» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
83 / 1280
»»

dzinks63 ::

Tesla S je postala prav všečen avtomobil, malo spominja na kakšen Maserati, tudi notranjost je čedna, izstopa zelo velik LCD zaslon, kot kakšen velik ipad.

TribesMan ::

Je bil kdo ta teden na sejmu eCarTec v Munchnu?

Kr zanimiv sejem, marsikaj se je dalo videt. Imeli so pa tud testni poligon dolg kak dobr kilometr na katerem so/smo lahko obiskovalci probali kako se je vozit z raznimi električni avtomobili.

Na voljo so bile Tesle (v teh si bil lahko samo sopotnik), Opel Ampere, Peugeot ioni, Renault Fluence in Kango Z.E., pol je blo pa še en kup "doma" predelanih avtov, in raznih biciklov.

Vozil Ampero, ki se mi je kr dopadla. Krog v Tesli me je pa razočaral, potegne hudo, samo je pa totalno brezvezna in neuporabna igrača. Pa ta zadeva je resno majhna in utesnjena. V Lupotu je več prostora...

Zanimiv je bil tudi Lotusov razstavni prostor, kjer so kazali range-extender ICE motorje. 1.3l 3 cilinderski bencinar s 35kW (ali 50kW z superchargerjem) in 2 cilinderski 20kW (ali 30kW s superchargerjem). Zadeva je presenetljivo lahka, okoli 50kg za kompleten ICE. Zasnovano zelo kompaktno, brez nepotrebne šare. Žalostno je samo to da ustrezen generator elektrike tehta 35kg.
Ampak vseeno se mi zdi bolje vozit s seboj 100kg baterij + ICE range extender, kot pa 200kg baterij. Z možnostjo uporabe plina, kot goriva za ICE, je zadeva zelo interesantna.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Pyr0Beast ::

35kW IMO ni več samo 'extender' :)

to zarukaš v kakšnega cliota zraven 5kWh lipotov in se odpelješ

35kg ni veliko
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

TribesMan ::

No ja, srednje velik družinski avto, ala hatchback ali kak karavan pokuri med 25-30kW za cruisanje pri 130km/h. Tako da če hočeš se vozit z normalnimi hitrostmi rabiš nekaj takega, če upoštevaš zraven še nekaj drugih električnih porabnikov. Za mestni avto ne rabiš tolk močnega ICEja, sam po drugi strani, zakaj bi vtikal range extender v mestni avto? :D

Pa še druga stvar je. Najšvohejša 2 cilinderska varianta range-extenderja od lotusa pa tehta samo 10kg manj kot najmočnejši 50kW. Skupaj z generatorjem prišparaš manj kot 15kg. Vprašanje če se splača vzeti podhranjen range extender, ki ga boš moral furati na full power da boš dosegal normalne hitrosti.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Pyr0Beast ::

>Za mestni avto ne rabiš tolk močnega ICEja, sam po drugi strani, zakaj bi vtikal range extender v mestni avto? :D
Da lahko fliknem ven obstoječa jajca in ne rabim več šaltati + imam max. navor od štarta dalje
+ Lahko zoptimiziraš obrate za max. izkoristek

Potem pa kupuješ baterije kakor ti volja da.

Čeprav je 30kW agregat z 15kg že tako izjemno mikavna zadeva za napajat bajto.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

1.3l 3 cilinderski bencinar s 35kW (ali 50kW z superchargerjem) in 2 cilinderski 20kW

What about noise?*
Veliko je govora kako se da utišat ICE po drugi strani pa ni možno kupit navadnega generatorja, ki se nebi drl ko jesihar, ko daje od sebe bedne 3 kW.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Kako bodo servisi preživel, ko ne bodo mogli več prodajat dragih olj, katalizatorjev, izpušnih sistemov, nasploh vseh delov motorja. Res se jim ne obeta dobra prihodnost.
Quack !

