Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Zheegec ::
Vprašanje je, zakaj bi to koga zanimalo?
mene ker bom čez čaz lahko kupil ceneje
Potem pa takoj v trgovino in daj še 10k€ zraven ane...

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

TESKAn ::
Ne nucamo vsi šleperja, da se pripeljemo na šiht in nazaj.
Za na šiht in nazaj je dovolj malček v stilu C1. Tale je pa čisti overkill za furanje ene/dveh oseb na šiht in nazaj.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::
Malo Off-Topic ampak tale tema je itak postala Catch-All za električne avtomobile.
Naš sosed južno od Kolpe z internetim alteregom CroDriver , ki je izdelal našpičeno konverzijo BMWjeve trojke v EV dragsterja se je zgleda podal All-In v electro-racing sceno.
Registrirali so domeno www.rimac-automobili.com, kjer napovedujejo predstavitev 1088 HP elektrozverine, . 4 WD, 96 kWh baterij so številke, ki so "resne".
Napovedana moč in silhueta pod rjuho pašeta skup:
Naš sosed južno od Kolpe z internetim alteregom CroDriver , ki je izdelal našpičeno konverzijo BMWjeve trojke v EV dragsterja se je zgleda podal All-In v electro-racing sceno.
Registrirali so domeno www.rimac-automobili.com, kjer napovedujejo predstavitev 1088 HP elektrozverine, . 4 WD, 96 kWh baterij so številke, ki so "resne".
Napovedana moč in silhueta pod rjuho pašeta skup:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()

Pyr0Beast ::
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

LeQuack ::
Sedaj gre že krepko zares, prihajajo električni BMW - ji , napoved za 2013:
Ah to so še zmeraj samo koncepti po mojem mnenju, sploh tisti i3 zgleda kot ena kanta za smeti, nič kaj BMW-jevsko, ampak je pa res, da BMW že testira svoj električni avtomobil, in sicer je s testiranji začel ravno pred kratkim, Julija letos v USA.
Leasing only
US$499/month for 24 months + US$2,250 downpayment[84]
100 mi (160 km)
Field testing in the U.S. scheduled for July 2011.[85] Available only in Los Angeles, New York, San Diego, San Francisco, Sacramento, Boston, and select markets in Connecticut.[85]
Več o tem modelu:
BMW ActiveE @ Wikipedia
Zgleda pa čisto enako kot običajna BMW 1 serija, podaljšani model, tako da ni neko oblikovno čudo kot tisti modeli zgoraj. Piše pa tudi še, da so jih že začeli proizvajati.
Production of the Active E began at BMW's Leipzig plant in July 2011.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()

WarpedGone ::
Ko dvigneš havbo prtljažnika te pa pritisne na WC.
Čist enako oz. v detajlih še bolje lahko specaš skupaj sam v domači garaži.
BMW je na električni sceni 5 - 10 let zadaj.
Čist enako oz. v detajlih še bolje lahko specaš skupaj sam v domači garaži.
BMW je na električni sceni 5 - 10 let zadaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

SmeskoSnezak ::
Fisker Karma se že proizvaja, trenutno bi naj meli 3000 prednaročil, čeprav je cena poskočila na ~100.000USD.
@ Pusti soncu v srce... @

SmeskoSnezak ::
Malce starejsi novici od mene pa linki do vseh trenutnih elektro/hibrid avtomobilov:
Lexus Rs
Dodge EV
Rinspeed iChange, podvodni avto za bogate:P
Pininfarina BlueCar
VW space Up!
Tesla S
Citroen C-Zero; že v Sloveniji!!
RUF Porsche 911 , ki so jih naredili zaenkrat deset.
Lightning GT
Mitsubishi iMieV, ki se že prodaja po svetu!
Hyundaipočasi splavlja električne avte...
Honda CR-Z se že prodaja po svetu!
Venturi
SmeskoSnezak je izjavil:
Avtomobili prihodnosti:
Nissan Pivo(2), pameten avto :))
City car, avto za mesta :P
Splinter car, avto iz lesa. Green all the way :)
Inspiration, avto na paro ... naredil nov svetovni rekord: 239kmh.
sQuba, avto s katerim se boste radi tudi potapljali :P
Renegade, džip na elektriko, ki vozi brez da bi delal sledi za sabo. ;)
SmeskoSnezak je izjavil:
Italijani so naredili nekaj podobnega miniju. Poglejte si Tazzari Zero.
In čeprav zgleda kot kakšen starejši VW avtodom, je Piaggio Porter dobra izbira za podjetnike :))
Da se ne omejujemo le na avtomobile.
Vectrix VX-1 motorno kolo.
Govecs motorna kolesa
Amperia skuter
Lexus Rs
Dodge EV
Rinspeed iChange, podvodni avto za bogate:P
Pininfarina BlueCar
VW space Up!
Tesla S
Citroen C-Zero; že v Sloveniji!!
RUF Porsche 911 , ki so jih naredili zaenkrat deset.
Lightning GT
Mitsubishi iMieV, ki se že prodaja po svetu!
Hyundaipočasi splavlja električne avte...
Honda CR-Z se že prodaja po svetu!
Venturi
@ Pusti soncu v srce... @

