» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
108 / 1138
»»

jype ::

para!> To z električnimi avtomobili pa ne razumem, četudi bi bila povprečna hitrost 25km/h, bi ta veljala tudi za EV.

Električni avtomobili pri taki hitrosti bistveno manj trošijo, tako energije kot obrabe pogonskega sklopa, hkrati pa ustvarjajo manj prebivalstvu škodljivih emisij, vključno s hrupom.

Zato.

imagodei> Če iščem rabljen avto do 10.000, s katerim bom lahko prišel do trgovine, pa tudi na morje ali na poslovno pot v Nemčijo, brez skrbi da bom ostal brez "juice-a", potem današnji EV niso alternativa.

Sej zato maš v prehodnem obdobju na voljo hibride.

imagodei ::

jype> "Sej zato maš v prehodnem obdobju na voljo hibride."

Jah, hibrid ni pure EV, ane? Hibridi bodo čez dve leti morda res "viable alternativa"

Ampak - "viable alternativa" meni osebno pomeni nekaj, kar ponuja možnost izbire - eno ali drugo, po možnosti večjemu delu trga. Govorit da so EV danes alternativa ICE je tko, kot da bi leta 1995 govoril, da so LCD-ji alternativa CRT-jem. Mislm, ja - ljudje so jih že lahko kupili, ampak vsaj do l. 2005 so bile cene in performance dost v prid CRT-jem. Kakšna je to alternativa, če si leta 2000 dobil 17" CRT za 250 EUR, 15" (!) LCD pa je stal just shy of 1000 EUR?

Človeku, ki se lahko preserava je leta 2000 izdelek za 4-kratnik cene (z manjšo površino, slabšim odzivnim časom, slabšo reprodukcijo barv - ampak pazi! zasede manj prostora) mogoče res bila alternativa, za ljudi ki so gledali predvsem na P/P in so računalnik dejansko uporabljali, je pa kvaliteten CRT z dodatnima dvema palcema diagonale v praksi prevagal še celih pet let.

Sicer pa, igričarskemu navdušencu top-šit prenosnik z on-board grafično tudi ni alternativa neki najnovejši GTX.

Tale "alternativa" je stvar perspektive. Če gledaš na široke množice, potem EV niso in še lep čas ne bodo nobena alternativa. Če gledaš ljudi, ki imajo "v štunfu" med 50k in 100k, pa ne vejo kaj z njim, je EV morda že alternativa.


para!> "Ampak samo zato, ker nekaj stane veliko denarja, še ne pomeni, da to ni alternativa. Če lahko EV kupiš in z njim nadomestiš ICE, potem je zate EV alternativa. "

Ne "samo zato" temveč "tudi zato". Če TCO za EV v, recimo petih letih, nekajkrat preseže TCO navadnega ICE avtomobila, potem je to rahlo čudno, ane. To je tko, kot da bi Ferarija ponujal kot alternativo Cliotu ali pa Focusu. Tle vlogo igrajo druga merila: za denar, s katerim si nabaviš Ferarija ali pa Teslo, dobiš pač neko drugo zadovoljstvo. A so to hudi pospeški, a je hrumenje motorja, al je merjenje kurca, ali mogoče zadovoljstvo, ker ne onesnažuješ okolja in zadovoljstvo ob popolni tišini ob vožnji...

Če ti to odtehta razliko med nekim udobnim cestnim luksuznežem tipa A8 ter Teslo, potem OK, samo ne potem govorit, da gre za alternativo širokim množicam.

Lahko rečeva z druge strani: če si nekaj lahko privoščiš, to še ne pomeni, da je to ustrezna alternativa.
- Hoc est qui sumus -

jype ::

imagodei> Jah, hibrid ni pure EV, ane? Hibridi bodo čez dve leti morda res "viable alternativa"

Halo? Hibridi so že 15 let viable alternativa in se odlično prodajajo.

jype ::

imagodei> TCO

Dokler ti jaz subvencioniram bencinski avto, je lahko govort o takih rečeh.

imagodei> Ne.

