» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
761 / 1139
»»

telexdell ::

Jazon je izjavil:


"
Rezerve česarkoli so vedno omejene na trenutno znane in upravičene tehnologije pridobivanja. /Če bi bila cena litija enaka ceni paladija, bi ga vlekli še iz kosti pokojnikov, ki so pomrli zaradi preveč pomirjeval./
In v takem primeru so tudi ocene o rezervah višje.

Npr. pri prej omenjeni učiteljici in rezervah ogljikovodikov. Glede na v 70-ih letih komercialno uporabne metode pridobivanja nafte so bile ocene temu primerne. Ko so v 90-ih letih pričeli s hidravličnim drobljenjem so številke rezerv drastično poskočile.


Cena paladija je pač takšna kot jo je postavil trg. Če bi bila nižja, ga ne bi nihče pridobival, ker bi imel izgubo. Če bi bila višja, ga pa noben ne bi kupoval, ker bi bil predrag. Isto je z litijem. Ob takšni ceni je ekonomskih zalog toliko. To pa ne pomeni, da zalog litija ni nekajkrat več, kot je danes ekonomskih zalog. Če se bo cena spremenila ali tehnologija pridobivanja pocenila potem bo ekonomskih zalog nekajkrat več.

PS že danes vedo za asteroide, kjer je ogromno zlata in diamantov. Ker pa je tehnologija pridobivanja predraga jih še ne kopljejo. Mogoče pa bodo jutri izpopolnili kašen hyperloop...:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

nevone ::

7 let kasneje napovedujete isto za čez dve leti. Ste resni?


Niso. To kar nekaj eden za drugim ponavljajo, k se je fino na enga k neki promovira spravljati.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

vostok_1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tesla rip

https://www.cnet.com/roadshow/news/2021...


Brez dnevne doze humorja res ne gre.

Končno je BMW prišel na 2012 raven EVjev.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Utk ::

vostok_1 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tesla rip

https://www.cnet.com/roadshow/news/2021...


Brez dnevne doze humorja res ne gre.

Končno je BMW prišel na 2012 raven EVjev.

Ne, čez dve leti "bo".

IL_DIAVOLO ::

To je bilo namenjeno uporabniku W1, ne haterjem nemske trojice.

MrNighthawk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tesla rip

https://www.cnet.com/roadshow/news/2021...


Napovedovanje EVjev za leto 23 in govorit RIP Tesla, je nesmisel. V tem času bo Tesla kar konkretno razširjena. Fanbase je ogromen, fanatics are strong with this one :) in trenutno imajo najboljše EVje na razpolago. Do leta 23 jim bo uspelo naredit kakšnega cenovno ugodnega za rajo :))

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To je bilo namenjeno uporabniku W1, ne haterjem nemske trojice.

Ne skrbi, njegov komentar bo še bolj krut.

IL_DIAVOLO ::

Krut? Meni itak dol visi za cel avtomobilski svet.

WarpedGone ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Krut? Meni itak dol visi za cel avtomobilski svet.


9 tvojih postov tej temi samo v zadnjem tednu, to jasno potrjuje... not.

A je res tako zelo težko iz seve spravit nekaj, kar ne zanika samega sebe?
Ma rep in glavo?
Upošteva, da je 1+1=2?

Precej očitno, da res. Že IQ 100 je obup...
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

2019 Annual GWPF Lecture - Prof Michael Kelly - Energy Utopias and Engineering Reality:

jernejl ::

Slučajno sem opazil, da so na slovensko stran nedavno dodali cenik za Škoda Citigo e iV.
Ambition 21.594 EUR, Style 23.035 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

MrNighthawk ::

jernejl je izjavil:

Slučajno sem opazil, da so na slovensko stran nedavno dodali cenik za Škoda Citigo e iV.
Ambition 21.594 EUR, Style 23.035 EUR.

Kolk je to grd avto ;((
Cena je hmm...ok. Range pa bolj meh.

novaa ::

jernejl je izjavil:

Slučajno sem opazil, da so na slovensko stran nedavno dodali cenik za Škoda Citigo e iV.
Ambition 21.594 EUR, Style 23.035 EUR.



uh, sem se prav odločil in naročil style opremo za 20k€ - subvencija

WarpedGone ::

Pri DEMS se jo lahko naroči za 19.990 - subvencija.

https://dems.si/skoda/
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

https://www.zurnal24.si/avto/minister-z...

