» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
158 / 1218
»»

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

GM razvija nov EV z dosegom 200 milj in ceno 30000$.

http://online.wsj.com/article/SB1000142...

Upam da mislijo s tem resno, ker konkurenca nikoli ne škodi. Evropske firme si spet delajo sramoto. Nič ni hujšega, kot da GM naredi konkurenčnejši avto od BMW-ja ali Audija. :8)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::

Intense effort underway at Tesla to develop a practical autopilot system for Model S

Engineers interested in working on autonomous driving, pls email autopilot@teslamotors.com. Team will report directly to me.

- Elon Musk
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Še hujše je to, da lahko naredi konkurenčnejši avto od Tesle. Seveda, bi pa morali tudi vsi ostali ob taki ponudbi očitno znižati cene.
GM in njihova Envia so trenutno edini, ki lahko ponudijo baterije 400Wh/kg energijske gostote.

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Še hujše je to, da lahko naredi konkurenčnejši avto od Tesle. Seveda, bi pa morali tudi vsi ostali ob taki ponudbi očitno znižati cene.
GM in njihova Envia so trenutno edini, ki lahko ponudijo baterije 400Wh/kg energijske gostote.

Elona zaenkrat ni preveč strah.

Am happy to hear that GM plans to develop an affordable 200 mile range electric car. Right target. Hope others do same.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

mn ::

Doug Parks, GM's vice president of global product programs, disclosed the effort on Monday at GM's battery laboratory and test facility in Warren, Mich., but didn't say when the car would be available. He said while the technology is available now, the cost of the batteries remains too high to be able to pull off the feat today.



Skratka pozabi. Samo press release in nič drugega.

fpbs ::

mn je izjavil:

Doug Parks, GM's vice president of global product programs, disclosed the effort on Monday at GM's battery laboratory and test facility in Warren, Mich., but didn't say when the car would be available. He said while the technology is available now, the cost of the batteries remains too high to be able to pull off the feat today.

Skratka pozabi. Samo press release in nič drugega.

Ali misliš, da si GM kot resna firma lahko privošči en tak "press release", in zakaj bi to počeli?

Matev ::

Ali misliš, da si GM kot resna firma lahko privošči en tak "press release", in zakaj bi to počeli?


saj vsi to počno

a zakaj?

za reklamo

Nikec3 ::

Bitka električnih vozil prihaja v Evropo

http://www.finance.si/8347647/Bitka-ele...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Skrajni čas. VW poleg tega, da najavlja kar 14 EV, posveča precej pozornosti razvoju baterij. Preizkušajo jih v temperaturnem območju -30°C do +90°C:



Tu sta dva grafa prodaje, če koga zanima:

http://www.buzzsmith.us/?p=1521

J.McLane ::

A samo meni deluje tale e-Golf kot čisto klasičen in so na mesta kjer je rezervoar, menjalnik in še nekaj prosotra pod sprednjima sedežema stlačili baterije, notranjost je praktično enaka tisti z DSG menjalnikom, kontorle za ročno pretikanje so si izmislili, da bo stopnja regeneracije. Vse kaže na recept za poceni proizvodnjo (ista šasija in oprema), problem je ker so pogonski sklop in baterije verjetno mogli prilagajati temu kupu pleha.

Saj verjetno je nekaj na tem VW konceptu konzervativnosti, a meni vseeno kaže na neko neresno predelavo klasičnega Golfa. Me res zanima kako močno bo VW šel v trženje, ali bodo raje v ospredje še vedno tlačili svoj TDI?

SmeskoSnezak ::

Ta "bitka" se je začela tudi že leta 2008, 2010 in 2011. In do sedaj še ostali niso pokazali nič pametnega, razn pametovanja...
@ Pusti soncu v srce... @

WarpedGone ::

Tesla Chief Technical Officer JB Straubel says the company's battery costs are half or even a quarter of the price of the industry average, partly because of the company's strategy to use thousands of commodity battery casings rather than the specialized batteries that GM and Nissan use.

