» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 108 109 110 111 112 ... 250

BlaY0 ::

@WarpedOne: Aja, kako te RESEN EV drugače prepelje iz točke A v točko B od recimo Katrce?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

BlaY0> @WarpedOne: Aja, kako te RESEN EV drugače prepelje iz točke A v točko B od recimo Katrce?

Tišje in z manj smrdenja, sicer pa isto.

Aja pa ceneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

-valvoline- ::

jype je izjavil:

BlaY0> @WarpedOne: Aja, kako te RESEN EV drugače prepelje iz točke A v točko B od recimo Katrce?

Tišje in z manj smrdenja, sicer pa isto.

Aja pa ceneje.

No pa dej,okorajži se pa si nabavi enga priusa ali teslo S. NOT.
;((:D

black ice ::

S tem, da ima Katrca večji x faktor (beri kul) kot EV. :)

BlaY0 ::

jype je izjavil:

Termoelektrarna se ne vozi naokoli.

Ne ga bixat! Kako si to izračunal in dokazal?

jype je izjavil:


BlaY0> samo pogoje je treba najprej pripraviti.

Jaz mam 5m od strežniške sobe džabe priključek za električna vozila...

To so pogoji ZATE, na račun vseh nas. Voziš se tam kjer ni termoelektrarn in te potem to ne tangira, skratka živiš v nekem svojem svetu, hkrati ti pa non-stop eni uletavajo v ta TVOJ svet in te delajo nervoznega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

D3m ::

Ne more. Je pa fajn filozofirati o tem.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

black ice ::

jype je izjavil:

BTW, kakšno zvezo ima dejstvo, da avtomobila ne potrebujem s tem, koliko se na avtomobile spoznam? A ti si tudi eden tistih, ki mora na glavo skočit v kup gnoja, preden se lahko iz izkušnje odloči, da to ni najpametnejša poteza?

Niti ne spadam tako zelo med te, kot si ti predstavljaš. Če praviš, da si Priusa nisi lastil, ampak si se z njim samo nekajkrat peljal, kako lahko kredibilno govoriš o zanesljivosti in nizki ceni vzdrževanja le-teh?

BlaY0 ::

jype je izjavil:


Tišje in z manj smrdenja, sicer pa isto.

Za moje pojme je bolje če avto slišiš kot če ga ne. Amapk nima veze, ti imaš raje da te povozi en s Priusom, saj je le ta tišji od traktorja, ki se mu lahko recimo ravno zaradi hrupa izogneš.

WarpedOne ::

WarpedOne je izjavil:

Do takrat bo 1000 zakaj-ne-jev, pol pa samo še ena želja.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

BlaY0 ::

50 let je trajalo, da je bilo na cestah enako avtomobilov kot konskih upreg, isto bo trajalo da bo enako el. avtomobilov kot vseh ostalih. Pa nima veze tukaj hitrejši tehnološki napredek kot 100 let nazaj, ampak to, da človek še vedno nuca 100 let, da mu postane jasno, da tako kot je šlo do sedaj, ne bo šlo več naprej.

-valvoline- ::

Problem je to da smo že dosegli vrhunec razvoja baterij pač takšnih ki so danes na voljo.Ni moč več izboljšat obstoječo tehnologijo,pa tudi pocenit se ne da,litija ni dost,pa tudi cena je pač tržno določena. Več ko bo hibridov in EVjev večje bo povpraševanje po Li in bo cena še poskočila z tem tudi cena battery packa. Mislim da baterije kar se tiče cene in dometa nimajo praktično nobenega prostora več za nadaljno pocenitev in izboljšave.Na žalost.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

No, vrhunec ne vemo če smo dosegli, je pa res da kar se el. avta tiče smo do zdaj rešili samo problem motorja, ki bo težko boljši in zadosti vsem potrebam. Kar se pa ostalega tiče smo pa na nivoju členonožcev...

jype ::

BlaY0> Za moje pojme je bolje če avto slišiš kot če ga ne. Amapk nima veze, ti imaš raje da te povozi en s Priusom, saj je le ta tišji od traktorja, ki se mu lahko recimo ravno zaradi hrupa izogneš.

