» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
109 / 1133
»»

-valvoline- ::

Če se že gremo tako igrat,pol pa dejmo prepovedat pozimi ogrevanje na vse za kar je potrebn dimnik. Torej ukine se ogrevanje na nafto,premog,polena,biomaso,plin..... Pa dejmo vse na štrom. Bo šlo?

Zgodovina sprememb…

black ice ::

Ne bo šlo, ker so nuklearke hudičevo delo. Takisto termoelektrarne. Zelene bodo edino hidroelektrarne na Muri in Soči.

BlaY0 ::

Kje bomo pa štrom vzeli? Prva stvar, ki se bo zgodila ob porastu avtov na štrom bo ukinitev štrom tarif.

imagodei ::

jype> "95% avtomobilov se kupi na podlagi marketinga, ti pa praviš, da EV in hibridi še vedno niso alternativa? "

Jako slab marketing majo, če ne znajo prikazat, da je TCO + user experience pri Priusu tak, da praktično iz auspuha zlate ploščice letijo, sam lovit jih moraš. Men je ideja EV in/ali hibrida kul. Zakaj ga torej ne kupim? Zakaj ga 98% kupcev vozil v ZDA na leto ne kupi? Toyotin marketing fail big time, much?

Ampak, to ni bistvo, spet usmerjaš pozornost drugam. P/P je za enkrat tak, da se hibridi komaj splačajo. Prius za 25.000 EUR, al pa Toyota Yaris za 12.500 EUR... z 12.500 EUR razlike lahko tankam 140x po 60 litrov po ceni 1,5 EUR. Za to razliko naredim 140.000 km zastonj. Ajde, če naredim na leto 40k kilometrov, pol se mi hitro obrne. Če pa delam 20k, bom pa po petih letih še vedno v minusu.

Če bi ljudje delovali na to, kva je zdravju koristno, ne bi noben jedel svinjine in kadil cigaret. Če gledamo samo ta del, bo za običajni živelj treba pač malo spustiti te cene. Običajni živelj Priusa ne bo kupoval zarad cene, drugi pa ne zaradi performančnih razlogov: valjda za isti denar dobiš performančno boljšega ICE. In to je to.

"Zelena osveščenost" se ponavadi neha, k se začnejo redukcije štroma.
- Hoc est qui sumus -

BlaY0 ::

imagodei je izjavil:

Ajde, če naredim na leto 40k kilometrov, pol se mi hitro obrne. Če pa delam 20k, bom pa po petih letih še vedno v minusu.

Ne samo to, še po 10 letih boš v minusu, ker boš moral vmeš že 2x novo baterijo kupit.

D3m ::

Še zmeraj ni dobra alternativa.

Peugeot 3008 Hibrid 2.0 (dizel), MPC je 36.000 €

Volkswagen Golf plus 1.6 (diezel Blue motion), MPC je 24.000 €

*Volkswagen nima 2.0 TDI BM izvedenko
|HP EliteBook|R5 6650U|

BlaY0 ::

Ko se bo dalo najeti baterijo ali celo cel avto na štrom, ga bom najel. Kupil ga sigurno ne bom, dokler mu ne bo padla cena vsaj na nivo ostalih (ali ostalim zrasla na njegov nivo).

Okapi ::

In kakšna logika se skriva za to odločitvijo? Najem je dolgoročno še dražji od nakupa.

O.

-valvoline- ::

No gremo še korak dlje,pozaprimo vse industrijske obrate,livarne,termoelektrarne,železarne,toplarne... skratka vse kar ima dimnik. Pol pa vsi gremo za programerje ali v javnem sektorju. Yeah baby,kakšna nirvana bi bilo tole ! Vsi bi fural električnih avtov,ogreval se na štrom,nihče neb delal v industriji..... he,he,he. In pol se naenkrat jype zbudi...

:D

Zgodovina sprememb…

gzibret ::

Lepo prosim, dvignite malo nivo debate. "Ne" ni argumentirana debata, android ne paše v to temo, prav tako ne kolesarstvo ipd ipd... (se nanaša na brisane poste)
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

jype ::

Baterije na Priusih po 10 letih uporabe delujejo normalno.

nekikr ::

Praviš ti. Jaz pravim, da ne. Nekdo drug spet, da ja, tretji, da ne.