WarpedGone ::

Se bodo pač prestrukturirali v overclockarje :D
Ampak neč bat, tut el.avti bojo crkovali. Ker bo vse zdimenzionirano na abs. minimum potrebnega. Majhna variacija v izdelavi in bum.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

Kako bodo servisi preživel, ko ne bodo mogli več prodajat dragih olj, katalizatorjev, izpušnih sistemov, nasploh vseh delov motorja.


kako so konji preživeli ko jih je avto zamenjal

Lion29 ::

Matev je izjavil:

Kako bodo servisi preživel, ko ne bodo mogli več prodajat dragih olj, katalizatorjev, izpušnih sistemov, nasploh vseh delov motorja.


kako so konji preživeli ko jih je avto zamenjal


zelo slaba primerjava...vprasati bi mogu za kovace in zivinozdravnike... pa se ti imajo z drugimi zivalmi/izdelki opravka...
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

TribesMan ::

WarpedGone je izjavil:

1.3l 3 cilinderski bencinar s 35kW (ali 50kW z superchargerjem) in 2 cilinderski 20kW

What about noise?*
Veliko je govora kako se da utišat ICE po drugi strani pa ni možno kupit navadnega generatorja, ki se nebi drl ko jesihar, ko daje od sebe bedne 3 kW.


Hehe, to sem jih tud jest tam mal spraševal, ker ni bilo nič v specsih objavljeno, pa je Lotusov človek rekel da je zadeva zelo tiha in tudi vibracij da je zelo malo, ker zadeva operira med 1500 in 3500 obrati. Med vožnjo po AC ga naj bi vse ostalo preglasilo... Pa verjetno pomaga tudi to da se generator obnaša kot ogromen vztrajnik, kar pripomore k mirnemu teku.
Zakaj točno ni motor dizajniran samo za eno delovno točko mi ni jasno, rečeno mi je bilo da se ne splača. Kolk je pa to res pa nevem.

Je pa narejeno res minimalistično. 2 ventila na valj, izpušni in sesalni kolektor sta del glave motorja, senzorji in podobno sranje zminimizirano. Res lušna reč za pogledat.

Aja, še glede "izkoristka" tega motorčka. Obljubljajo BSCF manj kot 240g/kWh (sem vprašal če je to podan izkoristek v najslabši točki, pa so pritrdili in rekli da se lahko spusti tudi do 220g/kWhr v najbolj optimalni točki). Torej to pomeni izkoristke tam v rangu 33-38%.
Seveda dizli dosegajo izkoristke preko 40%, v zelo ozkem območju, vendar če gledaš na celotni testni cikel je povprečen izkoristek navadnega ICE tam nekje 20-25%. Torej bi se dalo kar nekaj pridobit. Z možnostjo uporabe plina bi znal bit tole kar ekonomičen način prevoza. :)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Pyr0Beast ::

No, to bi jst rad v vsakem avtu.

Agregat ki ga lahko poljubno menjaš. 240g/kWh je 0 porabe napram bednim 10% od benza. Rabiš pol manjši tank za isto število km.

Če lavfa zadeva pa še na plin pa toliko bolj.


-...
Lahko zdizajniraš za eno delovno točko, samo vse kar delaš je, da povečuješ volumen zadeve. 2 cilinderski bencinar se še ne rabi ukvarjati s motenjem med izpuhi iz valjev ko se izhodni ventili prekrivajo. Sam sem razmišljal svoje cajte še o preprostem membranskem super-chargerju in filanje+praznenje valja skozi en sam ventil
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::

Mene je pa matral 2-takter na dokaj podoben način. Le da ne gre za membrano ampak rotirajočo zaklopko v obliki, podobni vetrnici.
On the journey of life, I chose the psycho path.