Ko bodo vsi tihi, ne bo več tega problema.

BlaY0> To so pogoji ZATE, na račun vseh nas. Voziš se tam kjer ni termoelektrarn in te potem to ne tangira, skratka živiš v nekem svojem svetu, hkrati ti pa non-stop eni uletavajo v ta TVOJ svet in te delajo nervoznega?

Termoelektrarno se zapre (al pa se ji filter natakne na raufnk) dok kažeš keks, pol milijona vozil se pa zelo težko odstrani iz prometa, predela ali popravi.

black ice> Če praviš, da si Priusa nisi lastil, ampak si se z njim samo nekajkrat peljal, kako lahko kredibilno govoriš o zanesljivosti in nizki ceni vzdrževanja le-teh?

Ja, le kako neki? Če praviš, da še nisi bil na soncu, kako le lahko sploh kredibilno trdiš, da je iz vodika, pa kolk je temperatura na površju? To se vendar ne da!

Oh, wait... Pogledaš statistiko težav 10 let starih Priusov, pa vidiš?

BlaY0 ::

jype> Ko bodo vsi tihi, ne bo več tega problema.

Avti bodo imeli zvočnike prek katerih bodo oddajali digitalno generiran zvok. Vsak avto bo imel 17 "melodij".

jype> Termoelektrarno se zapre (al pa se ji filter natakne na raufnk) dok kažeš keks, pol milijona vozil se pa zelo težko odstrani iz prometa, predela ali popravi.

Vidm ja, kako ta tvoj "keks" zgleda v SLO. Pa tut pocen ni ravno. Plačaš pa ti s tem ko ti ukinejo drugo tarifo in podražijo prvo in edino. Če jo hočeš pa zapret, jo moreš pa z nečim nadomestit. Saj vem, to zate ni problem, zame in za ostale pa očitno velik.

jype> Ja, le kako neki? Če praviš, da še nisi bil na soncu, kako le lahko sploh kredibilno trdiš, da je iz vodika, pa kolk je temperatura na površju? To se vendar ne da!

Sonca se ne prodaja in nihče ga ne reklamira.

Skratka, še ene 30 let boš počakal.

WarpedOne ::

-valvoline- je izjavil:

Problem je to da smo že dosegli vrhunec razvoja baterij pač takšnih ki so danes na voljo.Ni moč več izboljšat obstoječo tehnologijo,pa tudi pocenit se ne da,litija ni dost,pa tudi cena je pač tržno določena. Več ko bo hibridov in EVjev večje bo povpraševanje po Li in bo cena še poskočila z tem tudi cena battery packa. Mislim da baterije kar se tiče cene in dometa nimajo praktično nobenega prostora več za nadaljno pocenitev in izboljšave.Na žalost.

Tele ideje nimajo nič skupnega z realnostjo.
Letna rast kapacitete "povprečne" celice je še vedno linearna, i.e. tipično po 8% na leto. Ko se bo ta rast vsaj začela upočasnjevat bo morda meja že kje blizu. Litij ni nafta, da bi se v baterijah nepovratno izrabljal tako da tudi ko bomo enkrat nekoč vsega izkopali iz zemlje, se ga bo z 'obnavljalo' z reciklažo. Pa že sedaj se ga tudi.

Avti bodo imeli zvočnike prek katerih bodo oddajali digitalno generiran zvok. Vsak avto bo imel 17 "melodij".

Ko so se pojavili prvi avtomobili je pred njimi moral laufat fantek in cingljat z zvončkom.
Digitalno generiran zvok je natanko enako smešno zblojena ideja/zahteva.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

BlaY0 ::

WarpedOne> Ko so se pojavili prvi avtomobili je pred njimi moral laufat fantek in cingljat z zvončkom.
Vir.

