Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
dzinks63 ::
TribesMan ::
A je prodaja že začela padat? Al kaj je hec?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
black ice ::
WarpedGone je izjavil:
@black ice:
Kalkulator ti je crknu, dejansko vplačilo se vrti bliže 40k USD.
Vplačilo že, jaz sem mislil na končni strošek po 3 letih, če se odločiš avto prodati.
Me je že domen prehitel.
A je prodaja že začela padat? Al kaj je hec?
Sedaj bo (zelo verjetno) prehod v tretjo fazo proizvodnje. Tisti, ki ste gledali dokumentarec veste o čem govorim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: black ice ()
Nikec3 ::
Sej vem da je to za EU nesmiselno gledati, ampak ko sem vnesel ceno bencina, elektrike, ter nekaj stvari na dokaj realne vrednosti, sem prišel za model 60 kWh na EFFECTIVE MONTHLY COST 289 €.
Kar ugodno za 3 leta igračkanja.
Če se bodo enake stvari igrali z 30 000 $ avtomobilom, so na konju. Čisto iz zanimanja. Je možno Tesline delnice kupiti iz Slovenije brez milijon posrednikov?
Kar ugodno za 3 leta igračkanja.
Sedaj bo (zelo verjetno) prehod v tretjo fazo proizvodnje. Tisti, ki ste gledali dokumentarec veste o čem govorim.
Če se bodo enake stvari igrali z 30 000 $ avtomobilom, so na konju. Čisto iz zanimanja. Je možno Tesline delnice kupiti iz Slovenije brez milijon posrednikov?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
SplitCookie ::
Tesla S je tako velik napredek današnjega časa, da so jo šli primerjat po inovativnosti s Citroenom DS iz sredine prejšnjega stoletja.
Samo da je citroen DS imel boljše podvozje
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Okapi ::
Citroen DS je bil (med drugim) znan po tem, da lahko pelje po treh kolesih. Pa sprednje luči so se mu obračale v ovinkih.
O.
O.
Nikec3 ::
Nekako imam občutek, da se gre Tesla to akcijo tudi zato, ker se bojijo kaj bodo ljudje rekli po recimo 8 letih redne vožnje z Model S. Predvsem kaj bo z baterijami in z dosegom. Ugibam in upam da se motim.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
SplitCookie ::
Citroen DS je bil (med drugim) znan po tem, da lahko pelje po treh kolesih. Pa sprednje luči so se mu obračale v ovinkih.
O.
E. to:)
Nekako imam občutek, da se gre Tesla to akcijo tudi zato, ker se bojijo kaj bodo ljudje rekli po recimo 8 letih redne vožnje z Model S. Predvsem kaj bo z baterijami in z dosegom. Ugibam in upam da se motim.
To je dobro vprašanje - kaj se zgodi ko začne zadeva odpovedovat. Namreč, menjat baterije je nekako enako kot menjat mašino v novem avtu - skoraj bolje je kupit drugega.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
WarpedGone ::
Predvsem kaj bo z baterijami in z dosegom.
Kaj pa naj bi bilo z njo? Bo trokirala? Ne bo hotla vžgat? Bo cukala? Explodirala?
Povsem jasno je, kaj bo z baterijo po 8ih letih - imela bo vsaj 70% nazivne kapacitete in s tem vsaj 70% dosega ob nakupu novega vozila.
Takšjna je namreč garancija, če kapaciteta en dan pred napolnitvijo te starosti upade pod 70%, ti dajo novo.
85kWh verzija bo čez 8let imela vsaj še 300km dosega po EPA 5-stopenjski oceni dosega (nov ga ma 420km). To je še vedno več kot 2x več kot ima dosega nov nissanov leaf.
Namreč, menjat baterije je nekako enako kot menjat mašino v novem avtu - skoraj bolje je kupit drugega
Kdaj boš prenehal trolat?
