Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Pyr0Beast ::
Zakaj mi, kot tehnični folk sploh lahko dopuščamo nekim zaplankanim birokratom, odločanje o zadevah ki vplivajo na naše življenje ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::
Battery pack je verjetno kaput, treba sprobat.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Go-ahead ::
Kaj pa če vržeš battery pack ven in se voziš s klasičnim pogonom. Koliko sploh stanejo baterije?

Pyr0Beast ::
1k$+ iz karamboliranih avtov
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Boeing ::
Nov battery pack je 1500€, +/- kakšen drobiž. Čez uč približno toliko, kot turbina za dizla.
Kar pa še ne pomeni, da je fuč, BMS v priusih je zelo dobro naštudiran in baterija načeloma mora delovati popolnoma normalno, razen če jo je kdo namenoma prekomerno zlorabljal -> kar pa je malo verjetno.
Bistveno bolj verjetno je, da boš dobil super avto z normalno delujočim pogonom in se od takrat naprej smejal na pumpi.
Kar pa še ne pomeni, da je fuč, BMS v priusih je zelo dobro naštudiran in baterija načeloma mora delovati popolnoma normalno, razen če jo je kdo namenoma prekomerno zlorabljal -> kar pa je malo verjetno.
Bistveno bolj verjetno je, da boš dobil super avto z normalno delujočim pogonom in se od takrat naprej smejal na pumpi.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Pyr0Beast ::
Ali se pa jokal na serivisu
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Boeing ::
Seveda zgoraj napisano pišem iz lastnih izkušenj.
Ti tudi kajneda, pyrobeast ?
Ti tudi kajneda, pyrobeast ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Pyr0Beast ::
Moje izkušnje žal niso take in z vsemi baterijsko gnanimi vozli do sedaj je bilo tako, da so bila zmatrana do kraja. Tudi glede avtov ki se prodajajo nimam blazno dobrega mnenja
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

CaqKa ::
...
sedaj gre mnogo preveč za razne arabske države - od kje misliš da naftarji delajo 800m visoke stolpe
in cele palmske otoke - o našega denarja ki ga dajemo za nafto
arabske države poberejo bolj malo od cene bencina, ki jo mi plačamo kot končni uporabniki. če se ne motim je bilo omenjeno, da je nekje 4% končne cene, cena za tisto surovo nafto, ki so je od naftarja kupi.
Gasoline and diesel usage and pricing @ Wikipedia
Fuel tax @ Wikipedia
s tem smo sicer že zelo offtopic... ampak se mi pa poraja vprašanje... če so naftarji z 4% tega izkupička sposobni postavit tak hude zgradbe... kako potem te naše kurčeve države še mest ne uspejo sporihtat na nek spodobn nivo?
Si za anarhijo potem?
lol.
daj reči mi kaj pa imaš od trenutnih politikov? Pyr0Beast ima svoj point.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CaqKa ()

SkIDiver ::
Že nekaj časa spremljam Rimaca in njegove elektro podvige. Tole pa prekaša marsikaj. Sam sem več kot očaran nad izdelkom.
KLIK
KLIK

Pyr0Beast ::
Model ima para :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

alexa-lol ::
Gledal video niso pa povedali bistva..
karakteristike avtomobila, doseg, koliko kg celic, koliko ciklov zdrži, čas polnjenja.. ipd
Kot, da bi ti blagajničarka v štacuni povedala vse razen cene.
karakteristike avtomobila, doseg, koliko kg celic, koliko ciklov zdrži, čas polnjenja.. ipd
Kot, da bi ti blagajničarka v štacuni povedala vse razen cene.

Matev ::
karakteristike avtomobila, doseg, koliko kg celic, koliko ciklov zdrži, čas polnjenja.. ipd
kar tebe zanima je popolnoma nepomembno
kar je tu vasžno je zgolj HP in brutalnost
nič drugega
/tako kot kupva rojs-rojsa ne zanima koliko ima porabe...

