Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

WarpedGone ::
"Model S is a remarkably important car. This car shows that it can be done and it will be done."
Chris Paine | Director, Who Killed the Electric Car
Stvari se premikajo in bližajo končnemu produktu.
American deliveries begin in mid-2012.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

WarpedGone ::
Včeraj se je zgodil Tesla factory tour and Model S beta test
Vsi, ki so položili depozit (in njihove familije/prjatli) so si lahko ogledal fabriko, kjer bodo delal te avtomobile in si privoščili eno testno vožnjo avtomobila (kot sopotniki). Pričevanja pravijo, da je zadeva mrtvo-tiha - nobene štime iz motorja.
Poleg tega je Tesla naredu še nekaj najav:
- najavili so Tesla Model S Sport, ki naj bi imel "ojačan" kontroler, ki spusti skozi sebe celih 1200 A (namesto standardnih 900) in tako pospešek od 0 do 100 zniža pod 4,5s (namesto standardnih 5,6s)
- najavili so da bo poleg variante s 480 km dosega, možno naročit posebne aerodinamične "radkape", ki bojo doseg povečale na kakih 520 km
- 9 mesecev pred načrtovanim začetkom redne proizvodnje imajo že 6000 naročil s 5000 $ depoztiom. To pomeni, da imajo že razprodano več kot celo prvo leto proizvodnje (kasneje se bo proizvodnja dvignila na 20.000 letno)
- avto ima možnost polnjenja z 90 kW, kar pomeni da se na ustreznih polnilnih postajah lahko napolni od 0-100% v dobri uri oz v pol ure od 0-50. Po domače to pomeni da lahko v pol ure "natankaš" dodatnih 250 km dosega
- osnovna varianta za 49.000$ bo mela cca 250 km dosega na polenje, cena variante s 480km dosega bo okol 70.000 $
- to je avto za 7 oseb - 5 odraslih in 2 otroka na posebnih sedežih v prtljažniku, ki gledata nazaj
- pričakujejo da bodo baterije po 7ih letih oz 160.000 prevoženih obdržale 70% začetne kapacitete: to pomeni, da bo takrat doseg namesto 250 še 180 km, namesto 480 pa še vedno 340 km. Z radkapami pa okol 360 :)
Ja, v centru armaturke je 17" LED zaslon.
Vsi, ki so položili depozit (in njihove familije/prjatli) so si lahko ogledal fabriko, kjer bodo delal te avtomobile in si privoščili eno testno vožnjo avtomobila (kot sopotniki). Pričevanja pravijo, da je zadeva mrtvo-tiha - nobene štime iz motorja.
Poleg tega je Tesla naredu še nekaj najav:
- najavili so Tesla Model S Sport, ki naj bi imel "ojačan" kontroler, ki spusti skozi sebe celih 1200 A (namesto standardnih 900) in tako pospešek od 0 do 100 zniža pod 4,5s (namesto standardnih 5,6s)
- najavili so da bo poleg variante s 480 km dosega, možno naročit posebne aerodinamične "radkape", ki bojo doseg povečale na kakih 520 km
- 9 mesecev pred načrtovanim začetkom redne proizvodnje imajo že 6000 naročil s 5000 $ depoztiom. To pomeni, da imajo že razprodano več kot celo prvo leto proizvodnje (kasneje se bo proizvodnja dvignila na 20.000 letno)
- avto ima možnost polnjenja z 90 kW, kar pomeni da se na ustreznih polnilnih postajah lahko napolni od 0-100% v dobri uri oz v pol ure od 0-50. Po domače to pomeni da lahko v pol ure "natankaš" dodatnih 250 km dosega
- osnovna varianta za 49.000$ bo mela cca 250 km dosega na polenje, cena variante s 480km dosega bo okol 70.000 $
- to je avto za 7 oseb - 5 odraslih in 2 otroka na posebnih sedežih v prtljažniku, ki gledata nazaj
- pričakujejo da bodo baterije po 7ih letih oz 160.000 prevoženih obdržale 70% začetne kapacitete: to pomeni, da bo takrat doseg namesto 250 še 180 km, namesto 480 pa še vedno 340 km. Z radkapami pa okol 360 :)
Ja, v centru armaturke je 17" LED zaslon.
Zbogom in hvala za vse ribe