Mi še plastične flaše ne znamo zreciklirat, pa bomo litijevo baterijo. Saj ti pravim, še 30 let pa bomo mogoče pripravili teren.

thramos ::

Some were commercially successful in providing mass transit, until a backlash against these large speedy vehicles resulted in the passage of the Locomotive Act (1865), which required self-propelled vehicles on public roads in the United Kingdom to be preceded by a man on foot waving a red flag and blowing a horn.


Ne dvomim, da so v tistem času znalci ugotavljali, da je konj veliko cenejši in bolj praktičen.

In kako za vraga si predstavljajo, da bodo rešili težavo dostave bencina po svetu, če pa trava raste za vsakim vogalom.

nekikr ::

In kako za vraga si predstavljajo, da bodo rešili težavo dostave bencina po svetu, če pa trava raste za vsakim vogalom.

Pa si že šel kdaj izven svoje male vasice?

-valvoline- ::

WarpedOne je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Problem je to da smo že dosegli vrhunec razvoja baterij pač takšnih ki so danes na voljo.Ni moč več izboljšat obstoječo tehnologijo,pa tudi pocenit se ne da,litija ni dost,pa tudi cena je pač tržno določena. Več ko bo hibridov in EVjev večje bo povpraševanje po Li in bo cena še poskočila z tem tudi cena battery packa. Mislim da baterije kar se tiče cene in dometa nimajo praktično nobenega prostora več za nadaljno pocenitev in izboljšave.Na žalost.

Tele ideje nimajo nič skupnega z realnostjo.
Letna rast kapacitete "povprečne" celice je še vedno linearna, i.e. tipično po 8% na leto. Ko se bo ta rast vsaj začela upočasnjevat bo morda meja že kje blizu. Litij ni nafta, da bi se v baterijah nepovratno izrabljal tako da tudi ko bomo enkrat nekoč vsega izkopali iz zemlje, se ga bo z 'obnavljalo' z reciklažo. Pa že sedaj se ga tudi.

Avti bodo imeli zvočnike prek katerih bodo oddajali digitalno generiran zvok. Vsak avto bo imel 17 "melodij".

Ko so se pojavili prvi avtomobili je pred njimi moral laufat fantek in cingljat z zvončkom.
Digitalno generiran zvok je natanko enako smešno zblojena ideja/zahteva.

Link?
Mogoče le v primeru če se sorazmerno poveča tudi teža celice. Glih o tem sem nekje prebral članek da pač Litijeve celice so pri maksimumu svojega potencijala,in da enostavno nima šans da se karkol izboljša v prihodnosti.
Ko se bo povpraševanje po litiju konkretno povečalo,se bo tudi cena,in si upam stavit da se bo v naslednjih letih najmanj podvojila. Nafta je včasih bila 10-20usd za sod,ko se je zgodilo da je svetovno povpraševanje preseglo ponudbo pa so cene takoj šle v višave. enako se bo zgodilo z litijem,brez ogleda če se ga da reciklirat ali ne. Svinec se je v zadnjih letih tudi orenk podražil,čeprav se ga skoz reciklira.

Zgodovina sprememb…

jype ::

-valvoline-> Link

Dva posta nad tvojim.

nekikr> Pa si že šel kdaj izven svoje male vasice?

Čemu bi šel, če pa on _ve_, da se nafte ne splača vozakat po svetu!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Okapi ::

Ampak nekaj je treba priznati. Če v zadnjih 10+ letih ne bi bilo te eko-panike glede CO2, in z njo povezane zakonodaje (CO2 davki, zelene subvencije ...), bi bili elektroavti še vedno izključno domena zanesenjakov, ki bi v garažah predelovali avte, tako kot so bili nekaj desetletij prej.

O.

