Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Ne da bi jih zagovarjal ampak v 10ih letih in 250k+ prevoženih še nism bil v situaciji, da bi se spravu menjat kolo. Je že bla mehka guma, pa je blo enostavneje odcijazit se do prvega petrola in zadevo napumpat. Pri TM so mnogo reči v avtomobilu premislili iz nule in marsikaj prej samoumevnega enostavno vrgli stran - ker nima več/ima zelo malo smisla:
- ni odklepanja vrat
- ni obračanja ključa za vklop
- ni pritiskanja na knof Start
- ...
Obračanja ključa me je odvadla že dobra stara laguna. Ko vidm avto v katerega morm rinit in obračat ključ da stvar oživi... grem stran, no matter what.
Pršu sem zraven svojega avta - precej logično in pravilno v 99,9% primerov je, da se hočem tut vsedit vanj - zato se avtomatsko odklene. Vsedu sm se v avto, v 99,9% primerih se bom hotu tut nekam odpeljat, zato se avtomatsko vklopi. In obratno, ko grem stran. Podobno so zgruntali že 'stari' proizvajalci, le avtomatskega zagona motorja še niso dal na mizo, največ kar so uspel narest je knof Start.
Drugače je pa BMW pognal svoj propagandni stroj glede serije i, ki prihaja: Driving the next moment.
- ni odklepanja vrat
- ni obračanja ključa za vklop
- ni pritiskanja na knof Start
- ...
Obračanja ključa me je odvadla že dobra stara laguna. Ko vidm avto v katerega morm rinit in obračat ključ da stvar oživi... grem stran, no matter what.
Pršu sem zraven svojega avta - precej logično in pravilno v 99,9% primerov je, da se hočem tut vsedit vanj - zato se avtomatsko odklene. Vsedu sm se v avto, v 99,9% primerih se bom hotu tut nekam odpeljat, zato se avtomatsko vklopi. In obratno, ko grem stran. Podobno so zgruntali že 'stari' proizvajalci, le avtomatskega zagona motorja še niso dal na mizo, največ kar so uspel narest je knof Start.
Drugače je pa BMW pognal svoj propagandni stroj glede serije i, ki prihaja: Driving the next moment.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Sam sem že dvakrat menjal kolo; in pogrešam avtomobile na stari klasični vžig s ključem (čeprav sem ZF fan in bi rad letel z "avtomobili" ter imel "voice command", ampak ker še vedno živim na planetu Zemlja), ker se je v "kriznem trenutku" celo dalo vžgati vozilo, če si le malo vztrajal (morda še na hitro pogledal pod havbo), ko pa novi crkne, je pa igre konec.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
SplitCookie ::
Vsedu sm se v avto, v 99,9% primerih se bom hotu tut nekam odpeljat, zato se avtomatsko vklopi. In obratno, ko grem stran. Podobno so zgruntali že 'stari' proizvajalci, le avtomatskega zagona motorja še niso dal na mizo, največ kar so uspel narest je knof Start.
Pol pa froc prtisne knof ki sprosti električno bremzo
Jako mudro
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Nikec3 ::
Henrik Fisker, founder and former CEO, said the company, which has not built a vehicle since July, can still bounce back and repay nearly $200 million in government loans if is able to find the right "financial and strategic resources."
Hahaha. V prihodnosti bodo lahko vrnili 200 milijonov, če si bodo trenutno lahko sposodili še malo več denarja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Slovenski koncept?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
Slovenski koncept?!?
Sem tudi sam pomislil. Vprašanje je samo, kdo se je od koga učil.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
TribesMan ::
Warped vidiš jest pa v 8 letih in približno 300k že 3x. Enkrat celo v dolini Kot v trigalvskem parku. Brez rezerve bi imel bistveno večje probleme.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Jah, premalo krompirja poješ :)
Sploh pa sm ti nasedu na false premise. Kolo menjaš v avtu za 10 jurjev, ker hočeš prišparat tistih nekaj deset EUR kolikor te košta vlečna služba, ker zavarovanja itak nisi plačal, ker si prišparal 5 eur pri premiji. Ko nabaviš avto za 85k eur si ne mažeš rok z menjavo kolesa ampak pokličeš asistenco, ki ti urihtajo težavo kot je najbolje možno. Dnar maš zato, da si olajšaš življenje.