Ja: Toyota Prius @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

imagodei ::

> "Dokler ti jaz subvencioniram bencinski avto, je lahko govort o takih rečeh."

Ne obračat perspektive. Misliš, da bo stvar kaj drugačna s štromom, ko bodo EV imeli 90% tržni delež?


> "Ja: Toyota Prius @ Wikipedia"

Povej raje, kakšen je delež prodanih hibridov v primerjavi s klasičnimi EV? Še enkrat: tud LCD monitor si lahko kupil že leta 1995, ampak je trajalo do leta 2007, da so LCD enote (monitorji + televizije) presegle prodajo CRT enot. Kakšna je, bre, alternativa leta 2000 15" LCD monitor za 1000 EUR proti 17" CRT-ju za 250 EUR?
- Hoc est qui sumus -

jype ::

imagodei> ampak je trajalo do leta 2007, da so LCD enote (monitorji + televizije) presegle prodajo CRT enot.

Torej jedrska energija ni alternativa termoelektrarnam, ker te še vedno proizvedejo več elektrike?

imagodei> Ne obračat perspektive. Misliš, da bo stvar kaj drugačna s štromom, ko bodo EV imeli 90% tržni delež?

Ja, bo, ker EV ne degradirajo okolja tako zelo objestno, kot to počnejo avtomobili, ki jih poganja motor na notranje izgorevanje.

imagodei ::

> "Torej jedrska energija ni alternativa termoelektrarnam, ker te še vedno proizvedejo več elektrike?"

Ne, sori, imaš prav, tega ne gre trdit. Pusti torej tisto izjavo o letu 2007, pa odgovori, a je bil leta 2000 LCD "viable alternativa" CRT-ju?


> "Ja, bo, ker EV ne degradirajo okolja tako zelo objestno, kot to počnejo avtomobili, ki jih poganja motor na notranje izgorevanje."

Čak zdej, ne moreš skakat med enim in drugim argumentom, kot ti paše. Prejle te je motilo, da meni subvencioniraš bencinarja, jaz ti povem, da bo situacija po vsej verjetnosti podobna pri EV-jih, ko bodo postali procenti zanimivi za državo, zdej pa skočiš na degradacijo okolja? Not good.

Jaz nikoli nisem trdil, da so hibridi ali celo čisti EV slaba reč za okolje. Jaz sem čist za razvoj EV. Trdim samo, da ta hip EV pač niso alternativa. Z mano se strinja trg: v ZDA so imeli leta 2011 hibridi tržni delež 2,11%, glede na eksponentno rast pa je pričakovat, da bodo hibridi čez 2-3 leta že kar lepo zarezali v pogačo.
- Hoc est qui sumus -

jype ::

imagodei> a je bil leta 2000 LCD "viable alternativa" CRT-ju?

Ja, je bil, le da je bil manj viable (dražji, težje dostopen) kot je danes.

imagodei> Čak zdej, ne moreš skakat med enim in drugim argumentom, kot ti paše. Prejle te je motilo, da meni subvencioniraš bencinarja, jaz ti povem, da bo situacija po vsej verjetnosti podobna pri EV-jih, ko bodo postali procenti zanimivi za državo, zdej pa skočiš na degradacijo okolja? Not good.

Degradacija okolja je tisto, s čimer ti jaz subvencioniram bencinski avto - ker jaz plačujem za to s svojim zdravjem in s tem da plačujem za sanacijo škode, ki jo ta vozila povzročajo.

-valvoline- ::

imagodei je izjavil:

> "Dokler ti jaz subvencioniram bencinski avto, je lahko govort o takih rečeh."

Ne obračat perspektive. Misliš, da bo stvar kaj drugačna s štromom, ko bodo EV imeli 90% tržni delež?