dzinks63 ::
KTM za l.2013 pripravlja urbano električno vozilce E3W, če malo nostalgično potegnemo vzporednice, spominja na nekakšen moderni naslednik legendarne Isette.
This two-wheel plastic city car (or deathtrap if you actually drive it) was created in tandem by KTM PowerSports, the Austrian Institute of Technology and Kisha design studio.KTM wants to enter the rapidly expanding compact city car market and join such automakers as Renault and Aston Martin.The KTM E3W (electric 3-wheeler) is fully eco-friendly and fully plastic. The car was designed to be as unsafe as possible for you so it could be as safe as possible for the planet.
The 3-wheeled go-kart features Lamborghini-inspired scissor doors so rescuers can pull you out of your plastic abomination in style. The E3W weighs only 1,102lbs (500kg) and runs on a 20hp engine powered by lithium-ion batteries and has an estimated (fully-charged) range of 62 miles (100km).The miniscule 2-seater is set to rival the Renault Twizy. KTM plans on producing 50,000 units in two years. Pricing is expected to fall somewhere in between $7,000 to $11,500 (€5,000 to €8,000 overseas).
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

energetik ::
Haha, najboljš da namontirajo eno špico na volan, da vas odstrani, planet vam bo hvaležen! 



WarpedGone ::
Če česa ne kapiram, ne kapiram ljudi, ki so pripravljen financirata takšna skropucala :S
A resno pričakujejo da bodo s tem zaslužili? Al je zadeva pač državno financirana? :(
Če bi jaz imel denar, bi postavu proizvodnjo tegale:
A resno pričakujejo da bodo s tem zaslužili? Al je zadeva pač državno financirana? :(
Če bi jaz imel denar, bi postavu proizvodnjo tegale:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()

TribesMan ::
Waw... to pa ma sigurno in wheel motorje k je tak cool :D
Fail...
Fail...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

dzinks63 ::
Lilon je lepa športna zadeva, uporaben kot prevozno sredstvo za eno osebo, bolj koketira z motociklom.
KTM E3W je kot klasik zasnovan za praktični prevoz, da se lahko sam ali s sopotnikom zapelješ po nakupih in nakupljeno pripelješ domov in če že primerjamo, bolj koketira z avtomobilom. Nekateri bodo mogoče imeli oba.
KTM E3W je kot klasik zasnovan za praktični prevoz, da se lahko sam ali s sopotnikom zapelješ po nakupih in nakupljeno pripelješ domov in če že primerjamo, bolj koketira z avtomobilom. Nekateri bodo mogoče imeli oba.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::
Klasik s škarjastim odpiranjem vrat? Nebi reku :)
Lahko me citiraš, da sm napovedal da tudi iz KTMove moke, ne bo kruha.
Lahko me citiraš, da sm napovedal da tudi iz KTMove moke, ne bo kruha.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: gzibret ()

-valvoline- ::
Tole je veliko bolj smiselna alternativa kot vsi električni avti skupaj.
VW XL1 tdi hibrid z porabo 1l na 100km.
[edit - odstranjen offtopic del]
VW XL1 tdi hibrid z porabo 1l na 100km.
[edit - odstranjen offtopic del]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()

energetik ::
-valvoline- je izjavil:
Tole je veliko bolj smiselna alternativa kot vsi električni avti skupaj.Za kakšno ceno?
VW XL1 tdi hibrid z porabo 1l na 100km.
IMHO je najbolj ekonomska in ekološka izbira nakup avta tipa Ceed SW, starega 3 leta za ceno 8-9k€, ki ga potem voziš še 10let. Če kupiš bencinarja, ni treba pričakovati kakšnih odpovedi turbine+VT pumpe, če sam delaš male servise je pa sploh zastonj. Poseka neke vesoljske električne dvosede po dolgem in počez (če se poleg uporabnosti in vzdržljivosti upošteva še izdelavo).

