko nekak pogoltne ene 70k-100k S-ov letno, več pa že težko. X bo omogočil nadaljno rast, predno trojka doseže šestmestno proizvodnjo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
e6 always was a heavy vehicle, but now despite more battery capacity, its weight will raise only slightly. The reason is significantly higher energy density - 150 Wh/kg instead of 117 Wh/kg (we believe at the cell level
Kaj to so celice iz leta 2006?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
fpbs ::
Skrajni čas, da se litijske baterije pocenijo.
Kaj pa če te sploh ne bodo "litijske"?
http://www.electric-vehiclenews.com/201...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fpbs ()
vostok_1 ::
http://www.aquionenergy.com/energy-stor...
Tej kekci so zgleda začel prodajat tudi uradno. Cene nikjer, damn it.
Tej kekci so zgleda začel prodajat tudi uradno. Cene nikjer, damn it.