» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
234 / 1194
»»

Nikec3 ::

Evo, to so v bistvu celice, ki jih upoablja Tesla. Seveda jih predelajo, celoten baterijski paket pa tudi pametno regulirajo.

http://industrial.panasonic.com/lecs/ww...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

https://news.stanford.edu/news/2015/mar...

Fuck you, fuck you, fuck you.
Ko zasledim take novice me prime, da bi jim poslal kak zelo grd mail.

Resno. Če deluje pol dajte to vn. Koliko zapleteno pa je it iz prototipa, "ki baje deluje" (stupid fuckers), na user preview varjanto?

To so sam novice, za financiranje oddelka.

WarpedGone ::

Malce nepričakovano: Tesla Model S60 je zgodovina, enter 70D.

Danes se je na teslini uradni strani namesto 60kWh variante pojavila 70kWh varianta z dvema motorjema.
EPA doseg se je iz 340km dvignil na 390km.
5.2 seconds 0-60 mph
329 hp
140 mph top speed

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

matejm1994 ::

Tudi obične S85 se ne da več naročit... Ne razumem zakaj želijo na 2 motorja nujno.

WarpedGone ::

Obična S85 je še vedno v ponudbi, le kliknit je treba.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Meni se zdi 2 motorja dost logična izbira, če bi osebno kupoval tak avto bi 100% izbrdal model z dvema motorjema.

Prva stvar, obremenitev med pospeševanjem se razporedi na vsa 4 kolesa (tudi razni reduktorji manj trpijo).
Boljše vozne lastnosti.
Zelo verjetno se bistveno zmanjša visoka obraba zadnjih gum.
Bistveno se poveča možnost rekuperacije energije ob zaviranju (da ne vznemirjaš stabilnosti avtomobila).
Strošek dodatnega motorja ni katastrofalno velik.
Bragging rights...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Eno vprašanje...

Kako točno se obračunavata cestnina in zavarovanje pri električnih avtomobilih v Sloveniji?

Zavarovanje se mi zdi dosti logično, itak vse zavarovalnice gledajo moč motorja, tako tukaj ni nekih problemov.

Cestnina pa se obračunava glede na delovno prostornino motorja. Kakšna točno je potem konverzija? Ali cestnine mogoče sploh ni treba plačati trenutno?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Cesnine (trenutno) ni:
LETNA DAJATEV SE NE PLAČUJE ZA:
- motorna vozila, ki imajo vgrajen samo električni pogonski motor;


Pri zavarovanju naj bi veljala "bencinska tarifa po kW":
Zavarovanje - v kolikor je vozilo samo električno se zavaruje tako kot 'bencinar' s kW; v kolikor je vozilo hibridno, se kW seštejejo (bencin in elektrika).
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Pri hibridnem vozilu se kW za zavrovanje ne seštejejo, pri Priusu se upošteva samo moč bencinskega motorja, možno sicer da se upošteva moč močnejšega motorja, to pa ne vem točno.

matejm1994 ::

WarpedGone je izjavil:

Obična S85 je še vedno v ponudbi, le kliknit je treba.

Jaz ne vidim? Kje? http://prntscr.com/6rc5n9

Edit: Vidim :D

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Zanimivo je, da gredo z vsakim novim "modelom" v višji cenovni rang. Ravno nasprotno kot bi naj delali.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

TribesMan ::

Temu se reče prilagajanje zahtevam trga...

Cenejše so že delal (40kW), pa ni blo zanimanja.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Osnovni plan je že ves čas isti: cena se niža z generacijami.
Tole je izvedenka, kjer sledijo kupcem, ki so ~10x bol navdušeni nad S85 kot so bili s S60. Zraven pa še mal updatajo samo tehnologijo itd.

Nižja cena pride z Gen3. Tak so rekl že pred 10imi leti in isto pravijo tudi danes.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Gen3, ki pride počasi na vrsto čez kakih par desetletij. Eno je že mimo, še par pa bomo tam;)
Dokler zadeva ne bo vsaj približno ekonomsko upravičena, bo ostala v butični prodaji.
Sej drugače je čist fajn, da zadevo raziskujejo, bo vsaj napredek hiter, ko dobimo ene konkretne baterije.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

vostok_1 ::

Magic1 je izjavil:

Gen3, ki pride počasi na vrsto čez kakih par desetletij. Eno je že mimo, še par pa bomo tam;)
Dokler zadeva ne bo vsaj približno ekonomsko upravičena, bo ostala v butični prodaji.
Sej drugače je čist fajn, da zadevo raziskujejo, bo vsaj napredek hiter, ko dobimo ene konkretne baterije.


