» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
762 / 1138
»»

RedDrake ::

Točno tako.
Porsche je za svoj SUV izbral novo ime, ki ni imelo veze z 911.
Predstavljaj si, da bi danes izdali Cayenna (ali Macana) z EV sklopom in ga imenovali 911. Ali pa Cayman. Ali pa Boxster. Ali pa ...
Nima smisla.
Mustang je 3 vratni muscle car. Že 50+ let. Zdej po ba še SUV.

krucymucy ::

RedDrake je izjavil:

Točno tako.
Porsche je za svoj SUV izbral novo ime, ki ni imelo veze z 911.
Predstavljaj si, da bi danes izdali Cayenna (ali Macana) z EV sklopom in ga imenovali 911. Ali pa Cayman. Ali pa Boxster. Ali pa ...
Nima smisla.
Mustang je 3 vratni muscle car. Že 50+ let. Zdej po ba še SUV.

Hja. Porsche je tudi vcasih prodajal samo sportne avtomobile.
Sedaj pa prodaja VW Touarega in Tiguana v obliki Cayenne in Macan.

codeMonkey ::

krucymucy je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Točno tako.
Porsche je za svoj SUV izbral novo ime, ki ni imelo veze z 911.
Predstavljaj si, da bi danes izdali Cayenna (ali Macana) z EV sklopom in ga imenovali 911. Ali pa Cayman. Ali pa Boxster. Ali pa ...
Nima smisla.
Mustang je 3 vratni muscle car. Že 50+ let. Zdej po ba še SUV.

Hja. Porsche je tudi vcasih prodajal samo sportne avtomobile.
Sedaj pa prodaja VW Touarega in Tiguana v obliki Cayenne in Macan.


Macan (MLB) nima enake platforme kot Tiguan (MQB).

TheBlueOne ::

krucymucy je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Točno tako.
Porsche je za svoj SUV izbral novo ime, ki ni imelo veze z 911.
Predstavljaj si, da bi danes izdali Cayenna (ali Macana) z EV sklopom in ga imenovali 911. Ali pa Cayman. Ali pa Boxster. Ali pa ...
Nima smisla.
Mustang je 3 vratni muscle car. Že 50+ let. Zdej po ba še SUV.

Hja. Porsche je tudi vcasih prodajal samo sportne avtomobile.
Sedaj pa prodaja VW Touarega in Tiguana v obliki Cayenne in Macan.


Kaj to res ni jasno? Nihce se ne zmrduje, da je naredilo podjetje netipicen model. Zmrdujemo se, ker je Mustang.

chucki ::

Jaz bom vzel opel corso e s 50kwh baterijo. :)
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

roCkY ::

Ker je Mustang bo vsak vedel, da je Ford. To nikakor ne more bi slabo. Ni ime izbrano zaradi EU trga pač pa zaradi US.

TheBlueOne ::

Tam jih zna se res jezit, vsaj obozevalce Mustangov. :) Manjka se Dodge Charger EV people carrier.

Okapi ::

Stvari se pač spreminjajo. Saj tudi Harleyi so že nekaj časa motorji za starce.;)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: pumaxx ()

TheBlueOne ::

No morda bo pocasi obrnjena logika. :) Naslednji Fordov muscle car bo morda "Ford Ka Power".

roCkY ::

Recimo tole velja prebrat in pogledat video spodaj.
Zjutraj sploh nisem vedel da je bil "predstavljen"...
Po prebranem/videnem in glede na cene konkretna konkurenca Y. Trenutna izhodišča cena kot omenjajo je 50k USD. Imajo pa še vso kvoto od države za pokasirat, če prav razumem USA sistem subvencij.

https://electrek.co/2019/11/17/unveiled...

krucymucy ::

Okapi je izjavil:

Stvari se pač spreminjajo. Saj tudi Harleyi so že nekaj časa motorji za starce.;)

Harley pa po drugi strani prvi vecji proizvajalec, ki je dal na trg elektricni moped, Harley Davidson Livewire.

roCkY je izjavil:

Recimo tole velja prebrat in pogledat video spodaj.
Zjutraj sploh nisem vedel da je bil "predstavljen"...
Po prebranem/videnem in glede na cene konkretna konkurenca Y. Trenutna izhodišča cena kot omenjajo je 50k USD. Imajo pa še vso kvoto od države za pokasirat, če prav razumem USA sistem subvencij.

https://electrek.co/2019/11/17/unveiled...

Ravno to sem bral zjutraj ob petih ob kavici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

kow ::

Resna konkurenca ne morejo biti, ker bo njihova proizvodnja nekajkrat manjsa. Vsaj v startu.