Lion29 ::
omfg kolk je uin WV odzadi grd... shit no
cena pa bi bila tudi verjetno zelo visoka
cena pa bi bila tudi verjetno zelo visoka
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

-valvoline- ::
Prihranek naprma nekega standardnega bencinarja je gromozanski.
1.3e na 100km vs 10e na 100 za bencinca.
Na 100.000km si profitiral na porabo 8.000e,na 200tkm 16.000e itn....
Kolk bi se le znižala svetovna poraba nafte in posledično tudi cena če bi se po cestah fural takšni šparovčki.
Haha,mal širšega bi ga naredil pa bi bil precej lepši za gledat,drgač pa ni slab.
Je pa res,cena bo taglavni faktor ki bo opravičil ali ne nakupa takšnega hibrida. Pa saj trenutni EVji so tudi orenk zasoljeni.
1.3e na 100km vs 10e na 100 za bencinca.
Na 100.000km si profitiral na porabo 8.000e,na 200tkm 16.000e itn....
Kolk bi se le znižala svetovna poraba nafte in posledično tudi cena če bi se po cestah fural takšni šparovčki.
omfg kolk je uin WV odzadi grd... shit no
cena pa bi bila tudi verjetno zelo visoka
Haha,mal širšega bi ga naredil pa bi bil precej lepši za gledat,drgač pa ni slab.
Je pa res,cena bo taglavni faktor ki bo opravičil ali ne nakupa takšnega hibrida. Pa saj trenutni EVji so tudi orenk zasoljeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

Brane2 ::
Kolk pa je realna tržna cena na 18650 celico na količino ?
In kaj se realno dobi na trgu ? Vidim modele z deklariranimi 3000 mAh, samo to je verjetno nateg...
Recimo za kak "zlati" model z visokim razmerjem mAh/$, recimo 2400 mAh ali kaj podobnega...
In kaj se realno dobi na trgu ? Vidim modele z deklariranimi 3000 mAh, samo to je verjetno nateg...
Recimo za kak "zlati" model z visokim razmerjem mAh/$, recimo 2400 mAh ali kaj podobnega...
On the journey of life, I chose the psycho path.

energetik ::
-valvoline- je izjavil:
Prihranek naprma nekega standardnega bencinarja je gromozanski.Pri takšni vožnji, kjer tale TDI hibrid desega 1L/100km, bo tudi vzdrževan bencinar z 1,4 mašino dosegal 5,5L/100km in ne 8L, kot si računal. 1L/100 je marketing, pri običajni vožnji po klancih, mestih, v koloni bi tudi ta 1L precej narastel.
1.3e na 100km vs 10e na 100 za bencinca.
Tudi na splošno me moti navajanje dosega pri električarjih, ki po mojem kaže neko idealno vožnjo po ravninah. Za tiste, ki se pa v mesto pripeljejo iz kakšnih rovt, bo pa ta doseg bistveno manjši. Takle električni dvosed je sicer super za samo mestno vožnjo in 20km okolice, ampak je za to bistveno predrag. In dvomim, da bodo cene tako kmalu upadle, da bi postal neka ekonomična izbira.
Kolk bi se le znižala svetovna poraba nafte in posledično tudi cena če bi se po cestah fural takšni šparovčki.Koliko pa bi se povečala poraba premoga v TE?