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Tole sm spregledal:
Stvari pač ne grejo tako - teh $30k ne dobiš ti ampak banka.
Ti daš samo avto nazaj in ti ni treba več odplačevat tistega jurja vsak mesec in end of story.
Ta garancija tko ni namenjena tebi kot končnemu kupcu ampak banki, da so pristali na takšne pogoje financiranja.
Tesla Motors je nova firma in banke niso bile interesirane ponujat kakšne vsaj napol spodbudne pogoje za lizing, kredit itd. Elon jim je vrgu na mizu kup svojega denarja kot garancijo, s katerim jim je mal otoplil srce da bojo omogočile financiranje.
Ja, ta korak je namenjen tudi temu, da priliv novih naročil ne upade pod 500/teden. Ne morjo si privoščit upočasnjevanja proizvodnje zaradi morebitnega manjka naročil.
6000$ = 36*1000$ - 30000$
Stvari pač ne grejo tako - teh $30k ne dobiš ti ampak banka.
Ti daš samo avto nazaj in ti ni treba več odplačevat tistega jurja vsak mesec in end of story.
Ta garancija tko ni namenjena tebi kot končnemu kupcu ampak banki, da so pristali na takšne pogoje financiranja.
Tesla Motors je nova firma in banke niso bile interesirane ponujat kakšne vsaj napol spodbudne pogoje za lizing, kredit itd. Elon jim je vrgu na mizu kup svojega denarja kot garancijo, s katerim jim je mal otoplil srce da bojo omogočile financiranje.
Ja, ta korak je namenjen tudi temu, da priliv novih naročil ne upade pod 500/teden. Ne morjo si privoščit upočasnjevanja proizvodnje zaradi morebitnega manjka naročil.
Zbogom in hvala za vse ribe
SplitCookie ::
Povsem jasno je, kaj bo z baterijo po 8ih letih - imela bo vsaj 70% nazivne kapacitete in s tem vsaj 70% dosega ob nakupu novega vozila.
Takšjna je namreč garancija, če kapaciteta en dan pred napolnitvijo te starosti upade pod 70%, ti dajo novo.
Ne, ni povsem jasno in ni niti najmanj jasno razen nekih obljub o domnevni zanesljivosti.
Brez standarda kako se ta kapaciteta meri ti le ta ne pomeni nič.
ESR baterije ti lahko ENORMNO naraste, pa ti bo kapaciteta še vedno enaka.
Hkrati pa merjenje realne kapacitete NI uporabniško izvedljivo.
Glede garancije pa je v sloveniji tako, da jo načeloma nimamo na baterije - le zakaj?
Kaj pa naj bi bilo z njo? Bo trokirala? Ne bo hotla vžgat? Bo cukala? Explodirala?
O eksplozijah si dejansko lahko ziher, sicer ne v obliki eksplozije, samo ni vrag da ko ne boš čez 8 let šel gledati celice da ne bo kakšna 'izlita'.
In kapaciteta baterije lahko pade le za 0.01% pa je popolnoma neuporabna, crkne par členov na koncu baterije in lahk avto sam še glumi gljivu.
Ja, ta korak je namenjen tudi temu, da priliv novih naročil ne upade pod 500/teden. Ne morjo si privoščit upočasnjevanja proizvodnje zaradi morebitnega manjka naročil.
Market saturation already so soon ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
SplitCookie ::
Lepo da si obupal
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
dstr17_ ::
Stvari pač ne grejo tako - teh $30k ne dobiš ti ampak banka.Zakaj banka? Saj si ti lastnik in Tesla od tebe odkupi avto, ne pa od banke. To ni lizing, kjer je lastnik lizing hiša.
dstr17_ ::
WarpedGone ::
U bistvu gre tehnično nekak takole:
- 10% nabavne cene plačaš takoj iz lastnega denarja
- za preostalih 90% dobiš kredit na banki, katerega odplačuješ po ~jurja vsak mesec pet let in pol (66 obrokov).