SkIDiver ::
Verjetno bomo morali na tovrstne informacije počakati še nekaj časa.
EDIT: Mene zanima že od predelanega e30 kako je dosegel, da ne potrebuje menjalnika. Vse kar uporablja je zobniški prenos.
EDIT: Mene zanima že od predelanega e30 kako je dosegel, da ne potrebuje menjalnika. Vse kar uporablja je zobniški prenos.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()

alexa-lol ::
karakteristike avtomobila, doseg, koliko kg celic, koliko ciklov zdrži, čas polnjenja.. ipd
kar tebe zanima je popolnoma nepomembno
kar je tu vasžno je zgolj HP in brutalnost
nič drugega
/tako kot kupva rojs-rojsa ne zanima koliko ima porabe...
WTF?
Sej je lepo če ima 1000 konjev ampak če imaš pa doseg 40km pa ni fajn. Prav tako ni dobro če ga moreš potem 10 ur filat.

TribesMan ::
Doseg ima 600km pri "umirjeni" vožnji. Torej to še vedno pomeni vsaj 300km če se voziš kot idiot.
Za na dirkališče pa ni. Čeprav bi znal bit zadosti za nekaj krogov nurburgringa...
Za na dirkališče pa ni. Čeprav bi znal bit zadosti za nekaj krogov nurburgringa...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

SkIDiver ::
Glede na to, da za polnjenje e30, ki si ga lasti potrebuje iz 0% do 100% 20 minut, če vtičnica porine 220V/350Amp kar pa je nemogoče. Ponavadi smo doma omejeni na 20A razen pri trofaznem je verjetno več A?
PS: Nisem štromar. Mi je pa jasno, da iz 220V vtičnice ne bom zvabil 350A.
PS: Nisem štromar. Mi je pa jasno, da iz 220V vtičnice ne bom zvabil 350A.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()

Matev ::
Sej je lepo če ima 1000 konjev ampak
nič ampak
ta avto ni namenjen za v trgovino hodit
to je frajerski "čupski" car
in koliko ur ga lastnik polni je total nepomembno
ko dobi dečvo not in jo mal imprsira s pospeški ter opedena na parkplacu
tu ni nič za spraševati koliko časa se polnijo baterije

WarpedGone ::
Alexa-lol
Očitno si zelo švoh gledal.
Zadeva ma 92 kWh baterij, kar bi moralo zadoščat za 400 milj dosega po EPA ciklu oz cca 600 km normalne vožnje, kot bi se fural s cliotom.
92 kWh LiPoly celic + ohišje ipd tehta okrog 600 kg.
Cikli polnjena so irrelevantni in zdržijo dokler ne crknejo. Padec kapacitete na 80% nazivne boš videl tam okrog 2000-ega cikla. Ampak bo zadeva umrla že prej, če boš iz nje pogosto vlekel 800 kW moči (-raznjenje s cca 10 C).
Tale zadeva je v rangu Veyrona. Ko jamrate o dosegu, ne pozabt da ima Veyron doseg 15 minut pri max hitrosti ie, cca 100 km.
Ne vem zakaj da nebi bil?
Ker ne moreš cel dan nonstop šponat krogov? Who wants that?
Rimac je demonstriral ferarriju (namenoma z malo začetnico), da je njegov konec že nad horizontom.
Še en mesec nazaj je tole kar je sestavu Rimac med "poznavalci" veljalo za nemogoče.
Gledal video niso pa povedali bistva.. karakteristike avtomobila, doseg, koliko kg celic, koliko ciklov zdrži, čas polnjenja.. ipd
Očitno si zelo švoh gledal.
Zadeva ma 92 kWh baterij, kar bi moralo zadoščat za 400 milj dosega po EPA ciklu oz cca 600 km normalne vožnje, kot bi se fural s cliotom.
92 kWh LiPoly celic + ohišje ipd tehta okrog 600 kg.
Cikli polnjena so irrelevantni in zdržijo dokler ne crknejo. Padec kapacitete na 80% nazivne boš videl tam okrog 2000-ega cikla. Ampak bo zadeva umrla že prej, če boš iz nje pogosto vlekel 800 kW moči (-raznjenje s cca 10 C).
Tale zadeva je v rangu Veyrona. Ko jamrate o dosegu, ne pozabt da ima Veyron doseg 15 minut pri max hitrosti ie, cca 100 km.
Za na dirkališče pa ni. Čeprav bi znal bit zadosti za nekaj krogov nurburgringa...
Ne vem zakaj da nebi bil?
Ker ne moreš cel dan nonstop šponat krogov? Who wants that?
Rimac je demonstriral ferarriju (namenoma z malo začetnico), da je njegov konec že nad horizontom.
Še en mesec nazaj je tole kar je sestavu Rimac med "poznavalci" veljalo za nemogoče.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::
Doseg ima 600km pri "umirjeni" vožnji. Torej to še vedno pomeni vsaj 300km če se voziš kot idiot.
Za na dirkališče pa ni. Čeprav bi znal bit zadosti za nekaj krogov nurburgringa...
Kje si našel podatek?
@Matev.. seveda je pomembno koliko ur ga polni.. manj casa ga polni več jih lahko obdela

