» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
73 / 1284
»»

Pyr0Beast ::

Ma, problem je radiacija v okolje pri takih močeh. Če imaš perfect coupling bi zadeva še znala zlavfati, samo to gre že v auto-positioning tuljav, kar bo obvezna oprema.

Če zadeva izseva dosti energije zna motiti elektronsko opremo v bližini.

Kot sem že rekel. Zadeva je oddajnik.
In če zmečeš ti (precej idealno) 95% iz enega navitja v drugo pri 10kW imaš to 500W sevanja naokoli (podobne moči je magnetron v mikrovalovki (~680W), 2kW pa žre iz omrežja zaradi bednega izkoristka)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Okej, pa se doda nek tulec/valj iz vzmetne mreže, ki se dvigne iz polnilca/tal in se pritisne ob dno avtomobila in polovi večino "pobegle" energije. Tut mikrovalovka je lepo oklopljena da stvar ne ščije v okolico.

So problemi, a ne vidim nič zares nepremostljivega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

No, tako bi pa šlo.

Samo zakaj ne imeti potem prostih kontaktov na avtu spredaj, pa ti elektronika sama konektira, če že imamo popolno avtomatsko pozicioniranje ? :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

In zakaj ima laptop in mobitel vsak svojega.


zato ker če bi bil en ne bi mogel filati hkrati in laptop in mobitel
doh

sicer bi te pa rad videl kako z mobitel polnilcem poskušaš napolniti električen avto
ali pa obratno, z avtopolnilcem nafilati mobitel

joj...

WarpedGone ::

>> Samo zakaj ne imeti potem prostih kontaktov na avtu spredaj, pa ti elektronika sama konektira, če že imamo popolno avtomatsko pozicioniranje ? :)

V svoji laičnosti vidim tak mehanizem za WiFi polnjenje bol simpl/zanesljivo, kot pa avtomatski štekar, ki mora poleg vsega ostalega pazit še na umazanijo.

Pri induktivnem polnilcu je edini zunanji gibljivi del tista vzmetna mreža, kjer ni problema če/ko je to mal postrani al pa mal potrgano al pa kaka travca, vejica, kobilica, ... vmes. Avtmatsko pozicioniranje tuljave (če je že res potrebno) se izvede v samih tleh (zaprt prostor) in se od zunaj sploh ne opazi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::


sicer bi te pa rad videl kako z mobitel polnilcem poskušaš napolniti električen avto


Da se, samo dlje bi trajalo.


Pri induktivnem polnilcu je edini zunanji gibljivi del tista vzmetna mreža, kjer ni problema če/ko je to mal postrani al pa mal potrgano al pa kaka travca, vejica, kobilica, ... vmes. Avtmatsko pozicioniranje tuljave (če je že res potrebno) se izvede v samih tleh (zaprt prostor) in se od zunaj sploh ne opazi.

Ta bi bila težka. Ker za dober coupling moraš imeti razmaka med tuljavami = 0 in nekaj bi se moralo dvigniti ali pa spustiti. Sploh ker avto ne leži čisto pri tleh. (Bi bila pa vsaj pozitivna lastnost, da bi se folk naučil lepo parkirati, hehe :P)

Tretja varianta bi bila pa da imaš v tleh valje in polniš preko regen-a :))
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Osnovno vodilo je čim manj givljivih delov.
Je tut res, da če se že mora kej dvignit, je lahko to tut kr sama tuljava, ni treba da je to mreža.

Samodejno pozicioniranje tut ni kak resen problem. Recimo nek večji valj, znotraj njega manjši a ekscentirčen, v njem pa ekscentrično nameščena tuljava. Z vrtenjem obeh valjev lahko tuljavo poziciniraš na poljubno pozicijo znotraj večjega valja. Če ma ta kak meter premera je to dovolj natančno tut za kake stare mame.
Vse kar je, treba je narest še neko odstranjevanje tujkov na sami tuljavi. Da ti kazga kamna ne pritisne ob avto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Krtača pod avtom :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Zelenkar ::

Zdravo možje.