Nad taksnim razmišljanjem pa rečem samo kapo dol.

WarpedGone je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Krut? Meni itak dol visi za cel avtomobilski svet.


9 tvojih postov tej temi samo v zadnjem tednu, to jasno potrjuje... not.

A je res tako zelo težko iz seve spravit nekaj, kar ne zanika samega sebe?
Ma rep in glavo?
Upošteva, da je 1+1=2?

Precej očitno, da res. Že IQ 100 je obup...


Seveda mi je. Jaz si nikoli ne bom kupil novega avta. Imam drugačne prioritete, kot večina ovčic.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Will Tesla and Google Kill the German Car?
https://www.spiegel.de/international/bu...
Quack !

roCkY ::

Tega ne morem brat saj hoče, da kupim nekaj od njihovih sponzorjev.

LeQuack ::

roCkY je izjavil:

Tega ne morem brat saj hoče, da kupim nekaj od njihovih sponzorjev.


Ne vem men dela normalno stran pa nisem nič kupil od njihovih sponzorjev.
Quack !

roCkY ::

Uživaš v z reklamami prezasičenem spletu?
Ad blocker je treba izklopit.
Če imaš kaj nameščeno povej kateri odstranjevalec reklam jih prelisiči. Sam sem na klasičnem ad blockerju, ki ga zazna in prepreči branje. Načeloma take strani zapustim brez tistih 2 klikov za začasen izklop.

Ta vir je nekaj podobnega kot Slovenske novice po pedigreju...

b3D_950 ::

"Many small- and mid-sized suppliers that are dependent on the internal combustion engine won't survive the transformation," Wolf says. "The train is already going extremely quickly and its is very difficult to jump onboard."

In contrast to the last recession in 2009, much of the lost business will never return because cars are changing so fundamentally.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

roCkY ::

Tranzicija se dogaja v praktično vseh panogah nepretrgoma. Trenutno še zelo dvomim, da bodo ICE kar izumrli v tem stoletju. Nihče še ni pokazal baterije, ki bi prepričala. Dokler je za izdelavo baterije potrebno toliko fosilne energije kot za cca. polovico prevoženih km z vozilom v katerega bo vgrajena je vseskup le prekladanje iz EU mest na kitaksko ali afriško industrijsko območje.

K zmanjašnju bojda katastrofalnih CO2 emisij pripomore bore malo, če sploh kaj.
Kot sem že večkrat napisal, kritična masa EV je in bo pozitivna predvem zato, ker bo držala ceno surove nafte v zmernih okvirjih. Je pa tu politika, ki pa čara ne za prebivalstvo pač pa za "strice iz ozadja" kot jih v SLO imenujemo.
Kaže na to, da se ne bomo nikoli več vozili tako poceni kot smo se zadnjih 30-40 let.

Nikec3 ::

LeQuack je izjavil:

Will Tesla and Google Kill the German Car?
https://www.spiegel.de/international/bu...

Ta članek super povzame problem Nemčije/Evrope, ki se utaplja v konservatizmu starih prdcev, ki si enostavno ne upajo inovirat. Konservatizem je dobra stvar, da neko zadevo dokaj enostavno štancaš. Ko moraš narediti konkretne spremembe v tehnologiji, poslovnem modelu in še čem, pa te lahko počasnost in konservatizem pri spremembah ubije.

Ni naključje, da Evropa nima niti enega resnega velikega tehnološkega podjetja ala Apple, Microsoft, Alibaba, Tencent, Huawei,... Nimamo jajc, da bi šlo v radikalne spremembe mišljenja.

Tranzicija se dogaja v praktično vseh panogah nepretrgoma. Trenutno še zelo dvomim, da bodo ICE kar izumrli v tem stoletju.

