» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
147 / 1190
»»

dzinks63 ::

Ničesar ne poveličujem, le nastavljam ogledalo dreku, ki ga 'uveljavljeni playerji' rinejo na police.

To delajo namerno, avtomobili z notranjim izgorevanjem so na svojem višku, proda se jih na milione, za njimi je ohoho strojnega razvoja in industrije je za njimi, konkurenčen električni avtomobil bi jih v luftu pokopal, za njim pa še naftni lobij, nobenemu konvencionalnemu izdelovalcu ni namen narediti dober električni avtomobil, če že naredijo nekaj slabega, kot da želijo prikazati, da je njihova oldschol tehnologija še vedno superiorna in nenadomestljiva. Vsega tega balasta in kamna pripetega okoli vratu Tesla nima, dela lahko kar hoče, najboljše možno dobro in bo samo prosperirala. Še reno kateri se je širokoustil z polizdelkom Zoem, dela bolj na tiho in se ne širokousti s tem.

Magic1 ::

dzinks toliko govoriš o potopu naftnih lobijev zaradi EV... Iz česa pa bo elektrika za EV? Jedrske se folk kr neki upira, na premog tudi noče nihče, obnovljivi so pravljice. Torej ostane nafta/plin...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Truga ::

Cepitev, zlivanje atomov.

WarpedGone ::

magic1:
Ni le teža in cena, je tut volumen - v tvojem scenariju v avtu ni prostora za 50kWh baterij. V takšne "DIY" predelave se danes spakira tja do 20kWh, s tem da ostaneš brez prtljažnika včasih tudi prostora na zadnjih sedežih, balans avtomobila je porazen itd.

Baterija je težja od ICE mašine (razen največjih 8+ cilindrskih strojev), zato jo je precej nujno zmontirat čim nižje in čim bolj na sredo avtomobila. Na srečo je to povsem možno a zahteva namensko šasijo. Poleg baterije nucaš še kup elektronike, reduktor in motor. Kolk to košta je odvisno predvsem kdo to naredi in kolk zadevo poddimenzionira ter v kakšnih cifrah zadevo proizvaja. Skupna cena tega v manjših serijah (pod 10k/letno) in da je ornk narejeno komot preseže 10 jurjev. Najbolši možen "EV clio" danes je recimo Zoe s svojo 16kWh baterijo in ceno ~15k brez baterije. Je luškan za pogledat, ma prtljažnik a je baje vseeno dolgcajt za peljat. Mogoče je možno danes narest dober EV za 50k EUR a dokler kdo tega ne dokaže v praksi, tega pravzaprav ne vemo. Je pa dokazano, da dober EV za 75k je že možen. Audijevo jokcanje, kako je baterija predraga je že deplasirano, sploh ker nimajo problemov prodajat ICE limuzin za 75k EUR in več.

Sm že napisal pa bom še enkrat - ne hvalim tesle per se, hvalim dobre EVje. Kaj je dober avto?
- realen doseg vsaj 200milj / 300km (tja in nazaj do nečesa kar se v normalnih okvirih smatra za daleč in to ob normalni vožnji)
- vozne lastnosti primerljive/bolše od podobno dragih/velikih ICE zadev
- cena primerljiva podobno dragim/velikim ICE zadevam
- poljubni dodatni bonbončki

Ker je fizika takšna kot je bo tah zahtevan doseg v običajnem avtomobilu zahteval baterijo z vsaj 50kWh. Naprej se stvari dajo zračunat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Torej lahko pozabimo pravlice o EV, ki so lahko množično konkurenčni navadnim avtom. Sej sem že par strani nazaj napisal, da Evji imajo prostor v prestiž razredu, drugje zaradi omejitev pa ne. Bo potrebno prej uredit elekrtiko in baterije.

Đinks63 pa takoj o teorijah zarote.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

J.McLane ::

Naj res nekdo razbije komponente po cenah, pa ugibajmo kakšna cena bi bila realnost masovne proizvodnje:
- 50kWh baterije - 12k EUR
- BMS - 1k EUR
- Inverter - 2k EUR
- Motor - 2k EUR
- Polnilec - 1k EUR

Sem mogoče pretiraval, no sedaj to zmečeš v namensko školjko tipa Golf, s klimo in neko osnovno opremo brez motorja več kot 10k EUR ne more biti, ali pač?

