Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Kdaj se je ta tema spremenila v "Tesla je WTFPWND!!! You suxorzzz!"
A se res ne da imeti ene normalne debate?
A se res ne da imeti ene normalne debate?
TribesMan ::
Kdaj? Približno 400 strani nazaj...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Še malo soli na vaše rane:
Že stokrat napisano: ko bo kdo drug potegnu svojo glavo iz riti in ljudem ponudu avto, ki bo vsaj napol zgledal kot avto, bo dobil rdečo preprogo. Do takrtat bo pa mizerija ostala mizerija, magari z BMWjevo značko ali audijevimi krogi.
Jack White uses Tesla Model S as a mixing studio!
From Sound on Sound Magazine (UK) October 2014:
"White likes to use his Tesla electric car as a mix reference, which oddly, created some effects that won't work as well in countries with right hand drive cars. "The Tesla sound system is Jack's mix reference now, its what he is used to listening to" explains [Joshua]Smith [mix engineer]. "We broadcast mixes to his car via an FM transmitter, and if we wanted higher fidelity we'd use a USB stick with 96k WAV files.... One of the interesting things is that Jack likes to mix from a driver perspective. He usually likes drums or vocal delays on the right because it creates a cool effect when he's listening to it in the car"
Že stokrat napisano: ko bo kdo drug potegnu svojo glavo iz riti in ljudem ponudu avto, ki bo vsaj napol zgledal kot avto, bo dobil rdečo preprogo. Do takrtat bo pa mizerija ostala mizerija, magari z BMWjevo značko ali audijevimi krogi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
White likes to use his Tesla electric car as a mix reference,Legendarni mojstri v nashvillskih studijih so zvok posnetkov preverjali v pickup kamijončkih na najbolj razsutih avtoradijih, ker so vedeli, da večina country glasbo tako posluša, poleg tega pa če se sliši OK na slabem sistemu, se bo na boljšem samo še bolje.
fpbs ::
Chademo bo tam kamor spada - na smetišču zgodovine.
Se strinjam s teboj. Chademo naj imajo azijci, v EV za evropsko tržišče naj pa vgrajujejo CCS konektor. Enako velja za Teslo
Grda realnost je, da je Chademo v praksi izveden šalabajzersko, stvar mogoče dela dokler je na njem kak leaf ki vleče tistih par deset kW nekaj minut nato pa moč pade. Ko se na chademo priklopi kakšen Tesla, ki od njega zahteva nazivno moč eno uro skup, pa gre vse skup v dim oz.
To ni res. To je najstarejši in najbolje preizkušen sistem polnenja, ki pa je zaradi vse večjih potreb po moči postal nekoliko omejen.
Adapter košta 2500 USD ker mora delat na nebroj različnih izvedbah Chedmo polnilnih postaj in mora garantirat da tista polnilna postaja ne bo poškodovala baterije, ki je vredna 20x več.
Tesla izsiljuje svoje kupce z visoko ceno adapterja zato, ker Chademo dela po drugem protokolu in je potrebno naložiti dodaten SW.
Enaka zgodba bo, ko se bodo hoteli priklopit na CCS.
WarpedGone ::
>> Chademo naj imajo azijci, v EV za evropsko tržišče naj pa vgrajujejo CCS konektor.
Kakšen rasizem je pa sedaj to?
Chademo je dovolj dobr za azijce, za evropo pa ne?
Chademo je morda dovolj dobr za 20kWh mizerije, za ornk EVje z +50kWh baterijami pač ne več.
>> Enako velja za Teslo
Vozniki bodo s tem profitirali kaj točno?
Počasnejše polnjenje, nezanesljivost, štorast priključek, pogosto plačljivost in nedostopnost polnilca zaradi nečlanstva v lokalnem klubu. Sami minusi, praktično nobenga plusa.
Ko/če bodo enkrat CCS postaje dovolj razširjene, da bo to melo smisel, bo za tiste, ki si to dovolj želijo poskrbel adapter.
Tesla v Evropi uporablja Mennekes Level 2 priključek, ki povsem ustreza. Cela razlika je le, da tudi Superchargerji v evropi uporabljajo v osnovi enako obliko priključka. Človek se enostavno vpraša, zakaj tesla lahko naredi neki kar je praktično uporabno, gora pametnjakovičev pri "konkurenci" pa sestavi stvar, ki paše v grotesko ne pa na cesto:
Teslin konektor:
Kakšen rasizem je pa sedaj to?
Chademo je dovolj dobr za azijce, za evropo pa ne?
Chademo je morda dovolj dobr za 20kWh mizerije, za ornk EVje z +50kWh baterijami pač ne več.
>> Enako velja za Teslo
Vozniki bodo s tem profitirali kaj točno?