Tudi doseg je tu pomemben ker bi kar hitro obdelal vse v bližnji okolici. Nakup hiše je draga stvar samo zato, da bi si zagotovil krajšo pot do lovišča.

Okapi ::
Še en mesec nazaj je tole kar je sestavu Rimac med "poznavalci" veljalo za nemogoče.Samo bo najprej treba preverit, koliko od tega drži in koliko je pretiravanja in hvaljenja.
O.

WarpedGone ::
Dovolj, da je dobil razstavni plac na frankfurtskem avtomobilskem salonu.
Osnovne številke niso nobena znanost - moč, energija, približen doseg itd to ni magija ampak simpl matematka, katero preveriš v vsaki garaži z valji.
Edina resno vprašanje, kjer je odgovor v megli, je kvaliteta oz. obnašanje avtomobila skozi čas in prevožene kilometre. Kar pa za avtomobile v temle rangu zopet ni problem - servisni interval je praktično vsak "drive event".
Osnovne številke niso nobena znanost - moč, energija, približen doseg itd to ni magija ampak simpl matematka, katero preveriš v vsaki garaži z valji.
Edina resno vprašanje, kjer je odgovor v megli, je kvaliteta oz. obnašanje avtomobila skozi čas in prevožene kilometre. Kar pa za avtomobile v temle rangu zopet ni problem - servisni interval je praktično vsak "drive event".
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::
Dovolj, da je dobil razstavni plac na frankfurtskem avtomobilskem salonu.A to kot kakšno nagrado, gratis? Ker ko sem zadnjič preverjal, ga lahko tam najame kdorkoli, ki je pač pripravljen plačati zanj.
Kar pa za avtomobile v temle rangu zopet ni problemA si prepričan? Ne bi bil prvi, ki bi ga pokopala prav nezanesljivost in pogoste okvare.
O.

WarpedGone ::
Ker ko sem zadnjič preverjal, ga lahko tam najame kdorkoli, ki je pač pripravljen plačati zanj.
Ti bom verjel, ko se tam pojaviš s svojo samokolnico in fikusom.
A si prepričan? Ne bi bil prvi, ki bi ga pokopala prav nezanesljivost in pogoste okvare.
Nima te kej pokopat, če delaš zadevo po naročilu in NE NAMERAVAŠ furat firme.
Mate je naglas povedal da ne misli narest več kot 10 ali 15 primerkov. Pa še to šele potem ko dobi celotno kupnino na svoj račun na banki.
Mešaš pojme.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Res je, kapo dol.
Ampak na koncu je hudič v detajlih, avto je sestavljen tudi iz okvirja in ničkoliko elementov podvozja, dihtung okol vrat in havb ter itd in itn.
80% energije, dela in koncentracije požrejo takšni dolgočasni detajli, ki pa so dealbraker, če niso poštelani OK.
200.000€ za avto v katerega zamaka, vrate se ne zapirajo ok itd. Ne rečem, da bo mel take probleme, le, da ga to še vse čaka.
Zna bit, da je nardit en 200kW elektromotor in kontroler precej enostavneje, kot en kup detajlov uskladit, da špilajo en z drugim OK.
Ampak na koncu je hudič v detajlih, avto je sestavljen tudi iz okvirja in ničkoliko elementov podvozja, dihtung okol vrat in havb ter itd in itn.
80% energije, dela in koncentracije požrejo takšni dolgočasni detajli, ki pa so dealbraker, če niso poštelani OK.
200.000€ za avto v katerega zamaka, vrate se ne zapirajo ok itd. Ne rečem, da bo mel take probleme, le, da ga to še vse čaka.
Zna bit, da je nardit en 200kW elektromotor in kontroler precej enostavneje, kot en kup detajlov uskladit, da špilajo en z drugim OK.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::
Zna bit, da je nardit en 200kW elektromotor in kontroler precej enostavneje, kot en kup detajlov uskladit, da špilajo en z drugim OK.
eh kompliciraš tam kjer res ni treba
tudi znamka pri tesli se niso ukvarjali s tem kar ti navajaš kot problem
enostavno so vzeli lotus eliso in ga elektrificirali
pa je nastal tesla roadster
...

