» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
146 / 1190
»»

nekikr ::

No, seveda je še vse odprto. Ko se bodo veliki spravili na ta trg bo zanimivo spremljati dogajanje, ampak Tesla vseeno ima nek manjši head start. Kar takole jih pa vseeno nebi zabil v tla ;)

WarpedGone ::

Samo poglej si Mercedeza, kako ga Merklova boža

Seveda, ko je pa v njem teslin pogonski sklop.
Milijon EVjev v nemčiji leta 2020 je možno, kaka polovica od tega bo Teslinih Sjev in naslednikov.
Je le fino, če lahko v prtljažnik daš kakšno torbo, če daš lahko še kej pod sprednjo havbo je pa sploh fajn.

Dejte mlečni mladci skapirat, da ni problem v znanju ampak volji.
Mercedes ima znanja tolk da šprica, primanjkuje mu iskrene volje. Slinasti starci, ki celo življenje dihajo bencinske hlape v elektriki vidijo grožnjo. Če že kej spacajo skupaj, 90% časa in energije porabijo za garancijo, da tisto spacanje nebi ogrozilo njihovega pedigreeja oz. ostalih avtomobilov.

Tesla uspeva zato, ker nima balasta ICE pedigreja, ki vsem drugim starim proizvajalcem pomeni mlinski kamen okrog vratu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

GM se je kao zelo pogumno vrgu v hibride in sestavu Volta, ki je znotraj GM skupine še vedno edini model s tem pogonskim sklopom.
Toyota je nucala več kot 10 let, da je uspela na trg dat drugi model s hibridnim pogonom, njihovi EVji še vedno obstajajo samo zato, ker kalifornija tako zahteva. Enako fiatov 500EV, mercedesvov Bed na zgornji sliki itd.
Ti avtomobili ne obstajajo, ker bi proizvajalec si to želel ampak ker proizvajalez želi prodajat svoje ICE mašine v kaliforniji in pri tem ne naredit prehude zgube.

Velike fabrke so ko tankerji, kak rešilni čoln še lahk hitro odplava stran, firma cela se pa obrača po polžje. Sanje, kako bo kak mercedes al pa kdorkoli od starih z levo roko potopil teslo so le otroške blodnje. Tesla Motors bo propadu kvečjemu zarad sebe in svojih morebitnih zblojenih potez. Poslušanje nasvetov starih znalcev iz ICE sveta bi že bila taka zblojena poteza.
Zbogom in hvala za vse ribe

dstr17_ ::

Milijon EVjev v nemčiji leta 2020 je možno, kaka polovica od tega bo Teslinih Sjev in naslednikov.
Malo pretiravaš. Tesla nima proizvodnih kapacitet, da bi lahko pol milijona EV prodal v Nemčijo do leta 2020. Nemčija tega cilja brez drugih proizvajalcev ne bo mogla doseči, pa še to le ob podpori ustrezne politike. To je precej optimističen cilj, ampak točke za pogum in za ambiciozne cilje si vsekakor zaslužijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dstr17_ ()

Nikec3 ::

Cena nafte se mora podvojit, pa bo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Tesla nima proizvodnih kapacitet, da bi lahko pol milijona EV prodal v Nemčijo do leta 2020.

Še nima, danes.
V njihovi fabriki se je že odvijala letna proizvodnja 500.000 vozil ergo placa imajo v principu dovolj že brez dodatnih fabrik.
Potrebno je "le" opremit proizvodnje linije in pognat konje, kar tudi predvidevajo:
Longer term, Tesla Motors Inc envisions selling around 500K units through a combination of the Gen 3 sedan (around 200K units), Gen 3 SUV (about 150K units), Model S/X (roughly 90K units) and the next Gen Roadster. From a timing standpoint, the company intends to start deliveries of the Model X in 2015 and hopes to start the Gen 3 production by 2017.


Ko mal sešteješ te cifre, je hitro jasno da se bo okrog 2020 po zemlji furalo že več kot milijon tesel.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Nikec3 je izjavil:

http://www.teslamotors.com/about/press/...

Tesla je odplačala ves državni dolg, 9 let hitreje, kot bi ga morali.