Gen3 se že vozi po cesti. Sam čakajo tovarno baterij, da se bo pocenil.

WarpedGone ::

Če z Gen3 misliš Model X, potem ne - Model X je še vedno na Gen2 platforma, cena bo par jurjev višja od enakoopremljenega S.
Gen3 je še vedno le na papirju in načrtih. Je pa res, da bo najprej fabrika baterij, potem pa šele Model 3 oz E.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Ima kdo kaj informacij o tem, če namerava Panasonic (ali katera druga firma) izdati izboljšano generacijo trenutnih baterij? Od začetka razvoja Model S pa do danes je namreč minilo že 5 let, pa smo še vedno na istih baterijah. Vem da je WarpedOne pred časom govoril o možnosti, da Tesla pri Model X čaka na izboljšane baterije, pa me zanima, če se še kaj šušlja o tem. Če sledimo projekcijam, bi morala nova generacija baterij imeti kakšnih 30% večjo energijsko gostoto.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Sej je bilo že napisano glede teh baterij. Izboljšujejo jih že, a kaj ko to prinese več dodatkov, ki pa stvar zakompicira, podraža in še kakšen nezaželjen stranski učinek prinese. Sej se je že več kot deset let nazaj vedelo, da je v baterijah prihodnost. Kdor bi odkril kaj revolucionarnega bi bil takoj miljonar in ogromno se je in se še dela na tem. A kaj ko so baterije zelo nehvaležna reč in kar nikomur ne rata kaj pametnega naumit.
Magic

TribesMan ::

Verjetno je nedavna nadgradnja iz 60kWh na 70kWh posledica ravno večje kapacitete baterij?

Da bodo pa vsake pol leta menjali konfiguracijo baterije zato ker imajo baterije 2% večjo kapaciteto pa ni pričakovat, je preveč dela in testiranj da spraviš kaj naprej v avtomobilski industriji.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Nikec3 ::

Verjetno je nedavna nadgradnja iz 60kWh na 70kWh posledica ravno večje kapacitete baterij?

Močno dvomim. Potem bi najbrž tudi 85 kWh premaknili v bližino 100 kWh. No, mogoče pa nas presenetijo. Vsekakor bi bilo povečanje kapacitete zelo dobrodošlo pri Modelu X, ker drugače bo to nazadovanje v smislu dosega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Rim niso postavili v enem dnevu.
Produkcija je en dolga veriga dobaviteljev in zalog etc. Tko kot stvari stojijo zgleda prvi na odstrelu S85, za 10jurjev več dobiš le 50km več dosega, pljunek več sprednjega prtljażnika in mal bolš pospeške. Za naročilo se je treba dodatno pomatrat etc. To kaze da bodo ukinili rwd varianto in bodo vsi novi Model S imeli 4kolesni pogon.
Podobno sklepanje velja za baterije. Proizvodnja novejše kemije v dovolj velikem obsegu terja svoj čas.
Model X bo z isto baterijo naredu manj km zato stavim da bo predstavljen skupaj z 100kwh baterijo. Sočasno bodo baterijjo ponudili tudi v Su in počas umaknili 85 baterije.

100kwh baterija bo zadoščala za 600km po evropskem NEDC oz. 500 po ameriskem EPA. Mozna bo dvojna pot mb-lj brez vmesnega polnjenja. Večja baterija bo avtomatsko omogočala tudi hitrejše polnjenje v praksi.

Konkurenca pa sanja da bo čez 5 let morda ponudla neki tazga kot je bil ModelS leta 2012.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Poškodovana Tesla lahko lastnika sleče do golega:

http://avto.finance.si/8820202/Po%C5%A1...

WarpedGone ::

Drag avto je drag. Šokantno.
Zbogom in hvala za vse ribe

M-XXXX ::

WarpedGone je izjavil:

Drag avto je drag. Šokantno.

Da. Najdi mi recimo avto za 50-100k€ ki na uradnem servisu za take malenkosti računa po 10k. Drag avto nanese nekaj več, ne pa ranga 10x.