TribesMan ::
Res je, ampk lotus ima 50 let izkušenj v avto industriji, in ve kako se zadihta vrata...
Rimac pač tega še nima. Dejstvo je da so zdej na 20% poti. Pot do izdelka ala Tesla je pa še ohoho dolga.
Sicer pa, kdo pravi da ima tale zadeva res 1088HP? A je že kje kak video tega avta v premikanju?
Rimac pač tega še nima. Dejstvo je da so zdej na 20% poti. Pot do izdelka ala Tesla je pa še ohoho dolga.
Sicer pa, kdo pravi da ima tale zadeva res 1088HP? A je že kje kak video tega avta v premikanju?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::
Zadeva ma 4 x po 200 kW. Itak da je to peak power kontrolerja - se pravi, kontroler je narjen tko, da pri N voltih in M amperih ne postane pregorjena varovalka ampak to preživi nek nedefiniran kratek čas. Enako tut motor - ker je vodno hlajen to ni nek poseben dosežek, zopet pa je to peak, v rangu nekaj sekund oz. nekaj deset sekund.
Grem stavit, da to ni moč na kolesih. Al pa je, pa so kontrolerji po 250kW. Te reči se da fino vnaprej zračunat, dokler ignoriraš "dolgotrajno" moč oz. hlajenje.
Grem stavit, da to ni moč na kolesih. Al pa je, pa so kontrolerji po 250kW. Te reči se da fino vnaprej zračunat, dokler ignoriraš "dolgotrajno" moč oz. hlajenje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::
in ve kako se zadihta vrata...
misliš da bo model ki plača 200k za avto
vozil tak avto v dežju?
in pa a res misliš da je rimac šel iz nule razvijati vse od vrat do luči in motorja

WarpedGone ::
Motorji so njegovi (oz. delo ljudi v njegovi ekipi cca 20 tavelkih glav), enako kontrolerji in vsaj še zadnje luči in prednji odbijači...
Pa cela karoserija in šipe tudi. Kar me pripelje v področje, ko mi ni jasno kako misl to reč homologirat...
Tut če ga ne vozi, je voda v kabini zadeva, ki se enostavno ne sme zgodit.
Podobno kot se nebi smelo zgodit, da se na Teslinih Roadsterjih rosijo sprednje luči, da ful ropota veter okrog zunanjih ogledal, da so težave s tesnenjem platnene strehe, da moraš ahtat kako zapiraš zadnjo havbo da se sploh zapre in še kup "nepomembnih" drobnarij, ki enostavno ne pašejo na tak avto. Pa so vseeno tam.
Pa cela karoserija in šipe tudi. Kar me pripelje v področje, ko mi ni jasno kako misl to reč homologirat...
Tut če ga ne vozi, je voda v kabini zadeva, ki se enostavno ne sme zgodit.
Podobno kot se nebi smelo zgodit, da se na Teslinih Roadsterjih rosijo sprednje luči, da ful ropota veter okrog zunanjih ogledal, da so težave s tesnenjem platnene strehe, da moraš ahtat kako zapiraš zadnjo havbo da se sploh zapre in še kup "nepomembnih" drobnarij, ki enostavno ne pašejo na tak avto. Pa so vseeno tam.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::
in še kup "nepomembnih" drobnarij,
recimo to da nimaš prostora za fasngo iz bližnje trgovine