"The battery prices in the Model S are substantially lower than what everyone expects today," he said in an interview. Mr. Straubel expects the energy density in Tesla's batteries will increase by more than 20% by the time Tesla's mass-market car comes out in about four years. More energy in batteries should equate to longer driving range for roughly the same price.


Razloži čist vse kar vidimo, da se dogaja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Danes je bila zanimiva novica na RTVS po Dnevniku, sicer je tudi na Siolu: Slovenski najstniki bodo naredili električni avtomobil, ki bo lahko peljal do Münchna
Avtotehnika Celje in dijaki Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko so predstavili projekt izdelave električnega avtomobila, ki bo lahko prevozil 400 kilometrov.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Ta "bitka" se je začela tudi že leta 2008, 2010 in 2011. In do sedaj še ostali niso pokazali nič pametnega, razn pametovanja...

Če ostali še niso pokazali" nič pametnega, razn pametovanja..." to pomeni, da se "bitka" še ni začela.
Mogoče se pa začenja prav sedaj: http://www.detroitnews.com/article/2013...

Nikec3 ::

Avtotehnika Celje in dijaki Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko so predstavili projekt izdelave električnega avtomobila, ki bo lahko prevozil 400 kilometrov.

Na RTV SLO so še napisali, da bi naj v predelavo vložili 20.000 €. Če jim to uspe, bodo osramotili Audi in BMW.

fpbs je izjavil:

SmeskoSnezak je izjavil:

Ta "bitka" se je začela tudi že leta 2008, 2010 in 2011. In do sedaj še ostali niso pokazali nič pametnega, razn pametovanja...

Če ostali še niso pokazali" nič pametnega, razn pametovanja..." to pomeni, da se "bitka" še ni začela.
Mogoče se pa začenja prav sedaj: http://www.detroitnews.com/article/2013...

“We’ll sell more (Chevrolet) Volts and lose less money on the Volts than they’ll lose on the (Tesla) Model S,” Akerson said.

Bolj kretenske izjave še od CAO-ja nisem slišal. In ti bi naj naredili resen električni avto? Pa še to:

“I turned down all of the loans for electric cars and for advanced propulsion. I just said, ‘We’re done with that,’

Pravi CEO za propadlo ameriško firmo, z avtohtonim redneck razmišljanjem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

PrimozR ::

Nikec3 je izjavil:

Avtotehnika Celje in dijaki Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko so predstavili projekt izdelave električnega avtomobila, ki bo lahko prevozil 400 kilometrov.

Na RTV SLO so še napisali, da bi naj v predelavo vložili 20.000 €. Če jim to uspe, bodo osramotili Audi in BMW.

Daleč od tega. Kdorkoli ti lahko v garaži za tak denar predela avto. Če pa ti hočeš prodati toliko in toliko tisoč avtomobilov na leto, moraš prestati en kup testov, ki stanejo. STvari crknejo, torej jih moraš na novo zdizajnirati, kar stane. In spet testirati, kar spet stane. Rezultat je izdelek, ki dela in ima zato tudi neko bolj 'nenormalno' ceno.

Praktično karkoli ti lahko doma narediš ceneje, če imaš primerno orodje in znanje. Če pa nekaj kupiš, pa moraš upoštevati znanje več ljudi, stroge teste, garancijo, da je zadeva dodobra pretestirana, itd. Kaj boš naredil, če se ti drugi dan pokvari stvar, ki si jo naredil sam?

Nikec3 ::

Praktično karkoli ti lahko doma narediš ceneje, če imaš primerno orodje in znanje. Če pa nekaj kupiš, pa moraš upoštevati znanje več ljudi, stroge teste, garancijo, da je zadeva dodobra pretestirana, itd. Kaj boš naredil, če se ti drugi dan pokvari stvar, ki si jo naredil sam?