Problem je to, da tebi ni jasno da 10% padec prodaje ICE-jev pomeni bankrot (dejanski bankrot, združevanje, prevzemi, državno reševanje) polovice ICE firm.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

roCkY ::

Proizvodnja ICE agregatov v EU nikakor ne bo padla čez noč. Industrija in politikasta sta se dogovorili, da se ICE ne bo ukinil pač pa se bo dodal še "elektro dodatek". Kupovati bomo morali pretežno hibride! BEV bo za dober vzorec, kot zaenkrat kaže vse tja do leta 2030. Najverjetneje pa še dlje. Še relativno močni proizvajalci kot je recimo KIA napovedujejo, da jih bo le cca. 20%.
Zadeva bo šla skozi tako, da bo zadoščeno pedpisom, ki jih je postavila politika. Industrija pa bo zadeve vsled stroškov postavila tako, da bo za rep lovila roke.

Nikec3 ::

roCkY je izjavil:

Proizvodnja ICE agregatov v EU nikakor ne bo padla čez noč. Industrija in politikasta sta se dogovorili, da se ICE ne bo ukinil pač pa se bo dodal še "elektro dodatek". Kupovati bomo morali pretežno hibride! BEV bo za dober vzorec, kot zaenkrat kaže vse tja do leta 2030. Najverjetneje pa še dlje. Še relativno močni proizvajalci kot je recimo KIA napovedujejo, da jih bo le cca. 20%.
Zadeva bo šla skozi tako, da bo zadoščeno pedpisom, ki jih je postavila politika. Industrija pa bo zadeve vsled stroškov postavila tako, da bo za rep lovila roke.

A ti moram poiskat številke, ki jasno kažejo da so hibridi že na zatonu ali si jih boš poiskal sam?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kow ::

Ja, samo zaradi EU regulacije, bo sla prodaja verjetno gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Nikec3 ::

kow je izjavil:

Ja, samo zaradi EU regulacije, bo sla prodaja verjetno gor.

V hibride na dolgi rok ne verjamem, sploh pa ne v plug-in variante. Če se motim me naj nekdo čez nekaj let opomni. ;)
Consumer Reports je izdal novo lestvico najbolj (in najmanj) zanesljivih znamk na svetu:
https://insideevs.com/photo/4510963/tes...

1. Lexus
2. Mazda
3. Toyota
4. Porsche
5. Genesis
...
14. Audi
17. BMW
21. Mercedes
23. Tesla
27. VW
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

novaa ::

jaz sem dolgo časa bil zagret da zamenjam plinaša za hibrida (yaris). najbolj me je motilo to, da dobim še bolj kompleksen avtomobil kateri ima še vedno reden letni servis z menjavo filtrov in oljov kar mi gre na živce. pa na koncu ni čisto nič cenejši za vožnjo od tega kar imam.
in kot nalašč je vag grupa lansirala vw e-up, škoda citigo eiv in seat e mii, kateri so v nulo zadeli moje potrebe po drugem avtu.
bom poročal če bo električar izpolnil moja pričakovanja

Gregor P ::

Saj cilj na koncu je, da vsi, ki si bodo še lastili osebno vozilo, presedejo na nakaj alternativnega. Samo vprašanje je, kaj bo to leta 2050? Sam nekako dvomim, da so to nekaj tonska EV :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

novaa ::

citigo je 1250 kg :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: novaa ()

Webmojster ::

Še nekaj drugi modelov:

https://evarchive.com/how-much-do-elect...

Hyundai Kona 39 kWh 1535 kg
Renault Zoe 40 kWh 1548 kg
Tesla Model 3 Standard RWD 1611 kg
Nissan Leaf 40 kWh 1557 kg
Hyundai Ioniq 32 kWh 1375 kg

krucymucy ::

Ta stevilka je pa iz tedna v teden visja. Zdaj je ze na 75 novih modelov v naslednjih desetih letih.

https://insideevs.com/news/382623/vw-ev...

kow ::

Nikec3 je izjavil:

kow je izjavil:

Ja, samo zaradi EU regulacije, bo sla prodaja verjetno gor.

V hibride na dolgi rok ne verjamem, sploh pa ne v plug-in variante. Če se motim me naj nekdo čez nekaj let opomni. ;)


Govoril sem za nekaj let. Poglej tabelo:

https://pushevs.com/2019/09/10/eu-emiss...

Kolikor razumem, niti nimajo izbire in bodo morali prodati vecji delez hibridov (zmanjsati razliko v ceni napram cistim ICE). Ali pa placati visoke penale.