Not all Prius owners have been lucky with their batteries, though. Many have complained about batteries failing after 100,000 to 150,000 miles of use. Consumer Reports rated the reliability of the battery of the 2001-2003 Prius as worse than expected.

En od virov.

Kakor koli obrneš pa to trenutno nikakor ni alternativa. No, razen tebi, ki avtomobila sploh nimaš.

jype ::

nekikr> En od virov.

Ta vir pravi:

jype> Baterije na Priusih po 10 letih uporabe delujejo normalno.

nekikr> Kakor koli obrneš pa to trenutno nikakor ni alternativa. No, razen tebi, ki avtomobila sploh nimaš.

To rečejo vsi, ki zaradi čustvenih vzgibov nočejo električnega avtomobila.

WarpedGone ::

D3m:

D3m je izjavil:

Še zmeraj ni dobra alternativa.
Peugeot 3008 Hibrid 2.0 (dizel), MPC je 36.000 €
Volkswagen Golf plus 1.6 (diezel Blue motion), MPC je 24.000 €

Golfa primerjaš z 3008? Oba imata 4 kolesa, pol se pa počas konča.

Nasproti 3008 stoji VW Touran. Varianta z 2.0TDI motrojem s 170KM in DSG menjalnikom pride MPC 33.4k EUR. Pribitek za štirikolesni pogon 4Motion je cca 3k in si tam tam z 3008 če hoče primerjat res vsaj od daleč podobne zadeve.

Najbol smiselen hibrid na trgu je cenovno povsem konkurenčen nehibridni 'konkurenci'.
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Golf plus izvedenka. Ne navadni golfa.
|HP EliteBook|R5 6650U|

PrimozR ::

jype je izjavil:

para!> To z električnimi avtomobili pa ne razumem, četudi bi bila povprečna hitrost 25km/h, bi ta veljala tudi za EV.

Električni avtomobili pri taki hitrosti bistveno manj trošijo, tako energije kot obrabe pogonskega sklopa, hkrati pa ustvarjajo manj prebivalstvu škodljivih emisij, vključno s hrupom.

Zato.

imagodei> Če iščem rabljen avto do 10.000, s katerim bom lahko prišel do trgovine, pa tudi na morje ali na poslovno pot v Nemčijo, brez skrbi da bom ostal brez "juice-a", potem današnji EV niso alternativa.

Sej zato maš v prehodnem obdobju na voljo hibride.

Hibrid za 10 jurjev? Urlpls. Pa naj ne bo Prius. Če bom vozil fashion statement naj bo vsaj všečen avto.

jype ::

PIPI> Hibrid za 10 jurjev? Urlpls. Pa naj ne bo Prius. Če bom vozil fashion statement naj bo vsaj všečen avto.

There's always something, isn't there. Če _nočeš_ dobrega avtomobila, boš pač kupil slabega, saj to je jasno.

PrimozR ::

-valvoline- je izjavil:

Nesmiselna primerjava, teža in cena battery pack-a se ne bo bistveno spremenila v naslednjih 20 let,kar za EV pomeni popolno nekonkurenčnost na trgu. EV bo uporaben izključno v liliputanc razredu,ko bo cena EVja brez subvencij in davčnih olajšav max 10kE.Za po mestu bo to solidna opcija,tudi če bo domet max 100km. Za daljše relacije in izvenmestno kruzanje hibrid ali metan.

A tako, kot se ni v zadnjih 5 do 10 letih? jype koliko so že stare 1600 mAh AA baterije (ki so bile takrat pinnacle of tech)?

jype je izjavil:

-valvoline-> V nobenem primeru ne more biti bolj zanesljiv kot klasični bencinar(dizel).

To mnogi ki se ne spoznajo na reči radi trdijo, ja.

No ja, bencinar je bencinar, hibrid je pa EV+bencinar. Torej imaš takoj dva glavna podsistema. In takoj ko narediš to, vpelješ veliko več 'dostopnih točk' za napake. Ergo je edino logično, da se zanesljivost zamnjša (ker imaš več kvarljivih delov). Potem je pa stvar dizajna, da to kvarljivost zmanjšaš na minimum.