Je realnost, da bi vozilo tipa Golf z zmogljivostmi GTI-ja in dosegom 200-250 km stalo ranga 30k EUR? Jaz mislim da, zakaj tak avto ne obstaja je pa verjetno vprašanje jajc, da bi proizvajalec to dal na tekoče trakove in upal na prodajo 1M enot (da se doseže nizko ceno osnovne platforme). Pa tudi verjetno zaradi šoka komplet zamenjave dobavnih linij motornih delov in velik del denarnega toka speljati na vzhod (Panasonic ...). Z eno besedo ne upajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

dzinks63 ::

Kakšne teorije neki, če bi vodilni svetovni proizvajalci na polno zagrabili in začeli izdelovato električne avtomobile v vseh kategorijah na milione, kaj bi se zgodilo? Avtomobili z notranjim izgorevanje bi šli na odpad zgodovine in z njimi vsa podporna logistika, črpanje in prodajo nafte in derivatov lahko zdesetkajo in bo uporabna samo še za kemično industrijo. Za vsem tem je utečeno stanje in nihče noče vržt atomske, katera bi to v zelo kratkem času zradirala, preusmeritev na električne avtomobile bo zato zelo počasna, trajala bo recimo 20+ let, pa čeprav so to zmožni narediti v parih letih.

WarpedGone ::

Torej lahko pozabimo pravlice o EV, ki so lahko množično konkurenčni navadnim avtom.

"Množično konkurenčen navadnim avtom" ne pomeni nič. Zgoraj maš seznam "množičnih navadnih avtov": VW Tuareg, BMW 535d, Range Rover, Lexus 450h, Jaguar XF, Mercedes CLS, Audi A6, BMW X6, Porsche Cayenne, Audi A7, ... Ni to za reveže, ni pa več nobena posebna eksotika, tisto se začne pri dvakratniku cene teh avtomobilov (150k+).

Padanje cene/rast kapacitete je precej varno ocenit z 8%/letno vsaj še kakih 10, 15 let. Lahko tut lepo verjameš tistim, ki so trenutno na področju EV naredili in dokazali največ. Nasledni cenejši "pravi EV" se bo zgodil 2017, cena 35k+, doseg 300km+. To še ni razred golfa, ki je avto za reveže.
Ta segment bo moral počakat vsaj do 2020 ali raje 2025, da bo tudi v rangu 15k+ EV imel realen doseg 300km.

Ne pozabt, da proizvajalci hočejo z avti tudi zaslužit. Proizvodnja cena golfa je manj kot polovica prodajne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

dzinks63 je izjavil:

Kakšne teorije neki, če bi vodilni svetovni proizvajalci na polno zagrabili in začeli izdelovato električne avtomobile v vseh kategorijah na milione, kaj bi se zgodilo? Avtomobili z notranjim izgorevanje bi šli na odpad zgodovine in z njimi vsa podporna logistika, črpanje in prodajo nafte in derivatov lahko zdesetkajo in bo uporabna samo še za kemično industrijo. Za vsem tem je utečeno stanje in nihče noče vržt atomske, katera bi to v zelo kratkem času zradirala, preusmeritev na električne avtomobile bo zato zelo počasna, trajala bo recimo 20+ let, pa čeprav so to zmožni narediti v parih letih.

Dej preberi vsaj vse, ne samo tisto kar ti odgovarja. Kakšna masovna proizvodnja, današnje jajc baterije bi ti masovno proizvajal??? Poleg tega kje bi elektriko dobil? Naftni lobij bi preprosto plinskim/naftnim elektrarnam prodajal naprej...

W1 lepo da je zate 75k€ avto povprečna referenca.
Magic

WarpedGone ::

Nekaj kar vidim na cesti vsak dan več kot enkrat, pač ne more bit nič posebnega. Po sami definiciji.

Naftni lobij bi preprosto plinskim/naftnim elektrarnam prodajal naprej...

Tudi če je to *edina* sprememba, je to *ogromen* korak naprej v boljši svet.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Sej jih boš še nekaj let gledal iste, novejših modelov pa vedno manj. Cajti zlatih krav so mimo.
Magic

dzinks63 ::

Elektrika sploh ni problem, preko noči sploh ne vedo kam bi z njo in bi se le ta lepo porabljala, zgraditi 100+ tovarn baterij pa prav tako ne, Tesla ima že sedaj baterije na kar dovolj visokem nivoju, čez nekaj let bodo še boljše in ja, če bi se mega tovarne odločile za eletrično pot, jo lahko dosežejo v 5 letih brez problema, vključno z razvojem električnih vozil, samo temu ne bo tako.