TribesMan ::

Dobra osnova za test bi bil kak izvenkrmni motor za čolne. Tam okoli 40HP. Z mal tuninga bi ga pomojem spravil blizu lotusovega motorja.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Tesla so močne zadeve vendar se tudi manj posvečenim obetajo "lepi" časi. EVnetics je proizvajalec trenutno enih najbolših kontrolerjev za DC motorje za DIY predelave avtomobilov na elektriko. Ne nujno najbolših po številkah na papirju ampak po dodelanosti in kvaliteti. Na trgu sta 300kW Soliton 1 in 150kW Soliton Jr.
Sedaj pa spravljajo skupaj 1 MW "Big Sol" kontroler. Interno bo to 8 x Jr. Zadeva je res Big - ohišje. Na DIY-EV forumu en tip namerava v avto zmontirat 2 - to je 2700 konjskih moči...
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

2000$ za DC krmilnik? You must be kidding me :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Pyr0Beast ::

Sej je samo PWM+mos

>Dobra osnova za test bi bil kak izvenkrmni motor za čolne. Tam okoli 40HP. Z mal tuninga bi ga pomojem spravil blizu lotusovega motorja.
Good point
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Sej je samo PWM+mos

To trdijo vsi ki prodajajo praktično nedelujoča jajca.
Praksa in čas loči diletantske lopove od tistih, ki zadeve nardijo kot se zagre.

Tut hebeni ruter je samo en čip prlotan na plato, pa že pol ure stražim pri kurčevih belkin jajcah in vlečem vn in not štrom kabl...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

2000$ je bistveno preveč za kakršenkoli DC krmilnik...

To je tko, kot bi ti danes v salonu hotel nekdo prodat bencinarja na fergazarje za 20% nižjo ceno kot za avto z direktnim vbrizgom...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Se pravi dobim js pr vas 50 kW kontroler za manj kot 1500 € in vsaj eno leto garancije?
Zbogom in hvala za vse ribe

Valvoline ::

Na koncu seveda zmagovalna kombinacija bo dizelski hibrid z CR dedicated motorčkom prostornine 700-800ccm3,baterije tm do 100km za 100% EV delovanje,oz za po mestu.Za dnevno uporabo po mestu poraba nafte 0,na dolgih relacijah 2l nafte na 100km.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Taka reč zgubi smisel. 100 kil dodatne teže se pozna pol litra na porabi nafte. Zakaj bi moral dizl s sabo vlečt 200 kil baterij če pa brez njih pokuri manj?

"Na koncu" bo več in več folka skapiralo da je traktor pač za oranje njiv, skuter pa za fijakanje po mestu poleti. In da skuter s kross gumami še vedni ni zamenjava za traktor.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

...vprasati bi mogu za kovace in zivinozdravnike...


živinozdravnik danes zasluži enako kot takrat ko so konji še vlekli vozove
tudi kovač je danes enako plačan kot prej - naroči kako železno ograjo pa boš videl koliko te bo prišla ura kovačevega dela

TribesMan ::

WarpedGone je izjavil:

Se pravi dobim js pr vas 50 kW kontroler za manj kot 1500 € in vsaj eno leto garancije?


Žal ne, ker ga nimamo... dobiš pa 30kW za manj kot eno tretjino te cene.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Lahk postrežeš s kakim linkom na specifikacije?
Zbogom in hvala za vse ribe

gumby ::

TribesMan je izjavil:

2000$ je bistveno preveč za kakršenkoli DC krmilnik...

Vsaka stvar je vredna točno toliko, za koliko jo lahko prodaš. Najti moraš samo kekca, ki bo dejansko plačal 2000$.
my brain hurts

dJost ::

Mal smo pozabili zakaj sploh rabimo avto. Enostavno zato, da nas pripelje iz točke A v točko B. Avto, ki ga 90% uporabljaš za vožnjo v službo je neumno kupiti za več kot 10.000 €.

Tu bo po moje potencial, poceni el. avto, ki opravlja povsem osnovno funkcijo.

gzibret ::

Offtopic debata o telefonih in fičotih brisana. Tema je o električnih avtomobilih.

edit - brisana tudi poddebata o vžiganju avtomobilov pod 10.000EUR.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

WarpedGone ::

tribesman:
>> Se pravi dobim js pr vas 50 kW kontroler za manj kot 1500 € in vsaj eno leto garancije?
Žal ne, ker ga nimamo... dobiš pa 30kW za manj kot eno tretjino te cene.