Tle se klasična zgodba konča. Problem je, da pri takšnem nakupu hitro zaideš v situacijo, ko je tvoja zadeva vredna manj, kot pa je vreden preostali dolg in se odločiš da jih gleda lulek in lepo nehaš odplačevat kredit, avto pa naj kar imajo. In banka skasira izgubo. To se je na veliko dogajalo z nepremičninami, ko je njihova vrednost začela padat. Zato banke zelo nerade dajo tako visoke kredite (v deležu) in se hočejo čimbol zagarantirat da bo preostali dolg vedno manjši od trenutne vrednosti blaga. Pri avtih, ki so že dolgo na trgu majo precej dobre statistične modele po katerih ocenjujejo padanje vrednosti in kolk rizika je v kakšnem kreditu. TM je nov in si noben resen bančnik tega ne upa počet, sploh pa ne za kredit v višini 90% nabavne cene avtomobila.
Tuki je vmes stopu Elon, ki bankam po treh letih garantira vrednost zadeve na 43% nabavne, če bo trg reku da je vredno več, bo dal več, sicer pa tolk. S tem jim je dal garancijo da ne bojo na zgubi, če dajo tako visok kredit, lastnik avta se pa po treh letih 'skisa' in neha odplačevat jurja mesečno.
Ne vem kak se reče točno ampak to je tisti 'bančni? leasing, ko ti banka posodi denar, ti zadevo kupš in si uradno lastnik. Imaš pa dolg do banke, katerega moraš odplačevat. Tko pod črto, pride lastništvo 60kWh Model S za tri leta cca 40k USD, lahko pa zadevo odplačuješ do kraja.
In ker si lastnik in si zadevo kupu, si uradno upravičen do raznih državnih ugodnosti, ponekod lahko te ugodnosti tudi presežejo tistih 10% začetnega vplačila tako da se ti vplačilo in povračilo 'pobotata'.
- 10% nabavne cene plačaš takoj iz lastnega denarja
- za preostalih 90% dobiš kredit na banki, katerega odplačuješ po ~jurja vsak mesec pet let in pol (66 obrokov).
Tle se klasična zgodba konča. Problem je, da pri takšnem nakupu hitro zaideš v situacijo, ko je tvoja zadeva vredna manj, kot pa je vreden preostali dolg in se odločiš da jih gleda lulek in lepo nehaš odplačevat kredit, avto pa naj kar imajo. In banka skasira izgubo. To se je na veliko dogajalo z nepremičninami, ko je njihova vrednost začela padat. Zato banke zelo nerade dajo tako visoke kredite (v deležu) in se hočejo čimbol zagarantirat da bo preostali dolg vedno manjši od trenutne vrednosti blaga. Pri avtih, ki so že dolgo na trgu majo precej dobre statistične modele po katerih ocenjujejo padanje vrednosti in kolk rizika je v kakšnem kreditu. TM je nov in si noben resen bančnik tega ne upa počet, sploh pa ne za kredit v višini 90% nabavne cene avtomobila.
Tuki je vmes stopu Elon, ki bankam po treh letih garantira vrednost zadeve na 43% nabavne, če bo trg reku da je vredno več, bo dal več, sicer pa tolk. S tem jim je dal garancijo da ne bojo na zgubi, če dajo tako visok kredit, lastnik avta se pa po treh letih 'skisa' in neha odplačevat jurja mesečno.
Ne vem kak se reče točno ampak to je tisti 'bančni? leasing, ko ti banka posodi denar, ti zadevo kupš in si uradno lastnik. Imaš pa dolg do banke, katerega moraš odplačevat. Tko pod črto, pride lastništvo 60kWh Model S za tri leta cca 40k USD, lahko pa zadevo odplačuješ do kraja.