Plačala ga je Kalifornija :) ne direktno, ampak preko subvencij.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

nekikr ::

Pismo, na to pa sploh nisem pomislil :/ ... V bistvu so od države dobili zastonj denar, in ga vrnili z državnim denarjem. In iz tega naredili velik PR :)

Nikec3 ::

Milijon EVjev v nemčiji leta 2020 je možno, kaka polovica od tega bo Teslinih Sjev in naslednikov.

Me ne bi čudilo če bi bilo tako. Je pa to precej žalostno iz EU vidika. Evropa (Nemčija) je cel čas imela tehnološko najbolj razvite avtomobile na svetu, medtem ko so ameriški avti vedno veljali za tehnološko povsem zaostale. Nakar se najde ameriško podjetje, ki bo vodilo revolucijo na področju EV. In to celo v okolju, ki ni tako nagnjeno subvencijam kot EU, bencin pa je tudi veliko cenejši.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Gregor P ::

Zato pa so ZDA velesila in vedno korak pred ostalimi;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

ZDA vse delajo za denar, zato je Tesla športni avto in kot takega ga lahko prodajo za večji denar.
Pred leti (1997) so testirali električni avto EV1. Ker je bil prevelika grožnja naftnemu lobiju so vse pobrali nazaj in jih uničili. Ostale so le forografije.

Tako da so ZDA korak pred ostalimi ravno ne bi trdil, ampak denar dela svoje.

Opel Ampera in Chevrolet Volt sta praktično enaka, samo kao različna proizvajalca.

LP

Nikec3 ::

Pred leti (1997) so testirali električni avto EV1. Ker je bil prevelika grožnja naftnemu lobiju so vse pobrali nazaj in jih uničili. Ostale so le forografije.

To je precej pretirana zadeva. EV-1 ni bil nobena grožnja naftnim lobijem. Je pa vzpodbudno, da smo v 15 letih prišli od EV-1 do Model S.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

fikus_ je izjavil:

Tako da so ZDA korak pred ostalimi ravno ne bi trdil, ampak denar dela svoje.
Saj tako je mišljeno; mi v EU si bomo še leta razbijali glave, kako in zakaj, ZDA bodo pa čez noč prešli na EV, če bo treba (recimo, če bi bila nafta tako draga kot v EU; ne pa zato ker bi bili "zeleni in napredni").
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

dstr17_ ::

ne pa zato ker bi bili "zeleni in napredni"
Kar pozanimaj se najprej iz kakšnega razloga Musk dela električne avte.

Nikec3 ::

dstr17_ je izjavil:

ne pa zato ker bi bili "zeleni in napredni"
Kar pozanimaj se najprej iz kakšnega razloga Musk dela električne avte.

Nima veze. Zeleni ne morejo nositi EV revolucije. Ta se bo zgodila, ko bodo električni avtomobili boljši od ICE-jev na vseh področjih, cene pa bodo morale biti primerljive.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Lonsarg ::

Z izjemo Kalifornije Ameriko en drek briga zmanjševanje porabe nafte. V EU pa prav tako ne gre posploševat. Ok, res se kar nekaj direktiv za zamnjševanje odvisnosti sprejema na EU nivoju, ampak bodimo realni, to je vpliv Nemčije in še kake svetle izjeme. Če bi bile države ločene, se ne bi ni kaj dogajalo širše.

Utk ::

Še en, ki enostavno ne razume, in zato EU ne bo NIKOLI dohitela ZDA v ničemur. Tesla bi obstajal tudi brez subvencij. Morda celo, če bi bila nafta zastonj, samo da verjetno ne bi postal množičen.
Bomo pa videli koliko časa bo EU delila subvencije, če bo ameriško, pa še kakšno kitajstko, podjetje prevladovalo, "stari" pa ostali zadaj. Po moje se bo hitro izkazalo, da je vso zeleno gobcanje samo gobcanje, subvencije so bile pa mišljene kot pomoč domačemu, ne tujemu, še naprej pa se bo subvencioniral dizel, ki ga nihče drug noče, niti kurit niti razvijat.

WarpedGone ::

Tesla Motors obstaja iz natanko enega razloga: ljudje hočejo nekaj bolšega kot je 150 let stara smrdljiva ropotija.
In za kaj takega so pripravljeni tudi plačat lep kup denarja. Obstaja kup primerov ljudi, ki prodajajo porsheje, BMWje, mercedese, audije ker se odkar imajo S z njimi enostavno ne vozijo več ali ker so nucal denar za nakup S.