Spock83 ::

Lepo se učijo od Tesle.

IL_DIAVOLO ::

chucki je izjavil:

Jaz bom vzel opel corso e s 50kwh baterijo. :)


It is opel tho

Kebo ::

V bistvu je Peugeot/Citroen :)

Nikec3 ::

https://insideevs.com/news/383004/volks...

CEO Herbert Diess revealed that ID.3 will be 40% cheaper to build than e-Golf! That's enough to make it really competitive.
"This cost reduction is one of the reasons that Volkswagen is confident it can shift from making combustion-engined to electric cars without eroding the company's profit margin, VW said."

Če je to res, potem bodo dejansko imeli motivacijo, da jih prodajajo/proizvajajo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

roCkY je izjavil:

Recimo tole velja prebrat in pogledat video spodaj.
Zjutraj sploh nisem vedel da je bil "predstavljen"...
Po prebranem/videnem in glede na cene konkretna konkurenca Y. Trenutna izhodišča cena kot omenjajo je 50k USD. Imajo pa še vso kvoto od države za pokasirat, če prav razumem USA sistem subvencij.

https://electrek.co/2019/11/17/unveiled...


U lej, en je Model 3 mal spimpal in zarotiral ekran. :>

hojnikb ::

mustang... electric... SUV ???

Kwa kadijo?
#brezpodpisa

krucymucy ::

Nikec3 je izjavil:

https://insideevs.com/news/383004/volks...

CEO Herbert Diess revealed that ID.3 will be 40% cheaper to build than e-Golf! That's enough to make it really competitive.
"This cost reduction is one of the reasons that Volkswagen is confident it can shift from making combustion-engined to electric cars without eroding the company's profit margin, VW said."

Če je to res, potem bodo dejansko imeli motivacijo, da jih prodajajo/proizvajajo.


Verjamem da je res, verjel bi tudi visjemu procentu, ker prejsnji golf-e je bil konstruiran za ICE. Elektrifikacija in majhne kolicine so zaradi posebnih prilagoditev mocno podrazile proizvodni proces in verjetno tudi upocasnile, napram ICE. To seveda ne pomeni da je pa proizvodnja ID.3 cenejsa od primerljivega ICE vozila.


https://cleantechnica.com/2019/11/18/te...
Tesla ima tezave v Berlinu z gigafactory 4. Zaradi par dreves.

Se slisi znano?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

WarpedGone ::

hojnikb je izjavil:

mustang... electric... SUV ???

Kwa kadijo?


Rešujejo osnovni problem - kako svoje dealerje pripravit, da bodo ljudem ta avto sploh želeli prodajat.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Ampak ne deluje kot kakorkoli slab avto.

Machete ::

https://www.facebook.com/22893372268/po...

Iconic features, for the electrified age. The all-electric BMW i4 is arriving in 2021, delivering outstanding performance with a range of about 600 kilometres.
The BMW i4. #THEi4


rip vse ostalo
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

kow ::

Ne se smesit v temi, ki je nastala leta 2006. Leta 2021 bodo sele resno zaceli proizvajati ID3.

Machete ::

Bmw se drži datumov, če ne ne objavljajo pravljic. Vsaj do sedaj so se. Ne bi se blamirali, ker ne rabijo mučkanja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Invictus ::

krucymucy je izjavil:


https://cleantechnica.com/2019/11/18/te...
Tesla ima tezave v Berlinu z gigafactory 4. Zaradi par dreves.

Se slisi znano?

Saj sem napisal nekje drugje, da Musk ne ve kam se spušča ;).

Na nemške ekonaciste sem pa čisto pozabil...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

roCkY ::

To so spet zgodbice za poceni reklamo? ali morda ne. Vsi mediji to žvečijo ker je najceneje pa bojda čisto vsi to beremo.

Pa saj bodo delal ZERO "0" emišen produkt!!! (da jih bodo lahko s sežganim premogom futrali). Kaj pa pomeni nekaj dreves pri tem ZERO emišen projektu.

nekikr ::

Škoda, ja, da jih veliko tako razmišlja kot ti in potem vsi dihamo slab zrak.

kow ::

Machete je izjavil:

Bmw se drži datumov, če ne ne objavljajo pravljic. Vsaj do sedaj so se. Ne bi se blamirali, ker ne rabijo mučkanja.