Dejansko zdajle malo googlam cene popravil pri raznih avtih. Sicer je težko primerjati med sabo zaradi skopih informacij ampak ja, bolj iščem bolj bizarne so Tesline cene. Vlečejo v super sport razred avtov, katerih nabavna vrednost je po pol miljona ne pa bogih 70-80 jurju...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

WarpedGone ::

Težava je, ker je karoserija pri Tesli izdelana pretežno iz aluminija, kar onemogoča poceni popravila kot pri pločevini. Aluminijasta zgradba ob tem zahteva spajanje z zakovicami in dragim lepilom, kar podaljša in podraži popravilo. Draga pa je tudi oprema za popravilo, potrebna oprema tako stane 100.000 evrov, popravila pa se lahko lotijo le usposobljeni mojstri.


Tam jih popravilo manjših poškodb stane pol manj,

Ergo, na servisih kjer je močnejša konkurenca, je cena le pol nižja.
Še vedno so jurji za enako majhne poškodbe.

Relativno majhno število vozil na cesti pomeni majhno število servisov, ki so požegnani za servisiranje konkretnih vozil in maš takšne cene.
Ko bo vozil več, bo tudi več požegnanih servisov, večja konkurenca in nižje cene, primerljive z drugimi znamkami.
Kar je redko je drago.
Zbogom in hvala za vse ribe

ZaphodBB ::

Hrvaška revija Avto Klub je predvsem plagiatorska, očitno: http://www.ubergizmo.com/2015/01/tesla-...

Še vedno pa izgleda, da bo za Teslo obvezno imet kasko in da bodo znale bit premije višje.

Po drugi strani, pa upoštevajte, da so glupi hrvati skopirali članek in zneske iz Kalifornije prenesli na balkan ter samo pretvorili USD v EUR. V glavnem, nič pametnega samo senzacionalizem in zavajanje bralcev.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Nikec3 ::

Sem še malo razmišljal glede možnosti, da bo Model X predstavljen z 100 kWh baterijo, pa se mi zdi dokaj verjetno. Na spletni strani Tesle o Model X ne pišejo nobene podrobnosti, razen tega, da bo Dual motor. Zraven tega je precej logično, da se Tesla ne hvali preveč z možnostjo, da bo X prišel z večjo baterijo, ker bi potem vsi čakali z naročili. Po drugi strani pa bo precejšnjo razočaranje, če kljub dveletnim zamudam X ne bo ponudil ničesar več kot na prvi predstavitvi pred tremi leti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Iz teslamotorsclub.com foruma.

Seems like right now most people think this is just a repackaging of the same old cell. I think the clues we are given suggests otherwise. If they are just adding cells to the original 60 pack, then we should see a heavier car with a corresponding drop in efficiency. But from the new specs on the 70D, it looks like it is retaining near identical efficiency of the S60. This suggests the battery didn't get much heavier.


I say there is something interesting going on. Notice that the 70D EPA rating doesn't appear to take much of a hit in wh/mile like the 85 does. From the 60s 209 mile EPA spec, 70D would be 209*70/60=244miles. The 85 would have been 296 miles, with no weight gain penalty. So, for the 85, the weight gain penalty was 31 miles. For the 85D the penalty was only 26 miles. So somehow they got the 70D for only a 4 mile penalty over the 60 efficiency.


Seveda so tudi debate v drugo smer, ampak kolikor sem videl, še nihče zaenkrat ni stehtal 70D-jev. :)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Še nihče ga ni dobil v roke kot lastnino. Vse kar je, je nekaj testnih vozil po ameriških 'salonih'.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Dual motor že sam od sebe prinese višjo učinkovitost, ker imata motorja nekako različna prestavna razmerja ali pa sta že optimizirana za različne hitrosti, torej pri določenih hitrostih več bremena pobira en motor pri drugih drug. Ali ni tako, da je že 85D izboljšal range z enako baterijo?

Torej če primerjaš 85D in 70D je poraba prvega 34 kWh/100 mi drugega pa 33 kWh/100 mi, pri starih z enim motorjem je bilo pa 38 kWh/100 mi (85 kWh) in 35 kWh/100 mi (60 kWh).
http://fueleconomy.gov/feg/Find.do?acti...

Jaz ne vidim razlike in mislim da gre za iste celice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Dual motor že sam od sebe prinese višjo učinkovitost, ker imata motorja nekako različna prestavna razmerja ali pa sta že optimizirana za različne hitrosti, torej pri določenih hitrostih več bremena pobira en motor pri drugih drug.

To je teorija. Besede inženirja so bile, da sta končni prestavni razmerji skorajda enaki (ne enaki ampak skoraj enaki).
Ali ni tako, da je že 85D izboljšal range z enako baterijo?