Obstaja in prodaja se želja. To željo niso ustvarili zeleniekofašisti (jo le mal pumpajo), niti vladni birokrati, ki le surfajo na željah ljudi in pumpajo svoj ego kako da so pomembni in kako da 'uravnavajo/ustvarjajo' trg. Ja, so ustvarili trg za kriplavte ranga leaf.

Avta za 100k USD ne kupiš ker si ne moreš privoščit bencina ampak ker ga NOČEŠ več plačevat, ker se ti iz nekega razloga bencin pač gabi oz. ker je tisto, kar ne nuca bencina v *dovolj relevantnih pogledih zate* boljši produkt.

Zgoraj je nek matematični analfabet stresu zanimivo neumnost, kako da je kalifornija odplačala kredit. Osnovna matematika ti da vedet, da je to bullshit.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Z avtomobili se bo zgodilo enako kot z vlaki, kjer so pogojii, so električni že zdavnaj pokopali dizelske lokomotive. Baterije se bodo razvile , o tem ni dvoma, čez 50 let ne bo več na cesti avtomobila s pogonom na notranje izgorevanje (mogoče še celo precej prej, če bo kakšna revolucija pri baterijah), to bo le še na zborih veteranov in muzejih , kjer se bo obujalo spomine in čudilo explozijski tehniki. Nekateri so to smer že zagrabili, vsi drugi jo še bodo.

fpbs ::

Kupcev, ki so pripravljeni plačat za avto 100k USD ni veliko, zato Tesla že nudi ugodne kredite. Da bi se Tesla obdržala na tržišču, pa bo nujno morala ponudit manjši model z ugodnejšo ceno, tam do max 35k USD, mogoče nekaj podobnega, kot je Nissan Leaf, z dosegom polnenja 300km.

nekikr ::

http://hockeyschtick.blogspot.com/2013/...
Še malo bolj objektiven pregled skozi številke, da ne bo samo hvalospev nekomu, ki mu je ratalo s tujim kur*** po koprivah mlatit. Enak članek je tudi na Forbsu in okoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Ignoriram BS o tujih kurcih in se osredotočam na pomembno : Tesli ratuje.

Kaj točno je ratalo Fordu narest z več kot 10x večjim kreditom - 6,9 MILIJARD USD?
Kje je jok in stok in jamr, kako zapravlajo (še 10x več) tuj denar? Slišim padanje buckik v slamo... Vas sploh ne moti zapravljanje 'tujega' denarja ampak vas moti tuj uspeh. Vas moti da se vaše pametovanje, kako bojo propadli, kako so EVji brezveze, itd izkazuje za totalen bullshit.

Sploh ni vašega jamra, da je kak fisker zapravil 512M kredita. Nobenega jamra da ford z milijardami ne naredi *nič* omembe vrednega.
Kjer ni uspeha, vas ne moti izgubljen denar. Kjer je uspeh, vas pa moti da ima država profit. Kako slovensko ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

1. Povedano in priznano je bilo, da je bil Fisker polom. Večkrat. Ne laži, ker to ni lepo.
2. Ford je s kreditom, tako kot Tesla, prišel iz rdečih številk in z dobičkom predčasno poplačal precej starih kreditov. Torej, ne laži, spet, ker ni lepo.
3. Nikogar ne moti uspeh. Precej ljudi pa moti enostransko in brezkompromisno hvaljenje nečesa, ki si to (še) ne zasluži. Še posebej moti tiste, ki s svojimi povprečnimi plačami omogočajo, da bogati še bolj bogatijo. Z njihovim denarjem. Vsaka medalja ima dve plati, če ti nočeš videti tudi tiste druge, še ne pomeni, da je ni.

WarpedGone ::

1. Povedano in priznano je bilo, da je bil Fisker polom. Večkrat. Ne laži, ker to ni lepo.

Povedano z moje strani ja, vi ste bili in ste še vendo tiho ko riti glede fiskerja. Pljuvate le čez teslo.

2. Ford je s kreditom, tako kot Tesla, prišel iz rdečih številk in z dobičkom predčasno poplačal precej starih kreditov. Torej, ne laži, spet, ker ni lepo.