-valvoline- ::

jype je izjavil:

-valvoline-> Link

Dva posta nad tvojim.

nekikr> Pa si že šel kdaj izven svoje male vasice?

Čemu bi šel, če pa on _ve_, da se nafte ne splača vozakat po svetu!


Lahko bi pa pridelal metana v svojem backyardu.
:D

para! ::

Torej po jypetu so EV boljši samo zato, ker manj onesnažujejo okolje?

WarpedOne me je vsaj prepričal, da grem v kratkem na eno testno vožnjo, ker me zanima, če je res tak užitek pri vožnji kot pravi.

lp
Death before dishonor!

jype ::

para!> Torej po jypetu so EV boljši samo zato, ker manj onesnažujejo okolje?

Kako to misliš, "samo zato"? Ker so učinkovitejši, ja.

Užitek v vožnji je za pussyje.

para! ::

Onesnaževanje okolja je samo en parameter, med katerimi se odločaš pri izbiri avtomobila in ni nujno, da vse enako briga ravno to kar tebe. Lahko je nekomu vseeno za izpuste in podobno, v tem primeru nima nobene prednosti od EVja, razen seveda morebitna nižja poraba, ki pa spet ni nujno prioriteta pri nakupu.

Nima veze, me je sam zanimal al si se spet zapiču v črne fasade, al je blo kej novga o driving pleasure for sissies povedanga!

lp
Death before dishonor!

-valvoline- ::

jype je izjavil:

para!> Torej po jypetu so EV boljši samo zato, ker manj onesnažujejo okolje?

Kako to misliš, "samo zato"? Ker so učinkovitejši, ja.

Užitek v vožnji je za pussyje.


Jp najboljše se je furat z prius taxi doo. LOOL
:D

Sosed šenka daewoo racer,lepo ohranjen in registriran še 2 mesca.Povej če te zanima. Enkrat boš mogu začet.
;((:D

BlaY0 ::

thramos je izjavil:


Ne dvomim, da so v tistem času znalci ugotavljali, da je konj veliko cenejši in bolj praktičen.

In kako za vraga si predstavljajo, da bodo rešili težavo dostave bencina po svetu, če pa trava raste za vsakim vogalom.

Ne dvomim, da je trajalo vsaj 50 let, da so ti znalci spremenili mnenje in z njimi človeška družba generalno.

Ne pisat kaj bi in kaj ne bi, povej kaj je zdaj in kdaj bo to kar praviš, zrelo za mase. Čez 30 let se oglasi.

BlaY0 ::

jype je izjavil:

-valvoline-> Link

Dva posta nad tvojim.

nekikr> Pa si že šel kdaj izven svoje male vasice?

Čemu bi šel, če pa on _ve_, da se nafte ne splača vozakat po svetu!

Kakšen vir? Vir pravi da se je bistveno spremenila hitrost potovanja.

Električnim avtomobilom se hitrost ne bo bistveno spremenila glede na ostale avtomobile.

jype ::

BlaY0> Električnim avtomobilom se hitrost ne bo bistveno spremenila glede na ostale avtomobile.

Se bo pa nenadoma loh nafta vozila po svetu s svetlobno hitrostjo!

BlaY0 ::

jype> Se bo pa nenadoma loh nafta vozila po svetu s svetlobno hitrostjo!

Loh, loh. Čez 50 let.

Utk ::

Če nekdo doplača 30,000 evrov, da ima bolj fensi značko na nosu, ne vem zakaj bi bil tak problem doplačat teh 5-10 jurjev, da bi imel tih in eko avto.

BlaY0 ::

Problem je ker ta avto sploh ni EKO. Ker je že samo zato, da je lahko zapeljal na cesto, pokuril za 5 letni CO2 (za Jureta še NO2 pa SO) footprint mojega bencinarja.