Sploh pa sm ti nasedu na false premise. Kolo menjaš v avtu za 10 jurjev, ker hočeš prišparat tistih nekaj deset EUR kolikor te košta vlečna služba, ker zavarovanja itak nisi plačal, ker si prišparal 5 eur pri premiji. Ko nabaviš avto za 85k eur si ne mažeš rok z menjavo kolesa ampak pokličeš asistenco, ki ti urihtajo težavo kot je najbolje možno. Dnar maš zato, da si olajšaš življenje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
LOL ker mamin sinček Kot prvo imaš v prtljažniku rokavice (meni se res še ni uspelo umazati, pa tudi če bi se), in kot drugo vse skupaj traja dosti manj časa, kolikor rabi vlečna služba, da pride po tebe + vse ostalo To ni stvar denarja, kakšen moški pa si
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
TribesMan ::
Kolo menjaš predvsem zato da si prihraniš čas in probleme. Čakat avto vleko sredi doline Kot bi bilo zelo zabavno tam neko nedeljo ob 20h... če bi sploh kdo prišel.
Asistenco pa seveda imam... vendar je ne kličem če res ni absolutno nujno.
Je pa res da Tesla ni splošno uporaben avto in ga kje drugje kot v mestu ali kaki AC (pri 60mph za kamijonom) ne bomo videli... tko da OK naj jim bo.
Asistenco pa seveda imam... vendar je ne kličem če res ni absolutno nujno.
Je pa res da Tesla ni splošno uporaben avto in ga kje drugje kot v mestu ali kaki AC (pri 60mph za kamijonom) ne bomo videli... tko da OK naj jim bo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
Gregor P ::
Tudi sicer mi ni všeč pri teh sodobnih vozilih (tudi "klasičnih"), da sem vedno bolj popolnoma odvisen od proizvajalca (in to sploh ni vprašanje denarja)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
Ja, tko se gradnje EVjev lotujejo pri VW, mitshubishiju in podobni kerlci. A spada BMW tut v to bando al ne, se še nism dokončno odločil. Še najbol mi zgledajo kot neka svoja liga, ki komplicira 200 na uro...
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Kolo menjaš predvsem zato da si prihraniš čas in probleme. Čakat avto vleko sredi doline Kot bi bilo zelo zabavno tam neko nedeljo ob 20h... če bi sploh kdo prišel.
Asistenco pa seveda imam... vendar je ne kličem če res ni absolutno nujno.
Je pa res da Tesla ni splošno uporaben avto in ga kje drugje kot v mestu ali kaki AC (pri 60mph za kamijonom) ne bomo videli... tko da OK naj jim bo.
Ta Tesla me znova in znova preseneča. Že to me pri avtu moti, če je rezervna guma drugačna od ostalih, a to da je brez je še en dodaten feler Tesle. Verjetno bodo to tudi patentirali. Najprej smo ugotovili ogromno porabo baterije v mirovanju, potem DC-DC pretvornik vgrajen na popolnoma nedostopnem mestu. Prepričan sem, da je takih "izumov" pri Tesli še veliko.
Matev ::
Že to me pri avtu moti, če je rezervna guma drugačna od ostalih, a to da je brez je še en dodaten feler Tesle.
brez skrbi
Ljudje ki dajo 100k za avto imajo tudi za mobitel in če guba gre, oni lepo pokličejo taksi, z avtom se pa drug iukvarjajo.
A ti res misliš da tak človek sam gumo menja?
dej no
WarpedGone ::
Presenečeni ste, da luksuzen avto nima rezervega kolesa? In o sebi menite da dost poznate zadeve, da lahko podate kej relevantnega na temo?
Moja 4 let stara zadeva, ki sama po sebi ni čisto nič posebnega *nima* rezervnega kolesa.