Predvsem je oglaševan doseg večji, v praksi folk doživlja marsikaj.
Tle ni vse v mehaniki ampak v pameti oz FW kdaj in kako kater pogon deluje.
V predzadnji verziji so vpeljali 'torque sleep' ki izklaplja zadnji motor kadar so 'enakomerne' vozne razmere i.e. držiš konstantno hitrost.
Kolk konstantna mora bit, da jo SW razume kot konstantno je pa drugo.

Torej če primerjaš 85D in 70D je poraba prvega 34 kWh/100 mi drugega pa 33 kWh/100 mi,

Ta poraba je napol čaranje, preveč meglena cifra da bi se iz nje dalo zares kej trdnega sklepat.
Kakšne gume, kolk zvožene, kakšna temperatura, kakšna nastavitev podvozja, ...

Dokler ne bo uradne besede al pa kdo ne odpre baterije in ne prešteje celic samih, bodo vse skup le ugibanja.

Še vedno pa stoji, da se 4 leta kasneje spodobi uporabit novejše celice.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Ta teorija "dva motorja manjša poraba" ne pije vode... IMO

Kakor sem jaz preračune delal ni razlike, oziroma, zaradi več vrtečih se delov (polosovine differencial) in dodatnega inverterja (switching losses - zato verjetno eksperimitirajo s "torque sleep"), so izgube z dvema motorjema kvečjemu še večje.
Je pa očitna prednost trakcije na pospeševanju in očitna prednost pri možnosti regeneracije energije med zaviranjem.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

J.McLane ::

Kaj je pa potem razlog boljšega EPA rezultata? Cycle beating?

fpbs ::

E-Golf je prevzel primat v Evrop:

http://plugin-magazine.si/vozim/e-golf-...

Magic1 ::

Jah Norvežani se lahko gredo ekologe pri sebi doma, ko ostalim nafto in plin prodajajo. Jaz bi se tudi šel, če bi imel en rudnik zlata na vrtu in se ne bi sekiral toliko glede ekonomske računice.
Magic

user-pass ::

WarpedGone ::

Od ponedeljka imamo v Sloveniji dve SuperCharger lokaciji, poleg Ljubljane, sedaj obratuje tudi nova na Kozini:
Petrol Service Station Kozina, Slovenia 23 Počivališče Ravn Kozina, Slovenia 6240
Charging: 8 Superchargers, available 24/7
Restrooms: Available 24/7 at Petrol Service Station
Wifi: Free Wifi available inside service station and restaurant
Zbogom in hvala za vse ribe

Pesimist ::

el. avto da, ko bo funkcionalen in nic drazji kot trenutne cestne prdalice. To je vse kaj je za rečt na to temo, brez da jo sploh prebiram od začetka.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Roadkill ()

Malajlo ::

S tem dosegom malo pretiravate. Z jugotom si naredil s tistimi 30 litri glih dobrih 300 km. Zdaj pa če ni jurja, boljš, da greš peš.
Pri ceni pa ne moreš gledati samo nabavne, ampak tudi tiste tri jurje na leto za gorivo. V petih letih je to pri mlinčku ala clio skupaj 30 jurjev. Za tolk pa že dobiš e-vozilo tega ranga.
Pol je pa itak še olje pa ostala jajca.

Roadkill ::

Klasični haterju in forum trolli.
90% od njih ne bo kupilo električnega avtomobila niti, ko bodo imeli 1000km dometa in bojo koštali 30k eur.
Bojo raje furali gold mk5 in pizdili, kako električni nimajo prave duše... pa pravega vonja... pa ne tresejo dovolj prijetno itd...
Ü

hmm ::

Sem navdušenec nad ev-ji, ampak po moje je treba biti realen, ev-ji za povprečnega človeka zaenkrat niso primerljivo funkcionalni. Da so šli jugoti 300 km, za enega povprečnega Janeza s Škodo Octavio, ki mu pije 5-6 l dizla/100 km, ni posebej koristen podatek. Tak Janez tudi ne porabi 3k eur na leto, ampak bolj okrog 2k, če sploh. EV, ki zmore 300 km (tesla 70D), pa trenutno stane najmanj 75k. To je seveda za večino nedosegljivo. Za pol manj, kar je še vedno precej, pa dobiš avto, ki zmore realno 130 km, brez dodatne opreme, polnjenje pa merimo v urah.