Ja, BMW magicno starta proizvodnjo z maksimalnimi kolicinami.

krucymucy ::

kow je izjavil:

Machete je izjavil:

Bmw se drži datumov, če ne ne objavljajo pravljic. Vsaj do sedaj so se. Ne bi se blamirali, ker ne rabijo mučkanja.


Ja, BMW magicno starta proizvodnjo z maksimalnimi kolicinami.

Imajo testiranje proizvodnega procesa in pri tem seveda ze napravijo kar nekaj avtomobilov.
SOP je pa sele ko ocenijo da je proces stabilen in koncni produkt zadovoljuje visoke standarde kakovosti.
Ni jim renome padel z neba.

Spock83 ::

To je samo marketing, da ostali kupci od čakanja ne naročijo Teslo 3.

roCkY ::

nekikr je izjavil:

Škoda, ja, da jih veliko tako razmišlja kot ti in potem vsi dihamo slab zrak.

Tiščiš glavo v pesek in vidiš le tisto kar želiš.
Veliko veji problem kot promet je ogrevanje!!! TA bi moral biti prvi na tapeti ampak, kaj reče ekonomika?
Si pogledal predavanje, ki sem ga linkal pred dnevi. Vzemi si čas!

Da bom jasen brez privdiha sarkazma. Industrija ni na nivoju, da bo izpolnika želje nekaterih v naslednjem obdobju. No morda je, če vključimo jedersko energijo, sicer se zadeva ne izide. Kdo je pripravljen in zmoen plačat to na ta način kot je politika to sedaj zastavila. Poberimo čimveč davkom, da bomo skozi denar obvladi množico in ji morda nekaj celo vrnili v obliki čistega okolja.

Ja je dejstvo tako kot je bo šlo težko kaj dolgo naprej. Ampak fobija z osebnim prometom, ki pobere par % porabljene energije gre prek vseh logičnih meja tako na internetu kot v ostalih medijih.

In ja zame je označevanje "zero emišen" za BEV čisto zavajnje. Računajnje povprečnega CO2 odtisa nekega okolja dokler za manjko vzkočijo termoelektrarne tudi. Sorry če ne moreš sprejet dejstev. Ja sem skeptik, da se bo ta poskus zmanjšanja emisij globalno izšel.

Kot sem rekel EV-ja ne bom kupil zaradi okolja mpak zaradi uporabnške prednosti, ko ga bom. In še enkrat ponovim, zamudili so me za 3-4 leta. Če bo šla zadeva po poti, kot se politično trenutno nakazuje morda niti dizla prodajal ne bom dokler bo ropotal.

Se bom na stara leta raje malo večkrat prek morja peljal in porabil nekaj ton energanta za turizem namesto za baterijo in lokalno premikanje.

kow ::

krucymucy je izjavil:


Imajo testiranje proizvodnega procesa in pri tem seveda ze napravijo kar nekaj avtomobilov.
SOP je pa sele ko ocenijo da je proces stabilen in koncni produkt zadovoljuje visoke standarde kakovosti.
Ni jim renome padel z neba.


Tako kot Porsche, a ne? :D

Ali to pocne samo BMW?

Nikec3 ::

Machete je izjavil:

https://www.facebook.com/22893372268/po...

Iconic features, for the electrified age. The all-electric BMW i4 is arriving in 2021, delivering outstanding performance with a range of about 600 kilometres.
The BMW i4. #THEi4


rip vse ostalo

BMW je joke. S tem prevelikim grillom se bo itak prodajal samo še na Kitajskem.

Imajo testiranje proizvodnega procesa in pri tem seveda ze napravijo kar nekaj avtomobilov.
SOP je pa sele ko ocenijo da je proces stabilen in koncni produkt zadovoljuje visoke standarde kakovosti.
Ni jim renome padel z neba.

A zato so na tejle lestvici tako "visoko"?
https://insideevs.com/photo/4510963/tes...

Počasi bo čas, da Balkanci nehamo verjeti v Nemško superiornost. Še Nemci ne verjamejo več tega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

kow ::

Superiorno nemsko planiranje.

https://www.taycanforum.com/threads/8-1...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Najbrž ne najdejo ključa od tistega predala v katerem imajo že vse rešitve.

nekikr ::

Veliko veji problem kot promet je ogrevanje!!! TA bi moral biti prvi na tapeti ampak, kaj reče ekonomika?

Praktično vsaka novogradnja ima toplotno črpalko. Ekonomika pravi, da je ceneje ob večjem komfortu. Kaj si hotel povedati?