Najde se Mercedes, najde se BMW, najde se Audi, najde se lexus, Najde se toyota, najde se alfa romeo, najde se XYZ znamka/model, ki je serijsko brez rezervnega kolesa. Inu sedaj?
Kje je pljuvanje, da ti tipci nimajo pojma, ker niso priložili rezervnega kolesa? Ludizem dies hard.
Edit: Znalci, prosim pokažte mi eno limuzino, ki ima serijsko kolesa premera nad 70cm, da ima v prtljažniku rezervno kolo (limuzino, ne SUV ali terenec).
Nekaj random branja na to temo: Spare tire: safety net or space waster?
Moja 4 let stara zadeva, ki sama po sebi ni čisto nič posebnega *nima* rezervnega kolesa.
Najde se Mercedes, najde se BMW, najde se Audi, najde se lexus, Najde se toyota, najde se alfa romeo, najde se XYZ znamka/model, ki je serijsko brez rezervnega kolesa. Inu sedaj?
Kje je pljuvanje, da ti tipci nimajo pojma, ker niso priložili rezervnega kolesa? Ludizem dies hard.
Edit: Znalci, prosim pokažte mi eno limuzino, ki ima serijsko kolesa premera nad 70cm, da ima v prtljažniku rezervno kolo (limuzino, ne SUV ali terenec).
Nekaj random branja na to temo: Spare tire: safety net or space waster?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
dzinks63 ::
Če ni rezervne pnevmatike ali pa tudi je, je še vedno dobrodošlo , če imaš v prtljažniku za hitro popravilo sprej, npr.: K2 Tire Doctor
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Najde se Mercedes, najde se BMW, najde se Audi, najde se lexus, Najde se toyota, najde se alfa romeo, najde se XYZ znamka/model, ki je serijsko brez rezervnega kolesa. Inu sedaj?
Hvala lepa za tak avto. Kar se pa Mercedesov tiče, smo imeli pri hiši dva, stalna mesečna obonenta pooblaščenih servisov. Enega smo se že rešili,in zelo bomo veseli, ko se rešimo še drugega.
TribesMan ::
Edit: Znalci, prosim pokažte mi eno limuzino, ki ima serijsko kolesa premera nad 70cm, da ima v prtljažniku rezervno kolo (limuzino, ne SUV ali terenec).
Zdaj pa hitro naštej 3 limuzine, ki imajo premer kolesa večji od 70cm. Znalac.
Naj ti pomagam z enim. Maybach Brabus (325/35/21) - 73cm...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Glede na cel avto komaj najdeš baterijo in motor, ogromno praznega prostora, ki je namenjen osnovni funkciji - prevoz potnikov in prtljage.
Tolk prostora da niso mogl najt prostora niti za eno piškavo rezervno gumo :D
Okej, tole je pa zdej en tak beden 'point'...Navsezadnje cel kup novih avtomobilov, ki imajo pripravljen plac za rezervo, te nimajo ;)
Od kdaj so run flat gume ZF?
Predvsem se neuporabno trde. Ena izmed najboljših potez, kar se tiče udobja v novejših BMW-jih, je menjava runflat gum za navadne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
black ice ::
Od kdaj so run flat gume ZF?Predvsem se neuporabno trde. Ena izmed najboljših potez, kar se tiče udobja v novejših BMW-jih, je menjava runflat gum za navadne.
To že, tudi težje so (precej pomemben faktor pri el. avtomobilih, doh). Kljub temu bi se odločil za run flat... Pač nimam sreče z gumami.
M-XXXX ::
Malo boljše nižjopresečne ojačane gume (NE Runflat) se ravno tako brezproblema dajo vozit v praznem stanju. Sicer se pri daljši poti zjebejo vendar kaj češ, če ni drugega je možno. Ali pa počakaš na autovleko...