Lahko imaš probleme že enim samim podsistemom, lahko imaš pa odlično delujoča oba.

jype je izjavil:

-valvoline-> No pol pa nam ti (ko nimaš pojma od avtov) strokovno razloži kako je lahko bolj zanesljiv ko je hibrid v bistvu standardni bencinar + dodanim električnim pogonom in izjemno zapletenim sistemom za sinhronizacijo in razporejanja moči.

Preprosto: Ker večina komponent pogonskega sistema hibridov ni izpostavljena škodljivim obremenitvam, motor običajnega avtomobila pa je takšnim med normalno uporabo izpostavljen praktično ves čas.

I smell bullshit. Please, elaborate.

-valvoline- je izjavil:

jype je izjavil:

-valvoline-> No pol pa nam ti (ko nimaš pojma od avtov) strokovno razloži kako je lahko bolj zanesljiv ko je hibrid v bistvu standardni bencinar + dodanim električnim pogonom in izjemno zapletenim sistemom za sinhronizacijo in razporejanja moči.

Preprosto: Ker večina komponent pogonskega sistema hibridov ni izpostavljena škodljivim obremenitvam, motor običajnega avtomobila pa je takšnim med normalno uporabo izpostavljen praktično ves čas.

Lol? Kakšne to obremenitve lepo te prosim,če avto goniš je vseeno če je hibrid ali navadni bencinar,če se lepo pelješ hvaležen bo ta in ta(btw ko goniš hibrida itak dela 100% na benz).Hibridni menjalnik je pa vseskozi obremenjen ker neštetokrat preklaplja med benz,ev in duo varijante transmisije,kar je največja hiba hibridov. Tu je šele obremenitev,+ bogsive kolk senzorjev in elektronike ki vse to regulira in krmi.

Ne, ko goniš hibrida dela na 100% ICE in EV del. Dokler imaš kaj v bateriji. Ampak če ga resno goniš itak baterijo vsaj malo filaš z (divjim) zaviranjem.

Pustimo pa ob strani dejstvo, da bolj ali manj ni gonabilnega hibrida.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

BlaY0 je izjavil:

@jype: Zaenkrat ne obstaja rešitev kako zamenjati dizla z elektriko. Za nafto vemo da je je še kar nekaj, za elektriko pa ne vemo kako bi jo za konkreten primer v bližnji prihodnosti naredili zadosti + "ne znamo" je skladiščiti. Na ta dva problema se je potrebno osredotočiti, če želimo premik...

Vemo, vemo. Sam države nočjo vržt par miljard €, da bi speglali fuzijo. Američani recimo raje rešujejo banke in se vojskujejo. Namesto da bi peglali fuzijo in pošiljali folk vsaj na Mars.

WarpedGone ::

Not sure if trolling or just stupid... fuzija? Prosim ne tukaj o tem.
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

jype je izjavil:

Baterije na Priusih po 10 letih uporabe delujejo normalno.

Ta je dobra, pri nas jih imaš od leta 2004. Kako potem veš da po 10ih letih baterija dela normalno? Zakaj je potem garancija samo 8 let? Ti lahko rečeš da bo nekaj zdržalo 10 let šele po tem, ko si zadevo testiral 30 let! Pa par 100 Priusov je v Sloveniji.

Pa še tole, ker je bilo iz meni neznanega razloga pobrisano:

Okapi je izjavil:

In kakšna logika se skriva za to odločitvijo? Najem je dolgoročno še dražji od nakupa.

Mnenja sem, da bo to edina alternativa, kjer bo električni avto za mase prišel skozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

jype je izjavil:


nekikr> Kakor koli obrneš pa to trenutno nikakor ni alternativa. No, razen tebi, ki avtomobila sploh nimaš.

To rečejo vsi, ki zaradi čustvenih vzgibov nočejo električnega avtomobila.

Neumnost jure! Ne bit otročji no pa izzivat neki brezveze.

WarpedGone ::

Mnenja sem, da bo to edina alternativa, kjer bo električni avto za mase prišel skozi.

A najem? V čem točno je boljš od kredita?
Razen da je še dražji.
Zbogom in hvala za vse ribe

egonk ::

To sicer ni za 10 let, ampak vseeno zanimivo, da je Prius na prvem mestu (in to ne prvič):
http://www.autobild.de/artikel/auto-bil...