WarpedGone ::

Hmnja, vsakodnevni občutek tega ne nakazuje. Je pa tle seveda zraven confirmation bias.
Pa statistika tut:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

J.McLane ::

Ah, spet ta kje bi elektriko dobili? Kje jo pa dobimo za vse te ogrevalne TČ, ki se množično montirajo, pa še EKO subvencijo dobiš zanjo, kako omrežje preživi zunaje temperaure -10° in neko povprečno dnevno porabo TČ v takih pogojih 70-100 kWh na dan? Kot če bi imel EV s katerim bi dnevno delal 350-500 km, se lepo vidi da je taka TČ zmožna popapcati v enem dnevu toliko kot prevozi 10-15 povprečnih slovenskih voznikov.

Pa vseeno ne pozabimo, da tudi če govorimo o novem avtu, ki bi bil "pravi" EV, je slika v Sloveniji takšna da je povprečno vozilo staro 7 let, zato tudi če danes nehajo proizvajati ICE bi menjava na elektriko trajala veliko (10+) let.

Magic1 ::

Đ a ti sploh bereš kaj se piše v tej temi? Kakšno baterijo bi ti dajal v cenovni avto? A ni W1 par postov višje napisal, da je problem teža in volumen, ali bi ti drag avto s dosegom 80km?

Mnogo preveč elektrike imamo, ta je pa najboljša :))
Sej to je problem, že tako gre vse na elektriko, ob gradnji je pa vik in krik. In to za vas ni problem? Bo na položnici elektrike.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Elektrija je problem, a je praktično enako velik problem z ali brez električnih avtomobilov. Tule sem zadevo precej podrobno obdelal. Povzetek:
Ja, leta 2011 smo porabili za 635 GWh enerije več kot leta 2010, vse to je pa še vedno za vsaj tolk manj kot leta 2007, ko je bil dosedanji višek. Če gledaš še za leta pred 2006, vidiš, da poraba ves čas rasla za par sto GWh vsako leto.
Med 1996 in 2006 je bila rast v povprečju 347 GWh vsako leto.
Kako se ta povprečna rast primerja z našimi 10.000 EVji čez 10 let, ki bojo porabili teh dodatnih 8 GWh?
Iz grafa se jasno vidi, da se takšne male spremembe sploh ne vidi.

Kaj pa če sm se ful zmotu in bodo EVji 10x bol popularni?
Jah, potem bo teh 8 GWh postalo 80 GWh letno. Kar bo še vedno komaj petina povprečnega letnega porasta rabe energije.


Nove elektrarne potrebujemo. Z ali brez EV.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Dejstvo je da si predvsem Nemci delajo sramoto. Tesla Model S je avto leta, z dosegom 450 km, za 80.000 €.

Audi in Mercedes pacata skupaj neke jajce, ki bi stale 150.000 €, z pol manjšo baterijo, 60% slabšim dosegom, slabšo razporeditvijo teže, slabšim pospeškom... Sramota! Na koncu pa jih niti ne spacata skupaj. Razmerje med ceno in kvaliteto ima še Renault Zoe boljšo. Da ne omenjamo tega, da je Nemška politika daleč najbolj naklonjena EV-jem.

Ima kdo vir, kakšno energijsko gostoto imajo baterije pri Model S? Tega podatka nikjer ne najdem, ne vem pa tudi če tisti vir o 116 Wh/kg drži.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Dejstvo je da si predvsem Nemci delajo sramoto. Tesla Model S je avto leta, z dosegom 450 km, za 80.000 €.
Audi in Mercedes pacata skupaj neke jajce, ki bi stale 150.000 €, z pol manjšo baterijo, 60% slabšim dosegom, slabšo razporeditvijo teže, slabšim pospeškom... Sramota! Na koncu pa jih niti ne spacata skupaj. Razmerje med ceno in kvaliteto ima še Renault Zoe boljšo. Da ne omenjamo tega, da je Nemška politika daleč najbolj naklonjena EV-jem.