WarpedGone ::
Tribes:
Um, kaj te je zmedlo? Na hitro:
- BMW GT535i 245/50R18, premer 70,2cm
- Porsche Panamera 4, 245/50R18, premer 70,2cm
- BMW 750i 245/45R19: premer 70,3cm
- Audi A8 255/45R19, premer 71,2cm
Pa še en za pol cene zgornjih: Chrysler 300, 245/45R20, premer 72,8cm
Zdaj pa hitro naštej 3 limuzine, ki imajo premer kolesa večji od 70cm. Znalac.
Um, kaj te je zmedlo? Na hitro:
- BMW GT535i 245/50R18, premer 70,2cm
- Porsche Panamera 4, 245/50R18, premer 70,2cm
- BMW 750i 245/45R19: premer 70,3cm
- Audi A8 255/45R19, premer 71,2cm
Pa še en za pol cene zgornjih: Chrysler 300, 245/45R20, premer 72,8cm
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
sedaj se bo en kakšen kmet oglasil in rekel da je tesla krš ker ne more nanjo priklopit pluga
dejte razumet da tesla ni za vas ki imate subvufer v obliki preluknjanega auspuha
in tenis žogco na vlečni kljuki
dejte razumet da tesla ni za vas ki imate subvufer v obliki preluknjanega auspuha
in tenis žogco na vlečni kljuki
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Ja, tko se gradnje EVjev lotujejo pri VW, mitshubishiju in podobni kerlci. A spada BMW tut v to bando al ne, se še nism dokončno odločil. Še najbol mi zgledajo kot neka svoja liga, ki komplicira 200 na uro...
Za Mitsibushija sem ti zgoraj že dal en link, kako se lotujejo izdelave EV. Tu imaš še enega: http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NE...
Pri Tesli so že naročili vzorčne komade.
WarpedGone ::
Tista elektronika ima z EVji ravno tolk veze kot nove michelinove gume ...
Mitshubishi se je EVJa lotil takole:
Mitshubishi se je EVJa lotil takole:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Nikec3 ::
sedaj se bo en kakšen kmet oglasil in rekel da je tesla krš ker ne more nanjo priklopit pluga
Za plug ne vem, kosilnico pa lahko
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Gregor P ::
... drži, ni dobro, če ti guma poči ... ampak zamenjat kolo, pa tudi ne bi smel biti prevelik problem (max 15 minut dela)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Matev ::
ampak zamenjat kolo, pa tudi ne bi smel biti prevelik problem (max 15 minut dela)
izgleda da še nikoli nisi menjal kolesa
in očitno nimaš predstave kako je ko poči guma človeku ki da za avto 100k
naj ti namignem: zavrti telefon in je zadeva urejena
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
Gregor P ::
LOL kako lahko tako hitro in nepremišljeno suvereno izrečeš nekaj, o čemer očitno nimaš pojma oz. predstave? Povej mi, zakaj meniš, da rabiš za menjavo kolesa več kot 15 minut (to je 15x60 sekund)? Morda razumem, da ti prvič vzame malo več časa, ampak že drugič je stvar zelo rutinska.
Moja kolesa so zelo velika in težka (pri enem vozilu, pri drugem so dosti lažja), a kljub temu gre (zastonj fitnes). Zavrteti telefon (resno, kdo pa nima takšne ali drugačne asistence dandanes?!?) je resda enostavno, ampak na pomoč pa čakaš dosti dlje kot če sam zamenjaš kolo. In dejansko je to takšno "moško opravilo", ki se ga v bistvu rad sam lotiš (ne zato ker ne bi imel denarja).
Se pa strinjam, da ni sedaj nujno potrebno, da ima vsak avto "klasično" rezervo kolo, so tudi drugačne sodobne komercialne rešitve (kjer rezervnega kolesa sploh ne potrebuješ). In verjetno je vedno več ljudi, ki ne bo znalo opraviti prav nobenega opravila pri lastnem vozilu, ker bodo pač povsem odvisni od proizvajalca
Moja kolesa so zelo velika in težka (pri enem vozilu, pri drugem so dosti lažja), a kljub temu gre (zastonj fitnes). Zavrteti telefon (resno, kdo pa nima takšne ali drugačne asistence dandanes?!?) je resda enostavno, ampak na pomoč pa čakaš dosti dlje kot če sam zamenjaš kolo. In dejansko je to takšno "moško opravilo", ki se ga v bistvu rad sam lotiš (ne zato ker ne bi imel denarja).