Pozanimaj se kaj je bil *namen* kredita, predno druge obkladaš z lažnjivci.

Še posebej moti tiste, ki s svojimi povprečnimi plačami omogočajo, da bogati še bolj bogatijo.

Še en slovencelj, žal niste endemitska pasma ...
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Nima smisla. Ti kar hvali do onemoglosti še naprej. Upam samo, da imaš kakšne delnice kupljene, ker sicer te fanatičnosti, da niti prebereš ne kaj piše pa greš vseeno na nož, res ne razumem več.

WarpedGone ::

Ko boš napisal kej, kar bo držalo vodo, bom brez pardona stopu pod tvoj dežnik. Vedno je šansa, da ti rata.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Če bi se Tesli zgodilo isto, kot Fiskerju, ki mu je orkan uničil nekaj sto vozil,ki so čakali na kupce. S propadom A123 pa izgubil ogromno vsoto denarja za vnaprej vplačane baterije, bi Teslo doletela ista usoda. Upam, da se bo Fisker še pobral.

WarpedGone ::

To Fiskerju sigurno ni pomagalo in je bil še dodaten kamen okrog vratu ampak takšne sorte težav se v principu da premostit s frišnim denarjem, če le imaš produkt v katerega potencialni investitorji (lahko) zaupajo. Tuki je bil glavni problem Fiskerja: imel je avto, ki je bil lep in potem precej hitro konec. Obupno malo prostora, obupne performanse glede na nazivno moč, napake v designu, napake v delovanju, zgrešene strategije, visoka cena, ... Firma sama ni imela nobenega lastnega razvoja/znanja razen dizajna, komplet internalije so kupili pri drugih firmah oz. njihov razvoj outsourcali. Zakaj bi kdo vlagal denar v takega sestavljalca in ne raje kam drugam? Ko se takšni ekipi kaj zalomi, zunanje pomoči običajno ni, ker ima zelo malo 'lastne dodane' vrednosti.
Fisker se bo težko pobral v svoji prvotni obliki, ... ko je firma še bila delno nad vodo so nagnali človeka, ki ji je dal ime. Takšne reči se še niso undo-jale.

Tudi Tesla je mel svoj kup težav in potreb po frišnem denarju. Roadster je zamujal za skoraj dve leti, R&D stroški so šli čez vse plane, plani se niso izšli, moral so trikrat spreminjat "trivalni menjalnik" predno so naredili/dobili zadevo ki je zdržala mal dlje kot par krogov po parkirplacu. Prve enote so zavestno dobavljali s 'kripl' menjalnikom, da so končno dobili nekaj denarnega toka in da so stvari prišle na cesto. Ampak so se zadeve izšle, tudi zato ker ima firma precej lastnega znanja, ki je vedno vredno nekaj $$$. Takšne reči 'mirijo' investitorje in ti lažje še mal odprejo denarnice.

Fisker je propadel zaradi mnogo malih napak ampak pod črto: propradu je, ker ni bil dost dobr, da bi preživel. Težave v poslu s name of the game.
Zbogom in hvala za vse ribe

SmeskoSnezak ::

@ Pusti soncu v srce... @

Gregor P ::

V bistvu smo (tu v tej temi) že kar napovedal8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

To Fiskerju sigurno ni pomagalo in je bil še dodaten kamen okrog vratu ampak takšne sorte težav se v principu da premostit s frišnim denarjem, če le imaš produkt v katerega potencialni investitorji (lahko) zaupajo. Tuki je bil glavni problem Fiskerja: imel je avto, ki je bil lep in potem precej hitro konec. Obupno malo prostora, obupne performanse glede na nazivno moč, napake v designu, napake v delovanju, zgrešene strategije, visoka cena, ... Firma sama ni imela nobenega lastnega razvoja/znanja razen dizajna, komplet internalije so kupili pri drugih firmah oz. njihov razvoj outsourcali. Zakaj bi kdo vlagal denar v takega sestavljalca in ne raje kam drugam? Ko se takšni ekipi kaj zalomi, zunanje pomoči običajno ni, ker ima zelo malo 'lastne dodane' vrednosti.
Fisker se bo težko pobral v svoji prvotni obliki, ... ko je firma še bila delno nad vodo so nagnali človeka, ki ji je dal ime. Takšne reči se še niso undo-jale.