In ker si lastnik in si zadevo kupu, si uradno upravičen do raznih državnih ugodnosti, ponekod lahko te ugodnosti tudi presežejo tistih 10% začetnega vplačila tako da se ti vplačilo in povračilo 'pobotata'.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Skratka: To NI leasing ampak bančni kredit + garantirana odkupna cena čez 3 leta
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Banke tvegajo, da čez tri leta Tesla guzne, Tesla pa tvega, da bo čez tri leta guznil, ker bo, namesto da bi avte prodajal, te moral odkupovati od bank.
Tri leta bo pa veselica
O.
Tri leta bo pa veselica
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
SplitCookie ::
Torej bo Tesla kljub vsem tem silnim napovedim guznil ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
dzinks63 ::
Za teslo je edini problem neprepoznavnost, premalo imidža, če bi imela na maski logotip apple, bi šla prodaja med oblake.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
WarpedGone ::
Prodaja ni noben problem, prepoznavnost je že dovolj visoka, da je v današnjih financah članek da so dosegli profitabilnost poslovanja.
Folk jamra da je sicer stvar super in se ful splača in vse ampak je da je zaradi drage baterije začetni strošek pač previsok.
Zarad zgoraj opisanih faktov banke same po sebi niso bile radodarne s krediti za to reč, zato je pač "Elon dal svoj denar tja, kjer so njegova usta" - tolk verjame v svoj produkt, da z lastnim denarjem garantira odkupno vrednost čez tri leta. To je bankam dost otoplilo srce, da ti sedaj posodijo 90% vrednosti avta.
To sedaj omogoča tem jamračem, ki so sposobn vsak mesec izpljunit jurja, da si avto ta omislijo.
Kredit za BMW dobiš, ker ma BMW težave s prodajo, premalo povpraševanja, ...?
Folk jamra da je sicer stvar super in se ful splača in vse ampak je da je zaradi drage baterije začetni strošek pač previsok.
Zarad zgoraj opisanih faktov banke same po sebi niso bile radodarne s krediti za to reč, zato je pač "Elon dal svoj denar tja, kjer so njegova usta" - tolk verjame v svoj produkt, da z lastnim denarjem garantira odkupno vrednost čez tri leta. To je bankam dost otoplilo srce, da ti sedaj posodijo 90% vrednosti avta.
To sedaj omogoča tem jamračem, ki so sposobn vsak mesec izpljunit jurja, da si avto ta omislijo.
Kredit za BMW dobiš, ker ma BMW težave s prodajo, premalo povpraševanja, ...?
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
teli el. avti v rangu tesle so za normalnega poštenega človeka čisto nedoseglivi
in pogovarjati o njih je tako kot pogovarjati se o tem katera je lepša lindsay ali britney
čist neproduktivno
in pogovarjati o njih je tako kot pogovarjati se o tem katera je lepša lindsay ali britney
čist neproduktivno
SplitCookie ::
Ja, samo v enem primeru Tesla zavaruje kredit, v drugem ga pa BMW ne.
O.
S čim pa ga zavaruje ? Delnicami neuporabne firme ? Tako kot so sedaj tega veseli vsi novonastali delničarji ciprskih bank ?
Če tesla krepne se lahko ti požvižgaš na kasnejše servisiranje vozil, ki je že tako drago zaradi vgrajenih 'tehnologij' - ala športnih zadev
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Matev ::
Če tesla krepne se lahko ti požvižgaš na kasnejše servisiranje vozil,
a tebi še kar ni jasno zakaj ljudje kupijo teslo
ne zato da bi ga vozili na servis
100.000 evrov ne daš za prevozno sredstvo, ampak za statusni emblem - in kot tak ti služi tisti čas ko je aktualen
potem se pa ne sekiraš več zanj
SplitCookie ::
Torej EV, razen statusnega simbola, dejansko ni resno vozilo?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Matev ::
Torej EV, razen statusnega simbola, dejansko ni resno vozilo?
avto za 100.000 evrov je satusni simbol
ja?
avto za recimo 5-15.000 pa prevozno sredstvo (električen, bencinski ali pa dizel)
je zdaj kaj bol jasno
...