To pa ni logično v nobenem primeru. Kaj pa ekonomija obsega, avtomatizacija itd...? Sej vem, da ti dijaki ne bodo dobivali plače, ampak vseeno. Sicer pa dvomim, da jim bo uspelo narediti avto z dosegom 400 km, ki bo dokaj normalno vozen.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

PrimozR ::

Avtomatizacija pa to ti že zniža stroške enote, ampak še vedno imaš ti tako visoke stroške razvoja, poleg tega da mora biti cel izdelek bistveno bolj refiniran, da enostavno ne moreš narediti BMW-ja za 20 jurjev. Mislim... Lahko narediš kočijo. Ampak je ne bo nihče kupil.

Tole je enako pizdenju, da te material in sestavljanje iPhona stane 150 €, prodajajo ga pa za 600 €. Okej, sej cena je napihnjena, sam za 150 € se pa tudi ne more prodajati, z razlogom.

Pro_moted ::

Nikec3 je izjavil:

Praktično karkoli ti lahko doma narediš ceneje, če imaš primerno orodje in znanje. Če pa nekaj kupiš, pa moraš upoštevati znanje več ljudi, stroge teste, garancijo, da je zadeva dodobra pretestirana, itd. Kaj boš naredil, če se ti drugi dan pokvari stvar, ki si jo naredil sam?


To pa ni logično v nobenem primeru. Kaj pa ekonomija obsega, avtomatizacija itd...? Sej vem, da ti dijaki ne bodo dobivali plače, ampak vseeno. Sicer pa dvomim, da jim bo uspelo narediti avto z dosegom 400 km, ki bo dokaj normalno vozen.


Tu je poanta. Natlačili bodo baterij v vsak prostorček ki ga bodo našli, posledično bo pač imelo vozilo vozne lastnosti samokolnice. Je pa pohvalno da sploh nekaj delajo in se trudijo. Več projektov, vedno boljši bodo.

Sicer pa kot namig, si malo poglej koliko stane proizvajalca cena marketinga,distribucije in podpore salonom. Če je cena izdelave celotnega avtomobila 100%, zgleda približno tako, 50% cena proizvodnje ( material, delovne ure itd ), 25% marketing, distribucija in podpora salonom in 25% razvoj avtomobila, garancije, amortizacija in kar ostane je v tem vštet še dobiček. Če delaš v lastni režiji za sebe ti torej 50 % takoj odpade, potem pa ti odpadejo še procenti ki bi bili namenjeni za delovne ure. Torej ostane samo material in orodje.
Že res da je proizvodnja avtomobila poceni ( ko se včasih bere da je proizvodna cena XY avtomobila naprimer 4000 evrov), ampak v to ni všteto nič od ostalih stroškov.
Mmm razmerja ki sem jih podal so nekako približno pravilna za avtomobilsko industrijo. Seveda se od znamke do znamke spreminjajo ampak ne kaj veliko.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

PrimozR ::

Hm, ne verjamem, da je 50% cene avta izdelava. Pomojem je še manj...

celada ::

~1/4 so bile cifre, ki sem jih jaz prebral nazadnje. Samo to se tako ali tako razlikuje od proizvajalca do proizvajalca.

J.McLane ::

Nekaj se je že govorili o metal-air baterijah kot podaljševalcih dosega sedaj še Teslin patent:
http://cleantechnica.com/2013/09/19/new...

Torej ideja je, da se za večino voženj uporablja preizkušene li-ion baterije, ki prenesejo veliko ciklov, za daljše vožnje pa bi se uporabilo metal-air baterijo, ki ima izvrstno gostoto ampak ne prenese veliko ciklov.

Aston_11 ::

Dobra ideja - ko greš na vožnjo, ti najprej skuri litij, ki ga boš verjetno zvečer napolnil, če je vožnja daljša, pa ti začne kuriti ta drug pack. Še bolj verjetno pa bo, da bodo vsakič spraznili oba packa do konca in šele nato polnili, kar nekako izniči prednosti. Je pa korak dalje, kar je bolj važno.