WarpedGone ::
Kolk pa je realna tržna cena na 18650 celico na količino ?
Realna tržna cena ne obstaja, odvisno je kWh celic si sposobn odkupit letno. Če nabaviš 80% letne proizvodnje, si dobil celico za 10% maloprodajne cene.
Ampak tega nisi sposoben, ker imajo praktično vsi trenutni proizvajalci svojo proizvodnjo prodano že za precej let vnaprej.
To je glavni razlog, da fabrike, ki danes začenjajo sanjat o električnih avtih, sanjajo o posebnih super spešl baterijah, katere bodo delal sami.
Druge šanse sploh nimajo, komplet proizvodnja je razprodana.
In 3000mAh na panasonicovi celici ni noben nateg. Vsaj če veš kako z njo delat.
>> Kolk bi se le znižala svetovna poraba nafte in posledično tudi cena če bi se po cestah fural takšni šparovčki.
Koliko pa bi se povečala poraba premoga v TE?
Energetik: s takšnim kontriranjem si na enako nizkem nivoju razmišljanja, kot oseba kateri odgovarjaš.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Pyr0Beast ::
Kolk pa je realna tržna cena na 18650 celico na količino ?
In kaj se realno dobi na trgu ? Vidim modele z deklariranimi 3000 mAh, samo to je verjetno nateg...
Recimo za kak "zlati" model z visokim razmerjem mAh/$, recimo 2400 mAh ali kaj podobnega...
Mah. Kaj se jajcat s temi celicami. To varjenje ti vzame časa več kakor so vredne. (Lahko bi si pa doma skonstruiral zadevo za varit, kar je popolnoma 'do-able', banka kondijev nabitih na poljubno voltažo, 2 elektrode in gasa, pri nekje 40V in 100A ter 100mS bi se dalo marsikaj narediti.
Dobiš 22V 8Ah Lipo pod 100$ cene. Za 1k€ jih nabašeš za 2kWh.
18650 3000mAh od neke kvalitetne firme se da dobit, samo za ta keš dobiš vsaj 2 po 2000mAh
Na ebayu ima model za cirka 400Wh 18650 130$.
Ali pa 900Wh za 170$
http://cgi.ebay.com/100-LC18650-LI-ION-...
Kakšno je realno stanje celic, da ni 50% crknjenih, ostalih 25% pa s manj kot četrtino kapacitete je pa samo vprašanje
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()

-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Prihranek naprma nekega standardnega bencinarja je gromozanski.Pri takšni vožnji, kjer tale TDI hibrid desega 1L/100km, bo tudi vzdrževan bencinar z 1,4 mašino dosegal 5,5L/100km in ne 8L, kot si računal. 1L/100 je marketing, pri običajni vožnji po klancih, mestih, v koloni bi tudi ta 1L precej narastel.
1.3e na 100km vs 10e na 100 za bencinca.
Tudi na splošno me moti navajanje dosega pri električarjih, ki po mojem kaže neko idealno vožnjo po ravninah. Za tiste, ki se pa v mesto pripeljejo iz kakšnih rovt, bo pa ta doseg bistveno manjši. Takle električni dvosed je sicer super za samo mestno vožnjo in 20km okolice, ampak je za to bistveno predrag. In dvomim, da bodo cene tako kmalu upadle, da bi postal neka ekonomična izbira.
Kolk bi se le znižala svetovna poraba nafte in posledično tudi cena če bi se po cestah fural takšni šparovčki.Koliko pa bi se povečala poraba premoga v TE?
Cene goriv so visoke ampak zaenkrat še vzdržljive,če se bodo dvignile na 2e(ali 3e+) na liter bo nakup kšnega ultra varčnega hibrida vedno bolj smiseln. Vse bo odvisno od tega kaksne bodo cene goriv na trgu,temu se bo prilagajala avtomobilska industrija.

Brane2 ::
@Pyrobeast:
vse ne-LiIon alternative imajo slabšo gostoto energije. Vsaj tiste, ki sem jih jaz videl.
18650 ima netto ene 166Wh/kg.
LiFePo4 celica 40Ah ima ene 85Wh/kg
vse ne-LiIon alternative imajo slabšo gostoto energije. Vsaj tiste, ki sem jih jaz videl.
18650 ima netto ene 166Wh/kg.
LiFePo4 celica 40Ah ima ene 85Wh/kg
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()