Matev ::
Mešaš pomembno z neumnim
naštel sem eno nepomembno zadevo
ki je pa zelo "kritična" pri nakupu takega avta

WarpedGone ::
Ne vem zate ampak js sm še vso fasungo iz lokalne trgovine domov zvozil na sovoznikovem sedežu oz prostoru za noge.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::
Fasunga res ni problem, ... bo pa problem, če bo po nepotrebnem žvižgalo okoli ušes, ali bognedaj celo kje pihalo notri... remember... Zastava times? :D
Ampk bodimo optimisti.
Aja, se vam sanja kakšne so varnostne zahteve za krmilnik motorja če hočeš zadevo prodajat v "automotive" klasi? :D
Ker bi blo blazno neugodno če bi se sredi vožnje zaradi nevemkakšne napake zmešalo "torque vectoring" sistemu in bi recimo na polno zavrl napačno kolo...
Ampk bodimo optimisti.
Aja, se vam sanja kakšne so varnostne zahteve za krmilnik motorja če hočeš zadevo prodajat v "automotive" klasi? :D
Ker bi blo blazno neugodno če bi se sredi vožnje zaradi nevemkakšne napake zmešalo "torque vectoring" sistemu in bi recimo na polno zavrl napačno kolo...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

WarpedGone ::
Grem stavit levo jajce, da država o tem ne zna rečt druzga kot "skladno z najbolšo prakso".
Tko da so varnostne zahteve stvar zdrave pameti.
Tko da so varnostne zahteve stvar zdrave pameti.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::
Aha... zato verjetno Bosch in podobni motorno elektroniko razvijajo in testirajo cca 5 let preden gre naprej v prodajo. Samo za to da stestirajo vse možne in nemožne zadeve.
Sej ni država tak problem, kot kup odvetnikov ki ti pol j... mamico, ko gre kaj narobe.
Drugače pa ja, obstajajo "grobe" varnostne zahteve, ki bi jim lahko rekel dobra praksa. Sam da je to v tem primeru cca nekaj tisoč strani dokumentacije.
Automotive ni zajebancija.
Sej ni država tak problem, kot kup odvetnikov ki ti pol j... mamico, ko gre kaj narobe.
Drugače pa ja, obstajajo "grobe" varnostne zahteve, ki bi jim lahko rekel dobra praksa. Sam da je to v tem primeru cca nekaj tisoč strani dokumentacije.
Automotive ni zajebancija.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::
Hmm, ne vem če temu lahk sploh rečeš "nekaj tisoč strani dokumentacije".
Po količini vsebine je tam nekje, sigurno. Ni pa to nikjer zbrano, da bi lahko naroču in si prebral kako in kaj.
Zato je tako zelo važno, da ko štartaš s tem hecom, da najdeš ljudi, ki so se s tem že ubadal. Majo en del te "dokumentacije" enostavno v glavi.
Vejo, kako in kaj napadit zadevo.
Ne pa da se ti zdijo pozlačeni kontakti ful dobra reč za avto. Na primer.
Po količini vsebine je tam nekje, sigurno. Ni pa to nikjer zbrano, da bi lahko naroču in si prebral kako in kaj.
Zato je tako zelo važno, da ko štartaš s tem hecom, da najdeš ljudi, ki so se s tem že ubadal. Majo en del te "dokumentacije" enostavno v glavi.
Vejo, kako in kaj napadit zadevo.
Ne pa da se ti zdijo pozlačeni kontakti ful dobra reč za avto. Na primer.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::
Seveda je zbrana na kupu... Vsakič ko dobiš kak projekt od kake resne avtomobilske firme, ti pošljejo zraven vse kar zahtevajo od tebe. Na kupu. Seveda pod NDA.
Je pa zadev veliko preveč za enega človeka. Oziroma da bi imel v glavi kaj več kot samo drobtinice, ki se tičejo tvojega dela.