donfilipo ::
Čist tako laično vprašam. Ker malce me pa tehnika zanima. Pravzaprav kar fejst.
Videl sem to Teslo v živo. Še bolj so si ga ogledali lokalni cigani in izjavili, da ni nemoguč za ukrast
. Ampak zadevo vozi Berni, lokalni magnat (ki ga WarpedOne skoraj ziher pozna:) in potem je tema.
Kar mene muči, je kaj je, bom rekel z družinskimi elektroavtomobili, malimi, kaj vem rabljenimi, a veste tisto ko postane zadeva, res bom rekel doma????
Tovarniški testi rollsov, bmw-jev in tudi tega Model S BEta pa je seveda sline parajoča, ampak vsi so pa narejeni, kot bi jih delal en in isti človek
Videl sem to Teslo v živo. Še bolj so si ga ogledali lokalni cigani in izjavili, da ni nemoguč za ukrast

Kar mene muči, je kaj je, bom rekel z družinskimi elektroavtomobili, malimi, kaj vem rabljenimi, a veste tisto ko postane zadeva, res bom rekel doma????
Tovarniški testi rollsov, bmw-jev in tudi tega Model S BEta pa je seveda sline parajoča, ampak vsi so pa narejeni, kot bi jih delal en in isti človek

In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell

donfilipo ::
Koliko je električnih avtomobilov v Sloveniji. Kolikšna je povprečna cena in koliko je dejanski manjši strošek na kilometer. In tu bi dal poudarek na modele do 30k evrov in ne na machine nad 30k.
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell

WarpedGone ::
Realnost je, da ti na niti eno vprašanje ne morem dat enoznačnega in jasnega odgovora. Vsi se začnejo z "odvisno, kaj ...". Stvar je preveč nova in preveč drugačna, da bi jo lahko zadovoljivo opisal z znanimi starimi pojmi, ki pašejo na znane stare ICE smrdeče ropotule. Zadovoljv odgovor in občutek lahko dobiš le skozi daljši pogovor.
Včerajšnja Teslina fešta se je začela tako, da se je Musk pripeljal na prizorišče v prototipu, ven pa je splezalo skupno 8 oseb, vsak s svojo prtljago. Enga so skrili pod sprednjo havbo:
Elon Musk arriving for the Model S Beta demo
Včerajšnja Teslina fešta se je začela tako, da se je Musk pripeljal na prizorišče v prototipu, ven pa je splezalo skupno 8 oseb, vsak s svojo prtljago. Enga so skrili pod sprednjo havbo:
Elon Musk arriving for the Model S Beta demo
Zbogom in hvala za vse ribe

donfilipo ::
To mi da vedeti, oziroma slutiti, da kljub temu, da je zadeva to je =(električni avtomobil, (brez CO2 in nevarnega CO in hrupa, ta moram reči, ker sosed mujo občasno zjutraj misli, da je emerson, MOTI:)) bom rekel ekonomsko ekološko popolnoma in, na cestah je NI!
Sem malce popraskal po googlu.
Našel simpatičen model na prvi pogled. Za povprečno slo familijo. Nissan Leaf. (Dobro sem bolj laik če so boljši in pogostejši me popravite. A naj ne bodo 70k evrov!)
Pogledal kako je s prodajo in preprodajo na avto.net. IN?
NULA. ZERO. NADA.
Pa zdaj gruntam, kateri faktor bil bil mogoč še razen cene. In na koncu koncev, zakaj cena ne pade?
Catch 22, ali še kaj drugega. Arabska zarota?
Sem malce popraskal po googlu.
Našel simpatičen model na prvi pogled. Za povprečno slo familijo. Nissan Leaf. (Dobro sem bolj laik če so boljši in pogostejši me popravite. A naj ne bodo 70k evrov!)
Pogledal kako je s prodajo in preprodajo na avto.net. IN?
NULA. ZERO. NADA.
Pa zdaj gruntam, kateri faktor bil bil mogoč še razen cene. In na koncu koncev, zakaj cena ne pade?