Počasnejše polnjenje, nezanesljivost, štorast priključek, pogosto plačljivost in nedostopnost polnilca zaradi nečlanstva v lokalnem klubu. Sami minusi, praktično nobenga plusa.
Ko/če bodo enkrat CCS postaje dovolj razširjene, da bo to melo smisel, bo za tiste, ki si to dovolj želijo poskrbel adapter.
Tesla v Evropi uporablja Mennekes Level 2 priključek, ki povsem ustreza. Cela razlika je le, da tudi Superchargerji v evropi uporabljajo v osnovi enako obliko priključka. Človek se enostavno vpraša, zakaj tesla lahko naredi neki kar je praktično uporabno, gora pametnjakovičev pri "konkurenci" pa sestavi stvar, ki paše v grotesko ne pa na cesto:
Teslin konektor:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
fpbs ::
>> Chademo naj imajo azijci, v EV za evropsko tržišče naj pa vgrajujejo CCS konektor.
To ni rasizem, to je njihov sistem polnenja, in ga bodo zagotovo še nadgrajevali. Evropejci imamo naprednejši CCS in vsako drugo vsiljevanje dela zmedo.
Pričeli so z montažo kombiniranih 100kW Chademo superchargerjev, skupaj s CCS.
Konec oktobra bo "Fast Charging Europe Conference" v Minchnu, kamor je tudi povabljen Chademo. Ni pa povabljena Tesla.
To, kar si tu napisal je brez osnove, čista tvoja domišljija.
Da, samo Tesline lastnike bo to zopet stalo 2500$. Bodo pa v to prisiljeni, ker mreža Teslinih postaj se razvija prepočasi.
Teslino zgodbo s konektorji že poznamo. Tisto, kar je po evropskem standardu za 50kW, je po ameriškem za 100kW. Ko pa pride do požara, se pa lastnika Tesle obtoži, da je šlampast.
Kakšen rasizem je pa sedaj to?
To ni rasizem, to je njihov sistem polnenja, in ga bodo zagotovo še nadgrajevali. Evropejci imamo naprednejši CCS in vsako drugo vsiljevanje dela zmedo.
Chademo je dovolj dobr za azijce, za evropo pa ne?
Chademo je morda dovolj dobr za 20kWh mizerije, za ornk EVje z +50kWh baterijami pač ne več.
Pričeli so z montažo kombiniranih 100kW Chademo superchargerjev, skupaj s CCS.
Konec oktobra bo "Fast Charging Europe Conference" v Minchnu, kamor je tudi povabljen Chademo. Ni pa povabljena Tesla.
Vozniki bodo s tem profitirali kaj točno? Počasnejše polnjenje, nezanesljivost, štorast priključek, pogosto plačljivost in nedostopnost polnilca zaradi nečlanstva v lokalnem klubu. Sami minusi, praktično nobenga plusa.
To, kar si tu napisal je brez osnove, čista tvoja domišljija.
Ko/če bodo enkrat CCS postaje dovolj razširjene, da bo to melo smisel, bo za tiste, ki si to dovolj želijo poskrbel adapter.
Da, samo Tesline lastnike bo to zopet stalo 2500$. Bodo pa v to prisiljeni, ker mreža Teslinih postaj se razvija prepočasi.
Tesla v Evropi uporablja Mennekes Level 2 priključek, ki povsem ustreza. Cela razlika je le, da tudi Superchargerji v evropi uporabljajo v osnovi enako obliko priključka. Človek se enostavno vpraša, zakaj tesla lahko naredi neki kar je praktično uporabno, gora pametnjakovičev pri "konkurenci" pa sestavi stvar, ki paše v grotesko ne pa na cesto:
Teslino zgodbo s konektorji že poznamo. Tisto, kar je po evropskem standardu za 50kW, je po ameriškem za 100kW. Ko pa pride do požara, se pa lastnika Tesle obtoži, da je šlampast.
Oldi ::
Torej za moje pojme bencinar pokuri 2,4x več energije in stane 4,8x več za tankat kot ekonomsko dostopen EV (pustimo sedaj Teslo). Kot lastnik Priusa pa ti lahko povem, da mi bencin predstavlja 26% vseh stroškov. Pri EV so stroški za elektriko verjetno pri 6% celotnega stroška. Zanimivo je da je cenejši bolj potraten avto stroškovno vseeno še primerljiv, če gledamo neko povprečno letno kilometrino.
Če poenostavimo, je lahko električni avto 20% dražji (26-6), da je ekonomičen, tega filma pa zlepa ne bomo videli.
Glede SC pa ne bit otročji, dokler ima EV vsak stoti voznik, bi še nekako šlo, ko jih bo več, bo pa treba hektarje velike črpalke s hudimi daljnovodi.