Res pa je, da imajo ljudje velikokrat pri hiši več avtov, in Janez bi kaj hitro lahko Octavio imel samo še za na morje, drugi avto pa bi bil ev, ki bi bil redno v uporabi.

Tako da mislim, da bo še nekaj let trajalo (gigafactory?), da se bo povprečni kupec odločil za ev, vsaj pri nas. Lahko bi začeli z državnim voznim parkom. Odslužene audije za funkcionarje se zamenja s teslami, za uradnike pa razni manjši evji...

Brane22 ::

To je res, ampak ev-ji imajo čedalje več prednosti, tudi zaradi političnih odločitev.

V Londonu je na vozila z emisijami davek in tako zastonj pridejo skozi lastniki EVjev, kar recimo ni nepomembna prednsot. Takrat, sploh zaradi parkinga, pridejo prav tudi take prdalice kot je G-Wiz.

Domnevam, da bo, če že ni, podobno tudi po drugih večjih mestih.

Treba je samo počakati na naslednjo generacijo baterij in vozil in krog bi se lahko zaprl.

Topogledno bo Tesla v prednosti. Znajo narediti dober EV, imajo hitre polnilnice, proizvodnjo celic bodo imeli v kratkem takorekoč "v bajti". Samo soliden, poceni batpack rabijo in pol ( ali raje 4x) cenejši avtoček.

Pravzaprav sem presenečen, da se še niso spustili v G-Wiz biznis. To malo pločevine bi že naštancali, dali gor batpack, dva motorja in piči miško.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

WarpedGone ::

Pravzaprav sem presenečen, da se še niso spustili v G-Wiz biznis.To malo pločevine bi že naštancali, dali gor batpack, dva motorja in piči miško.

In stvar bi še vedno koštala 30 jurjev in bila podn od avta. Takih mizerij je na trgu precej, kaj bi dosegu še en tak?
Tlačenje mizerije v vlogo "drugega avtomobila" je direktno priznanje, da je avto neprimeren za 'resno' uporabo.

Za nekatere stvari enostavno ni prave bližnjice - cene tehnologije ni mogoče na silo znižat. Treba je enostavno izpilit tehnološki postopek, postavit dovolj velike fabrike in jih tko dobro podmazat, da produkt bruhajo na trg z dovolj nizkimi stroški dela in procesa ter surovin. To pa se ne zgodi čez noč, niti samo od sebe. Edina pot so incrementalne izboljšave dosežene z velikimi denarnimi vložki, mnogo truda in znanja.

EV ni le avto z drugačno kemikalijo v tanku, tako kot je dizl glede na bencin. Al pa XY plin.
EV je večja sprememba, ki omogoča in zahteva precej drugačne reči kot le druga kemikalija na bencinskih pumpah.

Potrebno je omrežje dovolj hitrih polnilnic, ki omogočajo sprejemljivo hitre dolgoprogaške poti.
Potrebno je omrežje polnilnih priključkov na ciljnih destinacijah, kamor ljudje pridejo s prazno baterijo in med bivanjem tam, nafilajo dovolj za povratek.
Potrebni so domači prikljički, kjer ljudje avto filajo, ko so doma.

Tudi ko bo teslina baterija 4x cenejša, bo to še vedno max 500.000 vozil letno. V celi sliki bo to še vedno kurioziteta.
Ni nemogoče, da bo stvar še nekaj debelih let precej draga enostavno zato, ker noben drug ne bo ponujal vsaj primerljivo dobrega EV.

In kdo v EVju vidi le bencinarja za 10 jurjev z električnim motorjem, je zgrešil praktično vse njegove prednosti.

Da se nek ICE avtomobil lahko vsaj približno primerja z katerimkolim EVjem, mora najprej bit izpolnjeno
- avtomatski menjalnik
- Start/Stop sistem
- tih motor brez zaznavnih tresljajev

Te stvari so namreč "vključene v osnovno opremo" vsakega EV. Če ti ne pomenijo nič, potem ne glej EVjev sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

WarpedGone je izjavil:

Pravzaprav sem presenečen, da se še niso spustili v G-Wiz biznis.To malo pločevine bi že naštancali, dali gor batpack, dva motorja in piči miško.

In stvar bi še vedno koštala 30 jurjev in bila podn od avta. Takih mizerij je na trgu precej, kaj bi dosegu še en tak?


Zakaj bi stala EUR30k ?