> "Ja: Toyota Prius @ Wikipedia"

Povej raje, kakšen je delež prodanih hibridov v primerjavi s klasičnimi EV? Še enkrat: tud LCD monitor si lahko kupil že leta 1995, ampak je trajalo do leta 2007, da so LCD enote (monitorji + televizije) presegle prodajo CRT enot. Kakšna je, bre, alternativa leta 2000 15" LCD monitor za 1000 EUR proti 17" CRT-ju za 250 EUR?


Nesmiselna primerjava, teža in cena battery pack-a se ne bo bistveno spremenila v naslednjih 20 let,kar za EV pomeni popolno nekonkurenčnost na trgu. EV bo uporaben izključno v liliputanc razredu,ko bo cena EVja brez subvencij in davčnih olajšav max 10kE.Za po mestu bo to solidna opcija,tudi če bo domet max 100km. Za daljše relacije in izvenmestno kruzanje hibrid ali metan.

jype ::

imagodei> v ZDA so imeli leta 2011 hibridi tržni delež 2,11%

Ja no? Očitno so viable alternativa, če so na trgu kakršen je v ZDA dosegli več kot 2% trga?

-valvoline-> Nesmiselna primerjava, teža in cena battery pack-a se ne bo bistveno spremenila v naslednjih 20 let,kar za EV pomeni popolno nekonkurenčnost na trgu. EV bo uporaben izključno v liliputanc razredu,ko bo cena EVja brez subvencij in davčnih olajšav max 10kE.Za po mestu bo to solidna opcija,tudi če bo domet max 100km. Za daljše relacije in izvenmestno kruzanje hibrid ali metan.

Ne trabunjaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

-valvoline- ::

Hibrid je uporabna zadeva ne zaradi tega ker je delno EV,ampak izključno ker ma nižjo porabo kot primerljivi ICE in vsak ima vgrajen start stop sistem.Vsak liter nižja poraba seveda se pozna,tudi na globalnem nivoju.

jype je izjavil:

imagodei> ampak je trajalo do leta 2007, da so LCD enote (monitorji + televizije) presegle prodajo CRT enot.

Torej jedrska energija ni alternativa termoelektrarnam, ker te še vedno proizvedejo več elektrike?

imagodei> Ne obračat perspektive. Misliš, da bo stvar kaj drugačna s štromom, ko bodo EV imeli 90% tržni delež?

Ja, bo, ker EV ne degradirajo okolja tako zelo objestno, kot to počnejo avtomobili, ki jih poganja motor na notranje izgorevanje.

Aha,in s čem bi ti futral državne parazite ko ne bo trošarin?

Zgodovina sprememb…

jype ::

-valvoline-> Hibrid je uporabna zadeva ne zaradi tega ker je delno EV,ampak izključno ker ma nižjo porabo kot primerljivi ICE in vsak ima vgrajen start stop sistem.Vsak liter nižja poraba seveda se pozna,tudi na globalnem nivoju.

Neumnost. Hibrid je uporabna zadeva ker bistveno manj svinja in je bolj zanesljiv.

imagodei ::

jype je izjavil:

Ja, je bil, le da je bil manj viable (dražji, težje dostopen) kot je danes.

Očitno imamo problem terminov, ker drugače definiramo (viable) alternativo. Alternativa, ki je primerna za en specializiran segment trga zame ni alternativa, ki bi jo lahko posplošil kar na vse. Sem že dal primerjavo s Cisco routerjem in TP-linkom.

Jaz bi rekel, da leta 2000 LCD ni bil alternativa za 98% uporabnikov, much less je to bila viable alternativa. Če sta dva procenta merodajna, potem pa...

jype je izjavil:

Degradacija okolja je tisto, s čimer ti jaz subvencioniram bencinski avto - ker jaz plačujem za to s svojim zdravjem in s tem da plačujem za sanacijo škode, ki jo ta vozila povzročajo.