zanimiva razprava, vendar pa so mikroturbine v hibridih že zdavnaj realnost in na industrijski ravni. Imajo že točno deset let trdega dela za seboj in so več kot okoljsko prijazni. Zaradi nepoznavanja te tehnologije in ker so nam američani patentirali že do leta 1998 vse kar se patentirati da, smo v Evropi popolnoma zaspali. Capstone Mikroturbine se uporabljajo v evropi razen nekaj sto primerov hibridov predvsem v ca 2.000 inštalacijah, kjer se okoljska odličnost in trajnostna tehnologija tudi hitro poplača, to je Kogeneracija, trigeneracija, UPS sistemi.

V razvoju so tudi majhni cenejši in velikoserijski modeli primerni za osebna vozila. Novi modeli na vodik pa so v zaključnih testnih procedurah. 250kW komplet za tovornjake je bil predstavljen pred pol leta. Tovarna Vozil Maribor pa v vsej tajnosti razvija hibridni avtobus, projektna koda Hybrid Marbus na 65kW Mikroturbino Capstone z več kot impresivnimi podatki. Možje so pred nekaj meseci zelo na kratko zadevo predstavili med drugimi slovenskimi podjetji kot so Lek, Krka, Iskra, Kolektor v sklopu predstavitve programov ki jih sofinancira EU. Predstavljajte si 8.000 litrov prihranka goriva na leto in emisije CO2 37, NOx pa 9mg/m3 to je CO2 daleč pod 120 gramov na km pri 17 tonah in 42 potnikov !!!

Torej ne govorimo o EURO6 temveč mnogo strožjih okoljskih standardih ki jih sploh še ni. Vse to pa ob hrupu ki je manjši od slovenskih knjižnic, torej 65 dBA.

Predstavljajte kje je torej Jankovič s svojimi novimi CNG avtobusi kot blazno naprednimi !

Slovenski distributer Capstona:
Laibach d.o.o.
Dunajska 156
1000 Ljubljana
Slovenija

www.laibach.eu
www.laibach.si
email infoindustry@laibach.eu

Tel 01 5102760
Fax 01 5102767

Podjetje ponuja modele Mikroturbin od 30kW pa vse do 14MW električne moči.
Te Mikroturbine delujejo na Zemeljski plin, Diesel, EL Kurilno, Bioplin, Biodizel, Kerozin, Deponijski plin in še marsikaj.
Uporabiš jih lahko za Kogeneracijo, Trigeneracijo, UPS, Hibridna vozila, itd.itd.

Gorivne celice v velikosti 1MW skupne moči, 400kW električno začnejo distribuirati sredi 2012 in bodo delovale na Zemeljski plin, Vodik in Bioplin.

Pyr0Beast ::

MTBF ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

gzibret ::

Opomba: MTBF = mean time between failures???

Sprašujem....

Drugače pa fino, da tudi nekdo v SLO misli na kaj takega. Tole so tržne niše, kjer lahko prodre kakšna firma na plano. Kot Pipistrel recimo...
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Samo, kot stvari kažejo pri TVM-ju, zna zadeva zelo hitro postati del stečajne mase, razen če bodo "Spin-off" podjetje, ali kaj podobnega naredili....

LP

Jože

Pyr0Beast ::

Opomba: MTBF = mean time between failures???

Correct!

(Aja: Še to. Od kod podatek da imajo slovenske knjižnice 65dBa ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zelenkar ::

Živjo,

ja res je, kot vem so s tem projektom kandidirali za evropska sredstva in dobili odobreno 1,5 milijov Eur, ker pa Pavček kar nekaj sanja, so baje do sedaj počrpali smešnih 90 tisočakov ker nimajo niti plačanih davkov in prispevkov in ker lahko črpajo samo toliko kolikor lahko za ta namen izkažejo potrošenih sredstev. Skratka Kriminal nad TVM s strani lastnikov.