In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: donfilipo ()

WarpedGone ::
Tale tema ima 82 strani. Preberi jih in ti bo vse jasno.
Alternativa je le, da ti še enkrat napišem vse kar je že napisano.
Alternativa je le, da ti še enkrat napišem vse kar je že napisano.
Zbogom in hvala za vse ribe

donfilipo ::
Nope.
Bral bom. Ker zadeva ni nova, je starejša od mene, v njej sanjajo v futurističnih verzijah v cajtengih starih ko zemlja:), ...no pa me potem še posebej zanima. Kako so dejansko se uresničile sanje:)
Bral bom. Ker zadeva ni nova, je starejša od mene, v njej sanjajo v futurističnih verzijah v cajtengih starih ko zemlja:), ...no pa me potem še posebej zanima. Kako so dejansko se uresničile sanje:)
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell

Matev ::
Kako so dejansko se uresničile sanje:)
imam občuterk da si si nadel plašnice
in da ti tudi branje ne bo moglo razširiti pogled

donfilipo ::
Katere plašnice. Da sem zelen? A ti pridem supstit 5ton CO2 za poceni plačilo, kot gesto
Ali kaj?

Ali kaj?
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell

Okapi ::
Ker zadeva ni nova, je starejša od mene, v njej sanjajo v futurističnih verzijahNa hitro povzeto - akumulatorji so bodisi premalo zmogljivi ali predragi (ali oboje), in ker svinjanje zraka v večini primerov (še) ni tako zelo kritično (oziroma obdavčeno), električni avti pač še niso konkurenčni tistim s klasičnimi motorji. Malokdo hoče dati 30+ jurjev za avto, ki bi na bencinski pogon sicer stal 20 jurjev.
V skladiščih, kjer je svinjanje zraka kritično, se pa furajo z električnimi viličarji. In na golf igriščih so električna vozila tudi pogosta, ker ne ropotajo.
Sicer se pa spomnim, da je nekdo že pred kakšnimi 35 leti v Avto Magazinu opisoval, kako si je avto (se mi zdi da trabanta) predelal na električni pogon. In niti ni bil edini, tako da električni avti sami po sebi seveda niso nič posebnega. Konec 19. stoletja so bili celo boljši kot tisti na bencinski pogon. Prvi avto, ki je šel več kot 100 na uro, je bil leta 1899 električni.
O.

WarpedGone ::
Objaviljena je tut krivulja navora:
415 Nm med 0 in 7000 RPM, max 16.000 RPM pri 210 km/h.
To 407 konjev pri 90 km/h oz. 415 Nm navora od 0 do 90 km/h.
Iz max hitrosti in max rpm sledi da ma reduktor okrog 9,5:1, kar pomeni da ma zadeva med 0 in 90km/h nonstop okrog 3900 Nm navora NA KOLESIH. To je navor, ki ga ima klasičen močan bencinar v PRVI prestavi.
Res je.
Svojevrstna ironija je, da je bil ključ do praktične uporabnosti bencinskega motorja dejansko elektromotor v vlogi zaganjača.
Dokler je bilo treba ICE na roko pognat, je bila stvar zelo nepraktična. Da vidmo junaka, ki danes 2 litrski dizl s kompresijo 1:20 na roko zasukne.
415 Nm med 0 in 7000 RPM, max 16.000 RPM pri 210 km/h.
To 407 konjev pri 90 km/h oz. 415 Nm navora od 0 do 90 km/h.
Iz max hitrosti in max rpm sledi da ma reduktor okrog 9,5:1, kar pomeni da ma zadeva med 0 in 90km/h nonstop okrog 3900 Nm navora NA KOLESIH. To je navor, ki ga ima klasičen močan bencinar v PRVI prestavi.
Konec 19. stoletja so bili celo boljši kot tisti na bencinski pogon.
Res je.
Svojevrstna ironija je, da je bil ključ do praktične uporabnosti bencinskega motorja dejansko elektromotor v vlogi zaganjača.
Dokler je bilo treba ICE na roko pognat, je bila stvar zelo nepraktična. Da vidmo junaka, ki danes 2 litrski dizl s kompresijo 1:20 na roko zasukne.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

kriko1 ::
Mene pa skrbi kaj bo z položnico elektrike ko bomo masovno imeli take avtomobile doma,
koliko se bo podražala elektrika.
koliko se bo podražala elektrika.