Se pa strinjam, da ni sedaj nujno potrebno, da ima vsak avto "klasično" rezervo kolo, so tudi drugačne sodobne komercialne rešitve (kjer rezervnega kolesa sploh ne potrebuješ). In verjetno je vedno več ljudi, ki ne bo znalo opraviti prav nobenega opravila pri lastnem vozilu, ker bodo pač povsem odvisni od proizvajalca
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
SplitCookie ::
Če nimaš ravno najcenejših šlavfov gor, se da dobiti take ki se samodejno zatesnijo.
Cena ekstra felge + pneumatike pa nekako skoraj ne upraviči tega da jo imaš, je šlep služba skoraj cenejša
Cena ekstra felge + pneumatike pa nekako skoraj ne upraviči tega da jo imaš, je šlep služba skoraj cenejša
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
PrimozR ::
Al pa maš normalen avto brez rezerve za današnje dni, ki ima priložen kompresor z eno dozo pene, ki zaflika akterokoli gumo. Geez no.
Pa ne glede na to, kako 'moško' je menjavanje gume, nekaterim to enostavno ni všeč. Če tega ne morete preboleti, jebiga. Vaš problem. In ne samo da folk ne bo znal na avtu anrediti popolnoma ničesar, to je že danes realnost. Če ne za druge pa za ženske (vsaj nekatere).
EDIT: je pa rezerva itak že vključena v avto, feltna in guma. Pri feltnah za 500+ € na kos pa itak dajo zraven manjšo rezervo oz. moraš original doplačati.
Pa ne glede na to, kako 'moško' je menjavanje gume, nekaterim to enostavno ni všeč. Če tega ne morete preboleti, jebiga. Vaš problem. In ne samo da folk ne bo znal na avtu anrediti popolnoma ničesar, to je že danes realnost. Če ne za druge pa za ženske (vsaj nekatere).
EDIT: je pa rezerva itak že vključena v avto, feltna in guma. Pri feltnah za 500+ € na kos pa itak dajo zraven manjšo rezervo oz. moraš original doplačati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Tista elektronika ima z EVji ravno tolk veze kot nove michelinove gume ...
Ja, saj vem, da se ti ne sanja, zakaj bi bilo to modularno vezje uporabno.
Gregor P ::
Al pa maš normalen avto brez rezerve za današnje dni, ki ima priložen kompresor z eno dozo pene, ki zaflika akterokoli gumo. Geez no.Pri ta novem mercedesu niti tega več ne rabiš, tako da "eni" pač izumiramo, kaj čmo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
PrimozR ::
Jah, ta novi MErci majo verjetno Runflate. Za katere smo pa že povedali, da so z vidika dinamike vožnje in udobja poden.
dzinks63 ::
V sezoni 2014 prihaja Formula E
, znano je že kar nekaj podrobnosti, za začetek obetavno, pač kolikor se da potegniti iz sedanje tehnologije, kot zanimivost, vozili bodo z Michelinovimi gumami.
Zadeva zna biti zelo dobrodošla, takšno tekmovanje bo zelo pospešilo razvoj električnih avtomobilov in vsega okoli njega, predvsem eksponenten razvoj baterij, katere so trenutno zelo velik problem.
, znano je že kar nekaj podrobnosti, za začetek obetavno, pač kolikor se da potegniti iz sedanje tehnologije, kot zanimivost, vozili bodo z Michelinovimi gumami.