če kdo reče da ga skrbijo servisi pri tesli je popolnoma zgrešu planet
kreki ::
Evo da so res električni avtomobili prava stvar.
Pečjak je car.
http://www.24ur.com/slovenci-z-elektric...
Pečjak je car.
http://www.24ur.com/slovenci-z-elektric...
Priklopljen na šštrom.
nekikr ::
Torej EV, razen statusnega simbola, dejansko ni resno vozilo?
avto za 100.000 evrov je satusni simbol
ja?
avto za recimo 5-15.000 pa prevozno sredstvo (električen, bencinski ali pa dizel)
je zdaj kaj bol jasno
...
če kdo reče da ga skrbijo servisi pri tesli je popolnoma zgrešu planet
Električni avto za 100.000€ je statusni simbol. "Navadni" je pa lahko čisto normalno prevozno sredstvo. Najbrž ne pričakuješ, da se bo en dober direktor cijazil po Evropi z Meganom?
Gregor P ::
Dober direktor se sploh ne bo mogel cijaziti z njim po celi EU (vsaj ne hitro in učinkovito), ker še nimajo dovolj "dometa"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Še niste zapopadl koncepta 'hitrega polenja'?
Močne polnilne postaje, ki omogočajo polnjenje z več sto km/h, so odgovor za dolga potovanja. Teslini SuperChargerji so trenutno vodeči na tem področju - v pol ure fašeš nad 200km dodatnega dosega.
Pozabite menjavanje baterij, ustaviš se za pol ure, greš na WC in kavo, vmes pa v baterijo dobiš energijo za naslednjih 3 do 5 ur vožnje.
Da je ta energija **brezplačna** če maš pravi avto, je pa sploh češnja na torti.
In ja, Tesla bo svoje superchargerje z brezplačnim hitrim polnjenjem 'pravih' EVjev, postavil tudi po Evropi in Aziji.
Bi reku, da se svetu obeta novi Microsoft na področju EVjev.
Močne polnilne postaje, ki omogočajo polnjenje z več sto km/h, so odgovor za dolga potovanja. Teslini SuperChargerji so trenutno vodeči na tem področju - v pol ure fašeš nad 200km dodatnega dosega.
Pozabite menjavanje baterij, ustaviš se za pol ure, greš na WC in kavo, vmes pa v baterijo dobiš energijo za naslednjih 3 do 5 ur vožnje.
Da je ta energija **brezplačna** če maš pravi avto, je pa sploh češnja na torti.
In ja, Tesla bo svoje superchargerje z brezplačnim hitrim polnjenjem 'pravih' EVjev, postavil tudi po Evropi in Aziji.
Bi reku, da se svetu obeta novi Microsoft na področju EVjev.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
"Tesla's Supercharger network is a game changer for electric vehicles, providing long distance travel that has a level of convenience equivalent to gasoline cars for all practical purposes. However, by making electric long distance travel at no cost, an impossibility for gasoline cars, Tesla is demonstrating just how fundamentally better electric transport can be," said Elon Musk, Tesla Motors co-founder and CEO. "We are giving Model S the ability to drive almost anywhere for free on pure sunlight."
Maš na mizi denar za teslo ali EV od XYZ. Tesla omogoča brezplačna dolga potovanja, EV od XYZ pa tega ne omogoča, vsaj brezplačno ne.
Think much?