Je pa zadev veliko preveč za enega človeka. Oziroma da bi imel v glavi kaj več kot samo drobtinice, ki se tičejo tvojega dela.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::
Mešaš 2 različni zadevi, neki so standardi in zahteve neke firme, čisto nekaj druzga (žal) pa zahteve države.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::
Nihče pri zdravi pameti, ne bo šel brez dobro pokritega hrbta v tako sranje.
Zato se vsi hudičevo potrudijo, da je vse tko kot je treba.
Tistemu ki homologira avto potem na koncu ni treba veliko več kot pokimat in podpisat...
Seveda države ne predpisujejo prav veliko, razen mogoče kakšni morajo bit žarometi. Za vse ostalo poskrbijo odvetniki, ki samo čakajo da gre kaj narobe.
No pa tud negativna reklama... remember Toyota?
Zato se vsi hudičevo potrudijo, da je vse tko kot je treba.
Tistemu ki homologira avto potem na koncu ni treba veliko več kot pokimat in podpisat...
Seveda države ne predpisujejo prav veliko, razen mogoče kakšni morajo bit žarometi. Za vse ostalo poskrbijo odvetniki, ki samo čakajo da gre kaj narobe.
No pa tud negativna reklama... remember Toyota?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::
Toyota? Misliš tisto pedalo za gas? Žal precej napihnjeno vse skup. Čisto nekaj drugega je bil recimo Ford Pinto in njegov tank za bencin.
Treba je razlikovat zahteve za mass-market in maloserijska vozila. Kar velja za prvo, ne velja nujno tut za drugo. Še država v svojih reglcih pozna izjeme za maloserijska oz. unikatna vozila - to je vse kar ne preseže 50 vozil v 5-ih letih (če se prav spomnim). Skozi to "luknjo" padeš s skoraj vsem "naprednim" razen steklom kabine kjer te konkretno zakoljejo.
True, pa še vseeno te lepo zavrnejo, ker se narobe pišeš.
Anekdota: tip je pripeljal homoligorat auspuh na novem športnem meganu pa so ga na LPP zavrnili, ker so bli na avtu spojlerji. Ko jim je končno uspel dokazat, da to prodaja Renault že original, je blo vse nenadoma OK.
Treba je razlikovat zahteve za mass-market in maloserijska vozila. Kar velja za prvo, ne velja nujno tut za drugo. Še država v svojih reglcih pozna izjeme za maloserijska oz. unikatna vozila - to je vse kar ne preseže 50 vozil v 5-ih letih (če se prav spomnim). Skozi to "luknjo" padeš s skoraj vsem "naprednim" razen steklom kabine kjer te konkretno zakoljejo.
Nihče pri zdravi pameti, ne bo šel brez dobro pokritega hrbta v tako sranje. Zato se vsi hudičevo potrudijo, da je vse tko kot je treba.
True, pa še vseeno te lepo zavrnejo, ker se narobe pišeš.
Anekdota: tip je pripeljal homoligorat auspuh na novem športnem meganu pa so ga na LPP zavrnili, ker so bli na avtu spojlerji. Ko jim je končno uspel dokazat, da to prodaja Renault že original, je blo vse nenadoma OK.
Zbogom in hvala za vse ribe

Grey ::
WarpedGone je izjavil:
True, pa še vseeno te lepo zavrnejo, ker se narobe pišeš.
Anekdota: tip je pripeljal homoligorat auspuh na novem športnem meganu pa so ga na LPP zavrnili, ker so bli na avtu spojlerji. Ko jim je končno uspel dokazat, da to prodaja Renault že original, je blo vse nenadoma OK.
Homologacija - še eno birokratsko sranje za odiranje naroda. Popolnoma nepotrebna zadeva in odprava le te, bi olajšala življenje in znižala stroške ownershipa.

Pyr0Beast ::
Rabiš pa jo da odstraniš plavolede ricerje iz cestišča
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place