IL_DIAVOLO ::

Hyundai pa dela zelo lahka vozila.

kow ::

Dokler ne razclenis avtomobila na posamezne dele, je tezko kaj sklepati.

Gregor P ::

Hibridi so pač hitra takojšnja rešitev dokler ni neke prave alternative do leta 2030; da vsaj malo že danes pripomorejo okolju (namesto da se medtem čaka na "tisto pravo" desetletja).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

kow je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

kow je izjavil:

Ja, samo zaradi EU regulacije, bo sla prodaja verjetno gor.

V hibride na dolgi rok ne verjamem, sploh pa ne v plug-in variante. Če se motim me naj nekdo čez nekaj let opomni. ;)


Govoril sem za nekaj let. Poglej tabelo:

https://pushevs.com/2019/09/10/eu-emiss...

Kolikor razumem, niti nimajo izbire in bodo morali prodati vecji delez hibridov (zmanjsati razliko v ceni napram cistim ICE). Ali pa placati visoke penale.

Če je bojo Švabi šli tega principa bodo izgubljali tržne deleže, ker bodo ljudje raje kupovali BEV-je od firm, ki jih bodo delale. Naj se odločijo. Btw, ljubilo se mi je in sem pogledal malo cene delnice posameznih avtomobilskih skupin za zadnjih 5 let in njihov odnos do EV-jev. Zadnjih 5 let preprosto zato, ker Googlov pogled tole enostavno omogoča. Situacija je taka:
Tesla: +44% (all in BEV)
Toyota: +10% (hibridi, hibridi)
VW: +3% (dieselgate jih je malo spametoval)
BMW: -15% (oni so nekak na pol not)
Daimler: -22% (zelo malo aktivnosti)
Hyundai: -25% (malo bi EV, malo bi vodik, malo bi hibride)
Nissan: -37% (začeli so obetavno, Leaf 2 je glede prodaje razočaranja, pa tudi nasploh jim je letos prodaja močno padla)
Ford: -42% (Nobenih EV aktivnosti)
Mazda: -67% (nobenih EV aktivnosti)

Nebi rekel, da se "lako čemo" pristop splača. Nemce največje bolečine pomojem še čakajo, je pa še najbolj zanimivo, da je dieselgate afera VW-ju pomojem celo koristila, da so se hitreje spametovali, da bodo nekaj morali spremenit.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

roCkY ::

Mazda je že predstavila MX30. Zadeva je sicer z le 35kWh baterijo. Špekulira se da bo cena 34-35k€ v naših logih. Jah Japonci nekak pravijo, da je to zadosti. Verjeetno predvsem v luči njihovega vedenja koliko baterij in po kakšni ceni bodo dobavljive.
Imajo v ZDA odprto naložbo skupaj s Toyoto. Kaj bo tam ven prišlo je vse tiho. Kolker sespomnim nekje v letu 22. Naj bi bilo pa novo vozilo tako zanje kot za Toyoto. Info so kako leto stare.
Na drugi strani kot je brati razvijajo varianto z range ekstenderjem. Torej EV, ki bo imel mini agregat za polnenje - motor ves čas na optimalnih obratih. Tudi njihov wankel naj bi bil v igri...

Tudi glede forda sem nedavno na enem YT kanalu ujel da migajo. Niso pa vsi Tesla, ki bi predstavljali zadeve 4-5 let pred dobavo.

TheBlueOne ::

Ford Mustang Mach-E naj bi prisel v 2020.

hammock ::

TheBlueOne je izjavil:

Ford Mustang Mach-E naj bi prisel v 2020.

Na tem mestu velja omeniti, da so pri Fordu zlorabili ime in cast tega legendarnega vozila.

Novi "Mustang" bo namrec jebeni crossover/SUV. ;((

TheBlueOne ::

hammock je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Ford Mustang Mach-E naj bi prisel v 2020.

Na tem mestu velja omeniti, da so pri Fordu zlorabili ime in cast tega legendarnega vozila.