Pyr0Beast ::
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::
Nice. Nič ne piše o trajnosti - število ciklov pa to...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Pyr0Beast ::
Če jih dobiš ven 200 pri polnem toku bi bilo to kr ok. Toliko že obični svinec drži
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::
Mene matra, če bi se http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor...
tole zadevo dalo flikniti notri namesto običnega svinčenega akkuja. Da narediš z enim preprostim balanserjem kar 'drop-in' replacement. Pri 4S in 14.5V iz alternatorja prideš ven na mehkih 3.7Vpc. Cut off pa pri 10.8V Čisto v rangu svinca ?
1kg vs 12kg.
tole zadevo dalo flikniti notri namesto običnega svinčenega akkuja. Da narediš z enim preprostim balanserjem kar 'drop-in' replacement. Pri 4S in 14.5V iz alternatorja prideš ven na mehkih 3.7Vpc. Cut off pa pri 10.8V Čisto v rangu svinca ?
1kg vs 12kg.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Lion29 ::
ma ne skrbte... drugo leto pridejo ven nikljeve (fizijske) baterije, ki bodo imele avtonomijo neprimerno vecjo
...bos bil low on energy, prsu na pumpo in kupu pol kile niklja in bos lahko sel naprej


Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Brane2 ::
Sem nekje vidu neko firmno ki počne točno to za avte.
Kupiš njihov aku, kjer je v škatli poleg LiIon akuja še elektronika, ki skrbi za polnjenje itd.
Kupiš njihov aku, kjer je v škatli poleg LiIon akuja še elektronika, ki skrbi za polnjenje itd.
On the journey of life, I chose the psycho path.

kriko1 ::
Sam... koliko časa pa traja polnjenje takih baterij?
Pri renaultu sem videl neko idejo ki jo imenujejo QuickDrop - na točki ti zamenjajo prazno za polno baterijo in je isto kot da bi se zapeljal na trenutno bencinsko - torej pelješ takoj naprej, kar je kul.
Kaj pa cena elektrike ko se bo začelo take avtomobile masovno uporabljat?
Pri renaultu sem videl neko idejo ki jo imenujejo QuickDrop - na točki ti zamenjajo prazno za polno baterijo in je isto kot da bi se zapeljal na trenutno bencinsko - torej pelješ takoj naprej, kar je kul.
Kaj pa cena elektrike ko se bo začelo take avtomobile masovno uporabljat?

Matev ::
na točki ti zamenjajo prazno za polno baterijo
in električni twingo bo imel enako baterijo kot električni audi a8
?

WarpedGone ::
in je isto kot da bi se zapeljal na trenutno bencinsko
Ne, ni isto. BOLJŠE je, ker lahko polniš tudi doma.
Ne razumem tele moderne debilnost, ko se človek usede v električni avto in kr nenadoma ne zna več pogledat na kazalec napolnjenosti tanka/baterije. Kdaj vam je nazadnje na cesti zmanjkalo bencina/nafte? Zakaj vam bo pa potem elektrike?
Sam... koliko časa pa traja polnjenje takih baterij?
1 ura, če imaš dovolj močan priklop.
Če maš navadno 16A varovalko, pa lahko traja tut cel dan.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::
Zanimivo, nisem vedel, da imaš lahko na črpalki eno samo gorivo za vse avte.
hmmm
tole z zamenjavo baterije je tko tko
bencina imaš dve ali tri vrste
koliko raličnih baterij bi pa moral imeti za ves spekter el. vozil
???

nekikr ::
Če bi bil primeren standard potem lahko samo eno in bi jih "zlagal" skupaj. Za Twinga recimo bi vzel 2, za A8 pa 6 ali 8.

kriko1 ::
Ja pač bi imeli standardne baterije - zaenkrat ima to samo renault in verjamem da ni kompatibilno z ničemer drugim.
1 ura polnjenja je še vedno preveč in problem cene elektrike ostaja.
1 ura polnjenja je še vedno preveč in problem cene elektrike ostaja.

Qcube ::
Mene matra, če bi se http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor...
tole zadevo dalo flikniti notri namesto običnega svinčenega akkuja. Da narediš z enim preprostim balanserjem kar 'drop-in' replacement. Pri 4S in 14.5V iz alternatorja prideš ven na mehkih 3.7Vpc. Cut off pa pri 10.8V Čisto v rangu svinca ?
1kg vs 12kg.
Edini problem bi bil visok tok za zagon avta. Kolikor vem svinčeni lahko dajo od sebe sunek okoli 400A. Tisti lipo bi v tem primeru verjetno zagorel, lahko pa da bi se samo kabli odlotali. Za kak skuter bi verjetno še šlo.