Nemci se bodo spustili v igro šele, ko bodo v to prisiljeni, ko bodo naprimer korejci ponudili EV s svojo Kio in Hyundai in preplavili svet.

dzinks63 ::

Kia bo v letu 2014 postavila v prodajo električni Kia Soul:



Kia Soul EV (električno vozilo) naj bi imel baterijo, ki bo omogočala domet do 200km. Zaenkrat še ni znano koliko moči bo proizvedel motor, naj bi pa bil dovolj močan, da bo avto lahko pospešil od 0 do 100km/h v manj kot 12 sekundah, najvišja hitrost pa naj bi bila okoli 140km/h.

Kia Soul EV naj bi bil prodajan širom sveta, v prodajo pa naj bi šel nekje v prvi polovici leta 2014. Pričakovana cena je med 25.000 in 30.000€.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Ima kdo vir, kakšno energijsko gostoto imajo baterije pri Model S?

Sm ti že napisu: ~250Wh/kg

Viri:
Panasonic Enters into Supply Agreement with Tesla Motors to Supply Automotive-Grade Battery Cells
Panasonic delivers first 3.1Ah lithium ion cells to Tesla

Panasonic te celice imenuje NCR-18650A ampak varianta ki jo dobavljajo tesli ni na prostem trgu. Ta vsebuje določene nerazkrite tweake, ki celicam izbolšajo lastnosti na dolgi rok.
Nekaj debate o tem
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Zelo stare objave. A lahko podaš link, kjer piše teža trenutne tesline baterije(in kapaciteta)
Magic

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Ima kdo vir, kakšno energijsko gostoto imajo baterije pri Model S?

Sm ti že napisu: ~250Wh/kg

Viri:
Panasonic Enters into Supply Agreement with Tesla Motors to Supply Automotive-Grade Battery Cells
Panasonic delivers first 3.1Ah lithium ion cells to Tesla

Panasonic te celice imenuje NCR-18650A ampak varianta ki jo dobavljajo tesli ni na prostem trgu. Ta vsebuje določene nerazkrite tweake, ki celicam izbolšajo lastnosti na dolgi rok.
Nekaj debate o tem

Ne vem, ali sem slep,nikjer ne vidim podatka 250Wh/kg. Poleg tega pa imajo baterije 18650 zaradi svoje oblike slabšo energijsko gostoto od ostalih, ki so namenjene za EV.

WarpedGone ::

Zahtevano je bralno razumevanje in osnovnošolska matematika. Pa drobec zdrave pameti.
Lahko pa rečeš, da se ti ne sanja kako se pride do energetske gostote baterije, pa ti bom pokazu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Tesla s ima 2100kg, ziher ima od tega beterija le 240kg po W1 navedbah...:))
Magic

WarpedGone ::

250Wh/kg * 85kWh = 340 kg
Kaj ste počeli v OŠ?
Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

No, uresnic je 85000Wh deljeno z 250Wh/kg (da ti ostanejo samo kilogrami), ampak ja rezultat je taprav.

Magic1 ::

Dej nehi zvijat resnico(kljub temu da bi bilo tudi 340kg smešno), dal sem podatek za 60kWh iz tesline strani.

60kWh/250Wh/kg= 240kg

W1 malo potreniraj bralne sposobnosti iz OŠ.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Magic1 ::

Na teslini strani je bil en fajn odgovor glede tega razmerja:
@Timo, while the energy density of the cell is close to 250 Wh/Kg the energy density of the battery pack is substantially lower because of how the cells are independentally housed. The 8000 cells are grouped into small number of cells which are clustered into battery packs. Several of the battery packs are packed into the battery housing. While the battery housing or casing is nominally the same for all the models what is different is the number of battery packs they have for the different models. These battery packs have energy densities closer to 150 Wh/Kg. For crash test safety reasons the housing is the same and the packs are distributed so the weight distribution is uniform. There will be small differences in housing to permit even distribution of battery packs, which is why you cannot upgrade the battery after you buy the car. This was how it was explained to me when I took a detailed tour of their R&D test floor in their Palo Alto lab.


Posamezne celice so že 240Wh/kg, a kaj ko je treb grupirat v pakete, dat v varnostno ohišje pa še kaj bi se našlo. Na koncu dobiš cca 150Wh/kg. Mogoče malo več, a nikoli dvakratnik ostalih.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

fpbs ::

Magic1 je izjavil:


Posamezne celice so že 240Wh/kg, a kaj ko je treb grupirat v pakete, dat v varnostno ohišje pa še kaj bi se našlo. Na koncu dobiš cca 150Wh/kg. Mogoče malo več, a nikoli dvakratnik ostalih.