Ma vse tole o EV je smešno, kar trdim že od samega začetka. Ko bodo avti samo cca 30% dražji in se boš ponoči zastonj filal iz omrežja, da boš uravnaval konično porabo, takrat pa spet zalaufajmo tole temo. Tankanje na SC bo, ko bodo resna zadeva, primerljivo drago kot bencin, država bo nabila trošarino, kurili bodo vršno elektriko, extra škodovali bateriji, skratka izhod v sili za dolgo pot ali ko si doma pozabil priklopit.
Okapi ::
Pri cenah avtov je "problem", ker je razpon za primerljivo funkcionalnost ogromen. Vozen rabljen avto dobiš za jurja ali še manj. Pa recimo, da ne greš čisto na najbolj poceni varianto, še vedno velja, da od 5 jurjev naprej v bistvu kupuješ prestiž. Tako da razmerje med stroškom za gorivo in ceno avtomobila je zelo raztegljiv pojem.
O.
O.
vostok_1 ::
Kot že stokrat povedano je vse odvisno kako bo z baterijami v prihodnosti.
Za bližnjo prihodnost vsekakor vidim kombinacijo high mileage ICEje (plin/hibrid) v nižnjem rangu, ele. avto pa srednje in višji.
Za bližnjo prihodnost vsekakor vidim kombinacijo high mileage ICEje (plin/hibrid) v nižnjem rangu, ele. avto pa srednje in višji.
Oldi ::
Kakšni so pa trendi glede plina v USA, mislim na skrilavce in ponujanje plina EUju. Ali ni plin precej idealna rešitev za avtomobile, predvsem pa mestne buse. Kaj pa gorilne celice?
Glede baterij pa je morda prihodnost v polnjenju v obliki menjave elektrolita. Elektroliza pa iz vetrnih elektrarn in za glajenje lukenj v porabi elektrike.
Glede baterij pa je morda prihodnost v polnjenju v obliki menjave elektrolita. Elektroliza pa iz vetrnih elektrarn in za glajenje lukenj v porabi elektrike.
fpbs ::
Kakšni so pa trendi glede plina v USA, mislim na skrilavce in ponujanje plina EUju. Ali ni plin precej idealna rešitev za avtomobile, predvsem pa mestne buse. Kaj pa gorilne celice?
Glede baterij pa je morda prihodnost v polnjenju v obliki menjave elektrolita. Elektroliza pa iz vetrnih elektrarn in za glajenje lukenj v porabi elektrike.
Izkoristek plina je boljši, če se ga porabi v plinski centrali in potem napaja EV.
J.McLane ::
Hm pa se poigrajmo, state of the art plinska elektrarna ima 57% izkoristek, na omrežju so tudi neke izgube (pojma nimam recimo 90% učinkovitost) in potem EV za katerega pa recimo, da pokuri 18 kWh/100 km. Torej če bi obstajal avto na plin, ki pokuri za 35 kWh/100 km plina bi bili zadevi izenačeni.
35 kWh je:
- 4 l bencina
- 3,6 l dizla
- 4,9 l LPG
- 2,7 kg CNG
Se ti še zdi da smo res tako zelo zelo daleč?
35 kWh je:
- 4 l bencina
- 3,6 l dizla
- 4,9 l LPG
- 2,7 kg CNG
Se ti še zdi da smo res tako zelo zelo daleč?
7982884e ::
izenačeni v porabi energije za vrtenje koles, fora je pa da gorivo za v avto je dosti dražje kot plin ki ga kupujejo elektrarne
fpbs ::
Hm pa se poigrajmo, state of the art plinska elektrarna ima 57% izkoristek, na omrežju so tudi neke izgube (pojma nimam recimo 90% učinkovitost) in potem EV za katerega pa recimo, da pokuri 18 kWh/100 km. Torej če bi obstajal avto na plin, ki pokuri za 35 kWh/100 km plina bi bili zadevi izenačeni.
http://www.sciencedirect.com/science/ar...
telexdell ::
Hm pa se poigrajmo, state of the art plinska elektrarna ima 57% izkoristek, na omrežju so tudi neke izgube (pojma nimam recimo 90% učinkovitost) in potem EV za katerega pa recimo, da pokuri 18 kWh/100 km. Torej če bi obstajal avto na plin, ki pokuri za 35 kWh/100 km plina bi bili zadevi izenačeni.
35 kWh je:
- 4 l bencina
- 3,6 l dizla
- 4,9 l LPG
- 2,7 kg CNG
Se ti še zdi da smo res tako zelo zelo daleč?
Izkoristek plinske elektrarne gre do 90% (Wikipedija)Izkoristek daljnovodov je bolj kompleksna zadeva a v praksi se skuša držati izkoristek preko 95%.
PS- kot si izračunal z minimalnimi poskusi ponoviti izračun še z dejanskimi in maksimalnimi vrednostmi
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
To s temi izkoristki je precej "akademsko".