Spomnim se zgodbe (žal je sedaj ne najdem), ko si je nek ameriški celeb zažele Priusa "right here, right now". S tako zahtevo je povzročil emisije v takih vrednostih, kot bi jih njegov Humvee izpustil do konca svoje življenske dobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Morda, ampak ne na mojem dvorišču. Kot sosedov strašno eko golf dizel, ki ga zavohaš, zaslišiš in vidiš (zaradi 10 metrske dimne zavese) na kilometer. Poleg tega bo z malo sreče vozil več kot 5 let.

jype ::

BlaY0> Problem je ker ta avto sploh ni EKO.

Seveda je.

BlaY0> pokuril za 5 letni CO2 (za Jureta še NO2) footprint mojega bencinarja.

Bencinar čist nč manj ni pokuru da je na cesto zapelu.

-valvoline- ::

jype je izjavil:

BlaY0> Električnim avtomobilom se hitrost ne bo bistveno spremenila glede na ostale avtomobile.

Se bo pa nenadoma loh nafta vozila po svetu s svetlobno hitrostjo!

Po štacunah je pol sadja in zelenjave iz J.Amerike pa se noben ne pritožuje.Pravtako cote in obutve vse made in China & revna okolica. 99% baterij bo tudi prihajalo i Kitajske. Nothing new. Transport na orgomne količine je praktično zastojn,pri končni ceni se nič ne pozna.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::


Frocov ma,avta nima,in to sredi Slovenije v 21 stoletju. Mizerija. Bolano.

To nima veze, zakaj bi bil lastnik avta, če si je preračunal, da ga manj stane najem taksija vsake toliko cajta, ostalo se pa z biciklom fura.

Mene bolj skrbi to, zakaj si hoče (?) potem nabavit el. evto, ki je 40% dražji od primerljivega (kar se prevažanja tiče) bencinarja?? Po moje je japi.

jype> Seveda je.

Ne pa ne.

jype> Bencinar čist nč manj ni pokuru da je na cesto zapelu.

Je, večina sestavnih delov za mojega so iz EU in tudi sestavljen je bil v EU. Prius pa ne.

-valvoline- je danes ob 10:15:07 izjavil:

Transport na orgomne količine je praktično zastojn,pri končni ceni se nič ne pozna.


S to trditvijo se sploh ne strinjam. To govoriš, ker ti ne plačuješ cene transporta v celoti. Čez 10 generacij bo "izstavljen" račun vsem, ki bodo takrat še živeli na zemlji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

BlaY0> Mene bolj skrbi to, zakaj si hoče (?) potem nabavit el. evto, ki je 40% dražji od primerljivega (kar se prevažanja tiče) bencinarja?? Po moje je japi.

Nočem! Hočem da _vi vsi_ nabavite električni avto. Kolk stane me v resnici ne briga!

BlaY0 ::

Čez 50 let.

jype ::

Nemudoma!

BlaY0 ::

jype> Hočem da _vi vsi_ nabavite električni avto. Kolk stane me v resnici ne briga!
Zaenkrat si v manjšini. You know the drill... če jim boš TI kupil takšne avtomobile, boš lahko hitro v večini.

Lahko pa kot sem že rekel, odkupiš primerno veliko zemljišče, ogradiš, zgradiš svojo cesto ali ceste, postaviš zapornico in zraven 10 Priusov. Vsak ki bo želel čez tvojo parcelo, bo pred zapornico zamenjal avto s Priusom pa je stvar rešena. Pis of kejk, skor tko kot montaža filtra na termo elektrarno in malenkost lažje od postavitve 173 vetrnic na Volovji Rebri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

imagodei ::

Okapi je izjavil:

Ampak nekaj je treba priznati. Če v zadnjih 10+ letih ne bi bilo te eko-panike glede CO2, in z njo povezane zakonodaje (CO2 davki, zelene subvencije ...), bi bili elektroavti še vedno izključno domena zanesenjakov, ki bi v garažah predelovali avte, tako kot so bili nekaj desetletij prej.