Dodaj še tekočinsko hlajenje, pa boš pristal na 116Wh/kg.

WarpedGone ::

Kolk dobiš na koncu je odvisno kje potegneš črto med avtom in baterijo.

Baterija ma tekočinski hladilni sistem, ki hkrati lahko hladi/greje motor in kontroler. A v težo baterije šteješ hladilno tekočino ali ne? Zadevo poganjata dve pumpi, ju šteješ zram al ne? Itd itd. Neke blesave cifre ki upoštevajo še nek del te režije zraven kot težo baterije so zato blesave in ne povejo ničesar.
Celice so kakršne so, pol je pa sam še teža celega kompleta oz. avtomobila. Ergo al 340kg za celice al 2200kg za cel komplet.

Modul, ki se ga da odšraufat stran od šasije, tehta ~1200 funtov oz. ~550kg. Ta modul vsebuje celice, ohišje in elektronsko pamet baterije. Računat težo tega modula kot 'energetsko gostoto' je glupost.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Jah, ni glupost.

To je nekaj takega kot bi moč na kilogram avtomobila računal tako da bi vzel samo težo motorja, ostalo pa zanemaril.

Akumulator je celotna konstrukcija, ne samo celice.

Namreč obstaja več načinov kako prideš do končnega rezultata. Lahko vzameš celice, ki imajo zelo nizko notranjo upornost, praktično ne rabijo hlajenja, a imajo nižjo gostoto energije. Po drugi strani lahko vzameš celice z najvišjo gostoto energije, ki pa nujno potrebujejo tekočinsko hlajenje.
Ko na koncu to zapakiraš v celoto pa je rezultat tak kot je. In šele iz tega se računa zmogljivost akumulatorja.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

Kolk dobiš na koncu je odvisno kje potegneš črto med avtom in baterijo.

Baterija ma tekočinski hladilni sistem, ki hkrati lahko hladi/greje motor in kontroler. A v težo baterije šteješ hladilno tekočino ali ne? Zadevo poganjata dve pumpi, ju šteješ zram al ne? Itd itd. Neke blesave cifre ki upoštevajo še nek del te režije zraven kot težo baterije so zato blesave in ne povejo ničesar.
Celice so kakršne so, pol je pa sam še teža celega kompleta oz. avtomobila. Ergo al 340kg za celice al 2200kg za cel komplet.

Modul, ki se ga da odšraufat stran od šasije, tehta ~1200 funtov oz. ~550kg. Ta modul vsebuje celice, ohišje in elektronsko pamet baterije. Računat težo tega modula kot 'energetsko gostoto' je glupost.



Štet gostoto ene same celice ja pa še večja glupost. V glavnem nehi s takimi sencacionalnimi objavami, ker služijo le zavajanju.

Kakšna je cena takega 60kWh bloka?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

fpbs ::

Vsekakor moraš v težo modula, z vgrajenimi baterijami, ki zahtevajo tekočinsko hlajenje, računat tudi težo tekočine. Drugače ne moreš narediti neke primerjave z baterijami, katerim zadostuje zračno hlajenje.

Magic1 ::

Ravnokar sem naredil obvoz čez center Ljubljane, ne vem če sem videl kak avto za 75k€. Bilo je kar nekaj takih za 40-50k€, ko so bili še novi nekaj let nazaj. Večina je takih vrednih od 1000 do 15k€.
Magic

WarpedGone ::

To je nekaj takega kot bi moč na kilogram avtomobila računal tako da bi vzel samo težo motorja, ostalo pa zanemaril.

Ostalo kaj?
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Dej ne deli si blamaže, saj si dojel. Pod baterijo spada vse, kar je potrebno, da le ta fukcionira pri nazivnem toku + ohišje.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

TribesMan ::

WarpedGone je izjavil:

To je nekaj takega kot bi moč na kilogram avtomobila računal tako da bi vzel samo težo motorja, ostalo pa zanemaril.

Ostalo kaj?


Ostalo... tisto kar drži motor v sebi...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Trditev je bila:
Tesla v model S vgrajuje baterije z energijsko gostoto 116Wh/kg.

To je narobe in precej irrelevantno, ker potem razni nikci to reč direkt primerjajo z energetsko gosto celic in delajo čudne zaključke.
Relevantna je masa vozila, pospeški in doseg.