Capstone Mikroturbine ki jih distribuira Laibach d.o.o. iz Ljubljane imajo MTBF 15.300 delovnih ur. Življenska doba pred generalko pa je 80.000 delovnih ur. Servis enkrat na leto ali 8.000 delovnih ur, traja 6 ur in zamenjaš filter za zrak in filter za hlajenje elektronike. To je to. Olja nobenega saj se vrti na zračni blazini. Hladilnega sistema ne potrebuje. Delovno področje med -20 do +50oC. Jaguar 3,4s do 100km/h bi si vsak želel v svojem avtomobilu ! Jaguarjev super športnik dela na Capstone mikroturbine http://carscoop.blogspot.com/2010/09/pa.... Ali pa ameriiški MTB 380
http://www.capstoneturbine.com/_docs/CM... Ford S-Max je bil lansko leto predstavljen v Bruslju. Pripravljajo pa cenejšo in masovno rešitev za standardne osebne avtomobile in kot vem, kar nekaj avtomobilskih velikanov že testira mikroturbine ki so realnost sedanjega trenutka pred še vedno zelo oddaljenimi gorivnimi celicami ki niso ekonomsko vzdržne.

Vir IVZ - EU Direktiva in Pravilnik o zvočni zaščiti stavb iz 99 in novejši kombinirano z odloki posameznih občin ki nihajo med 60 do 69 dB(A). Je kaj narobe ?

Pyr0Beast ::


Vir IVZ - EU Direktiva in Pravilnik o zvočni zaščiti stavb iz 99 in novejši kombinirano z odloki posameznih občin ki nihajo med 60 do 69 dB(A). Je kaj narobe ?

Seveda je - bluzenje v 3 dni.

Podati je treba meritve za tak pogumen podatek, vsaj iz statističnega urada prosim.



Nekaj čudnega je to. Če je življenska doba pred generalko 80k delovnih ur. Mtbf pa 15k ur. Torej v tem cajtu, s servisi zadeva vsaj 5x crkne, še pred generalko ?

Imaš še kje slučajno kakšno analizo okvar in ceno ene turbince minimalne moči ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

Mtbf pa 15k ur


če laufa 2h na dan
je to 20 let

dvomim da je kdo to resnično testiral...

Pyr0Beast ::

Avto ima tam, 2-3k delovnih ur. Tako da bi ga tale turbina krepko preživela.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Snohman ::

Pyr0Beast je izjavil:

Avto ima tam, 2-3k delovnih ur. Tako da bi ga tale turbina krepko preživela.


Tole o 2-3 tisoč delovnih urah je taka zabloda, ki se je prikradla celo v strokovno literaturo na akademski ravni. Mogoče je to veljalo 30-40 let nazaj. Danes avti z lahkoto dosežejo 300.000km in sploh niso slabo hranjeni, če lastnik(i) vsaj malo pazijo na tehniko. Če je povprečna hitrost tam nekje 50km/h, a je pri večini manj(občutek pogosto vara), potem to pomeni z lahkoto 5,6 tisoč in več delovnih ur.

TribesMan ::

Še vedno manj k 15k...

Vprašanje kolk je MTBF enga povprečenga motorja v avtu danes... :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Snohman ::

TribesMan je izjavil:

Še vedno manj k 15k...

Vprašanje kolk je MTBF enga povprečenga motorja v avtu danes... :D


Samega motorja precej. Bolj problematična je periferija, ki jo zahteva varnost in ekologija.

MTBF 15k ur za turbino se mi zdi pa dokaj lovska, še posebej ob glasnosti 69 db(A). To ni hec doseč.

WarpedGone ::

Spadajo pod "motor" zram tut katalizatorji in DPFji?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zelenkar ::

Beast profesionalni skeptik ??

Torej, 15.300 MTBF ni nobena šala, pozanimajte se. Preko 6.000 inštalacij in 13 milijonov delovnih ur bi bilo malo preveč za hec kaj. Nevtralne podatke dobite tudi na ameriški NREL. Bolj strokovnega in kompetentnega znanstvenega vira si je težko izmisliti. 65 dB(A) pa drži kot pribito.