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
To s temi "močnimi" polnilnimi postajami itd. se prvič kvečjemu izide samo tam, kjer dejansko so, in drugič dokler je le nekaj sto Teslinih EV na cestah (v celotni EU). Ker to ne pelje nikamor, če bi vsi morali polniti po 30 minut minimalno, da bi lahko sploh kam prišli (pustimo sedaj koliko novih nukleark bi/bomo sčasoma, postopoma potrebovali za to). To da bi zdaj imelo kar vsako parkirno mesto električno vtičnico se mi zdi pa malo prehuda (če bi npr. na vseh bencinskih črpalkah hoteli dejansko napolniti več deset, ali sto vozil naenkrat). In seveda tretjič ta energija je "brezplačna" samo v tem "reklamnem prehodnem obdobju" za tiste redke posameznike (ki so za njo praktično itak že plačali ob nakupu predragega e-vozila).
In tudi sicer so neki polurni (ali dlje) postanki sila redka zadeva (takrat ko je res dolga vožnja 1000-1200-1500 km in ne želiš kje prespati čez noč na poti); običajno se na daljših poteh ustaviš na tri ure zgolj, da stopiš malo ven na svež zrak, potelovadiš, vzameš morda kavo za s seboj in greš naprej (tanka je vedno vsaj za 800 km brezskrbne vožnje, ali več). Na kratkih progah (500 km), pa sploh ni polurnih postankov.
Vsaj takšna je trenutna situacija; verjamem da se bo skozi leta (ne mesece) marsikaj spremenilo.
In tudi sicer so neki polurni (ali dlje) postanki sila redka zadeva (takrat ko je res dolga vožnja 1000-1200-1500 km in ne želiš kje prespati čez noč na poti); običajno se na daljših poteh ustaviš na tri ure zgolj, da stopiš malo ven na svež zrak, potelovadiš, vzameš morda kavo za s seboj in greš naprej (tanka je vedno vsaj za 800 km brezskrbne vožnje, ali več). Na kratkih progah (500 km), pa sploh ni polurnih postankov.
Vsaj takšna je trenutna situacija; verjamem da se bo skozi leta (ne mesece) marsikaj spremenilo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
nekikr ::
Močne polnilne postaje, ki omogočajo polnjenje z več sto km/h, so odgovor za dolga potovanja. Teslini SuperChargerji so trenutno vodeči na tem področju - v pol ure fašeš nad 200km dodatnega dosega.
Pozabite menjavanje baterij, ustaviš se za pol ure, greš na WC in kavo, vmes pa v baterijo dobiš energijo za naslednjih 3 do 5 ur vožnje.
Da je ta energija **brezplačna** če maš pravi avto, je pa sploh češnja na torti.
V pol ure 200km. Naslednji stavek pa "energijo za naslednjih 3-5 ur vožnje". Naslednji teden moram na sever Nemčije. Cca. 1050km v eno smer. Z dizlom se ustavim enkrat za 30 minut (kava in tankanje). Nato še enako za nazaj. Vsake 200km (ura in pol vožnje) vzeti pol ure postanka? Ne. Saj nimamo več Yugecev.
WarpedGone ::
Jah, če si FR moderne dobe, tough for you. Kdor da kej na sebe, dela pavze tudi z dizlarji s po 1500km dosega na tank.
Se pa strinjam, da je precej enostavno videt kaj je, le malo težje je videt to česar ni, precej težko je pa videt tisto česar ni, bi pa lahko bilo.
Zato ni janez novak hkrati tudi miljarder. janez novak vidi kaj je, milijarder je pa videl česa ni, bi pa lahko bilo in je tisto naredu.
Se pa strinjam, da je precej enostavno videt kaj je, le malo težje je videt to česar ni, precej težko je pa videt tisto česar ni, bi pa lahko bilo.
Zato ni janez novak hkrati tudi miljarder. janez novak vidi kaj je, milijarder je pa videl česa ni, bi pa lahko bilo in je tisto naredu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Ne vidim, da bi kakšen "Janez" tukaj bil proti razvoju in napredku
... in pa "milijarder" bo šel na takšne dolge proge rajši z letalom.
... in pa "milijarder" bo šel na takšne dolge proge rajši z letalom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
nekikr ::
WarpedGone je izjavil:
Jah, če si FR moderne dobe, tough for you. Kdor da kej na sebe, dela pavze tudi z dizlarji s po 1500km dosega na tank.