Eh, ja, dej no, a lahko še kakšno bolj abstraktno povezavo najdeva? V konkretnem primeru lahko rečeva, da vse tvoje probleme z zdravjem, ki izvirajo iz tega naslova, odtehta en sam prevoz v bolnišnico z rešilcem ki je verjetno ICE avtomobil.


jype je izjavil:

Ja no? Očitno so viable alternativa, če so na trgu kakršen je v ZDA dosegli več kot 2% trga?

Huh? Tam EV in hibride subvencionira država (oz. folk, ki se v 98% primerov vozi z bencinarji). Kje sva pol?
- Hoc est qui sumus -

-valvoline- ::

jype je izjavil:

-valvoline-> Hibrid je uporabna zadeva ne zaradi tega ker je delno EV,ampak izključno ker ma nižjo porabo kot primerljivi ICE in vsak ima vgrajen start stop sistem.Vsak liter nižja poraba seveda se pozna,tudi na globalnem nivoju.

Neumnost. Hibrid je uporabna zadeva ker bistveno manj svinja in je bolj zanesljiv.


V nobenem primeru ne more biti bolj zanesljiv kot klasični bencinar(dizel). Ker v bistvu hibrid ima vse sestavne dele bencinarja,poleg tega še EV motor in zraven še kopico elektronike in zelo zapleten sistem za razporejanje in distribucijo moči ter sinhroniziranega delovanja ice in evja. Logično je da je precej manj vzdržljiv in bolj podložen raznoraznim okvaram kot navadni bencinar.
Če ti to ni jasno brezveze da se naprej pogovarjamo.

Zgodovina sprememb…

jype ::

imagodei> Eh, ja, dej no, a lahko še kakšno bolj abstraktno povezavo najdeva? V konkretnem primeru lahko rečeva, da vse tvoje probleme z zdravjem, ki izvirajo iz tega naslova, odtehta en sam prevoz v bolnišnico z rešilcem ki je verjetno ICE avtomobil.

In ko to integriraš po celotni populaciji, prideš do prave cene.

-valvoline-> V nobenem primeru ne more biti bolj zanesljiv kot klasični bencinar(dizel).

To mnogi ki se ne spoznajo na reči radi trdijo, ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

-valvoline- ::

jype je izjavil:

imagodei> Eh, ja, dej no, a lahko še kakšno bolj abstraktno povezavo najdeva? V konkretnem primeru lahko rečeva, da vse tvoje probleme z zdravjem, ki izvirajo iz tega naslova, odtehta en sam prevoz v bolnišnico z rešilcem ki je verjetno ICE avtomobil.

In ko to integriraš po celotni populaciji, prideš do prave cene.

-valvoline-> V nobenem primeru ne more biti bolj zanesljiv kot klasični bencinar(dizel).

To mnogi ki se ne spoznajo na reči radi trdijo, ja.


No pol pa nam ti (ko nimaš pojma od avtov) strokovno razloži kako je lahko bolj zanesljiv ko je hibrid v bistvu standardni bencinar + dodanim električnim pogonom in izjemno zapletenim sistemom za sinhronizacijo in razporejanja moči.
Kakšno nakladanje.

Zgodovina sprememb…

jype ::

-valvoline-> No pol pa nam ti (ko nimaš pojma od avtov) strokovno razloži kako je lahko bolj zanesljiv ko je hibrid v bistvu standardni bencinar + dodanim električnim pogonom in izjemno zapletenim sistemom za sinhronizacijo in razporejanja moči.

Preprosto: Ker večina komponent pogonskega sistema hibridov ni izpostavljena škodljivim obremenitvam, motor običajnega avtomobila pa je takšnim med normalno uporabo izpostavljen praktično ves čas.

imagodei ::

> "In ko to integriraš po celotni populaciji, prideš do prave cene."

Edina prava cena je tržna, ljudje pa tisti, ki povejo, a je nekaj alternativa za 2% najbogatejših preseratorjev, ali je morda reč dostopna eni četrtini trga, ali pa gre za nekaj, kar je tolk dobra/viable alternativa, da že ni več alternativa ampak kar mainstream.