D3m ::

Prvo mesto od 2 do 3 leta to je pa tudi vse. :D Kaj si hotel s tem dokazati? Da je Prius II dober na kratke roke?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

egonk ::

D3m je izjavil:

Prvo mesto od 2 do 3 leta to je pa tudi vse. :D Kaj si hotel s tem dokazati? Da je Prius II dober na kratke roke?


Pa drugo mesto za 4-5 let. Ne vem no, bi pričakoval, da bo nižje če je tako faljen pristop..?

D3m ::

Pol je pa Porsche potegnil do 10. let :D

Prvo je bil pa VW za 4-5 let. Sicer Phaeton.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

jype ::

Skratka, Prius je daleč najboljši price/performance. Jasno, ker je hibrid.

BlaY0> Ta je dobra, pri nas jih imaš od leta 2004.

Na Japonskem pa od 1997, v ZDA pa od 2000, pa letnik 2002 s prvo baterijo še vedno dela praktično enako dobro kot nov.

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:

Mnenja sem, da bo to edina alternativa, kjer bo električni avto za mase prišel skozi.

A najem? V čem točno je boljš od kredita?
Razen da je še dražji.

Ker se s krediti ubadajo banke, ki jim dol visi a se baterija pokvari čez 5 ali pa 10 let.

Treba je narediti miselni/logični korak naprej. Primarna funkcija avtomobila ni, da te vzburja ampak da te prepelje iz točke A v točko B. V tem kontekstu ne vidim nič slabega, če se zadevo ponudi kot storitev, recimo kot par evolucijskih stopenj od izposoji koles kot jo poznamo po večjih EU mestih (tudi Ljubljana - BicikeLJ). Avto kot lastnina je kar se tiče izgubljanja cene takoj za računalniki, ko ga zapelješ iz ausloga je vreden točno 2k € manj. Verjetno poznaš Agassijevo varianto? No jaz bi šel tukaj še dlje kar se tiče storitve, ker ne vem zakaj točno si moraš lastiti avto? Verjetno ne zato da si moraš potem postaviti ali najeti še garažo, se ubadati z zavarovalnicami ko ti ga stolče toča ali ko ti ga kdo rukne in bi rad odškodnino zaradi zmanjšanja vrednosti vozila pa letne gume pa zimske gume pa vitrex in testiranje klime, servisi takšni in drugačni. Jaz se hočem samo prepeljati iz točke A v B in me zgornje reči NE zanimajo.

Drugače imamo pa do takrat še čuda stvari za narest... javni prevoz na elektriko bi bil prva in najbolj smotrna - ni potrebno shranjevanje goriva; potem pa izboljšave pri "gorivu" da bi dosegli večje razdalje - danes si ne predstavljam, da bi prišel v enem dnevi dalj od slovenske meje; hitro polnjenje; izbljšave pri hranjenju - rekuperacija; ima još toga...

WarpedGone ::

Jaz se hočem samo prepeljati iz točke A v B in me zgornje reči NE zanimajo.

Rent-A-Car obstaja že danes tukaj. Zakaj si kupu lasten avto? Morda zarad cene? Zakaj bi pa najem EVjev bil kej cenejš?

javni prevoz na elektriko bi bil prva in najbolj smotrna -

Ja, trolebuse vpeljat nazaj. Največji bang za najmanj bucksov.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

jype je izjavil:

Skratka, Prius je daleč najboljši price/performance. Jasno, ker je hibrid.

Tudi od EV-ja? Straight from the horse's mouth then! :D

egonk ::

BlaY0 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Mnenja sem, da bo to edina alternativa, kjer bo električni avto za mase prišel skozi.

A najem? V čem točno je boljš od kredita?
Razen da je še dražji.

Ker se s krediti ubadajo banke, ki jim dol visi a se baterija pokvari čez 5 ali pa 10 let.


Mogoče je pa to priložnost za zavarovalnice, zavaruješ baterijo s paketom B+ ;)

BlaY0 ::

jype je izjavil:

Skratka, Prius je daleč najboljši price/performance. Jasno, ker je hibrid.