Se pa strinjam, da je precej enostavno videt kaj je, le malo težje je videt to česar ni, precej težko je pa videt tisto česar ni, bi pa lahko bilo.
Zato ni janez novak hkrati tudi miljarder. janez novak vidi kaj je, milijarder je pa videl česa ni, bi pa lahko bilo in je tisto naredu.
Seveda dela pavze. Ampak ne po vsaki dobri uri za pol ure. Razen seveda, če je to "da daš kaj nase" mišljeno kot prisilno čakanje v beznicah ob avtocestah. Po tem tvojem ključu ne dam kaj dosti nase. Raje opravim kar moram in potem "ne dam nič nase" (se pravi, da grem raje kam na dobro večerjo, šport, savno itd.). Tvoj problem (in zato izpadeš, vsaj v mojih očeh, bebec) je ta, da poveličuješ te igračke kot da so res to to in primerne za vsakogar v vseh situacijah. Seveda imajo EV tudi prednosti, samo preden boš postal en kredibilen sogovornik boš moral sprejeti tudi kakšno kritiko, ker vse pa pač ni tako zelo super in fajn.
J.McLane ::
Naslednji teden moram na sever Nemčije. Cca. 1050km v eno smer. Z dizlom se ustavim enkrat za 30 minut (kava in tankanje). Nato še enako za nazaj. Vsake 200km (ura in pol vožnje) vzeti pol ure postanka? Ne. Saj nimamo več Yugecev.
Zakaj pa ne letalo + rent-a-car? Moraš kaj peljat tja?
nekikr ::
Ker moram na dva konca. Letalo z vsemi procedurami mi vzame preveč časa, rent-a-car pa sploh. Ker ni 2000km v eno smer pa v kolikor toliko "luksuznem" avtu hitro in udobno mine.
Okapi ::
v pol ure fašeš nad 200km dodatnega dosega.Hočeš reči, v pol ure napolniš za uro pa pol vožnje
Edit: vidim da je nekikr to že izračunal;-)
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Okapi ::
Mimogrede, za daljše relacije bi bili zanimivi avtovlaki. Električni avto bi lahko med vožnjo še polnil.
O.
O.
Gregor P ::
Najbolj zanimivo bi bilo, da povežejo vsa glavna mesta EU s hitrimi vlaki in zadeva rešena (min 300 km/h); praktično zagarantiran napredek celotne evropske družbe
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Hočeš reči, v pol ure napolniš za uro pa pol vožnje
A nihče od vas ne premore niti toliko IQ, da bi bil sposoben ločit oceno od točnih cifer?
Točne cifre danes so drugačne kot bodo jutri in je brezpredmetno z njimi opletat.
Fakt so:
- hitro polnjenje EVjev je že realnost
- vsaj en ponudnik EV omogoča brezplačno polnjenje
- hitro polnjenje bo postalo še hitrejše
- teh hitrih polnilnih postaj bo vse več
Troli pa trolajte naprej al pa pljuvajte po kislem grozdju, as you wish.
Zbogom in hvala za vse ribe
celada ::
WarpedGone je izjavil:
Hočeš reči, v pol ure napolniš za uro pa pol vožnje
A nihče od vas ne premore niti toliko IQ, da bi bil sposoben ločit oceno od točnih cifer?
Točne cifre danes so drugačne kot bodo jutri in je brezpredmetno z njimi opletat.
Fakt so:
- hitro polnjenje EVjev je že realnost
- vsaj en ponudnik EV omogoča brezplačno polnjenje
- hitro polnjenje bo postalo še hitrejše
- teh hitrih polnilnih postaj bo vse več
Troli pa trolajte naprej al pa pljuvajte po kislem grozdju, as you wish.
Kod je vsaj prva točka res v rangu 1000 km?