Nekej, kar stane 18.000 EUR (Toyota Prius) in česar 95% ljudi ne more napolnit praktično kjerkoli in kadarkoli, v petih minutah, ni baš alternativa. In trg se s tem strinja: navkljub subvencijam je prodaja vseh hibridov v letu 2011 dosegla zgolj 2,11%.

EDIT: se pa strinjam, da bodo hibridi zdej zdej postali alternativa za široke množice. V nasprotju s čistimi EV, ki še lep čas ne bodo.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

D3m ::

jype je izjavil:

-valvoline-> No pol pa nam ti (ko nimaš pojma od avtov) strokovno razloži kako je lahko bolj zanesljiv ko je hibrid v bistvu standardni bencinar + dodanim električnim pogonom in izjemno zapletenim sistemom za sinhronizacijo in razporejanja moči.

Preprosto: Ker večina komponent pogonskega sistema hibridov ni izpostavljena škodljivim obremenitvam, motor običajnega avtomobila pa je takšnim med normalno uporabo izpostavljen praktično ves čas.


Kaj je to zate "škodljiva obremenitev"?
|HP EliteBook|R5 6650U|

jype ::

imagodei> a je nekaj alternativa za 2% najbogatejših preseratorjev

Prius je torej za 2% najbogatejših preseratorjev? Zanimiv koncept.

imagodei> In trg se s tem strinja: navkljub subvencijam je prodaja vseh hibridov v letu 2011 dosegla zgolj 2,11%.

Skratka, viable alternativa za _kogarkoli_.

imagodei> EDIT: se pa strinjam, da bodo hibridi zdej zdej postali alternativa za široke množice. V nasprotju s čistimi EV, ki še lep čas ne bodo.

Oboje je že, pa če še tako vztrajno cepetaš in trdiš, da ni.

D3m> Kaj je to zate "škodljiva obremenitev"?

Zame? Da pridem domov ko je zunaj že trda tema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

-valvoline- ::

jype je izjavil:

-valvoline-> No pol pa nam ti (ko nimaš pojma od avtov) strokovno razloži kako je lahko bolj zanesljiv ko je hibrid v bistvu standardni bencinar + dodanim električnim pogonom in izjemno zapletenim sistemom za sinhronizacijo in razporejanja moči.

Preprosto: Ker večina komponent pogonskega sistema hibridov ni izpostavljena škodljivim obremenitvam, motor običajnega avtomobila pa je takšnim med normalno uporabo izpostavljen praktično ves čas.

Lol? Kakšne to obremenitve lepo te prosim,če avto goniš je vseeno če je hibrid ali navadni bencinar,če se lepo pelješ hvaležen bo ta in ta(btw ko goniš hibrida itak dela 100% na benz).Hibridni menjalnik je pa vseskozi obremenjen ker neštetokrat preklaplja med benz,ev in duo varijante transmisije,kar je največja hiba hibridov. Tu je šele obremenitev,+ bogsive kolk senzorjev in elektronike ki vse to regulira in krmi.

D3m ::

Električni motor mu samo pomaga pri pospeševanju motorja ali vzpenjanju na hrib.

To je pa tudi vse.
|HP EliteBook|R5 6650U|

imagodei ::

@jype,

OK, se te pač ne da premaknit. Hibridi so po tvoje viable alternativa ža 15 let (kljub temu, da podatki za leto 1999 navajajo v ZDA 0,0001% delež; nek izdelek je alternativa že, če zavzema 2% tržni delež... Verjetno ja, če besedo "alternativo" razumeš v stilu glasbe (i.e. "alter scena").

Poskusi razumet, da imaš različne segmente. Če gledaš routerje, sta si lahko Edimax in TP-Link alternativi za domače userje, ne more pa biti Cisco za 750 EUR alternativa.