Brane2 ::
Mene matra, če bi se http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor...
tole zadevo dalo flikniti notri namesto običnega svinčenega akkuja. Da narediš z enim preprostim balanserjem kar 'drop-in' replacement. Pri 4S in 14.5V iz alternatorja prideš ven na mehkih 3.7Vpc. Cut off pa pri 10.8V Čisto v rangu svinca ?
1kg vs 12kg.
Edini problem bi bil visok tok za zagon avta. Kolikor vem svinčeni lahko dajo od sebe sunek okoli 400A. Tisti lipo bi v tem primeru verjetno zagorel, lahko pa da bi se samo kabli odlotali. Za kak skuter bi verjetno še šlo.
Pa saj ti na Akuju lepo piše "30C", kar pri 8Ah pomeni 240A praznjenja. Daš skupaj dva pa maš dost. Sploh pa ima tista stvar 2x preveč celic za 12V, torej imaš dost že, če zvežeš po dve paralelno v istem packu...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::
Pa saj ti na Akuju lepo piše "30C", kar pri 8Ah pomeni 240A praznjenja. Daš skupaj dva pa maš dost. Sploh pa ima tista stvar 2x preveč celic za 12V, torej imaš dost že, če zvežeš po dve paralelno v istem packu...
Erm, zajeb. So samo 4 celice, torej paralelna prevezava odpade.
Dobro, še vedno lahko daš dva packa vzporedno.
On the journey of life, I chose the psycho path.

T0RN4D0 ::
Ali pa vzameš 45/90C lipote, kateri bi že pri 5000 mah lahko iz sebe ruknili tistih 350A za par sekund. Ne vem pa koliko bi se zadeva poznala pri klasičenm avtomobilu. Z 1% nisi veliko rešil, aku bi bilo treba tudi pogosteje menjavat, zime tudi nimajo radi lipoti, vročine tudi ne... Skratka, če imaš projekt kjer vsaka kila šteje ok, drugače verjetno ni vredno truda.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Pyr0Beast ::
Tak akku lahko vzamem ven pa ga dam na bicikel (ali obratno), ali pa ga ponucam za 'boost' laptopovi bateriji. Pač, da čimbolje izkoristiš akku v danem času
Tisto ko ti akku razpada na vročini v poletju je popolnoma brezveze.
Tisto ko ti akku razpada na vročini v poletju je popolnoma brezveze.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::
WarpedGone je izjavil:
Kolk pa je realna tržna cena na 18650 celico na količino ?
Realna tržna cena ne obstaja, odvisno je kWh celic si sposobn odkupit letno. Če nabaviš 80% letne proizvodnje, si dobil celico za 10% maloprodajne cene.
1. Dobro, mislu sem v okvirih projekta samograditelja. Torej par tisoč kosov do recimo 10k max.
2. Se pravi, da izdelovalci avtočkov plačajo pošten aku največ par k€, potem pa cel avto zaračunajo dvojno naprej ?

On the journey of life, I chose the psycho path.

WarpedGone ::
Glede 1:
Format 18650 je za samograditelje (avtombilov) precej nezanimiva zadeva, zaradi precejšnje (in posledično drage) režije. Plus, ne spomnem se da bi sploh v kaki štacuni s to robo že videl posamezne celice. Headway je prodajal večje 26800 al neki tazga, pa še tist ke kup šodra.
Proizvajalci teh celic so pa tako mass-oriented da kot končni kupec ne prideš na njihov radar.
Zaradi tega, ti kake konkretne cene ne morm povedat.
Glede 2:
Teslin 57kWh pack, ki je sestavljen iz 6800 takih celic, naj bi imel surovo ceno okrog 15.000 USD.
Ampak v avtu je spet poleg samih celic še precej drugega zraven (+ RD) tko da je to moot-point.
Ena slikca:
Format 18650 je za samograditelje (avtombilov) precej nezanimiva zadeva, zaradi precejšnje (in posledično drage) režije. Plus, ne spomnem se da bi sploh v kaki štacuni s to robo že videl posamezne celice. Headway je prodajal večje 26800 al neki tazga, pa še tist ke kup šodra.
Proizvajalci teh celic so pa tako mass-oriented da kot končni kupec ne prideš na njihov radar.
Zaradi tega, ti kake konkretne cene ne morm povedat.
Glede 2:
Teslin 57kWh pack, ki je sestavljen iz 6800 takih celic, naj bi imel surovo ceno okrog 15.000 USD.
Ampak v avtu je spet poleg samih celic še precej drugega zraven (+ RD) tko da je to moot-point.
Ena slikca:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()