WarpedGone ::
Nekje na prejšnjih straneh sm že dal račun.
Elektrika bo šla gor z ali brez EVjev.
EVji ne bodo niti šum pri povečani porabi.
Elektrika bo šla gor z ali brez EVjev.
EVji ne bodo niti šum pri povečani porabi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::
>V skladiščih, kjer je svinjanje zraka kritično, se pa furajo z električnimi viličarji.
Se, ampak ni vredno. Plinski pogon zmaga, pa magari imaš zadaj uteži namesto baterij. Še vedno je boljši. Svinec se lepo opušča, preveč dela z njim.
>Iz max hitrosti in max rpm sledi da ma reduktor okrog 9,5:1, kar pomeni da ma zadeva med 0 in 90km/h nonstop okrog 3900 Nm navora NA KOLESIH. To je navor, ki ga ima klasičen močan bencinar v PRVI prestavi.
Nima.:)
Moja truga ima petino tega. 280x3.45
Kakšen preobjesten 3L dizel mogoče.
>Da vidmo junaka, ki danes 2 litrski dizl s kompresijo 1:20 na roko zasukne.
Dekompresijski vzvod ftw.
Se, ampak ni vredno. Plinski pogon zmaga, pa magari imaš zadaj uteži namesto baterij. Še vedno je boljši. Svinec se lepo opušča, preveč dela z njim.
>Iz max hitrosti in max rpm sledi da ma reduktor okrog 9,5:1, kar pomeni da ma zadeva med 0 in 90km/h nonstop okrog 3900 Nm navora NA KOLESIH. To je navor, ki ga ima klasičen močan bencinar v PRVI prestavi.
Nima.:)
Moja truga ima petino tega. 280x3.45
Kakšen preobjesten 3L dizel mogoče.
>Da vidmo junaka, ki danes 2 litrski dizl s kompresijo 1:20 na roko zasukne.
Dekompresijski vzvod ftw.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::
pyro, upošteval si samo menjalnik, pozabu si na diff. Prva je tipično okol 12:1.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::
Ah sej res.
235x3.25x4.478
(x14.5535)
3420Nm
alles gut ?
Edit: 280>235Nm
jup, dober avtoček bo tale štromar
235x3.25x4.478
(x14.5535)
3420Nm
alles gut ?
Edit: 280>235Nm
jup, dober avtoček bo tale štromar
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

PaX_MaN ::
Slovenija je potrdila subvencijo za nakup električnih vozil
Sprejeti predlog subvencijske sheme naj bi predvideval naslednje postavke:
Višina subvencije za nova baterijska električna vozila (M1) z nič CO2 emisijami na izpustu in minimalnim dosegom 100 km na baterije znaša 5.000 evrov.
Višina subvencije za nova plug-in hibridna baterijska vozila (baterije in motor z notranjim zgorevanjem), ki imajo doseg vožnje na baterije 50 km ali več, znaša 4.000 evrov.
Višina subvencije za nova baterijska električna vozila (L6e) z nič CO2 emisijami na izpustu in minimalnim dosegom 40 km na baterije znaša 2.000 evrov.
Celotni znesek razpoložljivih sredstev za subvencije je:
v letu 2011: 500.000,00 evrov,
v letu 2012: 1.000.000,00 evrov,
v letu 2013: 2.000.000,00 evrov.
Subvencije niso namenjene nakupu električnih skuterjev in koles, nakupna vrednost avtomobila pa ne sme presegati 50.000 evrov, so nam še sporočili iz sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije.

Spajky ::
Če bodo to komercialno razvili, potem utegne bit napajanje (baterije) elektro+hybrid avtičev bolj poceni ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Matev ::
With existing technologies based on liquid electrolytes, it costs about US$7 to store each farad. With the advanced energy storage membrane, the cost to store each farad falls to an impressive US$0.62.
to pomeni več kot 10x več energije
in zakaj o tem niso nikjer v slovenskih medijih niti vrstice napisali?