Avtomatski menjalnik je tja do 20% manj učinkovit kot "ročni" pa to ne ustavlja njegove popularnosti.
Luksus se plača, včasih tudi z nasmehom na licu.
Shut up and take my money!
Kaj je prednost CNG pol morda nižje cene?
Manj ropota, manj trese, večja moč? Ne, ne, ne. Next!
Avtomatski menjalnik je tja do 20% manj učinkovit kot "ročni" pa to ne ustavlja njegove popularnosti.
Luksus se plača, včasih tudi z nasmehom na licu.
Shut up and take my money!
Kaj je prednost CNG pol morda nižje cene?
Manj ropota, manj trese, večja moč? Ne, ne, ne. Next!
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
fpbs, sem si na hitro prebral tisto analizo, zmoti pa tole:
V tabeli je potem sicer več kombinacij, v kateri je tudi CNG HEV (hibrid), kateremu so pa tudi dali slabih 36,4 MPG (6,5 l/100 km), Prius po EPA pokuri 50 MPG (4,7 l/100 km). No in ta "potraten" hibrid pokuri ca. 2.200 KJ/km kjer EV pokuri 2.000 KJ/km. Torej lepo so nategnili vhodne podatke tako kot njim paše, v resnici se pa po cesti že danes vozi bencinski hibrid, ki pokuri manj energije. Seveda pa so pri elektriki še obnovljivi viri, ki pa jasno celotno sliko lahko spremenijo, po drugi strani so pa tudi stare TE ki prav tako to sliko spremenijo.
90% izkoristek plinske elektrarne je z uporabo odpadne toplote za OGREVANJE, to pa če se ne motim lahko pokurimo samo pozimi (pa še takrat bodo viški). Pozimi bo pa EV za svoje gretje in predgretje porabil nekajkrat več kot 18 kWh/100 km. 57% izkoristek nisem potegnil kar iz nekje ampak je to izkoristek čisto nove PPE Mellach blizu Gradca.
The CNGV is based on a 2012 Honda Civic natural gas vehicle with a combined EPA label fuel economy of 30.9 mpgge
V tabeli je potem sicer več kombinacij, v kateri je tudi CNG HEV (hibrid), kateremu so pa tudi dali slabih 36,4 MPG (6,5 l/100 km), Prius po EPA pokuri 50 MPG (4,7 l/100 km). No in ta "potraten" hibrid pokuri ca. 2.200 KJ/km kjer EV pokuri 2.000 KJ/km. Torej lepo so nategnili vhodne podatke tako kot njim paše, v resnici se pa po cesti že danes vozi bencinski hibrid, ki pokuri manj energije. Seveda pa so pri elektriki še obnovljivi viri, ki pa jasno celotno sliko lahko spremenijo, po drugi strani so pa tudi stare TE ki prav tako to sliko spremenijo.
90% izkoristek plinske elektrarne je z uporabo odpadne toplote za OGREVANJE, to pa če se ne motim lahko pokurimo samo pozimi (pa še takrat bodo viški). Pozimi bo pa EV za svoje gretje in predgretje porabil nekajkrat več kot 18 kWh/100 km. 57% izkoristek nisem potegnil kar iz nekje ampak je to izkoristek čisto nove PPE Mellach blizu Gradca.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Oldi ::
So rekli na TV, da za avto polnit rabimo samo enofazno vtičnico 6A.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oldi ()
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
To s temi izkoristki je precej "akademsko".
Avtomatski menjalnik je tja do 20% manj učinkovit kot "ročni" pa to ne ustavlja njegove popularnosti.
Luksus se plača, včasih tudi z nasmehom na licu.
Shut up and take my money!
Kaj je prednost CNG pol morda nižje cene?
Manj ropota, manj trese, večja moč? Ne, ne, ne. Next!
In ce je tesla luksuz, zakaj potem subvencije in metanje davkoplacevalskega denarja skozi okno? Zakaj vozniki EV ne prispevajo svoj delez za cestno infrastrukturo in drzavni proracun nasploh? Does not compute. Jaz bi EVje obdavcil z 50% davkom na luksuz in se reg sitracijo jim nabil kot da majo 5000ccm3 pod pokrovom. Ce mas denar seveda ti to ne bo pretstavljal noben problem saj se gre za prestiz, placal bos in se se naprej lepo smehljal.