Mene še vedno zanima kak link na tale pod 500€ "vreden" 30kW kontroler.
Da nisi kej preveč oblubu?
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Linka ni... če te pa kaj detajlnega zanima pa lahko vprašaš, ali pa prideš na obisk pogledat...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Kam gre energija električnega avtomobila:
Mesto:

Mestna vožnja (Wh na miljo)


Avtocesta:

Avtocesta (Wh na miljo)



Obakrat je ogrevanje/hlajenje precej majhen faktor pri celi porabi, obakrat gume požrejo 80 do 90 Wh na miljo. Komur rata prepolovit kotalni upor (seveda brez da bi bistveno poslabšal druge pomembne parametre) bo povečal doseg za ~20%.

Slike so iz Straubelovega predavanja. Tuki so slajdi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Snohman ::

Tole je malce dvomljivo, ker je pri klimi zraven zapisan EPA. To pomeni najbrž kak zelo blag način delovanja klime med testom. Praktične izkušnje kažejo, da je klima vseeno zelo velik faktor pri dosegu.

Glede gum pa; ugibam da bo zelo težko reč izboljšat. Koeficient trenja je pač vedno kompromis med varnostjo in vzdržljivost/varčnost gume.


Danes je v Delu zapis iz vožnje Renaultovega Fluenca, električni avto ranga megane limuzina. doseh 180 km, ob slabših pogojih pa hitro pade na 80km. Cena je nekaj čez 21.000 € v Franciji, 82 € stane najem baterije na mesec. Toliko kot da povprečen voznik za bencin ali nafto. Upam da kmalu dobimo zapis kakega uporabnika, da vidimo če bo vožnja skupno kaj cenejša.

Pyr0Beast ::

HVAC ne bo kurila toliko. Zadeva pač zalavfa na polno, potem pa verjetno lava kompresor izključno po potrebi. Ni neke silne porabe tako
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Praktične izkušnje kažejo, da je klima vseeno zelo velik faktor pri dosegu.
Tvoje izkušnje al maš kak link na raziskavo?
Al pa vsaj teoretično razlago zakaj 1 do 2 kW za HVAC "zelo vplivata" na doseg ob povprečni porabi motorja 15 do 20 kW.
Zbogom in hvala za vse ribe

Snohman ::

Praktične izkušnje iz branja testov o Nissanu Leaf in Voltu, torej izkušnje novinarjev, ne moje. No, če si prebral Delov zapis, je spreminjanje dosega tudi zelo veliko.

WarpedGone ::

Delo je kaka referenca????? In še enkat "????"
Beri raje teste ljudi, ki vejo vsaj koliko koles ima avto...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Danes je v Delu zapis iz vožnje Renaultovega Fluenca, električni avto ranga megane limuzina. doseh 180 km, ob slabših pogojih pa hitro pade na 80km.

Bencinski tank ti lahko zadošča za 600 km (povprečno), lahko pa tut samo za 200km če se greš ekstremno vožnjo.

Podvozje, baterija, motor in kontroler novega Tesla Model S oz. električni avto Done Right.



Motorji v kolesih postanejo odvečno kompliciranje. Konec leta bojo predstavili CrossOver verzijo, ki "naj bi" imela štirikolesni pogon - se pravi na spremjem mostu še en takle motor in kontroler. Seveda bo zato pod sprednjo havbo nekaj manj prostora - noter ne boste več mogli spravit celega trupla :P
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Tole sta verjetno dva elektromotorja ne samo eden...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Na zgornji sliki sta oba valja res precej podobna, na starejših slikah pa je bol očitno da gre za različne zadeve:


Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

TribesMan ::

Aha, tle se bolje vidi... verjetno je tisti "drugi valj" kar krmilnik motorja... Vsaj dva napajalna kabla in "AMP" konektor namigujeta na to...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Ja, temni del (na zgornjih slikah) naj bi bil motor, svetli pa kontroler.