Če razmišljam, a bom nabavil Ferarija, potem je Tesla kamot alternativa. Če nabavljam avto v rangu 20-25 jurjev, bom pogledal tudi Priusa, ampak bom prej hudičevo premislil, kje ga bom lahko filal. Ker živim v bloku, sam gotovo ne bom vlekel 70m podaljška na dvorišče. Tudi to je treba upoštevat, ko govoriš o alternativi.

Linux je zate lahko alternativa (ali celo mainstream), ne pomeni pa to, da je alternativa za 95% ostalega življa. Nikoli mi pa ni bilo jasno, kako lahko na podlagi ene reklame za Milko lahko sklepaš, da na svetu živijo samo vijoličaste krave - oz. ni bi bilo jasno, kako lahko folk iz posameznih primerov sklepa na splošno situacijo.
- Hoc est qui sumus -

-valvoline- ::

D3m je izjavil:

Električni motor mu samo pomaga pri pospeševanju motorja ali vzpenjanju na hrib.

To je pa tudi vse.

Zdaj pa to sinhroniziraj,kdaj bo ON kdaj OFF kdaj dual delovanje,start stop sistem,na kolk obratov bo on off.... Oho,to je precej precej bolj težko in zakomplicirano kot se sprva zdi.

Bencinski hibrid se mi ne zdi prav nobena alternativa,saj ga vsak sodobni dizel poseka v vseh pogledih,sploh pri porabi. Zdele prihajajo novejši dizli z vgrajenim sodobnim start stop sistemom kot pri hibridih.
Ko bo hibridni dizel na trgu z porabo 2-3 litra na 100km bomo vsi rekl da mamo alternativo. Jaz tudi.

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

EVji trenutno niso alternativa, ampak fantazija.

Naslednjih 10 let lahko pričakujete poskok v priljubljenosti hibridov. Mogoče bomo do konca teh 10 let dosegli kakih 30% tržni delež hibridov.
Samo to še ne pomeni da bo na cesti 20% hibridov. (mislim da je Opel povedal, da če začnemo od danes naprej prodajat samo hibride, bomo v 10 letih dosegli 50% hibridov na cestah...). Kje so šele EVji.

Aja še prevod za jypeta, da se mu ne bo treba matrat in brat selektivno: "čez 10 let bomo vsi vozili EVje".
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::

Zdele prihajajo novejši dizli z vgrajenim sodobnim start stop sistemom kot pri hibridih.


Start/stop na traktorju? To bo še večja žurka, kot z bencinarji>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

-valvoline- ::

http://www.nextgreencar.com/news-item.p...

Start stop je zmaga,saj se po mestih v največjih gnečah nepotrebno svinja največ v prostem teku. seveda tudi poraba se primerno zniža,saj z uporabo start stop sistemov je mestna poraba podobna povprečni in le malenkost višja kot na odprtem.

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Mhm. Sploh pozimi, pri neogretem motorju je totalna zmaga.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

-valvoline- ::

Daedalus je izjavil:

Mhm. Sploh pozimi, pri neogretem motorju je totalna zmaga.

Verjetno je temperaturna omejitev,predno se motor ne segreje na npr 30-40c start stop ne dela,ko pa se motor ogreje se start stop vklopi. Nič kaj takega.

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Verjetno je temperaturna omejitev,predno se motor ne segreje na npr 30-40c start stop ne dela,ko pa se motor ogreje se start stop vklopi. Nič kaj takega.


Vseeno je zadeva v tem pogledu krepko inferiorna napram hibridu, ki do 40 km/h sploh ne vklopi ICE motorja;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

-valvoline- ::

Daedalus je izjavil:

Verjetno je temperaturna omejitev,predno se motor ne segreje na npr 30-40c start stop ne dela,ko pa se motor ogreje se start stop vklopi. Nič kaj takega.