Pro_moted ::

Aston_11 je izjavil:

Dobra ideja - ko greš na vožnjo, ti najprej skuri litij, ki ga boš verjetno zvečer napolnil, če je vožnja daljša, pa ti začne kuriti ta drug pack. Še bolj verjetno pa bo, da bodo vsakič spraznili oba packa do konca in šele nato polnili, kar nekako izniči prednosti. Je pa korak dalje, kar je bolj važno.


Zato pa bi pomoje, ZAENKRAT, bilo super, če bi ruknli ven hibrida z do 150-200 km čisto električnega dosega in pa range extenderjem v obliki ICE, ki bi služil kot generator. Če bi bil potem skupen doseg 500-600 km, bi bilo bomba.5 krat na leto bi rabil range extender, ali pa ko bi se ti zgodila res kakšna izredna situacija ( pozabiš polnit, izpad štroma , itd.), za ostalo bi pa bilo 150 km dosega dovolj.
Tak avto bi si jaz osebno z veseljem lastil. Vbistvu bi se vozil električno skoraj celo leto.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pro_moted ()

Matev ::

tak je opel ampera

Pro_moted ::

Matev je izjavil:

tak je opel ampera


Ampera ima za 50 km, čiste električne zmogljivost , kar bi bilo za mene premalo, ker naredim vsak dan 100-110 km. V bistvu bo BMW i3, tisto kar bi si jaz omislil, ampak toliko denarja za avto velikosti Punta pa tudi ne dam :D Edino če bodo reees poceni ratali, ker zanimive oblike pa mi je.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

dzinks63 ::

Ampera ima :

elektromotor: 111 kW, 370 Nm; litij-ionski akumulatorji: 360 V, 16 kWh; bencinski motor 1,4: 54 kW pri 4800 vrt/min; sprednji pogon; hitrost: 160 km/h; pospešek 0-100: 9 s; poraba generatorja: 7 l/100 km; emisije CO2 (električni pogon): 0 g/km / emisije CO2 (podaljšani doseg elektrika+generator): 40 g/km
Zmogljivost baterije je 16 kilovatnih ur, masa pa 198 kilogramov. Življenjska doba baterije je vsaj osem let. Polnjenje traja od štiri do enajst ur. Doseg z uporabo zgolj električne energije znaša okrog 60 kilometrov, skupaj z bencinskim motorjem pa se doseg poveča na okrog 500 kilometrov.

fpbs ::

Pro_moted je izjavil:


ZAENKRAT, bilo super, če bi ruknli ven hibrida z do 150-200 km čisto električnega dosega in pa range extenderjem v obliki ICE, ki bi služil kot generator. Če bi bil potem skupen doseg 500-600 km, bi bilo bomba.5 krat na leto bi rabil range extender, ali pa ko bi se ti zgodila res kakšna izredna situacija ( pozabiš polnit, izpad štroma , itd.), za ostalo bi pa bilo 150 km dosega dovolj.
Tak avto bi si jaz osebno z veseljem lastil. Vbistvu bi se vozil električno skoraj celo leto.

Tudi jaz razmišljam podobno.
Glede "range extenderja", bi si pa želel tega, ki ima samo dva gibljiva dela, izredno velik izkoristek, in zavzame zelo malo prostora:

J.McLane ::

Range extender v obliki Ampere je totalen overkill - predrag, pretežak, preveč prostora zasede, ampak jasno Ampera takega potrebuje ker je doseg na baterijo tako slab.

Komentar da je i3 v velikosti punta, je mogoče resničen, ampak Ampera je v notranjosti enako majhna, samo navzven deluje bolj športno in večja kot i3.

Za en navaden EV je dovolj dodaten vir, ki zagotavlja stalnih 20 kW moči popolnoma dovolj, glavna baterija je pa samo buffer za pospeševanja, ampak da se razumemo ta buffer glavne baterije mora pokrivati vsaj 90% voženj.