In doseg je tisto na čemu Tesla najbol dela: Musk: You’ll Be Able to Drive Your Tesla Cross-Country by Year’s End With Supercharger Expansion

These stations are currently found in California and along the East Coast, but Tesla will triple the coverage area of supercharging stations by the end of next month, Musk said. By the end of the year, the network will cover most metro areas in the U.S. and Southern Canada, Musk said.


Delajo tudi na vzpostavitvi tega omrežja v evropi, za začetek na norveškem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Zelo verjetno da je narobe, a vseeno bolj pravilno kot tvojih 240...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Mojih? Ko ni več resnice, se zatečeš v podtikanja in laži?
Magic, prestavljen si v kategorijo irelevantnih FUDdsterjev, ki o zadevi nimajo in nočejo imet pojma.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


Panasonic te celice imenuje NCR-18650A ampak varianta ki jo dobavljajo tesli ni na prostem trgu. Ta vsebuje določene nerazkrite tweake, ki celicam izbolšajo lastnosti na dolgi rok.

http://www.orbtronic.com/batteries-char...
Če bi bile baterije,ki se dobavljajo Tesli kaj drugačne, bi imele tudi drugo oznako.

Nikec3 ::

@WarpedOne, ko bi ti vedel kako agresivno retoriko imaš... Kot kakšen verski radikalec.

OK, pustimo to ob strani. Z vaših komentarjev razberem, da je teža 85 kWh Teslinega battery packa realno okrog 550 kg. Kar tudi ni slabo. Če primerjamo težo ICE motorjev, ter ostale stvari, ki jih EV ne potrebuje (katalizator, klasični menjalnik...) pridemo verjetno do sklepa, da je avtomobil, zaradi tega ker je električen, okrog 300 kg težji. Ni slabo, pa še več prostora ima. Je pa res, da zaradi vse podporne infrastrukture povečanje energijske gostote za 30%, ne pomeni tudi zmanjšanje teže za 30%. Prej okrog 20%.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

@fpbs: Dobro je razumet kaj tista oznaka sploh pomeni. Drugače pa te morm pohvalit, uspel si sam zguglat nekaj podatkov o zadevi. Zguglaj še pomen oznake.

nikec3:
@WarpedOne, ko bi ti vedel kako agresivno retoriko imaš... Kot kakšen verski radikalec.

Že mogoče, a moja toleranca do debilizmov, žlehtnobe, zajebavanja, podtikanja itd in se je pač že istrošila.
Vsak ma bonus napake, enkratne.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Zamisliti se je potrebno tudi nad tem, kaj pomeni 6183 baterij povezat med seboj. Kaj se bo zgodilo po parih leti delovanja, tresenja, vibracij, temperaturnih sprememb, utrujenosti materiala, hladnih spojev...Kakšen strošek bo povzročilo iskanje ene defektne baterije v celotnem paku?

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

Mojih? Ko ni več resnice, se zatečeš v podtikanja in laži?
Magic, prestavljen si v kategorijo irelevantnih FUDdsterjev, ki o zadevi nimajo in nočejo imet pojma.

Ti nimaš pojma, eno celico enačiš s celim sistemom.

Drugače, ko smo že na žaljivem odnosu pristal, je W1 fanatični zagovornik JJ. Od tukaj ostra nastrojenost in fanatičnost.
Magic

dstr17_ ::

Estonija ima že kar dobro mrežo EV polnilcev:
http://evobsession.com/1st-nationwide-e...

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Zamisliti se je potrebno tudi nad tem, kaj pomeni 6183 baterij povezat med seboj. Kaj se bo zgodilo po parih leti delovanja, tresenja, vibracij, temperaturnih sprememb, utrujenosti materiala, hladnih spojev...Kakšen strošek bo povzročilo iskanje ene defektne baterije v celotnem paku?

Roadsterji so na cesti že 5 let.
Nobene drame, nobenega omembe vrednega problema z baterijami.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Še par let pa bodo menjali pač cele baterije.
Magic

Matev ::

omejen obseg bomo morali pač vzeti v zakup

saj recimo naši stari starši pa sploh avtov še niso imeli

Gregor P ::

Ne, to nima smisla, to je potem tako kot vetrne, sočne elektrarne namesto nukleark:(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
147 / 1190
»»