Nazaj k MTBF. Mikroturbina rabi za svoje delovanje zrak in gorivo. Ker čistota zraka zelo niha je podana izkustvena vrednost servisa. 8.000 delovnih ur oziroma eno leto imenujejo pri Capstonovih mikroturbinah "Preventivno vzdrževanje" Prvi resnično servisni poseg, to je zamenjava 6 injektorjev koriva pa se opravi šele pri 20.000 delovnih urah. Torej če jo boste gnali v čisem ozračju bo MTBF definitivno daleč nad 15.300 delovnih ur.

Na žalost smo samo na tem koncu evrope nekoliko zamorci, saj imajo v drugih delih evrope že nekaj tisoč mikroturbin, pozanimajte se ! Mikroturbine so navkljub temu da je tehnologija ameriška tudi prednostna tehnologija Evropske Unije.

Kaj pa pravite na emisije 28mg/km namesto trapastih 120mg/km s katerimi se igrajo evropski politiki in nas mučijo z različnimi obdavdavčenji ??? Ali pa Pračni delci PM10 pod 0,0005. Bilo bi lepo ne !!

WarpedGone ::

Poraba?
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::


Tole o 2-3 tisoč delovnih urah je taka zabloda, ki se je prikradla celo v strokovno literaturo na akademski ravni. Mogoče je to veljalo 30-40 let nazaj. Danes avti z lahkoto dosežejo 300.000km in sploh niso slabo hranjeni, če lastnik(i) vsaj malo pazijo na tehniko. Če je povprečna hitrost tam nekje 50km/h, a je pri večini manj(občutek pogosto vara), potem to pomeni z lahkoto 5,6 tisoč in več delovnih ur.

Ni pene. Pa 5k delovnih ur. (Saj so tudi včasih mašine držale 300.000km, nekatere tudi 500.000km)

Beast profesionalni skeptik ??

Lahko bi temu rekel tako.

Torej, 15.300 MTBF ni nobena šala, pozanimajte se. Preko 6.000 inštalacij in 13 milijonov delovnih ur bi bilo malo preveč za hec kaj. Nevtralne podatke dobite tudi na ameriški NREL. Bolj strokovnega in kompetentnega znanstvenega vira si je težko izmisliti. 65 dB(A) pa drži kot pribito.

Saj ni šala. Precej zahtevno je doseči 15k MTBF (Kakšen je early failure rate?)

Daj malce več podatkov, ker smo leni pa se nam ne da klikati.

In 65 dB(A) je pri kakšni obremenitvi ? Verjetno idle ?

Nazaj k MTBF. Mikroturbina rabi za svoje delovanje zrak in gorivo. Ker čistota zraka zelo niha je podana izkustvena vrednost servisa. 8.000 delovnih ur oziroma eno leto imenujejo pri Capstonovih mikroturbinah "Preventivno vzdrževanje" Prvi resnično servisni poseg, to je zamenjava 6 injektorjev koriva pa se opravi šele pri 20.000 delovnih urah. Torej če jo boste gnali v čisem ozračju bo MTBF definitivno daleč nad 15.300 delovnih ur.

Zrak na cesti je umazan in kontaminiran, pri visokih delovnih temperaturah se prah zapeče na lopatice in učinkovitost začne padati.

Na kaj turbina dela kot gorivo ?

Efficiency curve @ partial load bi bil tudi uporaben.

V bistvu kar cel specification sheet prilepi.

Na žalost smo samo na tem koncu evrope nekoliko zamorci, saj imajo v drugih delih evrope že nekaj tisoč mikroturbin, pozanimajte se ! Mikroturbine so navkljub temu da je tehnologija ameriška tudi prednostna tehnologija Evropske Unije.

Ja ja ja. V redu no, super in oh sploh so kot gorivne celice in ostala zelena tehnologija ki bo ja naslednji dan zavladala svetu s svojo subvencionirano superiornostjo.


Kaj pa pravite na emisije 28mg/km namesto trapastih 120mg/km s katerimi se igrajo evropski politiki in nas mučijo z različnimi obdavdavčenji ??? Ali pa Pračni delci PM10 pod 0,0005. Bilo bi lepo ne !!

Še lepše bi bilo če bi bilo res.