Vseeno je zadeva v tem pogledu krepko inferiorna napram hibridu, ki do 40 km/h sploh ne vklopi ICE motorja;)

Če je polna baterija morda,vseeno Ic-eja vklopi že pri 20kmh oz je v dual delovanju. Kak pa se Ice ogreje pr hibridih? Sej isto sranje,mnda ja nima električnih grelcev.
:)
Je pa e-hdi vseeno velik korak naprej,pri porabi in izpušnih plinov.

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Kak pa se Ice ogreje pr hibridih? Sej isto sranje,mnda ja nima električnih grelcev.


Zaradi omenjene posebnosti potrebuje precej manj start/stop ciklov, ker lahko po mestu (dokler dovoljuje baterija) kruzaš na elektromotor.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

energetik ::

-valvoline- je izjavil:

Kak pa se Ice ogreje pr hibridih? Sej isto sranje,mnda ja nima električnih grelcev.
:)
Če se ne motim, Prius pri hladnem "startu" vedno najprej laufa ICE toliko časa, da se ogreje na DT, prav tako katalizator. In potem vsake toliko še upali, da vzdržuje temp.

-valvoline- ::

energetik je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kak pa se Ice ogreje pr hibridih? Sej isto sranje,mnda ja nima električnih grelcev.
:)
Če se ne motim, Prius pri hladnem "startu" vedno najprej laufa ICE toliko časa, da se ogreje na DT, prav tako katalizator. In potem vsake toliko še upali, da vzdržuje temp.

Torej enako kot e-hdi.Saj to je logično da drugače ne gre.Če se res čaka da se ogreje na delovno temperaturo pozimi zna biti jeba,ker težka da se bo fajn ogrel na kratkih relacijah.

Zgodovina sprememb…

black ice ::

EV in ICE sta v nekako podobnem razmerju kot motika in plug. Na vrtu mi bo bolj koristila motika, na njivi pa plug.
Jure, praviš, da je 90% železniške infrastrukture na elektriko. Imajo baterije?

jype ::

energetik> Če se ne motim, Prius pri hladnem "startu" vedno najprej laufa ICE toliko časa, da se ogreje na DT

Ne.

black ice> Jure, praviš, da je 90% železniške infrastrukture na elektriko. Imajo baterije?

Imajo.

imagodei> Linux ni alternativa na desktopih in laptopih. Oz. je, za nek majhen segment.

Za vse je dovolj dober.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

black ice ::

jype je izjavil:


black ice> Jure, praviš, da je 90% železniške infrastrukture na elektriko. Imajo baterije?

Imajo.

Bom popravil zgornje vprašanje: deluje ta infrastruktura izključno na baterije? Koliko km?

-valvoline- ::

black ice je izjavil:

EV in ICE sta v nekako podobnem razmerju kot motika in plug. Na vrtu mi bo bolj koristila motika, na njivi pa plug.
Jure, praviš, da je 90% železniške infrastrukture na elektriko. Imajo baterije?

pwned :D

Če bi zmislil neko varijanto distribucije elektrike do EVja podobno kot pr železnicah in tramvajih EV brez baterij bi biv popolna zmaga. Vse je mogoče,morda bodo tudi na temu kaj naredil.Distribucija štroma spodaj pod vozilom ali zgoraj v zraku.

jype je izjavil:

energetik> Če se ne motim, Prius pri hladnem "startu" vedno najprej laufa ICE toliko časa, da se ogreje na DT

Ne.

black ice> Jure, praviš, da je 90% železniške infrastrukture na elektriko. Imajo baterije?

Imajo.

imagodei> Linux ni alternativa na desktopih in laptopih. Oz. je, za nek majhen segment.

Za vse je dovolj dober.

Za portable radio ali nočne svetilke.
:D

Zgodovina sprememb…

jype ::

black ice> Bom popravil zgornje vprašanje: deluje ta infrastruktura izključno na baterije? Koliko km?

Tolk da dvignejo pantograf.

black ice ::

Zdaj pa apliciraj to na cestni promet.