Pyr0Beast ::
10x od 0 je nič.
Navadne nimh celice, pa tudi najslabše od nicd imajo več kapacitete na volumen kakor supercapi ali pa goldcapi.
+ je samo za glajenje tokovnih špic. Za kaj drugega pa niso
Navadne nimh celice, pa tudi najslabše od nicd imajo več kapacitete na volumen kakor supercapi ali pa goldcapi.
+ je samo za glajenje tokovnih špic. Za kaj drugega pa niso
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

TribesMan ::
Zanimiv avto... sam to je pa IMO tudi vse.
Pa kir genij se je spomnu vtaknit touchscreen na armaturo?
Fail od faila...
Pa kir genij se je spomnu vtaknit touchscreen na armaturo?
Fail od faila...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Pyr0Beast ::
A zdej imaš pa kaj za resetirat števec ? :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Boeing ::
Eni čisto lepo živimo s touchscreeni na armaturi.
Neverjetno s kakšno lahkoto se navadiš, da je za vsako malenkost potrebno le... tapniti :)
Tako da izjava, da je touchscreen na armaturki fail od faila, je - fail :)
Neverjetno s kakšno lahkoto se navadiš, da je za vsako malenkost potrebno le... tapniti :)
Tako da izjava, da je touchscreen na armaturki fail od faila, je - fail :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Matev ::
ampak tačskrin telefon je pa težje med vožnjo uporabljati kot pa navadnega s tipkami
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()

Mipe ::
Res? Ker skozi vidim ljudi, ki telefonirajo med vožnjo, po možnosti še neprivezani iščejo čike po predalniku.