Koliko stane 5kWh Tesline baterije, sploh če je ni treba penalit za visoke tokove

G-Wiz je namenjen segmentu folka, ki se iz predmestja od lastne garaže zapelje v mogoče 10 km v službo in nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

WarpedGone ::

Koliko stane 5kWh Tesline baterije, sploh če je ni treba penalit za visoke tokove

Edini "quote", ki ga mamo je $45k za 85kWh. Kar izvrže $2600/5kWh. Ampak 5kWh zadošča za ~25km dosega. To ni avto. V avtu se zgodba začne s kakimi 20kWh, ki pa košta že $10k. Pa še teh 20kWh je nevredno naziva resn avto, kjer se zgodba začne pri kakih 50kWh oz $26k samo za baterijo.
Te cene so obremenjene z maržami itd in niso nabavne cene za firmo samo.

G-Wiz je namenjen segmentu folka, ki se iz predmestja od lastne garaže zapelje v mogoče 10 km v službo in nazaj.

Ta segment folka/trga:
1. je hudimano omejen. Gradit poslovni model na takšnem trgu, ki je majhen po obsegu in plačilni moči in pripravljenosti je fejl v štartu.
2. je že zaseden s konkurenco, ki vključuje tudi navaden bicikl, skuter itd.

Firma mora delat profit, če želi preživet. Tesla na vsakem prodanem avtu "zasluži" ~ 1/4 cene. To je precej lažje dosečt pri avtih ranga 100k, kjer se precej pogosteje kupuje s čustvi, kot pri avtih v rangu 10k - 20k, kjer se folk pomatra in raztegne da lahk doplača še tistih par dodatnih EUR za električne šipe.

Koliko stane 5kWh Tesline baterije, sploh če je ni treba penalit za visoke tokove

Uh, ravno manjše baterije je treba penalit za visoke tokove, da se bo reč sploh kamorkoli premaknila.
Večja kot je kapaciteta, manj je treba baterije 'obremenit' za enako izhodno moč.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

- avtomatski menjalnik
- Start/Stop sistem
- tih motor brez zaznavnih tresljajev
Avtomatski menjalnik je v Evropi kvečjemu minus, ne plus. Tudi navadni avti so dovolj tihi in mirni, da večina ni pripravljena doplačevati za še večjo tišino.

Ljudi moti drag bencin in edino ali vsaj daleč najpomembnejšo prednost, za katero se splača plačati nekaj več, vidijo v cenejši elektriki. Bolj posredno (ali pod prisilo) kot neposredno jih motijo tudi izpušni plini, za kar so pripravljeni plačati nekaj več samo, če jih v to prisili država.

O.

WarpedGone ::

Avtomatski menjalnik je v Evropi kvečjemu minus, ne plus.

Zato je v višjih cenovnih razredih ročni menjalnik vse bolj redka žival, avtomatiki imajo pa čezadlje več stopenj? Sploh pri evropskih veliki trojici.
In zato ponudba avtomatikov rine proti vse nižjim cenam?
Nekateri se spravljajo v robotizacijo klasičnih menjalnikov, da se lahk hvalijo da imajo avtomatski menjalnik za pol jurja ceneje od 'klasičnega avtomatika'.
Zelo očitno je avtomatika željena lastnost. Le da je kvaliteta ponudbe avtomatikov še daleč od ideala, zato imajo nekateri raje ročno prestavljanje.

Tudi navadni avti so dovolj tihi in mirni, da večina ni pripravljena doplačevati za še večjo tišino.

Posploševanje, ki izgubi smisel. Kaj je dovolj in kaj je preveč je stvar posameznika, ki mora zadevo plačat.
Količina zvočne izolacije in blažilnikov v avtomobilih višjega razreda nekak kaže, da tega ni nikol dovolj, slej ko prej pa zmanjka denarja.

če jih v to prisili država.

Groteskno je to, da je država glavni krivec da drag bencin.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Avtomatski menjalnik je v Evropi kvečjemu minus, ne plus.

Zakaj pa to zdaj? Jaz na ročnega ne grem nikdar več. Poraba je praktično enaka, moč tudi, prestav je več...

Okapi ::

Jaz se že dolgo sprašujem, zakaj, in ne poznam odgovora. Tako pač je. Kot ločene pipe za toplo in hladno vodo v Angliji.

O.

nekikr ::

In zakaj potem avtomatski menjalnik označiš z minusom, če še sam ne veš zakaj? Vsi moji znanci, ki so šli na avtomatiko, ne gredo več nazaj, recimo.
««
234 / 1194
»»