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

imagodei>> Linux ni alternativa na desktopih in laptopih. Oz. je, za nek majhen segment.

jype > Za vse je dovolj dober.

Brez dvoma. Tesla je tud za vse dost dober. Sam, ne bodo ga vsi kupovali, tko kot Ferarija ne. Pa Prius je tud za vse dost dober. Ampak, kupuje ga 2% kupcev NOVIH avtomobilov v ZDA na leto.

To, da 100 ljudi v Sloveniji za hec je steklene kozarce še ne pomeni, da so stekleni kozarci alternativa dunajcu. Pa so stekleni kozarci za vse dost dobri.
- Hoc est qui sumus -

energetik ::

jype je izjavil:

energetik> Če se ne motim, Prius pri hladnem "startu" vedno najprej laufa ICE toliko časa, da se ogreje na DT

Ne.
Mogoče nov "plug-in" model, stari pa je skoraj zagotovo imel tak sistem.

jype ::

energetik> Mogoče nov "plug-in" model, stari pa je skoraj zagotovo imel tak sistem.

Tretja serija ne "ogreva" več.

imagodei> To, da 100 ljudi v Sloveniji za hec je steklene kozarce še ne pomeni, da so stekleni kozarci alternativa dunajcu. Pa so stekleni kozarci za vse dost dobri.

A, tko da je to?

95% avtomobilov se kupi na podlagi marketinga, ti pa praviš, da EV in hibridi še vedno niso alternativa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlaY0 ::

imagodei je izjavil:


Brez dvoma. Tesla je tud za vse dost dober...

Če bi bila prosto dostopna tako kot Linux, bi bil procent lastnikov po moje višji.

jype je izjavil:


95% avtomobilov se kupi na podlagi marketinga, ti pa praviš, da EV in hibridi še vedno niso alternativa?

Alternativa že, samo zaenkrat precej draga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

black ice ::

BlaY0 je izjavil:

imagodei je izjavil:

Brez dvoma. Tesla je tud za vse dost dober...

Če bi bila prosto dostopna tako kot Linux, bi bil procent lastnikov po moje višji.

Jaz bi si ga takoj sprintal na Rep Rapu. En Iskrin motorček, Vesnin akumulator (kupujmo domače) pa čao Pero! Samo potem bom pa spet grdi, zlobni pirat, tako ali drugače.

D3m ::

Če že gledaš trenutno hibrida ali pa dizla.

Se najbolje splača dizel (poraba, domet, ipd.). Hibrid bo mogoče cenovno dostopna alternativa čez cca. 10 let.
|HP EliteBook|R5 6650U|

jype ::

D3m> Se najbolje splača dizel (poraba, domet, ipd.).

Ker ti ga subvencioniramo, ker ti ni treba plačat celotnega stroška.

black ice ::

jype je izjavil:

D3m> Se najbolje splača dizel (poraba, domet, ipd.).

Ker ti ga subvencioniramo, ker ti ni treba plačat celotnega stroška.

Močno dvomim, da ti narediš toliko kilometrov s svojo Toyoto, da pokriješ razliko. Če država črpa denar za "subvencije" dizelskih agregatov iz drugih virov kot so trošarine je to njen problem. Eden izmed mnogih.

-valvoline- ::

jype je izjavil:

D3m> Se najbolje splača dizel (poraba, domet, ipd.).

Ker ti ga subvencioniramo, ker ti ni treba plačat celotnega stroška.

Nisem vedel da ko nas država guli po 70c na liter goriva to pomeni da nas subvencionira. Tole je neka novejša jypebrain ekonomska logika.

BlaY0 ::

@jype: Zaenkrat ne obstaja rešitev kako zamenjati dizla z elektriko. Za nafto vemo da je je še kar nekaj, za elektriko pa ne vemo kako bi jo za konkreten primer v bližnji prihodnosti naredili zadosti + "ne znamo" je skladiščiti. Na ta dva problema se je potrebno osredotočiti, če želimo premik...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()
««
108 / 1138
»»