Tolk subvencije in davcnih olajsav se zmece v povprecno teslo model S kot staneta recimo 2 VWjeva UP na CNG. Idiotizem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
J.McLane ::
Ne nujno, saj razvoj nekaj stane, kdo bo pa plačal razvoj če ne bogati? Če si mnenja da EV nikoli ne bo prava stvar potem te pa razumem.
fpbs ::
-valvoline- je izjavil:
In ce je tesla luksuz, zakaj potem subvencije in metanje davkoplacevalskega denarja skozi okno? Zakaj vozniki EV ne prispevajo svoj delez za cestno infrastrukturo in drzavni proracun nasploh? Does not compute. Jaz bi EVje obdavcil z 50% davkom na luksuz in se reg sitracijo jim nabil kot da majo 5000ccm3 pod pokrovom. Ce mas denar seveda ti to ne bo pretstavljal noben problem saj se gre za prestiz, placal bos in se se naprej lepo smehljal.
Tolk subvencije in davcnih olajsav se zmece v povprecno teslo model S kot staneta recimo 2 VWjeva UP na CNG. Idiotizem.
Subvencija bi morala biti omejena do neke vsote, naprimer 40kEvro ali mogoče še niže.
Oldi ::
Ma kakšne subvencije, naj financirajo razvoj baterij in motorjev v državnih inštitutih in univerzah, vse drugo na vseh energetskih področjih je proč metanje keša. Namesto tega trošarine in davek na za okolje negativne tehnoligije in energente-kurilno olje recimo. Tako pa obubožani delavci subvencionirajo lastnike sončnih elektrarn polnih denarja
Ko nekaj postane rentabilno, se zmerom najde privat keš.
Kdo pa plača subvencije za Teslo, mi ali Ameri, je kje kaj več napisanega?
Ko nekaj postane rentabilno, se zmerom najde privat keš.
Kdo pa plača subvencije za Teslo, mi ali Ameri, je kje kaj več napisanega?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oldi ()
J.McLane ::
Z nakupom EV za 100k € država še vedno pobere 13k € (DDV - 5k € subvencija)
Z nakupom klasičnega vozila s 310 kW moči v vrednosti 100k € bi država pobrala najmanj 35k € (motor nad 2.5 l, emisije nad 250 g CO2)
Z nakupom klasičnega vozila s 310 kW moči v vrednosti 100k € bi država pobrala najmanj 35k € (motor nad 2.5 l, emisije nad 250 g CO2)
WarpedGone ::
Net je poln špekulacij, kaj je ta D. Na zgornji sliki je karoserija Model S.
Odkrili so registracjo VIN kod pri NHTSA, ki razkriva, da je tesla registriral "dvo-motorni" model S, D - DualMotor
V istem dokumentu so registrirali tudi kodo za vozilo z le dvema varnostnima pasovoma na zadnji klopi - sedanji Model S ima na zadnji klopi tri sedeže in tri varnostne pasove.
Zgleda da bodo ponudili štirisedežno varianto Model S, kjer bo v kabini vsaj na zadnji klopi več prostora in luksuza. Dolgo že omenjajo bolše sedeže.
Glavni kandidati za "something else" je "Speed Assist and Lane Departure Warning", v novih MS. V zadnjih tednih ljudje dobivajo avtomobile z radarjem v sprednjem odbijaču, stranskimi 'park' senzorji in kamero v sprednjem ogledalu in nekateri tudi kamero v tretji zavorni luči. Uradno se teh zadev sploh ne da naročiti.
Odkrili so registracjo VIN kod pri NHTSA, ki razkriva, da je tesla registriral "dvo-motorni" model S, D - DualMotor
V istem dokumentu so registrirali tudi kodo za vozilo z le dvema varnostnima pasovoma na zadnji klopi - sedanji Model S ima na zadnji klopi tri sedeže in tri varnostne pasove.
Zgleda da bodo ponudili štirisedežno varianto Model S, kjer bo v kabini vsaj na zadnji klopi več prostora in luksuza. Dolgo že omenjajo bolše sedeže.
Glavni kandidati za "something else" je "Speed Assist and Lane Departure Warning", v novih MS. V zadnjih tednih ljudje dobivajo avtomobile z radarjem v sprednjem odbijaču, stranskimi 'park' senzorji in kamero v sprednjem ogledalu in nekateri tudi kamero v tretji zavorni luči. Uradno se teh zadev sploh ne da naročiti.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Glavni kandidati za "something else" je "Speed Assist and Lane Departure Warning"
Tega do zdaj se ni bilo? To ma ze 'un bedn' Prius. :/
Lane assist in pameten tempomat/cruise control je nekaj kar je dandanes ze trapast, ce ne dajo v avto. Sploh v nek tak avto, ki naj bi bil tehnolosko zelo dovrsen.
-valvoline- ::
Z nakupom EV za 100k EUR država še vedno pobere 13k EUR (DDV - 5k EUR subvencija)
Z nakupom klasičnega vozila s 310 kW moči v vrednosti 100k EUR bi država pobrala najmanj 35k EUR (motor nad 2.5 l, emisije nad 250 g CO2)
Tam kjer so subvencije zgolj po 5000 eur tesle noben sploh ne povoha, tesla se prodaja fajn tam kjer subvencije znasajo 30 pa tja do 50% koncne nakupne cene z vkljucenimi davki. Norveska npr, tam so sli tak dalec da je povprecen voznik tesle oproscen celo placevanja cestnin.