Očitno je tut motor še v razvoju, ker obstaja tut "svetlejša" varianta:





Govorilo se je, da bo motor vodno hlajen ampak na teh slikah še vedno zgleda da je vsaj stator zračno hlajen...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Pyr0Beast ::

Zavorni diski FTW
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

V principu sem proti hibridnemu pogonu, ker poleg nekaj nižje porabe / emisij ne nudi ničesar razen večje kompleksnosti in dodatka k ceni, ki ga skozi nizko porabo težko notr dobiš. Podalška zelenemu penisu ne upoštevam.

Kljub takemu principielnemu stališču pa je/bo na cesto zapeljal prvi hibrid, katerega se nebi branil. Poleg vsega zgoraj omenjenega ima namreč nekaj dodatnih prednosti:
- je dizel kar v principu pomeni tretjino nižjo porabo od benciskega pristopa
- dizel mašina je 'polnokrvna' 2.0 HDI s spoštovanja vrednimi 163HP - ni kastrirano anemičen ~1,5 litrsk bencinski motorček kot pri japoncih/američanih
- je končno narejen tako, da imaš od dodatne mašine v avtu nek konkreten profit - možnost štirikolesnega pogona, kadar ga nucaš
- karoserija je povsem klasična, ni neko vesoljosko spakedralo kot pri toyoti, hondi, ...
- prostorski davek se plača le v obliki neobstoječega rezervnega kolesa, ki manjka tudi v marsikaterem novejšem klasičnem ICE avtomobilu

Na prednji osi je tkao skoraj povsem klasičen 2.0HDI z nekaj dodatne pameti v računalniku in močnejšim alternatorjem, ki nadomešča klasičen zaganjač. Na zadnji osi je pa mogoče skromen a vseeno uporaben 37HP elektromotor s preverjenim NiMH akumulatorjem.

The Peugeot 3008 Hybrid 4 International launch
Peugeot 3008 HYbrid4

Lepota pod črto je, da je celoten sklop na zadnji osi svoj lasten modul in se ga da v principu našraufat v vse Peugetove in Citroenove modele, ki nudijo vsaj približno dovolj prostora (kar je manj od C3 / 307 verjetno odpade). Enak pogon je napovedan že za prihajajoči Citroen DS5 prihodnje leto in če bodo zvezde naklonjene tudi v Peugetou RCZ (pretty please!)

Poleg klasičnih porodnih težav me v principu skrbi le DPF, ker bo v takem avtu dizel deloval še poredkeje ergo bo izpuh v povprečju hladnejši in bo manj šans za izgorevanje v DPF ujetih saj. Peugeot trdi da ma vse pod kontrolo, da so neki spedenal da saje v DPF izgorevajo že pri ~100 stopinjah nižji temperaturi kot običajno. Po drugi strani je pa tut res, da bo dizel mašina manj obremenjena z močnim pospeševanjem pri nizkih vrtljajih ker ji v takih situacijah močno pomaga elektromotor, pa še menjalnik je avtomatski in menja nižje - razen če izrecno ne zahtevaš "PaddleTronic" prestavljanja. To bo skupaj botrovalo precej nižji količni saj. V suhi teoriji naj bi to zadostovalo, kaj bo v praksi se bo pa še pokazalo.

Moj naslednji avto se že kaže...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

SmeskoSnezak ::

Mene zanima, koliko km lahko odpelješ na ta 37HP elektro pogon?
@ Pusti soncu v srce... @

WarpedGone ::

Poglej si linke - odvisno kolk ga pritisneš. Če greš na izi tja do 3km, pol se vklopi HDI.
Zbogom in hvala za vse ribe

SkIDiver ::

Ne vem zakaj ne uporabljajo KERS-a bolj pogosto v serijskih vozilih. Recimo kak C4 z 120KS bencinarjem bi bil lep dodatek nekomu za zniževanje porabe pri urbanih vožnjah. Živim v zmoti?