WarpedGone ::
Tole ni tema o nesposobnosti voznikov. S to debato se spravte drugam.
Vsi garmini so na tačskrin princip, pa ni videt kazga hudga problema okol tega.
Tačskrin v Tesla Model S bo čist dost pametno narejen, neč bat da bi bili tam sami idioti, ki nimajo treh čistih kaj se v avtu med vožnjo lahko počne in kaj ne.
Vse kar so dosedaj sestavili dokazuje, da zelo dobro vejo kaj delajo. Tako zelo so previdni, da bo tudi Model S imel "creep" i.e. simuliran klasični avtomatski menjalnik ko se avtomobil počasi premika, kadar je v Drive, ti pa ne tiščiš zavore. Vse za varnost, čeprav so ljudje precej nesrečni zaradi tega "fičerja".
Utemeljitev gre v smeri, da je ta Creep opozorilo, da če hočeš da je avto na miru tišči zavozo al pa daj v neutral/park ko je gas pedal mrtev.
Zato da ti ne pustiš lepo v Drive na ravnini, kak otrok ti pa spleza na zic in naredi štalo. Ja, v Drive lahko preklopiš le, če tiščiš zavoro.
Vsi garmini so na tačskrin princip, pa ni videt kazga hudga problema okol tega.
Tačskrin v Tesla Model S bo čist dost pametno narejen, neč bat da bi bili tam sami idioti, ki nimajo treh čistih kaj se v avtu med vožnjo lahko počne in kaj ne.
Vse kar so dosedaj sestavili dokazuje, da zelo dobro vejo kaj delajo. Tako zelo so previdni, da bo tudi Model S imel "creep" i.e. simuliran klasični avtomatski menjalnik ko se avtomobil počasi premika, kadar je v Drive, ti pa ne tiščiš zavore. Vse za varnost, čeprav so ljudje precej nesrečni zaradi tega "fičerja".
Utemeljitev gre v smeri, da je ta Creep opozorilo, da če hočeš da je avto na miru tišči zavozo al pa daj v neutral/park ko je gas pedal mrtev.
Zato da ti ne pustiš lepo v Drive na ravnini, kak otrok ti pa spleza na zic in naredi štalo. Ja, v Drive lahko preklopiš le, če tiščiš zavoro.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::
Ne vem kaj bo mulec delal brez ključa v volanu
Gas pedal pa se da zvezati tako da ti pod eno hitrostjo deluje v režimu kjer ohranja hitrost in reguliraš samo hitrost, v drugem režimu (ala poden) pa pospešuje kakor mu gre. Always-on tempomat
Fičer je ameriški stil vožnje avtov, eu tega ne rabimo
Gas pedal pa se da zvezati tako da ti pod eno hitrostjo deluje v režimu kjer ohranja hitrost in reguliraš samo hitrost, v drugem režimu (ala poden) pa pospešuje kakor mu gre. Always-on tempomat
Fičer je ameriški stil vožnje avtov, eu tega ne rabimo
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::
Spet si falil problem.
Gas pedal v obstoječih avtomobilih ni nikoli "vroč" če te ni za volanom oz. nisi "aktivno za volanom" = tiščiš nek pedal.
Če maš ročn menjalnik morš met v leru al pa tiščat kuplungo in pritisk na gas le turira v prazno. Al maš pa v brzini in ugasnjen motor.
Če maš avtomatsk menjalnik moraš tiščat zavoro, da se avto s vklopljenem motorjem ne premika (creep). Pač posledica tehnične izvedbe, ki pa je prišla prav. Posledično vsakič ko splezaš iz avta moraš potegnit ven iz Drive in gas postane mrtev - prazno turiranje.
Štrom je pa ki novga, ker je avto lahko na miru "aktiviran" in v Drive. Ko pipneš gas, avto skoči. Če je to namerno, ni problem. Če ni namerno, je pa lahko VELIK problem.
Bom prepustu tvoji domišljiji, da si predstavlja kaj vse se lahko zgodi nenamerno.
Gas pedal v obstoječih avtomobilih ni nikoli "vroč" če te ni za volanom oz. nisi "aktivno za volanom" = tiščiš nek pedal.
Če maš ročn menjalnik morš met v leru al pa tiščat kuplungo in pritisk na gas le turira v prazno. Al maš pa v brzini in ugasnjen motor.
Če maš avtomatsk menjalnik moraš tiščat zavoro, da se avto s vklopljenem motorjem ne premika (creep). Pač posledica tehnične izvedbe, ki pa je prišla prav. Posledično vsakič ko splezaš iz avta moraš potegnit ven iz Drive in gas postane mrtev - prazno turiranje.
Štrom je pa ki novga, ker je avto lahko na miru "aktiviran" in v Drive. Ko pipneš gas, avto skoči. Če je to namerno, ni problem. Če ni namerno, je pa lahko VELIK problem.
Bom prepustu tvoji domišljiji, da si predstavlja kaj vse se lahko zgodi nenamerno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Pyr0Beast ::
>Gas pedal v obstoječih avtomobilih ni nikoli "vroč" če te ni za volanom oz. nisi "aktivno za volanom" = tiščiš nek pedal.
Nope. Če so v park načinu to ni. In v park se ga da premikati in prestaviti, sicer gre počasi, pa vseeno.
enaka nevarnost je da 'skoči' parkiran avto iz brzine in se zapelje po klancu navzdol
Ne vem pa zakaj bi puščal ključ v parkiranem avtu. Če to narediš pri ročnem menjalniku se avto nima kaj premikat brez vklopljene mašine
Meni se zdi da folk moti predvsem to, da se ne more 'coastat' do semaforja v leru.
Nope. Če so v park načinu to ni. In v park se ga da premikati in prestaviti, sicer gre počasi, pa vseeno.
enaka nevarnost je da 'skoči' parkiran avto iz brzine in se zapelje po klancu navzdol
Ne vem pa zakaj bi puščal ključ v parkiranem avtu. Če to narediš pri ročnem menjalniku se avto nima kaj premikat brez vklopljene mašine
Meni se zdi da folk moti predvsem to, da se ne more 'coastat' do semaforja v leru.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Boeing ::
Meni se zdi da folk moti predvsem to, da se ne more 'coastat' do semaforja v leru.
Seveda se da.
Vsi električni/hibridni avtomobili majo na gas pedalu neko točko, nad katero (= od te točke bolj pritisnjen pedal) pogonski sistem delujeo oz. poganja vozilo. Ko je pedal pod to točko, se ustvari efekt zaviranja z motorjem oz. rekuperacija z elektromotorjem.
Ko je pedal v točno tej točki, je efekt isti, kot da bi dal v ler. Ni poganjanja, ni zaviranja, avto enostavno coasta.
Seveda pa, da bi to vedel, moraš imeti izkušnje z vožnjo takšnih avtov.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Pyr0Beast ::
>Ko je pedal v točno tej točki, je efekt isti, kot da bi dal v ler. Ni poganjanja, ni zaviranja, avto enostavno coasta.
No it is not. Še vedno poganjaš celotni mehanski sklop.
No it is not. Še vedno poganjaš celotni mehanski sklop.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Boeing ::
>No it is not. Še vedno poganjaš celotni mehanski sklop.
Ja, pri klasiki to drži, ko obrate motorja z gasom držiš točno na takšnih obratih, kot je pogojeno s hitrostjo vozila in prestavo.
Pri elektriki tega ni, daj si dopovedat.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Pyr0Beast ::
>Pri elektriki tega ni, daj si dopovedat.
Torej pri štromarju tega ni ? Pri pravilnem pritisku gasa mehanika dejansko izklopi prenos ?
Torej pri štromarju tega ni ? Pri pravilnem pritisku gasa mehanika dejansko izklopi prenos ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()