-valvoline- je izjavil:
In ce je tesla luksuz, zakaj potem subvencije in metanje davkoplacevalskega denarja skozi okno? Zakaj vozniki EV ne prispevajo svoj delez za cestno infrastrukturo in drzavni proracun nasploh? Does not compute. Jaz bi EVje obdavcil z 50% davkom na luksuz in se reg sitracijo jim nabil kot da majo 5000ccm3 pod pokrovom. Ce mas denar seveda ti to ne bo pretstavljal noben problem saj se gre za prestiz, placal bos in se se naprej lepo smehljal.
Tolk subvencije in davcnih olajsav se zmece v povprecno teslo model S kot staneta recimo 2 VWjeva UP na CNG. Idiotizem.
Subvencija bi morala biti omejena do neke vsote, naprimer 40kEvro ali mogoče še niže.
Subvencije je treba nemudoma ukinit, tudi za hisne FV sisteme in solarne elektrarne. Na koncu ves ta luksuz placajo tudi tisti z minimalcem, kar je zame navadna lopovscina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
telexdell ::
Subvencije se dajejo tja, kjer je pričakovati neke pozitivne učinke kot npr. pri porabi energije, ekoloških vplivih, demografiji...
S subvencijo v sončno elektrarno se zmanjša kurjenje premoga in izboljša kvalitete električne energije, odpirajo nova delovna mesta...
S subvencijo v električni avtomobil se zmanjša poraba nafte in s tem njen uvoz, zmanjšajo vplivi na okolje, odpirajo nova delovna mesta...
Če pa gledaš zaplankano iz kakšne luknje v vukojebini: denar {=} posameznik pa imaš prav.
S subvencijo v sončno elektrarno se zmanjša kurjenje premoga in izboljša kvalitete električne energije, odpirajo nova delovna mesta...
S subvencijo v električni avtomobil se zmanjša poraba nafte in s tem njen uvoz, zmanjšajo vplivi na okolje, odpirajo nova delovna mesta...
Če pa gledaš zaplankano iz kakšne luknje v vukojebini: denar {=} posameznik pa imaš prav.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
nekikr ::
To kar pišeš naj bi bilo in je zapisano v kakšnem lepem FDV poročilu. Dejansko so se pa subvencije izrodile in jih je potrebno v celoti ukiniti. Imaš polno tem tule gor o tem.
Zheegec ::
S subvencijo v sončno elektrarno se zmanjša kurjenje premoga in izboljša kvalitete električne energije, odpirajo nova delovna mesta...
Zato Slovenija in Nemčija gradita termoelektrarne? Zanimivo...
S subvencijo v električni avtomobil se zmanjša poraba nafte in s tem njen uvoz, zmanjšajo vplivi na okolje, odpirajo nova delovna mesta...
Elektrika pa pride iz zraka? Pa baterije v električnih avtomobilih se tudi ne pojavijo čudežno, ampak jih je treba narediti. Sploh Prius je imel 10 let nikljeve baterije,...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Tega do zdaj se ni bilo? To ma ze 'un bedn' Prius. :/
Drži, ampak bolje manj prej in več kasneje, kot nič prej in vse kasneje.
Tudi folk je precej glasno izražal to željo po ActiveCruiseControl. Želje glede Lane Departure Warning niso tolk glasne.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
telexdell ::
S subvencijo v sončno elektrarno se zmanjša kurjenje premoga in izboljša kvalitete električne energije, odpirajo nova delovna mesta...
Zato Slovenija in Nemčija gradita termoelektrarne? Zanimivo...
S subvencijo v električni avtomobil se zmanjša poraba nafte in s tem njen uvoz, zmanjšajo vplivi na okolje, odpirajo nova delovna mesta...
Elektrika pa pride iz zraka? Pa baterije v električnih avtomobilih se tudi ne pojavijo čudežno, ampak jih je treba narediti. Sploh Prius je imel 10 let nikljeve baterije,...
Mi ne izdelujemo avtomobilov, zato jih moramo nekje kupiti. Da jih lahko kupimo moramo zaslužiti denar. In ta zaslužen denar damo tujcem. Pri tem je vseeno ali je avtomobil na ogljikovodike ali elektriko s kakršnimi koli baterijami (saj jih ne delamo doma).
Mi nimamo nafte niti drugih ogljikovodikov zato jih moramo kupiti drugje. Za to potrebujemo denar, katerega moramo zaslužiti.