O.

Hočeš reči, tako kot so še vedno domena zanesenjakov (minus "izključno")?
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Ne pisat kaj bi in kaj ne bi, povej kaj je zdaj in kdaj bo to kar praviš, zrelo za mase. Čez 30 let se oglasi.

Zdaj je že tako, da ima vsakdo svojo lastno električno "pumpo" v svoji lastni garaži.
Ni mu treba furat po mestu in iskat kje je kakšna odprta črpalka, kamor si lahk natoč rafinirano juhico, katero so s šleperji pripeljali iz daljnih pristanišč, kamor so jo z ogromnimi plavajočimi banami dostavili iz še bolj daljnih krajev, kjer so to rafinirano juhico skuhali z obupnim onasneževanjem okolja. Še prej so jo pa od nekod spumpal ven iz zemlje in tja dostavili na podoben način.

Zaradi reallity-distorsion-fielda na to možnost domačega polnjenja danes tukaj večina ljudi gleda kot problem, namesto kot prednost kar dejansko je.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Okapi ::

In kaj ti brani doma imeti 1000 litrsko cisterno za bencin?

O.

Utk ::

Okapi je izjavil:

In kaj ti brani doma imeti 1000 litrsko cisterno za bencin?

O.

Zdrava pamet?

BlaY0 ::

@WarpedOne: Ko bo štekdoza za polnjenje standardizirana, ko bo standardizirana voltaža in amperaža polnjenja, bomo samo še 10 let od zastavljenega "cilja".

dzinks63 ::

Ima kdo približen izračun ali občutek, kako velik panel sončnih celic rabiš, da se ti čez poletje ob pretežno sončnem vremenu (pozimi boš dotankal direkt iz vtičnice) nabere toliko energije, kot bi jo recimo porabil za 250, 500, 1000km, (pač nekdo se vozi manj, drugi več), na teden za recimo nek povprečen električni avtomobil tipa Nissan Leaf. Kolikša bi bila približna investicija z vsem vključenim? 5, 10 ali več K€? In kaj vse poleg sončnih panelov rabiš za vse to? Bi imelo sploh smisel si doma kuhat elekrično energijo?

TribesMan ::

Mislim da je to brca v temo, ker ponavadi takrat ko je največ sonca je tvoj avto parkiran v službi ne pa doma...

Pa še cena investicije je bolj "da dol padeš".
Nazadnje ko sem gledal je bila cena okoli 1800€ na kilowatt instalirane moči.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

egonk ::

Fisker Karma @ Wikipedia

The Karma includes as standard[18] a solar paneled roof manufactured by Asola Advanced and Automotive Solar Systems GmbH, a Quantum Technologies affiliate,[19] not only to aid in the recharging of its lithium-ion batteries but also to aid the cabin climate control system. The solar roof is capable of generating a half kilowatt-hour a day[20] and is estimated to provide up to 4 to 5 miles (6.4–8.0 km) of additional range a week assuming continuously sunny days.[21] Additionally, the car will offer a set of solar panels for the garage/house which may charge the Karma without the benefit of conventional electrical sources (e.g. 'off the grid').

WarpedOne ::

@WarpedOne: Ko bo štekdoza za polnjenje standardizirana, ko bo standardizirana voltaža in amperaža polnjenja, bomo samo še 10 let od zastavljenega "cilja".

Kje je pa tle kak (vsaj pol resen) problem?
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

PIPI ::

jype je izjavil:

BlaY0> Mene bolj skrbi to, zakaj si hoče (?) potem nabavit el. evto, ki je 40% dražji od primerljivega (kar se prevažanja tiče) bencinarja?? Po moje je japi.

Nočem! Hočem da _vi vsi_ nabavite električni avto. Kolk stane me v resnici ne briga!

Nočem. What you gonna do now? Cepetal z nogami? :P
strani: 1 ... 108 109 110 111 112 ... 250