PrimozR ::

Pro_moted je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Dobra ideja - ko greš na vožnjo, ti najprej skuri litij, ki ga boš verjetno zvečer napolnil, če je vožnja daljša, pa ti začne kuriti ta drug pack. Še bolj verjetno pa bo, da bodo vsakič spraznili oba packa do konca in šele nato polnili, kar nekako izniči prednosti. Je pa korak dalje, kar je bolj važno.


Zato pa bi pomoje, ZAENKRAT, bilo super, če bi ruknli ven hibrida z do 150-200 km čisto električnega dosega in pa range extenderjem v obliki ICE, ki bi služil kot generator. Če bi bil potem skupen doseg 500-600 km, bi bilo bomba.5 krat na leto bi rabil range extender, ali pa ko bi se ti zgodila res kakšna izredna situacija ( pozabiš polnit, izpad štroma , itd.), za ostalo bi pa bilo 150 km dosega dovolj.
Tak avto bi si jaz osebno z veseljem lastil. Vbistvu bi se vozil električno skoraj celo leto.

Torej bi rad nekaj podobnega Fisker Karmi? :>

V praksi se je izkazalo, da roganje ICE-ja s seboj ne prinese prednosti za tistih 5x letno, ker imaš z njim samo probleme (pakiranje, hlajenje, pogon, izpuh, certifikati, EPA, itd. itd.). Raje nabašeš namesto njega dodatne baterije in si na 400+ km. Morda ni tako praktično, ampak to je itak problem v Sloveniji, kjer imamo nizek standard. Drugje za morje in smučanje pač kupiš še en avto. Ali pa si ga izposodiš. Ali pa letiš.

TribesMan ::

Očitno so Tesle že v Sloveniji.

Danes na dolenjski avtocesti opažen bel Model S, če sem prav videl P85. Gor pa preizkusne tablice KR.

Zadeva _gre_ k zaklan pujs. Prvi električni avto, ki sem ga videl v življenju, da ni cjazil za tovornjaki.

Aja, pa zadeva je široka kot tovornjak. Tko od oka ene 10cm širša od kakega A6, ali E klase. Zgleda nabito, veliko lepše kot na slikah.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Od strani od zadaj zgleda v živo precej škatlasto. Aerodinamika terja svoje (kamm).
Ko si za volanom širina nekako ni problem, niti dolžina. Maš dober občutek kje se zadeva konča.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Kaj pa vem, meni zgleda dobro, linije so lepe, boki povdarjeni, zaradi širine zgleda zelo športno, saj naredi avto zelo nizek. Še zdaleč ne gre za neko "škatlasto" obliko. Sej pravim, oblikovno mi v prvi osebi zgleda veliko bolje kot na slikah.

Bi blo za probat kako se pelje...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Ja ne vem če nimajo to testne primerke. Al pa če se je nekdo izprsil :D

Gregor P ::

Slovenci imamo v garažah avtomobile po 200.000 evrov tako da to ne bi smel biti problem8-) Večja težava je verjetno, da (kot Slovenec) sploh prideš na vrsto (tudi če imaš denar).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Kot slovenec prideš na vrsto v italiji, avstriji, nemčiji ali švici. Čakalna doba je okrog dveh mesecev.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Dva meseca je ok:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Manj kot pri kateremkoli drugem avtomobilu v bistvu...kar je zanimivo...

Gregor P ::

Manj? Ni treba sedaj pretiravati. Meni se zdi enako dolgo kot pri drugih avtomobilih. Edino v prejšnjem režimu smo čakali dolgoooo na vozila:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Tesla Model S knuser alle
For the second week in a row, Tesla Model S was the most selling car in Norway, with a 6.4% market share. 511 Model Ss has been delivered in Norway in total so far. VW Golf on second place with 5% market share last week.

Zadeva ni ravno direkt primerljiva, ker so to "flood deliveries". Naročila so pobiral ohoho časa in jih šele sedaj na veliko dostavljajo. Ko bodo porihtal čakalno vrsto bo seveda golf spet tam kjer je bil. Je pa številka 500 dostavljenih avtomobilov lepa sama po sebi.