BlaY0> Ta je dobra, pri nas jih imaš od leta 2004.

Na Japonskem pa od 1997, v ZDA pa od 2000, pa letnik 2002 s prvo baterijo še vedno dela praktično enako dobro kot nov.

Ja in? Boš šel tja po staro baterijo, ko ti bo pri nas nova crknila? Kakor koli se bo tista baterija pojavila tu, njen CO2 footprint ne bo več upravičil niti njenega obstoja kaj šele delovanja. Pa iztrgal si iz konteksta... tukaj ni Amerika in ni Japonska. Pri nas nucamo trolejbus ne pa Priusov. Ko bomo imeli to, gremo lahko dalje

Drugače pa poglej kakšna je struktura ljudi ki vozijo takšne avtomobili. Imaš dve skupine... ena so japiji, druga pa tech zanesenjaki in prvih je veliko več kot drugih in se vozijo od vrat svojih bajt do vrat štacune ki je oddaljena manj od 300m. Zadnjič sem videl neko reklamo za Infinit SUV hibrida. WTF? Nič drugega kot hype!

-valvoline- ::

Kolko bodo zdržale priusove baterije je odvisno predvsem od režima vožnje,če se ga precej fura v EV mode ne verjamem da bodo baterije doug zdržale,če se pa fura normalno ev+ice verjetno da bo dolga življenska doba,saj baterija ni bogve kolk obremenjena.Tistim ki so baterije ful zdržale so skoz fural avto v dual mode načinu, pa sej to je normalno saj je največ priusov kupljenih zarad reklamnih potreb,pač če maš priusa dobiš eko značko in pike med ljudstvom ane,tut če ga skoz furaš v ICE načinu,baterija in e-motor zgolj za okras.
:D

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:


Rent-A-Car obstaja že danes tukaj. Zakaj si kupu lasten avto? Morda zarad cene? Zakaj bi pa najem EVjev bil kej cenejš?

Zato ker nimam rent-a-car izpostave v radiu par kilometrov! Poleg tega ima konvencionalen avto večji doseg in ta doseg relativno enostavno podaljšaš s tem, da dotočiš gorivo - ta postopek se dogaja on-the-fly in traja eno minuto. Kaj se bo pa dogajalo pri električnih... pripeljal se boš do službe, vštekal v dozo za štrom, čez 8 ur boš prišel nazaj in ugotovil, da se avto ni polnil 6 ur zaradi takšnih in drugačnih vzrokov, ki jih bo malo morje.

WarpedGone ::

Zato ker nimam rent-a-car izpostave v radiu par kilometrov!

Ja in? Nimaš telefona, da bi jih poklical in naroču avto pred svojim vhodom ob natančni uri?

Kdor noče ima 1000 izgovorov zakaj se ne da. Kdor hoče, najde način.
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

Ma ne tupi, to je eden od razlogov. Ne da se mi pisat 100 razlogov, ker boš itak od nekod potegnil odgovor na vseh 100. Zato pa pravim, da je to moje mnenje in nisem si ga ustvaril čez noč.

Kar se pa tiče "da - ne da". Kupim si ga lahko jutri če hočem, ta storitev je praktično že izoblikovana in preverjena.

jype ::

Exactly.

BlaY0> Ja in? Boš šel tja po staro baterijo, ko ti bo pri nas nova crknila?

Sej na ebay po pošti pošlejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlaY0 ::

Sej ta pošta ti bo navrgla enak CO2 footprint kot če greš osebno tja.

jype ::

-valvoline-> pa sej to je normalno saj je največ priusov kupljenih zarad reklamnih potreb

To si ves čas ponavljate tisti, ki se na Priuse najmanj spoznate.

BlaY0> Sej ta pošta ti bo navrgla enak CO2 footprint kot če greš osebno tja.

Visi mi za CO2 footprinte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlaY0 ::

Skratka, dejmo se še enkrat vprašat.... el. avto zato ker je to kul al zaradi česa drugega?

jype ::

(Manj vseeno mi je pa za NOx, SOx, O3 in kancerogene koščke saj, ki prihajajo iz _vseh_ vozil, ki se peljejo mimo moje kolesarske poti.)