Doma proizvedemo kar nekaj elektrike. Z izkoriščanjem vseh potencialov (energetska učinkovitost, posodobitev proizvodnje, izgradnja novih elektrarn..)lahko proizvedemo celo več elektrike, kot bi jo porabili. Tako elektrike ne rabimo plačati tujcem ampak jo lahko domači delavci pridelajo doma. Denar, kateri bi dali za nakup ogljikovodikov pa razdelimo med subvencijami za električne avtomobile, solarne elektrarne in socialo (za tiste iz vukojebine, kateri so zaplankani).
Torej je nakup električnega avtomobila z narodnogospodarskega pogleda neprimerno boljša rešitev kot nakup avtomobila na ogljikovodike. Pri tem pa okolja niti omenil nisem.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
-valvoline- ::
A ti to resno :)
Drzava placa za 1 tono co2 emisij 5-10 evrov.
Povprecni avto kihne 200g CO2 na 1km kar pomeni 20kg na 100km,torej na 100km drzava pobere najmanj 5e davkov in trosarin. 1 tona je 50x20kg kar pomeni da vozniki dejansko placajo 50x5e oz 250 evrov torej na 250 evrov pobranih davkov in trosarin zgolj 5e gre za tiste CO2 kuponcke. Halo.
Drzava placa za 1 tono co2 emisij 5-10 evrov.
Povprecni avto kihne 200g CO2 na 1km kar pomeni 20kg na 100km,torej na 100km drzava pobere najmanj 5e davkov in trosarin. 1 tona je 50x20kg kar pomeni da vozniki dejansko placajo 50x5e oz 250 evrov torej na 250 evrov pobranih davkov in trosarin zgolj 5e gre za tiste CO2 kuponcke. Halo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
WarpedGone ::
Tesla CEO promises a self-driving model for next year
Last night, Elon Musk told the world that Tesla was ready to reveal its "D" on October 9th, as well as preparing us for "something else" to expect along the way. But the CEO isn't done teasing just yet. In a recent interview with CNN Money, Musk's let it be known that a Tesla car next year "will probably be 90 percent capable of autopilot," though he didn't dive into any specifics about which model(s) this comment was in reference to. "So 90 percent of your miles could be on auto. For sure highway travel," the Tesla boss added. Such a thing would be possible, Musk said, by combining different sensors with image-recognition cameras, radars and long-rage ultrasonics -- which, without a doubt, paints a bright picture for future vehicles from the company. "Other car companies will follow ... Tesla is a Silicon Valley company. I mean, if we're not the leader, then shame on us."
Zbogom in hvala za vse ribe
telexdell ::
-valvoline- je izjavil:
A ti to resno :)
Drzava placa za 1 tono co2 emisij 5-10 evrov.
Povprecni avto kihne 200g CO2 na 1km kar pomeni 20kg na 100km,torej na 100km drzava pobere najmanj 5e davkov in trosarin. 1 tona je 50x20kg kar pomeni da vozniki dejansko placajo 50x5e oz 250 evrov torej na 250 evrov pobranih davkov in trosarin zgolj 5e gre za tiste CO2 kuponcke. Halo.
A ti to resno? Na eni strani uvoz nafte in delovna mesta v elektroindustriji na drugi pa CO2 kuponi in davki?
PS- pri elektriki država pobere več kot polovico prodajne cene na račun trošarin, prenosa in davkov.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
J.McLane ::
Ne mešat CO2 in trošarine, to sta dve ločeni postavki v sestavi končne cene:
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro...
Ne pozabit, da pri klasičnem avtu država pobere najmanj 3€/100 km, toliko EV sploh ne porabi v končni ceni elektrike.
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro...
Ne pozabit, da pri klasičnem avtu država pobere najmanj 3€/100 km, toliko EV sploh ne porabi v končni ceni elektrike.
nekikr ::
Brez skrbi, to bi se hitro popravilo. Takega izpada prihodka si država ne more privoščiti niti slučajno.
WarpedGone ::
Pogojnik komot zamenjaš za trdilnik. '
Sestava' pobiranja, davkov, dajatev, trošarin, ... se nonstop spreminja in raste. Se bo nadaljevalo dokler bo folk verjel v Mamo Državo.
Sestava' pobiranja, davkov, dajatev, trošarin, ... se nonstop spreminja in raste. Se bo nadaljevalo dokler bo folk verjel v Mamo Državo.
Zbogom in hvala za vse ribe
vmalhar ::
To kar pišeš naj bi bilo in je zapisano v kakšnem lepem FDV poročilu. Dejansko so se pa subvencije izrodile in jih je potrebno v celoti ukiniti. Imaš polno tem tule gor o tem.In vsaka nedvoumno dokaže, da je to kar trdiš res, ane?