Tut v Applu ne?

Sicer pa, bogati, ki bogatijo na račun povprečnežev, s svojim uspehom povprečnim dajejo službe.

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

V bistvu smo (tu v tej temi) že kar napovedal8-)

Menjavanje baterij je bedarija sem napisal že 100x, pa bom še enkrat. To rečem brez da bi prebral kakšno analizo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Tut v Applu ne?

"ki ji je dal ime", Apple != Jobs, Fisker = Fisker

Menjavanje baterij je bedarija sem napisal že 100x, pa bom še enkrat. To rečem brez da bi prebral kakšno analizo.

Zraven je treba na glas povedat, da se misli na 'glavno' baterijo.
Če bi imeli kemijo/tehnologijo z "izjemno" energetsko gostoto, ki po kaki drugi dimenziji nebi bila primerna za glavni pogon (nizka moč, problemi s polnjenjem, časovna nestabilnost, ...) bi lahko menjavanje takih baterij imelo dodano vrednost, kakšna kovina/zrak varianta bi/bo mogoče kdaj lahko zaživela v taki vlogi. Glavni pogoj da bi stvar bila uporabna je vsaj 10kWh/kg in cena ne prek 1EUR/kWh. Tak 10kg cegu bi zadoščal za dodatnih 500km dosega, koštal pa ~100 EUR. 2x več kot bencin a ker je stvar namejena izjemnim potrebam, ko se mudi in se ne da čakat, bi to znalo zaživet. Kompatibilnost z mnogimi različnimi EVji oz. neodvisnost od posameznega proizvajalca avtomobila sta dodaten nujen pogoj.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:


Menjavanje baterij je bedarija sem napisal že 100x, pa bom še enkrat. To rečem brez da bi prebral kakšno analizo.

Zgleda, da so pri Tesli drugačnega mnenja:
http://gas2.org/2013/05/20/is-tesla-pla...
Mogoče so se pa spomnili tega samo zato, da so v centru pozornosti.

WarpedGone ::

Od tega še ni nič. In iz tega ne bo nič omembe vrednega.
Max kar bi se lahko iz tega rodilo je možnost menjave/izposoje baterije v teslinih servisnih centrih.
V celi Evropi jih je trenutno ~5, nekoč jih bo 500. Da bi stvar bila dnevno uporabna bi jih moralo biti 50.000. Vsaj.
Se ne bo zgodilo iz enostavnega razloga: Tesla si želi finančno preživet. Menjavanje baterij na način "better place" finančno ne gre skozi.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Ja saj to je jasno, da iz tega ne bo nič, in da gre samo za vzbujanje pozornosti. Nekaj podobnega, kot tukaj:
http://gas2.org/2013/05/27/video-how-ma...

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Tut v Applu ne?

"ki ji je dal ime", Apple != Jobs, Fisker = Fisker

Rly? Pomojem si eden izmed prvih, ki je izjavil tole. Beseda sama po sebi verjetno res ni enaka, ampak Jobs === Apple. Zanimivo je samo, da zadeva še vedno funkcionira tako, kot funkcionira. No, vseeno niso več tako zelo na vrhuncu, kot so bili.

Back ontopic.

fikus_ ::

Popolnoma električni avtomobili (FEV) so dobra ideja, vendar njihova širša uporaba je zaenkrat zelo omejena zaradi cene vira elektrike (baterij)in izredno majhne kapacitete, ki jo zmorejo baterije.
Energetska vrednost 1 l bencina je ~10,2 kWh in če od tega koristno porabimo ~25% v motorju z notranjim zgorevanjem, je to ~2,5kWh.
LiFePO4 pa ima energetsko kapaciteto ~0,1 - 0,16 kWh/kg, kar je približno za faktor 20 x manj od bencina.
Dokler ne bodo iznašli bolj učinkovitega vira hranjenja električne energije, bodo električna vozila (FEV)namenjena samo za specialne namene (golf avtomobili, dostava v mestna središča, . . . ).
Kot naslednje je pa tudi vprašanje vira el. energije, s katerim polnimo baterije. Praktično nič nismo naredili, če polnimo baterije z elektriko, katere vir bo npr. TEŠ6. Zato se mora razvijati tudi infrastruktura proizvodnje elektrike iz obnovljivih virov!
Da ne boste narobe razumeli , nisem proti električnim vozilom, pozdravljam njihov razvoj in tudi sam sodelujem pri tem, vendar je sedaj še veliko problemov pri shranjevanju elektrike.