PRIMERJAVA: formula 1 : formula E
konjske moči: 780 : 180
pospešek od 0 do 100 km: 2,3 s : 2.8 s
maksimalna hitrosti na stezi: 360 km/h : 220 km/h
Teža: 720 kg (skupaj z voznikom) : 800 kh (brez voznika)
poraba goriva: 60 litrov na 100 km : 0 litrov na 100 km
glasnost motorja: 140 decibelov : 80 decibelov
moštveni proračun: 250 milijonov evrov : 2-3 milijone evrov
Nagradni sklad za zmagovalce: 50 milijonov evrov : 4 milijone evrov
Ševilo dirk v sezoni: 19 : 10
Število dirkalnikov na dirki: 22 : 40
Dolžina steze: 3,4km-7,2km : 2,5km-3km
Trajanje dirke: 1,5 do 2 uri : 2x 25 minut
Zadeva zna biti zelo dobrodošla, takšno tekmovanje bo zelo pospešilo razvoj električnih avtomobilov in vsega okoli njega, predvsem eksponenten razvoj baterij, katere so trenutno zelo velik problem.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
J.McLane ::
Ni mi pa jasno zakaj so šli omejevat kapaciteto baterij na 30 kWh? Pač bi to prepustili ekipi kakšen kompromis med težo in šparanjem med dirko bi izbrali, itak za 25 min verjetno nebi šli kaj dosti čez 50 kWh.
So pa prijavljene same neznane ekipe, kje je Toyota, Mitsubishi, Nissan, Tesla?
Toyota ima že dirkalnik in izkušnje ki je verjetno blizu:
http://green.autoblog.com/2013/05/06/to...
Isto Nissan je že na dirkališču s predelanim Leafom, naj se tu pokažejo iz kakšnega testa so.
So pa prijavljene same neznane ekipe, kje je Toyota, Mitsubishi, Nissan, Tesla?
Toyota ima že dirkalnik in izkušnje ki je verjetno blizu:
http://green.autoblog.com/2013/05/06/to...
Isto Nissan je že na dirkališču s predelanim Leafom, naj se tu pokažejo iz kakšnega testa so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Magic1 ::
@dzinks63: Zakaj misliš da bo prišlo do eksponentnega razvoja baterij, če se začne kr ena formulaE?
Trenutno se ogromno denarja obrne na prenosni elektroniki, Apple je druga najdražja firma na svetu in baterije so primarna zadeva njihovih izdelkov. Pa se ne dogaja nobena eksponentna rast razvoja... A misliš, da so zadovoljni, če naprava drži samo en dan?
Ali bodo res eno res revolucionarno stvar odkril za shranjevanje elektrike, ali pa bomo šli kar linearno s razvojem.
Trenutno se ogromno denarja obrne na prenosni elektroniki, Apple je druga najdražja firma na svetu in baterije so primarna zadeva njihovih izdelkov. Pa se ne dogaja nobena eksponentna rast razvoja... A misliš, da so zadovoljni, če naprava drži samo en dan?
Ali bodo res eno res revolucionarno stvar odkril za shranjevanje elektrike, ali pa bomo šli kar linearno s razvojem.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Nikec3 ::
http://www.teslamotors.com/about/press/...
Tesla je odplačala ves državni dolg, 9 let hitreje, kot bi ga morali.
Tesla je odplačala ves državni dolg, 9 let hitreje, kot bi ga morali.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Jup, zaenrat so edini ameriški proizvajalec avtomobilov, ki je odplačal kredit.
Fisker ga ne bo nikoli, ker je propadel, Ford je pa še vedno dolžan in paca svoje hibride in mizerne EVje.
Fisker ga ne bo nikoli, ker je propadel, Ford je pa še vedno dolžan in paca svoje hibride in mizerne EVje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Pač na elektriko žal še ne gre, baterije so čep. Tesla je šla Apple style in prestiž se prodaja, neglede na ceno. Vsak drug, ki hoče naredit kaj za mase pa trenutno lahko samo crkne, ker ni računice.
Magic
gzibret ::
Delnice so offtopic. Tole je oddelek znanost & tehnologija in ne ekonomija & marketing.
Še v pojasnilo....