Da se potem ne kuri na kaki metan ali kaj podobno vodikovo bogatega.

Povej kakšna je cena za ~50kW enoto.
Poraba pri 25kW obremenitve.
In ostale specifikacije.

Da ne bo izpalo tistih 28mg/km pri vleki vozila na servis in 65db(A) pri izključeni zadevi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::

Pyr0Beast je izjavil:


Efficiency curve @ partial load bi bil tudi uporaben.

V bistvu kar cel specification sheet prilepi.
V bistvu bi bilo lepo vidt kar BSFC diagram.

BALAST ::

Je že kakšna novica o EEStor kapacitatorjih ki naj bi bili prihodnost baterij?
Kot je npr 30x boljša učinkovitost od ogljikovih nanocevk in podobnih naprednih baterij...
EEStor @ Wikipedia

Pyr0Beast ::

Nobena prihodnost ne bo, ker je zadeva zapatentirana v nulo in napredek = 0.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::

Zgodilo se je prvič in najbrž ne zadnjič, evropski avtomobil leta je postal električni avtomobil. Car of the Year 2011 - Nissan Leaf

dzinks63 ::

Dočakali smo prvi ZERO Emission Rally, razturale so seveda Tesle.

Zheegec ::

dzinks63 je izjavil:

Zgodilo se je prvič in najbrž ne zadnjič, evropski avtomobil leta je postal električni avtomobil. Car of the Year 2011 - Nissan Leaf

...kar v celoti nakazuje, kako zgrešeni so ti naslovi "car of the year", če je lahko takšna neumnost na prvem mestu. Važno, da gre pri vsakem prodanem subvencija iz mojega žepa...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

Haha. Raly. Potem pa hop v garažo na recharge. :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

>> Važno, da gre pri vsakem prodanem subvencija iz mojega žepa...

Zarad subvencij pljuvat čez produkt je brezveze. Pljuvaj čez politiko, ki jih tala.

>> Haha. Raly. Potem pa hop v garažo na recharge. :D
Ne vidim kje je problem v tem, da med stanjem v garaži filaš zadevo.

Kje je lepote tega, da tega ne moreš počet (bencin, diesel)?
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::


Ne vidim kje je problem v tem, da med stanjem v garaži filaš zadevo.

Saj ni. Samo hecno mi je, malce drugačen koncept raly vožnje :)

Samo se mi zdi da bi tesla kar pošteno trgal gate na običnih ralyih.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

Samo hecno mi je, malce drugačen koncept raly vožnje :)


zakaj že?

Pyr0Beast ::

Pač mi je hecno. Deal with it.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zheegec ::

>> Važno, da gre pri vsakem prodanem subvencija iz mojega žepa...

Zarad subvencij pljuvat čez produkt je brezveze. Pljuvaj čez politiko, ki jih tala.

Naj pa se vsi proizvajalci električnih avtomobilov odpovejo subvenciji IN plačajo isti DMV, kot ostali. Njihova lastna iniciativa bi bila še najbolj odmevna :):)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Poglej se postopek izplačila teh subvencij predno streljaš kozle.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

Pač mi je hecno.


to si že povedal

vendar kakšen je razlog

veš? ali ne veš ?
in se ti zdi kar tko smešno iz tebi neznanega razloga

Pyr0Beast ::

Kakšen je razlog ? Da se ni v bistvu nič spremenilo. Namesto goriva tankaš štrom.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::

Še malo, pa se bo dalo tudi v Slo kupiti električni avtomobil, obljubljajo se tudi subvencije za takšen nakup. Elektrika za vse

nekikr ::

Jeeej. Moj denar bo šel v žep nekaj prepotentnežev, ki ga imajo tudi sicer dovolj (drugače bi kupili 5 let starega Golfa, ne pa takega precenjenega avta). Kaj bo naslednja neumnost, ki jo naši posranci sprejmejo? Anyone? Najbolj verjeten predlog bo nagrajen...