WarpedGone ::

Sej tale reč je v principu KERS - ob zaviranju elektromotor polni baterijo, ob pospeševanju pa gre ta energija nazaj v gibanje.

Je pa tole še boljše kot klasičen KERS, ker tudi ob čisto prazni bateriji, 8kW alternator elektromotorju priskrbi nekaj moči, da maš lahko all-time 4WD. Pa da menjavanje prestav teče bol gladko in neopazno - tisto sekundo ko kuplunga odklopi HDI, da menjalnik lahko opravi svojo reč, elektromotor priskrbi brco v rit. To brco pa ne čutiš kot sunek v hrbet ampak pade ravno v luknjo, ki bi nastala zaradi odklopa motorja. Pravijo, da je tole prvi pravi udoben robotiziran avtomatsko/mehanični menjalnik.

Tole je še dodatna prednost pred dosedanjimi hibridi, ki so praktično vsi coprali s CVT menjalniki, ki se v praksi obnašajo zelo čudno: močan 'turbo' lag, ko skočiš na gas in prvo sekundo rastejo obrati motorja, pospeševanja pa nobenega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

>Tole je še dodatna prednost pred dosedanjimi hibridi, ki so praktično vsi coprali s CVT menjalniki, ki se v praksi obnašajo zelo čudno: močan 'turbo' lag, ko skočiš na gas in prvo sekundo rastejo obrati motorja, pospeševanja pa nobenega.
Narejeno namenoma + nenamenoma.

Mašina z obešenim generatorjem je počasna.

In bolje je da mašino čimprej zavrtiš na max. power saj pospešuješ nato hitreje (je pa res da je priložnost potem že mimo)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Boeing ::

WarpedGone je izjavil:

Tole je še dodatna prednost pred dosedanjimi hibridi, ki so praktično vsi coprali s CVT menjalniki, ki se v praksi obnašajo zelo čudno: močan 'turbo' lag, ko skočiš na gas in prvo sekundo rastejo obrati motorja, pospeševanja pa nobenega.


Vsak avto s CVT in/ali hibridnim pogonom bo v omenjenih okoliščinah (gas do daske) pospešil (= nekaj dal od sebe) hitreje kot katerikoli primerljiv avto s klasičnim (= ročni/robo/avtomatik) menjalnikom in podobno močjo, pa če je to komu všeč ali pa ne.

Tistim ki tako zelo kritizirajo hibridne/cvt pogone bi resnično predlagal da si za kakšen teden omislijo to, po čemer pljuvajo. Se bomo potem lažje pogovarjali.


In še, tale pogruntavščina od hybrid4... načeloma nimam nič proti francozom, ampak se mi zdi, da bo tole polom. Če nič drugega, pa zaradi pregovorno zanesljive francoske elektronike, ki je je tu v izobilju.

Sploh pa, dokaj navitega dizla nonstop zaganjati/ugašati nujno in neobhodno pomeni stalno nihanje temperatur motorja/izpušnega sistema in s tem povezanih povezanih težav z vzdržjivostjo materialov v katalizatorju/filtru. In glede na to, da imam precej izkušenj s hibridom ki ima zapakiran 50kW elektromotor pri 1200kg, bo tale zadeva od 5008 h4, ki je težja in ima skoraj pol manj močen elektromotor, to po moji oceni počela bistveno pogosteje.

Blagodejnost, vzdržjivost in robustnost tega sistema pa naj oceni vsak sam oz. bo praksa pokazala svoje. Jaz tej kombinaciji ne napovedujem omembe vredne tržne uspešnosti in povišano frekvenco obiskov servisov.

Še enkrat, če je kdo pozabil - dizli so za tovornjake, ladje in bagre.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

TribesMan ::

Dizli so tudi za osbne avtomobile, kjer pokurijo manj, in gredo bolje kot Hibridi.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
««
83 / 1280
»»