Pyr0Beast ::
Če je avtomatik v park "P" ga ne boš premaknu. Če je pa v nevtralnem "N" pa gre.
Avtomatik s prižgano mašino v park sam leze naprej.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SkIDiver ::
Če je avtomatik v park "P" ga ne boš premaknu. Če je pa v nevtralnem "N" pa gre.
Avtomatik s prižgano mašino v park sam leze naprej.
V N leze naprej ali pa nazaj, če visi teren. V P stoji na mestu, če teren visi. Sej ti že logika govori Park in Nevtral. Čemu bi imel potem P in N, če bi se v obeh premikal pri prižganem motorju?

Pyr0Beast ::
P je zato, da ne uporabljaš gasa, ko parkiraš (uporabljaš samo bremzo). Mašina je takrat povezana preko hidravlike tako da le nežno drsi naprej.
Pri e-avtu za coasting lahko izklopiš asinhronca, in če zanemariš remanenčno magnetno polje je zadeva podobna leru v avtu.
Pri e-avtu za coasting lahko izklopiš asinhronca, in če zanemariš remanenčno magnetno polje je zadeva podobna leru v avtu.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

TribesMan ::
Pyro... brcaš v temo tako da se kr kadi...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Pyr0Beast ::
Nekdo mora ...
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SkIDiver ::

Pyr0Beast ::
Zgleda da sem malo zamešal. Leze naprej (creep) v drive če nimaš pritisnjene bremze. V park se zablokira sam menjalnik.
Še vedno pa čakam ali e-avto izklaplja mehanski prenos ali samo sklopi štrom asinhroncu
Zanima me tudi to ali se da preklopiti iz park v drive brez pritisnjene bremze
Še vedno pa čakam ali e-avto izklaplja mehanski prenos ali samo sklopi štrom asinhroncu
Zanima me tudi to ali se da preklopiti iz park v drive brez pritisnjene bremze
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()

SkIDiver ::
Iz P v D brez bremze ne gre. Mislim, da tudi iz N v D ne gre. Gre pa iz D v N med premikanjem. Iz D v P pa ne.

WarpedGone ::
Še vedno pa čakam ali e-avto izklaplja mehanski prenos ali samo sklopi štrom asinhroncu
Nobenega izklapljanja ni ker je celoten pogonski sklop samo: motor -> reduktor -> diferencial -> aksa -> kolo. Nobene kuplunge da bi lahko kaj izklopil.
Da moraš pri preklopu tiščat bremzo je izvedeno preko elektronike.
Tut recimo če lezeš na puf naprej s previsoko hitrostjo ne bo šlo v rikverc prestavo.
Al pa če greš prehitro ne bo šlo v park. Ipd.
Zbogom in hvala za vse ribe