(Razen električnih.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlaY0 ::

jype je izjavil:


Visi mi za CO2 footprinte.

A to si se zdaj na novo odločil? Glede na tvoje dosedanje poste tega ne bi pričakoval...

jype je izjavil:

(Manj vseeno mi je pa za NOx, SOx, O3 in kancerogene koščke saj, ki prihajajo iz _vseh_ vozil, ki se peljejo mimo moje kolesarske poti.)

(Razen električnih.)

Egoist. Kupi zemljo, ogradi, naredi gor SVOJO kolesarsko pot in si zmagal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

BlaY0> A to si se zdaj na novo odločil? Glede na tvoje dosedanje poste tega ne bi pričakoval...

CO2 je popolnoma neškodljiv plin, ves aerosoliziran šmer, ki ga moram vdihovat, ker se vas pol milijona vsak dan pripelje v mojo vas, pa ni neškodljiv.

Če mate priuse, je tega pol manj, če mate električne avtomobile pa 99% manj.

Če mate bicikle pa praktično nič.

BlaY0 ::

jype je izjavil:


Če mate priuse, je tega pol manj, če mate električne avtomobile pa 99% manj.

Če nimaš termoelektrarne takoj za živo mejo... to smo že obdelali, brez veze.

Jaz ne pravim, da je z el. avtomobili kaj narobe, samo pogoje je treba najprej pripraviti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

black ice ::

jype je izjavil:


Visi mi za CO2 footprinte.

Hop Cefizelj, pa te 'mam! :)
Jure, da ti dam pokusiti your own medicine: koliko Priusov si si do sedaj lastil? Govoriš iz lastnih izkušenj? Praviš da ne? Zanimivo, potem si na istem kot vsi ostali na tem forumu.
Ne vem zakaj se oglašaš povsod kjer se govori o avtomobilih (izvzemši to temo), če se naokoli prevažaš s kolesom, avto pa kvečjemu vozi tvoja partnerka.

WarpedGone ::

Skratka, dejmo se še enkrat vprašat.... el. avto zato ker je to kul al zaradi česa drugega?

Pojdi na testno vožnjo kakšnega resnega EVja in si boš sam najbolje odgovoril.
Do takrat bo 1000 zakaj-ne-jev, pol pa samo še ena želja.
Zbogom in hvala za vse ribe

black ice ::

BlaY0 je izjavil:


Jaz ne pravim, da je z el. avtomobili kaj narobe, samo pogoje je treba najprej pripraviti.

Ja, teh je kar nekaj (pogojev).

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:

Skratka, dejmo se še enkrat vprašat.... el. avto zato ker je to kul al zaradi česa drugega?

Pojdi na testno vožnjo kakšnega resnega EVja in si boš sam najbolje odgovoril.
Do takrat bo 1000 zakaj-ne-jev, pol pa samo še ena želja.

NE RABIM! Dokler so že samo ceste pri nas takšne kot so, je čisto vseeno.

jype ::

black ice> koliko Priusov si si do sedaj lastil?

Vse, ki sem jih potreboval, sem jih tudi kupil, sem in tja pa tudi kakšnega najel. V Ljubljani imamo taksije, ki se že leta vozijo naokrog s priusi.

black ice> Ne vem zakaj se oglašaš povsod kjer se govori o avtomobilih (izvzemši to temo), če se naokoli prevažaš s kolesom, avto pa kvečjemu vozi tvoja partnerka.

Ker sem kot neuporabnik avtomobila neodvisen opazovalec. Pogosto se motite in to vam mora nekdo povedat. BTW, kakšno zvezo ima dejstvo, da avtomobila ne potrebujem s tem, koliko se na avtomobile spoznam? A ti si tudi eden tistih, ki mora na glavo skočit v kup gnoja, preden se lahko iz izkušnje odloči, da to ni najpametnejša poteza?

BlaY0> Če nimaš termoelektrarne takoj za živo mejo... to smo že obdelali, brez veze.

Termoelektrarna se ne vozi naokoli.

BlaY0> samo pogoje je treba najprej pripraviti.

Jaz mam 5m od strežniške sobe džabe priključek za električna vozila, pa 300m od doma na petrolu enga, ki ni džabe.
««
109 / 1133
»»