Tudi kmetijstvu, velikim družinam, vse ugodnosti študentom, malice, vrtce, ogrevalne naprave, subvencije v gradnji, neprofitna stanovanja, socialne transferje,... Če se ukinja, naj se ukinja vse, pa naj vsak posameznik dokaže, česa je vreden. Evo ti druga radikalna trditev: Zakaj tisti z višjo plačo plačuje mnogo več v zdravstvo blagajno, več dohodnine,...? Zakaj "subvencionira" lenuhe, fušarje, nesposobne, neumne...? Zakaj je hodil v šolo, se matral celo mladost, da sedaj plačuje socialo lenuhom in tistim, ki so ga celo mladost srali? Zakaj bi bogati sedaj "subvencionirali" reveže?
Da ne bo pomote: to nikakor ni moj pogled na vse skupaj. Samo malce radikalno nastavljam ogledalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vmalhar ()
nekikr ::
Malce mešaš pojme. Eno je subvencija, drugo socialna država. Jaz osebno bi takoj ukinil vse subvencije za kmetijstvo (saj veš, če je suša takoj poslušam, kako naj država pomaga, če je veliko vode isto, če je malo pridelka spet država, če ga je veliko spet država, ker so odkupne cene nizke...mene nihče iz države ne vpraša pri slabem mesecu kako mi lahko kaj primakne). Vse ugodnosti študentom? Hell yeah! Potem bodo študirali in končali študij prej kot pri tridesetih. Subvencije pri gradnji? Ja kako pa? Spet mešaš socialno državo in subvencije.
Da lahko nekdo preživi, pa drugače ne bi mogel, imamo socialno državo (ki je izrojena, pa vseeno). Socialne transferje.
Da pa ima določena skupina precej višje bonitete nad osnovnim preživetjem (študentje, kmetje, gradbena podjetja za subvencionirane izdelke itd.), to so pa subvencije. Ne mešaj jih, pa bo enostavno.
Da lahko nekdo preživi, pa drugače ne bi mogel, imamo socialno državo (ki je izrojena, pa vseeno). Socialne transferje.
Da pa ima določena skupina precej višje bonitete nad osnovnim preživetjem (študentje, kmetje, gradbena podjetja za subvencionirane izdelke itd.), to so pa subvencije. Ne mešaj jih, pa bo enostavno.
Nikec3 ::
Malce mešaš pojme. Eno je subvencija, drugo socialna država. Jaz osebno bi takoj ukinil vse subvencije za kmetijstvo (saj veš, če je suša takoj poslušam, kako naj država pomaga, če je veliko vode isto, če je malo pridelka spet država, če ga je veliko spet država, ker so odkupne cene nizke...mene nihče iz države ne vpraša pri slabem mesecu kako mi lahko kaj primakne). Vse ugodnosti študentom? Hell yeah! Potem bodo študirali in končali študij prej kot pri tridesetih. Subvencije pri gradnji? Ja kako pa? Spet mešaš socialno državo in subvencije.
Da lahko nekdo preživi, pa drugače ne bi mogel, imamo socialno državo (ki je izrojena, pa vseeno). Socialne transferje.
Da pa ima določena skupina precej višje bonitete nad osnovnim preživetjem (študentje, kmetje, gradbena podjetja za subvencionirane izdelke itd.), to so pa subvencije. Ne mešaj jih, pa bo enostavno.
Malo offtopic ampak vseeno. Subvencije kmetom so namenjene predvsem temu, da lahko ti kupuješ poceni lokalno hrano.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Okapi ::
V resnici so namenjene predvsem temu, da kmetijstvo ostane, ker bi se sicer polja zarasla, povečala bi se brezposelnost, država pa bi postala strateško odvisna od uvoza hrane.
O.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
nekikr ::
Malo offtopic ampak vseeno. Subvencije kmetom so namenjene predvsem temu, da lahko ti kupuješ poceni lokalno hrano.
Ja, vem. In zato je jasno, da so se izrodile. Lokalna hrana namreč ni poceni in je med dražjimi. Poleg tega ni prav nič boljša (z izjemo občutka nekaterih, da je zelo dobro, ker je lokalno). Se pravi, ne primerjam hidroponični paradižnikov klon iz Spara z lokalnim domačim paradižnikom ampak lokalni, slovenski, zdrav paradajz z uvoženim (lokalnim), paradajzom iz poljske.
Država je že zdaj strateško odvisna od uvoza hrane, kljub milijardam, ki jih damo za subvencije.
V Sloveniji je stopnja samooskrbe z zelenjavo majhna, ima trend zmanjševanja ter med leti niha. V povprečju zadnjih petih let je stopnja samooskrbe z zelenjavo skupaj znašala 35,4% ter za svežo zelenjavo 46,1%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
fpbs ::
Nissan LEAF Sales Up 47% In September, BMW i3 Sales Strong:
http://cleantechnica.com/2014/10/06/nis...
http://cleantechnica.com/2014/10/06/nis...