Kot sem rekel EV-ja ne bom kupil zaradi okolja mpak zaradi uporabnške prednosti

Ne nabijaj. Uporabniške prednosti nima prav nobene, če ga primerjaš s cenovno primerljivim avtomobilom. O nekem hrupu motorjev (prikladno pa izpustijo kako grozno se sliši zunanjost skozi stekla njihovih EV), nabijajo le tisti, ki so prej vozili stare, zmahane dizle. Kupiti bi ga moral zaradi okolja. Saj veš, zrak, ki ga dihaš in to.

kow ::

Imajo tako prednosti kot slabosti. Prednost je gotovo veliko udobnejsa mestna voznja.

nekikr ::

Res je, vsaka stvar ima prednosti in slabosti, ampak v osnovi gre za tako podobno stvar, da nobena stvar ni nekaj hudo drugačna. Dober ICE avtomatik, spodobnih konjev je pač prepodoben nekemu EV, da bi šlo za drastično drugo stvar. Kar pa je res drugače je pa to, da je zrak za EV čist in to je tisto zmagovalno.

jype ::

nekikr je izjavil:

Dober ICE avtomatik, spodobnih konjev je pač prepodoben nekemu EV, da bi šlo za drastično drugo stvar.
Prvo stane 100 jurjev, drugo pa 12.

RedDrake ::

jype je izjavil:

nekikr je izjavil:

Dober ICE avtomatik, spodobnih konjev je pač prepodoben nekemu EV, da bi šlo za drastično drugo stvar.
Prvo stane 100 jurjev, drugo pa 12.

Samo v socializmu.
V deželi svobodnih in pogumnih, stane dober ICE avtomatik s spodobnimi konji 25 jurjev, primerljiv EV pa 40+.
Mi mamo problem, da smo svobodni na nek specialen način, zato ker nismo pogumni.
Kot bi rekel Joža Malek - "zdaj je svoboda, zdaj moramo biti tiho".

mertseger ::

Machete je izjavil:

https://www.facebook.com/22893372268/po...

Iconic features, for the electrified age. The all-electric BMW i4 is arriving in 2021, delivering outstanding performance with a range of about 600 kilometres.
The BMW i4. #THEi4


rip vse ostalo


Imel bo pa 80kWh baterijo. Bo naredil ja 600 km v coni 30km/h in nikjer drugje.

jype ::

RedDrake je izjavil:

Samo v socializmu.

Pa poglejmo: Norveška, Švedska, Finska, Danska, Nizozemska, Nemčija, Švica, Avstrija, Kanada, Avstralija in Nova Zelandija...

Pa Kalifornija, Kolorado in New York, znane komunistične utrdbe Zveze socialističnih republik Amerike...

Same globoko socialistične države, vse skrite za debelo železno zaveso, kjer so proizvodna sredstva last države in so vsi revni kot cerkvene miši.

WarpedGone ::







Kje so moji cagri!?!?!?
Kje so moji knofi!?!?!?
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Sam res! En velik LCD in nekaj "knofov" na volanu.

PrimoZ_ ::

WarpedGone je izjavil:







Kje so moji cagri!?!?!?
Kje so moji knofi!?!?!?


Oboje je grdo in nepraktično.
Žalostno, da Tesla postavlja smernice glede UX v kabini avta.

borisk ::

WarpedGone je izjavil:


Kje so moji cagri!?!?!?
Kje so moji knofi!?!?!?


to se tudi js sprašujem, lahk pa na fordu vsaj špegu nastaviš na konzoli na vratih, prav tako mi je všeč wide screen za volanom, sredinski pa še vedno štrli preveč ven in "zakriva" cesto.

roCkY ::

Wide screen za volanom je brezveze. Je treba skoz prilagajat pogled in tja gledat. Pravi HUD in je to to brez bleščega LCD za volanom ko je že tako ogromen LCD na sredini!

Se bo pa šele videlo kako bo generacija prek abrahama to sprejela. Mladina ne bo vsega pokupila. Ali pač računajo na tako nizko proizvodnjo v globalu in računajo, da bo starejša generacija v veliki večini zvozi klasiko?

TheBlueOne ::

Mlajsa ggeneracija praviloma nima 50k€ za avto.

pegasus ::

roCkY je izjavil:

Se bo pa šele videlo kako bo generacija prek abrahama to sprejela.
Po mojih izkušnjah ta generacija že avtomatski menjalnik gleda kot osmo čudo, ki se ga je najbolje izogibati ... Elektrika je pa sploh hudič. Sem skušal fotra prepričat v kakega zoeja ali kaj v tem smislu, neuspešno ...

TheBlueOne ::

Kaj vozi foter?
««
762 / 1138
»»