Lonsarg ::

Sej ti nič ne plačaš. Tisti, ki bo kupil tak avto bo kljub subvenciji dal več davka državi, kot ga da nekdo, ki kupi 10 000EUR vreden avto. Torej ti boš kasiral kljub subvenciji.

RejZoR ::

Mene bolj zanima kdaj bojo pri nas začel tržiti E85 oz vsaj E10, ki ga nekje baje sprejemajo kot obvezno mešanico (vsaj za avstralijo vem da gre v to smer). Ta elektrika je skrajno nepraktična in kljub vsemu pompu še vedno ne čista. Sicer iz avta ne leti svinjarija, mora pa elektrika tud nekako nastati. In dokler bojo pri nas kurili lignit stvar ni prav nič čista za okolje. Če bi elektriko pridobivali samo iz vodnih virov in vetra pa bi bila stvar drugačna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

energetik ::

E85 je pa kaj boljši? Ko moraš posekat pol pragozda, da gojiš koruzo za bioetanol?
Trenutno je najbolje do konca izkoristit nafto, s čimvečjim izkoristkom, hkrati pa zgraditi kakšno nuklearko in pospešeno razvijat fuzijsko tehnologijo.
Fuzijska elektrarna ---> kuhanje goriva iz CO2+H2O ---> ohranitev obstoječe infrastruketure.

RejZoR ::

Kakorkoli obrneš je E85 bolj čisto gorivo od same proizvodnje pa do končnega izgorevanja. Za začetek samo poglej kako se vse začne z naftnimi ploščadmi, ki so itaq mega svinjarija za morje, potem tankerji, ki se vse preveč radi potopijo, sam proces rafiniranja in nakoncu še izgorevanje v avtih, ki spet ni prav nič čisto. Etanol ima tud svojo pot, ampak slednja ne obremenuje tolk okolja.
Površin imamo pri nas kot dreka, pa jih niti sekat ne bi bilo treba. Sploh štajerski oz prekmurski del. Da kakšne madžarske ne omenjamo. Ravnine do kamor seže pogled.
Fantazirat o hladni fuziji pa je tolk realno, kot to, da bom jezst čez 1 leto fural električni avto.
Ker vem da ga ne bom...

Prva faza bi bila imo prehod na E10, ker načeloma lahko deluje v vseh avtomobilih, E85 kasneje (oz postopno od E10 do E85), kasneje pa prehod na gorivne celice kjer se še vedno rabi tako gorivo ampak je izkoristek neprimerno višji. Plus tank avta se napolni enako hitro kot trenutni bencin. Za razliko od akumulatorskih, kjer polnjenje traja celo večnost.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

>> ker načeloma lahko deluje v vseh avtomobilih
Potem pa zazvoni ura in se zbudiš.
Hudič je v grdih detajlih za katere v 95% sploh ne veš dokler ne probaš. Tut če motor na E10 laufa B.P. eno leto, ne pomeni da bo tut tri al pa 10.
Biodiesel naprimer je resen problem za moderne filtre in visokotlačne dizle, čeprav v principu vse dela.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Lonsarg je izjavil:

Sej ti nič ne plačaš. Tisti, ki bo kupil tak avto bo kljub subvenciji dal več davka državi, kot ga da nekdo, ki kupi 10 000EUR vreden avto. Torej ti boš kasiral kljub subvenciji.

A? Lahko malo razložiš tvojo logiko?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Lonsarg ::

Alien, odvisno koliko ta avto stane. Če je elekrični avto 50k, je to 10k davka in je kljub 5k subvenciji to še vedno 5k davka. Pri 10k bencinskim avtu je pa 2k davka. ko bojo šle cene električnih dol bo pa tut subvencija šla dol.

Zheegec ::

če je pa avto 1....
Primerjamo 2 avta za isto ceno, pa seveda ne pozabit, da jaz pri 700+km na teden kot lastnik ne-električnega avtomobila plačam še dodatnih 120 dajatev vsak mesec!!! Torej 1400 na leto vsako leto... Poleg višje registracije in zavarovanja...
Torej tvoja logika mi res ne gre v glavo, žal. Če mi jo boš pa razložil...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
««
73 / 1284
»»