"2 meseca čakanja" sm potegnil iz riti po občutku glede na trenutno dogajanje v ameriški.
Na naši strani luže so stvari še mal drugačne - konkreten datapoint za enga tipa iz Estonije (Rae, Harjumaa):
Confirmed 9/20/13 - Delivery by January 2014

Ergo, če danes naročiš naj bi ga dobil tja do februarja enkrat, ~4 mesece čakanja. Zna pa bit, da bi ga mogu naročit na Norveškem.
Preostala Evropa je zaenkrat še v drugem planu. Tle na jugu se bomo še načakal.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Kje smo sedaj s ceno? Od 70k € dalje za 60kWh model?

WarpedGone ::

Cena je šla mau gor... Avstrija:
Cena skupaj z davkom: 72.000 €
Cena vključuje: enojni bel lak, streha v barvi karoserije, 19colska platišča, sedeži iz blaga, armatura v barvi črnega klavirja, 60kWh baterija.
Registracija in papirologija: še dodatnih 440 €
V Italiji je osnovna cena skupaj z davkom 600EUR višja, v nemčiji pa 600 EUR nižja.

Doplačilo za 85kWh baterijo je 10.450 EUR.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Postaja zanimivo: GM bi rad kupil Teslo, vprašanje zakaj? Tesla kot zelo hitro rastoča znamka ponuja ogromno, predvsem razvit know how, kateremu vsi ostali zaenkrat niso dorasli, pod špekulacije bi enostavno ugasnili in pokopali vse skupaj, pod tretje je le nakup in čez par let prodaja z velikim dobičkom. Drugače pa najbrž ne bo nič od tega, so le sanje GM.

Utk ::

Imamo kaj bolj resen vir za to? Jaz stavim na raco.

WarpedGone ::

Želje so eno, PR neki druzga, realnost pa neki petnajstega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Meni je čudno to, da od celega interneta to novico najdeš samo na avtomaniji, autoportal.hr (včeraj zvečer) in še en srbski portal, ki ima za vir autoportal.hr.
V angleščini nula.
Jaz mislim, da si je nekdo to enostavno izmislil. Ali pa zelo slabo razume angleško.
Originalni vir je najbrž autoportal.hr, ki je znan po tem, da piše neumnosti. Če je pa res izjavil to, potem pa vsa čast, še CNN so prehiteli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nikec3 ::

Če je slučajno res (kar ni) je GM najslabša varianta.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Jaz mislim, da si je nekdo to enostavno izmislil.

Nah, hefe GM je nekje nekaj bleknil neki o tesli, nakupu, bla bla bla, vrli novinar pa to povzame kot "GM bo kupu Teslo".
Recimo, da hefe misli resno:
- kje bo dobil $$$?
- kaj bo o zadevi reku Mercedes?
- kaj bo o zadevi rekla Toyota?
- in predvsem: Elon še vedno trdi da kontrolnega deleža v TM ne proda, ker je v to firmo prelil preveč svoje lastne krvi.

Teli veliki Hefeti, ki so bili za krmilo posedeni za par let predno jih zamenjajo, ne razumejo najbolje emocionalne navezanosti na *lastno* firmo.
Tega se losaš šele ko te dobesedno prisilijo. Musk ni človek, katerega bi se zlahka v karkoli prisililo, prej obratno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Po moje je novinar samo ta naslov prebral:
GM Takes on Tesla -- and Just Might Win
Ampak to ne pomeni, da ga namerava kupit. Res ni nikjer za prebrat karkoli o tem v angleščini.

Nikec3 ::

Elon vedno govori, da sta Tesla in SpaceX njegova otroka, tako da prodaja ne bo tako enostavna. Poleg tega nihče v vodilnem odboru ne bi bil za prodajo, ker Elon = Tesla Motors. Ves hype in vrednosti delnic okrog Tesle stojijo na tem, da je Elon šef. Pa če bi bile te novice resnične, bi bilo to na Bloombergu breaking news, ni pa bilo niti omenjeno, če se ne motim.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
158 / 1218
»»