Delnice bi pustil, če bi normalno debatirali in se ne bi obkladali z zbadljivkami kdo je trol in kdo ni, ter kdo ima kaj pojma o ekonomiji in kdo ne, in kdo povzroča šum v debati in kdo ne, kdo je kredibilen in kdo ne (v cca 30 brisanih postih). Posledica je, da zbrišeš 4 poste, in kasneje avtomatsko (res, avtomatika je tukajle...) gre polovica debate v maloro. Potem se mi enostavno ne ljubi (in tudi časa nimam) razvozlavati gordijskega vozla in editirati postov in vsakemu posebej razlagati zakaj je brisan/editiran. Je enostavneje vse pobrisati in rečti offtopic (kar v bistvu na nek način tudi je).
Z delnicami lahko probate ponovno.... Morda bo v drugo uspelo ;) Ampak ohranite nivo!
Še v pojasnilo....
Delnice bi pustil, če bi normalno debatirali in se ne bi obkladali z zbadljivkami kdo je trol in kdo ni, ter kdo ima kaj pojma o ekonomiji in kdo ne, in kdo povzroča šum v debati in kdo ne, kdo je kredibilen in kdo ne (v cca 30 brisanih postih). Posledica je, da zbrišeš 4 poste, in kasneje avtomatsko (res, avtomatika je tukajle...) gre polovica debate v maloro. Potem se mi enostavno ne ljubi (in tudi časa nimam) razvozlavati gordijskega vozla in editirati postov in vsakemu posebej razlagati zakaj je brisan/editiran. Je enostavneje vse pobrisati in rečti offtopic (kar v bistvu na nek način tudi je).
Z delnicami lahko probate ponovno.... Morda bo v drugo uspelo ;) Ampak ohranite nivo!
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Nikec3 ::
http://www.teslamotors.com/blog/secret-...
Musk v svojem blogu na enostaven način opiše prihodnost Tesle Motors, ter pove nekaj stvari, ki jih izkušeni forumaši že itak vemo.
BONUS: V veliki večini uporablja metrične enote.
Musk v svojem blogu na enostaven način opiše prihodnost Tesle Motors, ter pove nekaj stvari, ki jih izkušeni forumaši že itak vemo.
BONUS: V veliki večini uporablja metrične enote.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
dzinks63 ::
Tudi pri nas se počasi dogaja: V Ljubljani nova električna polnilnica
Banka Sparkasse d.d. je otvorila polnilnico za električna vozila pred svojo poslovno enoto v Šiški v Ljubljani, ki bo za neomejeno uporabo brezplačno na voljo vsem imetnikom električnih ali hibridnih vozil (ne glede na to, ali so stranke banke Sparkasse).
Električna polnilnica ustreza vsem standardom polnjenja električnih vozil. Ponuja možnost hitrega polnjenja, tako se vozilo lahko napolni že v dobri uri (hitrost je odvisna od vrste vozila). Banka se je za postavitev polnilnice odločila, ker želi spodbujati okolju prijazne rešitve, električna vozila pa so vsekakor okolju in zdravju ljudi prijazna. Nezanemarljivo dejstvo pa je, da strošek električnega napajanja predstavlja le petino stroška dizelskega pogona.
WarpedGone ::
In točno noben od njih ni vreden enega samega izdiha zraka - clowncars...
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Kako pa to veš? Vem, da si videl Golfa in BMVeja. Kaj pa še ostalih 13? Počasi se bo začela tekma. Ko bodo navalili na ameriško tržišče, bo Tesli dobesedno jemalo sapo.
WarpedGone ::
Tega bi se samo veselil.
Pokaži linke na ostalo, jih skrivajo ko kača noge...
Pokaži linke na ostalo, jih skrivajo ko kača noge...
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Samo poglej si Mercedeza, kako ga Merklova boža.
http://phys.org/news/2013-05-electric-c...
Kaj hočeš, vsaka pravljica se nekoč konča. Samo Teslina bo imela bolj klavrn konec.
http://phys.org/news/2013-05-electric-c...
Kaj hočeš, vsaka pravljica se nekoč konča. Samo Teslina bo imela bolj klavrn konec.