Novi "Mustang" bo namrec jebeni crossover/SUV. ;((


Meni pravtako ni jasno, kaj so razmisljali. Vsak drug Fordov model bi bil boljsa inspiracija, za moj okus bi bilo boljse, ce bi zaceli s svezo linijo.

roCkY ::

V malo višji avto se lažje spravi baterijo, da ostane nekaj prostora celo za potnika, ki ga mal hrbet matra. Morda bo taka oseba zadevo celo kupila. Za nekatere ravno predstavljene EV modele pa zame velja tako kot sem včeraj napisal "bolje it peš z daljincem v roki zraven avta". Ampak tako mnenje je na ST očitno nedopustno - zakaj cenzura s strani uporabnika EV???!!!

TheBlueOne ::

Sej ni problem, da je EV in da je Crossover. Problem je, da so vzeli Mustanga, najmanj tak avto iz Fordove zgodovine.

RedDrake ::

Nikec3 je izjavil:

[ Btw, ljubilo se mi je in sem pogledal malo cene delnice posameznih avtomobilskih skupin za zadnjih 5 let in njihov odnos do EV-jev. Zadnjih 5 let preprosto zato, ker Googlov pogled tole enostavno omogoča. Situacija je taka:
Tesla: +44% (all in BEV)
Toyota: +10% (hibridi, hibridi)
VW: +3% (dieselgate jih je malo spametoval)
BMW: -15% (oni so nekak na pol not)
Daimler: -22% (zelo malo aktivnosti)
Hyundai: -25% (malo bi EV, malo bi vodik, malo bi hibride)
Nissan: -37% (začeli so obetavno, Leaf 2 je glede prodaje razočaranja, pa tudi nasploh jim je letos prodaja močno padla)
Ford: -42% (Nobenih EV aktivnosti)
Mazda: -67% (nobenih EV aktivnosti)

Nebi rekel, da se "lako čemo" pristop splača. Nemce največje bolečine pomojem še čakajo, je pa še najbolj zanimivo, da je dieselgate afera VW-ju pomojem celo koristila, da so se hitreje spametovali, da bodo nekaj morali spremenit.


Vidiš tisto, kar želiš videti.
Zelo prikladno si pozabil na teh nekaj igralcev:

FCA: +46% (hebe se jim za EV) prodajo ~ 2,3M+ letno
PSA: +147% (dizelski "hibridi" in mali EVji od letos naprej) prodajo ~ 3,5M+ letno
Suzuki: +33% (hebe se jim za EV) prodajo ~ 3M+ letno
GM: +15% (compliance EV in hibridi) prodajo ~8M+ letno

IL_DIAVOLO ::

Zakaj le. Ker focusu ali mondeu ne morejo nalimat cene 50k+.

RedDrake ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj le. Ker focusu ali mondeu ne morejo nalimat cene 50k+.

Ampak pravi Mustang bi pa komot imel ceno 50k+.
V EU jo celo ima (vsaj tisti s proper V8).
Takšna poimenovanja so brand suicide ...

krucymucy ::

TheBlueOne je izjavil:

Ford Mustang Mach-E naj bi prisel v 2020.

Vceraj zvecer je bila predstavitev v USA po njihovem casu. Sem zjutraj bral prve vtise, ki so pozitivni.
Cene so ok.
Sicer pa Ford ze kar nekaj casa testira Rivian R1T. Vozila za spremstvo med "the long way up".

TheBlueOne ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj le. Ker focusu ali mondeu ne morejo nalimat cene 50k+.


Sej bi lahko nov brend ali pa nekaj, kar ne delajo vec. Od Mustanga so na koncu vzeli ime, logo in obliko luci. Pa morda morda bo OK zadeva, samo malo mi je smotano, ker so mi Mustangi vsec. :)

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Ne suicide, brand expansion.

Mustangi kot taki ne vem, kako se prodajajo, kot suv-ji se bojo zagotovo dobro prodajali.

Tudi porscheji se.

TheBlueOne ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne suicide, brand expansion.

Mustangi kot taki ne vem, kako se prodajajo, kot suv-ji se bojo zagotovo dobro prodajali.

Tudi porscheji se.


Ford je brend, Mustang je tip. Pri Porscheju mi ne bi bilo vsec, ce bi bil E-SUV recimo novi 911.

IL_DIAVOLO ::

Kakorkoli, suv-ji so modni hit in tega bo vedno več.
««
761 / 1139
»»