Lep dan.

Daedalus ::

In the other news - Audi obupal nad R8 e-tron. Očitno ni tako enostavno spravit nekaj pametnega skup. Pove nekaj o Tesli, če si pravktično vsi ostali polomijo zobe pri podobnih poskusih.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Nikec3 ::

Audi is also believed to be dissatisfied with the car's limited range of approximately 133 miles.

Enostavno ne razumem, zakaj niso sposobni dati v avtomobil 100 kWh baterije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Na drugi strani imamo:

http://www.motorauthority.com/news/1079...

Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive
Doseg: 150 milj
Baterija: 60 kWh
Teža baterije: 566 kg

Kar pomeni, da ima energijsko gostoto 0,106 kWh/kg. Se še komu zdi to zelo malo, glede na to, da obstajajo Li-ion baterije, ki ponujajo vse do 0,250 kWh/kg?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:


Kar pomeni, da ima energijsko gostoto 0,106 kWh/kg. Se še komu zdi to zelo malo, glede na to, da obstajajo Li-ion baterije, ki ponujajo vse do 0,250 kWh/kg?

Tesla v model S vgrajuje baterije z energijsko gostoto 116Wh/kg.

Magic1 ::

Zakaj sprašuješ? Ker je drago. Fansi šmensi nove baterije imajo v sebi kup redkih zemelj in to stane. Seveda bi lahko dal v avto 100kWh baterijo, a bi bil ta 30k€ dražji pa še konkretno težji.
Magic

WarpedGone ::

In the other news - Audi obupal nad R8 e-tron. Očitno ni tako enostavno spravit nekaj pametnega skup. Pove nekaj o Tesli, če si pravktično vsi ostali polomijo zobe pri podobnih poskusih.

Naš šef je enkrat na nekem sestanku izjavu: najbol uspešen je tisti, ki si uspeha najbol želi
En članek o audijevi umetnini/skropucalu: Audi R8 e-tron first drive review

Specifikacije Audi R8 eTron:
- baterija: 49kWh
- doseg: do 133milj/215 km (po neznani metodologiji)
- teža: 1780kg
- cena: ???

Pogledaš specifikacije in se čudiš, kako jim je uspelo spacat tako slabo kombinacijo.
Dvomim, da jim primanjkuje inženirskega znanja, komot pa verjamem, da jim primanjkuje volje dat na cesto elekrično varianto, ki bi bila praktično v vseh relevantnih pogledih boljša od njihovih bencinskih umetnin. Se lahk zgovarjajo, da so probal pa ne gre. To špila, dokler komu drugemu zadeva ne uspe.

Komentar od nekje drugje:
(eTron) Battery weighs the same as Tesla's despite having 55% of capacity, and it's 20% less efficient than the Model S even though the Model S is 15% heavier and much larger.


V temle članku se zgovarjajo na ceno baterij. Ampak spet - kako ima lahko nek drug avto precej večje (po kWh) baterije in se prodaja kot vroče žemlje?

Mekom kurcu svaka dlaka smeta
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

W1 dej umiri se malo. Poveličuješ te tesle, kot nekaj najboljšega po topli vodi.
Sej je v redu stvar, tako kot lamborghini, ferrari in podobno. Prestiž za ljudi, ki imajo preveč denarja, a še vedno daleč od uporabnosti. Koliko te stane tesla, če jo hočeš imeti v Soveniji?
Magic

WarpedGone ::

Tesla v model S vgrajuje baterije z energijsko gostoto 116Wh/kg.

Kje si pa to neumnost pobral? V Model S so Panasonicove 3,1Ah celice s težo ~45g/celico. Nominalna napetost je 3.7V kar navrže ~250 Wh/kg.
Cena 50kWh takih celic je v rangu 12.500EUR. Ni malo, ni pa več noben posebno hud ekstrem.

Celice seveda ne visijo v zraku ampak potrebujejo nekaj podpore in nadzora kar doda nekaj teže in cene avtomobilu. Zato je pač treba zbalansirat celoten produkt, da nobena reč ne štrli ven. Masa Model S je povsem primerljiva z maso kakega BMW serije 7, cena tudi, relevantne performanse so pa boljše.

W1 dej umiri se malo. Poveličuješ te tesle, kot nekaj najboljšega po topli vodi. Sej je v redu stvar, tako kot lamborghini, ferrari in podobno. Prestiž za ljudi, ki imajo preveč denarja, a še vedno daleč od uporabnosti.

Ničesar ne poveličujem, le nastavljam ogledalo dreku, ki ga 'uveljavljeni playerji' rinejo na police. In nisem edini - Consumer Reports ima v ameriki precej ugleda, ne le med 'korporacijami' ampak med navadnimi john doe-i kot kredibilna ocenjevalna organizacija: Consumer Reports: The Tesla Model S is our top-scoring car. Ever.
Lahko probaš povedat kaj od tega kar trdijo ni res al pa ostaneš pri temu da ti avto ni všeč. Vsak ma do tega pravico, ne bom pa tiho če to svojo pravico do ne všeč kamulflira oz zagovarja z nekimi izmišljenimi bedarijami.

Koliko te stane tesla, če jo hočeš imeti v Soveniji?

Uradno ga pri nas ne moreš kupit, nam najbližja opcija je Munchen (71.400 EUR) ali Milano (72.600 EUR), na dunaju se prodajno/servisni center še ustanavlja/odpira. Borijo se z avstrijsko birokracijo.
Različne cene v različnih državah so zaradi različnih lokalnih dajatev ob samem nakupu. Poleg tega je sigurno še kak dodaten davek/prispevek in kakšna ugodnost glede na to da je to EV najvišjega ranga. Pri nas je subvencija iirc 5k EUR, če ti jo uspe dobit. Ni malo ampak tko čez prst lahk rečeš da zadeva košta ~75k EUR.
Veliko a nič zelo posebnega. Podobno ceno ima VW Tuareg, BMW 535d, Range Rover, Lexus 450h, Jaguar XF, Mercedes CLS, Audi A6, BMW X6, Porsche Cayenne, Audi A7, ... Vsaj tle okrog ljubljane so ti avti povsem vsakodnevni pojav na cesti, nihče se za njimi niti ne obrne.

Za naše kraje je še največji problem/showstopper, da je najbližji Teslin servisni center v munchnu ali zurichu. Ko bo na Dunaju, bo zadeva lažja, še bolš pa bo ko bo tudi kje v južni Avstriji.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Kar pomeni, da ima energijsko gostoto 0,106 kWh/kg. Se še komu zdi to zelo malo, glede na to, da obstajajo Li-ion baterije, ki ponujajo vse do 0,250 kWh/kg?

Tesla v model S vgrajuje baterije z energijsko gostoto 116Wh/kg.

Torej tehta Model S baterija 730 kg? Vedno sem mislil, da je okrog 500 kg. To je res veliko. Zakaj točno nimajo te baterije večje energijske gostote? Še na wikipedii piše da imajo Li-ion baterije EG od 100 Wh/kg - 265 Wh/kg? Prebral sem, da EV žrtvujejo EG za daljši rok trajanja in zanesljivost, ampak nisem pa vedel, da so gostote tako male.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla v model S vgrajuje baterije z energijsko gostoto 116Wh/kg.

Kje si pa to neumnost pobral? V Model S so Panasonicove 3,1Ah celice s težo ~45g/celico. Nominalna napetost je 3.7V kar navrže ~250 Wh/kg.
Cena 50kWh takih celic je v rangu 12.500EUR. Ni malo, ni pa več noben posebno hud ekstrem.

http://en.escn.com.cn/article/show/1003...

WarpedGone ::

So pač polni dreka, niso edini.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Če je cena baterije le 12kEUR za 50kWh, zakaj potem ne naredijo cliota(ali podobno) za 20kEUR???
Vržejo ven navadno mašino, menjalnik, tank, rezervno gumo in dajo not elektro motor in baterije. Malo ga še oklestijo, da je lažji, saj ni namenjen za potovanja in imaš avto, ki bi se prodajal.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()
««
146 / 1190
»»